Mika (Hon), Den Haag, Hunsestraat 51 k7

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mika (Hon), Den Haag, Hunsestraat 51 k7

In de categorie groot, blond en stevig met bijpassende voorgevel is er sinds maandag weer een aanwinst in deze straat.
    Ik zag haar op een stoel zitten, gestoken in een zwarte bikini en kreeg spontaan seksuele belangstelling.
    Barbie is een Hongaarse van 23 jaar (ze wordt volgende maand 24) met lang geblondeerd haar (met een eerste begin van uitgroei). Haar lengte is 1.73 meter op blote voeten en ongeveer 1.85 meter op haar hoge hakken, dus voor hetzelfde geld heb je ook wat. Toen ik achter haar aan liep, viel mij pas goed op dat ze toch wel een groot achterwerk heeft, maar dat mocht de pret niet drukken.
    Ze is hier gekomen via Crystal, haar beste vriendin, vertelde ze me. Ze zouden elkaar al tien jaar kennen.
    De gewone diensten kosten ook bij haar € 50,00 en op mijn vraag bood ze pijpen zonder aan voor € 100,00, waarover niet te onderhandelen viel. Dat is dan jammer, want ik ga toch niet iedere keer het dubbele bedrag betalen.
    Voor zover ik heb gemerkt is haar karakter rustig, vriendelijk, ontspannen en ze praat goed Engels.
    Ik zag nog dat ze lange, glinsterende oorhangers droeg. Verder heeft ze een omvangrijke, maar beetje vage tatoeage, die de bovenste helft van haar rug voor het grootste deel bedekt en een langwerpige achter langs haar rechter onderarm. Ook heeft ze een navelpiercing.
    Zoals opgemerkt heeft ze dus geweldige joekels, waarmee ik gedurende mijn bezoek mocht spelen zoveel als ik wilde. Als een kind zo blij.
    Een beetje staande lichaamsverkenning vooraf vond ze ook prima, totdat ik op het bed moest gaan liggen.
    Het pijpen vond ik niet zo goed, want ze ging in een steeds hogere versnelling en niet zo diep over het gevoelig uitsteeksel tekeer. Op mijn vriendelijke aanwijzing probeerde ze het iets langzamer en dieper, afgewisseld met een paar likjes overlangs.
    Voor de pompoefening had ze geen glijmiddel nodig. Op haar rug gelegen trok ze haar benen meteen goed op, zodat ik lekker mijn gang kon gaan. Het voelde inwendig allemaal prima, niet te strak of te wijd en ze lag er met gesloten ogen bij.
    Een groot pluspunt was haar gekreun tijdens mijn ritmische beweging, want dat deed ze zo heerlijk geil en natuurlijk, echt helemaal geweldig. Zo maak ik het maar zelden mee. Het klonk niet heel hard, maar precies goed.
    Ook heb ik haar van achteren nog een flinke beurt gegeven. Ik kreeg de indruk dat ze een liefhebster is van een stevige neukpartij en heb haar dan ook niet horen klagen, integendeel dus. Uiteindelijk spoot ik weer het condoom vol.
    Bij het wassen en aankleden hebben we nog even nagepraat, waarbij ik de fout maakte om te suggeren dat ze heel goed gekreun kon nadoen, waarop ze mij beledigd aankeek. Op dat moment wist ik zeker dat het toch echt was. Ze gaf toe dat ze veel van seks hield en dat geloofde ik op dat moment ook wel.

Haar werktijden zijn dagelijks vanaf 12/13 uur tot 1 uur.

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Barbie (Hon)(goed)

Heeft iemand wellicht een trio-ervaring met deze Barbie en Crystal, haar beste vriendin? Ik heb ze vaak samen achter één raam gezien en dat prikkelde de fantasie behoorlijk kan ik zeggen... Het lijkt me een goddelijke combi, en omdat het blijkbaar zulke goeie vriendinnen zijn hoop ik dat ze er wel voor in zijn...

Commentaar

Ik lees maar erg weinig over deze dame!
      Ik heb goede ervaringen met haar! Oke ze is erg stevig maar ze heeft wel een lekker koppie!
      Ze spreekt erg goed engels en is vriendelijk!
      Ik wel een aanrader om een keer te proberen hoor!

Commentaar

Gisteren weer bij haar geweest wat een genoot is deze dame!
        He pijpen was meer dan goed en het neuken hemels!
        Echt een aanrader!

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Barbie (Hon)(uitstekend)

Ik ben geloof ik de enige die iets achter laat over deze schone!
          ben vandaag weer bij haar geweest en ja heren wandelaars ze is leuk, lekker maar vooral erg goed in haar vak!
          Ze is niet de slankste dat geef ik toe maar ze is zo leuk!
          Het kopie van haar is zo knap!!!!
          Het lijkt of ik haar vriendje ben maar helaas was dat maar waar!!!

Commentaar

Heren wandelaars jullie stellen mij teleur!
            Waarom lees ik niks van haar?
            Volgens haar zelfs heeft ze het best druk!!
            Ik ben erg groot fan van haar !
            Nu jullie nog, ze is zo leuk en het neuken en pijpen is zo goed en ze verdiend echt meer aandacht!
            Ik ben erg groot fan van haar maar dat is wel duidelijk
            Ik kan het me gelukkig permitteren om vaak bij haar langs tekunnen maar ze echt erg goed en erg leuk

Commentaar

is nu heel slank boobs zijn 2 theezakjes echt n afknapper nooit zulke lelijke slappe borsten gezien wilde er niet eens aankomen noemt zichzelf nu nika of zo
              was wel aardige meid met leuke babbel maar kon er niet op klaarkomen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MEIDENGEK
                Ik heb wel het idee welke dame je bezocht hebt Barbarian,maar het lijkt mij niet dat
                het Barbie geweest is.
                Dus moet je deze discussie niet onder de naam Barbie plaatsen.
                barbie staat al een tydje op nr 51 k2 ze is alleen een stuk afgevallen en heeft haar naam veranderd!
                theo
                wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                alleen huilebalken hebben spijt
                god create the world in 7 days
                day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

barbie

Klopt, ze noemt zich nu mika en is heel wat kilo's lichter.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k2, Mika (Hon)(uitstekend)

dat klopt dan verstond nika maar kan dus ook mika zijn ben er nu zeker van was barbie
                    is 50 kilo afgevallen hoorde ik van een andere dame zelf zij ze vroeger altijd witte stockings te dragen
                    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 22-03-18, 11:43.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k2, Mika (Hon)(uitstekend)

Onlangs eens bij Mika naar binnen gegaan. Was eigenlijk op zoek naar één van mn vaste dames, maar Mika deed het raam open toen ik voorbij liep en zei dat ze niet aanwezig was. Erg attent overigens! Heb Mika nl in het verleden een keer gevraagd of zij aanwezig was. Leuk dat ze dat onthouden heeft. Toen liep ik verder om m'n rondje te vervolgen en dacht ik goh waarom zou ik niet eens een keer bij haar naar binnen gaan. Was namelijk enorm geil en teleurgesteld dat m'n vaste dames geen van allen aanwezig waren.

Op de kamer begon het goed! Ze spreekt erg goed engels en is heel open en eerlijk. Ze vertelt op een vriendelijke manier wat wel en niet kan en is eigenlijk ook wel relax in omgang. Toen ik op de kamer was ging mij ineens iets dagen. Zij was een tijd geleden veel dikker! En idd ze gaf toe dat ze behoorlijk wat kilootjes afgevallen was. Volgens mij niet volgens een regulier dieet, maar dat even terzijde.

Omdat de kennismaking zo vriendelijk en gezellig ging, heb ik besloten om een uurtje gebleven. De prijs hielp wat dat betreft ook wel mee, want Mika biedt een uur aan voor "slechts" €150. En dat is dan inclusief enige kinky handelingen bij mij. De vaste bezoekers van deze site weten inmiddels wel dat ik houd van gefist worden. M'n vaste dames rekenen €200 per uur. Overigens kwam ik uiteindelijk alsnog op de €200, want Mika rekent voor pzc en anaal bij haar ook nog eens €50. Overigens dien ik er bij te vermelden dat ze pzc niet bij iedere man doet! Alleen als de hygiëne in orde is en ze de man vertrouwt.

Aan de wasbak helpt ze je met wassen. Heb ik ook nog niet eerder meegemaakt in de straat. Overigens lees ik her en der wel dat bepaalde dames dat ook doen. Vervolgens op bed gaan liggen en is zij mij heerlijk gaan verwennen middels m'n tepels te verwennen met aardig lik- en zuigwerk en zo nu dan zette ze behoorlijk haar tanden er in. Toen zakte ze langzaam naar beneden af om te beginnen aan een heerlijke pijpbeurt. Ze past verschillende technieken toe en het duurde niet lang voordat ik al een orgasme op voelde komen. Dat voelde ze prima aan en heeft mij vervolgens nog lekker gestreeld etc. Enige verbeterpunt zou zijn dat ze ook de ballen meeneemt tijdens het pijpen. Zal ik de volgende keer aangeven. Vervolgens werd de dildo erbij gepakt om de boel op te rekken. Hij gleed er moeiteloos in en ze wist mij eigenlijk heel goed te neuken. Op de een of andere manier werd ik er botergeil van terwijl ik dat normaliter niet zo snel heb van een dildo. Ze zat ook gebiologeerd te kijken naar hoe de dildo er in en er uit gleed waarop ik vroeg of ze het een geil gezicht vond. Ze begonnen te lachen en bevestigde idd dat ze het geil vond. Ze wilde het nog beter zien en vroeg of ik in doggy positie wilde gaan zitten/liggen. Vervolgens heeft ze mij in dit standje nog even geneukt. Eigenlijk is het fisten er niet meer van gekomen, bedenk ik mij nu. Overigens bedenk ik mij ook dat ze volgens mij nogal lange en scherpe nagels had, dus misschien ook niet zo'n goed idee om dan te fisten, want je hebt dan kans dat ze je binnenvoering beschadigt.

Na de anale verwennerij ben ik weer op m'n rug gaan liggen en begon het tepel/pijpspelletje weer. Heerlijk!! Vervolgens heb ik haar nog gebeft en moet daarbij opmerken dat ik dat niet snel doe bij een dame van plezier. Maar ze had mij zo ontzettend geil gemaakt dat ik het gewoon moest doen. Heb het niet al te lang gedaan, want als ik dan bezig ben bedenk ik mij altijd vieze dingen. Stel dat er iemand voor mij zonder condoom in heeft gezeten?! Vervolgens heeft ze mijn pik weer stijf gepijpt en heb ik haar anaal geneukt. Ook dat is heel lang geleden dat ik dat gedaan had. Waarom eigenlijk? Het is heerlijk om te doen en ontzettend geil gezicht in doggy positie. Vooral als je dan de billen spreidt en je pik er iedere keer helemaal uit haalt om er vervolgens weer in te glijden. Je ziet de anus dan zo mooi open staan.

Voor ik het wist zaten we al bijna op het einde van het uurtje en ze gaf netjes aan dat we naar een orgasme toe moesten werken. De vraag van haar was hoe ik dat wilde. Pijpend uiteraard! Klaarkomen wil ik altijd zonder condoom. Het duurde niet lang voordat ik klaar kwam. Overigens netjes aangegeven dat ik bijna ging klaarkomen en dat waardeerde ze enorm. Ze heeft de laatste seconden trekkend vol gemaakt en kwam dan ook heerlijk klaar op mn buik.

Ja, dit was een enorm positieve kennismaking met Mika. Overigens ben ik het eens met één van de schrijvers hierboven dat ze wel heel mager is en dat eigenlijk geen borsten heeft maar theezakjes. En op haar buik zie je ook nog een heel klein hangzakje. Maar ik moet er bij zeggen dat haar mooie koppie, lach en gezelligheid dat compenseren. Kortom, er gaat nog een herhalingsbezoek plaatsvinden.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Mika (Hon)

Ben ook eens bij haar naar binnen gegaan.
                        Als ik het bovenstaande lees snap ik waarom ze haar bovenstukje aanhield.
                        Ik moet zeggen dat ze heel vriendelijk is en haar best doet om de klant op zijn gemak te stellen en na de daad een praatje te maken.
                        Niets ten nadele van haar verder, maar voor mij geen herhalingsgevaar.
                        I'm too old a cat to be fucked by a kitten
                        but not too old to fuck the kitten.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k8, Mika (Hon)

Gister voor het eerst naar deze dame gegaan. Ik kwam aan op een nogal klote tijd. Het ene raam dicht, lichten uit en voor de rest was de kwaliteit niet best. Ik zag Britney wel zitten, maar op de e.o.a. manier ga ik niet naar haar toe. Mij teveel GFE feelings en daar kom ik niet voor. Ik wilde weer huiswaarts keren en plots verscheen deze dame op mijn netvliezen. Tja, toch maar naar binnen gegaan. Inderdaad ze is afgevallen, heeft inderdaad kleine hangende borsten, maar al met al ziet ze er gewoon goed uit. Zei ik ook tegen haar. Ik ben blij dat ze niet van die ballonnen neemt. Goeie kinky seks gehad en ben heerlijk in missionaris diep in haar klaargekomen. Het klopt wel dat als ze je leuk vindt, dan doet ze uit haarzelf veel meer. Kortom: een leuke, lieve tante.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k6, Mika (Hon)

Dame terug van weggeweest.
                            Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Aan het werk...
                            X