Brenda (Pol), Den Haag, Hunsestraat 37 b4

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brenda (Pol), Den Haag, Hunsestraat 37 b4

Weer eens bij Brenda langs geweest. Verbaast mij dat niemand eerder een recentie over haar heeft geschreven. Is echt de moeite waard. Ontvangt je vriendelijk met een drankje. Neemt daarna ruim de tijd voor je en gaat weer tevreden naar buiten. Spreekt uitstekend nederland maar heb het idee dat ze van oost-europese komaf is. Ga zeker naar haar terug.

Groeten Jeroen

Vandaag ook naar het Zandpad geweest. Bij het langsrijden zat Brenda op zo'n aanstekelijke manier te lachen dat ik wel naar binnen moest 8)

Eenmaal binnen bood ze eerst een drankje aan. Daarna nam ze uitvoerig de tijd om gezellig te praten en te wassen. Ik ging op bed liggen, waarna ze een mooi showtje boven me gaf. Daarna heerlijk p+n.

Brenda heeft inderdaad eerder in Haarlem gewerkt. Ze spreekt perfect Nederlands en komt oorspronkelijk uit Polen.

Absolute topper en aanrader!

Commentaar

Na lange tijd weer eens een bezoekje aan Brenda gebracht en ik moet zeggen dat het een zeer aangename ervaring was. De omtvangst in lekker ontspannen, drankje en een gezellig praatje. Na een goede wasbeurt (beiden) een van lekker opwindend showtje kunnen genieten, waarne het spel echt begon. Brenda kan er self ook lekker van genieten en staat heerlijk veel toe. Wel alles safe waar ik uiteraard geen probleem mee heb.
      Na afloop geen haast en nog even gezellig liggen kletsen.

Ik kom zeker terug

Commentaar

Een bezoek aan Brenda is echt een feest!!
        Een mooie dame van Poolse origine met een goed figuur en een wat melancholiek gezicht.
        Ik was de laatste klant van de dag. Maakte ze daarom er voor zichzelf ook een feestje van? In ieder geval liet ze zich helemaal gaan en aan het snel samentrekken van haar spieren te voelen kon dat nauwelijks gefaked zijn ;D.

Commentaar

Re: Utr., Zp 154-6, Brenda

Ook golfwandelaar heeft zich door Brenda laten verwennen voor 50 euri. Zoals al eerder door anderen beschreven een leuke ervaring met een hoog herhalingsrisici. Ze trok mijn aandacht in een mooi rood setje. Brenda is Poolse, maar heeft inmiddels een Nederlands paspoort; Kalou zal er jaloers op zijn. Brenda staat in mijn selectie van het Nederlands Hookerselftal. Keurig hygienisch, ze komt haar afspraken na en een leuke gesprekspartner na afloop. Geen gehaast of gezeur om meer geld, gewoon een toppertje. Medewandelaars niet allemaal tegelijk, maar ga gerust binnen, je wordt niet teleurgesteld.

Commentaar

ook de stoute schoenen aangetrokken en naar brenda geweest, mooie poolse vrouw. ze is heel geil en maakt die van een opa van 65 zelfs klaar wakker met haar showtje. heb zeer genoten in doggystyle, heb alleen een vraagje ik zie aan haar ster dat deze schoonheid regelmatig anaal verwend wordt, zou ze dit ook op het pad doen, want ze heeft wel een heerlijke ster

Commentaar

Vandaag bij Brenda geweest. Ze lachte op een aanstekelijke manier zodat ik gelijk verkocht was. Heerlijke meid, spreekt heel goed Nederlands, erg hygienisch ingesteld. Gezellig om met haar te kletsen. Na de uitgebreide wasbeurt eerst een lekker showtje. Zelfs zonder muziek was dit erg geil. Daarna lekker gepijpt, afwisselend subtiel, dan weer wild. Vervolgens 2 standjes. Eerst zij boven, daarna op zijn hondjes. In haar lekkere strakke kutje was het heerlijk klaarkomen. Een echte aanrader deze spontane meid.

Commentaar

Re: Utr., Zp 154-6, Brenda (goed)

Kort geleden Brenda weer eens gespot op het pad. Na lange tijd weer eens even binnen gewipt bij haar.
                Moet zeggen dat ik er geen spijt van had; prima ontvangst, gezellig praten en na een goede wasbeurt (beiden!) hebbeb we ons beiden uitstekend vermaakt. Bij Brenda is heel veel mogelijk;
                zoenen, beffen en diverse standjes. Hygiëne is erg goed en alles (uiteraard) safe!!!

Een aanrader en ik snap niet dat er niet meer recensies van deze lieve kanjer zijn!

Commentaar

Re: Utr., Zp 154-6, Brenda (goed)

Gisteren weer eens sinds lange tijd bij haar naar binnen gegaan.

Heb weer heerlijk genoten en moet zeggen dat ze toch wel heeeeeeeeeel erg aardig is. Wat de diensten beterft: Die waren geweldig en kwam dan ook met een voldane grijns naar buiten.

Volgende keer zeker weer naar haar.

Commentaar

Re: Utr., Zp 154-6, Brenda (uitstekend)

Vandaag bij Brenda geweest. Ik kende haar nog niet maar deze dame heeft een aanstekelijke lach en lokte mij daarmee naar binnen.
                    Heb er geen moment spijt van gehad. Ze neemt lekker de tijd, is erg hygienisch ingesteld en is ook in voor een gesprekje. Maar het gaat uiteindelijk om de sex. Eerst ging ze boven me staan en danste ze en vingerde zichzelf en streelde haar mooie borsten. Daarna pijpte ze me lekker waarbij ik haar lekkere kale en strakke kutje mocht strelen en haar borsten mocht likken.
                    Ze heeft me heerlijk gepijpt en vervolgens afgetrokken.
                    Daarna heeft ze alles schoon geveegd en hebben we ons gewassen en aangekleed. Ondertussen babbelt ze er vrolijk op los. Een lekkere ervaring die voor herhaling vatbaar is.

Commentaar

Ik ben vorige week bij deze heerlijke meid geweest. Ik ga zeker terug!
                      Eerst ff een drankje, rustig wassen en vervolgens een lekekr showtje boven me. Vervolgens heerlijk pijpen en 2 standjes neuken waarna ze het afmaakte door me heerlijk zonder condoom af te trekken en over haar lekkere borsten te laten spuiten, mmmmmmm

Commentaar

Wat een heerlijk schepseltje blijft het toch!
                        Nu voor wat meer betaald en zeker ook gekregen:
                        lekker rustig aan, zachtjes wassen en strelen
                        daarna dansje boven me, alle kleren uit (op mijn eigen verzoek) en vervolgens een lekkere pijpsessie, ik heb haar gebeft en gebaft, vingers in diverse gaatjes gestopt (evenals stevige dildo in haar kutje) en zelf werd ik ondertussen anaal verwend en stevig gepijpt.
                        Afgemaakt met het handje en lekker over haar heen gespoten.
                        Jammer genoeg niet gezoend...

Commentaar

Brenda is echt aardig, drankje, showtje, pijpen, doggie en gezellig praatje. Precies zoals de mede wandelaars beschreven.

Commentaar

Kwam donderdag terug van vakantie en mijn meesteres Anke was al terug naar huis, echter met haar permissie mag ik als ik hoge nood heb naar collega Brenda. Eenmaal binnen werd ik hartelijk ontvangen en mocht mijn kleding op de stoel achterin leggen. Ben door haar netjes gewassen en moest na het afdrogen even op de kamer wachten. Na twee tellen kwam zij achter mij staan en begon mijn rug te strelen en te kussen, daarna begon ze het zelfde te doen aan de voorzijde. Als klap op de vuurpijl, figuurlijk dan, op de rand van het bed, deed ze een cd om en begon fantastisch te pijpen. Ik heb me daar toch genoten van elke bewegeing die ze maakte om/langs etc mijn grote vriend. Daarna nodigde zij mij uit om op bed te gaan liggen. Ook daar de grootste verwenpartij. Haar fraaie lingerie en borsten waren een genot om naar te kijken. Zij verwende mij niet alleen maar ik moest haar ook verwennen en dat heb ik ook gedaan op de manier die zij zelf aan gaf en dat bracht haar echt in de stemming. Bij mij kwam het over dat dit niet gespeeld was, maar ook voor haar echt genieten was. Na een aantal posities o.a. cowgirl, doggy etc, kwamen we samen echt tot een hoogtepunt. Ik kreeg niet de indruk dat deze dame een actrice is dus super zo samen. Na even na praten en strelen gewassen, gekleed en met een dikke pakkerd vertrokken. IN ÉÉN WOORD TOPKLASSE.

Commentaar

Na lang aandringen bij mijn meesteres mocht ik een keer op bezoek bij Brenda. De binnenkomst was zeer hartelijk en ik had meteen een gevoel dat ik hier welkom was. Na enig overleg waren we het eens geworden en mocht ik mijn kleding op de stoel bij het bad neerleggen. Ze liep zelf in prachtige lingerie en schonk een drankje in. De edele delen gewassen. Ze had begrepen dat ik ook van sm hield en daarom gaf ze ook op een leuke manier instructie om bij het bed te gaan staan met mijn rug naar de wc deur. Na eventjes daar gestaan te hebben kwam ze ook uit de wc en liep om mij heen. Ik werd duidelijk bestudeerd en hier en daar kreeg ik een tikje op de billen en een kneep in het greedschap. Deze spanning was voor mij het begin van wat moois. Ze begon me te teasen op de rug, de billen, mijn tepels en de voorkant. Toen ik op temperatuur was ging ze op de rand van het bed zitten en vroeg mij om naar voren te komen, ze speelde even met mijn pik/ballen en ongemerkt ging er een cd omheen en begon ze mij heerlijk te zuigen. En echt wel vrijdiep, want af en toe proeste ze een beetje omdat het (voor haar) eigenlijk te diep ging. Ze deed de bh af en haar slipje uit en ging achterover liggen. Vervolgens moest ik haar van boven naar beneden aaien, kussen en zachtjes likken, iets wat haar wel iets deed. Eenmaal beneden aangekomen kreeg ik na enige tijd een trillende dildo aangereikt waarmee ik haar verder moest bevredigen. Ik zat omgekeerd naast haar en met één hand hield ik de dildo vast tegen haar gevoelige plekje, met de andere hand streelde ik haar en zij speelde met mijn jonge heer, die ze later weer begon te pijpen. Daarna moest ik op mijn rug gaan liggen en werd ik weer verwend, teasen, zuigen aan tepels, pijpen het ging maar door en dit ging over in een cowgirl vrijpartij. Ze ging op en neer en haar mooie borsten schudde in het zelfde ritme mee. Wat een uitzicht met dat blonde koppie daar boven. We veranderde weer van positie en in doggy stijl hebben we het afgerond. Daarbij pakte ik haar heerlijke borsten vast en kneep haar in de billen, iets wat haar deed grommen van genot. Daarna nog even heerlijk gelegen en samen gestreeld, iets dat mij een heerlijk ontspannen gevoel gaf. Ik heb genoten van haar en zo te merken zij ook van mij, want je kon goed zien dat ze er zelf ook lol in heeft om te doen en te ondergaan. Glaasje leeg gedronken, wassen, aankleden en met drie kussen de kamer moeten verlaten, helaas. Meesteres wanneer mag ik weer ?
                              Just one mistake and I have lossed the one I loved.

Commentaar

Geheel onvoorbereid, dus niets op Hookers opgezocht, naar het Zandpad gegaan.
                                Nu is "ramen"eigenlijk zelden iets voor mij. Te ver weg en toch de ervaring dat het vaak snel afwerken is op de automatische piloot en weinig afspraken nakomen. Ook vaak erg andere uiterlijke kwaliteiten als je het geheel kan overzien.

Heel intuïtief en snel bij Brenda binnen gestapt.
                                GEEN moment me beklaagd en een perfecte date gehad.
                                Niets van al de bovenstaande verhalen is gelogen.
                                Er blijkt zelfs geen een negatief bericht in deze hele rij voor te komen!

Het is een perfecte meid, vriendelijk, erg mooi, zeer hygienisch.
                                Ze komt haar beloftes na en ze biedt veel voor je geld.

Erg goed gewassen, op bed eerst een leuke show om je wakker te maken.
                                Dan heeft ze me lekker subtiel gepijpt, ik heb haar lekker gebeft en toen is ze op mij komen zitten en heeft ze me lekker bereden. Daarna waren de hondjes aan de beurt en ik had mijn kruit nog even bewaard voor de finale.
                                Haar dus lekker met olie een ontspanningsmassage laten doen aan het elfde been. Hier wist ze heerlijk alle opgekropte spanning uit weg te krijgen!

Weer heel netjes alles wassen en de kleren aan.
                                Nog goed gepraat en mocht nog bonbons voor haar keuren.
                                Lief hoor. Waar vind je dat nog?!

Top date, top meid, raambezoek kan ERG goed zijn!

H9876.

Commentaar

Kom op door-de-weekse dagen eigenlijk nooit op het Zandpad. Een aantal weken geleden was ik er op een Vrijdagmiddag en ik had al veel goeds over Brenda gelezen. Ze stond achterin haar kamer en ben even wezen informeren. Gelijk al een goed gevoel aan de deur en dus maar naar binnen gestapt.

Erg prettige dame om te bezoeken moet ik zeggen. Eerst het welbekende showtje op het bed zoals vele van m'n voorgangers al beschreven hebben. Vervolgens een pijpbeurt en ben haar daarna gaan likken. Ze stelde me later voor dat ik op m'n knieen voor het bed ging zitten, waarna zij een kussen onder haar billen schoof en haar benen optrok, zodat ik haar uitgebreid kon beffen en rimmen. Leek geen einde aan te komen en ik had de indruk dat ze er erg veel schik in had.

Vervolgens weer op bed geklommen. Ik had haar in het voorgesprek al aangegeven slaafse gevoelens te hebben waarna zij de rol van Meesteres op zich nam. In m'n mond spugen, in m'n tepels knijpen (had wat steviger gemogen), pik en ballen afbinden, wat plassex terwijl ik haar befte, facesitting. Je kan merken dat Brenda niet echt een Domina is, maar inzet en beleving waren uitstekend. Vervolgens bracht ze me, terwijl ik een facesitting onderging, naar een handmatig hoogtepunt.

Zeer fijn bezoek. Prettige en aardige dame. Wat napraten met een cola'tje erbij. Ook nog over geheel andere dingen gepraat als waarvoor ik gekomen was. Totaal geen klokkijkerij of drang om je naar buiten te werken. Ben op een gegeven moment zelf maar opgestapt anders hadden we nog lang doorgepraat denk ik.
                                  Brenda is gewoon een uitstekende dame met een topservice!

Commentaar

Beste Mistake,

Daar ik een SM-liefhebber ben heb ik ook een beoordeling gegeven voor de SM-sessie en deze met "goed" gekwalificeerd. Misschien niet helemaal eerlijk naar Brenda toe, daar zij natuurlijk geen echte Domina is (ze staat immers niet in de SM-kelder). Dus voor de "technische" uitvoering van de SM-sessie geef ik een "goed" (het lijkt wel of we in de jury van het IJsdansen zitten), maar de inzet en de beleving waren uitstekend.

Waarschijnlijk rekent de computer het gemiddelde uit en daar ik 3x "goed" en 2x "uitstekend" heb gegeven zal de computer dit waarschijnlijk in "goed" vertalen. Ik zal frans (mc) wijzigen in uitstekend en hoop dan dat de computer het gemiddelde wijzigt in "uitstekend".
                                    En het totale samenzijn met Brenda was ook in 1 woord: Uitstekend!!!

En anders moet je me deze "Mistake" maar vergeven,

Groeten,

Oniram.

Commentaar

Vanmiddag een sexdate gehad met Brenda, leuk ontvangst eerst even wat te drinken, daarna naar de wasbak en de zakelijke rituelen.
                                      Gevolgd door een goed sexspel Brenda weet hoe ze een man moet verwennen, de sex was uitstekend.
                                      Na afloop nog wat gekletst, en met een lekker chocolaatje vertrokken, ze geeft goede service

Commentaar

Brenda is er na deze week een maandje tussenuit, 't is maar dat jullie het weten.
                                        Ze lijkt me trouwens zonder schoenen aan best langer dan 1.65 m., ik schat zelfs 10 cm meer dan dat. Wat dachten de kenners ervan?
                                        Heel prettige en relaxte ontvangst, waarmee letterlijk het ijs (bij -5 C vandaag) gebroken werd.

~ Komkommer
                                        People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Vreemd, ik lees geen recensies van andere lopers, want ze is toch top en regelmatig sta ik voor een gesloten gordijn. Dus er moeten er meer zijn die haar waarderen. Of durven jullie niets te schrijven ? Ik heb er vaker voor gepleit. Als je iemand goed vindt ga er dan regelmatig naar haar toe en probeer andere ook zo ver te krijgen om daar over positieve recensies op deze site te plaatsen. Dat je favouriete dame op haar huidige werkadres blijft daar zijn we toch allemaal bijgebaat. De dame en de bezoeker.