Den Haag, Doubletstraat 31p k100, Clarissa (D.Rep)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 31p k100, Clarissa (D.Rep)

Donderdagavond vroeg over de Doubie gewandeld; de vetrouwde gezichten zijn zo langzamerhand weer terug van vakantie.

In passage 31 kamer 100 zag ik een jongere uitvoering van Brenda (p31, K1) staan, volgens mij zijn veel meiden daar familie van elkaar. Deze dame noemde zich Larissa (Clarissa?) en kende naast Spaans nauwelijks een woordje buiten de deur (bekend gezicht maar dan toch nieuw?). IK schat boven de dertig, lang stijl zwart haar, slank, lekker latina-kontje.

Ik mocht voor €25 binnen komen, gaf €30 en kreeg een rustige behandeling met extra's. Na wat vrijen oraal verwend, wat net zo lang door ging tot ik zelf aangaf dat het zo genoeg was. Eigenlijk was dit te lang omdat ik al zo opgewarmd was dat ik het nog maar één standje uithield. Dame bleef glimlachen en aanmoedigen en geil aankijken, onder herhaling van het ene Nederlandse woord wat zij machtig is "lekker ding".

Op zich prima waar voor mijn geld gekregen, maar door eigen tactische fouten niet er uit gehaald wat er in zit.

Als ik haar volgende keer tref terwijl ik wat meer tijd heb, dan zal ik eens kijken welke extra's er allemaal nog meer mogelijk zijn. Zij gaf aan alleen s'avonds te werken en binnenkort te verhuizen naar één van de andere kamer's uit dit rijtje.

Ik vind haar een aanrader.

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k100, Larissa (D.Rep) (goed)

Ze lokte me naar binnen met haar glimlach en een opwindend praatje.
    Niet meteen maar na de 3e keer vorbijgelopen te zijn werd het me te veel.
    Bij het binnenkomenbegon ze gelijk te knuffelen en liet me rustig mijn gang gaan toen ik haar probeerde te ontdekken.
    Het was veelbelovend want ze hield me geen enkele keer tegen.
    Tijdens het pijpen liet ze me ook lekker doorgaan met haar ietwat hangende natuurlijke borsten en haar inderdaad grof geschapen geslacht.
    Ik voelde het een en ander opborrelen en wilde haar neuken.
    Het was heerlijk en buiten wat kunstmatig gekreun voelde ik toch wel wat nattigheid bij haar.
    Een aangename ervaring in een buurt waar ik nog nooit geweest was, maar de komende tijd vaker zal komen.
    Alleen bij Larissa in de doorgang heb ik er al zeker 2 gespot die ik ook graag wil verorberen.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat witte passage K100, Larissa (D.Rep)

Ik zag een mooie latina in de passage op nummer 100. Haar naam was larissa. Ze komt ui de dominicaanse rep. Ik heb geen andere reacties van haar gevonden, dus start ik maar een nieuwe. Ze vroeg 25 euro, na wat onderhandelen afgesproken voor 50 euro, Pi+N met. Beffen, en anaal. Ze zoende ook een beetje op de mond. Verder kon ik haar ook vingeren. Was een lekkere/geile date, met erg aardige dame. Toen ik klaar wilde komen en vroeg of ik over haar borsten mocht klaar komen was dat geen probleem en er kwamen geen kosten bij. Een aardige dame die er geen haast werk van maakt en niet meer om geld zeurt. Ze geeft bijv. niet aan na 10 dat je klaar moet komen. Ik ben ongeveer 20 min binnen geweest. Ze werkt elke dag van 11 uur tot 's avonds laat.

Commentaar

Vorige week vrijdag weer eens binnengelopen. Noemde zich nu Clarissa, was naar mijn inschatting toch dezelfde dame (twijfel, twijfel).

Eerst weer uitgebreid pzc, daarna tussen d'r benen gekropen. In tegenstelling tot mijn andere, vele ervaringen met Dominicaanse dames, gebruikte Clarissa haar spieren niet en voelde het aan of er net een enorm groot geschapen neger voor mij bij haar op bezoek was geweest.

Ik heb enorm de beuk er in moeten gooien om klaar te komen, eerst missio, daarna doggy. Terwijl ik me daar in het zweet lag te stoten, moest ik nog denken aan een mop die ik eerder die dag op de radio had gehoord over "ik ben Henk en ik neuk als een tank".

Overwoog nog om wat bij te betalen voor grieks, maar heb haar uiteindelijk met haar benen bij elkaar vanachteren nog een flinke poos doorgeragd en het daar mee tot een goed einde gebracht.

In ieder geval de gewenste calorieën verbrand en de tijd nuttig doorgebracht. Waarschijnlijk voorlopig echter niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

ben laatst ook bij (c)larissa geweest. mooie slanke meid met een heerlijke kont. pijpen was goed, maar al snel wilde ze m'n jongheer ergens anders hebben. eenmaal op z'n hondjes kon ik mezelf niet meer in bedwang houden en spoot rubbertje vol. daarna nog een beetje gezoend. al met al een fijne belevenis

Commentaar

Vorige week woensdag omstreeks 17:15 bij Clarissa geweest, ze is 30 jaar prachtig lijf met een heerlijk kontje. Ze vroeg €25.
            Ze nam aanvankelijk lekker de tijd. Ik mocht haar mooie lichaam en zachte huid strelen en ze likte heerlijk mijn tepels.
            Pijpen deed ze met condoom en nogal kort maar ik mocht haar wel kussen ook op haar lichaam.
            Neuken ging wat stroef naar mijn idee, blijkbaar gebruikte ze geen glijmiddel.
            Eerst missionaris, daarna bereed ze me wat ze fantastisch deed, uiteindelijk met doggy klaargekomen door die heerlijke billen van haar.
            Toen ik eenmaal haar neukte wilde ze het snel afgelopen hebben maar over het totaal gezien ging het niet allemaal zo gehaast als bij anderen.

Commentaar

Vandaag bij deze dame geweest, alleen stelde ze zicht voor als clarisa. Ik twijfel of het over dezelfde dame gaat. En de vorige keer dat ik op adres was had ze ook anaal in het pakket en dat was deze keer niet mogelijk.
              Het start tarief was 25 euro. Ik vroeg naar extra's pijpen zonder en beffen. Dat was 50 euro. Dus daar maar voor gekozen. Ze heeft me lekker gepijpt (zonder) en daarna standje 69. Verder lekker geneukt en een beetje zoenen. Prijs/kwaliteit verhouding was erg goed.

Commentaar

Bij afwezigheid van een aantal van mijn favorieten bij Clarissa terecht gekomen. (Moderator zij heet echt Clarissa, zou je dit willen aanpassen?)

Gekozen voor PZC en NMC. Begon best aardig, maar toen zij toch wat snel op neuken wilde overstappen en ik vroeg om langer door te pijpen zat het condoom er al om en werd de voortzetting dan ook PMC.

Verder wel een vriendelijke dame.

Geen slechte ervaring, maar ook niet bepaald bijzonder. Wat mij betreft eigenlijk alleen voor noodgevallen.

Groeten,

Tijgerpeper
                Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Clarissa

Vanmmidag in de troische warmte een bezoek gebracht aan de straatjes. Doublet had niets van mijn gading dus naar Geleen getogen..aldaar ook diepe droevenis aangetroffen kwa aanbod.
                  Voor een laatste poging de Doublet maar weer opgezocht en zowaar trof ik in het diepe tegelpoortje van Ana en cs een prachtige dominicaanse schoonheid Clarissa genaamd.
                  Deze dame is superslank,maar had alle juiste rondingen verpakt in een kort wit jurkje en bewoog haar bevallige lijfje op torenhoge hakken. Een knap gezicht en lang zwart haar completeerde het geheel.
                  Echt een beauty. Ze deed rustig aan en was zacht en lief. Ook was ze geen klokkijker en kon ze mijn strelingen wel waarderen.
                  Kwa handelingen is ze niets bijzonders..gewoon lekker,maar ik vind deze dame een lust voor het oog en ze gaat ze zeker nog een keer zien.
                  Lokatie: vanaf de pisbakken linkerkant middelste poortje en dan eenmaal binnen meteen links en meteen rechts 1e raam,mevrouw heeft een moedervlekje bij haar oog.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k100, Clarissa (D.Rep)(goed)

Larissa..zal het kort houden..geweldig leuke dame..ik had er meteen een hele goede klik mee..gelachen, gedanst, veel gesproken, ze zong voor me, en erg lekkere sex met haar gehad

Prachtig lichaam, het lichaam van een 20 jarige meid, strakke natuurlijke borsten, heel strak klein kontje, erg slank, mooi zwart haar , maar wat van Larissa bij blijft zijn die grote bruine ogen, die warm zijn maar door je heen kijken.

Ze is erg relaxed, erg aardig, erg touchy, zeer gezellig en ze lacht graag, geweldig gezelschap.

Het was zo goed dat ik er zaterdag avond ben geweest en zondagmiddag meteen maar op herhaling ben gegaan..ze moest erg lachen toen ze me weer zag..zo snel alweer.

Ze hing na binnenkomst meteen om mijn nek en we kusten en dansten een beetje op de muziek..de realxte romantische mziek en de wierook die brandde, Larissa's open uitnodigende houding, ik zat helemaal in de mood for love..

Op bed ook eerst een uitgebreid voorspel, veel gestreel en gekus en lekker aan haar borsten gezogen, het beviel haar wel. Haar even manueel gestimuleerd, en de vochtigheidsgraad wat verhoogd..dat gaat erg makkelijk bij haar.
                    Haar blowjob was 2x fenomenaal met condoom maar zo lekker en zo lang, ik moest moeite doen om me inte houden. Heel veel druk en soms ineen waanzinnig tempo en deepthroat, erg goed.

Neuken met haar was perfekt, ze is strak en doet erg goed mee, geen tijdsdruk...heel intiem..veel blikkontakt..praten..kussen..beter als met je vriendin.

Ook haar handjob zc was perfekt ze maakt hier ook veel lichaamskontakt,kruipt helemaal tegen je zodat je haar lekker kunt kussen, kneden en vingeren.

Zeer aparte, volwassen,uitgerijpte en erg leuke vrouw, erg goede service van haar gehad, een super gfe en ik denk dat het alleen beter wordt..herhaling is geen vraag.

(75 euro zijn van 2 bezoeken, evenals de geleverde diensten.)

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k08, Clarissa (D.Rep)(goed)

Op zaterdagavond bij deze dame op bezoek geweest, op 31p k100.

Had haar al vaker zien staan in deze passage, en elke keer dat ik langskom, knikt ze vriendelijk toe, dus ik was al langer benieuwd naar haar.

Met het witte jurkje dat ze aanheeft, komt haar figuurtje heel mooi uit. Binnen was ze heel vriendelijk en in een vrolijke doen. Het kamertje was rondom het bed mooi aangekleed.

Pijpen was erg goed, met behoorlijk veel zuigkracht ook. Daarna intiem in missio positie, het neukgevoel was lekker, en na een tijdje ook kwam het hoogtepunt.

Na afloop heeft ze zichzelf ook goed gewassen, en de hygiene was goed. Het bezoek als geheel ook bij deze leuke dame.

Commentaar

Hallo iedereen,

Ik kan enkel maar beamen wat hierboven staat.

Leuke meid, ziet er goed uit, de sex is prima, niks op aan te merken. En ik lees dat ze anaal doet, dat ga ik eens uitzoeken.
                        Groetjes enne...keep on walking,

Mark Maessen

Commentaar

Prima DVP, absoluut heel goed. Al die latina's voeren alleen regelmatig een salsa dansje op. Niet nodig, ze zijn al lekker genoeg (en ik hou niet van salsa, brrrr).

Commentaar

Leuke, vriendelijke dame zonder tijdsdruk. Ik kon verschillende standjes uitproberen, ze leek nogal ruim geschapen te zijn. Uiteindelijk duwde ze in doggy-stijl haar kontje goed omhoog en was het geen probleem.

Commentaar

verleden week zaterdag bij Clarissa doublestraat 31 k 100 geweest
                              ben niet ervaren met dvp meer vond Clarissa uitstekend ze is zeker zeer vriendelijk
                              Ze begon met goed wassen van zich zelf en ging rustig op bed zitten na me zelf uitgekleed te hebben en gewassen begonnen met elkaar te voelen en zoenen Daarna pmc condoom werd met haar mond aangebracht
                              Het pijpen was diep en stevig moest haar stoppen anders was ik wel heel gauw klaar gekomen
                              Neuken was in drie standjes zonder glijmiddel eerst mission waarbij ze je geil aan kijk toen doggy waarbij je over aan mag komen
                              en toen cowgirl lekker gekomen waarna ze lekker op me blijf leggen
                              Kon niet goed schatten hoe oud maar heeft een heerlijk lichaam misschien wat slappe borsten maar daarin tegen een vreselijk lekker kont Ook alles ging heel relax geen tijd druk weet ook niet hoe lang ik binnen geweest ben was geen klok of vragen voor meer geld
                              Kortom ik vond het uitstekend en ga zeker een keer terug
                              Snap voorgaande recenties niet met grof geschapen had een mooi kutje en ik vond het vrij strak

Commentaar

Vorige week weer een keertje bij Clarissa geweest. Ze is superaardig, heel knap koppie,lekker strak kontje, en begon me gelijk heftig te pijpen toen ik op bed ging liggen.
                                Daarnaar haar stevig in de missionarishouding geneukt.
                                Niet meer zo nieuw op dit forum

Commentaar

Gevallen voor het eerder genoemde witte jurkje ben ik ook bij Clarissa beland. Was mijn eerste wandeling in Den Haag en viel mij op hoe druk het was, de kerstvakantie?

Bij binnenkomst had mevrouw al snel alles uit, na de financiële handelingen (kreeg zelf wisselgeld van 3 tientjes ) op het romantische 'hemelbed' beland.
                                  Haar orale handelingen zijn gewoon goed, maar dat verwachten we ook bij dominicaanse dames .
                                  Na een tijdje overgegaan in missionaris, zo te lezen haar favoriete standje. Hierna nog even overgegaan op doggy waarbij het uitzicht fenomenaal is! Ik vind haar gereedschap ook aan de grote kant waardoor we het afgemaakt hebben met een handjob, wat ze niet onverdienstelijk met veel gevoel deed.

Goede ervaring bij beeldschone dame met bovengemiddeld service, alleen intiem is voor mij een minpunt bij haar.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 31p k100, Clarissa (D.Rep)(uitstekend)

Vanmiddag maar eens polshoogte gaan nemen in de Doubletstraat. Redelijk wat wandelaars en veel bontkraagjes aanwezig. De bezetting was mager te noemen, maar rekening houdend met de tijd van het jaar eigenlijk best redelijk. Mijn vaste waarden Monica, Nuria en Bettina waren erg druk, gordijnen daar niet open gezien. Sol was er ook maar daar had ik vandaag niet zo veel zin in. Ik hoopte eigenlijk bij Amy op 73-7 naar binnen te kunnen (gezien haar recente goede recensies), maar ook daar ging het gordijn nooit open. Nog even overwogen bij Perla naar binnen te gaan, want die was soms niet bezet, maar ik wilde liever wat meer gfe vandaag. In de witte passage zag ik een aantrekkelijk latina op kamer 100. Hier naar binnen gegaan. Het kan zijn dat deze latina de zelfde is die al eens is beoordeeld op kamer 9 in de witte passage. Haar naam is Clarissa. Ze is donker van huidskleur, ik schat ongeveer 1,65, zwart haar, bruine ogen, beetje slappe borsten (maar niet hangend), cup B. Haar leeftijd schat ik tussen de 35 en 40. Ze vertelde afkomstig te zijn van de Dominicaanse Republiek. Met haar een gezellig half uurtje gehad. Met tongzoenen, beffen, pijpen zonder condoom en diverse standjes. Pijpen was niet bijzonder. Met beffen kwam ze bijna klaar. Clarissa is aangenaam gezelschap en lijkt van de sex te genieten. Uiteindelijk in haar mondje klaar gekomen. Al met al een goede match met een kleine kans op herhaling. Misschien dat echte kenners van de Doubie even kunnen vertellen of er twee Clarissa' s in de witte passage zitten of dat het gewoon de zelfde is die eerder is gerecenseerd.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k100, Clarissa (D.Rep)(uitstekend)

Er zijn inderdaad meerdere Clarissa's in de witte paassage werkzaam (geweest).
                                      De recensies op nummer 9 gaan over een andere dame, die van nummer 8 is wel degelijk dezelfde als die jij beschrijft BigJohnny. Wel vreemd dat deze nog steeds op 8 staat want deze Clarissa staat echt al jaren zonder onderbeking op kamer 100.

Moderator zou u dit topic met Clarissa doubletstraat 31p kamer 8 willen samenvoegen met als adres kamer 100? Alvast bedankt.

Groeten,

Tijgerpeper
                                      Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Donkere latina, dienstverlening was gericht op rapido. Begon snel te pijpen en daarna cowgirl. Binnen 10 minuten was deze pro ermee klaar. Deed bij de deur de belofte rustig en zoenen, echter bij binnenkomst was daar niets van te merken
                                        man die graag wil genieten van leuke vrouwen

Commentaar

Zojuist deze dame eindelijk eens bezocht.
                                          Standaard bedrag betaald voor standaard aktie P+N.
                                          Beviel goed.
                                          Beetje opwarmen, daarna goed P.
                                          Eén standje N gedaan, doggy, want wat heeft ze een lekkere latina kont.
                                          Meteen afgemaakt met plat doggy.

Leuk bezoek, kan best nog een keertje.