Den Haag, Doubletstraat 03 k05, Flori / Sienna / Sharon (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 03 k05, Flori / Sienna / Sharon (Roe)

Na tijdje heen en weer wandelen heb ik Bulgaarse Sharon bezocht. Ziet er met pakje leuk uit: donker haar, sprankelende oogjes en een mollig figuurtje met minstens C-cup, zoniet D-cup.

Viel tegen na het uitpakken; de voorgevel valt behoorlijk naar beneden (kan een flinke eikentak onder blijven hangen) en de dienstverlening was "matig" qua variatie en inzet; op de één of andere manier ontbrak ook de "klik" tussen de DVP en mij.

Condoom werd er meteen klungelig omheen gesjord ipv subtiel gerold.

Pmc deed ze standaard op en neer en ze beklaagde zich erover dat ie niet stijf bleef. Wat ie bij binnenkomst wel was door de hoge zaaddruk.
    Toen een plichtmatige missio-standje dat me ook niet kon bekoren. Daarna het maar helemaal zelf rukkend afgemaakt en haar op haar buik volgespoten. Dat vond ze blijkbaar erg amusant; ze lachte me hartelijk uit toen ik schokkend tot een hoogtepunt kwam (weg zaaddruk).

Daarna kreeg ik nog een verhandeling over het in haar ogen "beschamende optreden" van de Nederlandse politie die bij haar een gestolen GSM-tje meende te hebben gevonden. Vond ik niet zo bijster interessant.

Dame verder wel hygiënisch en vriendelijk, maar geen herhalingsgevaar

Re: A14, k2 , Sharon (Bul) (goed)

Gister even binnengewipt tussen het feesten op het waagplein door... Ik heb me prima vermaakt bij Sharon. Ja beetje mollig maar een flinke E cup die erg mooi rond en vol is in Missio. Ze praat leuk, pijpen is dikke prima (kijkt lekker geil naar je) en neuken is ook goed, vooral als je haar goed hard neukt begint ze het wel geil te vinden. Vooral die lekkere tieten die dan mooi meedansen Herhalingsgevaar is er zeker als mijn 2 andere dvp'ers de gordijntjes dicht hebben... Ik geef haar een 8.
    De een gaat wandelen in de sportschool, de ander op straat om te genieten van de mooie architectuur....

Commentaar

Re: A1, k2 , Sharon (Roe)(voldoende)

Bij aankomst op de achterdam eerst een broodje genuttigd voor er aan het intieme gedeelte gedacht kon worden. Gelijk aan het begin van de straat viel een stevige dame me op met een flinke voorgevel!
      Als ik zeg cup d is dat echt niet overdreven.
      Verder had ze lang zwart haar en donkere mooie ogen. Ze had een zwart witte bikini aan. Na een uur wandelen besloot ik toch maar om haar te vergezelen met een seksdate! Bij binnenkomst begon een korte kennismaking. Sharon is van Roemeense afkomst en is 19 jaartjes jong. Persoonlijk schatte ik haar wel wat ouder. Ik betaalde haar 40 euro omdat ik niet gepast had. De 5 euro gaf ze netjes terug wat niet hoefde van mij.

Nadat we ons beide hadden ontdaan van onze kleding onthulde ze haar stevige lichaam. Haar borsten zijn inderdaad van een flinke cup d maat waarvan de linker is versierd met een tatoeage. Verder ontdekte ik een wat mislukte tatoe op haar onderrug. Zat er scheef op. Piercings heb ik niet kunnen ontdekken. Na een snelle opfrisser nam ik plaats op bed en begon het zuigwerk face to face (mc) Ze heeft een vrij stevige zuigtechniek. Met diepe en korte halen waarbij de eikel af en toe werd beroerd door haar tanden vond ik het best voldoendewaardig. Ze nam er ook best de tijd voor.

De inwendige behandeling werd gestart in de missio positie. Na een beetje smeersel begeleidde ze mijn grote vriend richting haar donkere grotje. Ze kwam wat passief over maar naarmate het tempo werd opgevoerd merkte ik dat dat meer aan haar is besteed. Het hardere stootwerk bevalt haar beter wat ze ook liet merken door wat lichte kreuntjes. Na de switch naar doggy waarbij ze op goeie neukhoogte zat kon ik
      soepeltjes toewerken naar het hoogtepunt wat al vrij snel kwam.

Na de deponering van het rubber met Haags zaad in de prullenbak, het opfrissertje, het aankleden en de afscheidszoentjes liep ik tevreden richting de kou.
      Voor een keer was het zeker niet slecht. Voelde tijdens de gehele sessie geen tijsdruk.

Commentaar

A1, k2 , Sienna (Roe)(goed)

Sienna uit Roemenië had ik al een aantal keren gezien, zag er vanaf de straat aanlokkelijk uit. Nu bij het naar binnen lopen niet echt kritisch gekeken, maar na het uitkleden en bij de verlichting was het uiterlijk toch wel minder dan het bij de raam-poses leek, niet bepaald strak en ook niet zo slank. Redelijk lang donkerbruin haar. Ik schat haar rond of iets over de 30. Met de erg hoge hakken (zogezegd palen) lijkt ze mooi groot, maar als die uitgaan wordt ze redelijk klein, blijft zo'n 1,60 over. Totnutoe altijd in wit/roze bikini.

De sex was in orde. Voorafgaand kon ik even met haar tieten spelen, natural ruime C, niet meer zo stevig. Als ze met pijpen voorover zit, heb je wel een lekkere hand vol met haar tieten. Pijpen zelf is goed en neemt ze voldoende tijd voor, af en toe DT en het topje bewerken, redelijk lange halen met gevoel.
        Wip in missio was ook prima, goed lichamelijk contact, aangename flamoes, kon in rustig tempo naar de finish toewerken.

Best wel een vriendelijke dame met goede sex en service, hoewel het uitgebreide gedoe op haar smartphone vooraf en achteraf van mij achterwege had mogen blijven. Ik heb niet naar haar doopzeel gevraagd, maar ze is denk tamelijk nieuw hier.

Commentaar

Re: A1, k2 , Sharon (Roe)(goed)

Bij mij noemde ze zich Sienna en is inderdaad dezelfde dame als Sharon.

Vandaag weer begonnen na vakantie in eigen land...
          Leuke dame die zeer snel kan spreken, in goed engels.

Pijpen (mc) is goed en gevarieerd en met die zwart gemaakte ogen ook een mooi gezicht echter niet al te lang
          Eerst missio en daarna in Doggy afgemaakt, ze gebruikte geen glijmiddel maar dit voelde absoluut goed aan...

Daar het mijn tweede bezoek van de avond was en zeer snel na Judith haar 50 euro gegeven met uitleg....
          Dit was echter niet nodig geweest maar ach.....wel weer een goede daad.

ze zegt 20 jaar te zijn dus leeftijd kan aangepast worden.

Saillant detail van deze avond: Bij beide bezoeken (Judith en Sienna) gaven dames aan in Leeuwarden te hebben gewerkt en dit allebei niet naar tevredenheid.

The Fly
          The Fly

Commentaar

Re: Alkmaar, Achterdam 01 k2, Sienna / Sharon / Flori (Roe)

Ik heb deze dame gisteravond bezocht. Het was een waar genoegen om door haar verwend te worden. Ze was heel vriendelijk en de sex was heerlijk, ik ben met een heel goed gevoel weggegaan en heb de hele nacht liggen nagenieten. Ze gaat mij zeker vaker zien. Ik hoop wel dat ze in Alkmaar blijft want ze vertelde mij dat ze misschien weg zou gaan.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k05, Sienna / Sharon / Flori (Roe)

Zoals beloofd nu mijn recensie over deze jongemeid van 22 jaar oud (s.v.p. aanpassen moderator bij info dame). Heb haar dus afgelopen zondagavond bezocht. Heb haar vaker aanschouwd maar het aantal klanten dat ze kreeg te verwerken viel zeker niet mee maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen over haar kwaliteiten. Vond haar al bijzonder aantrekkelijk qua postuur en ze heeft een leuk koppie en toen zij haar topje ontblootte kwamen er 2 prachtig gevormde borsten tevoorschijn en een cup D kan ik ze wel geven. Doordat ik in eerste instantie twijfelde over 2 dames moest ik wel lang op haar wachten aangezien ze rond 18.00 uur er de brui aan gaf en ik balen want wilde nog bij haar naar binnen. Gelukkig later die avond kwam ze weer tevoorschijn. Komt relaxed over maar was wat minder gecharmeerd toen ik plaatsnam op bed en ze het condoom al in de aanslag had dus het condoom om mijn slappe lul bevestigen ging wat moeizamer. Maar verder een leuke en vriendelijke meid met goede orale kwaliteiten. Alle standjes mogelijk zonder daarbij gebruik te maken van glijmiddel en geen tijdsdruk ervaren. Kreunt er af en toe lekker bij en kijkt geil in de spiegel. Zeker voor herhaling vatbaar maar zoals gezegd slechts kort aanwezig in de straat naar haar zeggen.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 04 k3, Flori

Vanavond bij de Roemeense Flori geweest. Niet dezelfde Floris als die van nr 75, wel hetzelfde postuur overigens. Beetje chubby, dikke tieten en dikke kont. Waar ik van hou . Eerst lekker gepijpt. Tijdens t pijpen voelde t alsof ze n tongpiercing had, maar heb deze niet zelf gezien. Daarna zij bovenop, waarbij ze me lekker bereed terwijl ik met die dikke tieten speelde. Daarna kort missio alvorens ik het afmaakte in doggy. Met uitzicht op die lekker deinende dikke kont met tramp stamp erboven kwam ik snel klaar. Prima ervaring.

Commentaar

Alkmaar, Achterdam 2p g1 t7, Flori (Roe)

In de maand december laatste keer bij deze dame geweest en zoals altijd een geslaagde bezoek gehad. Dame is tegen mij zeer vriendelijk. Nu zul je wel denken dat is zij bij alle klanten die haar bezoeken, nou nee zij was bij mij heel anders. Ik ga verder hier niet over schrijven hoe of wat. Mijn bezoek aan haar begon zoals gewoonlijk met uitkleden en het wassen van mijn grote vriend en daarna mijn handen. Zij gebruikt altijd desinfecterende zeep wat ik wel fijner vind dan gewone zeep. In mijn ogen zouden alle dvp dat moeten hebben op hun werkplek, maar wie ben ik Na dit alles gedaan te hebben plaats genomen in bed waar Flori erbij kwam. Flori keek naar mijn grote vriend die al helemaal wakker was en op oorlog sterkte en vroeg i can see that you are happy to see me waarop ik antwoorde offcourse i'am always happy to see you Na haar uitstekende pijpbeurt de eerste standje gedaan en dit was doggy. Na enige tijd gevraagt om te wisselen want wou toch liever mijn favo standje doen en dat is natuurlijk missio want dan kan ik haar aankijken en haar mooie volle c/d cup zien en voelen. Na vele stoten goed het cd gevult en relaxt aangekleed en afscheid genomen van deze lieve meid. Dit nieuwe jaar ga ik haar zeker vaker bezoeken en zij staat zeker ook in mijn dvp top 10 lijst.

Men bereikt niets zonder te wippen

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k05, Flori / Sienna / Sharon (Roe)

In de middag voordat het tijd was om naar de starbucks te gaan op centraal station om op wandelbroeder Obsexxion te wachten ben ik eerst bij deze dame naar binnen gegaan. Ik liep wat rond toen ik Flori weer in mijn vizier kreeg. Zij keek mij weer heel verleidelijk aan en besloot weer haar eens een bezoekje te brengen. Bij binnenkomst even lang staan praten met haar over van alles en nog wat. Na dat leuke gesprek zoals gewoonlijk ontdaan van mijn kleren en mijn grote vriend die weer half aan het slapen was gewassen. Eenmaal op bed beland wist Flori weer mijn grote vriend wakker te maken en werd weer keihard. Flori wou al gaan liggen omdat mijn favo standje missio is maar zei dat we vandaag eerst doggy gingen doen. Haar even doggy genomen waarna ik toch naar mijn favo standje over wou gaan. Na lange tijd mijn favo standje te hebben gedaan ben ik voor de 2de keer gekomen die dag. Ik nam weer afscheid van Flori om straks weer terug te komen. Flori is gewoon een hele lieve meid en verdiend alle respect zoals andere dames natuurlijk.

Commentaar

Deze dame heeft in Alkmaar gewerkt.Naam ben ik vergeten. Ik heb haar 1x bezocht en dat was een vreemde ervaring. Wat een kletsmarieke.. De sex was niets bijzonders. Ik heb haar in Alkmaar nog heel vaak gezien en nu hier. Ik twijfelde want ze is zeker 10-15 kg aangekomen de afgelopen 2 jaar.

Commentaar

Gisteren bij deze dame binnengestapt. Ze zag er heerlijk uit met haar mooie roze setje en die geweldige borsten (met idd daarop een tattoo). Meteen bij binnenkomst begon ze tegen mij aan te schuren wat goed was voor de bloedsomloop daar beneden. Na het uitkleden deed ze vakkundig met haar mondje, zonder handen, het condoom om en begon heerlijk te pijpen. Deze dame heeft wel skills daarin. Ze wist een snelle tempo te combineren met een langzamer ritme en gebruikte regelmatig haar tong om de eikel te plezieren. Omdat ik aangaf ervan hou om gepijpt te worden ging ze wat langer door en nam ze de tijd voor me. Na het orale spel kwam ze bovenop me liggen en begon ze me te berijden. Moet zeggen dat het een aardig uitzicht is, die mooie donkere licht gekrulde haren en grote borsten die op en neer deinzen. Overigens viel het mij op dat ze het lekker vond om te likken aan je oor en ze het eveneens lekker vindt als dat ook bij haar gebeurt (tip!). Vervolgens afgemaakt in doggy, met uitzicht op de tattoo op haar onderrug en die heerlijke kont waarbij ik genoot van elke (harde) stoot. Na het wassen nog even een leuk gesprekje met haar gehad en haar tot slot nog maar eens zo dicht mogelijk tegen mij aangedrukt bij het vertrek. Ik zal deze dame in de toekomst zeker nog eens bezoeken!

Commentaar

Ik liep vanmiddag al een tijdje rond en ik kon zoals gewoonlijk geen keuze maken. Al die tijd had deze mooi gevormde 25-jarige Roemeense geen klant (ik kreeg bijna medelijden met haar). Nadat mijn eerste keuze voor de zoveelste keer bezet was, ben ik bij haar naar binnen gestapt. Het is makkelijk pratende dame waardoor er al wat sneller een klik kan ontstaan dan bij een hele stille dame, daarnaast ziet ze er ook gewoon goed uit.

Het pijpen was prima en ondertussen met haar grote borsten mogen spelen. Intiem kon in meerdere standjes en ze komt helemaal tegen je aan liggen. Heb het laten afmaken met de hand waarbij ze verrast werd door een opkomende fontein Ik kreeg wat doekjes aangeboden en ze verdween naar de wasbak omdat zij ook onder zat. Tijdens het aankleden nog een prettig gesprekje met haar gevoerd en was ze verbaasd dat ik geen vriendin had (streelt toch een beetje je ego). Afscheid genomen met drie zoenen, gewoon een prima date zoals het hoort.

Commentaar

Deze dame ook bezocht prima te doen weer. Naakt is ze zeker lekker te noemen. Lekker rustig begonnen en daarna zij boven lekker laten jumpen op mn pik.

Afgesproken dat we samen een keertje hotel gaan pakken en dan de hele nacht gaan neuken hHaha kijken of het ervan komt.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k03, Flori / Sienna / Sharon (Roe)

Onlangs bij Flori geweest. Ze ziet er aantrekkelijk uit met haar grote borsten, dat speelde een grote rol bij mijn beslissing om bij haar naar binnen te gaan. Op haar linkerborst heeft ze een tatoeage, daar hou ik minder van. Ik vind het een erg leuke meid, ik vind haar zeer sympathiek. Haar seksuele performance vond ik ok, maar niet heel bijzonder. Misschien wordt dit de volgende keer beter en bezoek ik haar wel opnieuw. Ze viel zeker niet tegen. Ik zou zeggen doen!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 03 k03, Flori / Sienna / Sharon (Roe)

Deze dame vorige week bezocht voor een kinky sessie en dat is uitstekend bevallen!
                                vooraf nam ze de tijd om door te nemen wat ik lekker en geil vind en daar heeft ze goed naar gehandeld. Ze heeft voor mij het perfecte figuur met grote borsten en een heerlijke kont. Tijdens de sessie was het geen probleem dat ik poppers gebruikte. Ik heb haar heerlijk lang aan haar kont kunnen likken in standje 69, waarbij zij me heerlijk aftrok. Ook heeft ze mij nog anaal gevingerd wat ze heerlijk met gevoel deed, en uiteindelijk ben ik klaar gekomen op haar grote tieten. Mij ziet ze vaker terug!

Commentaar

Vernomen dat deze dame weer werkzaam is.
                                  Topic uit archief gehaald.
                                  Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Aan het werk...
                                  X