Carolina (Col), Den Haag, Doubletstraat 16 k2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Carolina (Col), Den Haag, Doubletstraat 16 k2

Vandaag is deze Colombiaanse schone voor het eerst in NL werkzaam, dus heb als een van de eersten van haar diensten gebruik gemaakt. Ze spreekt alleen Spaans, is erg vriendelijk en ziet er strak uit. Haar d-cup borsten zijn wel opgevuld maar zien en voelen natuurlijk aan. Ze zei 3 maanden te gaan werken en dan 4 maanden naar Colombia te gaan. Hopen dat ze daarna weer terugkomt!
    Guapalatinalover

Den Haag, Doubletstraat 26a k2, Carolina (Col) (goed)

Laatst ben ik bij Carolina geweest,een mooie rondborstige colombiaanse met D cup en een heerlijk mooi rond kontje.Ze vertelde mij dat ze 26 jaar is,en heeft echt een pracht figuurtje.
    Eerst gewassen en daarna de financiele afhandeling.
    Ik mocht plaats nemen op bed,waar zij mij rustig begon te strelen.
    Hiernabegon ze met pijpen lekker rustig en afwisselend,waarna we neukten in missio met een heerlijk uitzicht op haar mooie borsten die lekker meeschudden.
    Toen ik bijna klaar kwam stopte ik,waarna ze het rubbertje er af haalde om vervolgens lekker trekkend en tietneukend klaar te komen.
    Als Douwe Dabbert weer is aan het zwerven is en weer is in Den haag is,bestaat er grote kans dat hij weer bij deze mooie rondborstige dame onderdak zoekt!

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 26a k2, Carolina (Col.) (goed

deze dame zag er echt heerlijk uit wit/oranje bikini. Ze kan heel erg slecht nederlands spreekt en engels precies hetzelfde. Spaans perfect hehe geen probleem voor mij. Naar boven toe naar de dame de kamer. Gewoon standaard alles. Pijpen deed ze goed en kon ook lekker overal bij. Heb haar maar laten stoppen want ze bleef doorgaan . Daarna kwam ze lekker bovenop zitten en wat een geweldige ritme had ze, maar wou nog effe een goed zicht hebben op die hele mooie kont van er dus haar nog op doggie genomen. Moet zeggen dat het echt niet slecht was een hele lieve meid. Heb er nog wat woordjes in het ned/eng geleerd maar ja geloof niet dat ze dat onthoud wel gelachen met er.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 28 k2, Carolina (Col) (goed)

Net terug van een avondwandeling. Heb Caroline samen met Dulce op een kamertje gehad. Was erg gezellig. Beide meisjes € 50 gegeven. Was het geld dubbel en dwars waard. Pzc geen probleem. Doet Carolina overigens net zo goed als Bettyna (nr.38 k1). Nog massage gehad en die mooie pretballen mogen bewonderen en aanraken. Borsten zijn overigens echt. Kom zeker terug. Mooie dame met een prachtig figuur.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 28 k2, Carolina (Col) (uitstekend)

Wederom gisteravond langs geweest. PZC zit niet in het standaard pakket. Heb het niet gehad, niet meer betaald. In December gaat ze naar Colombia. Verdere vragen heb ik niet kunnen stellen. Haar NL en ENG komt niet ver.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 22 k1, Carolina (Col) (uitstekend)

Haar beschrijven vind ik een beetje moeilijk,het meeste staat al in het recensieformulier.
            Maar ik ga het proberen.

Carolina is ongeveer 1,65m.
            In het recensieformulier staat slank,maar ik zou eerder zeggen normaal.
            Ze heeft zwart stijl haar tot op de schouders,en geen tattoo,s of piercings.
            Grote borsten,en ze zit vaak wat onderuitgezakt op haar stoel.
            Ze draagt vaak kleurige bikini,s met geel en blauw.
            Verder heeft ze een licht tintje huidskleur,ongeveer hetzelfde als haar rondborstige vriendin Dulce.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
            Groet DD.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 22 k1, Carolina (Col) (uitstekend)

Ze heeft beetje een Micheal Jackson neus, dat valt op. Verder een leuk koppie hoor. Zwart haar, schat rond de 1.70, mooie ronde billen en geweldige borsten.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26 k2, Carolina (Col) (uitstekend)

Ik heb vandaag Carolina bezocht. Carolina is een Columbiaanse van 28 jaar. Ze heeft een normaal slank postuur en lekkere borsten D cup (echte).

Nadat ik een lekkere massage had ontvangen begon Carolina met het pijpen. Pijpen doet ze lekker lang en diep. Het pijpen was zo goed, dat ik besloten had om over te gaan tot het neuken, anders had ik het rubbertje volgespoten.

Hierna kwam ze cowgirl op me zitten en begon lekker diep te stoten. Ik was door het pijpen zo geil dat ik na 2 min het niet meer vol kon houden.

Kortom, Carolina is een toppertje. Daar kom ik zeker wel eens terug!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26 k2, Carolina (Col)(uitstekend)

Ah Carolina.. Voor het eerst bij deze meid naar binnen geweest enkele dagen geleden. Na afloop dacht ik alleen 1 ding, waarom ik het niet eerder had gedaan! Wat een lieve lekkere meid!

Eerst beiden wassen en dan plaats nemen op bed. Na een diepe langdurige pijp-sessie mc kwam zij bovenop zitten en heeft ze mn paal als een gek hard bereden! Altijd een pluspunt als de dames het zo doen. Hierna haar in de missionaris stand langzaam maar diep geneukt terwijl ik aan die tepels sabbelde. Het geheel op snelheid keihard afgemaakt in doggy standje. Hierna elkaar nogmaals afwassen. Hygiëne is top dus.

Na de daad nog even gezellig babbelen over koetjes en kalfjes. Kortom een heerlijk bezoek bij een heerlijke meid! Mij ziet ze regelmatig terug!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 06 k1, Carolina (Col)(uitstekend)

Gister Carolina voor het eerst bezocht. Inderdaad lieve rustig dame met een zeer mooie rondingen. Ik mocht op het bed plaats nemen. Eerst ging ze boven me hangen zpdat ik haar fraaie borsten kon likken. Daarna zakte ze af naar beneden voor een goede pijpbeurt. Lekkere afwisseling, likken - zuigen - lange halen - korte halen. dikke prima. Daarna missio en doggy, en ten slotte afgetrokken. Zeker een dame om aan te raden.

oja, ze waste zich zeer grondig na de daad, dus hygiëne zeker in orde!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 40 k5, Carolina (Col)

Heb zojuist deze Columbiaanse bezocht. Aan het raam vroeg ik naar de tijd en prijs. Vijftien minuten was haar antwoord en dat deed me twijfelen want 20 minuten is standaard. Toch maar naar binnen gegaan want was toch wel nieuwsgierig naar de verrichtingen van deze meid. Heb haar destijds wel eens in de passage van 11 aangetroffen op de kamer van de Braziliaanse Monica. Tegenwoordig vertoeft ze op bovengenoemde locatie. Had weer van die zwarte laarzen aan en rode kousen. Ze begon met wat olie over mijn lul te doen waarna ze me aftrok. Hou hier zelf niet zoveel van dus haar gevraagd te beginnen met pijpen wat ze niet onverdienstelijk deed. Vervolgens in de missio van start gegaan waarbij ze wat met mijn tepels speelde. Afgesloten in de doggy (plat) en het condoom vervolgens volgespoten. Denk dat het bij een eenmalig bezoekje blijft want communicatie was niet gemakkelijk hoewel ze best aardig overkomt

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 05 k1, Carolina (Col)

Carolina na lange tijd weer is bezocht...... moderator op kamer 38K1!
                        Het was een heerlijk weerzien bij een dame,die gewoon weet hoe je een man hoort te plezieren
                        Bij binnenkomst iets meer dan het standaard tarief betaald en de kleertjes uitgetrokken.
                        Carolina ontdeed zich ook van haar kleding en hierna hielp ze me nog netjes met mn fluit wassen bij de kraan.
                        Na het afdrogen begon ze me me al staand wat op te warmen. Heerlijk!
                        Hierna belanden we op bed,waar het voorspel verder ging en na enige tijd begon ze me te pijpen.
                        Dit voelde heerlijk aan en ik besloot toen,dat ik de sessie nog wel wat uitgebreider wilde.
                        Ik stelde dus voor om wat bij te betalen voor wat extra diensten en wat meer tijd.
                        Hier was Carolina het mee eens en ik wilde opstaan om wat geld te pakken,maar ze zei in mn oor....later.
                        En we gingen verder waar we gebleven waren.
                        Ze pijpte me heerlijk en ik moest haar op een gegeven moment afremmen,anders kwam ik vroeg tijdig klaar,terwijl ik ook nog wilde wippen.
                        Het condoom ging er dus omheen en we gingen ervoor in misio.
                        Bij dit standje is het uiteindelijk gebleven en ik kwam heerlijk klaar.
                        Hierna weer even opgefrist met hulp van Carolina en zelf waste zich ook keurig en spoelde nog even met listerine. Top!
                        Vervolgens de restbetaling voldaan en weer zeer tevreden vertrokken.
                        Dit was gewoon weer is echt een bezoekje, hoe een bezoekje hoort te zijn.
                        Een klasse dame dus,die er nog steeds heerlijk uitziet!
                        Groet DD

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 28 k3, Carolina (Par)

Vandaag deze lekkere dame bezocht.
                          Blanke latina met dikke tieten en rond kontje.
                          Service, sex en hygiene waren prima.
                          Ik ga haar vaker bezoeken.

Haar leeftijd staat op 42-45 maar ik schat haar hooguit eind 30.
                          Maar who cares...
                          I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 16 k2, Carolina (Col)

was de eerste die dag dus ze was nog heerlijk fris, het is een heel mooie vrouw geduldig en lekker ga zeker nog is terug

Commentaar

In het kader van de lentekriebels op zoek naar nieuwe dames in de straat.......vorige keer leuk kennis gemaakt met aida...erg leuk en zeker een herhaalbezoekje waard...maar Aida was uitgebreid in gesprek aan de deur met Nederlandse dames..... (in het Nederlands) [goed dat je het zo volgehouden hebt, zeiden ze...] waar dat over ging is raadselachtig..en ieder interpreteert dat zelf maar....
                              Dus op zoek naar een andere voor mij niet bekende Latina...... (oostblokkers heb ik wegens vele teleurstellingen van de lijst geweerd)
                              Carolina was een goede kandidaat...prima uiterlijk, zeer sexy met grote borsten....
                              Bij binnenkomst nog in gesprek....telefonisch...mmm niet echt uitnodigend als dat 3 minuten duurt....ging maar op haar kruk zitten.....zucht...Maar daarna werd alles anders.......blij, uitnodigend, verleidend, heerlijk wassend, kortom ik voelde me welkom.....Wel zo logisch natuurlijk.....
                              heerlijk langdurig pijpen......cowgirl was perfect.....missio lekker met haar borstkussentjes onder je..... ga zeker weer eens terug, hoewel communicatie wel een probleempje is......spreekt alleen Spaans....

Hygiene perfect......

Commentaar

Beetje verwarrend met wie ik hier te maken heb gehad, want in andere recente recensies wordt in deze minipassage 16 k2 gesproken over een Colombiaanse Sandra, terwijl ik toch echt Carolina meen te hebben verstaan.

Leeftijd kan ik moeilijk inschatten, ik dacht eerder midden / achter in de dertig dan begin 40. Redelijk slank tot normaal postuur met inderdaad minimaal een natuurlijk cup C.

In eerste instantie wilde ze niet zoenen en spraken we € 40 af voor rustig aan (onbeperkte standjes), afwisselend p*pen zc, ne*ken, b*ffen, alles. Toen we lekker bezig waren kwamen de kusjes er toch bij. P*pen was goed en lang, met staaf likken, ballen masseren enzovoorts. Daarna even geb*ft waarna ze vroeg of ik boven haar 69 wilde innemen en ik haar al b*effend in haar mondje kon ne*ken.

Daarna hop paardje hop, met af en toe een sabbeltje op haar en mijn tepels. Vervolgens missio waarbij ik lekker verder met haar ti*ten kon spelen. Als laatste ging ze met haar kontje op de rand van het bed liggen met de beentjes wijd en in de lucht en mocht ik haar staande doorraggen. Hierdoor hield ik het wederom niet de volle dertig minuten vol en moest voortijdig met lege zak het pand verlaten.

Wat mij betreft een prima ervaring.

(110/200).

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 38 k1, Christina (Col)

Deze leuke dame vorige week ook bezocht. Vind haar erg mooi, ik val wel op parmantige latina's. Ze is met een drastisch dieet bezig en dat zie je. Ze moet erg gedisciplineerd zijn als ze dit resultaat heeft bereikt. De hulp van dr Plastics mag er ook zijn, ik mag ze graag bewonderen. Vindt haar er perfect uitzien. Ze is erg vrolijk, je kunt verschrikkelijk met haar lachen (zeker als je paar woordjes spaans spreekt). Ze is erg hartelijk, lief en de hygiëne is dik in orde. Geen gehaast. Kortom voor mij een groot herhalingsgevaar. Onontdekt pareltje!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 38 k1, Christina (Col)

Dame heeft me verzekerd Colombiaanse te zijn, heeft wel in verschillende landen gewoond. Dus andere draadje mag weg moderator!. De leeftijd kan overigens één trede omlaag: 30-33.

Commentaar

Beste wandelaars,

Heeft er iemand toevallig informatie over de dame die op Doubletstraat 16, K2 werkzaam is?

Ze is Zuid-Amerikaans (latina) en zag haar gisteren staan, maar helaas geen bezoekje kunnen brengen.

Heb zelf nog recensies kunnen vinden op de site, vandaar dat ik het vraag. Bij voorbaat dank voor alle info.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door JackySparrow Bekijk bericht
                                        Beste wandelaars,

Heeft er iemand toevallig informatie over de dame die op Doubletstraat 16, K2 werkzaam is?

Ze is Zuid-Amerikaans (latina) en zag haar gisteren staan, maar helaas geen bezoekje kunnen brengen.

Heb zelf nog recensies kunnen vinden op de site, vandaar dat ik het vraag. Bij voorbaat dank voor alle info.
                                        Weet alleen dat ze Caroline of Carolien heet. Heb haar ooit eens bezocht op 40 k5

Commentaar

Klopt. Ze heeft ook recensies maar ik kan niks van haar vinden, zelfs niet bij mijn abonnementen ondanks dat ik haar ook heb gerecenseerd. Misschien kan de mod nog wat vinden (meestal wel).