Carol (Hon), Den Haag, Doubletstraat 29 k3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Carol (Hon), Den Haag, Doubletstraat 29 k3

Andy heb ik ook een bezoekje gebracht. Ze stond een paar kamertjes terug op k6. Het is een klein, blank, sportief vrouwtje met een mooigevormd, strak lijf en halfblond haar in een staartje. Ze droeg een smaakvolle roze, kanten heupslip. Zoals eerder in deze topic vermeld heeft ze inderdaad enigszins een onderbeet waar men haar ook aan herkennen kan. Verrassend genoeg bleek haar kamer ook een douche te hebben, maar ik was er geen getuige van dat ze deze daadwerkelijk gebruikte. In ieder geval rook ze neutraal.
    Andy is 21 jaar en van Hongaarse afkomst. Ze praat zeer goed Engels en dat is niet zo verwonderlijk, want hiervoor woonde ze in Engeland, waar ze naar eigen zeggen bij de Kentucky Fried Chicken werkte, maar daarmee werd het inkomen een stuk moeizamer bijeen geharkt en daarom bedacht ze wat anders. Als hobby noemde ze damesvoetbal, maar dat heeft ze de laatste tijd laten versloffen, omdat ze zich momenteel volledig op haar sekswerk concentreert, waarmee ze lange werkdagen maakt vanaf de ochtend tot na middernacht. Ze kan het kennelijk goed volhouden en kwam dan ook energiek op mij over. Verder is ze een rustige dame die zich steeds correct opstelt, maar de zakelijkheid ook niet uit het oog verliest. Een warm en gezellig type is ze echter niet. Andy heeft lekker stevige borsten van een gemiddelde omvang, een navelpiercing en een uitgebreide tatoeage in haar linkerzijde.
    Pijpen zonder condoom vond ze goed, ze vroeg daar in totaal 50,00 voor en dat vond ik best. Vanaf de zijkant viel ze mijn apparaat aan en na de eerste voorzichtige aanrakingen begon ze met het doorhalen. Het was weinig gesabbel of gelik, maar vrij langzaam, halfdiep pijpwerk met een goede aanraking en het duurde ook niet te kort. Voor het neuken bracht ze eerst glijmiddel aan. In het missionaris standje had ik mijn eerste inbreng en dat voelde goed, niet te strak of te wijd. Ze trok haar benen helemaal op in de juiste positie en kreunde zelf een beetje mee, wat niet overdreven noch nep overkwam. Vervolgens heb ik haar nog op zijn hondjes genomen en tot slot in haar standje buikligging. Ik heb haar geen moment horen klagen, ze liet mij gewoon mijn gang gaan totdat de seksuele climax weer tot ontspanning leidde.
    Tot slot heb ik mij weer gewassen, aangekleed en begeleidde ze mij weer naar de uitgang. Er was eigenlijk niet veel mis mee.

Re: Den Haag, Doubletstraat 22 k3, Andy (Hon)(goed)

Ik ging weer lekker op stap in de Haagste straten van plezier. Het fijne aan wandelen in zo een red light district is dat je vaak lekkere sex kunt hebben met diverse jonge en gewillige meisjes. Dit alles tegen zeer redelijke prijzen varierend van 25- 50 euro.

Ditmaal koos ik voor een dame die zich voorstelde als Carol. Volgens verschillende lopers gaat het echter om deze onderwerpelijke Andy. Blijkbaar hanteert zij verschillende namen. Ik ben deze dame vele maanden voorbij gelopen terwijl daar echter geen reden voor was (podiumvrees). Ze ziet er namelijk redelijk goed uit. Een schone meid (rookt niet) die gewoon een prachtige C cup heeft en supermooie billen. Ik bedoel, ze is moeilijk te missen reden waarom ik mij erover verwonder dat er niet meer recensies zijn. Op de kamer aangekomen kon ik haar naakte lijf bewonderen. Ze kwam bij mij liggen en pakte redelijk snel het condoom. Van enig voorspel was dus geen sprake.

Ik werd toch wel langdurig gepijpt. En dat deed ze redelijk. Ik moest op gegeven moment zelf aangeven dat het genoeg was. Het neuken ging meer dan prima. Ze liet zich goed nemen, en dat daar hou ik wel van. Haar beentjes gingen goed wijd, voldoende opgetrokken en het was prima ketsen. Intussen streelde zij mij over mijn rug en mijn billen (Bonuspunt!). Dat gaf al snel een extra prikkel aan het geheel. Ik vroeg haar om met beide handen haar grote borsten vast te pakken en eraan te likken. Dat deed ze dan ook, en zoals je begrijpt was het een supergeil gezicht.

Na enige tijd wisselde wij naar Doggy. Haar grote ronde en volle billen kantelde en ik schoof hem recht erin. Ook dat onderdeel ging zeer geslaagd. De juiste houding, geen vingertje erbij, geen schuin bewegingen maar gewoon recht toe recht aan. Haar poes voelde wel erg wijd aan. Gezien haar jeugdige leeftijd van 21 jaar was ik daarover wel verbaasd. Gelukkig was het wel goed nat en warm van binnen. Dat compenseerde een heleboel. Uiteindelijk kwam ik zeer voldaan klaar.

Carol is een leuke en schone 21 jarige Hongaarse. Ze doet niet aan haastwerk en de service is gewoon goed. Ik heb een goede tijd gehad en voor het zeer redelijke bedrag van 30 euro was het een plezier om sex te hebben met zo een lekker jong meisje. Dat kan ook echt alleen in de straten van plezier en daar kan gewoon geen kortingsactie tegen op. Zij gaat mij vaker zien.
    Greetings from Pussy Paradise

Commentaar

Na mijn goede ervaringen in HunseGeleen bij Nederlandse Chantal en Italiaanse Julia ben ik toch maar weer eens wezen wandelen in Doubie. Het blijft voor mij moeilijk om daar aantrekkelijke en gezond uitziende dames te vinden en daar gaat mijn voorkeur toch echt naar uit. Heb dus vele, vele malen op en neer geijsbeerd todat een collega mij attendeerde op deze dame. Bij gebrek aan beter ben ik maar bij haar binnen gestapt. Ze zegt Carol te heten en is een korte Hongaarse blondine met wel een lekker groot en opvallend achterwerk. Oraal was heel goed en lekker en daarna intiem in 3 standjes. Ben tot slot heerlijk gekomen in doggy met uitzicht op haar fantastische billen. Zij is wel voor herhaling vatbaar mocht ik een keer weer in Doubie zijn.
      Het was voor 30 euro (5 euro tip) natuurlijk wel een lekkere wip.

Commentaar

Dit jonge meisje stelde zich onlangs ook aan mij voor als Carol. Vond haar een aardig en aantrekkelijk meisje.

Aan het raam 25 Euro afgesproken voor 20 min, echter toen ik op de kamer 30 Euro gaf, vroeg ze uit zichzelf om 25 gepast, dus dat spreekt wel voor deze dame.

De kamer op de eerste verdieping was erg ruim, maar afgezien van een extra zetel werd deze ruimte niet benut.

Op bed kwam ze naast me zitten om te pijpen, wat best lekker was. Bij het neuken in missio vond ik haar poes inderdaad erg wijd. Ik kreeg de tijd en ze was relaxt, maar voor mijn smaak misschien wel iets te passief. Ik kon helaas mijn opwinding niet vasthouden, en klaarkomen lukte me niet, maar het was toch een aangenaam bezoekje.

Commentaar

Na een bezoek an Perla op 26k1 wilde ik toch nog maar iemand proberen.

Carol is een superaardige meid die goed pijpt, eerst lekker zacht en daarna flink sneller, 2 standjes erna.

Ze was een beetje stil en toen ik vroeg wat er was begon ze te vertellen dat ze wat moe was. Ik ben gestopt en naast haar gaan zitten en hebben we nog heel wat gesproken met elkaar. Eigenlijk niet hetgene wat ik meestal doe, maar ach....Ook wel eens leuk.

Ze is op haar best als ze de trap voor je oploopt. Ik heb aangegeven 25 minuten binnen te zijn, maar meer dan de helft was praten.

Commentaar

Na mijn ervaringen, in het kader van de Week van de Raamprostitutie, bij Chantal (HunseGeleen), Julia (HunseGeleen), Andy/Carol (Doubie), Vera (Geleenstraat), Gina (Geleenstraat), Yasmin (Achterdam), Michelle (Zandpad), Dida (Zandpad), Michelle (Roze Passage), Michelle (Geleenstraat) en Angela (Doubletstraat) ben ik donderdag weer naar Doubie gereden. Ik had weer eens trek in die lekkere billetjes van Andy/Carol. En het was me opgevallen dat ze regelmatig bezet is, met name 's avonds. Na diverse ijsbeerrondjes heb ik haar gespot en ben met haar naar de kamer geweest. Goede orale service en een heerlijke intieme ervaring in doggy en ben goed gekomen.

Commentaar

Ik heb het al is eerder aangegeven in dit topic en weet dat ze vroeger de naam Andy gebruikte,maar bij mijn bezoekje gebruikte ze de naam Carol!
              Als ik de andere reactie,s ook lees,denk ik dat de naam aangepast kan worden?

Groet DD.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 22 k3, Carol (Hon)(goed)

Op mn wandeltochtje door de Doub,ben ik toch weer is voor Carol gegaan.
                Dit blonde dametje heeft een beetje een onderbeet,en een in mijn ogen heerlijk lichaam!
                Mooie volle,maar toch stevige billen en ze heeft heerlijke borsten!

Bij binnenkomst betaalde ik Carol en heb me nog even opgefrist bij de wasbak.
                Hierna kon het spel beginnen en namen we plaats op bed.
                Het werd geen lang voorspel en het condoom werd aangebracht voor een pijpbeurt,die ik best lekker vond!
                Het werd rustig opgebouwd van een gelijkmatige rustige beweging,tot een snellere sessie met meer variatie!
                Dit onderdeel vond ik zeker goed!

Voor het wippen,namen we plaats in misio.
                Dit voelde prettig aan en haar mooie borsten ,wipte lekker mee op het ritme.
                Hierna werd het tijd voor doggie.
                Ze heeft hier het perfecte lichaam voor en na even flink doorgestoten te hebben,vulde ik al snel het rubbertje!
                We hebben ons opgefrist bij de wasbak en aangekleed en na nog wat gebabbeld te hebben vervolgde ik weer mn pad.

ik vind carol een lieve meid met een lekker figuurtje,waar de dienstverlening gewoon goed van is!
                Ze zal me zeker nog een keer terug zien.

Groet DD.

Commentaar

Gister veel heen en weer gelopen op de hoop dat nicole weer vrij kwam maar duurde best lang dus maar bij deze heerlijke meid naar binnen gestapt voor de eerste keer.

Ze kwam vriendelijk over en heb een prachtig lichaam, pijpen was heerlijk maar ze nam m niet al te diep in der mondje en vond zelf dat der poesje nog redelijk strak was.
                  Heerlijk geneukt door haar toen ze boven op kwam en met der heerlijke volle cup gespeeld en afgemaakt in doggy met uitzicht op haar prachtige kont waardoor ik naar mijn idee jammer genoeg te snel klaar kwam

Zeker kom erwel weer een vervolg op deze lekkere meid

Commentaar

Vandaag heb ik mij in de Doublet laten verleiden tot een trio.
                    Carol zat samen met Chloe op 75 k10.
                    Bij beide dames heb ik al vaak staan twijfelen, maar beide nooit bezocht tot nu toe.
                    Na nog een rondje door de straat wandelde ik de passage in en nu stonden de dames zelfs voor de deur. Het duurde niet lang of zij hadden mij naar binnen getrokken en ach waarom ook niet?

Het zijn allebei leuke meiden en het was zeker leuk stoeien. In het begin mochten de borsten wel gelikt worden, maar de tepels niet. Toen wij eenmaal op stoom waren was het geen probleem meer. Ze hebben mij verder heerlijk gepijpt en ook het neuken was prima. Op een gegeven moment werd ik wel door de hitte bevangen. Tja het blijft kamer 10, waar het 1-op-1 al snel heet wordt, laat staan met drie.

Met de hand hebben zij het afgemaakt. Een leuk bezoekje. Het bedrag in het recensieformulier was overigens voor beide dames samen.

Groeten,

Tijgerpeper
                    Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k10, Carol (Hon)(goed)

Gisteravond Carol bezocht op haar vaste stekje op Doubletstraat 22 k3. Het was al laat, maar nog een heerlijk half uurtje gehad. Na wat knuffelen en schuren heeft zij mij lekker lang zonder gepijpt en haar frisse doosje heb ik daarna ook lang gelikt. Hierbij bleef zij eerst wat passief, maar naarmate zij zelf natter begon te worden (en niet van mijn speeksel overigens) toonde zij steeds meer beleving. Vervolgens nog lekker in missionaris gewipt en uiteindelijk het condoom eraf gehaald om het met de hand af te maken.

Prima bezoek en Carol is ook een leuke, vriendelijke meid. Ik had al eens een trio gedaan met haar en Chloë (die toen overigens beweerden nichtjes te zijn), maar dit solo bezoekje was echt veel beter.

Wat mij betreft een aanrader!

Groeten,

Tijgerpeper
                      Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 16 kl, Carol (Hon)(goed)

Ik heb Carol ook alweer 2 keer bezocht sinds ze weer terug is in de Doublet,prima geschikt voor een vluggertje.Er komt weinig gesprekstof uit haar,maar oohh wat voelt ze heerlijk aan als je haar neemt!!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 16 k2, Carol (Hon)

Oorspronkelijk geplaatst door Tijgerpeper
                          Gisteravond was ze gewoon aanwezig op 16 k1 (aan de straatkant dus)

Groeten,

Tijgerpeper
                          Klopt,vanavond stond ze ook op deze kamer.Moest wel even wachten tot ze kwam aanwandelen om 8 uur,daarna gelijk als eerste naar binnen gestapt om lekker mijn gezicht tussen haar billen te duwen in 69.
                          Daarna altijd vaste prik doggy met haar,gek genoeg hierbij niet tot een finish kunnen komen.Mischien ook niet vreemd na een dubbel bezoek op de Achterdam de dag ervoor...
                          Carol is mij wel weer goed bevallen,ze heeft geen haast en zeurt niet om extra geld.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 16 k1, Carol (Hon)

Carol vandaag bezocht op Doublet 39 kamer 1,dit is haar tijdelijke kamer die ze deelt met een andere dame.Ze is een paar weken in Duitsland geweest en sinds kort weer begonnen.Ik ben een klein uurtje bij haar binnen geweest waarvan het grootste gedeelte werd ingevuld door Ass-worship en face-sitting(beffen)Toch intiem niet tot een hoogtepunt kunnen komen,mischien door vermoeiheid..

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 37 k1, Carol (Hon)

Carol staat volgens mij al enige tijd weer op 16 k1. Even bij haar naar binnen gewipt en dat zal voor mij denk ook wel voor het laatst zijn.Niks bijzonders en moeilijk te neuken in doggy, gaat helemaal plat op haar buik liggen en doet gewoon niet lekker mee.Kan wel begrijpen dat het soms niet fijn is om in de Doublet te werken.Maar klanten die gewoon goed betalen verdienen beter vind ik..

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 12 k2, Carol (Hon)

Toch maar weer eens bij Carol langs geweest.Voor het n..ken kom ik niet meer bij haar, omdat ze mijn maatje niet kan verwerken..
                                Maar voor een lekkere Ass-worship is ze prima geschikt.....

Commentaar

Carol werkt al jaren in de Doubletstraat en ik heb haar al eerder willen bezoeken maar het kwam er maar niet van. Sinds een tijdje staat ze achter raam 12 waar ze extra opvalt voor mij maar ze kenmerkt zich ook nu door vaak achter haar mobieltje te zitten dan zich bezig te houden met de mannen die haar raam voorbij lopen. Ik had haar vorige week al willen bezoeken maar ging toen voor Russische Victoria maar gisteren was het raak toen ik met mijn maatje door de Doubletstraat liep en er ineens oogcontact was tussen Carol en mij. Het was een lach van haar kant om mij naar binnen te lokken: Mission Accomplished.

Ik zei tegen mijn maatje dat ik hem wel over een kwartiertje weer zou zien en ging mee met Carol naar boven naar een mooie nette kamer. Carol liep voor mij naar boven tussen ik kon heerlijk genieten van haar billen. Normaal val ik op grotere dikke billen maar die van Carol zagen er ook lekker uit. Carol spreekt redelijk goed Nederlands, mag ook wel na zo een lange tijd in Nederland. Ze was vriendelijk dat zeker maar niet super spraakzaam. Mede door meer aandacht voor haar mobieltje op dat moment. Ik trok mijn kleren uit ging me opfrissen en was klaar voor de strijd. Carol had haar bikini uitgedaan en mijn geilheid nam alleen maar toe.

Ik ging op bed liggen maar was nog niet helemal stijf. Desondanks ging condoom er al omheen en Carol begon mij te pijpen. Ik moet zeggen dat Carol deed wel goed deed. Ze wisselde het goed of met lippen en tong en ging verder dan alleen mijn eikel in haar mond nemen. Met mijn handen speelde ik met haar billen. Ik werd stijver en stijver. Op een gegeven moment trok Carol me een beetje af en ging verder met pijpen totdat ik stijf genoeg was om intern kennis te maken met Carol.

Carol vroeg welke standje ik wilde, ik zei dat we voor de normale positie kunnen gaan dus missio. Carol liet wat glijmiddel vallen op haar vinger en deze wreef ze op mijn condoom en een beetje op haar kutje. Het was gelukkig niet overdreven veel. Carol ging liggen met haar benen omhoog zodat ik haar goed kon pentereren. Carol toonde weinig emotie tijdens het neuken maar ik vond het wel erg lekker. Carol voelde heerlijk van binnen aan en haar was passieve houding tijdens het neuken ging daar niet ten koste van. Ik lag een tijdje op haar en daarna kwam ik omhoog met mijn lichaam om haar iets harder te neuken. Ik spreide mijn benen zodat ik meer kracht kon geven bij elk stoot!

Na een tijdje vroeg ik of we konden switchen naar doggy. Carol ging in de positie en pakte mijn pik en bracht deze in haar kutje en vervolgens heb ik echt heerlijk Carol in doggy geneukt. Ook nu niet veel emotie qua geluid maar ze streekte wel haar armen om met haar hand het einde van het bed te grijpen. Intussen greep ik haar heupen en was ik goed aan het stoten. Ik voelde dat ik het warmer kreeg maar zat in een neuk-trance dus dat was geen probleem. Carol pakte op een gegeven moment haar kussen erbij en plaatste deze onder haar buik zodat ze iets makkelijker erbij kon liggen. Ik kon nog steeds goed doorneuken door haar heupen goed vast te houden. Het was wat donker op haar kamer waardoor ik helaas niet heel goed kon zien hoe mijn pik in haar kutje verdween maar wat ik wel zag zag er goed uit. Op een gegeven moment nam iets minder gas om even bij te komen en toen weer er vol tegenaan. Na een tijdje hield ik het niet meer en spoot ik het condoom vol. Nice!

Carol ging van het bed en pakte een stuk papier erbij zodat ik het condoom eraf kon doen. Carol had gelijk oog voor haar mobiel maar intussen wat ze wel benaderbaar en vroeg aan mij of ik gelijk naar huis zou gaan of zo. Maar zoals ik al eerder schreef had ze iets teveel aandacht voor haar mobiel. Desondanks is het wel een vriendelijke dame die ook niet overdreven opgemaakt is of er heel hoerig uitziet bijvoorbeeld door hoge hakken te dragen. En seks vond ik ook prima vooral doggy was erg lekker. Dat ze niet heel erg overdreven mee doet vind ik niet erg, ik kon prima mijn gang gaan en ik sluit niet uit dat ik haar wederom een keer zal bezoeken. Met een goed gevoel en lege zak verliet ik haar kamer.

Moderator mag overigens haar leeftijd verhogen van 18-21 naar 22-25.
                                  And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 29 k1, Carol (Hon)

Het was al enige tijd geleden dat ik bij Carol was geweest,ze is wat aangekomen en ziet er nu echt perfect uit..Zelf vond ze het niet zo leuk geloof ik.Nadat ik mij uitgekleed had en gewassen verzocht ik haar om op haar buik op bed te gaan liggen,zodat ik lekker van haar bips kon gaan genieten.Dit hebben we daarna voorgezet in 69,haar pijpkunsten vind ik niet echt top..dus maar snel naar het intieme gedeelte,begonnen in doggy maar ze is natuurlijk een beetje klein en ben bijna 2 meter dus dit ging niet geheel naar mijn zin.Toen vroeg ik of ze op haar buik wou gaan liggen,dit ging veel beter en voelde superlekker...Ik kon nu hard en diep doorstoten op haar perfecte achterwerk,natuurlijk is de eindstreep dan snel bereikt.Ik was net over de helft van mijn tijd,nadat we ons een beetje hadden opgefrist hebben we nog even rustig op bed gelegen en wat gebabbeld...

Commentaar

Afgelopen weekend was ik op beide dagen per trein richting DH afgereisd met maar 1 doel..die schattige Carol bezoeken.Gelukkig was zij zondag aanwezig in de avond,zij heeft geen vaste kamer omdat ze maar enkele dagen van de week werkt.Ik moest dus opletten wanneer ze zich kwam melden voor in de straat.Deze avond had ze 1 van de kamers op nr 12 en was ik haar 1e klant.In tegenstelling tot mijn vorige bezoek bij haar heb ik wat meer standjes met haar doorlopen,Helaas was het wel net een beetje te warm op de kamer,waarvan we beide kletsnat werden.We hebben ook op mijn verzoek lekker B2B met elkaar geknuffeld.Naderhand heb ik maar even haar nummer gevraagd,voor de volgende keer.Alleen voor haar kom ik naar Den Haag...

Commentaar

deze dame is beslist niet meer normaal maar flink lekker dik
                                        ook zijn haar heerlijke tieten nu volle C
                                        Laatst gewijzigd door cremaster; 04-06-17, 10:38. Reden: Specificaties aangepast.

Commentaar

geheel onopgemaakte mevrouw met raar gebit wil direct condom om slappe jongen aanbrengen na enige moeite begon ze zc beetje te trekken

mocht niet aan der kut zitten dat is voor mij absoluut waardeloos standaard is voelen tits, kut, staande verkenning, paar standjes naar keuze klant en op verzoek uiteindelijk aftrekken uiteraard zc
                                          deze dame laat kut niet voelen en trekt aan het einde af je zal het niet geloven met condom!!!! smetvrees?
                                          bij n..ken ligt ze geheel bewegingsloos als voor dood

wat denkt ze wel als niet bepaald moeders mooiste
                                          enig positieve zijn der kijharde tits en geen groete tattoes