Den Haag, Doubletstraat 31p k14, Carla (Col)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 31p k14, Carla (Col)

Carla zal rond de veertig zijn, staat naar eigen zeggen twee weken in de Doubletstraat en heeft duidelijk ervaring - zij het niet met de Nederlandse en Engelse taal, wat de communicatie niet bepaald bevordert. Ik heb het idee dat er met haar meer mogelijk is dan ik in een half uur van haar gunsten mocht ontvangen, maar voor mij geen herhaling.
    I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Carla 31, k14

Gisteravond bij deze hitte is Tom Hooker naar de Doubie getogen. door al dat vrouwelijk schoon dat zich luchtig kleed met dit weer was Tommie super geil geworden. een aantal rondjes gemaakt besloten naar binnen te gaan bij Carla. ik was al eens bij haar geweest een tijdje terug maar het spatte er niet vanaf maar door de resencies op Hookers en haar enorme borsten i.c.m. haar normale figuur de stap wederom naar binnen gegaan. eenmaal binnen is ze lekker relaxed maarja wat wil je de kamer was net een sauna. na het uitkleden zijn we op bed beland waar we een beetje met handen en voeten hebben gecommuniceerd.ze spreekt bijna geen Nederlands. we hadden het o.a. haar leeftijd (40) en dat ze uit Colombia komt . op bed lagen we in elkaar geknoopt haar enorme borsten over me heen hangend. lekker. Haar huidskleur is heel wit voor een latina het is net of ze een albino is. na een tijdje dacht ik nu mag de aktie welleens beginnen. ze begon aan een veel te korte pijpsessie en daarna overgegaan in de missio houding maar door de enorme hitte in het kamertje was het na een paar minuten al bekeken. ik kon niet meer het zweet droop van me lichaam daarna heeft ze Tommie maar een Handjob gegeven maar haar inzet vindt ik niet echt top.

ik weet dat er al een topic van haar is dus moderator deze kan daar bij gevoegd worden want hij was tijdelijk op slot omdat een aantal mensen Carla niet konden vinden maar ze heeft hiervoor ook een tijdelijk onderkomen gehad op Doubletstraat 29, k3. maar dus weer terug op haar oude stek.

Mvg. TOM HOOKER

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k14, Carla (Spa)(uitstekend)

Gisteren bij Carla geweest.
      Uitstekend bevallen, heerlijke vrouw

Commentaar

Kortgeleden ben ik zelf maar eens in de Doubie gaan controleren wie er nu op dit adres werkt. De dienstdoende dame wenkte mij binnen, maar ik ben daar niet op ingegaan want het was overduidelijk dat zij NIET de Carla is die voorheen in Casa Cherda werkte. In deze thread is dus sprake van twee verschillende dames: begonnen met Spaanse Carla in CC en vervolgens voortgezet met een (vermoedelijk) Colombiaanse dame die door sommigen voor de Spaanse Carla wordt aangezien.

Waar de oorspronkelijke Carla is gebleven, weet ik intussen nog steeds niet. Want dat was echt een geil stuk - en veel knapper dan de huidige dame in de Doubie.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k14, Carla (Spa)(goed)

Vriendelijke rijpe dame die eigenlijk alleen maar Spaans spreekt. Ze heeft een mooi figuur met grote borsten en bleke huid. Er is een 2-persoons bed op haar kamer.
          Voorspel met tongzoenen was heel goed.
          Pijpen (zc) in alle variaties was uitstekend.
          Beffen/vingeren was voor eventjes ook mogelijk.
          Neuken (in missio) tegelijk met tongzoenen was erg lekker.
          Conclusie: voor herhaling vatbaar.

*Ze blijft nog ruim 1 week om na 4 weken weer terug te komen (eind oktober).
          **Haar leeftijd is volgens eigen zeggen 43. Dit kan dus aangepast worden in het recensieformulier

Commentaar

Na al enkele keren vergeefs naar haar op zoek te zijn geweest - op dit adres stond steeds een dame die overduidelijk niet Carla uit Casa Cherda was - bleek ze nu wel degelijk aanwezig te zijn. Voor scharrelpik een reden om de kennismaking met haar gauw weer te vernieuwen. Carla was heel sexy gekleed en ze droeg zwarte laarzen met heel hoge naaldhakken die ze de hele tijd aanhield, iets wat mijn geilheid altijd sterk vergroot.

Carla is niet veranderd, ze laat nog steeds heel veel toe. Zo heb ik in het halve uurtje dat ik bij haar was, lekker en intens met haar getongd, heeft zij mij langdurig en met gevoel gepijpt (zc), heb ik haar vervolgens uitgebreid gebeft terwijl ik haar met mijn vingers intussen zowel vaginaal als anaal verkende, en tot slot in missio heerlijk volgespoten. Zoals ik al van mijn eerdere ontmoetingen (in CC) wist, doet Carla nergens moeilijk over, dus ook niet wanneer je je leuter gewoon zonder jasje in haar natte grotje stopt. En wat is ze nog lekker strak daar...

Dan is het toch extra jammer dat het met Carla zo lastig communiceren is als je geen Spaans spreekt.

PS. Het raadsel Spaans-Colombiaans is nu ook opgelost. Carla is een Colombiaanse die in Spanje woont, in Bilbao om precies te zijn.

PS2. Volgende keer ga ik, denk ik, "gewoon" eens kijken hoe Carla op Grieks reageert. Zal ze ook wel goed vinden.

Commentaar

Gisteren eerst langs Sol gegaan maar zij was er niet, toen maar door naar Carla was toch weer lekker.
              zij gaat binnenkort naar een ander raam verhuizen

Commentaar

Vandaag naar de Doub gegaan had zin om hard en lang te pompen mijn geile begeerte was niet meer te stoppen hij wilde als het ware de Dames zelf spotten een aantal rondes gemaakt en wat me dan opvalt als je niet bij een dame naar binnen gaat waar je het laatst nog bent geweest dan als ogen konden doden dan was ik al een paar keer afgeknalt maar goed ik schenk daar niet veel aandacht aan en maakte me keuze en dit werd dus "albino" Carla. ik vind haar er wel eruit zien als een Milf lekkere grote tieten dat vind Tommie ook lekkerrrr. eigenlijk is het hetzelfde als de vorige resencie van Carla alleen nu dat ze je wat beter kent wordt het alleen maar relaxer bij haar. Zo belande we op bed en raakte we in gesprek en tijdens het gesprek wreef ze me kleine jongen tot een enorme knots waarna ik haar tepels begon te likken. ze begon daarnaa met een hele lekkere pijpbeurt. dit doet ze echt geweldig. daarna vroeg ik haar om bovenop te zitten. dit deed ze echt goed waarna we wisselde en ik haar keihard kon pompen we kwamen allebei klaar waarna ik nog een keer wilde en we weer van voren af aan begonnen. achteraf had ik dit beter niet kunnen doen mijn spieren in mijn benen waren verzuurd. ik kon niet meer lopen en snakte naar adem terwijl ik nogal sportief ben maar Carla maakt je hellemaal kapot zij is echt een sex godin. ik heb me aangekleed en ben huiswaarts gekeerd waarna ik voorbij het raam van berta kwam en ze lachte weer naar mij. dit heeft ze een tijd niet gedaan omdat als je bij iemand anders naar binnen gaat ze je gaan negeren. maar goed mischien is Berta wel het volgende avontuur.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER

Commentaar

Woensdag weer eens gaan wandelen in de Doublet. Ik had een lijstje met namen meegenomen. Eigenlijk wilde ik eens een nieuw contact leggen. Dat is Carla geworden. Zij had een bordje in het raamkozijn gezet met daarop: Carla, Colombia. Eerst aan de deur afgesproken welke diensten er tegen welk tarief geleverd zouden worden. Toen al viel mij op dat Nederlands niet haar sterkste punt is. Ook spreekt zij geen Engels of Duits of Frans. Ik spreek geen Spaans. Het ging dus nogal moeizaam, maar uiteindelijk toch tot een goede afspraak gekomen.

Toen ik binnen was ging zij vlot uit de kleren. Ze vertelde dat zij 42 jaar is en uit Colombia komt, maar al geruime tijd in Bilbao woont. Ze ziet er goed uit: niet te dik en niet te dun, echter, ik schat haar cupmaat als zijnde C. Ze heeft mooie grote tepels, en … je mag er aan komen, voelen, likken enz.
                  Het wasritueel viel mij tegen. Ik kon mijzelf wassen aan de wastafel, maar ze keek er nauwelijks naar, laat staan dat ze het “heft” in handen nam. Ook zelf waste zij zich niet. Wat een verschil met bijvoorbeeld Monica (p21k4). Haar pijptechniek was zeer goed, veel variatie waarbij ook de ballen niet vergeten werden. Vervolgens overgegaan in missionaris en daarbij was zij ook actief: zij bewoog mee en maakte goed gebruik van haar spieren. De ontlading liet dan ook niet lang op zich wachten.

Daarna waste ik mij weer aan de wastafel. Vervolgens waste ook Carla zich, zij het minimaal. Dat viel mij wel wat tegen. Ik twijfel of ik haar nogmaals zal bezoeken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 10 k2, Carla (Spa)(uitstekend)

vandaag toch maar even de nieuwjaarswip gemaakt en wel bij Carla , zij zat vandaag en t/m woensdag op kamer 31 k14 . Hierna zit ze t/m zaterdag nog even op een andere kamer en daarna geniet ze even van een vakantie tot pakweg 20 jan .

Vanavond haar dus maar weer eens bezocht en het was zoals gewoonlijk weer heerlijk met haar ........
                    het blijft een kanjer en ik zal er weer even missen .........

Commentaar

Carla is weer terug , en het was weer als vanouds . Ik heb nog steeds een goed gevoel na een bezoekje aan haar !
                      Jammer dat je niet echt met haar kan communiceren aangezien mijn spaans net zo goed is als haar nederlands ;-)
                      maar we begrijpen elkaar en elke keer kom ik er weer bevredigd vandaan .

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k08, Carla (Spa)(uitstekend)

Zondagavond naar de Doublet getogen met een missie. ik wilde namelijk Trixie bezoeken maar helaas ze was afwezig dus toen dacht ik laat ik Carla maar een bezoekje brengen. ze ziet er altijd wel sexy uit met haar figuur, kort blond haar een beetje te witte huid en een lekkere volle voorgevel met grote tepels . eenmaal binnen de gebruikelijke transactie gedaan van 50 euro dus dat betekent weer lekker relaxen. bij de wastafel mezelf opgefrist helaas deed Carla dit niet en ook niet naderhand. dus hygiëne is slecht wat zich ook uit in de geur die op de kamer hangt normaal hoor je mij er niet over, kan gebeuren, maar dit is de tweede keer al dat het niet zo fris ruikt op haar kamer, toeval? mischien. op bed beland waarbij ze naast me kwam liggen en begon te friemelen aan mijn jongeheer terwijl we een gesprek begonnen over koetjes en kalfjes na een minuut of tien begon ze met een lekkere blowjob. na een tijdje vroeg ze of ik wilde neuken en dacht bijmezelf laat ik nu eens relaxed op bed blijven liggen terwijl Carla het werk mag afmaken dus dat werd een uitstekende blowjob met wat trekwerk waarbij ze op mijn benen kwam zitten op zo`n manier of het leek dat zij het mannelijke geslachtsdeel aan haar lichaam had . na een poos de finish gehaald.
                        moet eerlijk zeggen dat er voor mij geen herhalingsgevaar inzit. denk dat ik een beetje ben uitgekeken op haar ben al een paar keer geweest en nu is het genoeg mede door de onaangename geur op haar kamer na twee keer haar bezocht te hebben en ook haar hygiëne vind ik tegenvallen ( niet wassen voor en na de daad ). communicatie met haar gaat met een beetje Engels en Spaans.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER

Commentaar

Ik ben begin nov 2011 bij haar geweest. Alles was leuk en goed. Ik spreek ook vloeiend spaans, dus ook nog gezellig. Kort daarna loop ik door de straat.... ze keek mij niet eens aan. Verwacht ze soms dat ik de straat in kom en meteen zonder heen en weer lopen bij haar binnen stap.

rare tante.

Commentaar

Ook ik ben vorige week voor deze dame gevallen en naar binnengestapt. Afspraak was € 25 p/z nmc. Dame was tijdens mijn bezoek in het wit, flink gevulde BH, witte kousen en luipaardprint laarzen.
                            de Bh ging al snel uit, de inhoud bleek minder fors dan in 1e instantie verwacht en de zwaartekracht bleek ook hier aanwezig. Zag wel mooie tepels. Na betaling ging de slip met een mooie boog door de kamer en vertrokken wij richting kraan. Na een poetsbeurt (die de dame zelf niet uitvoerde) richting bed vertrokken. Omdat ik € 40 had betaald met de mededeling rustig aan te gaan doen ook plezierig gestart.. Zoenen, tongen allemaal geen enkel probleem. Ook spelen met haar borsten kon gebeuren. Het zal een flinke B, krappe C zijn maar vooral hangend, da's dan weer jammer maar logisch op deze leeftijd. Paste uitstekend in mijn (grote) handen dus de aangegeven D: forget it!
                            Pijpen was zonder meer goed te noemen en ook voor een bef sessie was tijd ingeruimd. Na enige tijd werd het daar wel erg vochtig en kwam zij klaar ondanks dat ze daar eerst nog niet zo'n zin in had. Opnieuw een goede pijpsessie met een heleboel erbij en omheen. Gewoon goed!
                            Na enig neukwerk wat nog bijna (onbedoeld) een nzc werd (mij niet zo gezien) afgemaakt door pijpen, jammer genoeg geen cim maar wel lekker.
                            minpunt: voor en na werd er niet geboend bij de dame, blijkt lees ik nu normaal te zijn.... daarom herhalingsgevaar minimaal ondanks de goede ervaringen. Gelukkig ben ik ook het Spaans meester wat de mogelijkheid tot conversatie enorm vergroot, anders ongeveer onmogelijk..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door brasilero Bekijk bericht
                              minpunt: voor en na werd er niet geboend bij de dame, blijkt lees ik nu normaal te zijn.... daarom herhalingsgevaar minimaal ondanks de goede ervaringen. Gelukkig ben ik ook het Spaans meester wat de mogelijkheid tot conversatie enorm vergroot, anders ongeveer onmogelijk..
                              Vandaag weer even bij Carla op bezoek geweest en werd weer heerlijk verwent met een goede pijpbeurt en daarna maar eens lekker aan het likken geslagen waarbij ze lekker nat werd en ook heerlijk klaarkwam , ondertussen weet ze dat ik er een topper in ben en laat ze zich steeds meer gaan en geniet ze er zelf ook steeds meer van . Daarna in misso aan het echt werk begonnen (volgens Carla) en voelde alles erg strak en heet worden , daarna op doggy over en kreeg het gevoel dat mijn paaltje werk vastgeknepen zo strak werd ze en kwam ze weer klaar uiteindelijk met de hand alles aflaten maken en lekker over haar mondje en borsten klaargekomen . Hierna nog even lekker gemasseerd en daar genoot ze ook erg van .
                              en zoals als altijd ging hierna naar de wasbak en waste ze haar edele delen intern en extern met water en zeep ! Ik heb haar dit nog nooit zien overslaan en verder nog nooit vreemde luchtjes bij haar geroken .

voor mij blijft ze een van de toppertjes en voor de liefhebbers van do - do is ze even afwezig ...... !

Commentaar

Het was weer heerlijk, lekker kutje, nat en schoon. Dame wast zich inderdaad uitgebreid. Pijpwerk van uitzonderlijke klasse en als haar kutje om je pik begint te knijpen moet je wel spuiten. Erg lekker dus.

Commentaar

Vrijdagmiddag Carla bezocht. Witte laarzen, wit corsetje waardoor haar borsten zeer goed uitkwamen. Geblondeerd (salt 'n pepper) kort haar.

Rustig aan pzc, nmc, spelen, zoenen, € 40.

Toen het corsetje uit ging toch een stuk minder strak, maar goed, ze zal eind 40 zijn. Borsten hangen volgens sommigen, maar ging nog best. Echt wel C.

Ze spreekt nauwelijks een voor mij verstaanbare taal maar kletste toch honderd-uit. Ze gaf aan uit Colombia te komen. Ze vroeg me of ik een vrouw zocht, maar dat heb ik maar in het midden gelaten.

Spelen en zoenen was heerlijk, pijpen was hemels, zeker afgewisseld met tietje neuken.

Voor het neuken gebruikte ze nogal wat glijmiddel. Verschillende standjes waren goed, maar toch beduidend minder dan de Melissa uit deze passage, die ik als voorlaatste gepakt heb.

Oftewel prima ervaring voor dit geld; half uurtje lekker ontspannen gestart en aan het eind nog sportief bezig geweest. In het kader van op naar de 100 toch niet zo snel herhalingsgevaar.

Hygiëne was prima.

Commentaar

Vanavond weer even een bezoekje gebracht , blijkft toch een kanjer die je voor weinig heel veel plezier doet ...

blijft een leuke dame met pit .... die je met een goed gevoel naar huis laat gaan .

hygiene was weer prima !

Commentaar

Toen ik aan de wandel was en door de passage liep,trok deze dame mn aandacht door haar tong naar me uit te steken
                                      Ik vond het wel een apart dametje met een leuk koppie en ben op haar afgestapt.
                                      Voor ik het wist stond ik binnen.
                                      Na het geld overhandigd te hebben,kleede ik me uit en liep ik naar de wasbak om me nog even extra op te frissen.
                                      Carla ontdeed zich ook van haar outfit en ik vind dat ze voor een dame van haar leeftijd zeker een mooi figuur heeft!
                                      We belanden op bed en begonnen rustig over van alles en nog wat te praten.
                                      Tijdens ons gesprekje verdwaalde onze handen,naar diverse lichaamsdelen.
                                      Er werd ook wat gezoend en Carla begon hierna aan een pijpsesie die zeer gevarieerd was en echt heerlijk aanvoelde.
                                      Dit deed ze echt uitzonderlijk goed!
                                      We gingen over op het wippen in misio,maar op een of andere voelde het niet echt heel erg prettig aan en kreeg mn fluit een inzinking.
                                      Mischien het type condoom dat gebruikt werd?....ik weet het niet.
                                      Nog even doggie geprobeerd,maar het juiste gevoel was er niet.
                                      Ze heeft het met de hand afgemaakt en dit deed ze op zich wel op een leuke en lekkere manier.
                                      Hierna heb ik mij opgefrist en Carla deed het zelfde.
                                      De hygeine vond ik goed,ze rook lekker en waste zich prima.
                                      Ondanks dat de dame erg vriendelijk is en heerlijk pijpt,denk ik dat het bij een eenmalig bezoek blijft.

Groet DD.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k08, Carla (Spa)(goed)

Vandaag voor de 2e keer op bezoek geweest. Vorige keer was prima, alleen bleef het wassen voor- en achteraf bij de dame afwezig. Ook nu werd er vooruit niet geboend, en achteraf beperkt gewassen in vergelijking met veel van haar collega's. Piemelmans moest door de eigenaar in bad gedaan worden, niks mis mee maar veel dames doen dat liever zelf.
                                        Pijpen zc (ongevraagd maar wel gewenst) was uitstekend, lekker lijf, lekker zoenen, redelijke wip maar niet super met dank aan de glijmiddelen. Overigens werd de dame tamelijk opgewonden van beffen en aanraken maar wist dat professioneel te pareren. Helemaal meegaan was er net niet bij.
                                        Tóch was dit mijn laatste keer, datgene waar andere dames beduidend beter in zijn heeft ze net niet voor mij.

Commentaar

idd een heerlijke dame met veel inzet ..en is zeker geen klokkijkster ......
                                          als ze aan het pzc is krijg je het idee dat ze je leeg wil zuigen en weet je gehele genotsstaaf te pakken te nemen ,
                                          en ja ze is ook niet vies van beffen maar hierbij klaarkomen vind ze niets , terwijl ze wel helemaal losgaat zodra je
                                          haar neukt ja ze wil altijd gevuld worden ........ Gisterenavond haar weer heerlijk gevuld
                                          ...... Blijft een geile tantje