Lolita (Hon), Den Haag, Doubletstraat 08 k7

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lolita (Hon), Den Haag, Doubletstraat 08 k7

Heden middag naar de doubbie gegaan. in de passage jolita tegengekomen deze dame werkt sinds een week in de doublet. ze heeft eerder in amsterdam gewerkt. ze liet ook eerst het topje aan. De meeste wandelaars herkennen dit wel als amsterdams. Het pijpen was prima, ze speelde wat met haar tongetje. had wel wat langer gemogen. Het neuken was iets minder ze is zoals ze zelf zegt niet zo lenig. ze zal hier nog 1 maand werken. let op niet te verwaren met de baltisch jolita die in de geleenstraat werkt. dame heeft een neusbelletje en een tatoe op haar onderrug. verder is ze niet superslank maar ze is lekker op beet te pakken. kortom een redelijke ervaring voor 25euro voordeel is dat ze redelijk engels praat en verstaat. dat schilt in elk geval weer met haar landgenoten.

Den Haag, Doubletstraat 75p k01, Lolita (Hon) (voldoende)

De Hollandse voetballerij heeft gisteren heur dieptepunt bereikt. Wat een droefenis, ik ging er bijkans van bleiten en later op de avond kreeg ik van al de nabeschouwingen ook nog eens niet aflatende diaree. Ik wil trouwens hier ook mijn mening eens goed ventileren over de Hollandse voetballerij. Het wordt hoog tijd dat voetballen verboden wordt in Nederland. Ik begrijp dat Geertje Wilders overweegt om die stelling nog mede te nemen in zijn partijprogram voor de nakende verkiezingen. Geertje Wilders, wat een fijne gozer, daar kan ik altijd goed mede lachen. Vroeger in mijn studententijd pleegde ik graag pinten te pakken met Geertje. Dat was in cafe “de Getogen Inboorling” in Maastricht, waar we ons altijd volgoten met Wiekse Witte en ons later in de nacht samen vergrepen aan geile dronken Hongaarse sletjes, een soort waar Geert in die tijd een gezonde voorliefde voor koesterde. Wat waren dat wilde nachten en Geert stond altijd voorop in de rij met zijn Grote Wilde Limburgse Fluit rechtop in de wind. Later die nacht stortten we van zattigheid meestal in slaap in een portiek of tussen wat struiken langs de kant van de weg. Met herhaling werden we door de Limburgse politie opgepakt en moesten we onze roes in de cel uitslapen, waarop Geertje altijd prompt om asiel vroeg. Om het goed te maken bracht Geert daags daarop meestal zelfgebakken Limburgse Vlaai naar het politiebureau, gebakken op basis van zelfverbouwde Limburgse Nederwiet, beter bekend als de Limburgse Nedertoert. Ja, die Geert was altijd in voor een goeie flauwe grap.
    Doch, over Geertje Wilders ga ik thans niet verder uitweiden, ik wil mij immers niet op het politieke terrein manoeuvreren, want voor ge het weet wordt ge in dit land met een mes neergestoken en ligt ge op straat dood te bloeden als een geslacht rund, en terwijl voorbijgangers angstig de andere kant uitkijken wordt je portefeuille uit je met bloed besmeurde binnenzak getrokken door een of andere Oostblokasielzoeker, een soort waar we ook maar niet vanaf komen.
    Doch, ik wijk weder af van waar ik naartoe wil. Dat is namelijk Lolita, een klein Hongaars opdondertje die ik aantrof in de Haagse Doubletstraat. Wat is Lolita een koddig vrouwtje om te zien. In vloeiend Engels stond ze me aan het raam te woord en met heur rappe tongetje overtuigde ze me van heur exceptionele seksuele kwaliteiten. Ik viel alras voor heur commerciële kwaliteiten.
    Doch in de kamer bleek al snel dat Lolita een seksueel deprimerende vrouw was bij wie er alle schijn op wees dat ze dit werk duidelijk niet uit vrije wil uitoefent.
    Gaarne zou ik op mijn typische wijs de kwaliteiten – of althans het ontbreken daaraan – van deze Hongaarse schoonheid uitvoerig bedichten, doch dat ga ik niet doen. Ik acht het voortaan irrelevant om dames bij wie het er overduidelijk aan blijkt dat ze onder druk dit prostitutiewerk verrichten met giftige pen neer te sabelen. Het voegt niets meer toe aan de boodschap dat ze het bezoeken niet waard zijn. Persoonlijk attaqueren is dan ook ongepast. Deze dametjes hebben het al hard genoeg te verduren.
    Met een grote bocht om deze Lolita heen lopen is dus de boodschap en wat mij betreft mag Geert Wilders die Hongaarse pooiers eerdaags ook wel eens met een Limburgse Nedertoert trakteren. Hun taal spreekt hij waarschijnlijk al een weinig, al is het wellicht met een geinig Limburgs accent.

Uw dierbare,
    Big Daddy

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k04, Lolita (Hon) (matig)

Deze dame sluit wel een beetje aan op de Lolita uit Hongarije die ik maar eens heb beproefd. Die 1.65 lijkt me alleen met een paar forse hakken te worden bereikt. Haar haar is zwart met een paar opvallende lichte lokken er doorheen. Ze heeft al in alle hoeken van 75p gestaan en onlangs ook nog even op 7k4. Ik trof haar aan op 75p k1 en zoals gebruikelijk had ze het niet druk. Op zich al opvallend voor zo'n lekker meisje die er met haar zwarte netkousen ook nog eens prettig ****ig uitziet. Dat had waarschuwing 1 moeten zijn. Met haar getinte huidskleur had ik haar in het hokje latina geplaatst maar kennelijk toch gewoon weer een oostblok zigeuner, waarschuwing 2. Ze lokte me met haar vingertje naar haar toe zoals ze dat al heel vaak tevergeefs had geprobeerd de afgelopen tijd. Na hi zeggen rolde er gelijk twentyfive uit haar mondje. Dat is wel heel erg to the point. Als er niet 1 zinnetje tussen kan zitten dan zou dat ook waarschuwing drie kunnen zijn. Nou ja, ze stond al een tijdje op de verlanglijst dus die alarmbellen moesten maar even wachten.

Uitkleden deed ze stukken sneller dan ik en ze zat al met een condoom in de aanslag klaar. Helemaal op oorlogssterkte was het nog niet en bij het afrollen kneep ze in mijn eikel om grip te houden . Pijpen was heerlijk van het stevige soort daar was ik zondermeer tevreden over en niet erg kort maar had wel langer gemogen. Ze kwam daarbij zo liggen dat ik overal zicht op had en overal aan kon zitten. Om de typisch Hongaarse gewoonte om de bh aan te houden een beetje te compenseren legde ik voorzichtig haar borsten bloot en streelde de tepels. Net net als het betasten van de poes werd dit zonder mauwen toegestaan.

Na het inzepen van de neukopening drong ik missionaris binnen. Oef wat is ze lekker strak. Af en toe kijkt ze je even in de ogen. Na een tijdje pompen ging de telefoon. Die nam ze op maar vertelde de beller wel kort dat ze even met iets anders bezig was (denk ik want na anderhalve zin was het telefoontje over), belonen we met de kaasschaaf over de vriendelijkheid. Even later begon ze te mekkeren over klaarkomen, nog maar plak afgesneden van de score van de vriendelijkheid. Daarna moest ik in een hoger tempo stoten. Ik vertelde dat het niet harder ging in dit standje en aldus verscheen de variant doggy.

Dat bleek al een stuk beter te gaan en dat ronddolen in zo'n strakke geile dame leek resultaat op te gaan leveren. Totdat ze nadat het gordijn hooguit tien minuten dicht was er plots mee stopte met de mededeling "je gaat toch niet klaarkomen" . Hoe lomp wil je het hebben? Tsjonge wat verlang ik terug naar Adriana (Hon) die ook als het na flink lang proberen toch niet ging lukken het respect voor de klant kon opbrengen om het met het handje af te maken. If you are happy then I am happy verklaarde ze altijd en ik maakte haar vervolgens weer blij met vervolgbezoekjes en het verhogen van de inzet door het afnemen van wat extra diensten.

Bitch Lolita ging zichzelf schoonspoelen en ik moest blijkbaar zelfs maar zien hoe ik het rubbertje ging kwijtraken. Met dit soort wangedrag ben je bij mij toch echt aan het verkeerde adres en besloot de tijd dan maar op een andere manier "vol" te maken. Voor deze recensie moest ik natuurlijk wel een gedegen oordeel kunnen vormen over de hygiëne dus werd de poetsbeurt nauwkeurig gade geslagen. Vervolgens zei ze dat de sessie echt over was dus ging ik maar eens rustig liggen om uit te blazen van de inspanning, dat had ik wel verdient Echt raad wist ze niet met de situatie reikte me uiteindelijk toch maar een papiertje aan om het rubber los te weken. Daarna op mijn dooie akkertje me weer in de kleren gehesen. Bye zei ze nog, bij mij schoten de woorden even te kort.

Tsja, hoe kortzichtig kun je zijn als dvp. Als je de heren niet weggewerkt krijgt dan kan ik me het tempo van afwerken nog een heel klein beetje voorstellen (niet dat ik het dan goedkeur). Maar als je telkens lang moet wachten op een belangstellende dan zou ik de prioriteiten toch maar eens leggen bij het binden van klanten in plaats van ze wegjagen.

Zonder gedoe was ik gewoon op herhaling gegaan want dit meiske heeft zeker kwaliteiten. Ik raad haar alleen aan als je overloopt van geiligheid of last hebt van vroegtijdige zaadlozingen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k04, Lolita (Hon) (matig)

Heel herkenbaar. Ik ben een paar maanden geleden eens (maar nooit meer) bij haar geweest. Ze zat toen tijdelijk in de witte passage. Eigenlijk compleet hetzelfde verhaal als hierboven omschreven, behalve dan dat ik niet de tegenwoordigheid van geest had die Too Slow wel heeft gehad aan het eind.

Lolita ziet er echt heerlijk uit, maar als je eenmaal weet hoe zij te werk gaat kijk je toch wel heel anders naar haar. Ik zag haar gisteravond overigens op passage 75 k1 zitten.
        Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 29-09-10, 08:32. Reden: Recensie van ander verwijderd, draadje aangepast.
        Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k12, Lolita (Hon) (voldoende)

Vandaag voor de tweede keer bij lolita geweest. Vorige x was een prima ervaring dus daarom vandaag nog n x gegaan. Dit x was t echter allemaal wat minder. Vantevoren was ze nog vrij relaxt. Het pijpen viel echter tegen, was niet veel bijzonders. Ik hoopte echter al pijpend klaar te komen maar elke x als ik bijna zover was dan stopte ze plotseling om even te gaan likken.

Na een tijde duurde t haar te lang en wilde ze neuken. Ik vroeg haar om te blijven pijpen, wat ze vervolgens ook deed maar wel half. Het was meer aftrekken dan pijpen. En dan ook nog klagen dat t wat haar betreft te lang duurde. Na veel moeite lukte het haar uiteindelijk toch mij te laten klaarkomen.

Ik dacht, mssn heeft ze n slechte dag, maar ze vertelde dat de zaken vandaag niet zo goed gingen. Het lijkt me dan toch dat je met de klanten die je dan hebt toch nog je best doet. Afscheid was wel erg vriendelijk, ze is best een lief meisje. Ik hoop niet dat ze, zoals hierboven vermeld wordt, gedwongen wordt tot dit werk. Mocht dit zo zijn dan is dit de laatste x dat ik haar bezocht heb.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k12, Lolita (Hon) (voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door Ruudje1111 Bekijk bericht
            .
            Afscheid was wel erg vriendelijk, ze is best een lief meisje.
            Dat vind ik persoonlijk juist een beetje het probleem bij Lolita. Vriendelijke en relaxte ontvangst. Vervolgens een matige dienstverlening. Daarna alsof er niets gebeurd is weer heel lief. Mij heeft zij hiermee in ieder geval niet weten te binden als klant......

Groeten,

Tijgerpeper

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k11, Lolita (Hon)(voldoende)

Begin deze week haar bezocht. Het werd niks. Pijpen deed ze wel goed en neuken (met glijmiddel) ging goed maar na 2 min begon ze over de tijd te zeuren terwijl we net begonnen waren. Ik heb haar toen gewoon genegeerd en doorgegaan. Na 1 min. begon ze weer te zeuren en ben toen ermee gestopt en weggegaan. Heb haar duidelijk gezegd dat ze niet moet zeuren over de tijd en dat ze daardoor minder klanten zal hebben. Topje wilde ze niet uit doen en na het neuken kwam een vieze lucht uit haar poes.
              Bij deze dame kom ik zeker nooit meer.

Commentaar

Re: Den Haag Algemeen

Afgelopen week heb ik op doubletstraat 24k2 Hongaarse Lolita bezocht. Ik had het idee dat er van haar al een topic moet zijn, maar kan het niet vinden. Weet iemand hier meer over? Misschien is er in het archief iets aanwezig?

Alvast bedankt,

Tijgerpeper
                Laatst gewijzigd door cremaster; 27-08-13, 23:30. Reden: Topic uit archief gehaald en bericht verplaatst.

Commentaar

Re: Den Haag Algemeen

Oorspronkelijk geplaatst door Remco H Bekijk bericht
                  Ben er zelf ook afgelopen donderdag bij geweest was toen haar 2e werkdag dus denk niet dat er al een topic van is
                  Als ik me goed herinner, werkte zij najaar/ winter 2011/12 o.a. in Doublet 75passage, ik dacht op kamer 12.
                  Laatst gewijzigd door cremaster; 27-08-13, 23:29. Reden: Topic uit archief gehaald en bericht verplaatst.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 24 k2, Lolita (Hon)(voldoende)

Het ging dus inderdaad om een dame die ik in het verleden al had bezocht, maar toch niet zo snel herkend had.
                    Destijds schreef ik dat ik haar nooit meer zou bezoeken, maar dat ligt dus toch genuanceerder.

Lolita ziet er goed uit en is ook wel vriendelijk. Deze keer nam zij veel meer de tijd voor alles, dus zij heeft wel bijgeleerd (of om de een of andere reden was de klik nu gewoon beter).

Minpuntjes waren wel dat zij haar telefoon gewoon opnam toen deze overging en zij dacht dat haar "huisgenoten" zonder sleutel voor de deur stonden en daar voor naar het raam liep. Voor beide gevallen bood zij wel verontschuldigingen aan, maar toch werd ik hier niet vrolijk van.

Van supersnel afwerken, zoals zij dat een paar jaar geleden deed was nu geen sprake. Zij nam de tijd en was vriendelijk tot het eind.

Wat mij betreft dus niet heel hoog op de bezoeklijst, maar wel beter dan voorheen.

Groeten,

Tijgerpeper

p.s.
                    Ik denk niet dat zij de geregistreerde 1.65 meter haalt. Als je het mij vraagt maximaal 1.60 meter, maar goed heel belangrijk is dat ook weer niet.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 24 k2, Lolita (Hon)(voldoende)

Ik heb me ook binnen laten lokken door haar vriendelijke lach en leuk voorkomen. Daarna hield het wel op. Typisch een gevalletje afwerkseks. Topje los en knoopjes van het hansopje onder open. Snel even pijpen zonder veel gevoel. Vervolgens snel een wipje in missio, niet te dichtbij komen dus in een soort handstand. Tot mij verbazing gekomen maar dat lag niet aan de inzet van mevrouw, sorry. Voor mij een deur om hard langs te lopen en vooral niet naar binnen te gaan!
                      de knuffeljury

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 75p k08, lolita

Keesje schrijft niet zo veel meer maar deze dame is niet echt een aanwinst voor de Doublet.
                        Beloofde veel maar binnen was het matig eenmaal aan mijn gerubberde jongen likkend zei ze ik kan het rubbertje eraf doen dat kost wel een paar centen meer nou daar wordt ie niet echt harder van.
                        vervolgens eens goed gaan liggen om eens flink aan haar muts te liggen likken zei ze na 3 likjes ik vind er niets aan kom maar neuken.
                        Nou ik had er al geen zin meer in en heb het met de hand af laten maken, nee deze dame zal Keesje niet meer zien
                        Ze gaf wel aan gewerkt te hebben in Utrecht en Alkmaar en Haarlem.
                        Duitsers noemen dit een optickfick het was nog net geen abzocken.
                        Misschien had ze haar dag niet ze was ook net begonnen aldaar en overigens was het errug rustig qua bezetting

groeten Keesje

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k12, Lolita (Hon)

Ben ook bij haar geweest, gaf 2 briefjes van 20 en ze had verrassend genoeg geen wisselgeld. Dus dan maar wat extra's erbij. Pc, en lekker rustig aan.

Leuk lichaam, alleen wat slappe borsten. Pijpen zelf was totaal niet boeiend. Even snel in de mond, een paar keer op en neer en dan WW'er verder met de hand. Toen ging het condoom erom, en wilde ze neuken alleen ik was nog in de slappe spaghetti stand. Maar goed dacht slechter dan het pijpen kan het niet worden.

Begonnen in missio, met een klodder glijmiddel. Toen maar snel gewisseld naar doggy, en met behulp van mijn eigen fantasie toch klaar gekomen.

Toen ik weg ging vroeg ze me nog of ze me volgende keer terug ziet, maar dat gaat dus niet gebeuren.

Commentaar

Gisteravond deze verleidelijk mooie dame bezocht. Ik kon haar mooie figuurtje en gezicht helaas niet weerstaand.

"helaas" omdat de dienstverlening op een laag niveau ligt. Pijpen was erg matig met veel handwerk, tijdens missio was lichamelijk contact nauwelijks toegestaan, dus maar snel afgemaakt in doggy.

Herhaling zal zeker niet plaatsvinden, ondanks dat het wel een vriendelijke dame is.

Commentaar

Vandaag was ik behoorlijk moe vanwege een slechte nacht rust. Maar toch begon het te kriebelen en kon ik het niet weerstaan om ff een wandeling te maken. Na een aantal rondes wisten niet veel dames mij te overtuigen. Meer dan de helft van mijn vaste dvp's zijn op vakantie of gestopt laatste periode. Het aanbod was dus ook zeer laag in de Doublet.

Het was duidelijk dat ik voor iets nieuws moest gaan. Lolita had al meerdere keren geprobeerd mij binnen te krijgen. Maar door haar opdringerige gedrag liet ik het maar rusten en vertelden haar dat ik er nog over na moest denken. Nu was ik toch wel nieuwsgierig en wilde de poging wagen.

Bij binnen komst was ze zeer vriendelijk en de Engelse taal beheerst ze goed. De muziek stond hard aan (pleuris herrie). Toen ik aangaf of deze misschien uit kon gaf ze een vriendelijke ja knik maar uiteindelijk negeerde ze me en pakte er een condoom bij. Had al een vermoeden dat dit niks ging worden en als dat tussen je oren zit dan wordt het zelden nog iets. Pijpen was zeer matig. Condoom om mijn slappe snikkel na een paar halen keek ze me vreemd aan waarom het niet hard werd. Gaf aan dat als ze de muziek uitzette het wellicht kon helpen. Met een diepe zucht deed ze dit. Daarna ging ze weer verder waar ze mee bezig was en na wat halen en trek werk werd ie alsnog niet veel harder. Had er eigenlijk niet veel zin meer in en gaf haar maar een schouderklopje dat het wel best was zo.

Tijdens het aankleden vroeg ze wat er loos was. Had geen zin om er verder op in te gaan. Vertelde haar dat zei de professional is hier en niet ik misschien weet jij het ? Toen was ze stil. Toegegeven ik was moe en ni echt geladen. Maar als ik zo alle recensies hier boven lees dan had het ook niet echt iets kunnen worden. Hoorde overigens iemand zeggen dat ze strak is maar dat alleen is niet voldoende voor een vervolg bezoek.

Geen herhalingsgevaar voor mij.

Valt me trouwens op dat de kwaliteit van de Haagse straten hard achteruit gaat jammer ! Misschien weer is gaan jagen is ni anders.

Commentaar

Vandaag (eind van de middag) voor de eerste keer Lolita bezocht,moet zeggen: is me absoluut niet tegengevallen!!!
                                Ik had de recensies over haar al wel gelezen (vaak niet positief) maar ik vond haar op het moment toch wel 1 van de aantrekkelijkste dames in de Doublet (hoorde pas toen ik binnen was dat ze Lolita heette) en heb het toch maar een kans gegeven.
                                Ze was vanaf het begin tot eind gewoon vriendelijk en het pijpen was kort maar niet onverdienstelijk om het zo maar te zeggen daarna het intieme gedeelte,ook gewoon goed ( ze zei al wel van tevoren dat ze een strak poesje heeft,wat ik ook zeker niet wil tegenspreken)
                                Ik heb haar ook gezegd dat ik een positieve recensie zal plaatsen,nadat ik haar had verteld dat sommige mensen niet zo positief waren,maar goed ieder zijn ervaring.

Ik ben in ieder geval met een voldaan gevoel de deur uit gegaan (na uiteraard eerst met 3 zoenen afscheid te hebben genomen.)
                                Ik moest nog wel even ter aanvulling kwijt dat Lolita inmiddels 24 jaar (jong) is...kan de moderator dit aanpassen???
                                Laatst gewijzigd door Omg Deventer; 23-12-13, 00:15. Reden: aanvulling

Commentaar

Na mijn bezoek aan Imane een half uur later mezelf laten strikken door deze dame, ze begon met een praatje aan de deur en weet je dan met haar geile ogen en mooie lijf zover te krijgen dat je haar toch wil neuken.
                                  Dus afgesproken voor pzc en lekker rustig voor €50.
                                  binnen hield zij haar bh aan maar mocht haar tieten er wel uithalen, pijpen was wel redelijk maar was ook veel getrek bij en na 5 minuten vond ze het wel genoeg en kon ik haar neuken.
                                  Ze is wel lekker strak en geeft je wel goed toegang door haar benen in je nek te leggen al met al kwam ik wel klaar maar vond Imane tig keer beter.
                                  Denk dus niet dat ze mij nog terug ziet al is ze wel erg mooi

Commentaar

Moest het tog nog proberen bij haar. Pijpen met condoom was nu veel beter. Trekken doet ze gecombineerd met pijpen. Gelukkig niet zo zacht zoals de meeste dames doen.Na het pijp en trek werk moest er geneukt worden. Ze voelde strak aan. Alleen jammer genoeg rook ze ni zo fris uit haar gleuf. Ik verloor mijn piemel sterkte en was van plan om de handeling te staken zodat ik misschien dit weekend een vaste dame kon strikken.

Lolita nam hier geen genoegen mee en bood me voor 25 meer een pakket van pijpen zonder zoenen en Anaal aan. Heb niks met anaal en pijpen zonder laat ik zelden doen. Dus wilden eigenlijk gaan. Toen ze mij vertelde dat ze graag mijn pik zonder condoom in haar kleine mondje wou hebben omdat i net ook zo hard was begonnen de kriebels weer omhoog te komen. En toen ik ook nog is te horen kreeg dat ik in haar mond mocht klaar komen kon in het niet meer ontsnappen. Er volgde een zeer geslaagde pijpsessie. Vervolgens kwam ik heerlijk klaar alles werd op gevangen in haar mond en een gedeelte op haar wang. Ze spuugde het witte goedje uit over mijn pik en keek mij stout aan.

Tijdens het aankleden zei ze dat ze wel ckr wist dat ik wel terug zal komen. Toegegeven ze kan heel erg goed improviseren op een hele ondeugende manier.

Commentaar

Vandaag ook bij Lolita geweest ik zag haar bij haar buurvrouw op P75-11 en dacht laat me die even proberen. Haar recensies hier niet kunnen beoordelen omdat de accu van mijn mobiel leeg was. Zal maar geen merk noemen.
                                      Naar haar kamer gegaan die op slot en donker was. Ze had haar jas nog aan dus ze kwam net aan of zou vertrekken.
                                      Eenmaal in de kamer afgesproken voor rustig aan vrijen, pijpen en neuken met cd 30 min voor €80,-.
                                      In het begin was ze aardig bezig met pijpen maar toen stopte ze na 2 minuten en ging nog op mijn slappe lul zitten. Ik legde haar toen dat het voor geen meter zou lukken in het engels omdat mijn lul niet hard genoeg was. Ze begon gelijk te schreeuwen I suck you hard now fuck. Omdat het toen niet lukte haar toen op haar zij gelegd en mezelf begonnen af te trekken om een stijve te krijgen toen haar alsnog geneukt want ik had niet voor niets €80,- betaald. Mij gewassen aangekleed en zonder te groeten vertrokken om nooit meer terug te keren. Ze had kleren en jas ook aangetrokken en vertrok samen met mij. Dus wandelaars jullie zijn gewaarschuwd. MVG

Commentaar

Vandaag bij haar geweest tot mijn verrassing een zeer vriendelijke dame en een heerlijk half uurtje meegemaakt ze vond het erg leuk dat ik wat Hongaars met haar sprak voor mij zeker een herhaling

Commentaar

Gistermiddag tegen 14u voor de tweede x de mooie Lolita bezocht,Lolita bleef maar op mij in praten om me over te halen om binnen te komen.Ze zei kom binnen dan praten we verder,heb ik dus gedaan...
                                          Uiteindelijk afgesproken voor 80 euro en dit x alles zonder cd...ze vroeg nog om 70 euro bij te betalen voor 1,5uur met meerdere hoogtepunten incl. anaal maar daar ben ik niet op ingegaan.
                                          Het bezoekje op zich kan ik omschrijven als goed,na het pijpgedeelte (beetje kort) overgegaan op het intieme gedeelte eerst missio daarna doggy en finish in missio.
                                          Op zich wel een aardige dame,ook erg knap (mooie tattoo's op haar rug) maar wel als minpunt dat ze probeert je zoveel mogelijk geld afhandig te maken