Nelly / Nouri (D.rep), Den Haag, Doubletstraat 11/25p k10

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nelly / Nouri (D.rep), Den Haag, Doubletstraat 11/25p k10

Vrijdag middag Nelly bezocht, Latina dame zag er goed uit stevige borsten flinke B-cup en een mooi gezicht. Afgesproken half uurtje 40 voor P&N&B,na de zakelijke handelingen op bed beland, pijpen was erg matig voor beffen ging ze met gespreide benen voor me liggen ondertussen keek ze TV ze kwam naderhand wel los maar toch..... Het neuken was onder de maat, hierna met massage olie handmatig klaar gekomen. Nee zeker geen toppertje deze dame zal me alleen weer zien , bij het langslopen!!! grtz, mr.S

Re: Den Haag, Doubletstraat 33p k12, Nelly (slecht)

Sorry mede wandelaars voor de late inzending. Afgelopen donderdag moest ik echt ff naar de doebbie. Mijn favoriete meiden waren er niet maar mijn aandacht werd getrokken door Nelly. Zat nu in kamer 9 in de passage. Een lekker ding om te zien en ze wenkte me binnen. Viel op haar mooie lijf en lange blonde haren. Na 25 Euries te hebben betaald voltrok zich een van de slechtste bezoeken aan een dvp sinds jaren. Niet wassen, 10 seconden pijpen mc, op haar rugliggend en nergens aan mogend komend moest ik mijn amper stijve vriendje er maar in stoppen. Onderwijl keek ze nog ff naar een slechte spaanse tv serie... Ik ben van pure nijd maar gestopt, heb het condoom door de kamer gesmeten en ben vetrokken. Heb haar nog wel uit kunnen leggen dat een recentie volgt om mede wandelaars voor haar te behoeden. Amper buiten kon ik een nieuwe bezoeker, die ook op haar uiterlijk viel, net op tijd informeren. Advies: kijken en snel wegwezen. Baalde dat ik mijn laptop niet mee kon nemen zodat ik ter plekke de adviezen van anderen kon raadplegen om een betere keuze te maken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 33p k12, Nelly (matig)

Na een jaartje Dominicaanse Republiek is Nelly weer terug op de Doubie. Mijn ervaringen met haar zijn toch anders, een aardige spontane meid die als je haar een beetje goed weet aan te pakken best haar best doet. Pijpen redelijk, beffen en standje 69 prima. In diverse standjes afgemaakt. Cowboy, reversed cowboy, doggy en missionaris lijkt mij voor de prijs prima.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 11/25p k01, Nelly (D.Rep) (goed)

Gisteravond weer even wezen lopen door de doubbie. Was al laat rond 24.00 en zag vrijwel geen favorietten, wel steeds meer oost-europese meiden, wat niet echt bigassies ding is (om voor de hand begrijpelijke redenen: vaak tegenvallend en no assie ). Op het moment dat ik wou vertrekken, zag ik in de passage 11-25 op kamer 1 een bekend gezicht: Nelly . Ik had haar al eerder gezien, die avond, maar in eerste instantie niet herkend . Bovendien leek haar gezicht sterk op dat van de zuster van mijn vriendin en vond het daarom geen goed idee om naar binnen te stappen . Nu keken we mekaar wel aan , waarbij Nelly op de klanken van reagaton van Daddy Yankee, begon te dansen en sensueel met haar heupen begon te draaien. We moesten allebei lachen, waarna de deur openging en we mekaar om de hals vlogen. Meteen weer lachen en naar binnen. Heb haar verleden jaar ook al eens bezocht en zei was net terug van 2 maanden vakantie. Nelly is makkelijk te herkennen aan halflang bruin haar met een vleugje blond highlites, een zeer mooi gepropertioneerd lichaam (perfecte verhoudingen) en had een zwarte stocking aan met aan haar dijen opengesneden zijden met een soort bandjes. Is verder een Domenicaanse van 30 jaar uit een klein stadje. Komt aan de deur een tikkeltje verlegen/gereseveerd over, maar is in werkelijkheid een schattig vrouwtje. Spreekt spaans en een beetje nederlands, hoewel ik dit laatste niet heb kunnen testen.
        Heerlijk 20-25 minuten op haar bed verder gespeeld, waarna het via een prima blowjob overging in 2 standjes, waarbij ze je prima aankijkt.
        Vond het een aanrader, waarbij de klik en de communicatie er duidelijk was.
        Ga zeker nog eens terug naar haar.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k01, Nelly (D.Rep) (goed)

Heb eergisteren op kamer 1 met Nelly en Lorena van kamer 10 een trio gehad. Lorena waste mij zorgvuldig, terwijl Nelly mij van achteren masseerde. Daarna begon Lorena, terwijl hij nog niet droog was mijn jongeling te masseren en zonder condoom te pijpen. Nelly likte mijn tepels en begon te tongzoenen. Vervolgens moest ik gaan liggen, waarbij Lorena mij lekker pijpte en Nelly met haar poes tegen mijn mond drukte. Na zo'n 10 minuten pijpen en beffen schoof Nelly er een condoom om en nam mij in cowgirl. Lorena nam plaats bij mijn gezicht en liet mij met mond, tong en vingers haar kutje verzorgen, waarbij zij drijfnat werd. Dit wisselde ik af met het spelen met de mooie borsten van Nelly en tongzoenen met Lorena. Helaas kwam ik na zo'n 25 minuten, voor mijn gevoel en dat van Lorena, te vroeg klaar. Een lekker triootje, met de mooiere Nelly (volgens mij een zekere C-cup), en de geilere Lorena. Volgende keer wil ik, ondanks haar wat mindere uiterlijk, Lorena eens alleen bezoeken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k01, Nelly (D.Rep) (voldoende)

Nelly vaker aanschouwd maar omdat ze wat zakelijk overkomt, altans dat stond vermeld in een eerder bericht, nog geen poging gewaagd om haar een bezoek te brengen.
            Nelly afgelopen weekend bezocht want ze ziet er toch wel errug lekker uit; staat regelmatig verleidelijk te dansen en af en toe staat ze voorovergebukt waarbij je haar mooie kont kunt aanschouwen en die showt ze dan ook om er flink mee op en neer te gaan.
            Nelly heeft alles in de juiste proporties en is een mooie verschijning om te zien.
            Zo heeft ze mooie grote naturelle borsten, een mooie kont, volle lippen, lang haar met blonde highlights en dit alles in een sexy zwarte stocking met aan haar dijen opengesneden d.m.v. een soort bandjes. Nederlands praten is mogelijk wat niet vaak voorkomt bij Dominicaanse vrouwen. Heb wat meer gegeven waardoor ik haar ook mocht likken. Bij binnenkomst kreeg ik gelijk wijn aangeboden en dat is me niet eerder overkomen. Ik moet zeggen dat de sex erg aangenaam was en van enige mate van zakelijkheid heb ik niets kunnen bespeuren. Het was gewoon een prettig bezoek waarbij ik paar keer een volle zoen van haar volle lippen op mijn mond kreeg en dat voelt goed.
            Ook Nelly gaat er in december even tussenuit en wel op 15 december voor één maand.
            Zal zeker een vervolgbezoek brengen want ze ziet er super uit en de sex was ook dik in orde.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k01, Nelly (D.Rep) (goed)

Nelly gisteren voor de derde keer bezocht en dit keer gekozen voor een erotische massage erbij. Heerlijk hoe ze over je heen glijdt na een dosis olie over je heen
              Na de massage tijd voor het echte werk en aangezien ik vroeg was en Nelly de eerste had ik totaal geen moeite om klaar te komen. Jammer dat ze 15 december ons land gaat verlaten maar ik zal zondag 14 december toch nog bij haar naar binnen gaan om het daarna een maandje zonder haar te moeten stellen.
              Een groot pluspunt van Nelly, buiten haar mooie verschijning, is haar kennis van de Nederlandse taal want dat is toch vaak het manco bij Zuid-amerikaanse vrouwen die alleen het Spaans beheersen en dit weerhoudt me regelmatig ervan om een latina te bezoeken. Communicatie vind ik nu eenmaal een belangrijk aspect bij een bezoek aan een dvp ook om evt. misverstanden te voorkomen en bij Nelly heb ik alle drie de keren daar toch veel plezier aan beleefd en ze heeft ook zo'n leuk accent daarbij.
              Wordt vervolgd.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k01, Nelly (D.Rep)(goed)

Vandaag met deze Latinatopper kennis gemaakt..Nelly is een geweldige dame..service ..beter vind je niet in de Doubletstraat..haar lach daar lost alles in op..haar levenslust ook..haar lichaam is geweldig mooi volslank met brede heupen..borsten waar je een mord voor doet, PERFEKT..prachtig lang haar en je bent meteen welkom dat gevoel..ze gedraagt zich zeer naturel en natuurlijk.

Ze stond in de deur te dansen op merengue en ik was eigenlijk verkocht...hoe ze haar heupen liet wiegen en haar kontje liet dansen...en me daarbij lachend aankeek..mijn lot nam zijn loop

Staande lichaamsverkenning en met haar gedanst..geweldig leuk begin..er was meteen veel lichaamskontakt en er werd ook gekust. Deze Nelly zet binnen de eerste minuut je al in vlam en schept meteen de idelae sfeer voor een gfe.

Op bed is er ook een uitgebreid voorspel..veel strelingen..kussen..met haar borsten spelen..heerlijk haar tussen haar borsten geneukt..kussen..veel oogkontakt en ze blijft lachen.

Cowgirl..latina´s zijn hier allemaal heel goed in, ze kwam bovenop me liggen en die heerlijke borsten schuurden over mijn bovenlichaam en ik stootte hard van onderen mee. Missio was intiem, met kussen erbij, ze deed ook zeer goed mee , draaide haar bekken, stoote af en toe mee..erg geil..Doggie was de max..wat een lekkere billen..haar hard genomen, ze streuinde haar handen af aan het bedeinde..normaal vind ik hier altijd mijn waterloo.. maar ik wilde het via een handjob laten afmaken, zonder condoom en met olie trok ze me klaar..heerlijk.

Heel relaxed aankeden en met Nelly nog wat gekletst, ze is hel gezellig, en zeer voldaan nam ik afscheid van haar en ik ben blij dat ze er nog bijna een maand is want I´ll be back..alhoewel de Doublet tegenwoordig zoveel top latina´s herbergt maar Nelly is zeer de moeite waard.

Voor die 25 roteuros gewoon een komplete gfe..heerlijk.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k05, Nelly (D.Rep)(goed)

Zojuist Nelly bezocht.
                  Ik ben haar al tig keer voorbijgelopen, maar vanwege de goede berichten eindelijk naar binnen gestapt.
                  En daar heb ik zeker geen spijt van!

Vriendelijker en leuker zul je ze niet vaak tegenkomen.
                  Verder heb ik niets toe te voegen aan de goede recensies die ze al heeft.
                  I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Vanavond, Niet in K05 zoals hierboven vermeld, maar in 11/25 K2 bij Nelly geweest deze vooravond van het carnaval Ik was bang dat de latina vrouwen er niet zouden zijn juist vanwege het carnaval, maar niets was minder waar. De gebruikelijke gezichten. Lieve meid die Nelly, brilletje op. Ze komt heel vriendelijk over en heeft een gezellig nederlands praatje. 30 eurootjes gegeven voor het standaard werk. Ik ga doorgaans voor de borsten, hier op de site wordt melding gemaakt van een D cup en daar ging ik eigenlijk voor, maar No way, misschien een flinke B cup. Absoluut niet meer. Ze heeft een heerlijk zachte huid om het maar niet over haar billen te hebben. mmmmmmmmmm Wat een zaligheid van een kont. Na het reinigen van de gereedschappen, waar Nelly me even mee hielp, ze had daar wel wel even wat langer mee door mogen gaan, wat direct een gewenst effect had want ik was op oorlogssterkte. Na wat kusjes op het bed. Zij op me een beetje russisch en hup rubbertje er om en pijpen, dat kan ze! Maar waarom zo kort ?? Het russisch was ook al zo rap. Daarna gingen we voor de Doggy. Ze ging precies goed voor me zitten,...wow wat een uitzicht, ze heeft een smalle taille en heerlijk ronde heupen en om die taille kan je dr heerlijk vast pakken om het tempo te bepalen. Mijn jongeheer past precies in het kuikenbakkie, dus wordt het e.e.a tijdens de daad als vanzelf gemasseerd. Nou,... ik ben doorgaans niet zo rap, het rubbertje zat zo propvol, sjonge!! pffffff Nelly is een vriendelijke meid, want ik vroeg haar nog naar DR vrouwen waar je die in Nederland in het wild tegen komt. Ze zei dus je moet naar DR gaan en niet hier. Hier zijn ze slim en gaan alleen voor het geld. Story of her life,..waarschijnlijk. Zeker geen GFE, maar misschien een volgende keer wel. 't Zou zomaar kunnen.

Commentaar

Vorige week bij Nelly op bezoek geweest op nummer 11/25 K2, waar ze vandaag ook stond, en wat best een mooie, ruime kamer is.

Zoals boven al genoemd, Nelly maakt het je op je gemak en haar lach is super.

De actie op bed was ook relaxt, pijpen (mc) was goed, met lange halen en veel gevoel. Daarna neuken in missio, dit was niet heel opwindend, maar haar poes voelt lekker aan, kon diep doorstoten, en Nelly beweegt lekker mee.

Tot slot nog even gekletst tijdens het aankleden en vriendelijk afscheid genomen.

Commentaar

Nelly is een toppertje!
                        Als je heerlijke sex wilt hebben, moet je bij haar zijn.
                        Als je lief voor der bent, kan je neuken voor het vaderland bij haar...
                        Standje 69, vingeren..lekker diep en hard neuken in verschillende standjes.

Ze spreekt goed nederlands, dus je kan ook een lekkere babbel met der maken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k13, Nelly (D.Rep)(goed)

het was even zoeken vandaag.........betina afwezig...(schooljaar is weer begonnen in spanje), kelly op 4 ook, valeria pas laat aan de slag (plastic zakje zat nog aan de deurknop) , angie en haar zusje stonden weer uitdagend te doen, maar nu even niet, melissa ben ik kwijt (was op 16 k 1), nancy pas bezocht...

maar......stuitte toen op NELLY (11/25 kamer 5) altijd een erg leuke grappige meid die er ook nog eens erg goed uitziet! was na een half jaar madrid weer teruggekeerd......de economische malaise in spanje heeft zo zijn voordelen voor ons haha. ze komt nu een maandje werken hier in den haag en gaat dan weer terug naar haar zaakje in madrid...(nog 3 weken te gaan)

uitgebreid weer elkaar gesproken en verkend........uitgebreid pijpen en toen missio......sex is uitstekend met nelly omdat ze goed meeleeft en heel soepel is met alles. en humor is ook een kwaliteit van haar.kortom een totaalpakket. voor de verandering kan je bij deze latina naast de non-verbale activiteiten ook terecht met nederlandstalige grappen.... ga weer eens langs, ja.

ps haarkleur nu lichtbruin....en met witte bril

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k14, Nelly (D.Rep)(goed)

Nelly na lange tijd weer eens bezocht. Was weer een goede sessie met een lekkere pijpbeurt waarbij ze hem af en toe diep neemt en voldoende stevig zodat er genoeg wrijving ontstaat. Ze positioneerde zich zo dat ik een prachtig uitzicht had op haar kont. Ook mijn tepels werden niet overgeslagen en dat vind ik erg prettig en opwindend. Ik moest haar ertoe bewegen om over te schakelen op het neuken want ze leek er geen genoeg van te krijgen. Eerst doggy en vervolgens duwde ik haar plat op bed en in dit standje voelde ze best strak aan. Af en toe zacht gekreun en opmerkingen dat ze het lekker vond en op een gegeven moment was er geen houden meer aan. Jammer want ik had nog graag de missio willen doen. De volgende keer dan maar weer maar al te veel tijd heb ik niet want ze blijft nog maar 2 weken waarna ze waarschijnlijk in november terugkeert voor 3 weken. Volgend jaar februari is dan weer haar volgende start. Ze wou het sowieso wat rustiger aandoen vandaar haar beperkte aanwezigheid. Leuke, vriendelijke meid die er lekker uitziet en vaak gekleed in sexy lingerie en met wie je in het Nederlands redelijk kan communiceren.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k14, Nelly (D.Rep)(goed)

Nelly vlak voor de middag een bezoek gebracht. Het is trouwens vandaag haar laatste dag dus grijp je kans mocht je haar nog willen bezoeken. Pijpwerk was weer prima waarbij ze voldoende stevig druk zet zodat mijn lul al vroeg op sterkte kwam. Eerst weer doogy gedaan en daarna plat op haar buik en afgemaakt in de missio. Was weer een bezoek waar weinig op aan te merken valt. Nog leuk met haar gepraat voor en na de sex. Hopelijk komt ze weer in november terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k09, Nelly (D.Rep)(goed)

Nelly afgelopen zondag weer bezocht en net als Karina ook weer zo'n dame met wie je in je moerstaal heerlijk kan kletsen en met wie het aangenaam sexen is. Totaal geen tijdsdruk en vooral haar pijpwerk vind ik zeer goed; namelijk voldoende stevig en diep. Bovendien merk je aan alles dat ze het zelf ook niet vervelend vind om te sexen wat mij nog meer opgeilt.
                                Vanaf vandaag gaat ze naar kamer 3 (=kamer Laura) voor de komende 2 weken om daarna voor een tijd weer uit beeld te verdwijnen.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 11/25p k12, Nelli

Vanavond bij de praatgrage Nelli (geen idee of je haar naam zo schrijft) geweest. Ze komt uit Spanje en gaat rond mei/juni in Rotterdam wonen. Ze houdt van kletsen, maar dat doet ze ook om het ijs te breken. Zowel voor haarzelf als voor de klant. Daarom gaat het ook niet van de tijd af en beschouwt ze het als haar tijd. Ze houdt er ook niet van om meteen met de actie te beginnen. Dat spreekt mij wel aan, want dan wordt het contact dat je hebt veel persoonlijker.

De service die ze biedt is tip-top in orde. Ze pijpt met smaak Ze heeft een lekkere Latino kont en vrij (slappere) grote borsten. Ze is niet meer zo strak als die jonge meisjes, maar een lekker Latino MILF. Top meid met een, voor mij, hoog herhalingsgehalte.

Na het spelen hebben we lang gekletst en ben nu een stuk wijzer geworden over het Schipperskwartier. Goed beschouwd hebben we meer gekletst dan gesekst.
                                  populus vult decipi

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 20 k1, Nelly / Nouri (D.Rep)

Nelly sinds een kleine 3 jaar geleden weer bezocht want vorige week was ze weer begonnen. Ze draagt nu een bril maar voor de rest is ze nog steeds dezelfde Nelly als 3 jaar geleden en is ze nog steeds even lief. Jammer dat ze kamer 21 k2 had want die is donker en nogal klein maar vanaf vandaag heeft ze een kamer verderop in de passage. Met Nelly kun je gewoon in NL praten maar niet altijd begrijpen we mekaar en dat maakt het ook wel weer leuk om af en toe te corrigeren.
                                    Ze heeft gewoon een aantrekkelijk lichaam met mooie billen en borsten en ze heeft mooie brede lippen en die heb ik ook met mijn mond mogen kussen. Verder droeg ze sexy zwarte kousen wat ik als kousenfreak mij erg opgeilde. Pijpen deed ze weer prima en regelmatig ging ze met haar tong langs mijn lul. Daarna weer een beetje lichaamsverkenning en spreidde ze uitdagend haar benen en ging ik met mijn vingers over haar poes. Neuken in 3 standjes; eerst zij bovenop en dat deed ze erg goed want gehurkt zodat je goed kan zien hoe je pik in haar verdwijnt. In doggy en plat doggy, want het uitzicht met die brede billen is fantastisch, stootte ik haar flink diep en voelde ze best strak aan en ze kreunde er af en toe flink op los wat mij nog meer opgeilde en ertoe bewoog om haar nog dieper te penetreren
                                    Het laatste standje missio zat ze lekker aan mijn tepels te zuigen en na niet eens zoveel stoten kon deze jongen het niet meer houden en het condoom goed volgespoten. Nog 2 zoenen vol op de mond en haar belooft haar spoedig weer te zullen bezoeken in een dan prettiger (ruimer, lichter en met spiegel) kamer.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k13, Nelly / Nouri (D.Rep)

Nelly is zo'n meid die het lekker vind om eerst uitgebreid te kletsen over van alles en nog wat. Het gaat niet van je tijd af.
                                      Ik ken haar nog van Antwerpen. De laatste keren dat ik in Antwerpen was, miste ik haar daar. Maar gelukkig in Den Haag terug gevonden. Ik zal haar daar ook eens bezoeken en dan hier een recensie neerpennen.
                                      populus vult decipi

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k13, Nelly / Nouri (D.Rep)

Hier heb ik nog lang plezier van gehad. Het bezoek aan Nelly is me nog lang bij gebleven. Na een leuke ontvangst hebben we de administratie eerst afgehandeld. Nelly zette een leuk muziekje op en wilde dat ik haar likte. Mooi dacht ik dat laat ik me geen twee keer zeggen. Toen ik een beetje wilde helpen met mijn vingers gaf ze aan dat dat niet mocht. Er moest geneukt worden. Een paar keer zei ze dat ik te groot voor haar was en uiteindelijk ging de trek er bij mij wel af. Toch ben ik in haar klaar gekomen en na een kort praatje heb ik mijn pad weer voortgezet. In de auto voelde ik jeuk op mij arm en ik ben even gestopt. Toen zag ik een klein vlekje op mijn arm en het bleek een luis te zijn!!! Gadverdamme. Ik ben nu twee weken verder en na het nodige kammen en een speciale shampoo ben ik er weer vanaf. Erg smerig! Ik loop nooit meer langs dat raam.

Jammer want het is een leuke lieve meid die ik er sexy uit vind zien.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k01, Nelly / Nouri (D.Rep)

Nelly weer eens bezocht en dat werd weer een uitstekend bezoekje. Staande lichaamsverkenning met kusjes op mijn tepels en verder naar beneden en lekker dicht tegen haar warme lijf aan en dat voelt lekker want haar lichaam vind ik erg sexy met al haar rondingen. Een lekkere pijpbeurt volgde en ze ging er een aantal malen lekker langs heen en ook mijn ballen nam ze mee met haar tong. Mijn pik was al op volle oorlogssterkte en na wat aanbrengen van wat glijmiddel kwam ze bovenop me. Ze deed goed mee en haar billen hield ik af en toe vast om haar nog dieper te penetreren. Ze kwam op een gegeven moment plat op me liggen; supergeil is dat. Daarna doggy en plat doggy en met die spiegel rechts en voor je een heerlijk uitzicht op die volle billen van haar. Voor de afwisseling nog lepeltje lepeltje gedaan en afgesloten in de missio waarbij ze met haar mond lekker aan mijn tepels zat. Uiteindelijk het condoom volgespoten. Deze meid verstaat haar vak uitstekend en trekt veel klanten omdat ze vriendelijk is en goed meedoet met de sex zonder enige tijdsdruk.

Nb: volgende week dinsdag krijgt ze weer een nieuwe kamer aangezien de dame van wie ze de kamer nu betrekt weer terugkomt van vakantie en verder gaat Nelly 9 december genieten van een 2 maanden durende vakantie.