Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Den Haag, Doubletstraat 32 k2, Johanna (D.Rep)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Den Haag, Doubletstraat 32 k2, Johanna (D.Rep)

al veel te lang niets over Johana geschreven. Sinds mijn laatste recensie regelmatig bij haar geweest en de meest geweldige orgasmes gehad bij haar.
    Ik wil snel weer!

Betaman

Commentaar

Zaterdag bij Johana geweest. Ik vroeg haar of ze het leuk vond als ik hier weer eens iets over haar zou schrijven. Het maakte haar niet zoveel uit of ik iets zou schrijven zei ze. Er wordt weinig over haar geschreven en daardoor lijkt het haast alsof ik de enige ben die bij haar komt. Niets is minder waar, want Johana heeft veel vaste en trouwe klanten die haar bezoeken vanwege haar SM kwaliteiten. Vaste klanten weten haar kwaliteiten op waarde te schatten en komen vaak voor een wat langere sessie. Deze prachtige lieve vrouw is niet alleen zeer aangenaam gezelschap maar ze weet ook heel goed hoe ze je het lekkerst kan verwennen. Haar lichaam is prachtig. Slank, heerlijke borsten, prachtig strak kontje en vooral een enorm mooi gezicht. Ze kan erg lang het pijpen volhouden, ze heeft veel heerlijke speeltjes om je mee te verwennen en de sfeer is altijd erg fijn, geil en ontspannen.

Iedere keer kijgt ze het weer voor elkaar om me nog heftiger klaar te laten komen. Ik vergeet de tijd als ze met me bezig is. Dat is op zich natuurlijk geweldig, maar de volgende keer spreek ik toch liever een tijd met haar af omdat het anders wat teveel gaat kosten.

Heerlijke vrouw waar je je gerust aan kunt over geven!

Kuss fur dich Johana!

M

Commentaar

Super sessie bij Johanna. Verkleed als kranken swester inclusief hoofdkapje. Meerdere naalden door mijn tepels. Verschillende diktes sounds in mijn orgaan. Stevige stralen pie pie. Voor de rest het gebruikelijke recept. Johana het was geweldig.

Commentaar

Ik zie dat ik al een jaar lang niets meer over Johana geschreven heb. Ongeveer 1 keer per maand bezoek ik haar en dat is altijd een feestje. 2 weken geleden bezocht ik haar zonder afspraak. Ik werd als altijd hartelijk ontvangen, en ik had al meteen zin om Johana goed te neuken. Het werd een vluggertje, zoiets hadden we nog nooit eerder gedaan geloof ik.
          ik heb eigenlijk altijd een lange sessie met haar. En daar heb ik nu alweer zin in, het is alweer te lang geleden. Lekker me laten verwennen, heerlijk pijpen, anaalspeeltjes. Johana weet precies waar ik van hou. Het is altijd leuk, gezellig en vooral heel erg geil met haar. Ze bezorgt me super orgasmes!

Ik ga snel weer bij haar langs!

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 32 k2, Johana

Johana komt uit de Dominicaanse Republiek en is al vele jaren werkzaam in de Doubletstraat. Johana is een mooie en zeer aardige vrouw, ze spreekt spaans, nederlands en duits. Haar specialiteit is SM. Ze heeft een mooi en knap gezicht en een heerlijk mooi slank lichaam. Haar kamer is mooi en redelijk groot. Ze beschikt over veel attributen; speeltjes, maskers, dildo's, vibrators, poppers, kleding, riempjes, boeien, etc. Bij binnenkomst krijg ik altijd een drankje aangeboden. Johana vraagt altijd naar jouw wensen en doet haar best om haar klant een geweldige behandeling te geven.
            Het is wel raar dat ze in deze rubriek nog niet eerder is genoemd. Misschien komt dat omdat ze veel vaste klanten heeft die niet zo de behoefte hebben om hier over Johana te schrijven.
            Om optimaal te genieten van Johana is het zinvol om minimaal 1 tot anderhalf uur met haar door te brengen. Langer mag natuurlijk ook, maar om van alle aspecten van haar sm spel te genieten is het beter om daar de tijd voor te nemen. Je krijgt er veel genot voor terug. Hoe langer ik haar ken, hoe beter ze mij een geweldige tijd weet te bezorgen.
            Ze staat ook op Kinky:
            http://www.kinky.nl/sex-afspraken/sm...amer-Den-Haag/

Trio is ook mogelijk, er is heel veel mogelijk bij Johana. Ze is een heel fijn persoon, laten we zuinig zijn op deze mooie vrouw!

Betaman

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 32 k2, Johana

ze heeft al een vermelding betaman

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=203627

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hhnlover Bekijk bericht
                ze heeft al een vermelding betaman

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=203627

Inderdaad, en dan zou het deze dame moeten zijn:
                http://www.meesteresjohanna.nl/?Johanna
                Dus JohanNa ipv Johana.

Commentaar

Om onduidelijkheden te voorkomen voegen we het topic samen met het reeds bestaande topic in Den haag.
                  Er staat eenn linkje naar haar in sm kelder rubriek "links naar kinky sm dames die elders staan"

Commentaar

Johanna is al weer een poosje op vakantie, is er iemand die weet wanneer ze terug komt?

Commentaar

Er wordt hier de laatste tijd niet zoveel over Johana geschreven. Dit komt denk ik omdat de vaste klanten van Johana (waaronder ik mezelf ook reken) haar wel weten te vinden. En Johana zelf maakt zich er zelf ook niet al te druk over. Johana heeft dus veel vaste klanten dankzij haar specialiteit op SM gebied.
                      Enkele weken geleden was ik eindelijk weer eens langsgegaan voor een geil samenzijn. Afgesproken voor ongeveer een uurtje. In het recente verleden sprak ik vaak geen tijd af, wat ook heerlijk was, maar dan kon het nog wel eens flink uitlopen. Ik moest nu een beetje op de centjes letten, vandaar.
                      Dat was geen probleem. De sfeer was zoals altijd zeer ontspannen. Na het opfrissen en wassen liet ik mijn handen over haar heerlijke lichaam gaan. Haar slanke lichaam met de grote borsten, het slanke maar oh zo lekkere kontje voelde weer heerlijk.
                      Al snel werd mijn pik heerlijk door Johana gepijpt. Ik kon me heerlijk ontspannen en Johana bracht zoals altijd een heerlijke bondage aan rondom mijn pik en ballen. We zochten enkele speeltjes uit en het genieten kon beginnen. Na een heerlijke en uitgebreide pijpsessie, waarbij ik haar borsten en vooral haar heerlijke kutje mocht likken werd het tijd voor enkele anaalspeeltjes, gevolgd door het spelen met haar sounds. Dat deed ze heel uitgebreid en de sound ging er heerlijk diep in. Wat een genot!
                      Vervolgens pakte ze een redelijk dikke en vooral erg lange latexpenis erbij. Ik kende dat ding maar al te goed. Johana wist dat ik deze goed kon hebben, vooral heel diep. Ik nam wat poppers, hoewel dat niet eens echt nodig was, en moeiteloos gleed het 30cm lange ding bij mij naarbinnen en Johana begon me daarbij ook nog eens heerlijk te pijpen.
                      Na een korte pauze bracht Johana een anaalspeeltje bij mij in wat bestond uit een soort steeds groter wordende ballen. Heerlijk! Ik wilde meer!
                      Maar eerst moest ik Johana uitgebreid likken. Ze plaatste haar kut op mijn mond en ik begon te likken, van haar clitje tot haar schaamlippen. Mijn tong haar kutje in. Ze smaakte heerlijk. Ze draaide zich om en liet wat spuug in mijn mond lopen.
                      Het werd tijd voor de finale.
                      Johana begon me weer te pijpen, ze zoog mijn ballen in haar mond. Ik kwam een beetje overeind en duwde haar hoofd over mijn pik. Ik kon het niet laten om haar kutje nog eens te vingeren. Ze was heerlijk nat.
                      Vervolgens ging ik liggen en ik nam wat poppers. Johana maakte alles gereed om mij met haar hand anaal te penetreren. Heel rustig bouwde ze het op. Sneller dan ik had verwacht voelde ik haar hand helemaal bij mij naar binnen komen. Heel even was er dat moment dat het dikste gedeelte van haar hand mijn kringspier passeerde, een lichte maar zalige pijn van opvulling. Het voelde heel goed en ik liet Johana weten dat ze heen en weer mocht bewegen. Ze maakte van haar hand een vuist en begon me heerlijk te fisten. Ze duwde en draaide. Ik greep mijn pik vast en begon te trekken, ik liet haar weten dat mijn orgasme er aan zat te komen. We keken elkaar in de ogen en ik vroeg of ik alsjeblieft klaar mocht komen.
                      “Wilst du kommen? Komm fur mich, komm fur Johana!”, riep ze, terwijl ze me nog steeds heel geil aankeek. Ze nam nog even kort mijn lul in haar mond. Weer keek ze me aan.
                      “Komm fur deine Johana, du sklave, komm mit dein sperma!”
                      Terwijl ik me hard begon af te trekken keek ik in haar ogen. Wat was ze geil. “Ich kom fur dich”, wist ik nog uit te brengen.
                      Onder het genot van haar bewegende vuist die alle hoeken van mijn anus stimuleerde voelde ik het komen. Johana bracht haar gezicht tot dicht bij mijn lul en op mijn vraag of het op haar gezicht mocht antwoordde ze bevestigend.
                      Ik kreeg een zeer heftig en vooral zeer lang orgasme. Het eerste deel van mijn zaadlozing kwam op mijn buik, het tweede deel richtte ik op haar mond en gezicht. We waren beiden in volledige extase. Ze deed wat van mijn sperma aan haar vingers en duwde die in mijn mond. Onmiddellijk gevolgd door een tweede kwak zaad die ze van mijn pik afhaalde.
                      Ik kwam geweldig lekker klaar maar ik zag ook hoe Johana hier van genoot. Toen we beiden wat tot rust waren gekomen pakte ik haar pols vast. Haar hand zat nog in mijn kont en ik ontspande terwijl ik haar hand naar buiten leidde. Toen haar hand er uit was volgde de volledige ontspanning en ik had zoals wel vaker vele minuten nodig om weer tot mezelf te komen.

Johana keek me blij en geil aan: “Oh baby baby baby”, zei ze.
                      Het duurde even voordat ik weer enige zinnige woorden kon uitbrengen. Na het aankleden rekende ik af en wensten we elkaar het beste.

Bij het schrijven van deze belevenis krijg ik alweer zin om weer bij Johana te zijn. Ik denk dat ik deze week wel ergens de tijd en zin heb om haar weer te bezoeken.

Johana, je bent een topvrouw! Je weet precies wat ik nodig heb, en zo zullen je vaste klanten op zeker hetzelfde over je denken! Tot gauw!

Commentaar

Aan het werk...
                      X