Nuria (Col), Den Haag, Doubletstraat 12 k4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nuria (Col), Den Haag, Doubletstraat 12 k4

Dinsdagmiddag een bezoekje gebracht aan de Doubletstr. In het pand op 10-1 stond Nuria een mooie spaanse vrouw goed verzorg en een mooi figuur donkerhaar tot net boven de schouders en kinky lingergie ;D
    De keuze was niet moeilijk afgesproken 25 P&N na de zakelijke handelingen ontstond er een lekkere stoeipartij ;D ze pijpte eerst heel rustig zc!!!!
    Ik stond perplex hiervan maar wat een genot ;D en ik ondertussen haar onderlichaam verkennen na enige tijd werd er een jasje omgedaan en schoof ze over de paal van mr.S heen dit afgemaakt op zijn favoriete standje doggy style.Dame is zeker een toppertje, heren een goede raad als je je scheert bij je geslachtsdelen dan kikken de vrouwen daar op er is dan veel meer mogelijk ;D

grtz. mr.S

Gisteren effe bij Nuria naar binnen gegaan. Was de eerste keer bij haar en is niet tegen gevallen. Begon me te kussen en te likken bij m'n borst en daalde langzaam af naar beneden. Aangekomen bij jodocus nam ze hem voorzichtig in haar mond en even later verdween hij geheel in haar mondje en ze keek me zeer geil aan. Toen was het tijd voor het condoom en mijn kruid tijdens de missionaris verschoten.

Commentaar

Ik heb ook een goed ervaring met Nuria uit de doubletstraat 10, is wat ouder maar wel lekker geil. Vroeger zat ze in de poeldijk, maar nzc was en is er voor mij niet bij!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 10 k1, Nuria (8.1)

Na lange afwezigheid mijn toppertje (vroeger Poeldijksestraat) weer gevonden (dank zij dit forum). Als vanouds, ze herkende mij meteen de daad was weer een echte GFE.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 10 k1, Nuria (matig)

Dat moet haast wel dezelfde Nuria zijn als van Poeldijksestraat. Aantrekkelijke, knappe Spaanse, altijd heel erg sexy gekleed met hoge hakken. Na wassen altijd gelijk op haar knieen pzc. Op bed diverse standjes mogelijk. Kortom een aanrader.

Commentaar

Gistermiddag bij Nuria geweest. Ze vertelde dat ze Columbiaanse was, niet Spaans. Maar goed, ze heeft idd een fantastisch stel tieten en de rest van haar lichaam is ook niet te versmaden :-P Pzc was er niet bij voor mij. Ik heb t ook niet gevraagd trouwens. Ze heeft niet alleen een lekker lijf maar ze is ook erg leuk. Jammer dat ze weinig nederlands en engels spreekt, maar och ..

Commentaar

Vanmiddag weer zoals van ouds weer bij NOBIA en niet Nuria ofzo iets geweest.
              Ik heb niet eerder een recentie geschreven omdat ik dat niet nodig vondt, maar voor hun, ook in deze mindere tijden is een beetje aandacht welkom , denk ik .
              Ik ben de 60 al aardig gepasseerd, maar zei neemt de tijd voor "vaste klanten", zonder daar extra voor te vragen( tenminste bij mij). Alle mogelijke standjes uit geprobeerd ZC, misschien niet wijs, maar ze is volgens mij aardig selectief, bij wie wel of niet met C.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie001
                De recentie was ik vergeten, sorry
                Cleopatra kapsel, iets ouder mooi figuur (ritssluiting onder de borsten, dus waarschijnlijk siliconen), wordt elke vakantie in Spanje weer helemaal bijgewerkt, is Colombiaanse, maar bijzonder goed, als je haar goed behandeld en de juiste snaar raakt, heb je beneden een waterval, ze pijpt(zc) als de beste op de knieen, direct na het wassen, maakt er een kurketrekker van, bok(je) verdwijnt helemaal in het mondje en de vrijpartij, die daar op volgt is geweldig en als vaste klant en als het een beetje klikt, kan je alles standjes (zc) doen, zonder op de tijd te letten, je moet zelf op letten wanneer je weer naar huis moet. De achteringang is ook over te praten, maar haar eigen standpunt is: dit is een uitgang en geen ingang, dus daar maak je haar niet vrolijk mee. Kortom een geweldige vrouw.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 10 k1, Nuria (uitstekend)

Ben vorige week donderdagmiddag bij Nouri langgegaan. Na het lezen van de recensies leek me deze meid geknipt om eens lekker mee het bed in te duiken.

Ik moet zeggen, dat ik niet teleurgesteld ben. Bij binnenkomst waste ze mij en gaf me al een heerlijke pijpbeurt. Vervolgens op bed nog heerlijk liggen pijpen en neuken, waarna ik haar heerlijk vol mocht spuiten.

Zeker de moeite waard en ik kom zeker terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 10 k2, Nuria (uitstekend)

Het was vanmiddag weer perfect bij Nuria.
                    Al die shit hier op het forum over wel of niet op nr 10. Ik ben naar nr. 10 gegaan en daar stond ze te wachten. Ze zag mij en direct wist ze dat ik vorige week ook geweest was.

Gelijk zoenen, wassen en lekker pijpen (zc). Daarna heb ik haar een heerlijk bef-beurt gegeven met een normale n***k sessie erachteraan.

Nuria, tot volgende week.

Commentaar

Na alle berichten over Nuria, ben ik eens op verkenning gegaan in de Doub.
                      Gelukkig was deze mooie dame aanwezig op nr10,K1.
                      Ik moet zeggen dat alle voorgaande heren geen woord teveel hebben gezegd over haar.
                      Na het bekende "wat kost het", werd er 25 euro afgesproken.
                      Ik betaalde haar met 50 euro en ze vroeg toen uiteraard of ik t rustig aan wilde doen, hiermee ingestemd en toen kon de pret beginnen.
                      Na de wasbeurt ging mevrouw meteen door de knietjes en vroeg hoopvol, pijpen zonder?, waarop ik geen nee antwoorde.
                      Ze pijpt je op een bijzondere manier die ik nog niet eerder heb meegemaakt.
                      Tussendoor werd er volop gezoend en voor dat ik het wist kroop ze lekker bovenop me en begon met haar kutje lekker over mn condoomloze paal te wrijven, waarbij af en toe haar lipjes om mn eikel gingen.
                      Als ik had gewild had ik zo kunnen doorstoten, maar ik twijfelde om dat te doen.
                      Na een tijdje toch maar een condoom erom waarna ze zich lekker over mn paal liet zakken.
                      Al zoenend heb ik toen veel te vroeg mn kruid verschoten, wat ze zelf geloof ik best wel jammer vond.
                      Al met al een zeer positivie ervaring met Nuria gehad, en dan te bedenken dat haar voorheen altijd voorbij heb gelopen.
                      Ik zal haar in t vervolg niet meer voorbijlopen, ik denk zelfs dat ik wel een vaste klant van haar ga worden.

Nuria... Je bent geweldig!!

Greetz, Congo

PS, dat gezeur over dat het pand op nr10 gesloten zou zijn is klinkklare onzin!

Commentaar

Veel geleerd van deze site en daardoor de betere vrouwen kunnen vinden. Nu toch ook maar gaan schrijven over mijn ervaringen. De meest recente 22/11 was bij Nuria. Ook vaak voorbij gelopen maar na de goede verhalen toch naar "binnen geglipt". Na de vaker beschrven wasbeurt nam ze mijn staande vriendje ruimhartig zc in haar mondje terwijl ze voor me geknield zat. Wat een en wat een uitzicht. Al zoenend en friemelend aan haar kale gladde kutje op bed beland. In een goddelijke 69 stand was ik al bijna al het kruit kwijt. Net op tijd gestopt. Nuria nog een tijdje met mijn mond verwend waarbij ze kennelijk net zo van genoot als ik. Hierna kwam ze gehurkt op mij zitten en reed me naar een heerlijk hoogtepunt. Net als vorige schrijvers leek het dat ze het te kort vond duren en vroeg om de volgende keer meer contrle te houden. Haar Nederlands is niets maar haar daden groot....Ook voor mij zeker niet de laatste keer

Commentaar

Nuria is gewoon weer terug hoor, ben er vandaag nog geweest een heerlijk halfuurtje uitgebreid gepijpt en daarna eigenlijk te kort geneukt was al zo geil van het pijpen geworden. Ze keek een beetje teleurgesteld toen ik zo vroeg was gekomen, ze had er echt zin in.

Commentaar

Vrienden,

Inderdaad hele aardige vrouw die Nuria. Gisteren fijne tijd met haar gehad.
                            Ze zit er niet zo uitnodigend bij, maar eenmaal binnen doet ze heel erg vriendelijk.
                            De seks is uitstekend.

Ik zal haar zeker nog eens opzoeken.

Groeten, the jackal

Commentaar

Sluit me weer helemaal aan bij vorige wandelaar. Afgelopen dinsdag bij Nuria een heerlijk half uurtje gehad. Ze blijft heel bijzonder pijpen. Zittend voor je likt en slurpt ze hem helemaal gek. Ook bij mij liet ze merken dat het spel nog wat langer had mogen duren Hoop niet dat het steeds drukker gaat worden bij deze parel.....

Commentaar

Vrijdagmiddag Nuria weer bezocht, afgesproken 35 P&N met beffen erbij
                                Eerst ffe bijgepraat is nl. 2maanden weg geweest, voor de wasbak begon ze te zoenen, het vriendje werd gewassen hierna op bed beland, ze gleed met haar body over me heen lekker, hierna goed gepijpt zc
                                Daarna haar gebefd met haar poesje kwam ze op mijn gezicht , wat een genot ze kwam goed klaar kreeg een kompliment van haar.
                                Hierna in 2 standjes afgemaakt cowzit en mijn favoriet doggy style

Ben blij dat ze terug is.

grtz.mr.S

Commentaar

Vanmiddag mijn zinnen gezet op één van de twee dames: Nuria of Manuala..
                                  Manuela was er niet en Nuria was bezet. Dus maar gewacht. Een mede wandelaar was mij voor, dus weer een half uurtje gewacht. Achteraf de moeite waard. Toen ze vrij was, had ik nog maar 25 minuten over op mijn parkeertijd.
                                  Voor 40 Euri afgesproken voort pijpen, neuken en beffen: geen probleem.
                                  Ik moet zeggen het was perfect. Eerst werd pielemans gewassen daarna kreeg ik een goede pijpbeurt zc., we belanden op bed: Strelen, zoenen (tongen), beffen.
                                  Standje 69, ze kwam heerlijk met haar kutje op mij zitten waar ze van genoot, niet alleen haar kutje maar ook haar kontje goed uitgelikt, dit vond ze heerlijk te merken hoe ze haar kontje op mijn gezicht duwde.
                                  Ze ging op haar rug liggen, ik kwam boven op haar: strelen, tongen en daar de kleine zeeman op volle sterkte was gleed hij er zo in: Ze mompelde nog iets van: "no condom?", maar nam het initiatief volkomen over. En in no time spoot ik haar kutje vol! Na de daad werd ik weer netjes gewassen
                                  Deze eerste keer was perfect, en het zal heus niet de laatste keer zijn. Ik heb er wederom een favoriet bij. Ze vroeg hoe ik haar naam wist. In mijn beste Spaans uitgelegd dat ik het van een "collega" gehoord had. (En daar is geen woord van gelogen) Ze vroeg nog waar ik Spaans had geleerd; vertelde haar dat ik gevaren had en Spaanssprekende matrozen aan boord had. Ze lachte en zei in het Spaans: "In elk stadje een ander schatje". Wat ik alleen maar beaamde.
                                  Ik vroeg nog wat haar juiste naam was: Ze zei: "Nubia", maar Nuria mocht ook, of Nubi, of Nuri, ze zei ik heb eigenlijk 4 namen, maar hou het maar op NUBIA! Ik overhandigde haar de 4 briefjes van 10 Euro.
                                  Bij afscheid kuste ik haar en zei: "Hasta la vista". (Tot ziens). En dat zal zeker gebeuren.

Grtz.,
                                  Zeeman.
                                  In ieder stadje een ander schatje.

Commentaar

Als al ergens anders gemeld, vandaag de ultime droom waar gemaakt. Eerst Malee (trans) gepakt op de Hunsestraat en daarna Nuria. Normaal heb ik bij Nuria zoals zij dat zegt "no control" maar nu na de juiste voorbehandeling kon ik doorgaan en heb haar heerlijk klaargeneukt. In een woord een topmiddag, bare back all the way !!!

Commentaar

Vandaag (te) vroeg afgereisd naar de Doubletstraat. Had vreselijke zin in een goede vrijpartij. Was van plan naar Jessica te gaan of evt naar haar zus Claudia, die ik trouwens alleen van deze site "ken". Beiden waren er niet...maar wel Nuria. Ze zit er meestal ongeinteresseerd bij maar nu was er een blik van herkenning en wenkte ze me naar binnen. Toen ik aangaf voor een ander te zijn gekomen beloofde ze me speciale behandeling. Dat heb ik geweten. Vorige keren was al heerlijk maar nu overtrof ze zich zelf. Tijdens een 69 standje hield ze op met pijpen en vroeg me haar te verwennen. Luid kreunend kwam ze klaar en ik voelde een golf warme kutsappen langs me vingers naar mijn tong komen. Daarna heeft ze me heerlijk bereden en ondanks dat het vandaag al de 2e keer sex was voor me kon ik het niet langer volhouden. Kreeg (weer) commentaar dat ik geen controle had. Maar ik vind een kwartier met zo'n sexbeest al heel wat..
                                      Blijft een toppertje. Zorg goed voor haar.

Commentaar

Nou Nuria die zit al een tijdje eerst in Poeldijk en nu weer op Doublet.
                                        Zij is op zeker Colombiaanse ik praat al een paar jaar met haar maar als zovelen heeft ze ook een huis elders.... Ze geeft je altijd een geweldige beurt Pijpen zc en lekker neuken waarbij ze bovenop zit.
                                        Bij deze wordt je nooit teleurgesteld.

Japie64

Noot v/d mod: Prive info dame doen verdwijnen.......

Commentaar

Ja van de week Nuria weer bezocht was weer geweldig hoe deze vrouw mannen weet te verwennen Maaaar als je zelf ook wel van wanten weet geniet ze er zelf ook van en weet ook wat ze dan van je wil.
                                          Eerst goed gepijpt zc. hierna een licht B2B gehad weer gepijpt over gegaan in st.69 en in 2 standjes doggy en missionaris afgerond.

Nuria heeft zwart kort haar tot net boven de nek draagt vaak zwarte kinky kleding en zwarte schoenen met dijkousen heeft verder een volle C-cup en ziet er goed uit.

Blijft een top dame grtz, mr.S