Caterine (Ita), Den Haag, Geleenstraat 84 k4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Caterine (Ita), Den Haag, Geleenstraat 84 k4

Heerlijke vrouw, met donker lang haar, Italiaanse
    Was op zoek naar Carmen maar die was met vakantie, daarom maar bij haar buurvrouw Christina binnengestapt. En daar heb ik geen spijt van gekregen!
    Zij heeft ook een heerlijke pijptechniek, met lekkere lange zachte halen, lekker diep. Daarna heeft ze me lekker bereden. En met dat uitzicht op die heerlijke volle tieten schiet ik het condoom snel vol.
    Een heerlijke vrouw, vriendelijk, met een prima service. Doet wat ze belooft.

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k4, Christine (Ita) (uitstekend)

In 1 woord was het super, wat een heerlijke vrouw.
    Echt een ervaring of het een vriendinnetje is lekker opgeilen als je net binnen bent, haar eerst lekker verwend lekker haar borsten en kutje met de tong verkend, waar ze heerlijk van genoot. Op het bed gaf ze me een lekkere pijpbeurt waarbij je mooi naar de spiegel op het plafond kijkt, daarna kwam ze heerlijk op me zitten en kwam ik al snel tot een lozing. Herhalingsgevaar zeer groot aanwezig bij deze Italiaanse schone van 36 lentes!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k4, Christine (Ita)(uitstekend)

Afgelopen week weer eens naar de Geleenstraat geweest en mijn oog viel al direct op deze dame. Toch nog even rondje gelopen, maar vervolgens snel naar binnen gegaan. Was een - voor herhaling vatbaar - bezoek. Zeer prettige dame die alles goed maar ook vooral rustig doet.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k4, Caterine (Ita)(uitstekend)

Leve Hookers!
        Na signalering en duidelijke tekenen vanuit de onderbuik ben ik ff snel online gaan tsjekken of ik aan een optische illusie leed, of dat het gewoon een mooi toeval kon zijn.

Nu alleen nog een paar feitjes rechtzetten (er gaat een bericht naar de moderator, don't worry)

Caterine (spreek uit als: Katrien) heet deze dame, niet Christine. Ze introduceert zich niet nadrukkelijk, dus het hielp dat ik in de loop van het bezoek uitdrukkelijk naar haar naam vroeg, in mijn beste Italiaans.
        Ze is trots op haar 39 jaren, en op nog een heleboel andere dingen die hier onvermeld - want privé - zullen blijven.
        Nederlands is nog niet haar taaltje, maar wie Spaans en/of Italiaans beheerst heeft een heel gezellige gespreksgenote.
        Ze is hier steeds 3 maanden op en dan weer 3 maanden terug naar het zonnige zuiden. Ik weet niet tot wanneer ze nu blijft, dat mag de lezer zelf gaan uitrekenen of -proberen.

We hadden een top-ontmoeting.
        Dit is een dame waar goede manieren hoog bij in 't vaandel staan. Lief, mooi en grappig!
        Eerst werd ik gemasseerd en mogen beffen, daarna verwende zij me oraal, toen gaf ik haar een massage en deden we de daad. Klinkt prozaïsch, maar geloof me dat dit dus slechts de partituur was van een fraaie operette in vijf actes.

Na afloop weer wat geknuffel en gestreel, helemaal ont-haast weer aangekleed.
        Dit gaat een vervolg krijgen...
        People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Deze week voor de 2e keer bij Caterina langs geweest. Ik had een paar maanden geleden een goede ervaring met haar.
          Ik vind het gewoon een aantrekkelijke vrouw en haar kleding (zwarte kousen, corset,lakrokje, naaldhallen) hielp ook om opgewonden te raken. Ze zag er bijna als een meesteres uit, maar navraag leerde mij dat dit niets voor haar is.
          Ze is zoals door anderen omschreven super vriendelijk en service gericht. Pijpen doet ze heel goed, met lekker gekriebel aan de ballen. Echter, communicatie is wel een probleem. Een ander lid zei dat ze aaardig spaans sprak, maar dat viel tegen. Heel klein beetje nederlands en engels en een paar woorden spaans. Ze zegt veel op een hijgerige toon, jaaahh, maar ik vraag me af wat ze begrijpt wat ik zeg. Nu kom ik niet bij een dvp om te lullen, maar om mijn lul te gebruiken. En dat gaat prima bij haar. Ze vertelde mij dat ze eind april, ik meen de 30e, weer een tijdje naar Toscane gaat. Bella Italia, bella Caterina

Commentaar

Gisterochtend deze dame na lange tijd weer eens bezocht en het blijft een lekker toppertje!
            Direct bij binnenkomst begint ze je al op te geilen.
            Na het betalen volgde er een wasbeurt en een spoelwater voor de mond.
            Omdat ik op klappen stond heb ik haar heerlijk gebeft hierin deed ze actief mee en ze genoot.
            Ik moest op mijn rug gaan liggen voor de pijpbeurt deze heb ik helaas maar overgeslagen omdat ik op knappen stond dus haar nog lekker geneukt wat helaas niet al te lang duurde.
            Ik mocht nog even lekker blijven liggen en zij waste zich.
            Daarna mijzelf ook nog maar gewassen anders had ik er nu nog gelegen

Kortom een topochtend en ik hoop snel weer terug te komen!

Commentaar

Vanmorgen, zaterdag, liep ik te wandelen en werd mij een vuurtje aangeboden door deze in lakjurkje en hoge hakken gehulde schoonheid. Er was meteen een klik. Binnengekomen blijkt zij zeer vriendelijk te zijn. Alsof je bij een vriendin thuiskomt. Na betalen wast zij je gereedschap en krijg je een glaasje mondwater. Tongzoenen doet ze niet graag is mijn indruk. Staand begonnen met hartelijke strelingen wederzijds. Daarna vingeren, pijpen, beffen, knuffelen alsof we elkaar al jaren kenden. Overgegaan tot cowgirl heeft ze mij even lekker geneukt. Met de hand afgemaakt, mijn eigen keus, terwijl zij lekker poseerde en haar volle borsten over mijn gezicht haalde. Wat een kanjer is dit!

Commentaar

Deze bijzonder aantrekkelijk ogende nu reeds een paar maal bezocht. Service niveau gaat langzaam achteruit, hetgeen ik dan ook in de prijs tot uitdrukking laat komen. Bij haar betaal je namelijk achteraf! Sinds de laatste keer geen herhalingsgevaar meer. Het niveau is nu standaard voor 50 euro en dan hoef ik niet speciaal naar haar toe. In het begin was het een echte GFE, met PZC, heerlijk tongzoenen en NZC, maar niet klaarkomen in haar kutje. Hier voor betaalde ik 100 euro, een prima prijs. De recensie is gebaseerd op m'n eerste bezoekje. Ben 5 keer geweest in totaal in de afgelopen 2,5 jaar.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k4, Caterine (Ita)

Ik ben vandaag ook weer eens geweest bij deze super lieve warme vrouw. Ze is niet alleen supersexy gekleed (met oa. korset...altijd helemaal in het zwart of zwart/rood) maar het is gewoon een van de mooiste vrouwen -- zeker in haar leeftijd !! ca. 40-- in Den Haag !.
                  Haastwerk kent ze niet > je moet aan je gerief en relax moment komen ! Ik ga gem. eens in de 2 maanden naar haar toe, en ze herkent me doorgaans eerder dan dat ik haar achter haar (altijd zelfde-) raampje zie zitten. Mooie spiegelkamer. Servicenivo gewoon goed.
                  Niet meer zo nieuw op dit forum

Commentaar

Vandaag deze dame weer een keer bezocht, zoals altijd een vriendelijk ontvangst en "amore " te horen gekregen. Voor de bezoekers van haar de info, ze werkt nog tot a.s. zaterdag 6 december en dan is ze voor 2 maanden terug naar Italië. Een dame ,die niet naar de tijd kijkt, maar echt voor het genot gaat van haar klanten.

Commentaar

Leuke spontane verschijning. Een MILF zou ik haar willen noemen. Ze was mijn tweede date vandaag. Ik was nog geil van de eerste. Gewoon nog even voordat ik de auto op ging zoeken naar binnen gewipt. Al met al een prima verblijf en inderdaad de klok bekijkt ze niet.

Commentaar

Vanmiddag weer eens bij een van mijn favorieten in de Geleenstraat geweest, ze vertelde dat ze pas een week terug was van vakantie . Ik heb een half uurtje weer genoten van deze dame, tegenwoordig pijpt je zonder condoom. Wat me opviel, is dat er een zweepje in de kamer hing, iemand ervaring op dit gebied met deze dame , volgens recensies van anderen heb ik vernomen , dat ze niet van ( soft ) sm hield. Ze heeft meestal lak kleding e.d. aan , dus daar zal het niet aan liggen , wie kan me meer vertellen ? Ik ga het bij een volgende bezoek eens aan haar vragen ( me amore )...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door LekkerPijpen
                          Ik lees bij de recensie van Yapp dat deze DVP ook zonder condoom neukt! Wie heeft hier ervaring mee?
                          Ik ben al meerdere malen bij deze dame binnen geweest en was altijd mi-amore, maar intiem altijd met , pijpen heeft ze mij gevraagd of ik met of zonder wilde en aangegeven dit zonder te willen, dus als ik bij haar ben , is pijpen zonder en intiem met, dat doet ze vanzelf zonder te vragen, maar haar poesje is altijd lekker nat !!!

Commentaar

Mi Amore, al het bovenstaande is helemaal waar, erbij mag nog vermeld worden dat ze met het pijpen ook nog tussendoor zegt "trancillo", rustig aan geen haast. Wat opmerkelijk fijn is.

Commentaar

Jemig, wat een sex! Had mijn lunchpauze wat verlengd om bij Caterine langs te gaan. Zit nu nog te genieten. Ze maakte de deur open en verwelkomde me hartelijk. Lekker knuffelig en nam me aan het handje mee naar de kamer. Uitgekleed en zij waste mijn lul terwijl ik over haar rug en billen streelde. Ze is lekker zacht, maar billen en borsten voelen niet slap. Op bed plaats genomen en daarvan heb ik alle hoeken gezien. Wat een topvrouw! Communicatie is soms wat moeizaam, heb het idee dat ze niet alles wat je zegt meekrijgt. Maar over sex hoef je haar niets uit te leggen. Ik heb een nieuwe numero uno: Caterine.

Commentaar

Caterine is nu op vakantie tot 28 augustus.

Commentaar

Als mensen mij vanmiddag hebben zien lopen met een big smile op mijn gezicht dan kan dat kloppen: heb Caterine een bezoek gebracht. En dat was weer top. Sexy van de bovenste plank. Slechte nieuws is dat ze halverwege oktober voor 7 maanden! terug gaat naar Italië. In mei volgend jaar hoopt ze weer paraat te zijn.

Commentaar

Lengte dient te worden aangepast. Ze is ongeveer 1.68m, maar op hakken lijkt het natuurlijk allemaal wat langer!

Commentaar

Verslavend, deze dame. Ben er alweer geweest. En dan 'doe ik uit nie zo vaak'. Jaja. Was weer helemaal top. Maar gauw mijn spaarvarkentje zien te vullen, dan kan ik haar nog een bezoekje brengen voordat ze voor langere tijd naar Italië terug gaat.

Commentaar

Nou, het spaarvarkentje was vet genoeg, dus naar Caterine gegaan nu het nog kon. Lekker knuffelen en ze heeft me heerlijk zonder condoom gepijpt tot ik het niet meer hield. Aan neuken niet eens toegekomen.
                                        Zondag gaat ze naar Italië om ergens in maart/april volgend jaar weer terug te keren. #hoekomikdiemaandendoor

Commentaar

Vandaag Caterine bezocht, lieve vrouw die alles rustig aan doet, communicatie wat moeizaam maar goede sfeer.