Den Haag, Doubletstraat 37 k1, Yasmien (Ven)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 37 k1, Yasmien (Ven)

Deze meid voor de tweede keer bezocht.
    Mijn eerste bezoek aan haar was vorig jaar december maar aangezien ze vrij regelmatig in de doub haar werkzaamheden verricht en er nog geen topic van haar op deze site staat voeg ik haar alsnog toe.
    Misschien dat ik haar naam niet goed heb geschreven maar toen ik ernaar vroeg kwam Yasmien uit haar "grote mond" en dit laatste is niet kwaad bedoeld maar ze heeft letterlijk een echt wijde (grote) mond met volle lippen en ze heeft een echte Zuid-Amerikaanse (Venezuela) uiterlijk met een wat donkere huidskleur.
    Ze heeft vrij lang zwart haar en is in die kleur vaak ook gekleed.
    Vaak heeft ze zwarte kousen aan en heeft ze best een flinke kont en zijn haar borsten (ik denk een b-cup) wat slapjes. Toen ik binnenkwam zag en hoorde ik op haar tv dat ze Nederlands aan het leren was en toen ik er iets van zei pakte ze een boek erbij met de titel "in 4 weken Nederlands" wat me wel wat snel lijkt maar ik waardeer het zeer dat ze haar best doet om het Nederlands een beetje machtig te worden zodat naast het Spaans ook wat in je moederstaal met haar kan worden gesproken zodat evt. mogelijkheden bij haar wat minder problemen oplevert.
    Eerst bij het raam een kennismaking met haar omdat ik haar al kende van mijn eerste bezoek aan haar.
    Bij binnenkomst gelijk een omhelsing en direct naar de wastafel waar ze je lul grondig reinigt waarna we plaatsnamen op een breed bed met links een spiegel om tijdens de sex af en toe je blik op te werpen.
    Liggend op bed ging ze met een verfrissingsdoekje over mijn borsten en begon die aangenaam te kussen en ook andere plekjes werden niet overgeslagen.
    Tussendoor ging ik met mijn tong naar haar borsten en sabbelde ik aan haar tepels en streelde ik haar lichaam op verschillende plekjes. Het pijpen vond ik wel goed en deed ze op een rustige wijze. Toen het zover was koos ik voor het normale standje waarbij ze haar benen ver uit elkaar deed en na een tijdje wisselde ik dat af door in hetzelfde standje haar benen te sluiten waarbij ik met mijn benen over haar benen kwam zodat ik met mijn lichaam over de hare kon "schuren". Tijdens het stoten doet ze haar ogen niet continu dicht en kijkt je veelvuldig aan. Niet veel later klaargekomen en ze laat je niet aan je lot over maar verwijdert met keukenpapier het condoom dus de service is prima mekaar. Kortom een leuke meid om te zien en ook aardig en wat grapjes tussendoor hoewel ze niet alles zal begrijpen maar ze doet haar best om te communiceren.
    Zeker een meid om vaker te gaan bezoeken.

Re: Den Haag, Doubletstraat 35 k2, Yasmien (Ven)(goed)

Inmiddels heb ik deze leuke, spontane meid sinds mei vier keer bezocht (in juni was ze een paar weken op vakantie in Spanje). Overigens vertelde ze mij dat ze uit de Dominicaanse Republiek komt. Verder vind ik haar eerder aan de stevige kant, met alles in de juiste proporties. Vorige week vrijdag was mijn laatste bezoek aan haar. Toen zat ze op nummer 37 k1. Ik heb steeds een heerlijke tijd met Yasmien doorgebracht. Toen ik haar voor de eerste keer zag, was ik meteen verkocht. Ze lokte me snel naar binnen, de ontvangst was allerhartelijkst. 'Guapo' was het eerste woord wat ze tegen me zei. Ze omhelsde me en begon me gelijk uitvoerig te zoenen. Mijn hoofd sloeg direct op hol...
    Er is een fantastische klik tussen Yasmien en mij, de geilheid komt dan 'van twee kanten'. De seks was alle keren voortreffelijk te noemen, zonder extreem gedoe.
    Ik realiseer me echter wel dat ze voor mij (in alle opzichten) bijzonder aantrekkelijk is. Als de juiste 'chemie' er is, dan hoeft de bekende zakelijkheid bij een bezoek aan een dame gelukkig niet altijd de boventoon te voeren. Alles gebeurt dan heel ongedwongen en relax. Dat is tot nog toe mijn ervaring met Yasmien. In een woord: super! Mij ziet ze nog vaker terug...

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 35 k2, Yasmien (Ven)(uitstekend)

Woensdag eens een bezoekje aan Yasmien gedaan. En dat is me zeer goed bevallen. Bij binnenkomst, voelde ik me direct op mijn gemak. En kreeg het gevoel dat gehaast afwerken niet aan de orde zou komen. En dat klopte. Yasmien hielp met alles. Samen wassen, mond spoelen (zeer hygienisch) en in de tussentijd streelwerk en lieve woordjes. Op het bed beland begon ze uitgebreid te zoenen. En waar ik eigenlijk van plan was om even stevig te keer te gaan, werd het een vrij rustige vrijpartij. Ze begon geen enkel moment over tijd te praten, en daardoor hebben we toch een goede 30 minuten liggen neuken. Ik had 25 euro afgesproken. Maar na zo een toptijd heb ik 50 euro gegeven, en eigenlijk nog het gevoel dat het weinig was voor een fantastisch vrij partijtje. Ga zeker terug.

Commentaar

Gisteravond even aan een dame gevraagd of Yasmien al aanwezig was en ze vertelde me dat ze pas na 18.00 uur zou beginnen. Ben vaak in de buurt van nummer 35 en 37 wezen kijken maar geen Yasmien. Iemand die Yasmien wel gezien heeft en als ze er vandaag wel is op welke plek dan precies?

Commentaar

Yasmien pendelt heen en weer tussen nummers 35 en 39. Afgelopen maandagmiddag trof ik haar aan op 39 k1. Er waren nog andere dames die ik op het oog had, maar Yasmien is op dit moment voor mij 'numero uno'. Dus opnieuw bij haar naar binnengestapt en zeer tevreden huiswaarts gekeerd. Deze vrouw blijft voor mij een kanjer, ze pijpt en neukt als de beste. Overigens is de kans groter dat je haar overdag treft. Tegen de avond wil ze er wel eens mee stoppen. En af en toe neemt ze ook een dag vrij. Kortom ze werkt onregelmatig.

Commentaar

Na een lange tijd geen bezoek te hebben gebracht aan de Doubletstraat vandaag maar weer eens een kijkje wezen nemen.
            Na wat vervelende ervaringen met onze oostblok troelalalal,ss maar besloten deze te laten voor wat ze zijn en ben ik op Latina jacht gegaan.
            Het was nog vroeg maar best druk en een keuze maken was best lastig en terug vallen op goodold Saskia kon altijd nog maar ik wilde weer eens wat anders proberen.
            In me ooghoek zag ik Jasmien/Yasmien staan en na een kort babbeltje maar naar binnen gegaan deze meid heeft wel iets een lieve lach een mooi gebit en zit er gewoon goed uit.
            Ik had afgesproken 30,- rustig aan,na het was en boen werk elkaar staand wat afgetast en de vlam sloeg meteen in de pan,pijpen zc was meesterlijk en het neuken was zeker niet verkeerd,tijdens het pijpen brutaal een vinger in dr doos was ook geen probleem en na wat roerwerk werd ze zelfs kletsnat en was er geen houden meer in.(Btw Dit heb ik nog nooit meegemaakt).
            Het rubber raakte al snel vol,...en ik besloot na bijbetaling van 20,- wat langer te blijven,..het ritueeel herhaalde zich weer en uiteindelijk ben ik zeer tevreden huiswaarts gegaan.
            Wat mij betreft voor herhaling vatbaar,er was een klik en haar dienstverlening was top.

Commentaar

Yasmien lange tijd niet meer gezien maar rond 16.00 uur trof ik haar aan op nummer
              39 k1. Even een praatje gemaakt en altijd even aardig en goedlachs. Helaas werkt ze maar tot 18.00 uur en volgens mij werkt ze niet meer s 'avonds.
              Das jammer aangezien ik mijn kruit al wat later vandaag in de middag in A'dam op de Wallen had verschoten maar probeer haar vandaag nog te bezoeken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 39 k1, Yasmien (Ven)(uitstekend)

Zoals gisteren gerecenseerd Yasmien gisteren nog op de valreep bezocht. Ik stond vlak bij haar raam en ze tikte erop en ik begreep dat ik nu naar binnen moest gaan anders zou ik mijn kans mislopen. Ze was weer bij haar buurvrouw en bij de de deur begeleide ze me naar haar kamer. Deze meid weet mij altijd goed op te geilen en zingend bij de wastafel waste ze mijn gereedschap grondig. Ze heeft altijd wat te vertellen maar aangezien ik het Spaans niet beheers blijft het met handen en voeten werken. Bij de begroeting weer wat kussen vol op de mond. Op bed beland weet ze me goed te bespelen. Tegen extra vergoeding werd pzc aangeboden en dat is wel aan Yasmien besteed. Met haar tong gaat ze langs je eikel en ook je ballen worden niet vergeten en ze neemt hem goed diep en best stevig. Ook je tepels worden niet ongemoeid gelaten. Daarna reverse cowgirl waarbij ze flink met haar kont begint te schudden en geil de spiegel inkijkt waarbij ze met haar tong veelvuldig op een geile manier langs haar lippen gaat. Nog doggy en plat doggy gedaan en vervolgens de missio. Helaas had ik eerder op de dag al lopen ketsen dus de vermoeidheid sloeg toe waardoor ik niet tot mijn gerief kon komen. Daarom vandaag nogmaals naar Yasmien gegaan en weer voor hetzelfde gegaan. Ik was nu veel beter in vorm en ruim voor tijd in plat doggy kwam de ontlading. Had het nog willen uitstellen maar er was geen houden meer aan en dus niet meer aan mijn favoriete standje "missio" toegekomen. Zie weer uit naar een volgend bezoek.

Commentaar

Yasmien vandaag weer bezocht. Deze meid weet mij altijd goed geil te maken met haar tongbewegingen en haar blik. Ook uiterlijk kan Yasmien mij zeer waarderen. Verder is ze altijd goedlachs en niet om een praatje verlegen. Het was weer een meer dan geslaagd bezoek. Bij de wasbak reinigt ze je gereedschap grondig en op bed wat zoenen en strelen. Daarna heeft ze me heerlijk gepijpt zc waarbij ze hem goed neemt. Tijdens het pijpen bracht ze mijn vinger in haar doos en kon ik haar rustig vingeren. Verschillende standjes met haar gedaan en moeite om niet te vroeg klaar te komen maar dat valt niet mee wanneer ze weer die geile blik laat zien en de spiegel naast je werkt daar ook aan mee. Uiteindelijk kwam het zover en Yasmien scoort weer een dikke plus met haar dienstverlening want ze verwijdert voorzichtig je condoom en met keukenpapier maakt ze je eikel schoon. Daarna hebben we ons weer gewassen en met 3 zoenen weer afscheid genomen.

Commentaar

Yasmien ditmaal bezocht op nummer 37 k2. Ook nu weer gingen alle remmen los en laat ze je merken dat ze er zelf ook van geniet. Eerst weer wat lichaamscontact en wat zoentjes hier en daar en me vervolgens weer laten pijpen waar ze een behoorlijk in heeft. Daarna de standjes doggy, cowgirl en afgesloten in de missio. Tussendoor mocht ik ook weer haar doosje vingeren. Het was wel wat benauwd in haar kamer dus ik had wat meer moeite om klaar te komen maar toen het zover was was ze wel verbaast hoeveel witte vitamientjes er in het rubbertje was gekomen. Ook dit was weer een geslaagd bezoek. Ik moet zeggen dat haar hygiëne zeer goed te noemen is want voor- en achteraf een grondige wasbeurt en ook mijn jongeheer werd flink gereinigd.

Commentaar

Liep in de doublet werd er ter hoogte van nummer 39 tegen het raam getikt en zag vanuit mijn ooghoeken dat Yasmien present was en natuurlijk weer met een big smile. Had niet op haar gerekend want in het weekend werkt ze normaliter niet. Ben nog even wezen lopen en teruggekeerd bij Yasmien want doordeweeks moet ik meestal werken dus werd het nu of anders veel later om Yasmien te bezoeken. Eerst weer een warme omhelsing bij binnenkomst en daarna richting wastafel waar ze voor mijn wasbeurt nog even lekker met haar vingers mijn rug streelde. Daarna weer een lekkere pijpbeurt en onderwijl mocht ik haar grotje vingeren. Na deze sessie weer vele standjes gedaan waarbij ze het tempo af en toe goed opvoerde door mijn kont en rug regelmatig beet te pakken zodat het ware topsport werd. Ik was afgepeigerd na afloop en het zweet stond op mijn rug. Het was weer erg lekker en deze meid weet me altijd goed op te winden met haar volle kont en geile blik.

Commentaar

Yasmien werkt in principe alleen doordeweeks vanaf ongeveer 9.00 uur tot een uur of 17.00 uur en af en toe zie ik haar op zondag. Ze is te herkennen aan haar brede mond met volle lippen en heeft lang zwart haar en ze heeft altijd zwarte kousen aan. Een leuke meid wippertje met altijd een big smile on her face. Succes met een evt. bezoek aan haar. Denk dat je geen spijt zal krijgen.

Commentaar

Gistermiddag, na wat voorstudie hier op stap ge gaan en bij Yasmien uitgekomen. Geen opvallend mooie vrouw. maar leuk ontspannen en erg lekker. Het gewone standaard programma geneomen en genoten.

Commentaar

Re: Utr., Hardebollenstraat , Yasmien (Ven)(goed)

Yasmien is (voorlopig) verhuisd naar de Hardebollenstraat in Utrecht! Ze vertelde me dat ze daar de komende drie maanden zal vertoeven. Dat wil ze voor de 'variatie'. Ik kom zelf uit Utrecht en nu hoef ik niet meer naar Den Haag om deze aantrekkelijke kanjer op te zoeken. Nu heeft zij het er graag voor over om elke dag naar de Domstad af te reizen om mij te ontvangen . Komende vanaf de Voorstraat, kun je haar nieuwe locatie vinden aan de linkerzijde en dan het 5e raam (middelste deur, geen nummer!). Haar werktijden zijn van 9.00 tot 21.00 uur. Moderator, wil je e.e.a. aanpassen?

Commentaar

Re: Utr., Hardebollenstraat , Yasmien (Ven)(goed)

Yasmien zojuist in Den Haag bezocht in de doubletstraat nummer 77 k1. Liep langs haar kamer tot er plotseling op de raam werd getikt. Natuurlijk even een praatje gemaakt en vroeg of ze weer in de doublet zou blijven maar alleen voor vandaag is zij present; helaas. Na vandaag keert zij weer terug in de Hardebollenstraat nummer 6. Haar werkdagen zijn normaliter van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 21.00 uur. Een vriendelijke en mooie meid (knap gezicht en volle billen) die af en toe wat Hollands er uit gooit en dat doet ze met zo'n leuk accent dat ik erom moet lachen. Dit keer tegen meerprijs gebruik gemaakt van beffen dus dat gedaan in standje 69 waarbij Yasmien ook van genoot. Het was weer een lekkere sexpartij waarbij ze soms een tempoversnelling neemt door mijn rug vast te pakken en mij op en neer te duwen. Zoals gezegd jammer genoeg maar voor één dag in Den Haag maar wie weet dat ik haar in Utrecht weer tref. Na afloop vroeg ik nog of ze mijn naam nog wist en ze wist het nog bijna ook en dat na bijna een half jaar later dus dat deed me wel goed

Commentaar

Re: Utr., Hardebollenstraat 06 k2, Yasmien (Ven)(goed)

Moderator; topic kan verplaatst worden naar Den Haag aangezien ze voortaan haar diensten verleend in de doubletstraat.
                                Heb haar vandaag gezien op nummer 37 k1 en ze zei alleen op de zaterdag en de zondag te gaan werken van 09.00 uur tot de klok van 18.00 uur. Ze is wat steviger geworden qua postuur maar nog steeds erg aantrekkelijk.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 37 k1, Yasmien (Ven)

Werkt Yasmien nog?
                                  klopt het dat ze ook wel eens bovende passage werkte op kamer b3?

Commentaar

Aan het werk...
                                  X