Den Haag, Doubletstraat 31p k15, Jenny (D.Rep)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 31p k15, Jenny (D.Rep)

Ben op 13/12 bij Jenny geweest. Heerlijke vrijpartij waarbij we lekker hebben gezoend bij binnekomst. Hierna nam ze mijn opgegeilde pik in haar mondje mc op mijn verzoek. Tijdens het pijpen draaide ze haar ronde kontje naar me toe waarna we van elkaar genoten in standje 69. Kon alles nog net binnenhouden zodat ik verrukkelijk klaar kwam boven op haar. Jenny is het geld dik waard en geeft je een gevoel van een goede vrijpartij. Tegen mij vertelde ze dat ze di, wo en donderdag na 18 uur werkt.

doubletstraat, Onbekend, Jenny (uitstekend)

In het grote poortje helemaal achterin links zit een zuid amerikaanse dame met een prachtig strak figuur,extreem strakke kont en mooie benen.
    Jenny is een topper,wel een professional maar ze geeft waar voor je geld.
    Ben er nu een aantal keren geweest,ze werkt dagelijks maar neemt af en toe vrij als ze vind dat ze daaraan toe is.
    Ze pijpt diep,houdt van standjes en zoals ik al zei..ze geeft waar voor haar geld (in mijn geval meestal 30/40 euro).

Commentaar

Re: doubletstraat, Onbekend, Jenny (uitstekend)

Vandaag deze dame bezocht, heeft inderdaad een extreem strak bol kontje. Is ze echt tussen 26-29 ? Ik vond haar gezicht er wel wat ouder uitzien maar zeker wel een knappe en lieve verschijning, waar je waar voor je geld krijgt.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 33p k15, Jenny (goed)

Ik ben donderdagavond ook geweest..ze was niet op haar plek maar ff buurten bij collegas maar toen ik haar zag wenkte ze me en zijn we naar haar kamer gegaan.
        Ze is denk ik in de 30,heeft een oud gezicht maar fantastisch figuur,echt ongevenaard en is gewoon erg lekker.
        Het is niet het type wat tongen en pijpen zc doet dus ik kan me dat 'zonder' verhaal ook moeilijk voorstellen,net zo min als ik me kan voorstellen dat iemand dat wil.

Commentaar

Ik bezoek Jenny al een jaar of twee. Fredje's fantasie is op hol geslagen. Daar durf ik wat om te verwedden. Met zo'n lekker lijf heeft ze zulke flauwekul helemaal niet nodig. Ze heeft donders goed door wat de risico's zijn. Op mij maakt ze niet bepaald een suicidale indruk.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 33p k15, Jenny

Heb deze dame pas bezocht en het kan aan mij liggen, maar vond de hele optreden nogal koeltjes en plichtmatig
            Ze ziet er wel lekker uit, echt een lekker kontje, maar qua service was er weing mogelijk. NIET beffen, NIET zoenen, NIET pijpen zc en zeker NIET neuken zc. Bepaalde recensies lijken mij dan ook sterk overdreven.

Commentaar

Gisterenavond weer eens naar de Doebie geweest,zag tot mijn genoegen dat het kleine poortje weer open is,nu de andere ramen nog!
              Ik was eerst door de Geleenstraat gelopen maar hier viel het aanbod mij erg tegen,Doublet had iets meer te bieden al was het niet om over naar huis te schrijven ( al schrijf ik eigenlijk nooit haar huis over prostitutiebezoek,ik schrijf het altijd hier).
              Jenny dus,ik was al een paar keer haar gangetje ingelopen maar ze was als meestal bezet..bij de 4e poging had ik geluk.
              Ze was gekleed in een roze setje en haar billen maakten me weer watertanden.
              Ditmaal gaf ik haar 50 euro (meestal 30) en hiervoor besloot ze mij eens extra lang te pijpen.
              Het pijpen beheerst ze als geen ander en ze leek er echt plezier in te hebben,als het aan haar had gelegen was ze er nu nog mee bezig geweest maar ik moest naar stadium 2.
              Na even bovenop gezeten te hebben heb ik haar op haar rug gedraaid en de missionaris uitgehangen om het af te maken.
              Jenny stelt nooit teleur!
              Vandaag (vrijdag 25 nov) gaat ze op vakantie en ze blijft 3 weken weg!

Commentaar

Vanavond (donderdagavond) weer eens een Doubie gedaan.
                Viel me op dat de kwaliteit en bezetting hoog was,natuurlijk zijn de poortjes allemaal weer open maar ik zag ook een aantal nieuwe,veelbelovende dames en dat is altijd goed natuurlijk.
                Yvonne was er..maar als Jenny er is heeft zij de voorkeur bij mij.
                Ik was een tijdje niet geweest bij haar dus het weerzien was hartelijk (Mi vida).
                Jenny had hoge SM laarzen aan,en begon me terwijl ik mijn pik waste zachtjes te masseren op mijn rug..haar nagels subtiel langs me laten krassen etc.
                Eenmaal op bed lekker vrijen,strelen en werd ik door haar heeeel diep gepijpt.Pijpen is toch wel een beetje haar trots want ze doet het met overgave en zonder haast..daarna hield ik het niet meer en kwam op haar liggen om eerst rustig en daarna stevig op dat lekkere lijf van haar in te pompen.
                30 euro kostte me deze grap en ik heb er bepaald geen spijt van.
                Jenny is een topper!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 33p k15, Jenny (voldoende)

Afgelopen week weer bij Jenny geweest, ik werd weer super vriendelijk ontvangen. Wat een prachtig lichaam heeft deze Braziliaanse schone. Alleen die mooie lichtbruine ronde kont is het geld al waard, je lul staat gelijk in de hoogste staat van paraadheid. Wat een vakvrouw is ze toch. Geen haastwerk. Geen gevraag om meer geld nadat er is betaald. Echt waar voor je geld. Als je zorgt dat schoon bent en schoon en lekker fris ruikt is er veel mogelijk bij haar. Je hoeft er nog geen eens om te vragen. Ze werkt haar gehele repertoir af. Ze zorgt dat je geheel voldaan en tevreden naar huis kan gaan. Als je schoon bent wordt je over je gehele lichaam door haar met zachte kusjes overdekt en als je lul en je ballen onthaard zijn en goed schoon worden die uitgebreid gelikt en gekust. Ze is of een fantastische actrice of ze houdt er echt van om mijn lul te likken. Alles gebeurd wel met condoom dus veilig. Ze doet haar werk zo goed dat het condoom voor mijn gevoel haast geen nadeel is. Jenny is een vrolijke liefe en heel mooie vrouw die als je haar met respect en netjes behandelt heel veel aan je terug geeft. Alles is mooi aan haar. Een kind uit het paradijs lijkt het wel. En haar billen die zo onhollands naar achteren uitsteken prachtig, geen putje of vlekje is er te zien, haar kont lijkt wel met een passer uitgetekend en zo mooi naar achteren uitstekend, je zou er bij het staande neuken een biertje op kunnen zetten. Echt een feest.

Commentaar

[LEFT] Jenny is er weer.Gauw naar binnen gegaan en mij uitgebreid laten verwennen. Ze was drie weken niet op haar plek, vakantie. Over drie weken gaat ze weer weg jammer genoeg. Ik zal de komende twee weken maar wat vaker gaan, dan kan ik daar tijdens haar afwezigheid op teren. Het pijpen was weer super goed. Ik had pm en nm afgesproken maar ik heb haar lekker laten doorpijpen waarbij ik mij zo goed als mogelijk heb ingehouden maar door haar zeer goede techniek hield ik het uiteindelijk niet meer en kwam daverend klaar. Ze ging op mijn verzoek nog even rustig door, wat een meer dan heerlijk na effect had. Voordat Jenny mijn lul met haar mond ging verwennen kreeg ik een uitgebreide body op body massage. Dat doet ze alleen maar als ze merkt dat je schoon bent en goed ruikt. Je lul en je ballen worden dan uitgebreid met haar vochtige mondje onder handen genomen, in een woord heerlijk. Dus heren liefhebbers, je goed scheren, ook je lul en je ballen en wat goede afterschave gebruiken en je zal eens wat beleven met onze Braziliaanse schat. Ze houdt niet van te veel lichaamsbeharing dus goed scheren en wassen. Ze is erg goedlachs en heeft een lieve uitstraling kortom een volmaakte mannenvrouw. Mijn eigen vrouw wil niet meer en dan is Jenny een meer dan goed alternatief. Behandel haar met respect en je krijgt meer dan waar voor je geld.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 33p k15, Jenny-Mooi en lief

Vandaag in de middag Jenny weer bezocht. Ik had geluk er kwam net een wandelaar naar buiten met een brede grijns op zijn gezicht, ik kon zo doorlopen. Jenny heeft het altijd druk meestal moet ik wel wachten tot ze vrij is. Ze was in een goed humeur zoals altijd. Als je haar met respect behandeld en zonder haast alles in de goede volgorde afspreekt speelt zij als de beste actrice van de wereld voor een korte tijd je geliefde. Kusjes op je lichaam, mits goed gewassen. Als je pik dan recht staat door haar massage en haar strelingen op de juiste plaatsen doet ze een condoom om mijn keihard geworden lul en gaat ze rustig met lange halen en met haar deepthroottechtiek mij op een geweldige manier verwennen. Ze maakt bij het pijpen kleine vrouwelijke geluidjes wat mij ook veel plezier doet. Als je al je schaamharen hebt verwijderd worden ook je ballen uitgebreid besabbeld. Deze tropische schoonheid is gek op kale goed gewassen pikken. Dit alles gebeurd zo vaardig en goed dat je je als man in de hemel waant. Ik heb het in de missionarischstand afgemaakt waarbij Jenny lekker meebewoog. Ik kwam fantastisch klaar en toen ik stilviel bewoog Jenny op mijn verzoek met haar lekkere nauwe kutje nog even door over mijn lul. Dit was een erg lekkere neukpartij. Deze wandelaar ging zeer tevreden naar huis. Tot de volgende keer gouden Jenny uit Dominicana.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k05, Jenny (goed)

Jenny zat vandaag weer op een andere plek. Haar gevraagd naar de reden van dat verkassen, nou die waren van economische aard. Dus wie Jenny wil bezoeken moet heel goed zoeken. Aanstaande dinsdag en vrijdag is kontje niet aanwezig. Ze zat nu weer op 75p k3. Weer veel plezier gemaakt met haar en erg tevreden naar huis.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k03, Jenny (SLECHT)

Oorspronkelijk geplaatst door dominiefan
                          Ze zat nu weer op 75p k3.
                          Ahhh, dan had ik afgelopen zondag inderdaad toch te maken met deze Jenny. Ik dacht namelijk dat een andere dame zich onder haar naam uitgaf om mee te liften op de zo positieve recensies hier. Want mijn ervaring met haar was uitermate negatief.

Op zich zag ze er aardig uit met haar gezicht, ogenschijnlijk aantrekkelijke borsten (die wat minder bleken nadat de push up uit was), lekkere kont en vriendelijk voorkomen aan de deur. Die vriendelijkheid hield alleen op na het betalen.

Toen ik ontkleed was en fris gewassen & geschoren op haar afstapte om strelend even elkaars lijven te verkennen, wees ze dat resoluut af en begon ze meteen dat ik moest gaan liggen op het bed. Onvermurwbaar draaide ze zelfs weg van me.

Dus dan maar plaatsgenomen op het bed, zittend op de knieën. Maar nee, ik zou en moest liggen. Dat weigerde ik, want ik voel er weinig voor als patiënt te worden behandeld. Nadat ik duidelijk kenbaar maakte eerst wat te willen voelen en strelen met elkaar, begon zij dat het alléén pijpen & neuken was, en geen vrijen want ze was niet met mij getrouwd, en nog wat geblabla.

Na het nodige woordelijke gesteggel uiteindelijk maar opgestaan en hoofdschuddend de kleren weer aangetrokken. Toen ik tijdens het aankleden de algemene opmerking maakte dat dit voor haar reputatie niet goed was, begon ze uit haarzelf meteen over internet en het haar niets kon schelen.

Gelijk hetgeen Hendrik1 eerder schreef, lijken me bepaalde recensies over zo'n heerlijke vrijpartij als waar dominiefan dit jaar steevast over rept, inderdaad overdreven of misschien alleen weggelegd voor vaste clientèle.

Maar mijn conclusie is:
                          TMM (Te Mijden Meid)
                          Deel je ervaringen en kennis als wederdienst voor de informatie die je hier opdoet!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k03, Jenny (goed)

Hai,

Opvallend is de hartelijkheid waarmee Jenny ontvangt in haar kamer. Alles gaat heel relaxed bij deze donkere meid. Jenny weet op een heel natuurlijke manier de regie goed in handen te houden.Daarbij toont ze goede inzet heeft best een aardig lichaam, schattig gezicht en aantrekkelijke borsten, lekkere kont en er is veel variatie mogelijk zo ook pzc voor een meerprijs.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k06, Jenny (Bra) (goed)

Afgelopen week heb ik ook een Jenny bezocht, ik ben er niet helemaal zeker van dat het de Jenny is uit deze thread. Ze komt van de Dominicaanse Republiek, met een vader uit Venezuela, maar de verdere beschrijving klopt: jong, wulps figuur met een bijzonder lekkere kont, vriendelijk. Ze verbleef in kamer 11 van de witte passage; de passage met de trap is gesloten sinds de jaarwisseling.

Ik heb 50 euro betaald, had geen zin in haastwerk. Ik mocht haar staand voor de spiegel overal betasten, terwijl ze met haar achterste tegen me aanreed. Ze had wel eens meegemaakt dat een klant daarbij al klaarkwam, terwijl hij zijn broek nog aanhad. Op bed ontspon zich een goede vrijpartij, ze kan behoorlijk pijpen en haar poesje smaakte ook goed. Tijdens de daad hield ik het niet lang, en kwam ik in de missionaris voor mijn doen snel klaar.

Kortom, een goede ervaring.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 33p k11, Jenny (Bra) (goed)

Hai,

Jenny weer gevonden en bezocht ze werkt nu in dezelfde passage op k15 dat is helemaal in de hoek. Jenny was in zwart gewaad met een soort diamentenriem stond haar beeldig.
                                Eerst begon ze met een lekkere handjob en erotische massage om kleine Marcantonio zonder jasje haar tongetje en zuigkracht te laten voelen, zeer zeker uitstekend en Jenny ging extra lang door. Neukactiviteiten waren missionares en op z'n hondjes met een prima orgasme van mijn kant.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 33p k15, Jenny (Bra) (goed)

Heb Jenny weer op haar oude plek in de wit betegelde hal helemaal links in de hoek gevonden.Zij is en blijft mijn favoriet. Als oudere man die thuis om misschien terechte redenen steeds NEE!!!! te horen krijgt, is Jenny voor mij een godsgeschenk. Pijpen en neuken met condoom voor 25 euro is voor mij als AOW'er prima te betalen. Ik heb van Jenny gehoord dat de belasting vanaf 2008 voor elke gewerkte dag 35 euro van haar moet hebben en dat loopt via haar kamerverhuurder. De kamerhuur zou 150 euro per dag zijn, dus die arme schat moet elke gewerkte dag 185 euro betalen, dat zijn grofweg 8 klanten van 25 euro en dan heeft ze nog geen eurocent voor haarzelf. Ik heb haar daarom uit eigen beweging 10 euro extra gegeven voor de belasting, zodat ze ook nog wat voor haarzelf overhoud om hier te kunnen overleven en voor haar familie in de Dominikaanse Republiek. Ik besprak dit onderwerp vandaag met een paar andere wandelaars. Die waren het wel met mij eens. Een maakte de opmerking dat ik wel korting bij Jenny zou krijgen, nou ik zou mij diep schamen als ik dat zou doen. Ik ben met vakantie in de Dominikaanse Republiek geweest en de meeste mensen daar zijn echt heel erg arm. Ja als je in je Ressort blijft zie je niets van deze armoe. Dus mannen geef bovenop haar vraagprijs van 25 euro voor pijpen en neuken met condoom 5 of 10 euro extra. Dan houdt ze misschien nog wat over. Ze verdient het. En ze doet alles veilig, dus die verhalen dat ze zonder condoom zou pijpen zijn door de betreffende wandelaars uit hun eigen lul gezogen. Vriendelijke groeten van een liefhebber die het beste voor heeft met alle mensen van goede wil.

Commentaar

Ik sluit me bij al het positieve wat er over deze dame is geschreven aan. Een enthiousiaste 'professional' zeer zeker maar zij niet alleen wat tot een mooie anderhalf uur durende sessie leidde waarbij mijn inmiddels redelijke taalvaardigheid in het Spaans zeker een rol heeft gespeeld. Het enige extreme is dat ik normaliter bij een eerste kennismaking geen anderhalf uur met een dame doorbreng en dat zegt voldoende. Herhalingsrisico: enorm.

Commentaar

Me gisteren anderhalf uur onverwacht (het was zaterdag) met Jenny onderhouden maar dat was geen onverdeeld genoegen. Het is alsof de vraag naar dienstverlening teveel gevraagd is en maar met moeite kan worden beantwoord, ze was met vlagen erg afwezig en passief. Ja, dat mag maar het waarom daarvan ontgaat me of het moest zijn dat ze denkt dat ze zich dergelijk gedrag kan permiteren in mijn geval. Dan heeft ze gelijk maar de consequentie is wel dat ik de frequentie en duur van mijn bezoekjes aan haar zal verminderen. Tot twee keer toe gaf ik aan op te willen stappen om dat ik weinig heil zag in continuatie; dat werd mij niet toegestaan wat op zich wel postief is.

Commentaar

Ze is 45 inmiddels gepasseerd maar dat doet er niet toe, ze is ok zoals ze is. De meeste kans maak je op woensdagen en zondagen hoewel ze er gisteren ook was. Ik heb haar ook wel eens op maandag bezocht. Het varieert derhalve nogal wat gelegen zal zijn in haar wens al dan niet te werken. Als haar de zin ontbreekt is er een schare collegae die de kamer vult. Overigens is ze 100 en komt ze uit China, zo zei ze mij onlangs glimlachend. In werkelijkheid is ze afkomstig uit de Domincaanse Republiek dus mod, dat Bra in het onderwerp klopt niet.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k15, Jenny (D.Rep) (goed)

Ben vrijdag ook bij haar geweest..ik begreep dat ze op het punt stond om te gaan eten,maar later bleek dat ze net gegeten had...in elk geval droeg ze een halve spijkerbroek en liep naar binnen toen ze me zag.
                                          Gewoon weer als altijd..zeeer lang pijpen (waarbij ze op de een of andere manier je benen omhoog wil doen steeds) en daarna gewoon lekker neuken.
                                          Helemaal niets op Jenny aan te merken,geen stress niks ..maar ze is en blijft menselijk he?