Lavinia (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lavinia (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k4

Sedert enkele maanden staat deze Roemeense schone in het middenste raam van VL 12. Doorgaans heeft ze een weinig verhullend topje aan - topje is het eigenlijk niet te noemen, eerder een bedekking van de tepels zodat je de grote ronde borsten goed kunt zien. Aan het raam te weten gekomen dat ze Roemeense is en zichzelf Lavinia heet, de standaard prijzen gelden en overal aangekomen mocht worden, ook in het het poesje. Eens op de kamer na een korte babbel in het engels, wat niet meteen meeviel, lag ze snel op het bed met haar slipje nog aan. Blijkbaar was het aan mij de eer om haar daarvan te verlossen. Eventjes strelen en aan de tepels likken en het poesje bewerken (dat regelijk nat was !). Dan overgegaan tot pmc. Lekker goed, niet overhaast of zo en zo diep als ze kon. Ik had meteen voor een langere sessie afgesproken dus langer pijpen was geen probleem, ze ging er zelfs comfortabeler voor liggen. In vergelijking was nmc iets minder. Eerst amazone maar het was te merken dat ze het zelf goed had. Dus maar snel overgestapt op doggy. Eerst met haar benen uiteen, maar dan kreeg ze pijn als ik te diep stootte, dus maar de benen tesamen en dan ging het beter. Tegen dan stond ik al op ontploffen dus lang heeft het niet meer geduurd voor het condoompje volgespoten was. Om de rest van de tijd nuttig door te brengen nog een massage gevraagd & gekregen. Al bij al een goede ervaring, alhoewel ze wel een beetje meer had kunnen meedoen tijdens het 'voorspel'. Ook communicatie in het engels valt zoals gezegd niet mee. Misschien ziet ze me nog terug, maar een echt vaste klant zie ik me niet direct worden.

Re: Antwerpen, Schippersstraat 09/2, Lavinia (Roe)(goed)

Ben vanmiddag bij Lavinia geweest in de Vingerlingstraat 7/1. Denk toch dat het over dezelfde gaat als in dit topic, beschrijving klopt, alleen heeft ze nu blond haar. Ze noemde zich toch zo.

Ervaring was goed, eerst werd mijn kameraad op sterkte gebracht zonder CD, wat al een goed begin is, en heb ik poesje kunnen inspecteren en tetjes onder handen kunnen nemen. Ze heeft echt wel een prachtig figuurtje. Daarna zij on top en dan doggy style. Dat laatste was wel wat minder want ze hield mijne paal met haar hand vast. Ben er dan mee gestopt en met de hand laten aftrekken. Toch met goed gevoel buiten gegaan.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 01/3, Lavinia (Roe)

Al enkele keren op bezoek geweest, echt een toffe meid.
      Ze doet het rustig aan zonder dat overdreven gefake.
      Ze zal me nog wel zien, Alhoewel ze binnenkort met vakantie vertrekt.

Commentaar

Re: Antwerpen, Schippersstraat 01/3, Lavinia (Roe)

Lavinia was mijn eerste dame ooit in het SKW.
        Ze stelde me meteen gerust, had meteen een goed gevoel bij haar; Vriendelijke dame, niets op aan te merken.
        Pijpen was nogal standaard, wel heel lang.
        Seks was goed, ze was wel inderdaad - zoals hierboven al gezegd is - aan de stille kant.
        Werd niet weggeblazen door haar kunde, maar ik aangezien zij mijn eerste was en niet de laatste was, kan je stellen dat het ook niet teleurstellend was.

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 01/3, Lavinia (Roe)

Gisteren ook bij Lavinia geweest.
          Ze heeft nu lange blonde haren, maar nog steeds het weinig verhullende stukje stof, dat haar mooie borsten duidelijk toont.
          Zoals voorgangers al vertelden, standaard service zonder verrassingen, noch goede, noch slechte.
          Zeker te doen, indien je favorietje niet aanwezig is!!
          Laatst gewijzigd door delta 1; 17-05-17, 22:05. Reden: tekst en recensie samengevoegd

Commentaar

Re: Antwerpen, Vingerlingstraat 01/2, Lavinia (Roe)

Lavinia staat nu toch al enkele weken op SS12/1, steeds gedurende de avond/nachtshift.

Commentaar

Werkt ze nog steeds in de avondshift ? Ik moet bijna een uur rijden tot Antwerpen vandaar dat ik het even vraag =)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door aquas Bekijk bericht
                Werkt ze nog steeds in de avondshift ? Ik moet bijna een uur rijden tot Antwerpen vandaar dat ik het even vraag =)
                Zaterdagavond heb ze nog in de avondschift zien staan.

Commentaar

Klopt, maar de dagen daarna was ze er niet meer...

Commentaar

Volgens haar vriendin was ze nog op vakantie in Roemenië. Normaal komt ze begin september terug.

Commentaar

Ze is terug, op dezelfde locatie (SS12/1) en in dezelfde (avond/nacht-)shift !

Commentaar

Ik heb deze dame vanavond in Den Haag gespot. Geleenstraat 120k5.

Commentaar

Op het moment dat ze definitief verhuisd te zijn, zullen we haar hier ook verhuizen.
                          Sagaris

Commentaar

Lavinia stond gisteren op Geleenstraat 110/5.
                            Sagaris

Commentaar

klopt lavinia staat al een week in de geleenstraat op nr 110 k5 en is van plan nog wat langer te blijven .
                              theo
                              wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                              alleen huilebalken hebben spijt
                              god create the world in 7 days
                              day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Brengen we Lavinia naar Den Haag.

Ik krijg om 1 of andere duistere reden het adres niet aangepast. Dit zal dus de haagse moderator moeten doen.
                                Sagaris

Commentaar

Moderator: haarkleur staat nog op zwart, maar moet nu zijn: blond (zie post #2 en #5)
                                  Laatst gewijzigd door cremaster; 19-11-17, 13:34. Reden: Specificaties aangepast.
                                  And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Mooie blonde Roemeense waar ik nader kennis mee moest maken.

Behalve mooi ook erg vriendelijk. Ik heb mijn Roemeense woordenschat aardig kunnen oefenen en bij elk nieuw woord verscheen er een grote glimlach op haar gezicht.

Jammer dat het licht niet aan kon aangezien dit schaduwen op het gordijn zou geven.

Het was geen knalfeest maar ik heb alles wel gedaan.

Ondanks dat ze al 5 jaar in België heeft gewerkt kon ik dat niet echt merken.

Het was een standaard bezoek tegen een standaardprijs.

Ik zal haar nog wel een keer bezoeken vanwege haar vriendelijkheid en haar looks.

Commentaar

Lavinia staat al enkele dagen in de passage op nr 110p/11.
                                      theo
                                      wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                                      alleen huilebalken hebben spijt
                                      god create the world in 7 days
                                      day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Op deze rustige zondagavond even een wandeling gemaakt in de mooie Haagse rosse buurt! Ik zag Lavinia zoals gewoonlijk zitten op haar stoeltje, dame ziet er lekker uit en heeft een heerlijke kontje! Pijpen doet ze heerlijk met af en toe een deepthroatje. Tijdens seks geen contact en in doggy handje erbij.
                                        Ze heeft wel een lekker kontje om tegen aan te bonken! Ik kwam uiteindelijk heerlijk klaar, maar zoals eerder al aangegeven; is het een standaard bezoekje.
                                        Ze laat het allemaal maar gebeuren?

Commentaar

Na een lange tijd weer eens naar Den Haag geweest woensdag in de namiddag.
                                          na een beetje heen en weer gelopen trefde ik deze damen aan.
                                          mooi kort geil spijkerbroeken aan met een topje.
                                          blond haar en bolle tieten.( C )
                                          een mooie verschijning,om verliefd op te worden.
                                          €50 afgesproken, maar wat zijn die kamertjes toch klein, waardoor het behoorlijk benauwd kan zijn.
                                          begonnen met een korte pijpbeurt, maar al gouw de boel omgedraaid naar 69.
                                          na enige tijd is ze boven op het torentje gaan zitten, wat een prachtige borsten heeft deze damen en helemaal van uit deze positie.
                                          uiteindelijk nog even er achter gaan zitten en doggy gedaan.
                                          Een kort bezoek, maar als ze een iets betere locatie zou nemen zou het voor de wandelaar een stuk aangenamer zijn.
                                          Een mooie verschijning, maar qua sex had ik iets meer verwacht.

Commentaar