Monica (Bra), Den Haag, Doubletstraat 07 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Monica (Bra), Den Haag, Doubletstraat 07 k1

Afgelopen donderdag en vandaag heb ik Monica ontmoet, een Brasiliaanse dame die in Spanje woont en 41 jaar is. Ik wilde intiem, pijpen en met poppers. Dit was mogelijk voor 25 euro, en de poppers die ik had meegenomen, waren niet nodig, want ze had zelf.

Ik heb haar 40 gegeven, waardoor ik misschien onwijs goed geholpen ben, maar dit doe ik altijd. Aan de deur spreek ik af 25 pijpen/neuken voor 25 euro. Eenmaal op de kamer bij het vooraf afrekenen geef ik meer, doen ze ook meer merk ik.

Ik begin bij afgelopen donderdag. Eerst ging ze haarzelf opfrissen, zodat ik in die tussentijd mezelf kon uitkleden, daarna moest ik ook aan de wastafel komen, en werdt me geval grondig met warm water en zeep schoon gemaakt. Daarna nam de fris mondwater en bood mij ook aan. Dit voelde voor mij zeer goed, merkbaar een schone dame.

Op het bed beland, werd er eerst uitgebreid gezoend (misschien doordat ik extra had betaald), daarna wilde ze pijpen, waarbij ze vroeg, of ik met of zonder gepijpt wilde worden (misschien doordat ik extra had betaald). Uiteraard wilde ik zonder, en er werdt diep en zeer nat gepijpt.

Na de uitgebreide pijpsessie werd mijn geval weer met de keukenrol droog gemaakt, en voorzien van condoom en ging ze op haar rug liggen, waardoor ik haar kon nemen. Alle standjes wel gehad, ook met gebruik van poppers, en fantastisch meewerkend. Veel kreunen en dingen in het Spaans zeggen (ik hoop dat het goede dingen waren, want ik versta geen Spaans) wat heel erg geil klonk. Halverwege werd er nog een nieuwe condoom gepakt, vanwege de veiligheid zei ze, ook dit vind ik erg netjes.

Het was zeer goed gespeeld dat ze het lekker vond, maar weet dat dit niet zo was, want ze moest wel 2 keer glijmiddel toevoegen. Maar voor mij geen probleem, ze was er duidelijk voor mij, ik had echt het GFE gevoel.

Na 40 minuten ben ik gekomen, en werd ik nog netjes geholpen mijn geval schoon te maken (wat denk ik wel extra was, omdat ik extra betaald had). Daarna nog even nagepraat en vertelde ze mij dat ze uit Brasilie kwam, maar al jaren in Spanje woonde. Geen kinderen had. En ze vertelde mij dat ze 41 was.

Monica zelf ziet er uit als een vriendelijke vrouw, met kort bruin/blond haar. Is niet onwijs knap, maar zeker ook niet lelijk. Ze kijkt een beetje streng, maar kan zeker leuk glimlachen. Je ziet ook dat de leeftijd klopt, maar is zonder rimpels en ik val op ouder. Ze is volslank, waar ik ook op val, maar zeker niet dik. Ze is gezet, maar ook strak. Het is zeker niet zo, dat als je haar een tik op haar billen geeft, dat je haar nek ziet mee trillen. Haar doos is netjes kort, maar helaas geen streepje of kaal. Haar borsten waren ook zeer mooi, het mooiste uitzicht heb je als zij boven op gaat, dan zie je dat ze nog zeer strak zijn en zeker geen 41 jaar oud.

Vandaag ben ik ook geweest om 00.10 uur, was als van ouds, maar werd wel gewaarschuwd dat ik niet te lang kon, want voor 01.00 uur moest ze weg zijn. Dit is voor mij erg moeilijk, omdat ik niet zo snel kom, mede door het gebruik van de poppers. Schoonmaak vooraf was hetzelfde. De pijpsessie was wel anders, nu zei ze dat ze eerst met condoom ging pijpen, daarna zonder (ik weet dat ik in het begin veel voorvocht heb, dus denk dat ze daarom eerst met wilde). En het intiem was hetzelfde, dus perfect.

Om 00.35 uur ben ik gekomen, ruim voor tijd dus, en hebben nog tot 00.50 uur gezellig zitten praten, dat ze tussen 11 en 15 mei weer even terug zal gaan naar Spanje en ze vroeg ook of ik meewilde (wat me denk ik heel veel geld kost), maar heb dat afgewezen en zo ook haar telefoonnummer gekregen.

Duss...... IK ga zeker terug komen, al wil ik nog wel op korte termijn de volgende 2 dames prive ontmoeten, prive heeft mijn voorkeur.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=212790

http://www.hookers.nl/showthread.php...ighlight=marja
    ------------------------------------------------------------------

Max

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k04, Monica (bra) (uitstekend)

Vanmiddag de Doubie weer eens bezocht. Helaas was Jannet (23k2) wederom niet aanwezig. Werkt ze (hier) niet meer? Saskia was eerst wel aan het werk (wit vogeltje) maar even later was het vogeltje weggehaald en “de vogel” gevlogen? Gelukkig had ik een paar namen opgeschreven. Dus o.a. in de passage langs Monica gelopen. Ze zag er niet erg Braziliaans uit. Toch een praatje gemaakt en goede afspraken gemaakt. Eenmaal binnen volgde ongeveer hetzelfde ritueel als beschreven door “Max_Den_Haag”. Na de wasbeurt ging ze al gauw op haar knieen en volgde een goede pijpsessie. Daarna belandde ik op het bed en bereed zij mij in cowgirl positie. Met die twee mooie borsten boven je bungelend volgde al snel een salvo uit de puddingbuks.

Monica spreekt een beetje Nederlands, iets meer Engels, en Italiaans, Spaans en Portugees. Helaas spreek ik die drie talen niet. Toch konden we redelijk met elkaar babbelen. Monica is een stevige dame, maar niet echt dik. De hygiene is bij haar goed verzorgd.

Commentaar

Gisteren hier voor de tweede keer geweest, vooral vanwege haar grote borsten naar binnen gestapt. Ze begint lekker met vol tongzoenen zodra de kleren uit zijn en beide gewassen, daarna pijpen zc, lekker missio terwijl we lekker liggen te zoenen en dan hou ik het niet lang meer. Het ligt er allemaal net te dik bovenop om echt een gfe te zijn, maar 't is wel ontzettend lekker allemaal.

Commentaar

Omdat het eerste bezoek wel was bevallen heb ik vanmiddag weer voor Monica gekozen. Ik heb het voorbeeld van “meneerpiet” gevolgd. Het was warm, vooral in de passage. Monica heeft een ventilator in gebruik. Ze zegt dat er ook airco aanwezig is, maar daar heb ik niet veel van gemerkt. Ze begint met zichzelf op te frissen, zodat je je in die tussentijd zelf kan uitkleden, daarna werd ik ook verzocht bij de wastafel te komen, en werd mijn gereedschap met lauw water en zeep schoon gemaakt. Daarna nam ze een slok mondwater (listerine) en vroeg ook mij om de mond te spoelen. Wederom heb ik dus ondervonden dat zij hygiene hoog in het vaandel heeft staan. Daarna lekker tongzoenen, ze bood ook haar borsten, die er goed uitzien, diverse malen aan.Vervolgens pijpen zc, ditmaal niet staande, maar liggend op bed. Ook de ballen werden niet vergeten. Daarna kwam het condoom er omheen en ging ze op haar rug liggen, lekker missio en af en toe te zoenen. Dat voelde allemaal erg lekker aan en na enige tijd volgde het te verwachten salvo uit de puddingbuks. Hierna was er weer de wasbeurt. Ook Monica wast zich netjes.

Commentaar

Inderdaad een vriendelijke vrouw waar je een heerlijke tijd mee beleefd. Ze neemt de tijd voor je en geniet er zelf ook van. Lekker pijpen, zoenen, beffen en dan lekker afmaken met condoom. Hygiene staat hoog in het vaandel. Gelukkig kunnen we nog een paar weken genieten voor ze voor een aand naar Brazilie vertrekt.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k04, Monica (bra)(uitstekend)

Vorige week bij deze dame langs geweest na de goede recensies vind dat ze heerlijk pijpt. Ze bouwde het rustig op en bracht me binnen 15 minuten naar een hoogtepunt, erg fijn en niet bng om hem af en toe diep te nemen.

Leuk!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k04, Monica (bra)(uitstekend)

Na de vele goede recensies deze dame bezocht en ik moet zeggen de goede recensies zijn terecht!
              Ze is lief,rustig en niet onbelangrijk de hygiëne is uitstekend verzorgd.Het pijpen is dik boven "modaal" en je wensen worden zonder morren uitgevoerd.
              Kortom, KLASSE!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k04, Monica (Bra)(uitstekend)

Vandaag Monica weer bezocht en net als de vorige weer een superbezoek. Eerst weer een beetje voorspel (zoenen en wat sabbelen aan mijn tepels) waarna ik haar mocht likken waar ze zichtbaar van genoot. Daarna heeft ze me heerlijk (diep) en langdurig gepijpt. Daarna verschillende standjes afgewerkt en afgesloten met doggy waarbij ze met haar buik op bed ging liggen zodat ik haar flink kon stoten. Ze bewoog ook lekker mee en had er zelf ook zin in waardoor het rubbertje weer vlot was gevuld. Blijft een toppertje die Monica.

Commentaar

Omdat ik zin had in pzc heb ik zojuist Monica bezocht.
                  Niet helemaal mijn type, maar vanwege de goede recensies heb ik haar gekozen.

Ik vroeg aan het raam om pzc maar dan wel hard/stevig.
                  No problemo, zei ze.
                  Ze bekeek mijn harde knuppel goedkeurend en gaf hem vervolgens 15 minuten lang al haar aandacht.
                  Deze dame weet wat pijpen is.
                  Nadat ik was klaargekomen keek ze tevreden. Wat een pro!
                  I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Gisteren na aankomst Den Haag direct naar de doublet gestapt en gelijk bij Monica naar binnengestapt ondanks het feit dat er een andere dame bij haar op de kamer was maar omdat Monica heeft gezegd dat ik dan gewoon binnen kon komen dat ook maar gedaan want had géén zin om nog langer te wachten want aan klandizie heeft Monica géén gebrek.
                    Het was sinds eind augustus dat ik haar niet meer had bezocht dus werd het tijd voor een bezoek dacht ik.
                    Eerst weer een grondige wasbeurt en daarna een heerlijke pijpbeurt; ik moest haar zelfs vragen om over te gaan tot het neukwerk want ze bleef maar doorgaan met pijpen. Daarna overgegaan tot de missio en tussendoor roepen dat ik haar goed moest neuken en nog andere taal wat mij nog meer opgeilde en dus spoedig klaargekomen en nog een praatje achteraf. Ze liet me nog zien dat ze pas bezig was met het onder de knie krijgen van de Nederlandse taal dus misschien dat we straks in ons moeders taal met deze Braziliaanse kanjer kunnen converseren.

Commentaar

Na de geweldige sessie met On in de Geleenstraat even de benen gestrekt, koffie gedronken en wat gegeten in de Wagenstraat, vervolgens toch maar weer naar de Doubie gelopen. Eigenlijk op zoek naar Emma op 30-3 en Sandra op 22-1. Helaas beiden niet beschikbaar. Nog wat verder rondgelopen en uiteindelijk bij Monica (11-24 kamer 4) terecht gekomen. Ze zat aan de telefoon, was niet echt aan het lonken, maar ik herinnerde mij haar recensies en die zijn zonder meer goed te noemen. Daarom toch maar naar haar toe gelopen en met haar afspraken gemaakt (pzc, tongzoenen, beffen en verschillende standjes). Na binnenkomst ontdooide Monica volledig. Gezellig met haar zitten praten terwijl zij zich uitvoerig aan het wassen was en ik mijn kleding uitdeed. Vervolgens ging zij mijn gereedschap grondig reinigen. Staande lichaamsverkenning met daarbij al aardig wat zoenen. Vervolgens naar bed waar we uitvoerig elkaars lichaam hebben verkend. Toen maar eens naar beneden afgedaald om Monica een lekkere likbeurt te geven. Ze gaat daar helemaal in op, beweegt lekker mee en kwam uiteindelijk heerlijk klaar. Rollen daarna omgedraaid. Monica ging na eerst allerlei kusjes op mijn lichaam te hebben gegeven, naar pikkemans en nam hem heerlijk in haar mond. Haar pijpwerk is fantastisch. Ze neemt er alle tijd voor en doet het rustig aan. Abosluut geen haastwerk en totaal geen tijdsdruk, terwijl ik toch maar 30 euro had betaald. Daarna ging het condoom erom en heb ik Monica in standaard positie heerlijk geneukt, waarbij ze haar benen lekker hoog optrok en het zichtbaar naar haar zin had. Klaarkomen duurde een tijdje (logisch na mijn eerdere sessie met On) maar uiteindelijk het condoom toch weer volgespoten. Samen even op bed uitgerust en vervolgens, na weer een goede wasbeurt, de kleertjes weer aan. Heerlijke spontane en lieve vrouw. Groot herhalingsgevaar aanwezig. Ik hou nou eenmaal van gfe's. Vandaag mijn lucky day, eerst On en daarna nog eens Monica.

Commentaar

Sinds mijn eerste bezoek heb ik nog twee herhalingsbezoeken afgelegd.
                        Iedere keer is het weer prima!
                        Deze dame kan echt enorm goed pzc en is pas tevreden als ik dat ook ben.
                        I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Vanmiddag eindelijk Monica weer kunnen bezoeken want ze is vaak bezet. Na een grondige wasbeurt en mondspoeling eerst weer wat zoenen en daarna gaat ze langzaam naar beneden om je lul een heerlijke lange pijpbeurt zc te geven.
                          Een klein beetje glijmiddel en daarna in de missio haar stevig geneukt waarbij ze na een tijdje met schokkende bewegingen ook klaarkomt. Een dame die zelf ook van de sex geniet en je dit ook laat blijken. Verder ook heel aardig en iemand met wie je goed kan praten. Totaal geen tijdsdruk bij dit alles dus herhalingsgevaar zeer groot.

Commentaar

Bij afwezigheid van Lisa (zij komt eind vd maand weer terug) Monica weer eens bezocht. Zij liet weer even merken dat ik lang niet geweest was. maar vond het leuk om me weer eens te zien. Relaxed ontkleed, gespoeld met mondwater en het feest kon beginnen. Het een heerlijk avontuur. Een heerlijk blowjob waarbij ze ook m'n ballen te grazen nam, lekker haar kutje uitgelikt en samen al neukend klaar gekomen. Geen slechte beslissing om weer eens langs te gaan, al kijk ik wel naar Lisa uit.

Commentaar

Gelukkig was Monica dit keer bij mijn aankomst in de doublet vrij hoewel ik zag dat ze mobiel in gesprek was maar ik bleef even staan en niet veel later deed ze de deur open en terwijl ze nog in gesprek was ontdeed ik mij van de overbodige kleding. Een grondige wasbeurt zoals altijd volgde en na plaats te hebben genomen op bed begon ze me lekker te kussen. Een fantastische blow-job volgde en erg lang dit keer en ze zei speciaal voor mij
                              De rest wat volgde was ook weer uitstekend te noemen; mijn rug was na afloop behoorlijk nat geworden van de inspanning; en met haar vriendelijkheid en uitstekende service is ze voor mij een vaste dame geworden maar aangezien ze vaak bezet is weten veel mannen haar dan ook wel te vinden.

Commentaar

Het is alweer bijna een week geleden dat ik bij Monica ben “binnengewipt”. Tja, wat valt er nog over te zeggen? Monica is een vakvrouw. Ze is schoon (voor zichzelf) en zorgt dat ook de klant schoon is/wordt. Voor mij is ze een DVP met een GFE. Geen haastig spoed. Deze keer zal ik maar weer eens een recensie invullen. Tja, dat herinnert mij eraan dat ik dat ook voor mijn bezoek aan Ana (Port) nog moet doen.

Commentaar

Translated with Google translate
                                  Monica, mijn favoriete provider in Den Haag
                                  Monica werkt in Doubletstraat in kamer 4 van het overdekte steegje van nummer 11 - 25. Ze heeft een bordje in haar raam met haar naam erop als ze aanwezig is., Meestal 11-23 uur. Ze is ongeveer 170 centimeter, gezet en 45-50 jaar oud.
                                  Haar huid is glad, ze is goed geproportioneerd en heeft mooie stevige natuurlijke borsten cup C. Ze is Braziliaanse en spreekt redelijk Engels. Haar gezicht is een buurvrouw type met kort bruin haar.
                                  Ze rekent 25 euro voor een uitstekende service: knuffelen, zoenen, strelen over mijn hele lichaam, fellatio natuur en beschermde coïtus. Alles gebeurt in een zeer vriendelijke ongehaaste mode, een waar genoegen. Elke keer als ik ben in Den Haag ik haar bezoek tot mijn volle tevredenheid.
                                  Er is een nadeel: ze geeft al haar klanten dit uitstekende service, dus is ze erg populair, zo vaak haar gordijn gesloten is omdat ze bezig is, maar ze is het wachten waard.

Original Text
                                  Monica, my favorite provider in The Hague
                                  Monica works in Doubletstraat in room 4 of the covered alley running from number 11 – 25. She has a sign in her window with her name on it when she is present., mostly 11-23 hours. She is about 170 centimeters, full bodied and 45-50 years old.
                                  Her skin is smooth, she is well proportioned and has beautiful firm natural breasts cup C. She is Brasilian and speaks reasonable English. Her face is a next door neighbour type with short brown hair.
                                  She charges 25 euros for an excellent service: cuddling, kissing, caressing all over my body, fellatio nature and covered coitus. All done in a very friendly unhurried fashion, a real pleasure. Every time I am in The Hague I visit her to my full satisfaction.
                                  There is one disadvantage: as she gives all her customers this excellent service she is very popular, so often her curtain is closed because she is busy, however she is worth waiting for.
                                  'In coïtus veritas'

Commentaar

Eergisteren bij Monica langs geweest, voor de 2e keer. Laat in de middag was het niet gelukt om haar met een open gordijn te treffen, maar 's avonds had ik mazzel. Ik was al een aantal malen tevergeefs langs haar raam gewandeld, maar bij de zesde of zevende ronde kwam er net een wandelaar naar buiten en kon ik naar binnen. Het werd weer een fijne ontmoeting.

Ze houdt van rustig vrijen met alles erop en eraan. Ze vertelde dat zij zelf haar recenties hier wel eens doorgenomen had en vond dat sommige van haar fans wel wat overdrijven. Wat zij daar vervelend aan vindt? Nou, dat schept bij sommige wandelaars verwachtingen die ze niet altijd kan waarmaken. Ze houdt niet van al te ruw gedoe en sommige van haar klanten gedragen zich te grof of zijn gewoon te vies om leuk mee te werken. En sommige klanten vinden dat de dame verplicht is hún dromen waar te maken. Zo van: Ik heb er toch zeker voor betááld? De wereld steekt anders in elkaar. Je betaalt voor haar tijd en samen maak je de kwaliteit. Of niet.

Vanaf 23 juli tot 1 augustus gaat zij er een weekje tussenuit om te chillen. Tis maar dat jullie het weten.

Commentaar

Oeps, bijna vergeten een recensie op te stellen. Het is al weer een dag of tien geleden dat ik wandelde in de Doubie. Nummer 1 op mijn lijstje was Martha (P11/25/k8) maar zij was er niet. Ook Nuria was niet achter haar vaste raam te vinden. Later bleek dat zij verhuisd is naar 26a/k1. Betty zag ik ook niet. Monica was bezet. Na een paar rondjes gewandeld te hebben weer naar Monica. Ook Laura had ik op mijn lijstje staan, maar ze leek mij absoluut niet Braziliaans. Ik heb haar niet aangesproken, had ik dat maar wel gedaan. Want bij het nalezen op Hookers bleek dat zij het toch wel was. Na geruime tijd te hebben gewacht ging het gordijn en de deur bij Monica open. Tja, wat kan ik nog van het bezoek vertellen. Het was weer een prima bezoek, de hygiene was goed, ze neemt de tijd voor je, ze is voldoende spraakzaam, enz. Dus herhalingsgevaar buitengewoon groot.

Commentaar

En vandaag stond daar zomaar uit het niets Monica! Bij haar binnengestapt en gekozen voor een rustige behandeling. Zoals altijd heerlijk zoenen, likken en sabbelen onderweg naar beneden waar ze 'a job to do' had. Wat kan Monica waanzinnig lekker pijpen, rustig, totaal ongehaast en met veel gevoel werd er het een en ander aan verwennerij gepleegd. Likken langs de schacht, mijn liezen, pijpen tot tegen deepthroat aan, het was geweldig. Toen ik het nogal benauwd kreeg heerlijk met haar borsten aan de gang en op de rug gelegd voor een lekkere befbeurt. Tot 2 x toe kreeg ze een ongecontroleerd orgasme waar we beiden van genoten. Tussendoor heb ik m'n Braziliaans Portugees weer eens lekker kunnen ophalen. Monica vindt het leuk om in haar eigen taal te communiceren, ik vind het een leuke aanvulling op de lichaamstaal zeg maar
                                        Nogmaals lekker aan het pijpen geslagen en uiteindelijk toch maar een rubbertje er om en in missionaris de boel afgevuld. Het was kortweg verdomde lekker en weer duidelijk dat ik véél te lang niet bij haar geweest ben...
                                        Herhalingsgevaar? Morgen!
                                        Gr, B.

Commentaar

Vandaag weer Monica kunnen bezoeken, heb bijna 2 uur rondjes gelopen want ze was steeds bezet.
                                          Afgesproken €50,- voor een half uur.
                                          Tijdens de sessie heb ik mij bedacht en ach het is bijna kerst laat ik mijzelf eens verwennen en er € 100,- voor een uur tegenaan gooien.

Na ons beide gewassen te hebben ( met de hygiene zit het wel snor ) ben ik op bed gaan liggen en mij lekker rustig met lange halen laten pijpen.
                                          Daarna heb ik haar lekker geneukt eerst doggy, daarna missio en het condoom was weer snel gevuld
                                          De tijd die over was heeft Monica mij heerlijk gemasseerd, wat een relaxte vrouw is het toch.
                                          Met een voldaan gevoel huiswaarts gekeerd... tot de volgende keer

Mvgr,

Latinalover