Den Haag, Hunsestraat 4 k3, Carolina (Spa)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Hunsestraat 4 k3, Carolina (Spa)

Van de week bij Caroline terecht gekomen en wat een verrassing was deze dame.
    Het was een komen en gaan bij haar, dus ik dacht laat ik even kijken of ze zo vrij is. veel klanten, die wachten, beloofd meestal veel. en hoe........

op een heerlijke manier begint ze met je op te geilen vanaf het moment dat je binnen komt. heerlijke zoentjes in je nek, oor , hele lichaam eigenlijk.
    dan wordt op een nette manier je jongeheer gewassen en kan je je handen wassen.
    Op haar knieen neemt ze je lul te handen en mond,met condoom!!!!!
    haar hele lichaam staat tot je beschikking en wat een lichaam is het, wauw.
    daarna op bed verder en vervolgens 3 standjes.
    Afgemaakt op zijn hondjes, heerlijk uitzicht op haar heerlijke billen.

ik zal hier zeker vaker komen

Re: Den Haag, Hunsestraat 4 k3, Caroline (goed)

Opvallend spits gezicht met een van nature strenge blik, flink voorkomen met
    D-siliconen (had ze die nog niet?), mooi figuur met smalle taille en wat bredere heupen. In de middag dat ik haar bezocht droeg ze een felblauwe bikini, model string.

Wat hierboven staat klopt helemaal. Vanaf mijn binnenkomst begon de heerlijke verwennerij. Ze hielp mij uit de kleren, maar mijn onderbroek mocht ik van haar niet meteen uittrekken. Ze ging mij eerst langdurig strelen en kussen om de geile stemming langzaam op te bouwen. Daarna hielp ze mij met wassen. Terwijl ik nog stond begon ze mij super heerlijk te pijpen. Uiteindelijk zijn we op het bed verder gegaan.

Ik heb maar liefst drie standjes met haar gedaan. Bij het eerste standje ging ze gehurkt op mij zitten. Dat is best zwaar voor een dame; dat doen er niet veel. Daarna nog missionaris en uiteindelijk op z'n hondjes klaar gekomen.

Verwennerij van begin tot eind.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k3, Caroline (goed)

verleden week weer eens bij te de veel te weinig beschreven Caroline langs geweest. Ze is vaak bezet, dus dat er niet meer over haar is geschreven verbaasd me wel een beetje. maar ja.
      Bij binnenkomst maakt ze er gelijk een aangename sfeer van, opgeilend kleed ze je uit op een fijne manier, na de wasbeurt mag je haar ontkleden. waarna ze je heerlijk begint te pijpen aan de wasbak. Na een tijdje verder op bed, spelend met haar heelijke tieten maakt ze er een lekker pijpbeurt van.
      Vervolgens afgemaakt dmv 2 standjes en weer meer als voldaan naar huis gegaan. Wat een topper.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k3, Caroline (goed)

Was toevallig in Den Haag en kon het niet nalaten om even het moois in de Geleenstraat te bewonderen. Mijn oog viel op een Spaanse schone genaamd Carolina. In eerste instantie alleen pijpen afgesproken voor E30 maar toen ik binnen was en haar goed had bekeken er direct E50 van gemaakt en afgesproken dat we het rustig aan zouden doen. Carolina heeft een mooi spits gezicht, heerlijke heupen en een zeer stevige D-cup die echt lijkt te zijn , dat ook is volgens haar maar zeker weten doe ik dat niet. Ze kleed je eerst rustig uit en geilt je heerlijk op met die prachtige kont. Pijpen was meer dan prima, rustig ,soms ineens erg diep (bijna deeptroath maar gezien de lengte lukte het niet helemaal). Ze laat zich heerlijk betasten en komt met haar lijf van boven naar beneden over je heen. Toen ik ging staan en zij zonder handen het tempo opvoerde spoot ik al gauw het rubber vol. Carolina was erg behulpzaam en lief tijdens het wassen waardoor ik door het strelen met zeep weer een harde plasser kreeg. Heb haar E50 extra gegeven om daarna direct weer haar mond om mijn penis te voelen. Afgemaakt met intiem met 3 standjes waarbij het gehurkt zitten van haar en langzaam over je pik glijden een genot was. Tweede rubber zat al weer gauw vol. Al met al een hele prettige ervaring met een zeer aantrekkelijke geile dame die haar vak verstaat, erg schoon en zelf ook geil is.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k2, Carolina (uitstekend)

Na vier maanden afwezigheid is Spaanse Carolina weer terug op haar werkplek. Ik zag haar bij toeval en bedacht mij geen moment.
          Aan mijn vorige recensie heb ik weinig toe te voegen, het was weer geweldig.
          Haar serviceniveau is zeer hoog: ze hielp mij eerst uit de kleren, hielp mij met wassen en daarna volgde een zeer uitgebreide verwennerij. Haar techniek van opgeilen met strelen, kussen en het pijpen neigt volgens mij naar perfectie.
          Ook heb ik haar weer in drie verschillende standjes genomen. En na afloop mocht ik van haar een snoepje uitkiezen voor onderweg. Ik heb haar een fooi gegeven, want achteraf vond ik E 50,00 wat weinig. Ze is één van de toppers van deze buurt.

Ze werkt in de middag op alle doordeweekse dagen.

Commentaar

|Een paar dagen geleden was ik weer eens in Den Haag en daar zag ik deze bijzonder geile Spaanse weer staan met haar mooie D-cup. Het was weer een groot feest, voor 50 euri heerlijk lang en geil pijpen, staand en liggend en erg diep. Bodymassage met die heerlijke tieten en meerdere standjes, zelfs tongzoenen al was het voorzichtig.
            Echt een topper, geeft veel aandacht let niet op de tijd en zier er echt lekker uit, snap niet dat ze zo weinig recensies heeft!!

Commentaar

Vreemd vind ik het dat er al een jaar niet over Carolina is geschreven, want ze heeft een zeer hoog niveau van dienstverlening en werkt iedere dag (alleen overdag) behalve op zondag. Vanmiddag zag ik haar toevallig weer staan en ben meteen naar binnen gegaan.
              Aan mijn vorige berichten heb ik weinig toe te voegen, het was weer veel verwennerij vanaf het moment dat ik haar kamer betrad. De nadruk lag weer op het uitgebreide voorspel en op langdurig pijpen in een uitstekende techniek, waarbij ze met haar handen zachtjes streelt voor extra gevoel. Daarna waren er weer verschillende standjes mogelijk, waarbij ze ook graag bovenop wil. Waren er maar veel meer dvp's met haar mate van klantgerichtheid, ze behoort tot de besten van deze buurt.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k2, Carolina (Spa) (uitstekend)

Vandaag heeft Buto Terong deze Spaanse schone weer eens bestegen. Carolina is een echte geilerd die haar best doet het cliënten naar de zin te maken. Opwindend is ook altijd haar lingerie met zwarte nylonkousen, wat Buto in een geile bui enorm opwind. Na een wasbeurt is Buto staande door haar gepijpt. Vervolgens het stringetje opzij getrokken en haar staand geneukt tegen de wasbak. De sessie vervolgens voortgezet op bed met goed pijp- en neukwerk. Na 3e standje is de Buto Terong afgeschoten. Goeie wip van een vakvrouw.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k3, Carolina (Spa)(uitstekend)

Liep in de Haagse straatjes met een vriend van mij. En was erg geil. Ik weet niet waarom ik voor Carolina koos, echt knap is ze niet en haar figuur is ook niet echt slank te noemen, maar ze had wat. Nou ja was niet onaardig, maar zeker ook niet sensationeel. Beetje een ritueel wat ze als een soort programmaatje afwerkte had ik het idee. Soort kusjes, maar niet heel bijzonder en beetje liefig. En een goed pijpbeurt en daarna 2 standjes gedaan die ook niet onaardig waren. Goed om even mijn kruit te verschieten maar ik zou er niet voor teruggaan.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k3, Carolina (Spa)(uitstekend)

Ik heb dit meiske vandaag maar eens geprobeerd. Was een ervaring met plussen en minnen. Plus: ze was aardig, ze deed haar best om 't naar m'n zin te maken. Min: een beetje routinematig. Zeker geen GFE. Ik was bij haar binnen gestapt n.a.v. de eerdere recensies en ik dacht: kom laat ik 't eens proberen. Maar in vergelijking met mijn favoriete latina's van de doub kan deze Spaanse me uiteindelijk toch niet tot een vervolgbezoek bekoren.

Wat wel geil was: ze had een flesje baby-olie op d'r kamer, en daar smeerde ze kleine hurryman lekker mee in. Een soort supermassage zeg maar. Sloot weliswaar aan bij mijn fantasie van vanmiddag. Maar gaf me uiteindelijk toch even nét niet de ontlading waarnaar ik op zoek was.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 4 k3, Carolina (Spa)

Eindelijk deze hele mooie Spaanse dame weer gespot en bij haar naar binnen gestapt. Ik heb haar een jaar geleden ongeveer al een keer eerder bezocht en wist dat het niet alleen een hele mooie dame is maar ook een echte GFE pro.

Ik vind haar echt een geweldig lichaam hebben en ze teaset en zoent er lekker op los. Na het pijpen lekker cowboy standje en doggy afgemaakt met een popper. Ik vind haar echt helemaal te gek.

Commentaar

Ik bezoek deze dame vaak en het is ALTIJD super, snap niet dat er zo weinig over geschreven wordt want ze is een absolute topper!

Altijd sexy gekleed, relaxed, lang en geil voorspel en lekkere standjes. Ze kan je echt enorm opgeilen en doet zelf lekker mee.

Commentaar

Als ik in den haag ben dan probeer ik altijd deze dame te bezoeken. Ze ziet er altijd top uit met prachtige lingerie en hoge hakken! Ze is zeer schoon en hygiënisch! Echt een heerlijke vrouw die haar vak verstaat en waar je met een voldoen gevoel van naar buiten loopt!

Enige minpunt is dat ze altijd bezet is en dat je soms lang moet wachten voordat je naar binnen kunt.

Commentaar

Weet iemand waar Carolina is gebleven? Ze is al maanden niet gezien.

Commentaar

Aan het werk...
                            X