Den Haag, Doubletstraat 26a k1, Manuela (Col)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 26a k1, Manuela (Col)

Origineel gepost door Wanders
    Hey Man,
    Je had ook Manuela moeten nemen. Leuke snuit. Vriendelijk onderdanig.

(Die meidens in het poortje zijn te lui dat ze op hun benen staan, liggen de hele dag.)

45 minuten 50 euro, ze zuigt je zonder condoom helemaal leeg.

Neuken als je wilt zonder condoom, maar "voor eigen risico", zegt ze.
    Niet terug komen met de dokters rekening.

De deur links op het hoekje van de ingang. Doorkijk blousse heeft ze aan.

Ik dacht Italiaans. Flinke borsten. opgespoten lippen. Waar voor je geld.

Ik hoor van je.

Vaak is bij de tweede keer het ijs gebroken en mag je meer. In de Doubletstraat 16 Deur links van in poortje staat ze achter het venster.

Groetjes, Bert.

Den Haag, Doubletstraat 16, Manunela (matig)

Manunela is een colombiaanse meen ik en zit op NO 18 Doubletstraat. Zij heeft cup d silliconen, maar is best goed. Ze werkt hoofdzakelijk tussen 2 en 8 uur. Ze is herkenbaar aan haar stilettohakken zeker 10 cm hoog.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 18, Manunela

Manuela zit op Doublestraat 16 ipv 18 en de cupmaat mag best naar E (siliconen).

Beetje te verlopen bij nadere inspectie en gespeend van alle gevoel in de technisch ok handelingen. koste moeite het witte spul kwijt te raken ;-(

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 16 k1, Manuela (voldoende)

Na eindeloos de Doubletstraat heen en weer gelopen te hebben uiteindelijk bij Manuela naar binnen gegaan. Ik hoopte op FZC, waar ze inderdaad na binnenkomst toe bereid bleek, zonder meer te vragen dan de reeds betaalde 20 euro voor pijpen. Alleen klaarkomen in haar mond mocht niet.

Ik ben met een van de bovenstaande wandelaars eens dat de sex tamelijk snel en ongeïnteresseerd wordt afgewerkt. Ook was het pijpen iets te hardhandig naar mijn smaak. (Maar natuurlijk heb ik eigenlijk niks te klagen: voor 20 euro pijpen zonder, waar vind je dat nog?)

Uiteindelijk heb ik het met de hand afgemaakt terwijl ze mijn ballen likte (lekker). Volgende keer eens proberen of ze ook tot kontlikken bereid is.

H.

(Bij nationaliteit van de dame staat "Zuideuropees", maar naar eigen zeggen komt ze uit Colombia.)
        Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 16 k1, Manuela (voldoende)

haloa wandelaars
          kom al een tijdje bij haar en als je de tijd neemt om haar te leren kennen is er veel mogenlijk,is een lekkere gaander die er als je het een beetje naar haar zin maakt en zeker niet vies van is .daarbij is het een dame die zeker haar geld waard is voor 40 euro heb ik het prima naar me zin met haar
          groet likkenbaard

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 16 k1, Manuela (goed)

Deze rijpe sexy Colombiaanse is inderdaad flink opgepept, dikke tieten, opgespoten lippen en crash afslank cursus. En ze is ook hygienisch. Ik zoek haar altijd als eerste op, omdat ik diensten voor een zeer amicale prijs krijg.

Ik heb altijd veel plezier aan haar, ze pijpt me voor Eur 20, likt mijn ballen en als ik niet uitkijk, dan kom ik daardoor al klaar, heerlijk!

Deze keer nam ze echt de tijd en ze ging zó zitten dat ik haar kon vingeren. Zo nu en dan hield ze even op om met haar memmen lekker over mij heen te glijden en ze wilde ook per sé dat ik met ze speelde. (I don't mind!).

Na het rubber bijna stukgespoten te hebben toog ik weer verzadigd huiswaarts.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 16 k1, Manuela (goed)

Gezellig tussendoortje, heb me wel vermaakt.
              Begonnen met massages, daarna beffen tot ze 'kapot' ging (= klaarkwam).
              Toen rustig aan laten pijpen, veel zoenen en kijken in haar mooie ogen.
              Neuken met iets teveel glijmiddel, wat ze compenseerde door goede bekkenspierbeheersing en dus kneden met de kutspieren.
              Goede hygiëne vindt ze erg belangrijk.
              People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k6, Manuela (goed)

Mijne heren,
                Ik ben zaterdag jongsleden ook bij deze dame geweest.
                Ze is heel aardig en probeerd ook naar je zin te maken ,maar ik ga niet meer naar haar toe.
                Ze stonk ten eerste gigantisch uit haar bek,dat ik haar zowat proefde......
                En ten tweede vond ik dat ze heel erg ,maar dan ook heel erg nep hijgt.
                Het was gewoon storend zo gemaakt allemaal.
                Affin, 20 euro afgerekend en vertrokken.
                Lief vrouwtje, maar voor mij nooit weer...............

Groetjes Jeff

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 29 k2, Manuela (goed)

Dinsdagmiddag me laten verleiden door deze dvp. Ze stond met haar enorme borsten in een strak wit doorkijkjurkje me geil aan te kijken. Voor 20 euro achter haar aan de trap opgegaan en dat was een mooi uitzicht Binnen op haar mooie kamer begon ze vol op de mond te zoenen en te tongen.Na een goede wasbeurt haar staand al gevingerd in haar kale kutje terwijl die ennorme joekels tegen me aan streelden. Uitgebreid gezoend, gebeft en mc werd mijn jonge heer verwend in haar warme mond. Ze maakt idd snel "klaarkom" geluidjes maar dat was geen afknapper. Ze nam rustig de tijd om me te pijpen terwijl ze me geil aan bleef kijken. Net op tijd gestopt om het af te maken in haar ( met glijmiddel) natte kutje. Al met al een behoorlijke vrijpartij met een voor mij lieve en opwindende dvp Na afloop wastte zich ze keurig en met een snoepje als toetje weer vertrokken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 29 k2, Manuela (Col) (goed)

Ik kan mij geheel bij de bovenstaande poster aansluiten. Ik heb afgelopen zaterdag de stoute schoenen aangetrokken en kan maar een ding zeggen wat een geweldige meid is dat. Zoenen en peipen of haar lever er van af hing. Aan het wippen ben ik niet eens toegekomen bij het pijpen was al mijn kruid al verschoten. Al met al een super ervaring ga haar zeker nog vaak bezoeken.

Greetz,

Harry

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 05 k3, Manuela (Col) (goed)

Mijn favorieten waren er niet, en haar had ik in haar gekke blousje al een paar keer gezien.

Ze was nog even bezig maar naar 5 minuten wachten mocht pnetratie een keer naar binnen.

Ze spreekt redelijk Nederlands, maar ik denk dat het niet de taalkundige aspecten zijn die mensen motiveren hier naar toe te gaan.

WAT EEN JOEKELS!!! :-O

Maar goed, het moge duidelijk zijn dat dit niet puur natuur is. Maar toch, voor de twee keer twee handen vol met harde dikke memmen neem je soms ook silicone voor lief.

Eerst strelen, zoenen, mijn tepels knabbelen, dan strelen, ballen masseren, pijpen, russisch, meer pijpen, ballen zoenen en dan haar op mij.

Ze is lief, ze speelt een beetje toeneel en voor haar leeftijd is ze nog best strak.

Ze vertelde mij dat ze iedere dag werkt en in maart zes weken met vakantie gaat.

Ik denk dat ik voor die tijd nog voor zorg dat ze een paar zakcenten krijgt

Commentaar

Weer even bij Manuela geweest.
                        Zalige 20 minuten met geil pijpen, ballen likken, strelen, russisch, haar vingeren, en in missionaris klaar komen.

Het blijft geil met haar, maar je moet natuurlijk wel van silicone houden.

Commentaar

Vaak was ze bezet maar ben uiteindelijk toch binnengekomen. Overigens is kamernummer niet 3 maar 1. Je kunt haar niet missen want ze heeft altijd een bordje met haar naam voor het raam hangen met de vlag en tekst Columbia.
                          Bovendien met haar grote sil. borsten en haar volle lippen waarbij ze met een potloodstift haar lippen heeft omlijnd is dit wel een herkenbare verschijning.
                          Ze werkt iedere dag vanaf 10.00 uur tot 17.45 uur.
                          Bij binnenkomst eerst uitgebreid wassen; dus ook je handen waarna ik plaats nam op bed. Wat ik in een eerdere recensie heb gelezen blijkt dat ze het Nederlands niet redelijk maar een klein beetje beheerst want converseren ging daarvoor te moeizaam. Tevens had ik maar 15 minuten de tijd wat in een eerdere recensie stond vermeld alszijnde 30 minuten. Toen de 15 minuten nl. op waren zei ze dat ik meer moest betalen als ik langer wou blijven. Maar verder heeft ze me lekker afgelebbert en met haar tong ging ze over mijn lichaam, ballen en oren en tussendoor lekker zoenen/tongzoenen. Ze ging ook met haar lichaam bovenop mij wat een geweldige ervaring is met haar grote memmen.Je mag overal aan haar komen dus haar big boobs uiteraard als eerst genomen. Ik mocht alle standjes doen die ik wilde. Na de daad allebei weer uitgebreid wassen dus hygiëne is prima. Het is een wat oudere dame; maar haar lijf ziet er nog geweldig uit. Na afloop 3 kusjes en een snoepje mee voor onderweg. Ze zal me zeker vaker gaan zien en misschien dat ik dan een half uur neem maar zoals vaker bij toppers is ze vaak bezet dus grijp je kans als het gordijn opengaat en je zult niet teleurgesteld worden.

Commentaar

Na het lezen van de recencies toch maar eens een bezoekje gebracht Ik heb haar wel vaker gezien maar ze is niet helemaal mijn smaak EN... over smaak valt te twisten. De kunstmemmen zijn niet mijn ding en ik kan absoluut haar leeftijd niet goed inschatten bovendien vind ik haar te mager. Voor het raam lijkt ze jonger dan binnen.
                            Maar goed nu toe de point.
                            Pijpen doet ze prima diep en langdurig daarna een cowboy ritje en het rubbertje zat weer vol. Niet slecht, maar ik zal hier niet meer terugkeren
                            Voor 20 euro ze krijgt van mij een zesje

Commentaar

beste wandelaars

Ik schrijf nooit wil het wel gaan doen om mijn ervaring over de bezochte dames te vertellen.
                              weer bij manuela geweest niet de jongste (ben ik ook niet) maar zeker niet de minste,strak lichaam en niet vergeten haar borsten wel sileconen maar wel lekker om mee te spelen en aan te sabbelen flinke maat d.

Manuela is vriendelijk gezellig en geen klok kijkster en zeer schoon,niet moeilijk alles mag en kan,het meeste is over haar al verteld en alles is waar.
                              Zij is ongeveer 1.60 lang zwart haar borsten zie je al als je de straat in loopt en echt niet duur voor 50 eur. een uur feest

ps.zij vertelde mij dat ze iedere dag van 11-12 uur begint tot 1uur maar soms niet op donderdag dan is zij naar haar zus in utrecht, doublet straat 05 kamer 05. Het is doubl.05 kam.03

Commentaar

Op basis van de recensies vandaag maar eens bij Manuela langsgegaan. Ik had haar al vaak zien staan, maar had steeds een aarzeling gehad (te onnatuurlijke lippen en borsten misschien, wie zal het zeggen).
                                Bij binnenkomst viel me als eerste op hoe klein ze is. Op dit forum wordt 1.70m aangegeven, dat is zeker 20 cm overdreven. Ook zou ik haar figuur niet 'stevig' willen noemen, maar eerder 'normaal' of 'slank'.

Manuela begint meteen met tongen, niet overdreven hartstochtelijk maar ook niet terughoudend. Ze stopt ook niet - zoals veel van haar collega's - na drie kussen, maar gaat er steeds mee door. Prima dus.
                                Verder mag er erg veel van haar. Zo mag mijn scharrel zonder mankeren bij haar kutje naar binnen als we nog maar net begonnen zijn: Manuela zittend op haar kruk, ikzelf ervoor staande, precies de goeie hoogte. "Niet binnenin klaarkomen, hoor," zegt ze zachtjes in mijn oor. Ik beloof het haar.

Met mijn stijve jongen in haar til ik haar op en draag haar zo naar het bed. Ik had gehoopt dat ze in die houding zelf op en neer zou gaan zitten wippen, maar ik moest het ermee doen dat ze haar grote memmen lekker tegen mij aandrukte.
                                Op bed gingen we vrolijk verder met het hele repertoire en het enige dat ik jammer vond, was dat onze conversatie erg beperkt bleef: haar Nederlands is nog slechter dan mijn Spaans...
                                Daardoor bleven ook verdere initiatieven van haar kant uit, zodat het totaalprogramma toch vrij traditioneel bleef. Jammer, want ze had flink wat attributen in haar kamer hangen en daar zouden toch hele spannende dingen mee uitgehaald kunnen worden. Misschien iets voor een volgende keer.

Ben ik nu aan Manuela verslaafd geraakt? Nee, dat niet, hoewel ze dus erg veel toeliet en ook goed meewerkte. Ik denk dat ik pas na een paar herhaalrecepten een conclusie kan trekken over haar dienstverlening, dus ik zal nog een aantal keren terug moeten komen.
                                Dat lijkt me op zich geen straf...

Commentaar

Afgelopen donderdag was Claudia van de Geleen afwezig en omdat ik daar en in de Hunse niets vond, maar doorgelopen naar de Doublet.
                                  Juist toen ik besloot mijn beurt voorbij te laten gaan, zag ik Manuela in haar gele doorschijnpak. Mooi (een paar heerlijke borsten en een lekker slank lijf) en vriendelijk. Tarief afgesproken en naar binnen.
                                  Tongen, flink met elkaars lijf bezig en dan wassen. Daarna krijgt het verkenningsgedeelte een lekker vervolg. Ik ga verder niet in op de details, die vermeld ik wel in het totaaloverzicht. Mijn conclusie: Manuela verwent je tot en met. Voor de liefhebbers van rustiger sex: je hebt zeker een klik met haar.

Commentaar

Ik had mezelf beloofd om bij Manuela op herhaling te gaan, ten einde mijn oordeel over haar beter te kunnen funderen. Daar had ik gisterochtend eindelijk de gelegenheid toe. En om maar meteen de conclusie te formuleren: Manuela gaat voor mij geen blijvertje worden.

De voornaamste reden is de onmogelijkheid om dingen met haar te bespreken: het moet allemaal met handen en voeten (of andere lichaamsdelen). In haar voordeel spreekt dat ze hygiënisch te werk gaat - zowel vooraf als achteraf wordt alles goed en uitgebreid gewassen. Maar als het op haar seksuele dienstverlening aankomt, blijft ze steken in een standaardrepertoire dat mij onvoldoende geil maakt: pijpen, ballen likken, tongen en op haar rug liggen om geneukt te worden, dat is het wel zo'n beetje. Bovendien, waar ze me de vorige keer voor 60 euro bijna een uur lang bleef verwennen, stond ik deze keer voor hetzelfde geld na 25 minuten weer buiten.

Dan zijn haar grote joekels toch onvoldoende compensatie om het leuk en spannend te blijven vinden.

Commentaar

beste wandelgangers

weer bij deze dame geweest als van ouds bekende recept. maar wel met een proffesioneel tintje.zij bood mij altijd koffie aan maar nu niet,klok kijken deed ze zeker niet dus opschieten was niet aan de orde.Wel wist ze te vertellen dat ik naar buurvrouw saskia was geweest,vreemd! ik heb toch geen verbintenis met haar. Ze werkt alleen overdags voormjn een beetje lastig maar wil toch weer wat anders,maar dat ligt niet aan haar,MAAR Als ik daar toch overdags ben,dan staan er nog andere op mijn verlanglijstje nuria saskia ivonne. een ding is wel dat manuela mij heehft geleerd dat er in de doub. meer is tussen hemel en aarde dan p/n.

Ik geef haar nog steeds een tien.

Commentaar

vrijdagmiddag bij Manuela geweest. Dat was een prettig bezoekje. Manuela ziet er superstrak uit met een paar flinke opgepompte tieten. Na de wasbeurt lekker kussen en knuffelen, eerst staand en daarna op bed. Tijdens het tegen elkaar aanrijden schoof ik er zo in. Nog even flink beffen waarbij ze nat klaarkwam en toen een stevige neukpartij. Helaas mocht ik niet in haar kontje, maar verder heeft ze nergens problemen mee. Manuela doet goed mee, blijft je aankijken en aanmoedigen en heeft er geen problemen mee als je haar volspuit. Daarna nog uitgebreid naspel, wassen en met snoepje weer naar buiten. Voor herhaling vatbaar bij deze milf op leeftijd.
                                        Frans
                                        An orgasm a day keeps the doctor away

Commentaar

Manuela is een heerlijke MILF met een slank lichaam met supergrote borsten. Voor haar leeftijd een waanzinnig lijf. In haar jurkje mooi, maar als die uitgaat, kan je je ogen niet meer van haar perfecte (geholpen haha) lijf afhouden.
                                          Ze is altijd heel schoon. Samen wassen, daarna rustig opwarmen met haar heerlijke lichaam tegen je aan wrijven, warme tongzoenen en alles is in staat van paraatheid.
                                          Op bed komt ze bovenop en zoenend, strelend met borsten en vingers langzaam naar beneden. Pijpen kan ze als geen ander.
                                          Ik betaal altijd voor p+n, maar ik kom meestal niet aan neuken toe
                                          Ik doe alles safe, maar dit is mijn persoonlijke keuze.