Den Haag, Doubletstraat 25 vk1, Jasmin (Col)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 25 vk1, Jasmin (Col)

Onlangs een nieuwe dame gespot. Ik weet niet meer precies waar ze vandaan kwam. Lang, donkerblond haar, fraaie (cup C) borsten. Prima service, enthousiast, vriendelijk en geil om te zien. Ze heeft me heerlijk gepijpt en daarna heeft ze bovenop me gezeten.

colombiaanse schone doubletstraat smalle gangetje passage

Gistermiddag bij een colombiaanse geweest, ben haar naam vergeten, maar zij is zo goddelijk lekker. Ze zit in dat smalle gangetje van die passage waar die drankautomaat staat. Ze heeft een onwijs lekker koppie en goddelijk lijf, en super mooie borsten.ze heeft me voor 50 euro gepijpt zonder condoom en geneukt natuurlijk met condoom met 2 standjes. Ze kan zeer goed pijpen.
    Ga van de week weer.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 21 k3, Jasmin (Col) (uitstekend)

Op zondagavond bij Jasmin geweest en de service was zeer goed.

Het kamertje is erg klein en warm, maar het is er wel gezellig, dankzij Jasmin die je vooral in het Spaans, maar ook in het Nederlands en Engels, heel vriendelijk behandelt.

Leeftijd vond ik moeilijk te schatten, maar ze heeft zeker een mooi figuur, en een prachtige kont.

Het pijpwerk was stevig, en dat was precies wat ik op dat moment nodig had. Het neuken in missio was erg lekker, ze kijkt je ondertussen geil aan.

Afsluitend goede aandacht voor hygiene.
      Op het gemak weer aangekleed, en zeer tevreden vertrokken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 21 k3, Jasmin (Col)(uitstekend)

Sluit me helemaal aan bij voorgaande berichten over Jasmin.
        Dame is zeer vriendelijk en prijs kwaliteitsverhouding is meer dan goed.
        Absoluut een aanrader.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 21 k3, Jasmin (Col)(matig)

Gisteren deze dame bezocht.
          Ze is altijd aanwezig en herkenbaar aan het visnetpak dat ze meestal draagt.
          Hierin is goed te zien dat ze een lekkere kont heeft.
          Borsten en gezicht zijn niet origineel meer.
          Ik hoopte bij deze milf een flinke beurt te krijgen.
          Viel me echter wat tegen.
          Beetje afstandelijk en op de automatische piloot.
          Pijpen was matig, ze greep 'm te hard vast en verwende alleen de bovenkant.
          Was ook te kort.
          Neuken was ok, tijdens doggy heb ik het meteen maar afgemaakt.

Ik heb niet gezien dat ze zich voor of na waste.
          Voor het afdrogen van mijn handen en paal moest ik een handdoek gebruiken.
          Die was natuurlijk al 100x gebruikt, niet hygienisch dus.

Haar leeftijd schat ik trouwens jaren hoger dan de 30-33 in het recensieformulier...

Leuk voor 1 keer, maar niet meer.
          I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 21 k3, Yasmine (Col)(goed)

Columbiaanse Yasmine is een echte MILF met lange sluike bruine haren en een beetje spleetjesachtige ogen.
            Neppers aan de voorgevel, maar wel zacht en heel aai- en sabbelbaar.
            Kale poes, die wel gebeft wil worden, maar in mijn geval niet al te lang en ongeremd.
            Beetje (te veel) glijmiddel, want "we deden het mèt condoom", gaf me gemengde gevoelens en in elk geval te weinig wrijving om naar een lollige extase toe te kunnen werken. Dat werd uiteindelijk handwerk, met visuele ondersteuning en kreuntjes van haar. Was ook te warm in dat kamertje, funest voor mijn prestaties.
            Gezellige dame, maar nu eerst eens wat anders voordat ik het opnieuw waag.
            People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 21 k3, Jasmin (Col)(goed)

Vorige week zaterdag een bezoekje aan Jasmin gebracht. Dat ik al vroeg op pad was, bleek toen Jasmin nog aan haar onbijtje zat. Zoals altijd werd ik vriendelijk ontvangen en vervolgens hemels gepijpt. Na verschillende standjes heb ik het in doggystyle afgemaakt. Dame is inderdaad zoals eerder vermeldt geen 30 jaar meer, eerder 42 maar ik blijf terugkomen bij haar.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 21 k3, Jasmin (Col)(goed)

Gisteravond Jasmin bezocht op doubletstraat 25 vk1.

Ik was al wat laat, maar had toch nog zin in een verzetje. Eigenlijk was er niet veel van mijn smaak meer aanwezig. Ik twijfelde even om bij Perla binnen te stappen, maar die was al bezet of klaar met werken toen ik terug liep.
                Uiteindelijk toch bij Jasmin naar binnen gegaan. Ik had natuurlijk wel kunnen bedenken dat het niet handig was om dan nog binnen te stappen, maar ja.

Afgesproken om rustig aan te doen inclusief PZC en beffen. Jasmin is wel vriendelijk, maar ook wel een beetje gemaakt.
                Het pijpen was in het begin niet veel soeps, maar na wat aanwijzingen ging het wel beter. Na een poosje overgegaan in 69. Ze was redelijk fris.

Toen ze echter gerucht op de gang hoorde dat de deur gesloten werd wilde ze ook halsoverkop stoppen. Enerzijds had ik kunnen verwachten dat de tijd krap zou zijn, anderzijds had zij een inschatting kunnen maken of rustig aan er nog in zou zitten of niet. We zijn in ieder geval niet aan neuken toe gekomen. Omdat ze niet eerlijk gezegd heeft dat de tijd te krap zou zijn of dat ze nog wel even achter gesloten deur door zou gaan heb ik afspraak nagekomen op nee gezet.

Onder aan de streep toch een wat matig bezoekje. Hygiëne was overigens goed in orde er werd goed gewassen en ook gespoeld met mondwater.

Groeten,

Tijgerpeper
                Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 25 vk1, Jasmin (Col)(goed)

Afgelopen vrijdagmiddag bij deze leuk uitziende latina binnengeweest

Afgesproken: voor 25 euro P&N met condoom.
                  Nadat ik met had uitgekleed en Jasmin zich van haar visnet had ontdaan ging ik op bed liggen,
                  en mocht ik met haar flinke jetsers spelen, die toch echt wel een stuk groter zijn dan de hier vermelde
                  cupmaat C, minimaal een D-cup, maar ik denk toch algauw nog wat groter - laten we zeggen een E-cup.
                  Er staat hier ook bij vermeld dat ze siliconen zou hebben, deze heb ik echter niet gevoeld - wat overigens niet
                  wil zeggen dat ze geen siliconen heeft

Ik kon haar lekkere jetsers in elk geval uitgebreid oraal verkennen, wat erg lekker was.
                  Daarna volgde een lange pijpbeurt, die me toch niet zo heel erg beviel - dat kan toch echt wel beter

Na die pijpbeurt kwam Jasmin lekker in cowgirl positie op me zitten, en wat volgde was een behoorlijk lange neukpartij
                  waarbij het er sterk op leuk dat ze zichzelf ook aardig verwende, het lukte me helaas niet om klaar te komen en heb haar
                  gevraagd om het met wat trekwerk (zc) en een handvol olie af te maken, wat haar gelukkig wel goed lukte

Al met al een aardige beurt, maar ik betwijfel of ze me nog eens terugziet

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 25 vk1, Jasmin (Col)(goed)

na een aantal keer over de straat te hebben gelopen ben ik is binnen gelopen bij deze dame, zag er op het eerste gezicht erg leuk uit en vriendelijk. Afgesproken 30 euro voor het standaard pakket pmc en nmc.
                    pijpen was erg lekker echt diep en daarna twee standjes afgewerkt cowgirl en doggy.

Het enige nadeel was is dat ze na 10 minuten al zij dat de tijd voorbij was en dat ik extra moest betalen. maar ik heb haar duidelijk gemaakt dat het nog zeker binnen de tijd viel.

Leuk voor 1 keer maar niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 25 vk1, Jasmin (Col)

was lekker, maar de siliconen zijn er inmiddels uit...

Commentaar

Nu met recensie... op het eerste gezicht leek ze me een stuk jonger, maar ik vond haar hoe dan ook wel geil in haar pakje. Geile dame, greep me eenmaal bninen meteen in mijn kruis en liet me hard op haar tepels zuigen en sabbelen. Ik kon ook lekker aan de slag met haar kutje en heb mijn vingers hun werk laten doen. Seks was goed, ze pijpt lekker en beklom me na een paar minuten. Het rijden vond ik eigenlijk haar sterkste punt, ze weet hoe ze haar heupen moet gebruiken. Daarna nog doggystyle en tussen haar benen. Kwam niet zo makkelijk, dus uiteindelijk heeft ze me zonder condoom leeg getrokken. Misschien omdat ze niet meer zo strak is of omdat ze teveel glijmiddel had gebruikt. Was verder een geile en vriendelijke dame, wie weet doe ik haar nog wel eens.

Commentaar

Zeker een geile aantrekkelijke dame om te zien. Slanke taille met flinke kont die je goed ziet als ze je pijpt en je voorover buigt om haar prachtige lichaamsvorm te aanschouwen. Haar huid is zijdezacht. In het begin gaat ze met haar borsten over je pik en is er wat lichaamsverkenning. Haar tepels; daar kon ik lekker op zuigen. Daarna volgde wat trekwerk waar ikzelf niet zo van hou dus vrij snel overgeschakeld op het pijpen. Pijpen was oké maar in het begin deed ze mijn voorhuid naar beneden waar ik wat van zei. Geen probleem waarna het condoom werd aangebracht voor een (vrij) stevige pijpbeurt. Cow-girl vond ik nog het minst omdat ze op je blijft zitten waardoor je niet kunt doorstoten. Als dames dit standje gehurkt doen vind ik het geilst want dan kun je goed doorstoten. De andere standjes (doggy en missio) vond ik beter en uiteindelijk het condoom goed volgespoten. Af en toe kreunde ze lekker mee en wat mij aanmoedigde haar nog dieper te nemen. Was een relaxed bezoek zonder tijdsdruk

Commentaar

Afgelopen vrijdagmiddag voor het eerst dit jaar weer eens wezen wandelen in het Haagsche.
                            Ik had al een aantal rondjes gelopen toen ik langs nr. 25 liep en daar het gordijn ineens werd geopend en er een lekkere MILF tevoorschijn kwam.
                            Niet geaarzeld en gelijk maar naar binnen gegaan, toen de dame in kwestie zich voorstelde als Jasmin ging er bij mij wel een belletje rinkelen maar toen was het natuurlijk alweer te laat helaas

Ik kon me in elk geval nog wel vaag herinneren ooit een keer bij haar geweest te zijn maar niet precies meer hoe het was geweest.

Om kort te zijn viel het mij in elk geval tegen en ik ben niet van plan ooit nog een keer bij haar naar binnen te stappen.
                            Ik moet zeggen dat het toch lastig is als je zo'n tijd niet bent geweest en Jasmin had ik al een behoorlijk lange tijd niet gezien dus dacht ik met een nieuw dame te maken te hebben

We zullen maar zo zeggen: vergissen is menselijk maar ik hoop dat dat niet nog een keer gebeurt

Commentaar

Jasmin eindelijk weer terug van weggeweest maar vaak heb ik haar niet gezien want meestentijds bleef haar gordijn gesloten. Vast klanten die lang gebruik van haar willen maken na zo'n lange afwezigheid.

Commentaar

Deze dame al een paar keer gezien. Valt in mijn smaak ( latin ) eenmaal binnen gezellig aan de klets.
                                Na een poosje op bed en een heerlijke lange pijpbeurt gehad. Ze kijkt je goed aan. Neemt de tijd. Wisseld af en maakt heerlijk geluid.

haar lichaam de de kwalen van de tijd maar is nog altijd lekker om me apparaat op oorlogstand te krijgen. daarna over op missio en toen lekker hard en diep afgemaakt in doggy. Enige jammere is dat der billen beetje hard zin. Rest prima!

Commentaar

Een week gelden bij Jasmin naar binnen gestapt. Waarschijnlijk ook al eerder bezocht maar weer vergeten. Lijf nog mooi voor de leeftijd: Flinke prammen, verder slank en gespierde latinakont.

Ik vond haar matig vriendelijk en gehaast, zeker voor mijn inleg. Op zich was p*jpen redelijk, maar alleen de shaft en knob, geen ballen en omliggend terrein. Dan is bv. Carla vele malen beter. K*tje mooi roze en zag er ho*rig uit, daar kreeg ik wel weer zin van. Lekker hard genomen missio terwijl haar prammen op en neer schudden. Rubbertje volgespoten en opgeti*ft.

Voor mij de eerste tien jaar niet meer.

Commentaar

Vorige zaterdagavond een bezoek gebracht aan deze dame.

Vrij enthousiast en binnen bleef ze ook enthousiast. Pijpwerk was prima vervolgens missionaris daarna cowgirl toen doggy. Afgesloten met een prima trekbeurt terwijl ze je diep in je ogen aankijkt. Geen tijdsdruk ervaren.

Prima bezoek maar mij ziet ze niet meer terug.

Groet,

The Fishermen

Commentaar

Deze milf is ook weer terug op haar oude stek. Zag haar al eerder in de straat kort geleden maar was toen alleen op visite.

Commentaar

Jasmin vele maanden niet gespot tot vandaag. Deze MILF zag er weer erg aantrekkelijk uit en ik kreeg gelijk zin in haar. Bij mij staat ze snel op de planning.

Commentaar

Aan het werk...
                                        X