Den Haag, Geleenstraat 74 k3, Nina (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 74 k3, Nina (Bul)

Slowaakse Nina is een parmantig vrouwtje met een gebruind kleurtje en opgestoken blond haar, gestoken in een glimmend gladde lichtblauwe bikini. Ze oogt sterk, stevig en strak met fraaie vrouwelijke rondingen, alsof ze een getraind lijf heeft. Haar borsten lijken groter dan ze in werkelijkheid zijn door het push up effect van haar bovenstukje. Met zelfverzekerde, aan arrogantie grenzende trots toont ze zich aan het wandelende publiek.
    Ik denk dat de regelmatige wandelaar nu wel weet wie ik bedoel.

Mijn nieuwsgierigheid won het weer eens van mijn reserves en dus ging ik op haar aanbod in. Aan het raam zette ze een vrij hoog piepstemmetje op. Mogelijk denkt ze dat mannen dat opwindend vinden.
    Eenmaal binnen bij het voorstellen zakte haar toon weer tot normale vrouwelijke hoogte.
    Ze vertelde dat ze sinds een week of vijf, zes hier mannen ontvangt en dat klopt wel ongeveer met mijn eigen waarneming. Hiervoor zou ze vier jaar Duitse sekswerkervaring hebben opgedaan op verschillende plekken.
    22 jaar oud zou ze zijn, maar door dit bij vlagen zware werk voelt ze zich soms dertig, vertelde ze mij. Ik had haar trouwens op een jaar of 28 geschat.
    Groot is ze niet, op blote voeten naar schatting 1.60 tot 1.65 meter, met stevige borsten van een flinke b maat of misschien c, dat blijft altijd lastig om precies te schatten. Verder heeft ze een zeer smalle tatoeage in haar rechter zij en een uitgebreidere op haar rechter onderarm. Piercings heb ik niet bij haar gezien.

Ik besprak met haar wat er eventueel mogelijk was. Naast de standaard diensten waren volgens haar bijna alle extra dingen bespreekbaar, behalve anaal, want dat wil ze niet.
    Toch koos ik geen extra's, omdat ik daar even geen behoefte aan had en omdat ik verwachtte dat ze daar flink geld voor zou rekenen. Ze kwam namelijk wel zakelijk op mij over en door haar jarenlange ervaring ook als een geroutineerd iemand die het allemaal al gezien heeft. Veel ervaring is niet altijd een voordeel.

Een staande lichaamsverkenning vooraf liet ze aarzelend toe, maar ze hield voorzichtig enige afstand. Ze pulkte wat aan mijn tepels, kennelijk in de verwachting dat die net zo gevoelig zijn als de hare. Door te zien waar een dame je spontaan aanraakt, weet je meteen waar ze zelf gevoelig is.
    Het pijpen vanaf de zijkant was een aparte techniek. De aanraking voelde veel te zachtjes en het ging amper halfdiep. Dit werd echter deels gecompenseerd doordat ze in een alsmaar hoger tempo op mijn apparaat tekeer ging. Daardoor raakte ik er alsnog enigszins opgewonden van. Ook nam ze er voldoende tijd voor.
    Vervolgens heb ik haar in verschillende standjes inwendig genomen, wat op zich goed voelde, niet te strak of te wijd. Ik verwachtte in haar geval dat ze heftig zou meekreunen, maar ze hield zich redelijk rustig, liet mij gewoon mijn gang gaan. Na een tijdje genieten bespeurde ik bij haar het eerste begin van ongeduld, zodat ik het maar met een versnelling heb afgemaakt.

Bij het aankleden vernam ik dat ze hier alle dagen aanwezig is, zowel overdag als op de avond, maar volgens haar niet heel lang achter elkaar. In januari gaat ze er een aantal weken tussenuit.

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k02, Nina (Slo) (voldoende)

ik denk dat ze wel wat ouder is dan 22 ik denk 24 en 27

haar lijf is een 10 waard mooie benen, prachtige ronde billen , buik en alles

voor haar uiterlijk inclusief gezicht vind ik haar beste van den haag

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k7, Nina (Slo) (voldoende)

Ik ben eind december bij deze Slowaakse geweest toen ze op kamer 23-1 stond. We hadden eind van de middag aan het raam wat geklets en afgesproken dat ik 's avonds weer terug zou komen. Voor pzc vroeg ze 100 euro.

Toen ik in de avond terug kwam werd ze aan het raam een beetje vervelend aangestaard door een groepje met petjes en capuchonnetjes. Toen Nina mij zag keek ze plots heel blij en wees naar mij om te laten merken dat ze mij herkende.

Eenmaal binnen liet ze nogmaals goed merken erg blij te zijn met mijn komst.

Op de kamer rekende ik 100 euro af zoals we eerder op de dag hadden afgesproken. Na deze financiële afwikkeling stelde ze voor om ipv pzc er een half uur van te maken. Een half uur zou veel leuker en beter zijn en noem maar op. Inmiddels uitgekleed op bed vertelde ik haar dat een half uurtje inderdaad erg leuk kan zijn en stelde voor om voor € 150,- 30 minuten incl. pzc te doen. Dit was prima, maar dan moest er wel direct worden bijbetaald. Ik overtuigde haar ervan dat het achteraf wel zou worden afgerekend en zo gingen we van start. Het pijpen was een beetje lafjes, had van mij veel steviger gekund. Na de pijpsessie stelde ze cowgirl voor. Dit standje ging haar uitstekend af en na een tijdje gingen we over in missionaris. Tussendoor haar poesje nog heel even gelikt, maar Nina vertelde vooraf al er niet van te houden .
      Uiteindelijk Nina in het onderop-standje en het condoom volgespoten. We hadden nog wat tijd over en die benutten wij door wat te kletsen tijdens een lekkere stevige massage.

Door de bank genomen kan ik zeggen dat het een goed bezoek is geweest met een mooie vrolijke meid met een paar stevige beentjes. (ietsjes te zwaar onderstel voor haar slanke bovenlichaam)

Wellicht zal ik haar weer snel bezoeken..
      http://www.xnxx.com/video666355/brianna_hardcore_in_black_fencenets_web_cam_show

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k7, Nina (Slo) (goed)

Met regelmaat bezoek ik dametjes in de straat, soms heel prettig, soms wat minder. Pas als het uitzonderlijk is schrijf ik er iets over, zoals bijvoorbeeld m'n theevisite bij blonde Nina gisterenavond; wat een lekker wijf is dit zeg!
        Uiteraard mogen haar lichaamsverhoudingen aanleiding geven tot smaakverschillen, maar persoonlijk vind ik haar perfect. Deze dame is met een stel geweldig fraaie billen en benen gezegend (volgens zegge door jarenlange training), fantastisch! Haar borsten zijn niet ovedreven groot, maar wel mooi en puur natuur. Helaas verpesten de tatoeages op haar polsen en romp mijn feestje enigszins, onwillekeurig roept het bij mij associaties op met shagrokende Hells Angels.

In tegenstelling tot vele buitenlandse dames in de buurt spreekt Nina perfect Engels, een ware verademing. Na enkele jaren in Duitsland te hebben gewerkt heeft ze het plan opgevat om nu enige tijd in Den Haag te praktiseren, een plezierig vooruitzicht lijkt me. De Nederlandse mannen bevallen haar overigens beter dan de Duitse, maar dat zou ik in haar geval natuurlijk ook hebben gezegd.

Nina komt over als een ervaren dvp, ze is vriendelijk en spontaan, is onderhoudend en toont zich betrokken bij het spel, maar weet op subtiele wijze toch de regie in eigen hand te houden. Zij kent de seksuele fantasieën van mannen als geen ander en komt daar ook probleemloos aan tegemoet. Als liefhebber van rollebollen, knuffelen en lekker graaien in exotische standjes, geeft Nina direct blijk dit ook te waarderen en werpt haar goddelijke naakte lijf soepel en vol overgave in de hete strijd, ze raakt zelf ook opgewonden en geeft onbeschaamd aan wat zij lekker vindt.

Ze pijpt met passie en positioneert haar lijf daarbij zodanig dat haar fraaie kwaliteiten super geil in beeld en binnen handbereik komen. M'n handen glijden tussen haar warme volle dijen en glanzende ronde kont, ook haar fluwelen trutje mag best worden gestreeld, maar inwendige onderzoekjes worden met terugtrekkende beweginkjes onmiskenbaar afgewezen.

Ondanks haar prettige erotische attitude verliest Nina het zakelijke aspect niet uit het oog. Haar horloge blijkt haar beste maatje en het tijdschema wordt dan ook niet uit het oog verloren; "Your fifty Euro time is up dear, and we still didn't fuck, what are you up to? Fifty Euro more perhaps?" Oké Nina, let's make thirty minutes of it, I like to fuck you deep en slowly in nice hot positions.

En dat was het waard, ik heb erg lekkere seks met een erg lekker wijf gehad, en dat neemt niemand me meer af. I'll be back, Nina!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k02, Nina (Slo)(uitstekend)

Klopt helemaal Bobby, daar heb ik ze vanmiddag ook bezocht! Het was een opwindend genoegen haar weer te zien en heb een feestelijk half uurtje bij haar doorgebracht.

Ze praktiseert nog steeds in hetzelfde peeskamertje met dat irritante speakertje zonder volumeregeling in het plafond, afgestemd op radio 1 (een hoop gelul dus).

Persoonlijk beschouw ik Nina als een van de fraaiste (misschien wel DE fraaiste) dvp die ik in de loop der jaren in het Haagse heb bezocht, maar dat blijft een kwestie van smaak. Ze klaagt over te weinig omzet en heeft het over een vriendin die in A'dam behoorlijke verdient, het zou jammer zijn als ze de voetsporen van die vriendin zou volgen.

Behandel Nina met respect, geef haar de aandacht die een vrouw (dus ook een dvp) nodig heeft, maak goede afspraken met haar en je krijgt beslist waar je voor gekomen bent.

En dat is niet niks bij Nina

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k02, Nina (Slo)(uitstekend)

Het wordt steeds heter en gezelliger bij blonde Nina, ze blijft fascinerend met haar fantastische body en sexy maniertjes

De eerste week van maart is ze op vakantie.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k02, Nina (Slo)(voldoende)

Vandaag haar voor het eerste bezocht en moet zeggen met grote genoegen.
              Ze neemt de tijd en is lekker speels.

Let wel op: ze is een meid die je een beetje uitdaagt en voor mij dus wel lekker maar misschien niet voor iedereen.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k02, Nina (Slo)(goed)

Gisteren nog even bij haar geweest en met grote genoegen weer. Betaalde maar eur. 50 maar ben zeker 30min geweest.
                Is erg open en spontaan en dus voor mij geweldig. Ps haar borsten zijn wel degelijk siliconen dus aub aanpassen. Goed weekend allen

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k02, Nina (Slo)(goed)

Deze Nina staat alweer een hele tijd op 23 K09. Ik ben vandaag weer eens bij deze hardbody naar binnen gegaan. Eigenlijk wilde ik naar Sabrina (Hunsestraat 37), maar zij was al rond 15.00 uur vertrokken. Veels te vroeg, want er stond naast mij nog iemand te wachten. Maar niet getreurd, Nina is een perfect alternatief. Nina ziet er zeer begerenswaardig. Zeer strak in het vel en een look waarvan je denkt MMMM!
                  Binnen afgesproken wat we gaan doen. Beide uit de kleren, effe wassen en Nina komt heerlijk tegen je aanstaan en geilt je ondertussen op door met haar lichaam tegen je aan schurken. Lekker gevoel. Ondertussen haar borsten een beetje likken. Daarna op het bed verder gegaan. Eerst laat Nina haar goede pijpkunsten zien, om vervolgens naar 69 over te schakelen. Lekker haar uitgelikt, en ondertussen met de handen haar strakke lichaam blijven verkennen.
                  Eerst cowboy en vervolgens missio, in het standje wat mijn voorkeur heeft.
                  Daarna heeft Nina zicht zeer goed gewassen.
                  Eens in de paar maanden ga ik heerlijk naar Nina toe.

met groet

Wanderman
                  This Ol' Cowboy Is Walking The Streets Alone

Commentaar

Nina, I,ve got you under my skin!

Ik heb Nina wel eens meer bezocht en dan altijd voor vanilla sex, maar gisteren bracht ze me dan toch op een keerpunt...

Nina is een zeer mooie en sexy verschijning (plat gezegd, gewoon een superlekker wijf!) en zij heeft zich de manieren eigen gemaakt die professionele "Dames van Plezier" kennen en kunnen om een man in "alle staten" te brengen. Die dubbele spiegel (1 langs de lange kant van haar bed en 1 aan de kopse kant van haar bed) komt haar daarbij goed van pas, want je kunt haar van alle kanten bekijken als ze op het bed met haar borsten over je heen hangt en waarbij ze dan op haar knieen met haar kontje omhoog zit. Ze kijkt je daarbij met een brede grijns aan en via de spiegels kun je dan zo in haar heerlijke kutje kijken... Met haar bodylanguage ,mimiek, maar ook met haar taal, weet zij mij heel goed te bewerken. Ze speelt met me, ik zie het, ik merk het, en toch weet ze me al bijna te krijgen waar ze me hebben wil...

Ik denk dat ik gisteren sinds een jaar voor de 3e keer bij haar op bezoek ging en bij die vorige bezoeken was ze altijd verleidelijk, maar ook heel lief, waarbij we dan heerlijke vanilla sex hadden. Naast vanilla sex, heb ik ook heel wat kinky uurtjes doorgebracht in het mooie hoekpand aan de Hunse/Geleenstraat en dat was Nina blijkbaar ter ore gekomen, want altijd bracht ze het gesprek naar kinky, SM en de anaalspelletjes die ze bij mij wil doen. Ik legde haar dan uit dat ik daar mijn vaste dames voor had en nam haar niet echt serieus, maar bij het 2e bezoek vertelde ik haar dat ik haar een keer de kans zou geven voor een warming-up voorafgaand aan mijn bezoek van een van mijn vaste dames voor mijn kinky avonturen, maar tot nu toe was het daar niet van gekomen...tot ik gisteren opeens een andere Nina aantrof. Ze had het blijkbaar over een andere boeg gegooid om haar doel te bereiken.

Het begon allemaal weer lief, zoals gewoonlijk, maar toch voelde ik al aan dat ik nu met een andere Nina te maken had. Ze was meer kortaf, meer bitcherig. Aan het eind van het uur voerde ze de druk op en begon ze me pijn te doen door aan mijn tepels te draaien, waardoor mijn moed veranderde van vanilla naar kinky en op een gegeven moment had ze gewoon een hand ver in mijn kontje tot aan de eerste "door" geduwd... "I can go deeper in you, but I will not do that now, because I know that you are here for just a short vanilla visit and I know that you like long time kinky visits".

Ik heb Nina altijd gezien als een lekkere sexbom voor geile vanilla sex, maar nu ze mij bitcherig had behandeld, had ze mij ook op een andere manier geil gekregen en heeft ze uiteindelijk bereikt wat ze wilde:

"Nina, I,ve got you under my skin".

Ik ga zeker een paar uurtjes voor haar inplannen voor een kinky avontuur met haar.
                    In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k09, Nina (Slo)(goed)

Jammer dat Nina tijdens haar verblijf in Slovensko best wat kilootjes is kwijtgeraakt, die volle rondingen waar ik altijd zo blij van werd zijn behoorlijk geslonken. Tot overmaat van ramp heeft ze besloten om het zo te laten

Maar het blijft een opgewekt pikant dametje, die nu misschien een andere/grotere doelgroep aanspreekt

Commentaar

Sadisfaction

Gisteren weer bij Nina op bezoek geweest. Deze keer voor een kinky anaal sessie die mij zeer goed bevallen is. Nina is zeer gedreven, creatief en kan ook zeer hard zijn. Die eerste twee eigenschappen kende ik al van haar, maar bij de eerdere vanilla sex dates die ik met haar had, had zij haar hardheid uiteraard nog niet aan mij geopenbaard. Integendeel bij de vanilla sessie was zij zo lief en gewillig dat ik mij zeer verbaasde over haar, toen zij zich als een superharde bitch presenteerde. Deze dame is als het ware een kameleon.

Nina had speciaal voor mij de nodige dildo's en lange handschoenen gereed gelegd en ik kan nu uit ervaring melden dat zij daar zeer goed mee om weet te gaan. Ze heeft me verder nog hard afgeranseld met verschillende zwepen en ook de techniek van "Bitch Slapping" beheerst zij goed. De sessie werd afgerond met een douche van haar gele vocht, waarbij ik haar kutje schoon moest likken. Wat een kwaliteiten heeft deze dame in huis! Aan het raam zou je deze SM / Kinky kwaliteiten niet direkt achter haar zoeken, omdat zij zich niet als zodanig presenteert. Op haar kamer heeft zij wel de nodige SM-spullen aan de muur hangen.

Nina heeft nog niet het niveau van bijvoorbeeld "Bulgaarse Cindy" (Geleenstraat 23 K06), maar zij heeft zeker potentie in zich om zich verder te ontwikkelen op SM / Kinky gebied. Naar eigen zeggen heeft zij meer klanten voor Vanilla sex en bij Cindy zou dat andersom zijn.

Vandaag had ik nog even sms-contact met haar over de sessie. "I really enjoyed it, I had sadisfaction! See you next time, you slut" smste zij mij terug.

Commentaar

Heb Nina onlangs ook ontdekt voor kinky seks en inmiddels al paar keer op herhaling geweest.
                          Voor mij is Nina echt een toppertje met een geil kinky sensueel spel, ook kan ze af en toe best hard zijn waarna ze haar heerlijke body als troost aanbied. Ze is creatief en hoge inzet ! ze heeft een goede collectie speeltjes die ze ook nog aan het uitbreiden is. afsluitende blowjob ook van hoog niveau, voor mij komt ze echt wel in de buurt van de kinky toppers in Den Haag !

gr, W
                          A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

Voor de geinteresseerden: Ik heb zo even een recensie geschreven (posting #39) in het topic van Mrs.kimmy (SM-kelder, Geleenstraat 76 B1) waar Nina ook in voorkomt.

Commentaar

6 dagen per week ongeveer van 12 tot 12, ze neemt soms tegen het eind vd middag paar uurtjes pauze, haar vrije dag is meestal maandag...

@mod: ze heeft sinds vandaag donker haar....en haar borsten zijn minstens een grote C

gr, W
                              A dirty mind is a joy forever....

Commentaar

Mmmm,.....I feel that I have to pee again...

Nina is goed bezig!

De laatste keer dat ik bij haar op bezoek was had ze weer wat nieuws. Ze had zo'n zwart latex laken (for wet games) over haar matras gespannen. In pakweg een uur tijd, tussen de andere spelletjes door, ben ik 3x door haar ondergezeken en daar had ze veel lol in. Nina houdt van vernederen. Dat zegt ze zelf, maar je kunt ook aan haar gezicht en ogen zien dat ze daar van houdt. Vernedering doet haar glimlachen en daar word ik dan weer supergeil van als ik dat bij haar zie.

Nina blijft maar plassen. Het is werkelijk veel wat zij plast en voor de liefhebbers; Het is geen water dat je proeft! Ik kon het met slikken niet bijhouden en daarnaast plaste ze ook nog over mijn borstkast en pik. Ik voelde zo aan dat ze vooral het plassen over mijn pik geweldig vondt. Lekker vernederend is dat natuurlijk en daar kickt ze op....

Ongeveer 25 minuten na de eerste keer zei ze, terwijl ze me lachend aankeek: "Mmmm,........I feel that I have to pee again....." En dat herhaalde zich later nog een keer...

Ja, ik zei het al. Nina is goed bezig!

Commentaar

ik ben vandaag (donderdagavond) ook maar eens bij nina geweest
                                  in de eerste instantie denk je als je haar ziet "hier ga ik niet naar binnen" nou ik kan je zeggen als je van kinky games houd ga er dan maar wel naar binnen.
                                  nina is echt heel erg aardig en goed ze komt wat nors over maar dat is ze echt helemaal niet ze is een topper.
                                  ze doet me eingelijk een beetje denken aan mima,mima kijkt ook altijd nors maar eenmaal binnen is ze helemaal top.
                                  wat leuk gaat worden is dat nina naast me topper vanessa zit dus dat gaan leuke sm trio's worden.
                                  jammer is wel dat ze een kleine kamer heeft dus als je helemaal bent onder geplast of wat anders,dan kan je alleen maar jezelf schoonmaken bij de wasbak.
                                  verder heeft ze lekker veel speeltjes en heeft ze ervaring met alles dus is het geen gestuntel.

grt van iraaki

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kawarunner
                                    zij is de dertig namelijk al geruime tijd gepasseerd!
                                    Met het schatten van leeftijden kun je je wel eens vergissen. Zelf had ik Nina op 27 jaar geschat, maar net als de geschatte leeftijd van Kawarunner bleek ook mijn schatting niet juist.

Van de week was ik weer even bij Nina op bezoek in het mooie hoekpand. We hadden ook nog even een gesprek over haar leeftijd, waarbij ze vertelde dat ze 25 jaar is. Naar aanleiding van mijn opmerking dat ik de indruk heb dat veel "Dames van Plezier" zich voor jonger doen uitgeven dan ze daadwerkelijk zijn, is ze speciaal haar ID-pasje bij de administratie op gaan halen om aan te tonen dat ze daadwerkelijk 25 jaar is.Uit het ID-pasje van Nina blijkt dat zij in september van dit jaar 25 jaar geworden is.

Moderator, leeftijd graag aanpassen naar 25 jaar.

Commentaar

"Catwalk Girl" and Actrice Nina

Vandaag plaatste ik een verhaal (posting 77) in het topic van "Bulgaarse Cindy" (Geleenstraat 23 K06) waarin ook Nina voorkomt en vandaar de onderstaande link in dit topic:

http://www.hookers.nl/showthread.php...19#post1731919

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k09, Nina (Slo)

Na mijn bezoek aan de bulgaarse Cindy in dit ketspaleis heb ik me voorgenomen om de nog niet bezochte dames 1 voor 1 af te gaan. Nina staat er niet altijd even vrolijk bij achter het raam maar zoals bij Cindy moet je daar doorheen kijken. Toen ik haar eenmaal sprak bij het raam wist ik eigenlijk gelijk al dat het in de kamer wel goed zou komen. Kinky is voor mij niet weggelegd dus afgesproken voor een normale sex. Nina begon met zachtjes strelen en vervolgde dit met een lange pijpsessie. Haar hoofd bleef rap tempo heen en weer gaan. Het verbaasde mij hoe lang ze dit vol hield. Vervolgens afgemaakt in mijn favoriete standjes doggy en missio. Tijdens doggy zag haar anusje er lekker uit. Eigenlijk wilde ik mijn staaf daar wel in schuiven. Nina vond het niet erg toen ik met mijn duim dat gebied begon te bespelen. Uiteindelijk afgemaakt in missio waarbij ze als een ballerina een soort van split maakte met haar benen. Ze is erg lenig en ik kon lekker hard mijn gang gaan. De dames die in dit pand al geruime tijd staan zijn echt het bezoeken waard. Kenners weten wel welke dames dit zijn.
                                        Dame geeft aan dat ze na de kerst vertrekt om de jaarwisseling te vieren in thuisland met aansluitend een vakantie van 2 maanden.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k09, Nina (Slo)

ik kwam afgelopen vrijdag weer in den haag het was totaal niet me bedoeling om in de geleen te belanden maar ja als je dan toch in den haag bent.
                                          even wat rond lopen en ik dacht ik ga weer eens bij nina want ik vind nina namelijk een hele aardige meid.
                                          binnen was het weer top gewoon ernstig uitstekend,nina die let ook gewoon niet op de tijd en ze is erg relax
                                          de sm handelingen waren erg leuk en lekker maar dat niet alleen het is geen automatisme maar gewoon spontaan.
                                          nina is echt een topper ik kan niks anders zeggen en als ik meer tijd heb dan ga ik zeker weer bij haar langs

grt