Nayma / Maida (D.rep), Den Haag, Doubletstraat 40k2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nayma / Maida (D.rep), Den Haag, Doubletstraat 40k2

Ik weet niet of ik er goed aan doe om een nieuw topic te openen,want ik weet dat er al een draadje bestaat over deze dame die vroeger op Nr 40 k1 gezeten heeft,maar ik kan dit nergens vinden.

Het gaat hier over Myra een wat mollige latina,met mooie grote borsten.
    Ze heeft goed haar best gedaan.
    Het pijpen was lekker,en deed ze vol overgave.
    Hierna deed zij helaas nog al veel glijmiddel op haar poes voor missio.
    Het was dan ook helaas zo,dat ik er weinig van voelde.
    Ze begon toen het wat langer duurde dan ook fake te hijgen en zo.
    Het was dus opzicht een leuke dame,met een leuk uiterlijk,maar bij het glijmiddel ging het mis.
    Ik ga er denk ik nog wel een keer heen,en vraag dan of ze die tube wil laten liggen,of een klein beetje wil gebruiken.
    Groetjes Kale Bas.

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k07, Myra (goed)

Ik denk dat ze trouwens een andere werknaam gebruikt dan vroeger.
    Maar ze is al langere tijd werkzaam in de doubletstraat.
    Ze heeft een paar keer van kamer gewisseld,maar zat altijd een beetje aan de achterkant van de straat (bij de pisbakken)
    Volgends mij nr 40,en nog een paar kamers daar in de buurt.
    Mischien dat iemand die daar aan de wandel is haar herkent.
    En dat we haar vroegere werknaam weten?
    Groetjes Kale Bas.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 40 k3, Maira (uitstekend)

met de puntjes op de i Dit leuke lieve dingetje van 33 lentes heeft me blij verrast. Voor 25 eutjes had ze alle tijd. Na het uikleden begon ze staande tegen me aan te rijen en ging ze langzaam door de knietjes ( ze is ongeveer 1.50 mtr) om mijn leutertje tussen haar super borsten op oorlogssterkte te brengen ik mocht lekker aan de speentjes sabbelen en haar gelijktijdig vingeren. daarna begon ze me met overgave te pijpen toen ik bijna kwam een kleine pauze en over op doggy en vervolgens in missionaris heerlijk gekomen. Weet niet helemaal zeker of er niet een paar silicoontjes in de knoppen zaten Ze werkt alleen woensdag en donderdag vertelde ze Vreemd dat ik nog geen recensie heb aangetroffen want ze is de moeite waard.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31 k12, Maira (uitstekend)

Maira blijkt ook op 31 k 12 te zitten Nu op zaterdag
        Weer een heerlijk bezoekje gebracht lekker rustig Ze neemt pielemans heerlijk tussen haar superborsten.
        Ze krijgt van mij een dikke 8

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k12, Nayma (voldoende)

Ze zat vandaag in de passage op nr. 31, achterste kamer aan de rechterkant. Bij gebrek aan beter bij haar naar binnen gegaan. Matig. Ze is niet superslecht, maar zeker niet voor herhaling vatbaar, kon met moeite mijn jongeheer op oorlogssterkte houden. Het pijpen ging nog, daar stort zij zich vol overgave op, al was er weinig geil spel bij, beetje plichtmatig... Echter de daad was zeer teleurstellend. Of ze gebruikte teveel glijmiddel, of ze is alles behalve strak, of ik heb een heel klein leutertje... maar van wrijving en opwinding was weinig sprake..... Tenslotte maar afgevuurd en snel weer vertrokken.
          ... je hoeft ze niet allemaal te haten om 1........

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 31p k07, Maida (uitstekend)

In de eerste witte, Latina Passage beetje achterin laatste kamer 7 deze middag de erg rustige en gezellige Maida uit de D. Rep tegen het lijf gelopen. Ze viel direct op door haar bijzonder enorme cupmaat ik denk DD en haar lieve uitstraling. We raakte snel aan de praat want ze kan goed Nederlands verstaan en ze hoort goed wat je zegt. Eenmaal binnen heb ik het geweten. Ik mcht lekker stevig en geil op haat borsten en tepels zuigen waarna ze met haar borsten heerlijk over mijn buik en lul ging masseren wat een heerlijk panorama. Dikke zuigzoenen in mijn nek. Vreselijk opgegeilt met mijn snel likkende tong naar haar natte goed smakende kutje afgedaalt om haar vervolgens op een goede zuigbeurt te trakteren (dan zegt ze oa papi wat o lekker lieverd betekend) Het beviel haar wel we belandden uiteindelijk op haar bed in de 69 positie. Waarbij ze me goed begon te pijpen. Hierna in missio stevig doorneuken met een wisseling naar doggy lekker billtjes om goed tegenaan te beuken met respons aan positieve geluiden. Terug naar missio standaard om nog een keer goed haar wilde borsten te bekijken. Badend in het zweet en likkend aan haar voetjes vreselijk klaar gekomen. Mocht hierna nog even 5 minuten blijven liggen was nodig ik kon me niet meer bewegen na dit avontuur.

Een lieverd, geen haast neemt lekker de tijd, gunt je wat extra's. 25 euro + 5 euro fooi met dit berichtje voor haar en even bedenken wat we de volgende keer allemaal gaan doen.

Aanrader

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k07, Nayma (uitstekend)

Beste wandelvrienden,

Zeer graag zou ik nog wat aandacht willen vragen voor de heerlijke en lieve Nayma. IK vind de beoordeling voldoende erg onterecht en zou ik willen veranderen in het predikaat "uitstekend". Tepels van haar grote bosten likken maakt haar nat. Kutje en anus smaken hierop meer dan geweldig. Vervolgens lekekr wild pijpen waarbij haar hele lichaam mee beweegt. Goed strak in de mond en gewillig zuigend. Lekker nieuw standje waarbij ik me rsutig op mij rug en likken aan haar lekkere voetjes zacht wordt geneukt. Daarna missio even goed de borstjes zien bewegen. Eerst lachen daarna lekker meegeilen. Nog even doggy met wat laatste likjes aan haar natte anus. Flink hard en diep doorneuken en vervolgens in 4 heftige golven onvergetelijk klaar gekomen. Heerlijk in combinatie met gebruik van thaise Ginseng (helpt erg goed).

Nog ca 5 minuten aan herstel nodig gehad. Hierin werd ik liefdevol begeleid.

Een schat, een waar je leuk Nederlands mee kunt converseren. En waar de heel relax van alles mee kunt bespreken. In haar gezellige kamer met sfeervolle muziek, haar leuke lach en wandversieringen en verlichting waan ik mezelf in een Zuid Amerikaans Paradijs.

Voor mij wordt dit de vrouw waar ik de aankomende tijd erg gelukkig mee ga worden. (mag ook wat meer gaan kosten dan 30 euro)

Sandukan

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 31p k07, Maida (D.Rep)(uitstekend)

Let op

Deze heerlijke lieverd met grote borsten heerlijk voetjes likken tijdens goed stevig pijpen. Lekker beffen van nat kutje. Missio met veel zuigen aan borsten en harde tepels daarna Doggy. Opvolgend beide goed in positie, condoom er af en haar borsten compleet ondergespoten (speerpunt binnen haar praktijk). Lekker na zweten.
                Houdt van knuffelen vooraf en achteraf. Valt voor aardige mensen.

zeer aan te bevelen.

Groeten Sandukan

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k07, Maida (D.Rep)(uitstekend)

Van deze Maida die eerder Nayma genoemd werd,is als is een topic geweest.
                  Ze heeft eerder op nr 40 gewerkt en op 37 in de straat.
                  voor die tijd heeft ze ook nog in de 31 passage gestaan.
                  Mischien nog een draadje in het archief?

Deze dame heb ik ook bezocht,maar ik vond het niet bijzonder.
                  Om meer geld vragen en tijdens de wip om de 5 seconden roepen....: Oh Si! Oh Si!
                  Er was ook veel nep gekreun.
                  Ik hou daar niet van en vond het niet voor herhaling vatbaar.
                  Ze is wel aardig ,maar de diensten vond ik ook zeker niet bijzonder!

Groet DD.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k07, Nayma / Maida (D.Rep)(goed)

Draadje uit archief gehaald en samengevoegd.
                    Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k07, Nayma / Maida (D.Rep)( niet zo goed)

Omdat iedereen een herkansing verdient ben ik een tijdje terug toch weer is binnen gewipt.
                      Helaas werd het een herhaling van mn vorige recensie.
                      Het gevraag om meer geld en overdreven nep gekreun,stoorde me echt enorm.
                      Ik heb de boel maar afgekapt en ben elders opzoek gegaan naar een dame waar ik een betere klik mee heb.
                      Ze is beslist niet onaardig of zo en voor een liefhebber van grote borsten mischien leuk,maar ik ben er nu wel klaar mee en ga er niet meer heen.

Groet DD.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k07, Nayma / Maida (D.Rep)(slecht)

Deze dame bezocht, maar viel wel wat tegen. Haar gevraagd of zoenen, standje 69 en wederzijdse massage mogelijk was. Geen probleem, dat wordt dan 50 euri en dan nemen we de tijd, minstens 45 min. Vooruit dan maar (ze sleepte me haast naar binnen, ik wilde eerst weggaan omdat ze niet de knapste is, maar ze overtuigde me te blijven)....

Ze hield zich niet aan de afspraak. Van zoenen en 69 kwam niks terecht. Het masseren moest vooral van mij komen. Het enige wat ik (na een prima massage van mij) terugkreeg was een paar keer wrijven over mijn buik. Vervolgens ging ze mee pijpen ,maar eerlijk gezegd heb ik veel betere pijpbeurten gehad (waarbij ik niet de tanden over mijn eikel voelde schuren).

Bij missionaris weinig gevoel voor mij. Daarna haar gevraagd om doggy te gaan, maar op een gegeven moment riep mevrouw "pijn, pijn!", terwijl ik haar toch echt voorzichtig nam. Daarna in cowgirl gegaan, maar al rijdend was mevrouw drukker met haar kapsel te bekijken in de spiegel dan mij geil te maken.

Met de nodige moeite klaargekomen na al dit gehannes. En na iets van 30 minuten (15 tekort dus) weer vertrokken.
                        Deze dame voor mij nooit weer.....

Commentaar

Afgelopen zaterdag liep ik wat door de Doublet teslenteren in kwam uiteindelijk in de Latina passage terecht.
                          Zowat alle vrouwen stonden aan de deur en deden erg veelmoeite om je naar binnen te loodsen.
                          Uiteindelijk heb ik gekozen voor de dame van kamer 7Nayma.
                          Afgesproken lekker rustig aan te doen, het was toch al zowarm.
                          Na het wassen wat ze grondig deed zijn we het bed opgegaan waar ze gelijk naast me kwam liggen en mij begon te kussen.
                          Dit kussen ging over in hartstochtelijk tongzoenenwaarbij onze tongen diep bij de ander naar binnen ging.
                          Daarna ging begon ze met te pijpen, god wat deed ze datheerlijk en met vol overgave.
                          Na een tijdje gepijpt te hebben vroeg ze me of zij mijmocht vingeren iets wat ik graag wil dus hup een condoom over haar vinger en zo mijn gaatje in.
                          Gelijk ging het pijpen weer verder. Na een tijdje ging zevan het bed en kwam terug met een dildo en vroeg of deze er in mocht, een antwoord hoefde ik niet te geven want aan mijn reactie zag ze dat ik dat wel wilde.
                          Hup het condoom er overheen en naar binnen met detrilstand op aan.
                          Daarna zijn we overgegaan in standje 69, en tijdens hetlikken wat ze aangaf dat ik dat goed deed begon ze steeds harder te kreunen.
                          Daarna heb ik haar nog lekker in de doggystile genomen omhet uiteindelijk tussen haar borsten af te maken, en dit alles met dietrillende dildo in mijn kont.
                          Uiteindelijk alles weer lekker gewassen en met een dikketongzoen afscheid genomen.
                          Hier ga ik weer heel snel terug wat een wereld meid is dit.

Commentaar

Wat een lekkere meid is dit; het viel vanmiddag wel wat tegen met de bezetting. Zij betoverde me en dus naar binnen. Wat een een heerlijke borsten die ze me meteen aanbood en dus was ik verkocht. Na wassen en betalen, goedkoop, op bed gedoken en lekker knuffelen. Tijdens het pijpen maakte ze allerlei slurpende geluiden. Jammer dat ze naar asbak ruikt. Het missionaris standje was prima. Niks mis mee, niks echt bijzonder. Gewoon goed voor een keer.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k07, Nayma / Maida (D.Rep)

vanmiddag bij deze dame geweest, had met haar afgesproken dat ik wil kijken als een anderen man klaarkomt over haar lekkere grote tieten was geen probleem €50 betaald en ze riep een langs komende man binnen.
                              was ff wennen was voor mij de eerste keer maar goed toen ze de man begon te pijpen zc was het een geil gezicht
                              en kreeg ik ook een stijve, ze vond het goed als ze ons om beurten in de mond nam en onze lullen tegen elkaar hield
                              was een zeer geile ervaring. toen ze mij pijpten pakte ze mijn hand en moest ik de man aftrekken en andersom werd hier wel heel erg geil van wat zij ook merkte en er goed mee omging ze was een beetje dominant en zei dat ik aan z'n ballen moest likken voor ik het wist pijpte ik hem ter wel zij mij lekker pijpte moest haar afremmen want ik kwam bijna klaar toen was de man aan de beurt om haar lekker onder te spuiten moest met haar tepel likken en ja hoor ik voelde zijn warme sperma op haar tieten spuiten ze pakten mijn hoofd vast zodat zowel ik als haar tieten een sperma douche kregen daarna kreeg ik de lul van de man in mijn mond (lekker zei ze proef maar) inderdaad lekker.
                              ze ging op haar rug liggen en zei neuk me tussen mijn borsten ze smeerde het overgebleven zaad tussen haar borsten
                              en over mijn lul (geil) ik hoefde maar een paar stootjes te geven en ben heerlijk klaar gekomen
                              toen vroeg ze of ik haar schoon wilde likken ( de man wilde niet) maar op haar dominante manier heb ik haar tieten schoon gelikt. wat een ervaring heb nu denk ik een sperma fetisj ga dit zeker nog een doen wat een geile ervaring was dit

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k2, Nayma / Maida (D.Rep)

Vandaag bij Mayra geweest in de Doubetstraat. Ze lijkt erg op Jenny uit Groningen. Heerlijke tijd gehad met haar. Deed mij zo aan Jenny denken. Als eerste gewassen daarna heerlijk voorspel. Toen heeft ze me afgetrokken en toen heerlijke pijpbeurt zc. Daarna afgemaakt in doggy style en toen heerlijk tussen haar tieten geneukt zonder cd. Heb met meerdere straaltjes heerlijk tussen haar tieten gekomen. Haar tieten zaten er onder.

Herhalingsgevaar: groot
                                MILF Hunter

Commentaar

Goomer en alle anderen die willen weten waneer deze dame er is.

Ik was in augustus met oude school kameraden een weekend in Den Haag. Ik was op zondag naar Mayra gegaan.
                                  Want Astrid mijn vaste dame in Den Haag was er niet. Toen die maandag ging ik weer naar huis. Ik nam afscheid van Mayra. Toen ben ik naar Holland Spoor gegaan voor de trein. Maar toen ik die had gemist ben ik weer terug naar Astrid gegaan.

Dus ik weet sowieso dat Mayra er op zondag en maandag zou moeten wezen. Zeker weten doe ik het niet omdat ik niet vaak in den haag ben. Ik moet ook van verre komen (Groningen)
                                  MILF Hunter

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k2, Nayma / Maida Mayra (D.Rep)

Vandaag bij Mayra geweest. Was echt heerlijk.
                                    Bij binnenkomst gelijk lekker zoenen. Daarna heeft ze me lekker gepepen zc. Daarna heb ik haar lekker gevingerd. En gebeft. Ze genoot hier echt van. Toen heerlijk geneukt. Daarna heb ik haar tieten met glij middel ingesmeerd en toen tussen haar tieten. Uiteindelijk haar borsten volgespoten.

Mayra ziet mij wel weer in den Haag
                                    MILF Hunter

Commentaar

ik kom al een hele tijd bij deze dame. Had haar een tijdje niet gezien omdat ik alleen in de avond wandel.
                                      nu weer een keer overdag en daar stond ze.
                                      het was weer heerlijk .
                                      ik ga dus weer vaker overdag aan de wandel

Commentaar

Meisje erbij gevraagd voor een trio. Ik zou haar zelf niet hebben uitgezocht maar ze deed het leuk. Wel een slechte adem.

MODERATOR
                                        Is naar eigen zeggen Colombiaans
                                        I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

Het is alweer een tijdje geleden dat ik bij haar was maar omdat ik nu pas heb aangemeld alsnog een review van deze schat.
                                          Bij binnenkomst begonnen met zoenen wat al snel overging in heerlijk tongzoenen...alsof het je eigen vriendin is..
                                          Daarna het bed op met lekker knuffelen , mijn wapen was op oorlogssterkte en had haar zomaar kunnen penetreren...zij is dus niet zo snel met het rubber geeft je wat tijd. Ze heeft enorme lekkere grote tieten wat heerlijk spelen is als ze je berijdt....wat een lekker ding !
                                          Daarna missio en ook nog doggy waarbij het rubber gevuld werd . Super ervaring met zeker herhalingsgevaar , zou haar zo mee naar huis nemen .....
                                          Topper !