Ivonne (Gui), Den Haag, Doubletstraat 29 k4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ivonne (Gui), Den Haag, Doubletstraat 29 k4

Mede ****enlopers.
    Ik ben een tijdelijke loper als ik weer eens een tijdje zonder relatie zit zoals nu dan gaan de hormonen weer opspelen en moet er af en toe toch weer iets anders dan het eigen handwerk aan te pas komen. De laatste
    periode was 1997 - 2000 en nu van af 2004- tot volgende week want dan komt mijn schatje uit het donkere wereldeel weer terug. Afijn ik schrijf dit omdat ik
    tovh wel een byzonder ervaring meegemaakt heb in de doublet. Mijn vaste vrouw was meestal Janet en die behandelde mij prima. Echter ik begin er last van te krijgen dat ik de paal niet omhoog kan houden als het rubber er omgaat. Janet doet het allen met dus laatste vrijdag ik eens rond gekeken of er niets te vinden was
    dat PZC doet. De eerste die ik vond was een donkere dame in het portaal aan het einde van de straat. Echter
    het begon wel aardig maar er zat geen fut in. Na 20 min en 50 E armer ik weer naar buiten. Even rondgelopen en
    toen zag ik een dame terhoogte van no 20 -25 of zoiets
    ze lachte leuk ja ja zo ik even geinformeerd. Ja geen probleem zij ze dus ik mee naar boven. Ze kwam ontzettend aardig over en ontdaan van haar kleren zag ze er erg goed uit 60 Kilo 1M65 Hele mooie bosten B denk maar absoluut strak met mooie harde donkere tepels. Ik schatte dat ze een jaar of 26 was maar ze zij dat ze 36 jaar oud was. Uit spanje kwam en hier af en toe ging werken. Ze was geboren in gunee midden aafrika. Ze spreekt behoorlijk engels en vloeiend spaans
    dus we konden uitsteken converseren. Afijn toen ik ook in adamskostuum stond leidde ze me eerst naar de douche en werd alles flink geschrobt ,ook bij haar,zelfs had ze noch een fles lysterine om de mond te spoelen.
    ! Hierna gingen we weer naar de kamer en noch staande begonnen we als 2 jongverliefden te zoenen en te vozen. Je begrijpt dat was kaasje voor de paal. Die daar dan ook goed op reageerde. Na een minuut of 5 was de temperatuur tinminste bij mij goed opgelopen en zakten we op bed neer. Samen zochten we naar een geschikte houding om de vrijpartij te continueren. Na eem minuut of tien drukte ze me op mijn rug op het bed en draaide haar kontje naar mijn gezicht en zocht met haar mond mijn speelgoed op. Nou mensen ik heb wel het e.e.a meegemaakt in mijn leven dacht ik. Ik weet niet of er sterren bestaan voor zoiets maar dit was absoluut 6 sterren. En dit duurde geen 5 minutem maar langer dan een kwartier. ik kon me niet meer inhouden op een gegeven moment en trok haar spleetje over mijn gezicht en liet mijn tong tekeergaan God allemachtig wat heeft zij een fantastisch mooi spleetje ze reageerde er meteen op en het liefdesspel werd vuriger en vuriger. Ik kan hier uren over door schrijven als het moet maar het was ongelooflijk. Het is haar gelukt om me 2 keer te laten komen.! Dat terwijl ik normaal gesproken bij een dame van plezier meestal niet met neuken kan komen omdat dat rubber in de weg zit. We neukten trouwens wel met condoom ,Fetherlite, neem ik altijd zelf mee. Afijn we hebben zo een uur of 2 2,5 met elkaar gezoend,gevoosd gebeft gepijpt gemasserd met olie gewerkt ondersteboven achterstevoren op bed op de grond tegen de muur.Ik was af ja als je 63 ben dan begint het toch te tellen hoor. Er was 50 euro afgesproken en ze heeft geen moment verder over geld gesproken. Dat ik wegging heb er 150 bijgedaan want ik voelde me gewoon bezwaard voor minder. Niuet alleen dat ze me een beurt gegeven had alsof ik nog een vent van 25 was maar ze w2as ook heel lief en vrolijk,spontaan zelfs. Ik was echt mezelf niet meer toen ik weer buiten stond. Ik ben naar het kroegje 18 ofziets gelopen en ben een paar pilsjes wezen pakken.
    Toen ik daar vandaan ging ben ik weer door de doublet gelopen en zag ik haar weer zitten ze lachte weer en ik weer naar binnen. Ik zeg 50 E is alles wat ik nog bij me heb. Ze greep mijn arm en wij weer naar boven het was half een denk ik. Om 2 uur stapte ik weer naar buiten alles was nog een keer overgedaan niet te geloven toch
    Haar naam is Yvonne of zoiets dacht ik. Ze heeft me haar 06 gegeven toen ik weer vertrok en om 4 uur lag ik in bed bek en bek af. Afijn zaterdag gebeld en weer heen natuurlijk en weer van de bovenste plank Ik weet niet wat het is maar mannen wie ooit leuk met janet gevreeen heeft dit was klassen beter. Als volgende week mijn eigen black princes weer terug is dan moet er toch wat bijgeleerd worden.! A propos ik had toestemming van haar als de nood te hoog werd om een bezoekje af te leggen. Alleen ik ben bang dat ik dit maar wat gematigd moet brengen.
    Nu niet allemaal tegelijk erheen LAAT WAT OVER VOOR ELKAAR EN BEHANDEL HAAR MET RESPECT ze verdient het echt.! Deze impressies hebben uiteraard altijd een persoonlijke tint vergeet dat niet als je het gezen hebt.
    Maar een kerel van 63 het gevoel geven dat hij weer 25
    is vind ik toch een formidabele prestatie.

Vanmiddag ook weer een bezoekje gebracht aan de Zwarte Parel. Het was als vanouds. Details zal ik niet uitgebreid beschrijven, ook uit respect voor het mooie verhaal van Namawkba.

Ze blijft tot 19 mei in kamer 77 rechts werken om dan (waarschijnlijk) weer even lekker naar Madrid te gaan.
    Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Door raamsluitingen was ik deze topdame even kwijt. Dankzij Hookers weer gevonden. Het was weet geweldig. Wat een topper deze dame en altijd met plezier. Zoals al gemeld gaat ze de 19e naar Spanje voor een dag of 10. Ze komt niet terug op 77. Graag hier melden waar ze weer opduikt.

Commentaar

Ivonne is voor mij al jaren de onbetwiste topper van de Doubletstraat. Beeldschoon: een atletisch lichaam met alles in proportie en heeel naturel. Een lieve en opgewekte vrouw op wie de tijd geen grip lijkt te hebben. Ooit trok ze zelf de vergelijking met Tina Turner, sommige vrouwen blijven inderdaad altijd jong.

Haar repertoire is uitgebreid en bekend, maar blijft de zinnen prikkelen. Na de tedere wasbeurt volgt de omhelzing met het hartstochtelijke tongzoenen. Met haar gespierde tong verkent ze vervolgens je lichaam om op kruishoogte te eindigen. Ze neemt je dan aan de hand naar het bed om het spel voort te zetten. De B2B gaat soepel over in de 69, waarbij we af en toe oogcontact zoeken via de spiegel. Tijdens de wederzijdse orale verwenningen wordt ongemerkt het met de mond condoom aangebracht. Een zeldzaam staaltje van vakvrouwschap zoals ze dat doet.

Vanuit de 69 positie schuift ze door naar de omgekeerde cowgirl om naar verloop van tijd over te gaan naar de gewone cowgirl. Over seksuele acrobatiek gesproken

Ivonne voelt me perfect aan. Op exact het juiste moment stelde ze voor over te gaan naar de missionaris, waarbij we de sessie met een groot gevoel voor pace, rythm & timing beëindigden.

Het was de reis naar de Hofstad ruimschoots waard. Ivonne, gracias a TI!!!!

De mededeling van huishoudelijke aard: haar oude kamer is door het Haagse BIBOB-geweld dus voorlopig gesloten. Vandaag zat ze op 26 (middelste raam). Ze is wel afhankelijk van de kamerbeschikbaarheid dus zal af en toe wisselen.

PS: mijn advies om naar de hoofdstad te komen sloeg niet aan. Ze had alle raambuurten uitgebreid verkend, maar voelde zich er niet lekker bij. Helaas Ze is zeer vastberaden om haar werk in de Doubie voort te zetten.

Commentaar

Vanmiddag blij deze zwarte parel geweest. Ze zit nu 2 weken op nr. 26A, middelste deur. Het was weer als eerder vermeld in vorige recensies. Redelijk dezelfde bezigheden maar toch wel heel erg plezierig. Kortom een kanjer.

Commentaar

Ja, en als Ivonne (vroeger schreef ik haar naam gewoon met een Y) dan steeds op zoek moet naar een nieuwe kamer, dan kan het een tijdje duren voor je haar weer vindt. Maar wat altijd helpt, is dat pak water achter het raam, dat verandert niet.

Ook haar huidige kamer (nr. 20 of daaromtrent) is maar voor één maand, in september komt de vaste huurster weer terug en dan moet Ivonne dus weer op zoek naar iets anders. De huidige kamer is klein maar sfeervol, met veel spiegels. Ivonne voegt daar enig kaarslicht aan toe.

Voor de rest is het als altijd een groot feest, zonder remmingen en zonder blikken op de klok (als die al ergens zou zijn, ik heb er nooit een gezien bij haar). Maar de ECHT grote verandering in haar repertoire is, dat ze nu ZC pijpt, iets dat voorheen ondenkbaar was. Ik liet het gebeuren, omdat ik er niet op voorbereid was, maar achteraf kreeg ik toch ernstige bedenkingen of ze hier wel goed aan doet. Ik dacht altijd dat PZC vooral gedaan werd door het tweede of derde garnituur in de prostitutie - omdat men het daar nodig had om klanten aan zich te binden. En Ivonne krijgt haar klanten toch ook wel zonder dat, zou je zeggen.

Kortom, misschien een kleine discussie waard voor haar vele adepten. Poll: Ben jij ervoor of ertegen dat Ivonne nu ZC pijpt?

Commentaar

Afgelopen week haar weer genomen, ze zei toe al dat ze weer verplaatste, inmiddels gebeurd dus. Nou inderdaad pijpen zc. En ik moet zeggen het is misschien wat minder veilig maar gebeurd wel na intense wasbeurt want de hygiëne staat op hoog niveau wat ik als zeer prettig ervaar. Maar goed pijpen zc. Ik ben niet klein geschapen maar hij ging volledig naar binnen in dat mondje, pfffff. Toen heb ik haar grotje ook niet misselijk verwent, hierna ging ongemerkt het jasje aan en in diverse posities het neukend tot een hoogtepunt laten komen. Kortom het was zeer prettig.

Commentaar

Een paar weken geleden heb ik ook eens van Ivonne mogen genieten. Ze zat toen nog op kamer 26 of zo.

Ze wilde dat ik eerst mijn leuter ging wassen; had ik nog niet eerder meegemaakt. We hebben toen nog gelachen omdat ik niet goed bij de nogal hoge wasbak kon komen (ben maar een kleine jongen).

Het was echt een kamer voor lange mensen want ook het bed was hoog, maar nadat we daar eenmaal opgeklommen waren was dat geen probleem

Heb een fijne tijd met haar gehad. Vond het vooral leuk dat ze ook aan voorspel deed. Zoentjes en strelen over je hele lijf. Daardoor kreeg ik echt een beetje het girlfriend gevoel.

De rest van de seks was ook zeer de moeite waard. Ze nam lekker de tijd en ze weet goed hoe ze een man moet verwennen.

Verder is het ook nog eens een hele aardige vrouw. Maakte na de seks nog een babbeltje terwijl ik me aankleedde.

Zou er graag nog eens teruggaan maar heb haar nog niet weer aangetroffen. Werkt ze misschien alleen overdag of is ze gewoon constant bezet? Dat zou me niks verbazen, zeker niet na al die lovende epistels hier.

Xela

Commentaar

: Een bezoekje bij Ivonne is altijd een feest. Of ze Frans nou met of zonder doet, laat ik even in het midden, maar het is steeds weer genieten met een grote G.
                  Ik trof haar vrijdag op no.5 (ze werkte niet, had geen kamer) en zij vertelde dat ze vanaf maandag twee weken een kamer heeft op no. 26. Ik ga haar dan zeker bezoeken !

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 5, Ivonne (9.1)

Het was alweer een tijdje geleden dat ik de Zwarte Parel bezocht heb. Aangezien de 54 kilometers die de Hoofdstad van de Hofstad scheiden mij niet echt kunnen bekoren, vooraf even gebeld. Haar mobiel stond aan maar ze nam niet op, kennelijk bezet. Ter hoogte van Leiden belde ze om te zeggen dat ze me gaarne zou verwelkomen op kamer nr. 20. Ik meld dit opdat het aangeeft hoe attent ze is. Dat maak je ook wel anders mee..........

Twintig minuten later was ik ter plekke. Ivonne begroette me met een grijns van oor tot oor. Ze zag er weer alleJezus verrukkuluk uit in haar flinterdunne felgekleurde jurkje en haar hoge plateauschoenen. Ik zou haar zo graag op een zwoele zomeravond willen meenemen naar de Madrilleense Plaza Mayor. Eerst flink flaneren en dan een diner op een van de prijzige terrassen. Spontaan zou ik minstens 10 cm groter worden en 20 jaar jonger . Maar goed, er moet wat overblijven om van te dromen.

Na wat bijgekletst te hebben gaven we ons over aan het spel der lust. Alleen al het zorgzame en liefdevolle wassen van mijn gereedschap deed het bloed stromen naar de plaats waar het hoort. Op bed kwam Ivonne eerst op mij liggen voor een heerlijke voospartij van het B2B-genre. Deze ging vloeiend over in een werkelijk verrukkelijke 69. Wat een passie en overgave van beide zijden. Beffen, pijpen, rimmen, krabben, kneden..........(werk)woorden schieten tekort. Met Onze Lieve Heer en Ivonne als getuige zweer ik dat deze wederzijdse verwennerij minstens een halfuur duurde. Het is toch mooi dat klant en dienstverleenster zo op kunnen gaan in het elkaar verwennen. Vervolgens weer een B2B voospartij waarna Ivonne zich tot mij nam. Met veel gevoel, variatie en tempowisslingen werd ik bereden. Na al zo lang tegen het kookpunt aangezeten te hebben duurde het niet lang......tot ik mijn levenssap in haar goddelijke schoot deed vloeien (nou, ja de latex daargelaten).

Sommigen zullen het herkennen, de post-orgastische roes. Op een wolk zweefde ik naar mijn voiture (hopend dat er geen parkeerwachter was langsgelopen). De afstand tussen mij en de druilerige wereld om mij heen leek ineens erg groot. Die roes duurde voort tot na het Prins Claus Plein (merkwaardig dat het lelijkste stukje Nederland vernoemd is naar een van de meest erudiete ex-leden van ons koningshuis). Op het stuk vierbaansweg begon het verkeer lekker door te stromen. Op mijn netvlies ijlde het beeld van Ivonne nog na en ik genoot van de warme gloed in mijn onderlichaam. Plotsklaps zag ik dat ik met grote snelheid op een voorganger inreed . Het engeltje Ivonne zat op mijn rechterschouder en fluisterde mij in dat het voor remmen te laat was. Een heftige ruk aan het stuur bracht de auto op de meest linkse baan. De vangrail op de middenberm kwam angstaanjagend snel nabij. Ivonne fluisterde me in dat het tijd was om het stuur een ruk naar rechts te geven.

Gracias a TI, Ivonne..........

Opdat Bobby in december niet in dit topic hoeft te vegen...............29 november gaat ze weer naar Madrid. In januari is ze terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 20, Ivonne (uitstekend)

Met groot stijf lid naar den haag gereden voor een bezoek aan Ivonne.
                      Helaas niets naar de smaak in de doublet gezien, teleurgesteld weer terug.
                      Heeren, wanneer is Ivonne er weer, wil deze ervaring meemaken.
                      groot spelen, grote prijzen

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 20, Ivonne (uitstekend)

ben vanavond langs ivonne geweest het was weer de beste betaalde sex die je kan krijgen.eerst lekker je lul laten wassen en dan lekker tongen tepel zuigen zij al kussend je boven lichaam verkennen.na dat we op bed zijn beland elkaar oraal bevredigd poesje kontje , zij mijn lul mijn ballen zijkant van mijn benen na 20min haar lekker van voren genomen ik hield het niet lang vol maar ik kwam heerlijk klaar heren deze dame is echt een aanrader €50,- voor 30min

voor het beste sex ga je naar ivonne

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 29, Ivonne (uitstekend)

Ik had Ivonne al veeeel te lang niet bezocht. Halverwege de zonovergoten maar godsgruwelijk koude Doubletstraat zat ze verveeld met haar telefoon te spelen.....tot dat...........Oeps, wat zag ze er weer beeldschoon uit. Ze laat haar krullende haar groeien, wat haar lieve gezicht verder accentueert.

Na binnenkomst heeft ze m'n koude wangetjes opgewarmd en hebben we bijgepraat over wat ons de afgelopen tijd bezig heeft gehouden. Ik vertelde haar dat ze hoge ogen (ojos altas ) gooide in de Miss Den Haag Award. Ze wilde het eerst niet geloven , volgende keer zal ik mijn laptop meenemen.

Wat er vervolgens gebeurde laat ik beleefdheidshalve maar even tussen ons. We hebben wel veel gelachen . Wat een vrouw is het toch .

Vanaf 9 april gaat ze een weekje naar huis (semana santa). Misschien kan Bobby Vitale daarmee rekening houden bij de planning van het uitreiken van de Miss Den Haag Award . Lijkt me gepast om haar daarmee bij terugkomst te verblijden.

Commentaar

Een dame, met een heel mooi en aardig karakter. 't Is toch heel bijzonder, dat ze zich iedere keer met zoveel enthousiasme inzet om haar klant een fijne ervaring te bezorgen. Een echte gever. Wat een service!

Soms denk ik waar doe ik dit voor? Wat zoek ik hier? Je voelt de minachting; je voelt je vernederd en misbruikt, terwijl wij als ****elopers en misbruikers worden getypeerd.
                            Maar dan kom je bij een vrouw als Ivonne en dan weet je het weer: dit is een liefdevolle behandeling. Dat is waar je op hoopt. Dit is bijna net zo goed als met je geliefde.

Er zijn er meer hoor, zoals Ivonne; zeker Jannet op nr 23 ook prima en knapper, en Jenny op 26a echt een goede behandeling maar iets minder slank, Claudia ook niet slecht. Rosy is zeker mooier en spannender, maar Ivonne is voor mij het beste van dit moment in Den Haag. Dus heb ik ook op haar gestemd voor de Miss Den Haag Award.

De wansmaak na mijn slechte ervaring met Gloria p16 direct rechts (zie mijn recensie van 26 maart) is weer vergeten.

PS niet alles is helemaal goed in de recensie terechtgekomen±
                            de dienstverlening betrof ook nmc, pmc, erotische massage, uitgebreid zoenen en likken.

Commentaar

Eindelijk weer eens een toffe ervaring. Dit schatje doet het met verve.
                              Heerlijk likken aan pemel en balletjes terwijl ze haar vingertje zachtjes in mijn sterretje steekt. Na Jacqueline in de Geleen toch weer een toppertje ontmoet.
                              Ter info: ze gaat op vakantie volgende week zaterdag naar Spanje.
                              Dus wandelaars neem uw kansen waar

Groet tietkietelaar

Commentaar

Waardering en respect voor Ivonne

Het is op z'n minst 5 jaar geleden (maar waarschijnlijk nog langer geleden) dat ik voor het eerst bij Ivonne terechtkwam. Internet had ik nog niet, laat staan dat ik van hookers.nl gehoord had. Sinds die eerste keer heb ik haar zo'n 6 maal per jaar bezocht voor een heerlijk samenzijn. Minstens even zo vaak heb ik al wandelend even kort een praatje met haar gehouden, over hoe het met haar ging, wanneer ze weer richting Madrid ging om weer even lekker te relaxen en zodoende de accu weer op te laden voor haar volgende periode in het Haagse.

Na ongeveer 1 jaar hadden Ivonne en ik beiden toegang tot het internet en deze site. Meer dan eens hebben we de recensies doorgenomen. Boos werd ze als ze werd beticht van siliconenborsten. Ze wilde zelfs dat ik haar borsten aan een nauwgezet onderzoek zou onderwerpen, zodat ik alhier op het forum verslag kon doen van het feit dat het allemaal echt en puur natuur was. Ook baalde ze van berichten dat ze FZC zou doen. Dit misverstand ontstond omdat ze welhaast onmerkbaar met haar mond een condoom kon aanbrengen. Juist omdat Ivonne als zeer pientere meid altijd op "veilig" ging begon ik haar steeds meer te waarderen. Ze geeft je zoveel en zo lekker dat de aanwezigheid van dat condoom eigenlijk er niet meer toe doet.

Ik ging dan ook altijd voor meer dan het "instaptarief" naar binnen, en daar heb ik nog nooit spijt van gehad. Soms liet ik het initiatief aan Ivonne, dat leverde altijd een zeer bevredigend samenzijn op. Soms ook nam ik het initiatief, en kon ik naar hartelust allerlei standjes met haar doen, dat vond ze zelf juist erg leuk. Heerlijk was het om haar staande te nemen, Ivonne met haar handen tegen de muur steunend, kontje naar achter en lekker meestoten op mijn tempo. Als ik soms even "stop!" moest roepen omdat ik te vroeg dreigde te komen dan gaf ze daar onmiddelijk gehoor aan. (andere dames willen dan nog wel eens te lang doorgaan waardoor er een te vroege zaadlozing volgt)
                                Haar "reverse cowgirl" is waarschijnlijk wel haar beste handelsmerk, maar ook het feit dat ze heerlijk geil en beweeglijk over je heen krioelt is geweldig. Ivonne ligt er dan ook nooit maar een beetje bij, zoals andere dames. Iedere keer dat ik bij haar was kon ik merken dat zij ook ervan genoot en het naar haar zin had, maar klaarkomen? Ach, laat ik vooropstellen dat de dames dit werk vooral doen om de klant te gerieven. De aandrang van vele mannen die het oh zo belangrijk vinden dat ze de dame in kwestie tot een orgasme brengen snap ik dan ook niet, de dames, en ook Ivonne, verwachten dat echt niet van je, en sterker nog, ze zitten er niet echt op te wachten ook. Als ik Ivonne vinger en/of aan het beffen ben doe ik dat dan ook voornamelijk voor mijn eigen geilheid. In al die jaren heb ik het 1 maal meegemaakt dat Ivonne tijdens mijn gebef en gevinger verstrakte en met haar onderlijf begon te schokken. Dit duurde maar heel kort, ze herpakte zich onmiddelijk en richtte haar aandacht weer direct op mijn genot. Toen ik ernaar vroeg wilde ze er liever niet van weten. Ze was, eigenlijk een beetje per ongeluk, klaargekomen. Dat kan een keer gebeuren, nietwaar?

Toch geniet Ivonne er ontzettend van als er heerlijk geil op los gesext wordt, ook al vertaald dit zich slechts zelden in een orgasme van haar kant. Ik vind dat prima, en Ivonne ook.
                                Ongeveer een jaar geleden kwam ik weer bij haar binnen en liet haar weten dat ik het ditmaal eens helemaal anders wilde doen. Ik wilde eens iets anders dan het gebruikelijke (overigens overheerlijke) standaardreportoire. Dat heb ik geweten ook! Binnen 45 minuten hebben we toen een groot aantal ongebruikelijke standjes doorgenomen. Het ene standje was waardeloos (zo ondervonden we) en het andere rare standje was best wel lekker. We hebben staand geneukt, zij half op het bed en ik staand op z'n hondjes erachter. Ik heb haar staand over mijn lul getild terwijl ik haar bij haar billen omhoog tilde, en vooral de posities waarin ik haar hard, diep en stevig kon nemen (haar benen in mijn nek etc.) waren geweldig. Nadat we al die exotische standjes hadden uitgeprobeert wilde Ivonne dat ik ook op een geheel andere manier zou klaarkomen. Tussen haar borsten wilde ze het. Het was zo'n avond dat ik ontzettend geil was en desondanks lekker lang en hard had kunnen doorneuken. Ik was nog nooit tussen de borsten van een vrouw klaargekomen, maar dit leek me het geschikte moment om dat maar eens te doen. Ivonne ging op het bed zitten terwijl ik voor haar stond. Het condoom ging eraf en ik plaatste mijn keiharde paal in die heerlijke vallei, terwijl Ivonne haar borsten lichtjes samendrukte rondom mijn lul.
                                Ik kwam als de brandweer en Ivonne wist niet wat ze zag. Mijn eerste straal zaad belandde achter haar op de spiegel, de tweede straal (werkelijk waar) eindigde op het plafond, en de stralen 3 tot en met 6 kwamen onbedoeld in haar prachtige donkere krullen terecht. Geen druppeltje op haar borsten dus.
                                Ik verontschuldigde me onmiddelijk voor de kliederboel die ik teweeg had gebracht, maar Ivonne wilde daar niets van weten. Ze vond het geweldig en verzekerde me dat ze zo'n heftige zaadlozing nog nooit had meegemaakt. Ik wilde aanstalten maken om me te gaan aankleden, maar Ivonne pakte me bij mijn nog steeds harde lul en liet me plaatsnemen op haar bed. Ze liet me even op adem komen terwijl ze nog steeds met mijn pik aan het spelen was. Ze pakte een nieuw condoom en bracht die al strelend aan waarna ze onmiddelijk haar kut boven mijn pik plaatste. "You can do more, you're still hard" sprak ze me toe. Ik liet haar begaan, maar ik had geen enkel gevoel meer in mijn lul, alhoewel deze nog steeds net zo stijf was en inmiddels stevig werd afgereden door Ivonne. Binnen 2 minuten kwam het gevoel echter weer terug en we wisselden van positie zodat ik het in missionarishouding kon afmaken. Ivonne had haar benen hoog in de lucht en compleet gespreid. Ik neukte hard en diep door en begon schokkend te komen in haar steeds natter wordende kutje. Na enkele nastoten trok ik me terug en ik zag dat het condoom aan de voorkant was gevuld met wederom een grote hoeveelheid zaad.

Gedurende een minuut of 5 lagen we uit te hijgen, en daarna waste ik me en spoelde mijn mond met Ivonne's mondwatertje.

Sindsdien heb ik haar nog vele malen bezocht. Soms deden we weer enkele aparte standjes, maar even zo vaak liet ik Ivonne haar gang gaan. Elke keer was het heerlijk!

Zo te zien gaat Ivonne de hoofdprijs pakken in de verkiezing, Dat heeft ze dik verdiend! Aan de andere kant ben ik een beetje bang dat ze nu hierdoor enorm veel aandacht zal krijgen waardoor ze voor haar vaste klantjes minder bereikbaar zal zijn. Elluk voordeel heb ze nadeel zal ik maar zeggen.

Als de prijs wordt overhandigd zou ik er best graag bij zijn. Laat me even weten svp als het zover is!

Groeten!

Betaman

Commentaar

Ben gister na lange tijd weer es bij Ivonne geweest. Deze vrouw is inderdaad de zwarte parel van de Doub. Ongelofelijk hoe zij na al die jaren er nog steeds zo uit kan zien en je ontvangt met dezelfde enorme glimlach en een goed humeur als (in mijn geval) een jaar of 4 geleden.
                                  Binnen het hele repertoir afgewerkt voor 50euro, waarbij ze in alles uitblinkt. Een pijpbeurt zoals er dat maar weinigen kunnen geven en daarna neuken in diverse standjes waarbij ik regelmatig me even moest 'terugtrekken' om niet al te snel klaar te komen
                                  Geen idee of die verkiezing nog loopt, maar zij voert wat mij betreft de ranglijst van 'in het Haagse werkzame vrouwen van plezier' met verve aan!

A2H
                                  Of the delights of this world, man cares most for sexual intercourse. He will go to any length for it-risk fortune, character, reputation, life itself

Commentaar

Ivonne is een droomvrouw. Een erotische kunstenares, een buitengewoon sympathiek en betrokken mens, een levensechte openhartige en vrolijke imborst, totaal verschoond van elke kapsones. Voor mij ook de mooiste vrouw van de Doubie, wat zeg ik....van alle Haagse raambuurten!!!!

Ik bezoek haar al vele jaren. Ivonne wordt er met het jaar jonger op; ikzelf helaas niet. Wat dat betreft: ooit vergeleek Ivonne zichzelf met Tina Turner.........Van Tina horen we niet zoveel meer; Ivonne is "still going strong".

Vanmiddag moest het er weer van komen. Files en wegwerkzaamheden op de A4 zowel als de A44 heb ik getrotseerd. Gelukkig was er meteen een vrije parkeerplaats op het grachtje.

Gekleed in mijn sjieke zwartleren jas, een geschenk van ons gewaardeerde lid "de Cockies" (I love you2 ), liep ik naar haar kamer. Ivonne was er, doch "occupado". Mobieltje gepakt om mijn aanwezigheid kenbaar te maken. Ondertussen stond de stoute Claudia aan de overkant opzichtig zat te lonken. Na een minuut werd de klant uitgelaten en belde Ivonne me terug. "Waar ben je" vroeg ze, terwijl ik met mijn rug naar haar gekeerd (derhalve mijn voorkant waar mijn ogen zitten gericht op stoute Claudiä). Na een draai van 180 graden keken we elkaar recht in de ogen.

Tja.........en toen deden we wat we altijd doen. De intensiteit en intimiteit was vandaag echter ongekend. Was het omdat het vandaag de eerste echte lentedag was? Het zou kunnen, maar ik denk dat het vooral Ivonne was. Een vrouw die haar gevoel de ruimte geeft. Die een snaartje bij ons raakt (zie ook alle hiervoor geplaatste berichten) doordat zij zichzelf ook durft te geven. Het was heerlijk.

De tijd stond even stil.......de parkeermeter, die ik voor 60 minuten had gevuld, tikte onverbiddelijk door. De bekeuring zag ik pas toen ik mijn (Amsterdamse) garage inreed. Ik bewaar hem, als herinnering aan een memorabel bezoek aan de zwarte parel. Een heel bijzondere vrouw.

Por Ivonne: un beso del grande bebe

Commentaar

If it is the cute black girl, often wearing a green dress, then she works every day for a period of 2-3 weeks, after which she goes away for 2-3 weeks!

She's really superb, though if you go see her a few times it starts feeling like deja-vu, and a bit mechanical...

Commentaar

vr 26 mei
                                        Zoals velen van de werkende klasse de dag na hemelvaart als vakantiedag ingeleverd bij de baas.

Besloot om eens te gaan stappen in Den Haag. In de Geleen- en Hunsestraat was het rustig. Weinig wandelaars en nog minder Dames. Het weer is er dan ook naar.

In Doublet was het drukker op beide fronten. Lopend voorbij nr. 29 zie ik Ivonne staan. Hoewel het lang geleden is herkent en wenkt ze me. Ik stap binnen in haar kamertje.

We babbelen wat en tijdens het gesprek bekruipt mij een onbestemd gevoel: er is geen chemie.
                                        Is het:
                                        - te lang geleden,
                                        - iets wat ik gezegd heb,
                                        - het ietwat treurige kamertje,
                                        - omdat ze moe is?
                                        Ik weet het niet.

We gaan over tot de orde van de dag, maar het is bij voorbaat een bekeken zaak. Hoewel we eea wel tot een einde weten te brengen heb ik er een onprettig gevoel bij.

Twijfelend of ik een recensie zal invullen, besluit ik om het wel te doen, ondanks dat deze onder het gemiddelde van haar score zal zitten. Goed, slecht of matig. Deze site bestaat mede voor dit doel, wat gerespecteerd dient te worden.

Commentaar

Gisteravond ook Ivonne eens bezocht, ik schrijf normaal weinig tot nooit een recencie maar Ivonne is het werkelijk waard, een topvrouw die je ook na afloop niet het gevoel geeft dat de buit binnen is en nu gauw opkrassen.