Den Haag, Geleenstraat 110p k10, Adriana (Bra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 110p k10, Adriana (Bra)

Adriana is weer terug ! Dez braziliaanse kanjer afgelopen zaterdag gespot in de 110 passage op kamer 11 , ze zal Ma-Woe-Za aanwezig zijn , ziet er nog steeds heerlijk uit , is (gelukkig) weer wat kilotjes aangekomen en heeft dus ook haar heerlijke borsten weer terug................

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k11, Adriana (Bra) (uitstekend)

en nog steeds lekker! ze zegt zelf dat ze beter in sex is door gevorderde leeftijd: ik kan dat beamen , haar maandag bezocht en ja t was goed ! Heerlijk lichaam heeft ze nog steeds , lekker gepijpt en daarna door deze Amazone klaargereden

Commentaar

ze vertelde mij ma - woe - vrijdag te werken maar met braziliaanse kan je enige regelmaat wel vergeten

Commentaar

Zij werkt al zo lang in de Geleen. 20 jaar geleden was zij de eerste echte mooie vrouw waar ik ooit seks mee had. Zou haar graag weer een keer willen ontmoeten (zij vond mij ook leuk). Jammer dat ze geen privé ontvangst doet.

Commentaar

jongens ik lees alleen maar : is ze er wel , is ze er niet , wanneer werkt ze etcetera , Adriana werkt zo'n 3 dagen per week overdag en die dagen wisselen al is ze er nooit op zondag! maar laten we s lekker recensies over haar schrijven want daar is deze site voor .... ik zal haar zelf snel opzoeken en dan ook verslag uitbrengen want dat ze lekker is is natuurlijk een feit!

Commentaar

Maandag 24 december, 12:15 uur, op naar de Geleen. Mirjam (Hunse Rose passage k8) en Katja (Geleen 110 k1) bleken helaas afwezig, dus maar eens op zoek naar een andere rijpere gevulde dame. Ik vond een mooie wulpse dame in de passage, dus ik naar binnen. Bij Adriana. Ze is 45, maar die geef je haar niet.

Eerst heeft ze me heerlijk gewassen, met af en toe een lekkere tongzoen. Daarna op bed. Ze heeft me eerst heerlijk gepijpt, daarna cowgirl en afgemaakt in doggystyle. Door al het genot kwam ik helaas wat snel, maar het was een heerlijke beurt. Daarna heeft ze me nog uitgebreid gewassen. Heerlijk.

Ben je op zoek naar een rijpere, gevulde dame, dan is Adriana zeker een optie, naast Mirjam en Katja. Ze doet overigens ook trio's met Katja.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k11, Adriana (Bra)(uitstekend)

Adriana ken ik al van 20(!) jaar geleden. Is ze nog steeds zo knap?

Ik bezoek geen ramen meer (vanwege privacy; voordat je het weet sta je op youtube) dus kan haar niet bezoeken. Heel erg jammer. Ik vond haar altijd erg leuk. (en zij mij, tenminste dat speelde ze erg goed) LOL

Commentaar

[B] Loop haar elke keer mis. Als ik daar ben is ze ee niet. Is ze nog wel werkzaam?
                Kan iemand het bevestigen dat ze de vroegere claudia uit de doubletstraat is. En daarvoor de poeldijk [B]

Commentaar

Nee, ze heeft gewerkt onder de naam Jacqueline. Wel in de Poeldijksestraat zover ik weet nimmer in de Doubletstraat. Wel heeft ze met regelmaat omzwervingen door clubs gemaakt: oa. Casa Cherida maar ook de wallen in Groningen, Deventer, Utrecht en Amsterdam, ook in het Schipperskwartier en Duitsland op zoek naar meer omzet als 't in NL tegenviel.
                  Braziliaanse Claudia doet mij vaag bellen rinkelen, maar die zag er anders (steviger en kleiner) uit dan Adiana / Jacqueline.
                  Groet, B.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k10, Adriana (Bra)

Met Adriana heb ik een speciale band. Alleen weet ze dat niet.
                    Circa 20 jaar geleden zag ik haar voor het eerst in de Hunsestraat. Een prachtige verschijning, kort bruin haar, schitterende borsten en ook erg aardig. Ze was toen wel erg zakelijk. Ik was zelf begin twintig in die tijd en werd zelfs een beetje verliefd op haar.
                    Jaren later (zo'n vijf a zes jaar) zag ik haar weer na zeer lange tijd. Ze scheen me te herkennen, maar zeker weten doe je dat niet, want ze is een goede actrice volgens mij. Het viel me wel op dat ze losser was geworden. Zoenen, beffen e.d. was allemaal mogelijk zonder gedoe of gezeur over geld. Ze was nog steeds erg aardig, spontaan en lekker.

Bij elkaar ben ik misschien zo'n 10 keer bij haar geweest. Niet echt heel veel, maar dat komt omdat ik liever niet aan raambezoek doe.

Ik ben haar nooit vergeten en tot mijn verbazing werkt ze nog altijd. Jammer dat dit enkel achter de ramen is, want ik waag me hier niet meer aan. Veels te bang dat een bekende mij ziet (ik woon in Den Haag) en me op youtube plaats of iets anders. Kortom ik durf dat niet meer.

Adriana, mocht je dit lezen: Doe je ook aan privé ontvangst? Dat zou super zijn! Het gaat je goed, schoonheid.

Commentaar

Vandaag weer gezien.

Commentaar

En ontvangt ook prive in rotterdam , zie kinky.nl . Haar ook bezocht en man man wat een goddelijke milf , wat ouder dan 35 maar wel de looks van 35 , pzc was echt de lekkerste sinds tijden en een uur sex is ool echt een vol uur passie . Lekker geil en lief wijf deze latina . Volg week gaat mama weer

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mama-Totto Bekijk bericht
                          En ontvangt ook prive in rotterdam , zie kinky.nl . Haar ook bezocht en man man wat een goddelijke milf , wat ouder dan 35 maar wel de looks van 35 , pzc was echt de lekkerste sinds tijden en een uur sex is ool echt een vol uur passie . Lekker geil en lief wijf deze latina . Volg week gaat mama weer
                          Volgens mij worden er hier 2 dames door elkaar gehaald.
                          In dit deel wordt Adriana (werknaam) bedoeld, en de dame op Kinky is:
                          http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx

Correct me if I'm wrong met de link...
                          Maar de bedoelde dame in de begin posts is écht niet deze van de foto's.

Commentaar

Echt wel 100%

Commentaar

En ik kan het weten want zowel de begin posts zijn van mij en ik heb haar bezocht in Rotterdam dus doe er allemaal je voordeel mee en laat wijsneus brasileiro maar zwetsen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Mama-Totto Bekijk bericht
                                En ik kan het weten want zowel de begin posts zijn van mij en ik heb haar bezocht in Rotterdam dus doe er allemaal je voordeel mee en laat wijsneus brasileiro maar zwetsen
                                Is ze het echt? Ik vraag het omdat Adriana vermoedelijk tegen de 50 aanloopt. En dus echt niet 35 jaar is. Vroeger had ze ook kort haar.
                                Zeker weten dat er geen mix-up is?
                                Als ze het echt is, ben ik wel enorm blij

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaur Bekijk bericht
                                  Is ze het echt? Ik vraag het omdat Adriana vermoedelijk tegen de 50 aanloopt. En dus echt niet 35 jaar is. Vroeger had ze ook kort haar.
                                  Zeker weten dat er geen mix-up is?
                                  Als ze het echt is, ben ik wel enorm blij
                                  Beste Dinosaur, even de korte bocht van meneer Mama-Totto vergeten er is sprake van een persoonsverwisseling. Jij en ik kennen en andere kanjer die inderdaad inmiddels ongeveer 46 zal zijn. En dat is niet de dame die deze meneer op het netvlies heeft en blijkbaar in deze reeks recensies bedoeld. De dame die wij kennen is ook te herkennen als J. en komt werkelijk uit Rio.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door brasilero Bekijk bericht
                                    Beste Dinosaur, even de korte bocht van meneer Mama-Totto vergeten er is sprake van een persoonsverwisseling. Jij en ik kennen en andere kanjer die inderdaad inmiddels ongeveer 46 zal zijn. En dat is niet de dame die deze meneer op het netvlies heeft en blijkbaar in deze reeks recensies bedoeld. De dame die wij kennen is ook te herkennen als J. en komt werkelijk uit Rio.
                                    Ik vond haar gezicht al niet erg lijken eerlijk gezegd. Maar ja... het is erg lang geleden dat ik haar had gezien dus ik twijfelde. Ook omdat de kleur haar en woonplaats (destijds) wel hetzelfde waren.

Kom ik bij de vraag: Waar zit de echte Adriana? Weet jij dat soms?

Commentaar

Jullie 2 zijn echt de weg kwijt . De adriana van dit adres en dit topic is de adriana en wie jillie bedoelen is totaal iemand anders .

Commentaar

Even de feiten : Adriana , braziliaans werkt al jaren in de passage en zou idd 45+ zijn , praat goed nl en heeft donker haar niet heel lang . Dit is dus echt Adriana die ook op kinky staat . Bel haar bezoek haar en ga dan maar s vertellen hoe het zit . Ik ken haar al 15 jaar dus weet echt wel hoe t zit

Commentaar

Om vervuiling van een verder zinvol topic te voorkomen:
                                          @ Mama-Frotto: wij zijn goed bijzinnen. maar de Adriana of J. die 'wij' bedoelen was al begin jaren negentig (tot op heden) actief. Zowel in de Geleenstraat met aangrenzende gebieden als regelmatig 'op tournee door NL, België en Duitsland en in de clubs'.
                                          Doordat de omschrijving in grote lijnen kan kloppen is er verwarring, temeer daar 'onze' Adriana met tussenpozen opduikt en weer verdwijnt. Dus even normaal en respectvol reageren zou plezierig zijn, zoals wij dat ook ondanks toonzettingen vanuit jou kant blijven doen of maar niet op je reageren. Ik gaf hierboven al aan dat er 2 dames door elkaar gaan en dat wordt nogmaals door een andere forum bezoeker bevestigd.

@Dinosaur. Ik weet het op dit moment niet, ben momenteel door (tijdelijke on)gezondheid wat minder in contact met mijn bronnen en kom privé ook even minder bij dames thuis op feestjes enz. Zou mij niet verbazen als ze nu in Rio is, zoals vele Brazilianen op dit moment. Heeft wel weer een tijd bij Casa Cherida gewerkt hoorde ik van mijn ex.

@ administrator: wellicht even opschonen vanaf mijn reactie dat de kinky advertentie een andere dame zou zijn dan 'wij'(Brasilero en Dinosaur) bedoelen. Kan Mama-Froto weer tot rust komen ;-)