Natasha / Andrea / Angelika / Vivienne (Rus), Den Haag, Doubletstraat 75p k06

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Natasha / Andrea / Angelika / Vivienne (Rus), Den Haag, Doubletstraat 75p k06

Na alle brunettes met kleine tietjes leek het me wel weer eens lekker een struise blondine met tieten te neuken. Had bedacht dat Hester een goede keuze zou zijn maar die was gisteren niet te vinden toen ik haar zocht. In de eerste gang van de eerste passage spotte ik eveneens een blonde dame, stevig van postuur maar zeker niet dik. Dat leek me wel wat. Aan de deur gevraagd naar de bekende weg: 35 euri, 20 min. Ze stelde zich voor als Andrea maar het kan ook Andra zijn. Ze vertelde Russisch te zijn maar toen ik Russisch tegen haar begon te praten was het moment van vriendelijk binnen halen naar afsluiten geen contact en aan het werk. Een beetje body to body was heel kort en over wat volgde kan ik ook kort zijn, het was kort. Pijpje, wipje, kusje en ik stond weer buiten.

Re: Andrea

Vandaag deze dame bezocht , totaal geen klik , pijpen heel erg kort en neuken
    ging in 2 standjes werd het met de hand afmaken , ook hierbij toonde ze totaal geen interesse en heb het zelf maar afgemaakt !

voor mij is het eens en nooit meer .........

Commentaar

Re: 1p, g1 k5 , Andrea (voldoende)

Nou ik ben er ook ingetrapt. Vond haar wel aardig overkomen en zelfs haar leeftijd (denk rond 30) vond ik geen probleem. Twijfelde ook of ze russisch was, wat ze ook tegen mij zei, omdat ze ook met roemeense dames praat.

Nou dan zal ik even zeggen hoe het ging.

Afgesproken allerlei standjes, zoenen en likken op lichaam. Binnen afgerekend en wilde me tegen haar opwarmen maar werd meteen naar het bed gedirigeerd. Stribbelde nog tegen maar ze snauwde nu al wat harder.

Ok dacht ik ze wil zich nog evenmooi maken dus opwarmen komt op bed wel. Ook niet, begon meteen met haar mond mijn eikel te masseren. pijpen is niet de juiste term. Kreeg geen gelegenheid van die tietjes te genieten.

Daarna neuken en halverwege missio was het alweer tijd. Ik vroeg nog doggy waar ik mij altijd op verheug, maar dat kon niet. DAarna geen woord meer gewisseld, aangekleed en kamer verlaten zonder iets te zeggen.
      waardeloos dit soort vrouwen, ga lekker weg hier.

Commentaar

Re: 1p, g1 k5 , Andrea (voldoende)

Deze dame is geen rus, maar een roemeense!

Ik hoorde haar twee weken geleden spreken met een roemeense vriendin accentloos

Wanneer je op deze site kijkt, zijn de dienste die door Russische dames geboden worden doorgaans uitstekend, vandaar dat hongaarse en roemeense dames steeds vaker zeggen dat zij geboren zijn in rusland... om ons zo te te laten denken dat ze een goede dienstverlening geven, echter verpesten zij het voor hun zelf, gelukkig hebben wij dit forum, ze vallen snel genoeg door de mand!

Ontwijken deze dame, dan vertrekt ze vanzellef, er zijn genoeg dames die wel een top prestatie leveren!

Commentaar

Natasha

Laatst weer eens wezen kijken in Doubie. Ik wilde even poolshoogte nemen om te zien of er nog wat leuke dames werken.
          Was zoals altijd moeilijk om er eentje uit te kiezen. Zag opeens een lange goed uitziende brunette met grijze ogen die stond te praten met Bulgaarse Daisy (die normaliter op nr 8 staat). Ze heet Natasha, zegt uit Rusland te komen en is sinds kort hier werkzaam. Voorheen zegt ze gewerkt te hebben in een FKK-achtige club in Zwitserland.
          Oraal was gemiddeld, intiem ook. Het is me niet gelukt om te komen en op een gegeven moment zei ze : "you have to come now, baby". Toen heb ik er maar de brui aan gegeven. Niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k09, Natasha / Andrea (Rus)(voldoende)

Deze dame heb ik ook een bezoek gebracht nog voordat ik deze topic had gezien. Op het eerste gezicht vond ik haar wat a-typisch in die zin dat haar uitstraling naturel is en ze wat ouder en gezapiger lijkt dan haar collega's. Ze zou bij wijze van spreken je getrouwde buurvrouw kunnen zijn, waarbij je verbaasd zou zijn om te horen dat ze dit werk doet. Ik vond haar voldoende aantrekkelijk, omdat ze een leuk gezicht heeft en veel groter is dan gemiddeld, met een normaal postuur ("stevig" volgens het formulier vind ik overdreven).

Tegen mij zei ze 29 jaar oud te zijn, maar ik sluit niet uit dat ze deze leeftijd al een paar jaar heeft...
            Ik suggereerde dat ze Hongaars is en dat klopte volgens haar. Een echte professional kletst altijd met de klant mee...Verder vertelde ze mij hier pas sinds kort te werken. Spontaan sprak ze haar verbazing uit over de rare types die ze op zo'n werkdag soms over de vloer krijgt. Daardoor kreeg ik een beetje het gevoel dat ze nog niet veel ervaring heeft, want je zou verwachten dat een door de wol geverfde dame dergelijke verwondering al lang kwijt is, maar misschien vergis ik mij.

Het bezoek ervoer ik als voldoende bevredigend. Ze kwam vriendelijk en beleefd op mij over en stond open voor een gesprekje. Ik voelde ook geen tijdsdruk, maar dat kan ook komen doordat ik zelf gemakkelijk binnen de tijd bleef.
            Het pijpen was vrij standaard en niet zo bijzonder, maar het duurde niet te kort. Daarna heb ik haar in een paar standjes geneukt en ik kwam vlot klaar. Het voelde lekker allemaal, niet te strak of te wijd en ze liet het gelukkig toe zonder overdreven gedoe. Ook na afloop werd er nog een beetje over koetjes en kalfjes gepraat.

Hoewel ze geen topper is, herken ik niet de tegenvallende teneur van de voorgaande recensies.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 03 k05, Angelika (Rus)(voldoende)

niewe vrouw uit rusland ze zegt leningraad weet niet of dat waar is

beetje dik en denk 32 jaren
              afgespr 25 nm pzc

tits slapjes rare liteken op buik
              pzc niet veel nm iets beter kon er niet van komen

doe het niet meer

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k07, Natasha / Andrea / Angelika (Rus)(voldoende)

Andrea stond er uitdagend bij en haar een tweede kans gegeven. Toen ze op nummer 3 stond noemde ze zich natasja en kwam ze uit rusland, nu was ze de Poolse Andrea. Op nummer 3 was de concurrentie wat te sterk vertelde ze, de passage was beter. De eerste keer gaf ik haar 25 euro en ik kan me geheel aansluiten bij de meest recensies. Haastwerk, klokkijken en ik haakte af. Toch heeft ze iets erotisch. Vandaag gaf ik haar 50 euro en de beleving is totaal anders....knuffelen, een steels kusje, overgave bij het vingeren, een goede pijpsessie, meerdere standjes een kus bij het afscheid. Haar engels en duits waren nu ook ruim voldoende voor een gesprekje. Ik kom zeker terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k06, Natasha / Andrea / Angelika (Rus)(voldoende)

Jammer...ik had dit forum moeten lezen.

Ze toonde totaal geen interesse. Pijpen heel erg kort, neuken was erg kort. Vreugdeloze, waardeloze & gehaaste seks.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k06, Natasha / Andrea / Angelika (Rus)(voldoende)

Natasha heeft lekkere tepels, die groot en hard worden als je ze zachtjes kietelt.
                    Ze is 39 jaar, geverifieerd. Ik hanteer een speciale techniek om de ware leeftijd tevoorschijn te toveren.
                    Ze geniet van aandacht en intimiteit. Zonder die ingredienten zal ze op de automaat gaan, zoals heel veel Oost-Europeesen.
                    Is inderdaad niet 'stevig' maar 'normaal' te noemen.
                    Heb me wel met haar vermaakt, in de kamer onder de trap links.
                    People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Gewoon teleurstellend.
                      Voortaan toch maar weer recenties erbij pakken voordat ik ergens naar binnen stap. Deze passage heeft over het algemeen goede dames... en ik kies weer die ene die het gemiddelde omlaag trekt.... ipv omhoog....

En grote twijfel of de Doublet wel voor mij is. Ben service van Hunse/Geleen gewend, maar dat is een andere discussie.

Deze dame is erg ongeinteresseerd, maar ja.... ziet er leuk uit dus wellicht kan ze ook wat.
                      Nou had ik vandaag vanwege de warmte wat opstartproblemen, en madam vond het dus ook MIJN probleem.....
                      Na een teleurstellend korte, en zonder ook maar enige moeite gedaan te hebben, zuig-sessie ging ze al op haar handen en knieen zitten en ik had hem er maar (in nog totaal niet paraate sterkte) "iets mee te doen"......

Verbouwereerd als ik was heb ik het er maar bij gelaten en heb ik mijn donatie (maar dus niet in de vorm van mannenpap) aan Rusland achtergelaten....

Geef de warmte de schuld... geef mezelf de schuld... doe wat je wilt.... maar ook maar enige vorm van service hoef je bij deze dame niet te vinden......

En vervolgens naar de Geleen gegaan.....

Daar wel de service gekregen bij Donna

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k06, Natasha / Andrea / Angelika (Rus)

vandaag deze struise dame bezocht. Zeer lekker lichaam en de sex was niet slecht, maar de klik was er niet, zoals bovenstaand beschreven redelijk op de automatische piloot wordt het afgehandeld.

Commentaar

Zo een bezoek als bij Natasha heb ik lang niet meegemaakt (gelukkig). Zo emotieloos en ongeinteresseerd je werk doen is op zich ook een kunst. Wonder boven wonder ben ik toch klaargekomen. Dit komt alleen omdat ze toch wel een lekker lichaam heeft en ik best hard tekeer kon gaan in doggy. Hoe leuk ze er ook uit ziet zo groot is de teleurstelling als ze op bed begint.

Commentaar

Ben hier vorig jaar zomer binnengestapt op een zondagmiddag.
                            Ik hou wel van lange oudere dames .

Binnen stelde het gewoon niet zo veel voor. Meteen ongeinteresseerd en als een warme opblaaspop doet ze op de automatische piloot haar werk. Bij mij heette ze Natascha.

Ik had gekozen voor alleen neuken, want had even geen zin in dat gekolf aan m'n genotsknots.
                            Ze was echt zo ongeinteresseerd en vroeg me opeens na 10 minuten om klaar te komen. Ik zei dat ik net binnen was en zij een blik van "owja, dat is eigenlijk wel waar". Ben gewoon doorgegaan, dat mocht blijkbaar wel. Ik kwam met moeite over de eindstreep.

Na de daad heeft ze zich dacht ik niet opgefrist.

Geen aanrader, jammer, want hou zo van oudere, lange vrouwen

Commentaar

Na heen en weer geloop door de straat belande ik bij Natasha
                              Dom,dom dom
                              Ze ziet er goed uit maar de rest pijpen en neuken....nou laat maar
                              Nooit meer!!
                              Ze is niet onaardig maar er is geen klik zie andere recensies

Commentaar

Ach vergissen is menselijk en dit was een vergissing. Eens maar nooit meer. Totaal geen interesse. Erg jammer van de centjes.

Commentaar

Sinds kort weer terug maar wandelbroeder Douwe Dabbert heeft vandaag waarschijnlijk deze Russische bezocht want ze stelde zichzelf enkel voor als Andrea. Hij deelde me mee via pm dat het bezoek bar slecht was. Zijn recensie volgt t.z.t. liet hij me weten.

Commentaar

Ik ben op kamer 7 rechts achter de trap geweest geen grove dame ,maar een klein Bulgaars 1.60m poppetje met een a.cupje.
                                    En glittertjes bij haar ogen.
                                    Ik vermoed dat ik bij Vanessa geweest ben en dat ze de naam van haar Buurvrouw gebruikt heeft.
                                    Het bezoekje was inderdaad niet best.
                                    Groet DD.

Commentaar

Het is een prachtige blonde vrouw en hier eindigt het positieve. Totaal geen communicatie en voorspel. Ze doet wat minimaal nodig is en dan houdt het ook op. Er was geen click. Ik probeerde een paar keer een gesprek te starten maar dat was blijkbaar niet nodig. Dus pijpen en neuken en dan weer inpakken en wegwezen. Jammer met iets meer inzet zou het top kunnen worden met zo'n schoonheid.

Commentaar

Vanmiddag in mijn pauze de Doubletstraat bezocht. Had deze dame al eerder in de passage zien staan, ziet er lekker uit. Binnen gevraagd naar de dienstverlening, wilde haar ook beffen. Kost 10 euro extra. Geen probleem. Na wasje op bed plaats genomen, ze deed CD om mijn slappe pik, kwam met haar kut boven mijn gezicht zitten en begon te pijpen. Niet bijzonder hoor. Ik had mooi uitzicht op haar kut en kontje maar om te beffen zou ik een giraffe moeten zijn. Ze ging zo zitten dat ik er net niet bij kon en alleen een likje op haar licht behaarde (of paar dagen geleden geschoren) venusheuvel kon geven. Na een minuutje gaf ze al aan dat er geneukt moest worden en ze ging doggy zitten. Ook hier goed uitzicht maar na eventjes bezig geweest te zijn ging ze op haar rug liggen met opgetrokken benen. Ook hier liet ze dusdanig weinig ruimte dat ik niet lekker kon stoten. Na een paar stoten zei ze "joe finish" om aan te geven dat ik klaar moest komen. Nou, dat lukte zo dus niet, dus heb ik maar aangegeven dat ze het handmatig moest afmaken. Ze ging op de rand van het bed zitten met haar benen over elkaar dus wéér kon ik nergens bij. Langzaam voelde ik het zaad opwellen, maar halverwege mijn ontlading stopte ze met trekken dus heb ik het zelf afgemaakt. Ik kwam om 12.36 uur binnen en stond kwart voor 1 weer buiten. Deze dame gaat mij alleen nog maar zien als ik voorbij loop.

Commentaar

Er is al een Vivienne werkzaam op nummer 18. Is dat niet deze meid?