Viviana (Ven), Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Viviana (Ven), Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06

Klein typisch latina meisje. Kleine maat bh ook maar leuke dingetjes.
    Vroeg om pzc en dat was geen probleem voor de gebruikelijke 50e.
    Na het wassen begon ze gelijk heel lief naar mijn vriend te kijken en vroeg ze of ze met mijn ballen mocht spelen? ............nou vooruit dan maar, maar alleen voor deze keer Heerlijk! Echt met veel zin erin! Daarna werd het afgewisseld tussen ballen en knuppel, precies zoals dat moet zijn.
    Was prima in voor meer spelletjes en vond het heel leuk om mij een beetje straf te geven. Geil dametje!
    Als ik 1 minpuntje moet geven is dat ze een beetje gehaast overkwam, maar ik was zoals naderhand bleel, de laatste van de dag. Na ja; volgende keer nog zien of het daarom was?

Ze zei uit Venezuela te zijn. Ik denk meer aan Colombia, maar dat is niet zo belangrijk.

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k08, Bibiana (Ven) (uitstekend)

Ben gisternacht vlak voor sluitingstijd voor een 2e bezoekje bij Bibiana binnen geweest. 27 jaartjes jong uit Venezuela. Ze heeft een mooi lichaam met dito mooie borsten! Heeft zeer mooie ogen en heeft lang donkerblond haar! Ze is ongeveer 1.55m. Tatoeages en piercings heb ik niet gezien bij haar. Wel droeg ze een gouden kettinkje om haar linker enkel.
    Ik was al eens een keertje eerder bij haar geweest, wat denk ik al bijna 2 jaar geleden is. Ze werkt hier dus al een poosje!
    Van mijn eerdere bezoekje is me wel bijgebleven dat de communicatie stroef verliep. Dat is nog steeds zo want haar Engels en Nederlands is mondjesmaat!

Na de betaling van 30 eurootjes, ik had niet gepast en 5 euro ga ik niet terugvragen, begonnen we ons uit te kleden. Even snel wat opgefrist en plaats genomen op bed.
    Bibiana begint met een beetje voorspel. Beetje zoenen, ze bijt ook zachtjes in je tepels! Tijdens het pijpen bracht ze het condoom om met haar mond!
    Dacht even dat ze zonder pijpte maar schijn bedriegt.
    Ze varieert met wat korte en diepere halen in een normaal tempo! De aanraking voelde goed aan!

Voor het neuken begonnen we met cowgirl! Langzaam ging ze op me zitten en het feest kon beginnen! Geil aanschouwde ik haar mooie lichaam tijdens het gekets! Daarna wou ik de regie in handen nemen en hebben we gekozen voor missionaris! Ik kon haar flink hard doorneuken wat ze geen probleem leek te vinden! Ze vertoonde af en toe wat pijnlijke trekjes maar dat maakte me alleen nog maar geiler! Zolang ze er niets van zeggen zou het wel goed zijn. Activiteit is aanwezig en het kreunen laat ze ook niet achterwege, dat is wel fake en iets te veel van het goeie. Ondanks dat kwam ik weer vrij snel tot een gevuld rubbertje!

Voor en na de seks wast ze haar uitgebreid bij de wasbak! Hygiene is dik in orde!

Bibiana is niet geschikt om lekker mee te gaan babbelen, maar daar ga je immers ook niet voor! Communicatie is lastig! Voor de seks vindt ik het een heerlijke supersexy meid!
    Aanradertje!!!

Ze zat gisteren op nr 11/25p kamer 6.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06, Bibiana (Ven) (uitstekend)

TOM HOOKER was Dinsdagavond in de Doubie waar hij naar binnen is gegaan bij Bibiana.Bij de deur de prijs afgesproken. eenmaal binnen dacht ik nog even welke kant het uit zal gaan.ze praat niet veel en ik had het gevoel dat alles op de automatische piloot ging maar dat was niet het geval. eenmaal op bed begon ze overal op me lichaam te kussen. na een lekkere blowjob vroeg ik of ze bovenop Tommie kwam zitten. op zich is ze niet zo groot maar het gereedschap van Tommie wel dus dat ging heel rustig op en neer totdat ze zei jij boven nadat ik hem heel langzaam naar binnen schoof voerde ik het tempo op. ze kon wel wat hebben maar naar een poosje zag ik dat ze het toch niet zo fijn vond ik heb het toen maar afgeblazen en ze heeft het met de hand afgemaakt. naderhand nog wat gepraat ze zei dat ze half Fillipijns half Venuzelaans was. en ze deed ook haar haar los. en toen dacht ik ze is zo nog knapper met het haar los. op zich niet slecht maar ook niet goed. een herhaling voor mij zit er niet in ivm met dat er geen klik tussen ons was. zeg maar te afstandelijk.

Mvg. TOM HOOKER

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06, Bibiana (Ven)(goed)

Gisteravond Bibiana weer eens bezocht. Voor zover ik weet was dit mijn derde bezoekje bij dit Zuid-Amerikaanse getinte popje. Haar Engels is ietsje verbeterd waardoor we deze keer ietsje makkelijker konden onderhandelen over de gewenste sekshandelingen. Voor 50 euro kon ik op topservice rekenen met pijpen zonder erbij! Bij het wassen kreeg ik een helpende hand van haar. Handjes wassen deed ik zelf maar het plassertje werd door Bibiana grondig gereinigd!

Wat volgde was het voorspel wat begon met wat opwarm kusjes op mijn bovenlichaam en in de nek. Ik nam vervolgens plaats op de bedrand en Bibiana deed gehurkt voor mijn leuter waarvoor ik haar de extra centen had betaald. Met veel gelik en gesabbel aan de ballen wat erg geil en lekker was nam ze met beleid mijn pik in haar mond. Het pijpen deed ze voorzichtig aan. Niet zo diep, rustig zuigend, wel gevoelig maar toch niet echt wat ik er van had verwacht. Nadat ze het condoom erom had gewurmd kon het plotseling wel ineens wat dieper en krachtiger!

Voor het neuken na wat smeersel heb ik haar in de doggy stand gepaald! Staande voor het bed nam ik achter haar plaats en ging het er lekker wild aan toe. In een goed tempo, en met veel gekreun erbij kon the mad dog zich lekker uitleven! De normale positie gebeurde op bed en ze strekte haar benen ruim genoeg waardoor ik goed diep kon binnendringen. Dat ging er ook best wel weer heftig aan toe met het nodige gekreun. Af en toe lijkt het wel net alsof je haar flink pijn doet afgaande op haar pijn uitdrukkende gelaat! Mijn speelmaat is toch echt niet van het berelul formaat dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Laten we het er maar op houden dat ze niet veel kan hebben! ik ging zo nog een poosje door maar ik merkte dat de concentratie wat afnam waardoor het een moeilijke bevalling ging worden.

Ze stelde voor om het met de hand af te maken wat ze nog een tijdje heeft geprobeerd. Rukkend en ook nog wat blazen tussendoor erbij wou ze me toch naar mijn hoogtepunt proberen te helpen. Na een poosje hield ik het voor gezien omdat het naar mijn gevoel toch niet ging lukken. Al met al was het wel een voldoende waardige sessie. Misschien ga ik het nog wel een keertje bij haar rechtzetten!

Commentaar

Gisteravond Bibiana weer een flinke beurt gegeven.
          Ze heeft staand lekker aan mijn tepels gezogen, terwijl ze mijn ballen masseerde en ik haar lekker aan het vingeren was.
          Daarna ben ik op bed gaan liggen met mijn rug tegen de muur...Bibiana hurkend op de grond aan mijn genotsstaaf begon te zuigen en d'r eigen vingerend.
          Op een gegeven ben ik gaan staan, heb der opgetild op bed gelegd...benen helemaal wijd gegooid en der flink gelikt.
          Ze had het niet meer...2 vingers lekker diep in haar natte grotje..ze begon lekker aan der eigen tepels te trekken.
          En smeekte mij om haar te neuken...
          Eerst mijn eikel een paar lekker door haar gleufje gehaald en toen in 1x diep erin...en met flinke diepe stoten eerst haar klaargeneukt en vervolgens het rubbertje overvol gespoten.
          Ik was me aan het wassen en ze keek me geil aan, zag dat ik nog een redelijke stijve had en begon me zonder condoom lekker geil te pijpen..zei op een gegeven moment dat ik klaar zou komen...mocht ik over der borsten heen spuiten.

Bibiana is top en geilwijfie!

Overigens op K32 /1 stond gisteravond een sexbom!
          Ze heeft een boskrullen, tatoe over der buik, een ass waar je u tegen zegt.
          Jammer genoeg was ze constant bezet, anders had ik haar even een apk keuring gegeven.
          Klanten die naar buiten hebben een glimlach, dus volgens mij is haar service top.
          Ramen zijn constant beslagen, dus die lust er wel pap van!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06, Bibiana (Ven)(uitstekend)

Zaterdagavond een bezoek gebracht aan Bibiana. eerlijkheidshalve moet ik zeggen omdat het aanbod voor TOM HOOKER slecht was en ik dacht dat Bibiana wel een herkansing mocht want de laatste keer bij haar was het net aan. bij binnenkomst heb ik haar 50 euro betaald en we hebben ons uitgekleed waarna ik bij de wasbak mezelf heb opgefrist en zei dit niet deed. op bed beland ging ze over me heen liggen en begon me in mijn nek te zoenen waarna ze langzaam naar beneden daalde en ze een lekkere blowjob gaf. na deze geweldige blowjob vroeg ze om te neuken waarbij ik aangaf dat zei boven moest gaan zitten. dit hield ze lekker lang vol totdat ik zo opgewonden was dat ik vroeg of ze missio wilde waarbij ik haar keihard nam maar aan de reaktie op haar gezicht was het een beetje te pijnlijk en ik voorstelde om het met de hand af te maken. moet zeggen dat het niet verkeerd was maar een herhaling zit er niet op korte termijn in. niet dat het slecht was maar echt een klik is er niet tussen ons.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER

Commentaar

Was benieuwd naar dit meisje, en vandaag was ze in een vrolijke bui.

Dus vriendelijk binnen ontvangen, en ze deed haar best om Nederlands te spreken, wat best ging.

Op bed eerst rustig opgewarmd, ze begon met kusjes geven in mijn nek en langzaam naar beneden. Pijpen ging met condoom, erg rustig, best wel lekker, en ze nam de tijd. Voor het neuken kwam ze naar voren zitten, en kwam ze voorover liggen. Met haar zo bovenop, ging het rustig aan, maar met veel gevoel, en zo kwam ik lekker klaar.

Het hele bezoek ging het dus erg rustig aan, maar er was een klik, en de hygiene was goed met het wassen, dus kom ik hier graag nog eens terug.

Commentaar

Bibiana had ik een jaar geleden al een keer bezocht op deze kamer. Helaas staat er vaak een andere dame op de zeldzame keren dat ik in Den Haag ben. Herinnerde me Bibiana wat ouder en liep dus nog maar een rondje voor het ik besloot bij haar aan te kloppen en zelf toen wist ik het niet zeker of het wel de dame was die ik in gedachten had.
                op zich maakte dat niet uit - al het had het een andere dame geweest - haar glimlach toen ik langsliep was uiteindelijk hetgeen mij overhaalde om bij haar naar binnen te gaan.

Na een korte voorstel ronde - het was immer al lang geleden, dus ze kende me niet meer - mezelf gewassen en het geld op bij het fonteintje neer gelegd, terwijl Bibiana zich ontkleedde en het bed begon op te maken. Ik liep naar haar toe en liet mijn handen langzaam haar lichaam verkennen. Ze draaide met haar kontje tegen me aan zodat ik al snel iets tussen ons voelde groeien. Heerlijk met haar borstjes gespeeld. Ze plaatste haar handen over de mijne en gaf daarmee aan dat mijn handen deze plek voorlopig niet mochten verlaten. Nadat ik al goed opgewonden was op bed plaats genomen, waarbij Bibiana een heel sensuele en langzame blowjob gaf waarbij ballen en schacht afwisselend werden gelikt. Het condoom werd met de mond aangebracht en ook hierbij - beetje voor beetje. Voor mijn gevoel steeds een millimeter per keer afgerold. Heerlijk.
                Haar duidelijk gemaakt dat ik niet meer kon wachten op het neuken en met een brede glimlach kwam Bibiana on top waarbij we heerlijk langzaam in en uit elkaar schoven. Gewisseld naar missio en met lange, diepe en trage stoten tot een geweldig orgasme gekomen waarbij we nog even rustig doorgingen tot de laatste druppel eruit geperst was.

Hierna ons beiden opgefrist en nog een kort babbeltje gehouden. Ik hoop dat ze voorlopig blijft - zeker een aanrader!

Commentaar

Bibiana is weer terug op dezelfde kamer 06 in deze passag na een maandje vakantie. Ze zei van plan te zijn nu ongeveer drie weken te blijven, en dan voor de Kerst er weer even tussenuit te zijn. Het bezoekje: weer leuk ontvangen, en op bed, pmc en nmc, was allebei erg lekker.

Commentaar

Gisteravond laat nog even een rondje doublet aan gedaan waarbij ik Bibiana heb bezocht. ze was erg vrolijk omdat ze maandag naar familie gaat in Spanje om kerst te vieren en over drie weken weer terug komt. ze heeft me een geweldig blowjob gegeven nadat je vaker komt begint het ijs te breken en wordt het steeds leuker haar te bezoeken.
                    herhalingsgevaar zit er wel weer in.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER

Commentaar

Na een lange dag werken toch maar even de doub bezocht ,. Ondaks t tegenvallende aanbod toch nog een meevaller...een mooi , klein latina meisje met ondeugende blik trok mij aan...en zoals wel vaker (na zoveel jaar ervaring mag dat ook wel) was mijn gevoel weer de juiste...Bibiana , 29 uit t land waar mama veel verbinding mee heeft: Vzla en dus was er genoeg te kletsen en een juiste klik! 50€ half uurtje overeen gekomen...t wad heerlijk , langdurig teasen en (tong)zoenen gevolgd door een geduldige pzc sessie , t meisje had goed in de gaten dat Mama er doorheen zat en dus werd al t werk voor hem gedaan! Perfect en ik ga snel terug als ik in betere vorm verkeer!

Commentaar

zelfs de meest ervaren loper laat zijn gevoel weleens de overhand..... na haar zaterdag bezocht te hebben gister alweer dit mooie , lieve , lekkere meisje bezocht....denk dat ik vergeten was wat mijn behoefte is voor t bezoeken van een dvp : niet om liefde te krijgen of lieve aandacht want dat kan ik in t dagelijks leven ook wel krijgen : ik wil lekkere seks tegen t ordinaire aan en soms eroverheen: daar is dit meisje dus niet de juiste voor wederom heerlijk maar als ik tijdens de seks al ga denken : dit is het toch niet dan is er voor mij toch iets mis....wie voor mooi , lief , lekker , speels gaat moet haar echt bezoeken maar Mama gaat toch weer op zoek naar iets gekkers...

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06, Bibiana (Ven)

Een paar dagen geleden deze Bibiana (heet ze niet gewoon Viviane?) bezocht.

Aardig figuurtje, maar vooral een knap koppie. Staande verkenning was ok, zoenen was ok en ook voor het likken en PZC geldt: het was allemaal ok.

Niet echt heel bijzonder en herhaling zal wat mij betreft alleen voorkomen als er geen van mijn favorieten aanwezig is, maar van de andere kant was er ook niet echt iets op aan te merken. Gewoon een voldoende.

Groeten,

Tijgerpeper
                          Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06, Bibiana (Ven)

Zojuist deze jongedame bezocht.
                            Nooit eerder binnengestapt omdat ze altijd wat passief op haar stoeltje zit, vandaag toch geprobeerd
                            dankzij de goede berichten.
                            Eenmaal binnen is ze zeker niet passief.
                            Vrolijk en prima sex.
                            Eerst lekker opwarmen, goede blowjob en lekker beffen.
                            Hierna nog flink geneukt en ze maakte het fijn af met de mond.

Altijd leuk om je met zo'n mini latina te vermaken.
                            Ik ga zeker nog eens terug.
                            I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06, Vivien / Bibiana

Van de week deze dame weer eens bezocht na lange tijd. Ik weet zeker dat we ooit een draadje was over deze dame. Wel vreemd dat die niet meer te vinden is, want ik heb deze dame de afgelopen tijd toch regelmatig en altijd op deze kamer gezien. Lijkt me wel vreemd als het draadje gesloten en gearchiveerd is.
                              @moderator, kan het draadje weer opgezocht worden? Of heb ik met mijn neus gekeken?

Vivien of Bibien zoals ze zichzelf voorstelt is naar eigen zeggen half Filipijns en half Venezuelaans, ziet er vind ik best goed uit voor haar 33 jarige leeftijd. Wel een buikje, maar mooie kont, mooie zachte huid, lekkere niet al te grote tieten en mooi gezicht. Als ze niet bezig is, dan heeft ze vaak een bril op die ze afdoet tijdens de date.
                              Omdat haar die avond erg rustig was kwa dames, haar maar aangesproken en ook mede door de goede ervaring eerder. Ze zei 30 euro, lekker rustig. Ik dus gelijk naar binnen. Voorspel was ok, lekker achter haar gestaan met mijn lul schurend tegen en tussen haar billen terwijl ik met mijn handen met haar tieten en kutje speel.
                              Daarna op bed, zij kwam mer haar tieten boven mijn gezicht hangen, kon lekker sabbelen aan haar tieten. Pijpbeurt die volgde was best ok. Was een beetje aan de zachte kant, maar wel met voldoende variatie (ipv in de mond nemen en alleen maar op en neer), waarbij ze ook af en toe mijn ballen likte. Neuken was ook goed. Met veel fake gekreun. Sommige mannen houden daar niet van, maar ik vind het wel prettig als de dame de moeite neemt om te doen alsof. Ik vind het wel geil, ook al is het nep. Eerst zij on top en afgemaakt in missionaris.
                              Al met al zeer tevreden de kamer verlaten. Zal haar zeker nog wel een keer bezoeken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06, Vivien/Bibien

Dame zit al jaren op deze kamer en heeft inderdaad al jaren een eigen topic als bibiana.
                                Zal wel weer zonder enige reden verdwenen zijn.
                                Ze is niet gestopt of verhuisd.
                                Topic niet te vinden, ook niet bij archief.
                                Hopelijk is dit gedoe elke keer verdwenen met het nieuwe forum...
                                Laatst gewijzigd door cremaster; 27-05-17, 12:28. Reden: Topics samengevoegd. Zoals eerder is medegedeeld is de zoekfunctie stuk.
                                I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

De naam moet zijn Viviana, afkomstig uit Venuzuela.

Commentaar

27-05-17, 09:07

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k06, Vivien/Bibien

Dame zit al jaren op deze kamer en heeft inderdaad al jaren een eigen topic als bibiana.
                                    Zal wel weer zonder enige reden verdwenen zijn.
                                    Ze is niet gestopt of verhuisd.
                                    Topic niet te vinden, ook niet bij archief.
                                    Hopelijk is dit gedoe elke keer verdwenen met het nieuwe forum...

Last edited by cremaster; 27-05-17, 13:28. Reden: Topics samengevoegd. Zoals eerder is medegedeeld is de zoekfunctie stuk.

Commentaar

Ik heb deze dame vaak gezien in de Doub en besloten om het eens te proberen. Afgesproken nmc en pzc voor 50.Het was een matige ervaring op zich is ze erg lief en vriendelijk, maar lekker seksen lukt mij niet met haar. Na het uitkleden en wassen staand wat kussen en kennismaken met elkaars lichaam. Ze schrok een beetje van de grootte en pakte hem flink beet met haar handje. Ze vond alleen zoenen op de wang oké en niet op de mond dus tongen was er helemaal niet bij(in begrepen). Bij zo'n klein vrouwtje hoopte ik op een kleine poes, maar helaas hij was niet klein en goed gesmeerd. Het lukte dus ook niet om met de huidige hitte om neukend klaar te komen, dus is de sessie met het nodige trekwerk afgerond. Een lief wijffie maar niet voor het betere sekswerk. Dus het was 1x maar nooit meer. Het misverstand tussen bibian en vivian komt waarschijnlijk door de rare Spaanse gewoonte om de v als een halve b uit spreken.

Commentaar

Heeft ze blondgeverfd haar en een bril? Een jaar of 25. Dan is het Vivian. Ze zit in het middenblok in de passage aan de linkerkant op een stoel. Ze spreekt Engels en een beetje Nederlands en komt uit Venezuela zoals je aangaf.??

Bij mij begon ze met uitgebreid voorspel met vingeren, tongzoenen en overal voelen. Ze had er veel zin in. Na langdurig voorspel belandden we op bed. Daar gingen we in elkaar gewrongen door met uitgebreid knuffelen en vrijen. Ik werd er inzettend geil van.

Ze begon me langdurig te pijpen waarbij ze goed haar tong gebruikte. Ze kwam bovenop me in reverse cowgirl en ging met haar kont op een heel geile en uitlokkende manier op en neer op mijn pik. Na verloop van tijd draaide ze zich om en gingen we elkaar knuffelend weer tongen. Ze bereed me als een amazone terwijl ik haar tieten kneed.

Voor het laatste standje nam ik haar mission, met haar beide enkels op mijn schouders. Ze begon steeds sneller te hijgen en op een Japanse porn manier te kreunen terwijl ze mij in de ogen aankeek. Ze pakte mijn billen en duwde ze bij elke stoot aan terwijl ze tegen me smeekte dat ik niet klaar moet komen en haar zo lang mogelijk moet neuken. Ik werd daar zo geil van dat ik diep in haar kut spoot met cd.

Daarna hebben we wat nagepraat en namen we met een knuffel afscheid. Ik kom nog wel een keer terug.

Commentaar

Aan het werk...
                                        X