Tanja (Rus), Den Haag, Doubletstraat 07 k2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tanja (Rus), Den Haag, Doubletstraat 07 k2

Vanmiddag Rusische Tanja bezocht, een voor mij nieuw gezicht op het pad.
    Bleek dat ik het juist had, was haar eerste dag.
    Met deze dame is het goed toeven, over de handelingen zal ik niet te ver ingaan.
    Hoop dat ze voorlopig blijft zodat ik haar vaker kan bezoeken.

Re: Utr., Zp 136-3, Tanja (uitstekend)

Nu waren de gordijnen gelukkig alsnog geopend. De kleren lagen nog maar goed en wel op de stoel of ze begon me spontaan te tongzoenen. Kijk eens aan, mijn vermoedens werden bevestigd; haar uitstraling zei me al genoeg. Dit is wat je noemt een wilde, die regelrecht uit de wildernis van Litouwen lijkt te zijn ontsnapt. Haar blonde toefje schaamhaar verried haar eigenlijke haarkleur, zoals je ze meestal uit deze Baltische staten ziet.
    Moet ik verder nog uitleggen hoe haar kwaliteiten zijn? Bij haar krijg je een sessie waar menigeen een half uur voor uittrekt... en dan nog. Het is raadzaam om zelf de regie in handen te nemen, om het enigszins in goede banen te leiden, want ze is niet te houden.

Commentaar

Tanja, wat kan je er van zeggen. Het is niet een super model maar ze geeft wel echt alles.
      Afegsproken voor 50 euri pijpen, neuken en zoenen.
      Nou er was nog veel meer. Ze heeft me overal heerlijk verwent, ballen niet vergeten en pijpen z.c. Zoenen als een tijger. Ik mocht echt overal aankomen en inzitten. Ook haar anus was met de vingers helemaal beschikbaar.
      Likken en rimmen incl. Echt een super ervaring en een heel aardig dame. Voor mij is het herhalingsgevaar erg groot.
      Love the power-pack

Commentaar

Ben Tanja uit Litouwen nog een recensie verschuldigd na een zeer goede ontmoeting met haar.

Als je onder de brug loopt zie je haar regelmatig al staan in de deuropening en deze vrouw blinkt uit in spontaniteit en vriendelijkheid.

Een mooi gevormd lichaam met een lekker strak buikje en voor mij gelijk een van de beste vrouwen waar ik seks mee heb gehad op het pad.

Pijpen was zeer goed en hierna samen genoten van lekkere seks ,waarbij je merkt dat deze dame er ook echt plezier in heeft .

Ze is nog nederlands aan het leren met een woordenboekje en praat matig engels ,maar haar spontaniteit maakt alles goed.

Niet de allerknapste maar wel een vrouw waar je veel krijgt voor je geld.

Commentaar

Vanmiddag na een vervelende cursus dag Tanja bezocht afgesproken 50 voor P&N en tongzoenen, Tanja heeft een slank lichaam met een A-cupje tongzoenen en pijpen was zeer goeddaar na afgerond in 2 standjes cowzit en doggy.

Dame ziet er netjes uit mooie lingerie en de dienstverlening is goed

Commentaar

Een prima GFE ervaring. Vanaf het moment dat je binnenkomt totdat je na een drankje weer weggaat.

Of het is de beste fake die ik de laatste jaren heb meegemaakt of ze geniet er echt van. Aanrader!

De cupjes zijn echt A en hangen bovendien! Door de opvul BH zag het eruit als C, maar daar bleef heel weinig van over. Wel lekkere gevoelige tepels.

Commentaar

Afgelopen vrijdagmiddag weer bezocht. Misschien valt ze niet genoeg op tussen al die andere good-lookers, maar ze is echt een pareltje, hoor. Werd ik de vorige keer nog hartelijk met een tongzoen begroet, nu begon ze me spontaan z.c. te pijpen... Ja, ze had er weer duidelijk zin in.
              Ik ga niet alles uit de doeken doen, maar ze is zeker een aanrader!

Commentaar

Dame pakt je stevig aan. Ik vermoed dat ze er zelf ook erg van geniet.

Denk dat ik morgen nog eens langs ga
                In the silence of the darkness we unite

Commentaar

Nou ja, ben er vandaag geweest en het viel mij nogal tegen. Op het eerste gezicht wel een leuke meid, maar ik had totaal geen klik met haar. Tongzoenen, waar ik de tong nog steeds moet zoeken, pijpen ZC en neuken. Wel een mooi strak lichaam en wel kleine tietjes. Spontane meid, dus ik ga haar niet afkraken, maar geen herhaling wat mij betreft. Wat betreft haar maat is dat toch echt cup A en zeker geen B!!!

Commentaar

Helemaal niet eens met bovenstaande 'grumpy old' recensent (en ook weer de enige met afwijkende mening). Afgelopen vrijdag heb ik ervaren dat Tanja een pareltje is zoals door al mijn overige voorgangers wordt bevestigd. Ze stond al een tijdje op mijn lijstje en ik werd meteen getroffen door haar strakke slanke bilpartij waarmee ze mij de loopplank op lokte. Wellicht krijg je van haar de beste prijs/prestatieverhouding op het Zandpad. €50 all in wat je maar wilt (behalve NZC vertelde ze me) en ze kijkt niet op de klok. Haar Nederlands begint ze redelijk onder de knie te krijgen. Mij vertelde overigens ze dat ze Russisch is en uit Moskou komt. Na een heerlijke tongzoen, bef en pijppartij met heerlijk langdurige 69 waarbij haar poesje lekker nat werd ben ik grommend en compleet voldaan in haar lieve mondje klaargekomen. Heb haar een flinke fooi gegeven. Zo gauw als ik kan ga ik weer..
                    Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt ongeluk...

Commentaar

Afgelopen donderdag deze dame bezocht. Ben wel een liefhebber van PZC en had op dit geweldige forum gelezen dat dit bij haar mogelijk was. 50 Eurotjes overhandigd waarna wij ons hebben ontdaan van onze kleding.
                      Zij begon rustig eerst wat met mijn tepels te spelen en mij overal wat te strelen en te zoenen alvorens zij zich met mijn kleine vriend begon te bemoeien. Het pijpen was prima, lekker afwisselend stevig en zacht, de ene keer lekker diep om vervolgens weer lekker op mijn eikel te sabbelen. Na enige tijd vroeg zij of ik ook nog wilde neuken. Ik dacht bij mezelf, ach waarom ook niet, ik ben hier nu toch. Dus even een condoompje aan laten brengen om haar eerst mij te laten berijden waarna ik het karwei in missionaris heb afgemaakt.
                      Vriendelijke dame die weet hoe ze een man moet plezieren.

Commentaar

Wat hebben de bergbeklimmer die de top bereikt en de wandelaar de een DVP bezoekt gemeen? Beiden vragen zich af wie er voor hen is geweest!

Niet wanneer je de allereerste klant bent van de dag. Ze had zelfs nog niet gerookt wat TZ'en een stuk lekkerder maakt. Verder was ze net geschoren en ik heb zelden zo'n mooi glad heuveltje gezien.

Verder de gewone maar uitstekende behandeling. Eerst geneukt met en heerlijk klaargekomen. Vervolgens Tanja met het vingertje verwend en daar genoot ze zichtbaar en hoorbaar van. Ondertussen voldoende bijgekomen voor een spetterende PZC waarbij ik heerlijk in haar mondje klaarkwam.

Nog even wat gedronken en met een "tot de volgende keer afscheid" genomen.

Commentaar

Afgelopen zaterdag rond 12:30u was ik plots in de gelegenheid even langs het Zandpad te rijden. Het was een snikhete en benauwde dag wat duidelijk te zien was aan het geringe aantal auto's dat er rondreed. Tot mijn genoegen zag ik na twee rondjes Tanja voor haar deur staan. Ze liet mij enthousiast binnen en nog geen 10 tellen later had ze mijn gulp open en maakte aanstalten mijn harde paal in haar mond te nemen. Tjeses wat was zij geil. Ik had mij thuis gedouched maar stelde voor mij toch nog even op te frissen. Gelukkig heeft ze airconditioning op haar kamer. Na de wasbeurt ging het er hartstochtelijk tegenaan. Ze zoog mij even nog stijver dan ik al was maar ik moest eerst haar heerlijke poesje proeven. Ze heeft zo'n prachtig sabbelkutje en reageert heel sterk op een gevoelige tong. Ze kwam net zoals bij mijn eerste bezoek al na een paar minuten meteen weer aan de brandweer. Ik proefde het aan haar geil en snoof bronstig de geur van haar sappen op. Ze vroeg of ik even wilde wachten om haar op adem te laten komen. Daarna gingen we in 69 liggen met haar kont bovenop mijn gezicht en lukte Tanja wat maar weinig vrouwen bij mij voor elkaar krijgen maar wat ik als ultieme ervaring beschouw: ze zoog mij klaar in standje 69 waardoor ik heerlijk kon blijven beffen en genieten van de smaak van haar poesje terwijl Tanje zachtjes bleef doorzuigen tot al mijn zaad was geloosd.

Op de ongelooflijk lage vergoeding van 50 euro die ze hiervoor vroeg heb ik maar weer een flinke fooi gegeven. Tot de volgende keer Tanja!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mazeniem
                            Wie kan mij vertellen wat de werktijden van Tanja zijn??
                            Na al deze zeer positieve recenties wil ik haar ook wel eens een bezoekje brengen.
                            Tanja werkt op de dag zal wel rond 12 uur tot 19.30 uur aanwezig zijn
                            af en toe ook een dag vrij uiteraard maar meeste dagen is ze er wel.

Commentaar

Tanja is heerlijke meid, echt een topper op het pad. Ze is zelf ook erg geil, dat maakt het allemaal een GFE ervaring. Ze gaat voor 3 weken op vakantie naar Moskou en is 4 September 2010 weer aanwezig. Die vakantie heeft ze meer dan verdiend!!! Ja wat een heerlijke meid.

Commentaar

De laatste dag voordat ze met vakantie ging toch nog even naar binnen gewipt. Je weet maar nooit of ze weer terugkomt.

En we hebben er maar gelijk een feest van gemaakt. 90 minuten genoten en voor de allereerste keer anaal. Heel veel gel, dat wel, maar in tegenstelling tot eerdere pogingen lukte het. Ze zegt dat ze het wel lekker vindt, maar dat het gewone werk met een vingertje erbij het einde is.

Begonnen met PZC tot het einde, gevolgd door heerlijk relaxen totdat dicky weer op sterkte kwam. Perfecte GFE maar ze zou iets aan haar tanden moeten doen en natuurlijk stoppen met roken. Ze kan niet langer dan 30 minuten zonder sigaret en in onze pauzes werd er dus gerookt.

Ze beweerde dat ik haar laatste klant was voor de vakantie. Op zich een leuk idee, zelfs wanneer ik dat niet geloof.

PS Moderator, ze zegt dat ze blond blijft.

Commentaar

Re: Utr., Zp 136-5, Tanja (uitstekend)

Na alle goede berichten Tanja maar eens geprobeerd. Heerlijk lichaam met lekkere echte tietjes, mooi sabbelkutje en prima doggy billetjes. Terwijl ik mijn hemdje uittrok, trok ze mijn onderbroek al naar beneden en had ze meteen mn lul te pakken.Werd behoorlijk ethousiast toen ik koos voor pijpen zonder. Yess.... zei ze.
                                  Wat een neukfeest is het geworden, met beffen, vingeren en veel standjes, vooral die waarbij zij op haar buik lag was super.
                                  Tanja is misschien niet de allermooiste van het pad, maar staat aan de top vwb sexgenot. Groot herhalingsgevaar.

Commentaar

Re: Utr., Zp 138-3, Tanja (uitstekend)

Zaterdagochtend: maar weer eens boodschappen doen in Utrecht. 1e boodschap: Tanja, d.w.z. ik moest wel even zoeken. Zeker 3 keer heen en weer gereden voordat ik me afvroeg of ze soms weer verkast was. En ja hoor, ze zit nu dus op bootje 138-3 (moderator, s.v.p. aanpassen). Ik had haar ook bijna niet herkend sinds de laatste keer (juli) omdat ze heur blonde haar nu heel lang draagt. Zij herkende mij eerder waardoor het probleem snel uit de wereld was. De GFE begon al met de kleren nog aan. Zeer relaxed, warm en hartelijk. Ze knoopte ongevraagd mijn broek open en staand met mijn schoenen nog aan pijpte ze mij al keihard (ik had natuurlijk thuis gedouched en ze vond mij blijkbaar fris genoeg, heerlijk vind ik dat). Zelf was ze ook mooi schoon en haar frisse poesje begon na even beffen heerlijk te smaken terwijl Tanja onder mijn tong lag te kronkelen. Na een paar heerlijke orale verstrengelingen eindigden we in mijn favoriete 69 stand en mocht ik heerlijk in haar mond klaarkomen. Voor de terugweg kreeg ik ook nog heel lief twee mandarijntjes mee. En dat alles voor die prijs. Ik heb haar maar weer een flinke fooi gegeven.

Commentaar

Van de week weer bij Tanja geweest. Was zo mogelijk nog beter dan de eerste keer, je kent elkaar al een beetje. Gewoon naar binnen en betaald, ik wist dat het goed zou komen. En dat kwam het ook. Alles heel ontspannen, uiterst vriendelijk, je voelt je helemaal op je gemak.
                                      Tanja voelt heel goed aan wat je wilt. de posities wisselen als vanzelf. Van liggend naar 69 naar doggy. Tanja is echt een kanjer, die het je helemaal geeft.

Commentaar

Vandaag Tanja bezocht,en pzc met CIM voor 50 euro afgesproken.

Tanja is een erg vriendelijke dame die werkelijk alles doet om het je naar je zin te maken.In welk standje je haar ook vraagt te pijpen,ze doet het vol overgave,en zoals hier in dit topic al eerder aangegeven,tot het eind,waarbij je haar ook tussendoor kunt beffen en voorzichtig een vingertje in haar flamoes mag steken.

Er is al meer over Tanja geschreven,en ik kan de voorgaande berichten van mijn voorgangers alleen maar bevestigen:Topper,en het bezoeken meer dan waard!

Commentaar

Zo rond de klok van 1100 uur was ik wederom op Zp , toen zag ik Tanja staan en ze gaf mij een hand kus
                                          Dus auto geparkeerd en naar binnen een heerlijke body massage gehad met pijpen zcd en cim op het einde bleef ze bezig totdat ik leeg was
                                          Tijdens het pijpen heb ik lekker haar poes bewerkt.

Ze doet echt moeite, om het naar je zin te maken kreeg na afloop nog een blikje cola mee, goede service!!