Den Haag, Geleenstraat 128 k4, Pony (Tha)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 128 k4, Pony (Tha)

Deze Thaise dame staat er al een tijdje geloof ik. Vreemd dat er nooit een recensie over haar geschreven is. Ze heet Pony. Een beetje vreemde voornaam, maar ja: what’s in a name :
    Ze had mooie lingerie aan dus ik heb het erop gewaagd.
    Achter het raam komt ze een beetje stug over maar dat bleek maar schijn. Ze is vriendelijk en heeft een leuke babbel. Ze stelde zich netjes voor en daarna P+N voor 50,= afgesproken.
    Eerst even gewassen en daarna ook op bed gaan liggen waar ze al uitdagend lag te wachten. Nadat haar ranke handjes mij op sterkte hadden gebracht ging ze lekker pijpen. Dat was rustig en diep en ze nam er de tijd voor terwijl ik me lekker aan haar volle C-cup kon vergrijpen :P. Op enig moment maar gestopt anders zat het rubber alweer vol ;D.
    Het in 2 standjes neukend (stevig doggy en missionaris) afgemaakt waarbij de vele spiegels een goed zicht geven op haar figuurtje. Wat is dat toch een lekker gezicht die stotende borsten in doggystyle.
    Tijdens het aankleden leuk gebabbeld en voldaan vertrokken.
    Ze werkt elke dag vanaf 21:00 uur.

Re: Utr., Zp 120-1, Pony (uitstekend)

vorige week vrijdag op zaterdagnacht deze dame bezocht en nu iets anders afgesproken dan normaal pijpen, neuken en massage. nu afgesproken om me te laten verwennen met een dildo in mijn gaatje en lekker laten klaarpijpen (MC).
    Ze pijpte eerst mijn lul lekker hard waarna ze het condoom om mijn harde lul plaatste met haar mondje en vervolgens de dildo in me gaatje plaatste lekker langzaam maar wel diep ging ze heen en weer in mijn gaatje en ondertussen pijpte ze me lekker diep na een tijdje werd hp bereikt en de boel schonngemaakt en zoals altijd volgde een stevige maar heerlijke massage en ging ik tevreden weer naar huis.

-xxx- jes

Commentaar

tijdje geleden deze dame bezocht op donderdagavond, ik ken haar al 10 jaar en ze is net als toen zeer vriendelijk en aardig, soms een beetje nukkig maar dat mag wel een beetje pit.
      Na elkaar begroet te hebben met dikke zoenen , elkaar uitgekleed en plaatsgenomen op bed, elkaars lichaam gestreeld, tepels en borsten likken, overgegaan tot standje 69 waarbij je me lekker diep pijpte en ik haar kutje verwende met mijn tong , oh wat kan ze dat tot geweldig zo lekker diep en geen plekje overslaan. ik had zin om lekker verwend te worden dus ze plaatste een dildo in me gaatje en speelde met mijn tepels, dit ging zo 15 minuten door totdat ze aangaf dat ze toe was aan een harde paal in haar natte doos. We hebben het spel vervolgens in 2 standjes afgemaakt waarna we lekker alles hebben gewassen en nog wat gedronken en met een dikke kus afscheid genomen.

Commentaar

Re: Utr., Zp 120-1, Pony (goed)

Hoewel het lijkt dat Copalover en ik de enigen zijn die deze dame lijken te waarderen, is dat maar schijn. Ik moet de laatste tijd wel eens wachten tot de toegang tot mijn Aziatische grotje opengaat . Maar dat wachten is het waard.
        “Gewoon Lekker Neuken” dat is de omschrijving voor dit bootje. Je moet wel weten hoe je dat bereikt. Als je de tijd neemt, niet gelijk aan haar tieten begint te kneden, maar het normaal opbouwd en een beetje leuk met haar praat, dan krijg je dat dubbel terugbetaald.
        Ze krijgt mij altijd gek door haar haar op te steken en mij lachend en geil aan te kijken: “You like that, hé?” Ze weet ook precies wat ik lekker vind: eerst lekker lang met olie aftrekken (zonder condoom) en daarna in missionaris met haar knieën opgetrokken gewoon diep neuken. Echt lekker.
        Ik ga vanvond weer.

Commentaar

Gisteren voor het eerst nader kennis gemaakt met Pony , nadat ik haar al een aantal keer vanaf het zandpad had gezien (wat toch wel enige indruk achterliet )

Nadat we ons allebei hadden uitgekleed, ging ik op het bed liggen, alwaar ik rustig kon genieten van haar prachtige borsten , met mooie grote, recht vooruit-stekende tepels , die ik natuurlijk helemaal hard zoog .

Daarna kreeg ik de B2B massage waarom ik had gevraagd , dit was ronduit geil moet ik zeggen. Gewoon heerlijk om die grote borsten op m'n lichaam te voelen

Uiteindelijk heb ik het afgemaakt in de doggie, terwijl ze langzaam maar zeker ging liggen op het bed, terwijl ik maar door bleef pompen .

Na afloop nog even een leuk praatje gemaakt, het blijkt dat ze dicht in de buurt van het zandpad woont , waardoor het voor haar heel makkelijk is als ze geen zin meer heeft om te werken, of als er geen klanten meer zijn.

Conclusie: een regelrechte aanrader , een dame die niet echt op de klok kijkt, en waarmee je ook een leuk praatje kan maken.

Commentaar

Re: Utr., Zp 120-1, Pony

Alhoewel zij eerst iet of wat stug overkwam wanneer je voorbijwandelde, trok zij me toch aan. En toen zij dan lonkte, kon ik het toch niet laten binnen te gaan.

Alhoewel ik dacht dat zij zich aan mij voorstelde als Cindy, heb ik deze recensie geschreven onder Pony omdat ik de indruk heb dat alles op haar wijst : Avondshift, Zandpad 120-1, leeftijd achteraan de 30, slank, grote siliconeborsten, lange tepels.

Eerst een lichte massage als opwarmer, dan een pijpbeurt die zonder meer goed was. Terzelfdertijd kon ik lekker met haar grote borsten spelen. Uiteindelijk afwerking in doggy style.

Wat mij echter niet 100% beviel, was haar poging (tot 2 maal toe) to” have more money”, maar tja er zijn er velen die dit trachten te doen, je kan het de dame in kwestie niet kwalijk nemen.
            Alles scheen ook wel heel vlug te moeten gaan.

Al bij al had ik toch spijt niet ergens anders binnen geweest te zijn, want vanaf 22 uur scheen het aanbod aan dames op het Zandpad toch redelijk groot te zijn!
            wico

Commentaar

Re: Utr., Zp 120-1, Pony (slecht)

vond het ook een tegenvallende ervaring. ziet er op een afstandje beter uit dan van dichtbij. lijkt op een omgebouwde trans eenmaal uit de kleren. vagina lijkt geen klit te hebben en borsten zijn ook verdacht hard.

Commentaar

Hoezo omgebouwd. Niks omgebouwd. Gewoon een lekker dame.
                Ja, de borsten zijn wat opgepept, maar dat is normaal voor een thaise. De meesten hebben geen volle borsten.
                Ik vond het prima. Ze is vriendelijk en weet gevoelsmatig wat je lekker vindt.
                Ik kwam uit mijn tenen klaar.

Commentaar

Oef, dat was weer lekker.
                  Gisteravond maar eens voor een uurtje gekozen: ik hou van uitgebreid tafelen… Het was een vijfgangen menu.
                  Eerst een B2B massage (met die borsten van haar begon dat al goed), dan met olie aftrekken (met sopgeluid) dan geraffineerd en soms diep pijpen en daarna in twee standjes gewoon degelijk neuqwerk met aan het eind een exploderend orgasme. Tjonge wat kan het toch goed zijn, het zweet stond op mijn voorhoofd.
                  Ze wil het echt naar je zin maken, ze let goed op wat je lekker vindt. Precies zoals dat gaat in Azië: “Be Nice And Get Rewarded”

Commentaar

Ook ik heb enkele weken geleden deze Thaise dame eens bezocht, het B2B werk is erg lekker maar dat is natuurlijk vrijwel altijd wel het geval tenzij je een enorme amateur treft. Ze werkt er volgens mij al weer heel wat jaren.
                    Lekker strak vooruitstaande tepels en redelijk grote borsten voor Thaise begrippen. Maar het was al met al toch niet van dien aard dat ik er de deur plat zal gaan lopen, beetje gewone middelmaat dus.

Commentaar

Gisteravond bij deze Thaise dame geweest. Had haar eerder wel zien staan en besloot vanavond een bezoekje te brengen. Van dichtbij is ze minder mooi dan van veraf maar zeker een alleraardigste verschijning. Vroeg wat een erotische massage en p+n koste, ze zei 100 maar had maar 70 bij me maar dat was goed. Even opgefrist en dan op bed. Heerlijk met olie aan de voor en achterkant gemasseerd met haar prachtige borsten met heerlijke tepels. Doompje erom en ze pijpte me met met een goed tempo en lekker diep. Vervolgens een aantal standjes gedaan waarbij zij lekker meedoet, ze vindt het volgens mij lekker om hard genomen te worden.

Achteraf nog een massage gekregen en daarna heel lang zitten kletsen, ik ben misschien wel meer dan een uur binnen geweest, deze dame houd wel van een gezellige babble met een collaatje erbij. Voordat ik wegging zelfs nog met d'r staan tongzoenen. Zelfs bij mijn eerste bezoek al haar telefoonnummer gekregen. Deze damen gaat mij vaker zien. En zoals in eerdere recensies geschreven als je aardig voor d'r bent kom je een heel eind. Een tatto heb ik overigens niet kunnen ontdekken maar ja deze dame heeft genoeg kwaliteiten om wel ergens anders op te letten.

Commentaar

Gisteravond ook weer eens bij deze mooie thaise binnengeweest,
                        het was inmiddels alweer jaren geleden dat ik bij Pony was binnengeweest

Nu ik tegenwoordig vaker op het zandpad kom dan op de wallen, had ik haar alweer een aardig tijdje in de gaten en dus moest het er binnenkort toch weer eens van komen om bij haar naar binnen te gaan

Gevraagd om een heerlijke B2B massage, en nadat we ons hadden uitgekleed mocht ik plaatsnemen op het bed

Wat een prachtig lichaam heeft Pony toch, ik moet eerlijk gezegd toegeven dat ik dat alweer was vergeten.
                        Heerlijk grote borsten (naar mijn professionele mening toch wel een maatje groter dan de C-cup die hier wordt beschreven)
                        die ik dan ook naar hartelust mocht verwennen en waarvan ik eigenlijk geen genoeg kon krijgen en die ook erg lekker aanvoelen: niet dat opgepompte keiharde siliconen gedoe waar ik absoluut niet van houd, maar gelukkig lekkere zachte borsten

Na die heerlijke uitgebreide massage deed ze een condoom om m'n keiharde paal en begon ze me lekker te pijpen, daarna heeft ze het lekker afgemaakt in de rodeo ride.

Na de seks nog een hele tijd liggen kletsen over van alles en nog wat, zij gaat me zeker nog vaker zien

Moderator: svp cupmaat 1 tandje omhoog zetten naar D-cup (siliconen)

Commentaar

na lange tijd Pony weer s bezocht , stom , stom dat ik zo lang was weggebleven , met Pony had en heb ik een leuke klik en t was weer gewoon super , beetje kort voor mijn doen maar ik moest snel verder maar t was geweldig , me balletjes werden heerlijk verwend , nmc in alle standjes : thanx Pony ik kom snel terug voor feestje!

Commentaar

ik ben toch niet de enige die deze dame nog steeds de lekkerste en liefste vind zeker?? zojuist weer heerlijk uurtje gehad , eerst lekker zoenen, vrijen , massage en daarna naar de hemel gepijpt : zo lekker dat ik voor t neuken al klaar was , en dan wil deze dame nog best even doorgaan : je bent een schat en lekker ook!

Commentaar

even snel Pon bezocht tussen de werkzaamheden , het was dus een vluggertje maar wa tis ze lief , zacht lekker en heet ! ja ze heeft liever een wat langer bezoek en gaat dan echt los maar ook dit was weer even genoeg om mijn nachtdoenst voort te zetten , hmmmmm

Commentaar

Den Haag, Geleenstraat 130 k2, pony

thaise \pony , voorheen zandpad per toeval tegengekomen ! dat mocht ik niet laten schieten en het weerzien was kort (door mijn tijdsgebrek) maar echt zalig , teasen , pijpen (is geen betere op aarde) en daarna heeft deze kanjer me heerlijk klaargereden, ik kom snel terug voor lange sessie

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 130 k2, Pony (Tha)

Vandaag weer lekker in een warm zonnetje de Geleen / Hunse door gewandeld. Een aantal rondjes gelopen. Was eigenlijk op zoek naar Samantha (maar die zie ik nooit met open gordijnen staan, volgens mij is zij van begin tot eind werktijd volgeboekt), Coco (daar zijn de gordijnen eigenlijk ook nooit open), Sissi (ook niet gezien) en Maria (ook niet gezien).
                                  Het werd dus zoeken naar iets nieuws, met alle risico's van dien. Geaarzeld over Thaise Lisa en Thaise Nok (tegenover de toiletten) en zelfs de TMM Paola overwogen (op 86-2), maar daar gelukkig vanaf gezien.
                                  Uiteindelijk terecht gekomen bij Pony op 130-2. Goede keus. Pony is al wat ouder maar daardoor met veel ervaring. Lekkere, geile sessie met haar gehad. Mocht overal aanzitten, zelfs vingeren in haar kontje was geen probleem. Lekker tongzoenen. Het laten afmaken met een heerlijke handjob. Pony is ook weer een bootvluchteling uit Utrecht. Die burgemeester heeft daar wat teweeg gebracht. Herhalingsgevaar: groot. Hygiëne: uitstekend.
                                  Misschien volgende keer een trio doen met haar Thaise buurvrouw Gina.

Commentaar

Nog aanwezig of was t van korte duur?

Commentaar

Is op zoek naar kamer in Amsterdam, maar wil toch graag 1 of 2 dagen per week in Den Haag werken. Vind het te stil in Den Haag om hier de hele week te blijven.

Commentaar

Bericht gehad: Pony nu in Amsterdam Barndesteeg in avond tot laat.

Commentaar

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...4/default.aspx