Den Haag, Doubletstraat 11/25p k07, Emily / Elisabeth (D. Rep)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 11/25p k07, Emily / Elisabeth (D. Rep)

Even een waarschuwing aan de wandelaars. Eveline mooie meid met een beugel in haar mond, die op diverse adressen werkt is 1 van de meest te mijden meiden. Aan de deur kan alles binnen niets. Ik geef haar het voordeel van de twijfel dat ze het niet begrijpt maar ik denk dat ze het gewoon niet wil. Deze dame zit pas sinds 2 weken in het vak een moet alles nog leren. Geeft niks maar ze maakt geen leergierige indruk. Kijkt permanent op haar horloge. MIJDEN DUS!

Den Haag, Doubletstraat 11/25p k03, Emily (D.Rep) (goed)

Eigenlijk was ik van plan om Yvette uit te gaan proberen. Die had een van heur spaarzame dagen dat ze er met witte kousen extra smakelijk uit zag. Blijkbaar vonden dat er meer. Vanwege bezet, afspraak met een klant en naar huis is het er weer niet van gekomen.

Gelukkig zijn er nog voldoende reservebank dames die de hoogste nood kunnen opvangen. Emily is afkomstig uit de Dominicaanse Republiek en ziet er bijzonder smakelijk uit. Ik ben geen latina liefhebber maar deze meid is echt een verademing tussen vele andere exemplaren in de straat die het uiterlijk van een zeehond proberen te evenaren.

Emily was gehuld in witte netkousen met er vast aangekoppelde jarretelles. Dat bleef gewoon aan, al maakte ze we aanstalten om het alsnog uit te trekken toen mijn laatste kledingstuk uit was. Die moeite kon ze zich beparen en dat deed ze dan ook gewillig.

Pijpen was krachtig, de pzc vraag kun je jezelf besparen want ze heeft een beugel. Ze neemt plaats tussen je benen zodat je vrij zicht hebt maar nergens bij kunt.

Aansluitend ging ze bovenop. Dit standje doet ze best intiem: ze komt op je liggen en maakt met haar bekken subtiele bewegingen. Buitengewoon aangenaam maar helaas is de poes dermate ruim zodat je er weinig van voelt. Datzelfde probleem was er met missio en terwijl ze eigenlijk vond dat ik maar eens moest klaarkomen liet ze me het wel afmaken met een rondje doggy.

Jammer dat het gebrek aan wrijving een behoorlijke afbreuk deed aan het plezier zodat ik de score flink moet afwaarderen. Wie groot geschapen is gaat veel plezier beleven aan deze dame. Ik vrees dat ik het bij dit ene bezoek ga laten.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 11/25p k11, Elisabeth (D.Rep) (uitstekend)

Vandaag deze mooie Elisabeth gespot en meteen bezocht.
      Precies zoals elke latinalover ze graag ziet: jong, knap, lekker, vrolijk en geil.
      Lang zwart haar, witte lingerie, beugeltje, prachtig lijfje.
      Geen tattoos, piercings of andere ellende gezien.
      Standaard bedrag betaald voor standaard pakket.
      P was een beetje ongevarieerd maar lekker.
      N was prima, ze ging keihard
      Afgemaakt in doggy zonder gezeur over de klok.
      Ze waste zich goed na afloop.
      Enige minpuntje was dat ik zelf het rubber moest afdoen.

Herhalingsgevaar voor mij 100%.
      I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k11, Emily (D.Rep) (goed)

Dit is dat mooie petit latina meisje toch?
        Zij is echt heel mooi.
        En dat beugeltje is zo sexy!!
        Geile witte lingerie, helaas vandaag zonder jarretels, staat haar zo lekker.

Vandaag stond ze in passage 11/25 k3.
        Zodra ze er weer met d'r jarretelletjes staat ga ik bij d'r naar binnen.
        het lijkt me echt een schatje, en sexbeest tegelijk!!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k11, Elisabeth (D. Rep) (uitstekend)

Zaterdagavond Elisabeth bezocht op het nieuwe adres 11/25p k3.
          k11 gebruikt ze ook nog weleens, maar voornamelijk k3.
          Ze was weer net zo lekker als de vorige keer.
          Vanaf deze week heeft ze een weekje vakantie en in december ook vakantie.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k11, Elisabeth (D. Rep)(goed)

Leuke relaxte 24 jarige domenicaanse, lief, vriendelijk, er in alles op uit je een goede tijd te bezorgen. Met een lijf zoals ik het graag zie..niet dik maar een beetje babyspek en zeer mooie heupen en heerlijke b/c cup borsten die een beetje hangen...erg sexy deze dame.

Ze spreekt alleen spaans...jammer..

Pijpen deed ze goed, monotoon maar met veel druk..heerlijk.
            Neuken was uitstekend...haar laten beginnen in cowgirl en kon me daarna helemaal uitleven..zonder tijdsdruk.Via 3 standjes naar de finish en je kan haar hard en diep nemen, ze gebruikt geen smeermiddel en is heerlijk strak en soepel.
            Vooral haar cowgirl was erg goed...met erg veel druk en ze reed me alsof vandaag de laatste dag was.

Ga haar zeker vaker bezoeken..deze dame doet alles goed...en er kan denk ik wel meer.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k11, Elisabeth (D. Rep)(uitstekend)

Gezien het enorme verschil in dienstverlening (Elisabeth uitstekend / Eveline slecht) kan ik het mij niet voorstellen dat dit dezelfde dame is.
              De enige uiterlijke overeenkomst die ik lees is haar beugel.
              Verder hebben de dames in kwestie te weinig lichaamskenmerken voor goede identificatie, zoals piercings en tattoos.
              Daarnaast is Elisabeth nog nooit nergens anders gespot dan in de 11/25p.
              Althans, dat is tot op heden niet doorgegeven.
              En bij mijn bezoekjes had Elisabeth niet eens een horloge om om steeds op te kijken!
              Eveline heeft slechts 1 recensie, dus dat geeft ook niet genoeg vergelijkingsmateriaal.

Bij twijfel zou ik niet samenvoegen.
              Maar uiteraard neem ik de waarschuwing van love2suckclit zeer serieus en zal ik mijn ogen openhouden.
              Elisabeth staat op mijn permanente verlanglijstje dus ik kom haar zeker nog tegen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k03, Elisabeth (D. Rep)(goed)

Deze vrouw is erg lief en erg goed..wat een schatje..het ijs was gebroken deze keer..en ik heb erg van haar genoten..van de sex..van haar ontspannen persoonlijkheid..van haar mooie lichaam..van haar muziek en de gesprekken voor en achteraf.

Eerst een lang gesprek over de razzia..ze was kwaad..terecht..als een crimineel behandeld worden en van 20.00 tot 7 uur in de ochtend vastgehouden worden om wat halfzachte kleutervraagjes te beantwoorden..hoe ben je hier gekomen..etc..

Sex was super goed met haar..staande knuffelpartij..wat een schitterend stak lichaam heeft ze..ik was er klaar voor..Pijpen was super goed , alleen iets te kort..als ze het langer zou doen was het uitstekend, zoals ze met het topje van haar tong over je eikel draait deed me opstijgen zelfs met kondoom..ze reed me daarna weer alsof er geen morgen was, met draaiende bekkenbewegingen..het zit die latina's in het bloed..haar strakke c cup in mijn handen..missio..met oogkontakt en lang in doggie..langzaam ..hard..heel langzaam..het liet haar niet onberoerd ze keek me via de spiegel aan en begon zachtjes te kreunen..ze heeft een perfekte kont voor doggie..lekker breed, zacht en strak. er was geen tijdsdruk, na afloop bleven we liggen en volgde een ontspannen after sex talk....ik voelde me erg op mijn gemak bij haar..zou haar zo willen meenemen naar huis.

Ze gaat nu 2 weken weg op vakantie en komt de 25ste april terug zei ze.

Elisabeth is een topper met een zeer positieve persoonlijkheid.
                Mij ziet ze snel weer terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k03, Elisabeth (D. Rep)(goed)

En ze is weer terug, vandaag op 29k1.

Een heerlijk kwartiertje met het bekende repertoire incl. het cowgirl ritje.

Aanwezig elke dag vanaf 11 uur 's ochtends.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 29 k3, Emily / Elisabeth (D. Rep)(goed)

Deze mooie meid is inderdaad weer terug van weggeweest.
                    Een verrijking voor de straat.
                    Ik had het al gelezen en gisteren dus zelf gezien, ze ziet er weer/nog steeds fantastisch uit.
                    Haar vriendin Nelly vertelde me dat Elisabeth tijdens haar afwezigheid in Haarlem of Alkmaar gewerkt heeft.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 29 k3, Emily / Elisabeth (D. Rep)(goed)

Vnadaag bij deze lieve mooie meid geweest ze heb nog steeds der beugeltje wat ik persoonlijk ook wel wat vond hebben eigenlijk.
                      Mooi lichaam met een paar heerlijke pracht tieten vond alleen der poesje niet al te strak.

Leuk uiterlijk en kan heerlijk pijpen had toen moeite om niet te vroeg te komen.
                      ze ging heerlijk on top en nog doggy en missonaris genomen maar me conitie was niet al te best helaas dus ging ze weer on top.
                      Helaas tijdens het neuken niet kunnen komen dus heb ze me heerlijk klaar getrokken

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k02, Emily / Elisabeth (D. Rep)

Jongedame is terug van weggeweest.
                        Ik zag haar afgelopen weekend op adres 11/25p k07 en herkende haar meteen van een paar jaar terug, zij mij ook.
                        Ze lachte lief toen ik haar bij haar naam aansprak.
                        Eenmaal binnen was het matig.
                        Weinig babbelen, ze antwoordde wel op mijn geklets.
                        Ze speelde veel met haar telefoon, net een oostblokker.
                        De jaren hebben haar lichaam geen goed gedaan.
                        Een paar kinderen krijgen ook niet.
                        Ze ontdeed zich van haar corset en ik zag waarom ze het droeg.
                        Lelijke buik helaas.
                        Maar de jaren hebben haar ook wel goed gedaan: haar borstjes zijn nu flinke zware sloopkogels.
                        En haar latina kont is nu voller.
                        Pijpen deed ze prima. Langzaam en met gevoel.
                        Ik werd keihard en speelde met haar fraaie tieten.
                        Mijn vinger verdween tussen haar gleufje en eventjes voorzichtig naar binnen.
                        Neuken in missio was okee, doggy natuurlijk beter.
                        Lekker lang geneukt en het cd volgepompt met plat doggy.
                        Ik bleef lekker liggen op die trillende zachte billen.
                        Na afloop dook ze meteen weer naar de telefoon.
                        Toonde geen interesse meer.
                        Ik kom waarschijnlijk niet meer terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k07, Emily / Elisabeth (D. Rep)

Iemand enig idee waar ze is. Ze is op bezoek gegaan bij haar nicht in Amsterdam en nooit meer terug gekomen.

Emily is een beetje raar maar wel lekker.

Commentaar

Al meer dan twee jaar geen reacties.
                            Is deze dame nog werkzaam?
                            Zonder tegenbericht verhuist topic naar het archief.
                            Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Aan het werk...
                            X