Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Susanne (Bul), Den Haag, Doubletstraat 30 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Susanne (Bul), Den Haag, Doubletstraat 30 k1

Ik had haar ongeveer 1,4 week geleden al zien staan en vond haar wel iets geils hebben. Was toen al bij een andere ho geweest dus ik d8 die bewaar ik mogelijk voor later....
    Vanavond ook wat ander nieuw spul gezien maar Susanne vond ik uiteindelijk toch de interessantste om eens te gaan verkennen. Haar leuke koppie en lichaam deden mijn testosteronspiegel aardig stijgen.

Voor mijn gevoel leek ze meer op een latina of zuid europeaans type maar bij binnenkomst bleek ze Bulgaars te zijn en ook nog eens redelijk Nederlands te spreken en verstaan. Hoewel ze hier pas enkele weken in de straat staat verblijft ze al 3 jaar in NL en heeft hiervoor in een club/privéhuis gewerkt. Heeft een rustig karakter en is niet onaardig.

Op de ruime kamer op de bovenverdieping ging ik op het royale bed liggen en begon ze me zijwaarts te pijpen. Kon met haar borsten spelen maar van haar poes moet je afblijven. Pijpen is monotoon maar wel ok en best lang. Als eerste standje ging ik voor normaal, neukt prima in haar dikke stroeve pruim, veel wrijving dus voelt goed. Er kwam wel een handje tussen alleen niet hinderlijk. Geen overdreven toneelspel. Ik kreeg zin om haar achterlangs te proberen en vroeg om een wissel. Ze zat perfect voor me, een heerlijke flinke pompkont heeft Susanne. Op het laatst ging ik even goed tekeer en heb het kapotje volgebaggerd......

Deze meid krijgt van mij de stempel Doubletproof!
    Aan het typen.......
Aan het werk...
X