Claudia (Roe), Den Haag, Doubletstraat 77 k2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Claudia (Roe), Den Haag, Doubletstraat 77 k2

Roemeense Claudia is hier vijf dagen geleden begonnen te sekswerken, samen met haar veel slankere nicht, die een raampje verder staat op k2.
    In tegenstelling tot haar buurvrouw komt ze heel vrolijk en spontaan over en maakt ze gemakkelijk contact met wandelaars. Ik besloot tot een nadere kennismaking.
    Sommige raamdames vallen helemaal stil als ze je eenmaal hebben weten te strikken, maar Claudia is op haar kamer nog net zo vriendelijk en extrovert. Ambitieus lijkt ze me ook, want ze somde een paar studies op waar ze in haar thuisland mee bezig is en die dus bekostigd moeten worden.
    Ze zou 23 jaar zijn en helemaal nieuw in dit verzorgende beroep.
    Helaas vond ik haar uiterlijk van dichtbij toch een beetje tegenvallen: niet echt knap, niet helemaal strak en slappe borsten. Op haar schouder voelde haar huid heel pukkelig aan.
    Ze heeft in iedere geval wel een goede, positieve instelling.
    Het pijpen deed ze wel redelijk, maar niet bijzonder. Meer kon ik van een beginner ook niet verwachten.
    Het neuken viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Zelfs met glijmiddel voelde ze eerst nog zo nauw en strak (ik ben gemiddeld geschapen) dat er weinig vaart in kwam. Langzaamaan ging het steeds beter en soepeler en daarna heb ik haar nog op zijn hondjes genomen, maar toen voelde ze inmiddels zo wijd dat het mij niet meer lukte. Ze werkt zowel in de middag als in de avond.
    Het was een eenmalig bezoek.

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k1, Claudia (Roe) (voldoende)

Claudia en haar nichtje nodigde me uit voor een trio. En dat werd leuk! Goede sex en volop gelachen. Twee leuke jonge vrouwen, die ervoor gaan. Verlang er nu alweer naar terug. Kan het iedereen aanraden.

Commentaar

claudia hunsestraat 4 k2

claudia leuke volslanke dame die goed engels spreekt en zeer lief en aardig is.
      ze is wel snel met een condoom die ze met de mond aanbrengd waarna ze je lekker stevig pijpt en een handje constand met je ballen bezig is.
      na een tijdje wou ze neuken maar ik vroeg haar om nog even door te gaan geen probleem daarna zij eerst on top en afgemaakt in de missionaris waarbij ze je stevig beetpakt en lekker meedoet. ze is donkerblond. heb haar vriedin julia ook gedaan die is ook goed staat naast haar en is heel slank.
      theo
      wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
      alleen huilebalken hebben spijt
      god create the world in 7 days
      day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k1, Claudia (Roe) (goed)

Na gister ook al mijn kruit verschoten te hebben in de doublet kon ik het vandaag toch weer niet laten om opnieuw een bezoekje te brengen!!
        Mijn doel was Viktoria in de geleenstraat maar kennelijk werkt ze niet op zaterdagmiddag!!

Dan maar verder kijken dacht ik zo! Ik kwam uit bij Claudia!! Ze zat met haar buurvrouw een praatje te maken. Zij stelde haar eigen voor als Julia. Blijkt uit bovenstaande recensies haar nichtje te zijn.

Omdat ik niet kon kiezen heb ik gevraagd of een triootje ook mogelijk was.
        Ook maar gelijk geinformeerd of er ook wat gebeft kon worden!!
        Alles was geen probleem!! Voor het hele pretpakket heb ik 130 eurootjes moeten lappen, maar ik moet zeggen dat het een geweldige ervaring was!!

Ik ga niet te veel in detail treden maar deze dames waren absoluut top!!
        Het waren ook geen klokkijkers en dat kwam alleen maar ten goede!
        Na zeker een half uurtje binnen te zijn geweest ging ik voldaan, en nu wel aardig uitgeblust huiswaarts!!

Tip: Als je dan toch eens een keer een triootje wil proberen moet je zeker bij deze dames zijn!!!

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k1, Claudia (Roe) (uitstekend)

Laatst weer eens wezen wandelen. Had vernomen dat mijn favoriete dame, Lia, zou werken bij DS. Afspraak gemaakt met de gastvrouw. Ik kom vervolgens binnen en ik krijg te horen van de gastvrouw dat ze 5 minuten geleden heeft afgebeld en dat ze er dinsdag weer zal zijn. De overige dames bij DS konden mij echter niet bekoren en ik ben maar even een frisse neus gaan halen in Geleen. Daar zag ik dan een leuke en vrolijk lachende dame die me een handkusje toewerpt en me wenkt. Claudia, een donkerblonde Roemeense jongedame, relatief nieuw in het vak. Oraal was goed en met variatie. Intiem was ook heel goed in twee standjes. Is een lieve dame met een goed figuur. Goede service en voor herhaling vatbaar. Multumesk, Claudia.

Commentaar

zandpad 132-4 Claudia

Vrijdagmorgen zo rond de klok van 06.00 uur zag ik een fris nieuw gezicht op dit adres.
            Dame mooi jong net 21 jaar en ze noemde zich Claudia sprak goed engels, en bleek uit het oosblok te komen.
            Afgesproken 50 voor P&N&B, na de zakelijke handelingen begon het eerst werd ik lekker gepijpt wat ze zee goed deed en rustig , op mijn verzoek st 69 gedaan ze had een fris strak kutje hierna zij "on top" wat ze zeer goed deed, daarna in missionaris verder gegaan met haar strakke kutje trok ze me heerlijk leeg

Dit was haar eerste nacht op Zp, hoop dat ze blijft, ze had ook in Den Haag in de hunsestraat gewerkt vertelde ze.

Commentaar

Re: Utr., Zp 132-4, Claudia (uitstekend)

Vanmorgen vroeg weer een lekkere sex sessie gehad met jonge Claudia,
              lekker pijpen, haar lekker gebefd standje 69 en daarna haar in doggy style genomen

Een zeer lekkere jonge vrouw

Commentaar

Re: Utr., Zp 132-4, Claudia (Roe) (goed)

Donderdagmorgen zo rond de klok van 06.00 uur Claudia bezocht, ze was allerhartelijkst en de sex was weer super, deze jongedame heeft een heerlijke body en echte pure borsten

Commentaar

Re: Utr., Zp 132-4, Claudia (Roe) (uitstekend)

Het Utrechtse verblijf van Claudia (Roe) is zo te zien van korte duur geweest, want op Zondagavond 07/02 was ze weer aanwezig in Den Haag op de Hunsestraat 4 k3. Haar nichtje Julia (Roe) is uiteraard met haar meegekomen, want die zat die avond op Hunsestraat 4 k5.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 10 k1, Claudia (Roe)

Claudia heeft nu voorlopig haar plekje gevonden in de Doubletstraat nr 10 k1.
                    Ben net nog bij haar binnengeweest omdat haar sexy uitstraling me aantrok.
                    Ik kwam er eigenlijk pas laat achter dat ik al een keertje bij haar was geweest toen ze vertelde dat ze voorheen in de Hunsestraat had gewerkt. Daar had ik haar al een keer bezocht voor een triootje met haar nichtje.

Deze keer nam ik genoegen met alleen Claudia en dat is me prima bevallen voor de 25 eurootjes. Na het wassen kreeg ik een stevige afwisselende pijpbeurt, soms wat ruw maar zeker niet onaangenaam. Ze kijkt je daarbij ook ondeugend aan, geil gezicht hoor!

Toen vroeg ze in welke positie ik wou neuken. Ik heb gekozen voor missionaris omdat ik haar heerlijke borsten wou bewonderen. Ze hangen misschien een klein beetje maar ik werd er in ieder geval supergeil van.
                    Nadat ik bij haar binnendrong kon het feest beginnen. Ze deed lekker aktief mee waarbij ze het gekreun en gehijg niet achterwege liet. Was geen gefake.
                    Ook ging ze met haar nagels over mijn rug heen wat misschien niet iedereen prettig vind maar ik liet haar lekker haar gang gaan!!
                    Uiteindelijk kwam ik heerlijk bij haar klaar!

Na het opfrissen afscheid genomen met 3 zoenen.

Claudia gaat mij zekers weer terugzien.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 8/8a k1, Claudia (Roe) (uitstekend)

Dame staat al een dikke week op 8/8aK1
                      deze dame al diverse keren in de geleen gezien echter nooit naar binnengegaan. vandaag is daar verandering in gekomen.
                      claudia is een halfbloedje, spaans/roemeens. ze spreekt vrij goed engels en is zeer vriendelijk en een geintersseerd mens.
                      het pijpen was niet zo lang maar wel diep, ze nam hem helemaal naar binnen.
                      Bij het leuke liet ze me lekker mijn gang gaan.
                      ik boven, opzij en vervolgens doggy.
                      kortom een lekker bezoek

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 08 k1, Claudia (Roe) (uitstekend)

Deze Roemeense Claudia lijkt enige tijd buiten beeld geweest te zijn, maar op Zaterdagavond 05/06 was ze in ieder geval weer terug in de Hunsestraat en zat ze op het adres Hunsestraat 4 k3. Haar wat slankere nichtje heb ik die avond overigens niet gezien.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 04 k3, Claudia (Roe) (uitstekend)

vandaag claudia weer bezocht had haar een tydje niet gezien maar haar werkwijze word steeds beter. haar nichtje julia is ook weer aanwezig.
                          theo
                          wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                          alleen huilebalken hebben spijt
                          god create the world in 7 days
                          day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

Claudia is een erg leuke verschijning, met een verdomd leuke babbel en een guitig koppie. De sex was gemiddeld, wel aardig, maar niet bijzonder. Omdat ze verder wel een erg gezellige meid is, kijk ik er wel met plezier op terug. Toch, tis niet genoeg, want uiteindelijk kom je toch voor goeie sex.

Commentaar

na 3x rond gelopen te hebben en mijn vaste dame niet gevonden te hebben en eiegenlijk al weer wegwilde zag ik deze dame mij met een handkus de aandacht vragen. Na een praatje zag ik het wel zitten om deze nieuwe dame te proberen (normaal geen goede ervaringen mee, maar mijn nieuwsgierigheid won weer) Bij binnenkomst bleef ze vriendelijk en begon mij spontaan uit te kleden (dat heeft nog geen dame van plezier eerder gedaan) Dus het begin was uitstekend, wel vielen haar borsten mij tegen, had stevige strakke verwacht maar die kut push up ook Pijp en Neuken was best goed ze vroeg ook wat ik lekker vond en niks was een probleem. Zal zeker nog eens bij haar binnenstappen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k4, Claudia (Roe) (goed)

Ik was me er even niet van bewust dat deze dame al een topic had hier anders had ik me misschien nog wel extra bedacht voordat ik bij haar binnen zou stappen. Claudia staat al een paar weken te pronken op nummer 30 in het hokje met de spiegeldeur. Dat wil zeggen op de spaarzame momenten dat ze daar vertoeft want ze is veel en vaak bezet. Regelmatig was een wandelcollega me voor en viste ik wederom achter het net.

Dat ze niet het strakke lichaam heeft van een fotomodel, haar borsten een beetje hangen en haar huidje ook niet overal glad is kan ik bevestigen maar wat is het desondanks toch een ontzettend lekker ding. Toen ik aan het raam verscheen had ze net haar telefoon gepakt maar brak het gesprek af met de mededeling dat ze later zou terugbellen. Ik viel als een blok voor haar vriendelijkheid en voor 25 eurotjes mocht ik dit lot uit de loterij tot mij nemen.

Haar kamer is boven, ik geloof nummer 7 en dat verklaart ook gelijk waarom ik voor de ramen eerder deze week zeven in plaats van de verwachtte zes dames aanrof. Haar kamer heeft een bad dus als je eens plannen hebt voor een verlengde sessie dan heeft ze in ieder geval de faciliteiten.

Claudia heeft een Roemeense moeder en een Spaanse vader en in beide landen geruime tijd gewoond. Ze liet me plaats nemen op het bed met het condoom al in de mond. Toen ik het nog niet helemaal stijve werktuig omhoog wilde houden om het haar gemakkelijk te maken kreeg ik gelijk een pets over mijn handen, dat kon ze ook wel zelf. En dat bleek inderdaad want terwijl ze de eikel van rubber voorzag met haar mond en met haar handen verder afrolde was nog voordat ze helemaal klaar was een forse erectie ontstaan. Pijpen doet ze met veel variatie en haar tongetje vliegt in de hele lengte over je hele lid. Het is maar goed dat ze dat niet pzc deed anders was ik vroegtijdig ontploft.

Naar een lekkere lange pijpbeurt vroeg ze welk standje werd gewenst voor het neuken. Ik koos om te beginnen voor missio en ze bracht wat glijmiddel aan op haar grotje dat wordt gemarkeerd door een stijlvol streepje schaamhaar. In dit standje streelt ze je lichaam een beetje en toen het tempo er stevig in zat maakte ze hele lichte geluidjes. Af en toe kijkt ze je even aan met een glimlach. Ik voelde dat het hoogtepunt niet heel ver weg kon zijn maar bereiken deed ik het ook niet, blijkbaar wilde mijn lichaam hier nog wel even wat langer van genieten.

Langdurig mijn hele gewicht op mijn armen dragen bij het stoten vind ik wat minder dus op een gegeven moment maar voorgesteld om van standje te wisselen. Dit was geen enkel punt en vroeg wederom welk standje ik wenstte. De meeste dames zijn niet op de hoogte van meer dan twee standjes dus dat klonk als muziek in de oren. Toch maar gewoon voor de standaard doggy gekozen en in dat standje neemt ze een prettige positie aan en doet ze lekker mee. Na een tijdje begon ze weer wat geluidjes te maken raakte ik op het point of no return. Al klaarkomend bleven we een beetje bewegen. Daarna wacht ze heel geduldig tot jij terug trekt. Net als tijdens de sex maakt ze totaal geen gehaaste indruk. Doordat ze der hakken aan houdt in bed beperkt ze trouwens ook wel haar alternatieven want opstaan kost even wat lenigheid

Heel spraakzaam was ze niet uit zichzelf en tijdens haar zeer uitgebreide poetsbeurt opende ik het gesprek maar eens. Blijkbaar past ze zich moeiteloos aan aan de praatgraagheid van de klant want nu kwam ze los. Als je niet op zoek bent naar een gesprek dan dringt ze dat niet aan je op en als je het wel wil dan ga je het krijgen ook. En daarbij houdt ze gewoon die relaxte en warme uitstraling die ze ook in bed heeft.

Geen haast, geen gezeur en met een tevreden gevoel van deur tot deur in maar 15 minuten. Waar vind je dat nog tegenwoordig. Dat laatste had ik niet verwacht want voor mijn gevoel had het wel een half uur geduurd. Ik ben na 23 uur nog steeds aan het nagenieten van de Claudia experience. Gelukkig voorkomt die file voor haar raam dat ik alleen nog maar bij haar naar binnen treed. Wat een topdame!

By the way, de plastisch forumchirurg mag een paar profiel correcties aanbrengen:
                                1. Nationaliteit: (Roe/Spa)
                                2. Haarkleur: Blond

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 k4, Claudia (Roe) (uitstekend)

Soms is een dame plots uit het zicht verdwenen en als je dan denkt dat je sexleven het voor eeuwig zonder haar zal moeten doen dan staat ze ineens weer voor je neus. Iedere keer als ik langs wandelde verscheen er een glimlach op haar gezicht. Toen ik op haar afstapte nadat ze me wenkte zei ze met een nog gesloten raam "I want to marry you". Ik vroeg haar waarom en toe zei ze nee niet met jou maar met haar, wijzend naar Alexa. Au daar gaat je ego. Nu moeten we dit soort snoepjes behoeden voor het lesbidom dus haar maar weer eens aan een inwendige keuring onderworpen.

Lopend naar de kamer stelde ze zich voor als Claudia. Fijn dat wist ik al, en ook leuk dat ze mijn naam niet had onthouden . Deze spraakwaterval was even terug naar Roemenie vanwege wat dringende priveaangelegenheden. Vandaag weer de eerste dag. Ze heeft nu een miniem kamertje op de begane grond, voorlopig voor drie dagen. Daarna ziet ze wel weer verder afhankelijk van hoe de zaken lopen.

De sessie was zoals ik die al kende. Toen ik weer buiten stond moest ik even goed op mijn klokje tikken want ik dacht dat de geest had gegeven. Uit/aankleden, een gezellig gesprek voeren, een prima en typisch Roemeense pijpbeurt, en een eeuwig durende neukronde in twee standjes tot het hoogtepunt er op volgde en dat allemaal in slechts dertien minuten. Veel gekker moet het niet worden.

Als er een moderator te vinden is die het adres kan aanpassen naar Doubletstraat 30 k3 dan graag ook de twee puntjes uit de vorige recensie ff meenemen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 73 k1, Claudia (Roe) (uitstekend)

Vanavond weer eens wat gezonde vrieslucht opgesnoven. Ik wilde deze week, voor haar vertrek met kerstvakantie, Henny (Hon) op nummer 30 nog een keer bezoeken. Maar die was bezet en zo kwam ik, met in mijn achterhoofd de over het algemeen positieve recensies, uit bij deze Claudia (Roe). Misschien heb ik later deze week nog een gaatje in mijn agenda voor Henny .

Uiterlijk

Blond en een leuk gezicht. Lichaam naar mijn smaak iets te mollig. Helaas trok ze de bedekking van haar onderbenen (toch meestal het mooiste onderdeel van het vrouwelijk lichaam) niet uit, wat een stevig minpunt vormde voor mijn lustbeleving . Haar uiterlijk zit tussen voldoende en goed in. Heb het op het recensieformulier maar naar boven afgerond.

Cijfer uiterlijk: 7.0

Dienstverlening

Ik kon wel waarderen dat Claudia vooraf moeite deed om mij in de stemming te brengen. Toen ik mij begon uit te kleden nam ze die taak van mij over, zodat ik ondertussen een beetje met haar kon spelen. Daarna werd ik naar het bed verwezen, waar begonnen werd met een zeer korte b2b.

De eigenlijke seks was standaard. Pijpen helaas op afstand. Wel nam ze er de tijd voor. Tijdens het intieme gedeelte trok ze haar benen goed op en hield ze oogcontact . Poes was niet superstrak, maar kon er zeker mee door.

Cijfer diensten: 7,5

Communicatie

Dit onderdeel is duidelijk het sterkste punt van Claudia. Zij is een vriendelijke dame met goede manieren, die bovendien haar talen spreekt . "What is a girl like you doing in a place like this?"; deze bekende uitspraak schoot me te binnen, maar heb ik toch maar voor me gehouden .

Cijfer communicatie: 8,0

Eindcijfer Claudia: 7,5

Werktijden:
                                    Claudia werk naar eigen zeggen van dinsdag t/m vrijdag in de avondshift, maar de laatste tijd ook overdag. In Januari gaat ze voor korte tijd terug naar haar land.

Conclusie: Beschaafde blondine met behoorlijke dienstverlening.
                                    And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 73 k1, Claudia (Roe) (goed)

Vanmiddag dit meisje bezocht wat me heel goed bevallen is,geen gezeur over de tijd of ander vervelend gedrag,mooie grote kamer,staande verkenning toegestaan,het pijpwerk vond ik gewoon lekker,neuken de gebruikelijke standjes ook prima in orde.Uiterst vriendelijke meid die haar talen spreekt,ze heeft er een vaste klant bij!waste zich keurig na afloop,Gr Lf.Ps haar haar is nu blond,svp aanpassen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 73 k1, Claudia (Roe) (goed)

Gistermiddag voor de tweede maal Claudia bezocht wat wederom zeer goed beviel,begonnen met een staande lichaamsverkenning,ben toen lekker gepijpt met voldoende variatie ook qua duur,neuken de gebruikelijke posities,heb het haar dit keer laten afmaken met de hand(gebruikmakend van olie)wat erg lekker was,hier kom ik zeker vaker!.Je voelt geen tijdsdruk en waste zich uitgebreid na afloop.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 77 k1, Claudia (Roe) (goed)

Vandaag, omdat mijn toppertje er niet was, bij deze blonde schone naar binnen geweest. Een lieve meid, blond maar wel met hersens. Ze volgt diverse studies en spreekt goed Engels met een leuk accent.
                                          Gekozen voor het standaard pakket en dat viel niet echt tegen, lekkere pijp-beurt en een goede wip. Geen gezeur over de tijd gehad, dus herhalingsgevaar is zeer groot.

Groet,
                                          Remco