Dorina (Bul), Den Haag, Doubletstraat 30 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dorina (Bul), Den Haag, Doubletstraat 30 k1

soort huisvrouw met hele lichte oge en magertjes

weinig engesl/duits van deze bulgarin

welwillend zuigt lekke neuk ook goed doet goed mee zonder te wild te zijn

piercing in neus geen tattoo

kleine niet al te slappe borstjes en leuke lippen onder

Den Haag, Doubletstraat 40 k4, Doria (Bul) (uitstekend)

Lieve dame, welke aangeeft dat ze 38 jaar oud is, dit schreef ze op haar spiegel. Ze spreekt geen enkel woord over haar eigen landsgrens, Engels of Nederlands spreekt ze absoluut niet of het moeten de woorden beetje beetje zijn. Dame is absoluut niet gehaast en neemt alle tijd voor je. Ze laat een staande lichaamsverkenning toe en het lijkt erop alsof ze er ook van geniet ... kwam gewillig op schoot zitten en bood al haar waar aan. Ze zorgde er zelf ook voor dat er geen plekje werd overgeslagen. Pijpen zonder condoom is geen probleem en ze nam rustig de tijd voor. Ze draait hierbij niet van je weg en je kan overal bij. Een vorige bezoeker schreef het al ze heeft lekkere lipjes... waar het zo lekker aan sabbelen is. Voor mij is er bij deze dame best wel herhalingsgevaar.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k4, Doria (Bul) (goed)

pzc en doet elke standje welke jij maar wilt, werkt goed mee.

zeker voor herhaling.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k4, Doria (Bul) (uitstekend)

Al tijdje paar keer bezocht, altijd voor PZC met klaarkomen in mond. Jammer dat ze niet doorslikt.
        Volgende keer proberen lekker neuken in allerlei standjes en klaarkomen in mond. Zal bij volgende bezoek vragen of over gezicht spuiten ook mogelijk is.

Leuk vrouwtje, zal zeker vaker bezoeken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k4, Doria (Bul) (uitstekend)

Ik heb deze middag deze Dorina (niet Doria) bezocht. Heel passief, zuigen viel mee. Begon al snel te zeuren over niet genoeg geld. Communicatie vrijwel nul.
          Geen wassen vooraf, wel erna. Geen handdoek op het bed. In alle respect zeer minimaal.
          Niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: A1, k1 , Dorina (Bul)(uitstekend)

Vandeweek dus Dorina bezocht.
            Ze ontving weer in het bekende visnet pakje.
            Op kamer van Gala: A1, k1

Na binnenkomst even bijgebabbeld.
            Met staande opwarmronde begonnen.

Hierna een heerlijke pijpsessie op bed.
            Met een volledige deepthroath.
            Totaan bijna stikken toe zowat.
            Het leek wel of ze meegelezen mbt de recensie had want ze leek extra haar best te doen.
            Echt heerlijk.

Hierna de befaamde cowgirl ride.
            Om vervolgens over te schakelen naar doggy.
            Hierin de finale bereikt.

Duurde wel even; door iets te veel glijmiddel ging het iets te soepel.
            Hou zelf van iets meer frictie en slechts natuurlijke doorsmering.
            Maar veel meiden gooien er een klodder glijmiddel (te veel) op omdat ze
            het kunstje meerdere malen per dag vol willen houden zonder schade.

Maar evengoed weer zeer de moeite waard dus.

westfries

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 07 k1, Dorina (Bul)(uitstekend)

Was nieuwsgierig hoe de sex met deze meid zou gaan uitpakken en dat was niet verkeerd. Het hielp misschien ook dat Dorina de eerste meid was met wie ik vandaag sex had. Bij binnenkomst merkte ik dat haar kacheltje flink wat warmte maakte maar op de kamer zelf viel het nog wel mee met de warmte. Dorina had het koud vandaar maar ik zou haar wel verder opwarmen zei ik. Heb mij eerst even gewassen om ook mijn koude handen een beetje warm te maken want koude handen daar zou ze denk ik niet zo'n prijs op stellen. Op bed wou ze het condoom aanbrengen maar ik zei of ze het ook zonder wou doen en dat was geen probleem. Neuken zou ze wel met doen maar dat is natuurlijk vanzelfsprekend. Pijpwerk was uitstekend; lekker diep en met veel gevoel. Toen ie stijf genoeg was eerst de missio gedaan waarbij ze haar handen regelmatig om me heen sloeg en ze voelde best wel strak aan en met haar gekreun en dat uitzicht met die spiegels voor en naast je kwam ik veels te snel klaar maar dat kwam ook omdat Dorina goed meedeed.
              Helaas dus maar 1 standje met haar kunnen doen maar zal haar zeker nog eens gaan bezoeken voor wat meer variatie laten we maar zeggen. Voor een gezellig gesprek moet je denk ik niet bij Dorina wezen maar een heel klein beetje NL zou ze wel kunnen maar Engels gaat beter of als je eenmaal zelf een gesprek met haar aangaat begint ze zelf ook wat meer te vertellen of als je wat vaker komt; wie weet maar de sex daar was niks op aan te merken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 07 k1, Dorina (Bul)(uitstekend)

deze damen bezocht
                lekker lijf
                pijpen z-c super en niet te kort
                heerlijk lijf niet spraakzaam
                mis en daarna doggy afgemaakt
                kreunde licht mee maar niet hindelijk
                en zekker geen klok kijkster
                al me al een toppertje

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 07 k4, Dorina (Bul)(uitstekend)

Nogmaals bij Dorina geweest maar nu in dat kleine hok van nummer 7. Dit keer wat meer variatie in het aantal standjes want wou dit keer de volle 20 minuten benutten. Eerst wilde ze het condoom tevoorschijn pakken maar ik zei of het ook zonder kon en dat was geen probleem. Om genoeg tijd over te hebben het pijpen niet al te lang laten voortduren. Dorina eerst on top en na een tijdje vroeg ze om een ander standje. Vervolgens ging ze bijna plat op haar buik waardoor het nog even moeilijk werd om binnen te komen maar het lukte toch. Heb haar flink diep genomen en haar kreuntjes werden alsmaar luider en frequenter. In de missio werd het kreunen minder en hield ze haar handen op mijn kont en dat was best geil om te zien zo in de spiegel. Tenslotte voerde ik het tempo nog even op waarna ik heftig klaarkwam. Vroeg nog of ze niet van plan was een andere kamer te nemen aangezien de ruimte zo beperkt is maar daar had ze niet zo'n behoefte aan.

Commentaar

Dame voor de tweede keer bezocht in korte tijd, herkende me niet meer van het eerste bezoek. Zegt misschien iets over mijn kwaliteiten . In het piepkleine kamertje werd er vooraf niet gewassen, achteraf deed ze dat wel. Vertelde dat ze ook een tijdje in hotel California in Rotterdam heeft gewerkt, beviel haar niet. Daarom nu dagelijks tot einde dagshift (17.30u) in de Doub. Begon meteen condoom om te doen en te pijpen. Lang genoeg en diep tot de klopboor op sterkte was. Mocht kiezen welke positie, koos voor normaal. Een beetje glijmiddel werd gebruikt. Ze werkt goed mee en stoten was fijn in deze mooie dame. Kwam dan ook lekker in haar klaar.

Communicatie met haar is ok, alleen die kamer is toch echt te klein. Lieve leuke meid zeker het bezoeken waard.

Commentaar

Het aanbod vanmiddag was weer bedroevend, wellicht vanwege moederdag?, en Berta op nummer 40 k2 zag ik alweer niet. Zag nog in de passage van nummer 11 kamer 4 (kamer Monica) een latina die vriendelijke contact met mij zocht en rechts van haar zag ik nog een latina met volle ronde tieten die ik al eens heb bezocht maar wilde toch op safe spelen vandaar Dorina; mede vanwege haar (prima) pijpkwaliteiten en ze ziet er altijd pikant gekleed uit in de kleur die ik het liefst zie bij vrouwen; namelijk zwart. Bovendien doet ze goed mee met de sex waarbij ze haar handen om me heen slaat want dames die er doods bij liggen en waar niets uit komt blijft voor mij altijd een probleem en ik denk wel bij meerdere wandelaars. Het enige minpunt blijft de kamer vanwege de beperkte ruimte. In juli gaat ze er eventjes tussenuit voor een maand. Ook Dorina is nou zo'n dame bij wie ik altijd binnen kan wippen mocht ik het even niet meer weten.

Commentaar

Rotterdam, priveontvangst , Desi

Vandaag afspraak gemaakt bij Larisa in Rotterdam.

Aangezien zij al bezig was kon ik een uurtje met Desi doorbrengen.
                        Heb nog nooit zo een slechte date gehad.
                        Op zich een aardige dame vooral voor de betaling. Tijdens het uurtje bleek ze niet aan de mogelijkheden te
                        voldoen die aangegeven waren. Alleen pijpen en neuken met condoom en verder niets, tenzij je bijbetaald.
                        Ook was er zeer weinig passie en was pijpen hooguit 2 min en dan weer wat neuken. Na 35 minuten was ik klaar gekomen en was de interesse als die er al was volledig weg. Ze zou liever hebben dat ik weg ging dan het uurtje vol te maken. Voorgesteld om me een massage te geven en zelfs dit was lachwekkend.

Commentaar

Re: Rotterdam, priveontvangst , Desi(slecht)

Topic gesplitst en link naar Lárisa verwijderd, gezien de info lijkt het me om deze dame te gaan :

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile

Greetz, Itsme !!
                          Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Re: Rotterdam, priveontvangst , Desi(slecht)

ik heb een week geleden een afspraak voor een half uur gehad bij Desi en was er wel tevreden. behalve pijpen en neuken, wat zij erg goed doet, had ik niets verwacht zonder extraprijs ( de basis is ook maar 50 euro,dus). mocht haar wel leker de billen masseren en likken ( dus ik ging haar uiteindelijk lekker beffen.)

voor een snelle wip dus wel prima misschien wat complimentjes hier en daar, dat werkte wel positief.

ik ga er misschien zelfs og een keertje.

max

Commentaar

Re: Rotterdam, priveontvangst , Desi(voldoende)

Pas nog bij deze dame geweest

neuken mocht alleen in misso
                              pijpen was meer likken,

en na 10 minuten werd er al gevraagd of ik klaar kon komen.
                              Geen herhaling meer voor mij

Dame heeft ook een tijdje geleden in de doubletstraat gestaan

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 07 k4, Dorina (Bul)

Dorina vandaag bezocht op 37 k1. Dat wordt morgen anders want dan komt de Letse Lina weer terug. Dorina is er 2 maanden tussenuit geweest vertelde ze. Deze kamer is tenminste een stuk ruimer als dat kippenhok waar ze eerst in zat met breed bed en grote spiegel. Erg goede sex weer en ze kan ontzettend goed pijpen (deepthroat). Dit keer met condoom anders kom ik te snel. Alle standjes mogelijk en de kreuntjes bleven niet uit. In de missio drukt ze met haar handen op mijn kont zodat ik haar nog dieper kan penetreren. Erg geil dus en na afloop waste zij zich netjes aan de wastafel. Wordt vervolgd.
                                Nb: lees bij cupmaat A maar kan zeker naar een B.

Commentaar

Dorina op de valreep nog bezocht en dat was weer een geslaagd bezoekje. Het blijft een erg kleine ruimte om te vertoeven maar Dorina maakt er verder geen punt van. Sex was weer zeer geslaagd en het pijpen is een aspect wat haar zeer goed afgaat want deepthroat en met veel gevoel. Dorina eerst bovenop en vervolgens doggy en plat doggy gedaan en in de missio waarbij ze over mijn rug streelt en mijn kont vastpakt, wat een geil gezicht oplevert, het condoom goed volgespoten. Blijft een topper; alleen die kamer.

Commentaar

Deze Bulgaarse op de valreep kunnen bezoeken want rond 17.00 uur is het meestal einde oefening bij haar
                                    Altijd een bezoek die boven het gemiddelde uitsteekt. Geen tijdsdruk en de sex is erg aangenaam waarbij haar orale kwaliteiten geweldig zijn want met de nodige variatie en lekker diep. Verder een meid met wie je makkelijk contact maakt en ze is vriendelijk. Doet goed mee tijdens de sex en met haar handbewegingen over mijn rug en de kreuntjes die ze slaakt kom ik makkelijk bij haar klaar. Blijft een topper.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 07 k1, Dorina (Bul)

Afgelopen zondag rond kwart voor vijf zag ik plosteling Dorina weer achter het raam op 07 k4. Omdat ik weet dat ze tot maximaal half zes werkt moest ik wel opschieten om binnen te geraken. Toen ik weer bij kamernummer 4 stond was het gordijn gesloten dus ik dacht dat ze was gestopt. Echter nu zag ik haar achter een andere raam nl. van kamernummer 1.
                                      Ging gelijk naar binnen, wat ik anders nooit doe als ik net de straat inloop, maar wou haar niet missen.
                                      Bezoekje was weer erg aangenaam. Na het bezoek liep ik door tot ik bij nummer 40 k1 plotseling de Bulgaarse Anna tegen het lijf liep. Ze is zeker al een half jaar weg uit de doublet maar komend weekend zal ik haar zeker weer eens bezoeken want ze blijft tot eind september. Verslag volgt uiteraard.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 07 k1, Dorina (Bul)

Dorina is ook weer zo'n dame waarbij ik telkens blijf terugkomen. Het is niet zozeer haar uiterlijk maar de wijze waarop ze de liefde bedrijft. Ze doet erg goed mee en betrekt je dus bij het hele gebeuren en waarbij het zuchten en kreunen niet uitblijft waardoor ik iedere keer met een lege zak haar kamer verlaat. Het pijpwerk doet ze lekker en vrij stevig waarbij ze hem regelmatig tot aan de wortel toe neemt.
                                        Nb: ze vertelde me nog ergens rond midden februari er even tussenuit te gaan.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 07 k3, Dorina (Bul)

Oorspronkelijk geplaatst door kevindewilde Bekijk bericht
                                          soort huisvrouw met hele lichte oge en magertjes

magertjes is ze helemaal niet meer