Stella (D. Rep), Den Haag, Doubletstraat 31p k12

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Stella (D. Rep), Den Haag, Doubletstraat 31p k12

Stella op 31 K12 lees ik nooit wat over,maar moet bijna altijd in de rij staan.
    Heerlijk bij binnenkomst nog geen tijd om jas uit te doen ,gelijk tongen strelen enz.
    Geen haastwerk kom er al 2 jaar en geniet nog steeds.
    Als ze je eenmaal kent is er van alles mogelijk pijpen zc enz.

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k12, Stella (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Tijgerpeper
    Dan heb je waarschijnlijk vaak pech gehad. Elke keer wanneer ik door de passage van nummer 31 loop moet ik echt zoeken naar gesloten gordijnen......

Groeten,

Tijgerpeper
    Ze werkt van 11.00 tot 16.00 lengte ongeveer 1.80 bruin lang haar in krulletjes,ja dat klopt wat je zegt over die gordijnen maar bij haar zelden open daarom bel ik meestal dat ik er aan kom.
    Ja Piet dat zou kunnen.
    Ze houd erg van schone mannen en dat mankeert er wel is aan zegt ze.
    O ja van Maandag tot /met Vrijdag.
    Als ze je kent kan er erg veel.
    Ga van de week maar weer is.
    Was trouwens Zondag bij uitzondering is bij de zo geprezen Eva was wel goed maar 2 x zo duur.
    Nou S 6 allemaal

Commentaar

Vandaag wederom stella met een bezoek vereerd.
      En ik kan geen slecht moment opnoemen van binnenkomst tot weggaan.
      Ze is voor mij the real GFE die als ik in de buurt ben zeker zal bezoeken.
      Echt een dvp om te zuinig op te zijn!!!!

greetz

Commentaar

deze meid is zoo goed! , echt top

GFE. top!!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k12, Stella (Ven) (uitstekend)

Stella is een geheimtip voor liefhebbers van een GFE. Lekkere MILF, leuk gezicht, en geil. Blond, kleine krulletjes, bijna dreads. Ze werkt alleen overdag, en is vaak bezet - ze neemt de tijd voor haar klanten. Er kan inderdaad veel, pijpen zonder heb ik nog niet mogen ervaren, maar ze zoent vol overtuiging. En Stella gaat helemaal los als ze gebefd wordt, ben altijd blij als na afloop mijn hoofd nog op mijn romp zit. Neuken en pijpen zijn goed, maar niet speciaal. Wat een bezoek aan Stella bijzonder maakt is haar overgave, ze vindt het echt lekker volgens mij.

Oh ja, ze heet eigenlijk Estella...

Commentaar

Jaja ik zit in Spanje maar mis mijn contactje met Stella wel,maar moet nog ff wachten tot half Maart dan ben ik weer terug.
            Mijn eerste gang is naar Stella dat geef ik op een briefje.
            Leuk dat er zo positief word geschreven,het is dan ook een hele lieve meid.
            Ja dat tongetje langs die klit vind ze echt heerlijk,ze geniet dan ook vol overgave.
            Nou S 6 allemaal.
            Bongo60

Commentaar

De laatste dag van het jaar deze dame bezocht en dat was zeker niet voor de laaste keer. Wat een genot heerlijk zoenen en als je haar lekker beft weet je niet wat je mee maakt. Daarna nog lekker gepijpt en een standje. Heerlijk!!

Commentaar

Donderdag deze dame voor de 2de keer bezocht,wat een heerlijkheid. Misschien niet de mooiste maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd. Heerlijk haar natte kutje gebeft en toen heerlijk klaargekomen. Moest nog even blijven liggen en toen was het tijd om met een zoen afscheid te nemen. Tot gauw mia more!

Commentaar

Hoi mannen vanuit Benidorm,een goede avond ik ben deze discussie gestart doe een beetje voorzichtig he als ik in Maart terug kom moet er nog wel plaats voor me zijn anders moeten we nog op afspraak hahhahhaaha.
                  Als ik de recensies lees krijg ik enorme zin om eerder naar huis te gaan.
                  Ik kom nu al een paar jaar bij haar en we kennen elkaar dus goed en nog nooit heeft ze me teleur gesteld ,ik zal dus niet gauw naar een ander gaan,is nu 1 X gebeurt maar was een teleurstelling.
                  HG Bongo

Commentaar

ben bij haar geweest,
                    Maar moet eerlijk zeggen dat ik het een enorme domper vond???

waarschijnlijk gewoon toch niet mijn type, maar ik vond haar gewoon zo vreselijk slijmerig lief dat ik er gewoon op afknaptje en geen zin meer had eigelijk..

Commentaar

Afgelopen vrijdag voor het eerst bij Stella geweest en gelijk een knuffel en het nodige zoenwerk.
                      Alles rustig aan en langzaam opbouwend naar het echte werk.
                      Positief dat ze het Nederlands goed beheerst. Een adres om vaker bij binnen te wippen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k12, Stella (Ven)(uitstekend)

Was van de week in Doub. donderdagmiddag maar volgens mij zat er een andere dame
                        op bovenstaand adres. Een dame met lang blond haar en een fors figuur(wel latina).Ik neem aan dat het niet Stella was.
                        Kan iemand een persoonsbeschrijving geven van Stella en zijn haar werktijden bij iemand
                        bekend en zo ja dan hoor ik dat graag.
                        Mijn dank is bij voorbaat groot!

Commentaar

Hoi Stella is niet echt blond maar lichtbruin van haar voor de rest klopt het wel.
                          Werkt van rond 10.30 tot 16.00 uur Ma t/tm vrijdag.
                          Ik ben na 15 maart weer in NL en mijn eeste rit is naar Stella kijk er alweer naar uit.
                          Groetjes

Commentaar

Stella blijft Stella.
                            Heerlijke vrouw, een echte GFE.
                            Ze heeft alle tijd voor je. Begint met een uitgebreide staande verkenning.
                            Ze houdt van lekker ruikende , schone mannen. Je mag overal aankomen; lekker tongzoenen als je spoelt met mondwater. Laat zich stevig bevingeren, en lijkt dan nog klaar te komen ook. Mooie opstaande tepeltjes. Verrukkelijk pijpen, waarbij de omgeving niet vergeten wordt. Daarna lekker langzaam vrijen in alle gewenste standjes. Na afloop, op verzoek, een heerlijke massage. Stella bezoeken is feest vieren.

Commentaar

Zo ben Maandag weer geweest,geweldig zoals vanouds.Het was 16.30 en ze was er nog net,ik was de laatste klant en we hebben er voor hetzelfde geld een heerlijk uurtje van gemaakt.De rest van de week is ze afwezig.
                              Bongo Yes!!!!!!!

Commentaar

G.Avond Ja hoor vandaag weer geweest,ja wat moet iik nog zeggen was weer geweldig.Ik heb wel een uur moeten wachten was een lange klant bij haar.
                                Maar het was het weer waard,geniet nu nog na .
                                Gr. Bongo

Commentaar

Het valt me bij Stella op dat als je haar tepels wil likken dat ze dan iedere keer haar handen er min of meer voor houd zodat je er niet echt goed bij kan.
                                  Hebben meer klanten deze ervaring?
                                  Verder niets op aan te merken lieve meid en geen tijdsdruk!

Commentaar

Klopt helemaal. Ben vandaag voor het eerst bij haar geweest. Is inderdaad zoals beschreven in (bijna) alle vorige recensies een lieve vriendelijke vrouw waarmee je een heerlijke tijd zal hebben......alleen deed ze dit bij mij ook. Tepels beroeren of aan zuigen is bijna niet mogelijk omdat ze dat "afweerd" door haar handen ervoor te houden. Jammer maar heb toch wel genoten hoor.

Rommelzolder

Commentaar

Bij Stella blijf je terugkomen: een echte GFE.
                                      Ze heeft alle tijd voor je, en dat begint al bij binnenkomst: uitgebreide staande verkenning.
                                      Als je haar dan een beetje masseert geeft ze het na afloop retour met een uitgebreide massage.
                                      Ze heeft alle tijd voor je en we hebben alles gedaan.
                                      Laatste standje was liggend op haar buik: wat een heeerlijke billen
                                      Stella bezoeken is feestvieren.

Commentaar

Hallo ja het was gisteren weer feest wat blijft het toch een heerlijke vrouw ,ik ken haaar nu alweer lange tijd maar ze blijft me iedere keer verbazen ,altijd hetzelfde humeur nooit sjaggeriinig lief en geduldig geen gezeur over geld en de tijd veel tijd ,zeker geen klokkijker.Heb alle gaatjes weer gevuld (niet anaal) hou ik niet van.
                                        Hoop dat ze nog lang blijft.
                                        G..... Bongo.

Commentaar

OOOOOOO Ik ben vandaag weer bij Stella geweest ze had er zin in geweldig wat een kanjer,het bekende recept bij binnenkomst maar daarna is met geen pen te beschrijven dat moet je beleven.
                                          Nou oordeel zelf maar.
                                          Bongo