Olga (Bul), Den Haag, Geleenstraat 23 k11

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Olga (Bul), Den Haag, Geleenstraat 23 k11

Vannacht even kennisgemaakt met Olga, een mooie, kleine dame uit het oosten des Europa's.
    Ze is al zo'n half jaar hier in Nederland.

Na het wassen ging gelijk het condoom erom voor de pijpsessie. Dat deed ze goed en de daaropvolgende twee standjes waren ook goed. Olga was niet erg in chat mood, maar daar had ik op dat moment ook niet zo'n behoefte aan.

Gewoon lekkere sex, dus wie weet komt er een vervolg.

Utr., Zp 132-3, Olga(goed)

Afgelopen nacht ook een bezoekje aan deze lady gebracht Het is een hele mooie, bulgaarse verschijning met een ietwat asiatisch gezichtje, heerlijk slank, mooie kleine tietjes, echt toppie!
    Binnengekomen, kleren uit, t bed op en vrijwel binnen 10 sec die rubber erom om vervolgens aan de opwarm ronde te beginnen, heerlijk pijpen, prima!
    Daarna vroeg ze mij welk standje, gewoon missionaris zag ik wel zitten, lekker strak kutje, het rubbertje eigenlijk te snel volgespoten, maar jah kan gebeuren, ze is gewoon echt lekker strak helaas gebruikte ze wel wat veel glijmiddel, das minder...
    Als ik weer op het pad ben, zal ik haar zeker nog es bezoeken

recensieformulier invullen svp

Commentaar

Re: Utr., Zp 132-3, Olga(goed)

Op de avond van 1e pinksterdag het pad weer bezocht. Na haar eerder al gezien te hebben, en het lezen van de recensies van Olga, haar met een bezoekje vereert.

Vooraf afgesproken 50 voor P&N en beetje B. Voor dit laatste ging ze eerst haar poesje nog wassen.

Het was een goede sessie, op het feit na dat ze geen extra lichamelijk contact toeliet: zoenen in nek en op borsten was niet mogelijk. Voor mij een groot nadeel, daarom is mijn herhalingskans klein.

Verder zeer goed, lekkere strakke poes, heerlijke klit, zeer mooie dame en zeer hygienisch.

Commentaar

Re: Utr., Zp 160-3, Olga(uitstekend)

Had Olga al vaak zien staan en vond haar erg mooi, maar omdat ze altijd zo triest staat te kijken en er geen glimlachje af kan, nooit de moed gehad haar te bezoeken. Deze week waren mijn vaste meisje met vakantie, dus toch de plank eens opgelopen. Toen ze op mijn vraag of ik overal aan mocht zitten met een glimlach 'of course' antwoordde, de stap naar binnen gezet. Van dichbij is ze nog mooier dan vanaf het pad. Wat een prachtig lijf, ze is wat mij betreft één van de mooiste meisjes van het pad. Heeft prachtige echte borsten. Eerst heerlijk met haar poesje gespeeld, toen ik hard was deed ze pas het cd er om en trakteerde ze me op een prima pijpbeurt, waarbij ik in 69-positie haar poesje kon kijken. Mocht niet likken, maar dat drukte de pret niet. Daarna neuken in miss, doggy, platte doggy (zij op haar buik liggend) en staand afgemaakt.
        Ze deed lekker mee en keek me steeds lachend aan. Lachen kan ze dus wel. Kortom een prachtige relaxte meid die doet wat je vraagt. Groot herhalingsgevaar.

Commentaar

Re: Utr., Zp 160-3, Olga(uitstekend)

En vanavond stond ze er ook,

Zij valt op tussen haar buurvrouwen door juist niet te bewegen....
          Een plaatje en een zalig figuur.

na het poedelen begint ze eerst te strelen.....daarna CD erom en een zalige zachte pijpbeurt...
          Hierna zij on top en afgemaakt in doggy voor de spiegel.....

mmmm, gelukkig ben ik niet vaak in Utrecht.

The fly...
          The Fly

Commentaar

Re: Utr., Zp 138-5, Olga(uitstekend)

Zeer mooi meisje volgens eigen zeggen uit Bulgarije/Mongolie. Voor mij heerlijke sex met een hoog GFE gehalte, maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Commentaar

Ik was al eens eerder bij haar geweest voor gewoon wat "speelwerk" maar het bordje Soft SM zal ze wel niet voor niets hebben staan, zo dacht ik in het voorbijgaan en terwijl mijn gedachten al lang hadden bepaald dat ik bij haar naar binnen zou gaan liep ik nog een keer haar kamer voorbij.
              Getrokken door haar mooie body ging ik naar binnen zonder veel te verwachten van haar SM kwaliteiten.

Ik gaf aan wat ik leuk vond om te doen en ze speelde daar goed op in, ze heeft wat ik noem "lekkere handen" die met veel gevoel mijn tepels en later mijn ballen en pik overtuigend aanpakten. Niet te hard maar subtiel en met gevoel.
              Ze nam beslist de tijd en er was veel mogelijk, likken, plassex en ze eindigde met een overtuigend kaarsvetspel waar ze zichtbaar veel plezier aan beleefde.
              Ik kwam -onder het genot van de nodige poppers- tot een zeldzaam geil hoogtepunt.
              Na afloop kon ik douchen en kwam ze met een schone handdoek aanzetten, dus goede service.

Zeker voor herhaling vatbaar.
              SS

Commentaar

Vanmiddag nog bij haar geweest. Erg goed. Kan, na het vertrek van Serena (110-3) (toch jammer, waar is ze gebleven?) wel eens m'n vaste vriendinnetje op het zandpad worden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Strange Strangler
                  Ze is terug en begint vandaag in de Geleenstraat te 's-Gravenhage, het pand van nr. 23 kamer weet ze nog niet.
                  Wel op de avond, dat is daar dus na zessen.
                  Dame op Donderdagavond 05/09 inderdaad aanwezig in de Geleenstraat in Den Haag. Zat alleen op nummer 74 k3 en is te herkennen aan 2 gele bordjes met "Erotische massage" en "Soft SM".

Commentaar

klopt vanavond stond ze op nr 74 k3 met de bekende gele bordjes.
                    ze probeert vandaag en morgen de geleenstraat als het bevalt
                    blijft ze anders gaat ze amsterdam proberen!

theo
                    wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                    alleen huilebalken hebben spijt
                    god create the world in 7 days
                    day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 74 k2, Olga (Bul)(uitstekend)

Olga staat er nog steeds. Mooie Euraziatische mix.
                      Rustige en stille dame. Een goed gesprek is mogelijk, maar het initiatief zal niet van haar komen.
                      Voor het condoom erop gaat, laat ze haar handen het werk doen. Dit kan ze opvallend goed.
                      Pijpen wordt rustig opgebouwd en gaat geleidelijk steeds dieper. Had van mij wat langer mogen duren.
                      Bij het neuken begint zij boven. Ook hier een rustige en geleidelijke opbouw.
                      In alle standjes neemt zij overigens de perfecte houding aan.
                      Helaas geen oogcontact en weinig beleving bij haar als enige minpunten.
                      Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k11, Olga (Bul)(uitstekend)

Vanavond vrij lang gewandeld. Ik was op zoek naar iets nieuws. Vantevoren al e.e.a. gelezen hier over de ex-zandpad dames die het in DH willen proberen. Uiteindelijk kwam ik Olga tegen. Ze had waarschijnlijk een lange sessie gehad want gedurende mijn rondes bleef haar raampje lang leeg. Toen ik haar zag, was ik gelijk verkocht. Wat een mooie sensuele dame is dit. Mooi zwart haar gecombineerd met een zeer blanke huid. Ze maakt idd niet zo veel oogcontact tijdens de daad maar dat vind ik niet erg. Hand- en pijpwerk beheerst ze goed om op te warmen. Daarna ging zij uit zichzelf on top. Vind het wel wat hebben als een dame zelf de leiding neemt. Ik kon lekker mijn gang gaan in doggy en missio. Geen haast erna. Wat over koetjes en kalfjes gepraat en beiden rustig gewassen en aangekleed. Dit smaakt naar meer.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k11, Olga (Bul)(uitstekend)

gisterenavond wezen wandelen in de geleen/hunse straat, wat een pokke weer.
                          was eerst van plan om naar britney te gaan maar ik zag dat olga vrij was en maar
                          snel bij haar naar binnen gegaan.

was de eerste keer bij haar, het is een knappe verschijning ( vind ik )
                          we hadden soft sm afgesproken, dit doet ze niet onaardig.
                          en voor speciale dingen is ze niet afkerig

ze is wel stil, maar als je zelf wat meer doet gaat ze het al stukke beter
                          ik ga zeker nog een keer bij haar langs.

hopen dat ze nog even in dh blijft want zelf hoopt ze dat ze weer
                          een boot kan huren in zp en dan is ze weer vertrokken.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k11, Olga (Bul)

Geen lachje bij het raam, wel mooie lange zwarte laarzen, mysterieus knap gezicht en mooie slanke body. Beetje classy en licht arrogant, maar dat vind ik juist wel wat hebben

Olga praat inderdaad niet veel maar toen het ijs gebroken was kwam ze in het spel toch los. Ze werd wilder naarmate de tijd vorderde en vooral met de strap on wist ze goed raad, dat was duidelijk haar passie want ik werd met duidelijk plezier in haar gezicht af te lezen goed geneukt in missionaris en doggie. Ik denk wel dat ze nog wat meer speelelementen kan leren en de kleinere kamers beneden daar zijn dan ook een beperking. Geef die meid maar boven een grote SM kamer dan zou ze beter tot haar recht komen daarvan ben ik vrij zeker. Ik ga zeker terug voor haar.

Commentaar

Olga ziet er lekker mysterieus en kinky uit....daar moest ik dus eens naar binnen....viel helaas tegen, in kinky games is ze duidelijk nog onervaren en niet erg creatief.....in een blowjob had mevrouw opeens geen zin meer ondanks de afspraken en na 20 min matige spelletjes stond ik weer buiten......en dat alles voor € 100,-..........ik sluit niet uit dat ik over een jaar ofzo nog eens voor haar uiterlijk zwicht en kijk of ze beter is geworden maar voorlopig is er gelukkig veel beters in de straat...W
                              A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

Gisterenmiddag niet veel keus. Gekozen voor een herhaalbezoek bij Olga. Zij is een beetje aangekomen maar dit stond haar goed. Het was weer een perfecte sessie. Zij pijpt rustig en sensueel en gaat dan over naar cowgirl. Op mijn verzoek bleef ze wat langer rijden. Afgemaakt in doggy en missio. Wederom een topsessie, maar ik beperk het tot een normale sessie. Dit beheerst ze uitstekend. Kinky spelletjes daar houd ik niet van en de kamer is eigenlijk veels te klein daarvoor lijkt me.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door macchu
                                  weet iemand op welke tijdstippen zij werkt?
                                  Tussen 13:00 en 18:00 is ze er meestal wel. Soms begint ze al om 11:00 en regelmatig gaat ze door tot sluitingstijd.

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat 45 k04, Olga

Vrijdagmiddag de Geleen meteen bezoekje vereerd. Was op zoek naar of Colombiaanse Romina uit de Hunzestraat of Koreaans/Taiwanese Coco maar geen van beiden was aanwezig. Ergens op dit forum werd de vaste schrijvers verzocht om maar vooral meer verhalen over de Geleenstraat te schrijven maar als de bezetting zo slecht blijft als die de laatste tijd is wordt dat lastig. Aangezien ik geen zin had om helemaal naar de Doubletstraat te lopen besloot ik een dame te kiezen die al eerder mijn aandacht trok. Ik ben absoluut geen fan van Hongaarse,Roemeense en andere Oostblok dames maar er was er toch eentje die mij iets exotischer voorkwam,aan het raam bleek waarom. Russische Olga namelijk, is afkomstig uit Mongolie en dat Aziatische is toch wel terug te zien in haar ogen.
                                    Ik had haar zoals gezegd al eerder zien zitten, gekleed in een soort van catsuit speelpakje met kousen en hoge hakken met een bordje 'SM'' voor het raam. Haar houding kan ongeinteresseerd overkomen maar eenmaal binnen blijkt dat erg mee te vallen.
                                    Olga is slank, heeft een hele zachte huid en is gewoon een lekker wijf.
                                    De service was goed te noemen met wat spelen voor en op het bed, en daarna twee standjes neuken (doggy en missio) terwijl ik ons vakwerk in de spiegels rond het bed kon bewonderen.
                                    Dat er nog enig handwerk aan te pas moest komen was helemaal aan mijn zware werkweek te wijten.
                                    Olga is een aanrader en ze ziet mij zeker terug.

Commentaar

Een mooie dame met aziatisch bloed. Zeer professioneel gaat ze in op je wensen. Haar sterke kant zijn haar handen, zacht, warm en heel vaardig. Zondermeer de beste handen van Den Haag....
                                      Conversatie is niet echt iets waar ze in uitblinkt. Ze zwijgt een groot deel van de sessie en ook daarna. Je krijgt dan bijna het gevoel dat je eruit wordt gezet...
                                      Toch een betrouwbare topper die je niet snel teleur zal stellen.

Commentaar

Olga heeft een bord 'massage' staan. Dat leek me wel wat. Ze masseert inderdaad aardig, je mag al vrij snel op je rug en dan speelt ze net zo lang met je tot je heerlijk klaarkomt. Ze zit daarbij in verschillende posities terwijl je ook aan haar mag voelen.
                                        Heerlijk vond ik. Extra's kosten geld, maar als je een lekkere massage met handmatig hoogtepunt wilt moet je echt bij Olga zijn.
                                        En wat is ze mooi!

Commentaar

Heerlijke sm sessie met Olga,

In de sm sessie weet Olga je goed te teasen terwijl ze je geil aankijkt. Heerlijk als ze mij een klap in mijn gezicht geeft en wanneer ze in mijn mond spuugt.

Als laatst neukte ze me goed met een voorbinddildo in missionaris terwijl ze mij heerlijk aftrok. Olga geniet er duidelijk van om een man te neuken. In deze positie heeft ze me heerlijk klaar geneukt en ik kwam spuitend klaar.

Mij ziet ze zeker terug.