Den Haag, Doubletstraat 22 k2, Emilia (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 22 k2, Emilia (Roe)

Na mijn bezoek eerder op de avond bij Eli was ik nog aan het twijfelen of ik nog een tweede bezoek zou brengen aan een dame. Keuze genoeg en ik was weer hitsig genoeg voor een tweede keuze. Inmiddels waren Biff Tannen en Ketserr al naar binnen bij een dame en zowel Hitsige Man als ik liepen nog wat rondjes totdat we beide in passage 2 gang 1 terecht kwamen. Daar zagen we op k1 en k2 leuke dames zitten. Hitsige Man ging in gesprek bij k1 en ik ging voor k2.

Eenmaal binnen introduceerde de dame zich als Emilia uit Roemenie en werkzaam in Alkmaar sedert 3 maanden volgens eigen zeggen. Ze gaf aan 24 te zijn. Al snel werd wel duidelijk dat het geen dame is met wie je een leuk gesprek kunt voeren. Een beetje stil maar niet klantonvriendelijk dat weer niet. We kwamen tot een deal van 50 euro voor p+n en beffen erbij.

Tijdens het uitkleden was het wat onwennig omdat het een kleine kamer is en we elkaar even in weg liepen. Na het uitkleden zag ik dat Emilia redelijk kleine borstjes heeft, zag er allemaal goed uit, geen tattoo's en geen piercings gezien. Na het uikleden ging Emilia op bed zitten en begon mij af te trekken terwijl ik nog stond om een stijve te veroorzaken. Normaal heb ik al een stijve als binnen kom bij een dame maar omdat ik al eerder Eli had bezocht had ik nu wel wat hulp nodig zullen we maar zeggen.

Een stijve was redelijk snel bereikt en vervolgens ging condoom om en begon Emilia mij te pijpen. Dit was iets te hard en te ruw voor mijn smaak. Heb het snel afgepakt om te kunnen beffen. Helaas weinig ruimte dus ik kon niet echt doorzakken naar beneden dus het was niet echt prettig beffen, ik had misschien iets kunnen schuiven op grond zeg maar maar ik maakte het beste ervan. Emilia was helemaal glad van beneden en het was allemaa schoen en zelfs zoetig. Maar ik vond het minder prettig als bij Eli omdat ik weinig respons kreeg van Emilia tijdens het beffen.

Dus over tot neuken. We begonnen in missio. Hier deed Emilia wel goed mee en het was lekker. Gelukkig gebruikte Emilia geen glijmiddel want dan zou ik het erg moeilijk krijgen om klaar te komen. Nu ging het lekker eerst in missio dus en daana geswitched naar doggy. Dit voelde goed aan omdat ik lekker hard kon stoten, had ik ook nodig anders zou ik niet kunnen klaarkomen voor de tweede keer op deze avond. Maar na een tijdje lukte het ook en was ik weer tevreden.

Emilia is een leuke dame, prima lichaam maar ik miste een bepaalde klik, zal daarom bij eenmalig bljiven maar dit was voor puur persoonlijk.
    And lead us not into temptation, but deliver us from evil.

Re: 2p, g2 k1, Emilia (Roe)(voldoende)

Heb Emilia nu twee keer bezocht. Eerste keer was een wat matige ervaring waarbij het me allemaal wat te "profi" overkwam. Nauwelijks sprake van enig voorspel, te ruw en het gevoel dat er goed op de tijd gelet werd. Ook ontbrak bij haar de animo om achteraf nog even een (gezellig) praatje te maken, ondanks dat haar Engels redelijk goed is volgens mij. Desondanks vond ik haar niet klantonvriendelijk en ziet ze er leuk uit.

Tweede keer vond ik het, vreemd genoeg, een aanzienlijk betere ervaring. Uhm.. de reden voor die tweede keer kwam overigens omdat ik stond te dralen een keuze te maken (zoals meestal het geval..) en zij mij wenkte met haar, ietwat ondeugende, glimlach. Ik twijfelde nog heel even maar mijn weerstand was vrijwel meteen aan gruzelementen. Ik zal wel erg veel zin hebben gehad. Het was niet gepland i.i.g.
    Deze keer was er overigens wel sprake van wat "voorspel" en vond ik haar ook wat relaxer in de omgang. Het pijpen deed ze prima, niet te snel/ruw en af en toe oogcontact. Ze had af en toe ook een beetje een predatorial blik in d'r ogen waar ik wel op kick. De seks zelf, met glijmiddel, was gewoon goed te noemen, ze deed lekker mee. Helaas lukte het mij echter niet om binnen 20 min. te finishen (zoals eigenlijk altijd het geval) en moest ze het handmatig afronden. Wat ze overigens prima deed. Al met al een voldoende tot goede tweede ervaring met haar.

Wat mij ook nog positief stemde was dat ze me tegemoet kwam, nadat ze bemerkte dat bepaalde handelingen mij erg opwonden. Altijd fijn als een dame je een beetje extra wil verwennen en niet het standaard draaiboek afwerkt.

Helaas kan ik nog steeds weinig hoogte van haar krijgen, ze blijft wat stilletjes, maar de kans op een herhalings bezoek is zeker aanwezig.
    "Talent hits a target no one else can hit; Genius hits a target no one else can see." -- Arthur Schopenhauer

Commentaar

Re: A27, k1 , Emilia (Roe)(voldoende)

Afgelopen vrijdag een bezoek aan deze dame gebracht, en het viel een beetje tegen. Nou kan het zijn dat ik in die kamer in het verleden uitstekende ervaringen heb gehad, en dat ik daarom de lat (te) hoog heb gelegd.Daar komt bij dat ik eigenlijk op zoek was naar Lizzie, maar die was afwezig..

Op zich is met Emilia niets mis. Ze is een vriendelijke, relaxte dame bij wie het goed toeven is. En de handelingen die ze verricht, mogen gerust het predicaat "goed" hebben. Waarom het dan toch tegenviel? Geen idee eigenlijk, de "klik" ontbrak misschien een beetje. Komt bij dat ik (uit eigen beweging, kan ik haar niet aanreken) iets te veel betaald hebt voor de diensten.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k3, Emilia (Roe)(goed)

Heb afgelopen week deze dame ook bezocht. Kon die dag niet echt kiezen na een paar rondjes lonkte ze naar me voor een praatje. Vond haar van een afstand er heel erg mooi uit zien en ze is slank wat me altijd wel aantrekt en moeilijk te vinden is in de doublet. Ik besloot om er nog een rondje over te lopen, maar echt veel leukers kon ik niet vinden dus ik nam een poging bij haar. Eenmaal binnen viel me gelijk op dat ze mooie grote groene ogen heeft. Niet iets waar ik normaal op let maar. Ze kwam vrij zakelijk over op een vriendelijke manier. Echt een klik had ik ook niet maar voelde me zeker wel bij haar op me gemak. Na het uitkleden en wassen kon het feesje beginnen. Pijpen vond ik haar uitstekend doen niet te snel niet te langzaam en ook niet te hard of te zacht . Dit deed ze vrij redelijk lang.

Eenmaal tijdens het ketsen koos ik voor misio wat zeer aangenaam was met dat mooie gezichtje en die mooie ogen van haar. Naar mijn idee genoot zei er ook wel aardig van want er was wel wat geluid en leven tijdens de actie. Uiteindelijk afgemaakt in een standje.

Vond het een geslaagd bezoek ze is vriendelijk en weet wat ze doet. Wel jammer dat er geen klik was en het voelde allemaal wel wat normaal aan. Tijdens het aankleden bleef maar bellen met een gozer hoop niet dat dit weer zo'n kansloze pimp is maarja.

Denk dat ik haar nog wel is ga trug zien.

De groeten,

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k10, Emilia (Roe)(goed)

Sprak Emilia vandaag. Ze zei inderdaad nog in Den Haag te werken.

Ze gaat binnenkort even terug naar haar vaderland en kijkt daarna opnieuw
          of ze terug gaat naar Alkmaar of Den Haag.

Ik hoop natuurlijk Alkmaar...
          Vind haar een topper en heb haar regelmatig bezocht.

Maar ja... zo gaat dat in DVP land zullen we maar zeggen.

Gelukkig hebben we wel Asara terug
          Deze kon vanwege kamerschaarste geen kamer krijgen.
          Asara zit nu op de kamer (P2-G2-K3) waar tot op het laatst Emilia zat.

Ook een oud gediende en vast adresje van mij.

You win some, you lose some....

Hoop evengoed dat Emilia snel terugkomt.
          Weet evt wel een andere goede ruil DVP.
          Zodat we in Alkmaar van zowel Asara als Emilia kunnen genieten.
          Triootje met beide lijkt me ook wel wat.....

Prettige wandel-zomer toegewenst iedereen in ieder geval.
          Laat malle Pietje hem niet voor je verpesten in ieder geval...

Westfries

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k10, Emilia (Roe)(goed)

In Alkmaar vond ik Emilia duidelijk een dame met een derde keus uiterlijk. In de Doublet hebben we voldoende horror-Latina's om het te laten meevallen. Verder kijkt ze niet erg vrolijk en waggelt ook erg niet elegant de trap op. Maar uiterlijke schijn kan bedriegen en ze heeft goede recensies dus toen de dames die eigenlijk aan een onderzoek hadden moeten worden onderworpen maar steeds bezet bleven werd het toch maar eens Emilia.

Met Roemeense dames heb ik in het hoge noorden uitstekende ervaringen en ook de sessie met Catalina vorige week paste volledig in dat beeld. Hoe anders verliep het met Emilia. Als je haar een vraag stelt dan krijg je nog net een antwoord van twee woorden maar waar ze kan laat ze het gesprek gelijk doodbloeden waardoor je de indruk krijgt dat ze je nog net gedoogd op de kamer omdat je er voor hebt betaald. Samen met haar uiterlijk niet iets om gelijk een flinke erectie door op te lopen.

Ze zat al op het bed te wachten met een rubbertje in de aanslag die er dus in slappe toestand om werd gevouwen. Dat deed ze dan nog wel goed maar het volgende pijpwerk vond ik duidelijk een Roemeense onwaardig. Normaal weten haar landgenoten wel van wanten maar dit wat maar net genoeg om de zaak de lucht in te krijgen. Dat het lang duurde zoals bij een van de vorige schrijvers heeft ze dan in ieder geval bij mij weten te compenseren want meer dan een minuutje duurde het ook niet. En eigenlijk had ik ook al een beetje genoeg van deze dame.

Ze pakte de smeermiddel en ik verwachtte dat ze mij dan wel zou gaan bestijgen maar dat moest doggy worden. Nou vooruit laten we dat dan ook nog maar even doen, het kan tenslotte alleen nog maar meevallen. Ze nam een passieve houding aan maar zat wel op de goede hoogte en ik kon wel mijn gang gaan zoals ik het het lekkerste vind, rustig stoten en ondiep zodat je optimaal die schaamlippen om je eikel voelt. Binnen de kortste keren hegon ze al te zeuren dat ik moest opschieten. Op een gegeven moment vond ze het nodig om er maar wat tempo in de strijd te gooien. Snel en diep werkt bij mij niet en gelukkig had ze er geen zin in om dat oneindig vol te houden dus gingen we weer over op wat ik prettig vind. Op een geven moment wist ik er zelfs een hoogtepunt uit te persen. Ze maakte gelijk bij de eerste kreten aanstalten om er mee op te houden maar ik pompte nog even door en dat werd dan in ieder geval niet tegen gewerkt.

Oorspronkelijk geplaatst door Remy070 Bekijk bericht
            Naar mijn idee genoot zei er ook wel aardig van want er was wel wat geluid en leven tijdens de actie.
            Maak je geen illusies, de geluidseffecten zijn kennelijk onderdeel van het standaard pakket...

Oorspronkelijk geplaatst door westfries Bekijk bericht
            Hoop evengoed dat Emilia snel terugkomt.
            Weet evt wel een andere goede ruil DVP.
            Geen klik en ook geen kwaliteit, van mij mag je haar op komen halen. Wat krijgen we er voor terug? Marcia als ik mag kiezen

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k02, Emilia (Roe)(goed)

Emilia zonet bezocht. Ik had er al vaak gezien, eerder in Alkmaar en later in Den Haag. Ik vind haar een mooie dame, goed figuur en mooi gezicht maar tot op heden nooit naar binnen gegaan omdat ik een wat afstandelijk gevoel bij haar had. Ze was altijd een volgende keuze en zodoende was het er niet eerder van gekomen.
              Na binnenkomst vroeg ze me of ik haar wilde masseren, dat kan ik heel aardig dus waarom niet. Mijn knedende vingers in een mooi vrouwelijf, ik vind het wel opwindend en ik hoopte natuurlijk daarmee een streepje voor te hebben na de wisseling van rol. Helaas dat was een ilusie. Haar dienstverlening vond ik nogal plichtmatig, noem het proffesioneel afstandelijk. Ik moet wel zeggen dat stevig stotend klaarkomen in doggie bij een dame met zo'ń heerlijke kont niet te versmaden is. Van een herhaling zal het echter niet komen, looks zijn goed voor een bezoek, herhaaling vraagt om een betere dienstverlening. Inclusief massage (zeker 5 min) stond ik binnen het kwartier weer buiten. Al met al een voldoende maar niet meer.

knuffelfactor 5
              de knuffeljury

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k02, Emilia (Roe)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door The Sorrow
                QuickE zag ik deze avond verdwijnen bij Emilia in kamer 07 k4.
                Was gewoon vrij zakelijk en afstandig verhaal te noemen.
                Had ook wat op en aanmerkingen. Begon later al beetje te steunen en puffen.

Tijd was nog niet op of het geklaag begon al, bijbetalen voor een x aantal minuten kon niet, moest nog is dik 25 bovenop.
                Van dat bed af gegaan, ze zei nog dat ik best wel wat mocht zeggen. Vond het allemaal erg kinderachtig en flauwekul.
                Geen woord meer aan haar gegeven vond het allemaal wel best, laat me niet kennen en uit de kast jagen door zon fantast.

Zonde van het verhaal, gelukkig was ik 10min later in betere handen. Wel blijft het me dan steken dat die laatste meid dan net zo goed 50eu had mogen krijgen.

Jammer van Emilia want ik heb Roemeense meiden meeste wel kwalitatief hoger staan...

Q

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k01, Emilia (Roe)(goed)

Gisteren sinds lange tijd weer een keer in Den Haag geweest en waarschijnlijk ook weer de laatste. Normaal reis ik altijd af naar Duisburg. Ten eerste is het al een hel om je auto in Den Haag weg te zetten. Uiteindelijk zag ik dat er op de Pletterijkade nabij de Geleenstraat een mogelijkheid was. Ten tweede vind ik dat er erg veel raar volk rondloopt in deze buurt. Echt een veilig gevoel geeft dit niet. Ten derde zijn de dames hier veel gehaaster en nemen nauwelijks de tijd voor je.
                  Positieve punten aan Den Haag zijn de lage prijs die je betaalt en het is toch weer net iets dichter bij huis vanuit mijn eigen woonplaats.

Ik ben als eerste naar binnen gegaan bij Emilia uit Roemenië. Zit nu op kamer 75-1. Het pijpen was nogal vluchtig en vrij snel daarna moest ik al neuken. Het lukte uiteindelijk allemaal wel, maar geen herhalingsgevaar. Ik vond haar ook niet erg spraakzaam. Toen ik klaar was ben ik gaan eten om vervolgens nog iets lekkers uit te zoeken in de Doubletstraat.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k04, Emilia (Roe)(goed)

Afgelopen avond op een "Fact Finding Mission" geweest en voor het eerst in bijna 2 jaar weer eens bij Emilia beland.

In haar Alkmaarse periode had ik haar een paar keer bezocht, maar hier was het er eigenlijk nooit van gekomen, ook al niet omdat zie in dat "claustrofobie-poortje" zit

Toch vandaag haar even bezocht. Ze was relaxed. Was net terug uit haar geboorteland. En daar was het "soso". Maar toch was ze blij dat ze gegaan was, en ook weer tevreden om terug te zijn.

Recensie van vorige keer kan blijven staan. Dienstverlening is nog steeds hetzelfde. Ze is vriendelijk en doet haar best. Maar ik zie haar te weinig om een klik mee te krijgen. Nogmaals, dat is niet haar schuld. Ik zou er misschien een "Red Label procedure" aan moeten wagen om haar op het gewenste niveau te krijgen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k04, Emilia (Roe)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door cornelis312 Bekijk bericht
                      Ze is vriendelijk en doet haar best. Maar ik zie haar te weinig om een klik mee te krijgen. Nogmaals, dat is niet haar schuld. Ik zou er misschien een "Red Label procedure" aan moeten wagen om haar op het gewenste niveau te krijgen.
                      Tja, Emilia. Heb haar 1x bezocht (vorig jaar rond kerst meen ik), maar dat viel niet mee. Vriendelijkheid en haar best doen was er niet bij. Zelfs een expert 'moeilijke dames' als Red Label zag geen perspectief om met deze dame verder te werken aan de dame-klantrelatie. Wilde die ervaring liefst zo snel mogelijk vergeten en van een recensie is het toen niet meer gekomen.
                      And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k04, Emilia (Roe)

Emilia is al sinds begin oktober terug naar Roemenie. Ze zou zo’n 3 maanden wegblijven. Als ze werk vindt komt ze niet meer terug. Aardige mooie jonge meid als je haar beter kent en een slimme meid. Komt in het begin wat afstandelijk over maar als je vaker komt en wat meer dan de karige E25,- geeft kun je leuk met haar praten en doet ze goed haar best. En een heel fraai figuur. Hopelijk komt ze weer terug maar ik denk dat het beter is van niet. Misschien komt ze ook eerder terug, dat weet je nooit

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k04, Emilia (Roe)

Emilia is er weer, vlg. mij op nr. 3. Ze wil hier 2 maanden werken, daarna 2 weken in Roemenië en dan weer 2 maanden hier. Nog altijd even vriendelijk met haar fraaie slanke fotomodel figuur.

Commentaar

Deze hoertje moet naar haar moeder toe om beter opgevoed te worden als je naar deze dame gaat dan heb je 100% de verkeerde keus gemaakt ik lig op bed meteen de condoom erom daarna 1 minuut pijpen en neuken zei bepaald de standjes eerst ik bovenop en toen doggy was net 2 minuten bezig en ze zei al dat ik klaar moest komen ze is totaal niet geïnteresseerd terwijl ik 100% verzorgd ben ze doet het alleen voor de geld ze ruikt ook niet echt helemaal fris van beneden veel glijmiddel erop pijpen gaat ze tegelijkertijd trekken zodat je snel klaarkomt heren als jullie een lekker moment willen beleven loop deze dame voorbij ze gaat je mooi aankijken beetje glimlach toen was ik er toch naar binnen gegaan maar dit is echt 1 van de slechtste die ik heb gekozen dus beter doorlopen is weggegooid geld jullie zijn gewaarschuwd

SLECHT, het was meteen condoom erom 1 minuut pijpen daarna neuken zei bepaalt de standjes nog geen 5 minuten bezig en ze had haast ze zei dat ik moest klaarkomen iemand klopte aan de deur ze zei wacht nog 5 minuten dus dat had ze al in gedachten. Ze praat helemaal niet alsof ze handicap heb alleen een paar woorden. Veel glijmiddel erop voelt niet lekker onderkant ruikt niet echt fris. Ze vind het niet leuk als je haar kont aanraakt, ze geniet totaal niet van seks ik ben 100% verzorgd en ook niet dus met andere woorden ze doet het alleen voor de geld. Kortom je bent gewaarschuwd beter doorlopen ookal doet ze aardig bij de deur en een glimlachje maar het is zonder van je geld in de doubletstraat veel betere dames waarvoor ik liever geld uitgeef

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k03, Emilia (Roe)

Deze meid zag ik volgens mij vanavond alleen staan achter één van de ramen van nummer 22 (meen kamernummer 2). Ze kwam me erg bekend voor en is er een tijd tussenuit geweest. Voorheen stond ze altijd op één van de kamers van passage 75 waar ze nu ook nog geregistreerd staat deze Roemeense met normaal postuur. Iemand die mijn bevinding kan bevestigen?

Commentaar

Aan het werk...
                              X