Jamie / Samira (Ned/egy), Den Haag, Hunsestraat 37 b2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jamie / Samira (Ned/egy), Den Haag, Hunsestraat 37 b2

Vandaag begin van de middag zag ik eindelijk weer eens de kans voor een wandelingetje richting de straten! Ik ging voor Amy uit Colombia maar na een paar keer heen en weer lopend langs haar vaste stekkie zonder succes moest ik mijn grenzen verleggen!! Uiteindelijk kwam ik uit bij een leuke verschijning in de Hunse passage op kamertje 4.
    Stralend in haar goudkleurige zwarte setje trok ze me richting haar deuropening!
    Ze kwam erg spontaan en lief op me over en vertelde me dat het 50 euro kostte voor pijpen en neuken in verschillende posities voor 20 minuutjes!

Bij binnenkomst na de betaling vertelde ze dat haar naam Samira is! Ze is half Nederlands, half Egyptisch van 18 lentes jong! Superslank mooi lichaam met borsten van cupje A. Haar haarkleur is zwart waarvan ik de lengte niet precies weet omdat het bij elkaar zat met een spelt! Ik zag dat ze een tatoeage op haar onderrug had met een naam! Piercings zag ik niet!
    Na het wasbeurtje zocht ik naar papier wat ze niet had op haar kamer! Kreeg een handdoek aangereikt die volgens haar schoon was! Waar hebben de klanten voor mij zich dan mee afgedroogd? Heb haar wel verteld dat keukenrol op de kamer echt belangrijk is!!!!

Na dit minpuntje aanbeland op bed werd ik getrakteerd op een prima pijpbeurt!
    In een rustig tempo met zachte, gevoelige halen werd mijn zuurstok! op temperatuur gebracht! Ze neemt er ruimschoots de tijd voor en vroeg na denk ik wel bijna 10 minuten of ze door moest gaan of dat ik nog wat anders wou gaan doen!
    Heb haar vervolgens in missionaris genomen waarbij ze goed wijdbeens lag waardoor ik goed diep kon doorstoten! Omdat ze geen glijmiddel gebruikte voelde ze lekker strak aan! Ze is gewillig en kreunt er ook lekker op los! Wat volgde was een volle jas met mannenmelk!!!

Samira is een leuke meid die niet gehaast over komt! Voor mij nam ze uitgebreid de tijd! Ze vertelde me dat ze het voorlopig voor een half jaartje wil gaan proberen.
    Haar werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag van 10.00 t/m 18.00!
    Ze komt voor een herhalingsbezoekje in aanmerking omdat het goeie seks was!

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k04, Samira (Ned/Egy) (uitstekend)

Laatst ook bij deze Samira geweest.
    Een lief meisje, tikje jong voor dit werk.
    Ze heeft een opvallende tatouage met de naam .......
    Dat slaat vast niet op haar kanarie.....
    Ik vrees een groot loverboy gevaar.

Het was een prettig bezoek, ondanks haar jeugdige leeftijd weet ze wat mannen lekker vinden. Ook nog lekker strak, dus hield ik het niet langer dan één standje uit....

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k03, Samira (Ned/Egy) (uitstekend)

ik heb haar vanmiddag gespot, tenminste als zij dat is, viel echt tegen. veels te kleine lichaam veels te little voor mij.
      en ze leek helemaal niet op een arabische soort vrouw, waar ik echt van hou. ik heb met haar geprobeerd te praten, maar net zoals andere vrienden van mij hebben gemerkt: STRICTLY BUSINESS money gericht deze.. of dit kind eigenlijk. hoe oud is ze? 18? had meer puberlichaam. vroeger op haar plek had je de superfantastische RACHIDA!!! dat was pas een topper.

ik had gewoon geen klik met deze fake-arabiya dus hield et gewoon op. vriendelijk en al weggelopen.

maar over deze samira: als je van tienerlooks houd, moet je ervoor gaan, anders niet. geef je geld beter uit aan Jessica! de braziliaanse! ze staat links van de hunsepassage-ingang, 4 5 ramen links! FANTASTISCHE SEX MET DEZE BRASILEIRA! vreemd genoeg nergens een recensie!

adios amigos!

BRASIL 4 LIFE amigos!!!

Commentaar

Vanmiddqg deze knappe dame bezocht.
        Ze had een mooi zwart setje aan en babbelt er flink op los.
        Ze pijpt prima voor een 18jarige met lekkere variatie. Ook haar tong weet ze prima te gebruiken. Ze had nog kaugom in haar mond en dat zat ff helemaal om het condoom heen. Nieuw condoompje gepakt en lekker verder gezogen. Vervolgens heb ik haar lekker gebeft. Vervolgens met 2 standjes afgemaakt. Helaas wel iets te snel gekomen maar was erg geil dus niet zo erg. Kom hier vast nog wel een keer terug.

Commentaar

Het is zeker wel een maand geleden dat ik voor het laatst wat belevenissen bij het vrouwelijk schoon heb vermeld op het forum. Bij de spontane mooie Samira leek het me het ideale moment om de draad weer eens op te pakken met een recensie omdat ze dat ook gewoon verdiend. Wel grappig dat ze me nog steeds herkende na mijn eerdere en enige bezoekje bij haar van bijna 5 maanden geleden.

Nadat ik eerst nog twijfelend langs haar raam liep besloot ik tijdens mijn tweede wandeltocht in de rose passage om toch bij Samira binnen te stappen.
          Ze is een vrolijke levendige meid waarbij je je gelijk op je gemak voelt. Eerst eventjes leuk gekletst voordat het intieme spel van start ging. Na de betaling van 50 euro en het uitkleden liep ik naar de wasbak voor de opfrisser! Samira ontdeed zich ondertussen ook van haar kleding. Misschien dat sommige wandelaars haar ietsje te tenger vinden maar ik vind haar een supermooi lichaam hebben.

Op bed begon ze me eerst te pijpen (mc) wat ze goed beheerst. Kon niet voor de geest halen of het bij mijn eerste bezoekje nou beter of slechter was dan nu. Het was in ieder geval goed genoeg en op mijn verzoek ging ze er nog ietsje langer mee door.
          Het neuken begon met doggy. Op goeie hoogte belandde pielemuis in haar mooi geschoren liefdestunneltje!
          Met haar mooie achterwerk in mijn handen begon ik met een rustig tempo maar dat werd al snel opgevoerd. Echt niet normaal hoe ze met haar kleine kontje tekeer ging. Ik hoefde er alleen maar achter te zitten terwijl Samira al het stootwerk deed!!! Wat een supergeil gezicht was dat zeg!
          In het missionarisstandje heb ik uiteindelijk de trekker kunnen overhalen met een volgeschoten rubberen jas!!!
          Nu ik dit zo zit te schrijven heb ik eigenlijk wel weer zin in haar.

Je kan merken dat Samira in de maanden dat ze nu werkzaam is aardig wat ervaring heeft opgedaan! Het was een heerlijke seksdate! Ze is een echte aanrader geworden!

Wil nog even vermelden over het klaarkomen in de mond bij Samira wat snc beschreef.
          We hebben het nog over haar recenies gehad en ze vertelde me dat het niet waar is.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k03, Samira (Ned/Egy)(uitstekend)

Samira is verhuisd naar net buiten de passage. Ik kon haar eerst niet goed zien door de weerspiegeling van de zon, maar nadat ze me wenkte herkende ik haar. En nog meer: zij mij! Wat een geheugen, ik heb het nagegaan het was van begin maart geleden dat we elkaar gesproken hebben, maar toen ben ik er niet bijgeweest. Nu wel. En de beloftes werden zonder fouten ingelost. Prachtig meisje, heel vriendelijk ook, tatert graag maar tijdens de sex gelukkig niet. Mooie borstjes in harmonie met haar slanke lichaam. Heel slank, maar niet mager. Beiden vonden de wisselwerking tussen het Vlaams en het Hollands leuk.

Commentaar

Hunsestraat 37K3 sjamira (?)

Vandaag deze mooie jonge meid bezocht. Ik hoopte eigenlijk dat Eva er zou zijn maar had dus pech. (of niet) bij het raam had ik het idee dat het een oostblok meisje was maar ze is zo Hollands als het maar kan. Veel mogelijk en erg goed. Volgende keer maar even meer sparen.

Commentaar

vandaag nog eens terug geweest naar deze kleine fijne lieverd. Maar Samira was niet in vorm: moe, overladen met zorgen.... Toch krijgt ze het voor elkaar om goeie service te verlenen, zonder te zeuren. Chapeau voor dit meisje. Er werd gewerkt van beide kanten, tot ik in het zweet de eindstreep haalde.
                En ze kan zo schattig lachen met die twinkelende oogjes, als zwarte parels in openende oesters....

Commentaar

heel mooie meisje

gezicht 9.5
                  body 8

lekker allle standjes geneukt , ze doet ook mee , sex is goed , niet super maar goed , ik kom wel terug

mooie exotosche looks met haar lekkere billen en goudbruine huidskleur

Commentaar

Ik ben vandaag weer eens bij deze mooie meid geweest. Ik had eerder een berichtje geschreven dat ze werkzaam was buiten de passage. Ik geloof 37k3. Kunnen dus samengevoegd worden. Mod. sorry wist niet dat er al een draadje was naar deze schoonheid. In ieder geval een heerlijk bezoek geweest. Jammer van de tatoo op haar onderrug, als je op z'n hondjes bezig bent zit je dus tegen een naam aan te kijken.
                    In ieder geval de moeite waard om snel weer langs te gaan, misschien dan iets uitgebreider want ze heeft leuke ideetjes.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k11, Samira (Ned/Egy)(uitstekend)

Twee weken geleden woensdagavond ben ik bij deze dame geweest, stond op nummer K13. Ze is slank en mooi sexy meid.
                      Na een lekkere pijpbeurt en knuffelen (mocht overal aan zitten) ging het dan toch echt gebeuren. 1e keer missionaris en 2e keer doggy kwam het einde in zicht, toch jammer.
                      Gr. A.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door juul3 Bekijk bericht
                        jammer van de tatoo op haar onderrug, als je op z'n hondjes bezig bent zit je dus tegen een naam aan te kijken.
                        zij heeft geen tattoo op haar onderrug maar ik denk dat is haar vriendin ofzo ze werken soms samen

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k11, Samira (Ned/Egy)(uitstekend)

Inmiddels ben ik een paar keer bij Samira geweest. Haar tienerlooks weten me iedere keer weer naar binnen te lonken, maar ze neemt dan ook iedere keer weer lekker de tijd om me te verwennen . Jammer van die tattoo -schijnt de naam van haar vriendje te zijn- maar haar 'kwaliteiten' maken het daarom niet minder prettig leuk gezichtje!

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k07, Samira (Ned/Egy)(uitstekend)

En ze begint al vroeg op de dag.
                            Gisteren stond ze weer mooi wezen blinken in een witte bikini versierd met een zilver en zwarte sierketting, prachtig op die getaande huid. Heel smaakvol. Een schat!

Commentaar

Net bij deze schone dame geweest, na aanleiding van alle recencies moest ik het toch even gaan bekijken.
                              En ja hoor tis allemaal waar deze Samira is een echte aanrader, leuke vlotte meid waar je ook nog leuk mee kan babbelen!
                              Echt een toffe aardige en lieve meid, die ook weet wat ze moet doen
                              Na even sigaretje te hebben gerookt want ze wou heel ff een pauzetje hebben dus waarom niet, ging ik op het bed liggen waar zij begon met het PMC wat ze goed doet met voldoende diepte en gevoel het was heerlijk daarna mocht ik haar nog likken WOW wat een lekker fluweel poesje heeft deze meid! Om op te eten
                              Daarna even in missio vroeg haar wat zij lekkerste vond dat was hard in doggy, dus dat gedaan en ja ze hadniet gelogen ze deed goed mee en maakte het hele spel alleen maar fijner ze ging los, heerlijk gewoon!
                              Deze dame ziet me absoluut nog is terug!

Commentaar

Vandaag begin van de middag weer eens wezen buurten bij Samira! Eerst nog even gezellig in de deuropening staan praten toen mijn pik op een gegeven moment het signaal gaf dat er best wel weer een keer met dit slanke prinsesje gesekst mocht gaan worden. Mijn laatste bezoek dateert immers van ruim een half jaar geleden. Ze leek enigzins verbaast dat ik zei, goed ik kom wel ff bij je binnen waar ze denk ik niet op had gerekend. Nadat ik haar de rekening van 50 pieters had gegeven was er nog tijd voor wat gezelligheid. Toen nog wat opgefrist en vervolgens op bed plaatsgenomen waar een korte lichaamsverkenning volgde. Het groeiproces van mijn pik kwam hierdoor in volle gang en was inmiddels groot genoeg voor de rubberen verpakking. Het werd tijd voor wat orale activiteiten en die beheerst ze goed. Veel variatie met genoeg diepte en een prettige, gevoelige aanraking. Ze ging er ook lang genoeg mee door en kijkt je er af en toe ook ondeugend bij aan. Wat een lekkere stoute meid is ze toch!

Voor het intieme werk wou ze bovenop klimmen maar ik stelde voor dat ik meer zin in missio en doggy had. Ze vertelde nog dat er periodes zijn dat haar klanten dan weer meer zin in on top hebben, of dan weer in doggy. Ik ben ook wild op doggy hoor, maar ik doe het altijd in mijn gebruikelijke volgorde wat geen punt was. Nadat ze op haar rug plaatsnaam en haar benen hoog genoeg optrok betrad mijn lustige lul haar nauwe poortje! Ze doet op een leuke, normale manier met je mee en zoekt ook geregeld oogcontact met je. Ik pompte lekker door maar moest er op een gegeven moment mee stoppen omdat ik de zaadjes omhoog voelde komen. Doggy wou ik absoluut niet voorbij laten gaan bij Samira. Dat is het ware knalfeest hoe ze met die billen tekeer gaat. Kwam uiteindelijk na nog wat heerlijk stootwerk kreunend van genot in haar klaar.

Blijft een heerlijke meid die je met een tevreden gevoel weg laat gaan! Neemt voor alles genoeg haar tijd, geen gehaaste trekjes waar veel dames nog een puntje aan kunnen zuigen. Behandel haar met respect en je krijgt er veel goeds voor terug. Samira heeft ook aangegeven dat ze alles safe doet. Na afloop heeft ze zichzelf ook goed gewassen. Prima hygiëne! Ze is meestal te bewonderen tussen 10.00 en 18.00.

Commentaar

Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 20, Jamie (Ned)(uitstekend)

vandaag bij nieuwe 19 jarige nederlandse ster jamie geweest
                                  zij is lief speels pure genieter en echt wel een praatwaterval
                                  ondanks haar slank tiener uiterlijk en leeftijd is de klandisie als een volwassen dame
                                  als je haar met liefde en tederheid behandelt krijg je er zoveel voor terug
                                  het pijpwerk lekker gevarieerd en intiem on top en in missionaris zonder glijmiddel
                                  alles safe en prima hygiéne
                                  van begin tot eind laat jamie zien dat ze heel service gericht is
                                  ze is van plan langer te blijven en vaste werkdagen aan te gaan houden

herhaling gevaar groot

Commentaar

Re: Doetinchem, Roerstraat 17a, Escape, k 20, Jamie (Ned)(uitstekend)

Gisteren bij nieuwe 19 jarige jamie geweest
                                    In één woord geweldig
                                    ik heb haar lekker mogen beffen ik moet me sterk
                                    vergissen maar het leek wel dat ze een echte orgasme keer
                                    toen ging ze me het pijpen en lekker gevarieerd helemaal top
                                    ze draaie zicht een beetje om en ja hoor standje 69
                                    weer mocht ik haar beffen en toen ging ze boven op me
                                    zitten wat een lekker gezicht zo'n lekkere strake doos
                                    op je jonge heer
                                    ze heeft wel kleine tietjes ik denk cup a maar wel lekker kneet baar
                                    Jamie krijg van mij zeker een dubbele tien
                                    en moet zeker blijven in Doetinchem

Commentaar

Dame ook bezocht.
                                      Sexy dame met mooie zwarte lingerie.
                                      Lekker slank en gezellig. Beffen was geen probleem.
                                      Pijpen was lekker zeker voor haar leeftijd. Beffen vond ik wat minder, rook niet zo fris.
                                      Shit happens zeg ik dan maar.
                                      Neuken was verder prima
                                      Blijft bij eenmalige visite.

Commentaar

aangenaam verrast dat ik 19 jarige jamie weer zag gelijk weer naar binnen
                                        ik werd getrakteerd op een heerlijke pijpsessie
                                        daarna zij bovenop ik kreeg een heel apart gevoel van binnen
                                        als je je vriendje volledig ziet verdwijnen in haar nauwe warme tienerpoesje
                                        intieme gebeuren meer als uitstekend 3 standjes gedaan
                                        eigenlijk wil ik stoppen met schrijven voor jamie maak ik een uitzondering
                                        beste bezoek sinds tijden .... misschien wel allertijden
                                        ze is vriendelijk levenslustig ondeugend en grappig

Commentaar

De eerdere recensies kan ik helemaal onderschrijven. Jamie is een nieuw toppertje in Escape.
                                          Een leuke jonge meid die voor veel in is en de tijd neemt. Lekkere sex: wat ze doet, doet ze goed.
                                          Bovendien is ze reuze aardig...
                                          Niet alle mannen houden van tenger - ik houd normaal ook wel van iets meer gevulde borsten - maar ga zeker naar haar terug!