Johanna (D.rep), Den Haag, Doubletstraat 32 k2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Johanna (D.rep), Den Haag, Doubletstraat 32 k2

Hoi allemaal,

Voor de liefhebbers van anale sex (bij jou) kan ik Johanna zeer aanraden. Deze al wat oudere, maar vriendelijke en nog zeer mooie dame beheerst deze techniek zeer goed. Ze weet het juiste gevoel te bewerkstelligen, omdat zij veel ervaring opgebouwd heeft op dit gebied. Het is echt een aanrader !!!

Haar kamer staat propvol speeltjes en ze heeft diverse dildo's van diverse afmetingen en schroomt ook niet om je even lekker te fisten. Verder zorgt een tv voor wat geile beelden op kinky gebied.

Johanna komt oorspronkelijk uit Brazilië en woont nu in Duitsland. Ze spreekt Spaans en Duits en een paar woorden Nederlands en Engels.

Haar gordijn is vaak voor langere tijd gesloten, dus misschien moet je voor je eerste bezoek even geduld hebben. Als ze je vertrouwd krijg je haar telefoonnummer en kun je in het vervolg met haar afspreken.

groet,

HL 69.
    In de beperking toont zich de meester!

Onbekend, Doubletstraat 26 k2, Johanna (uitstekend)

Sinds enige tijd was ik weer eens in het Haagse en ik had (gelukkig, naar later bleek) nog een uur of 2-3 tijd vrij.
    Ben eerst even door de Geleen- en Hunsestraat gewandeld, maar die lag hinderlijk opengebroken. Vervolgens de Doubletstraat bezocht. Ongeveer in het midden tegenover de passage zat een aantrekkelijke dame met een uitstalling aan speeltjes en accesoires voor het betere soft/hard SM-werk.
    Ik had haar nog niet eerder gezien dus nieuwsgierig naar binnen gegaan. Ik werd vriendelijk ontvangen (Johanna spreekt Duits en Spaans) en ze legde mij uit wat de mogelijkheden zijn. Dit varieert van het normale werk (P/N standjes etc.) tot het harde SM-werk. Dus vrijwel alles is mogelijk bij Mrs. Johanna. En mijn ervaring is dat ze de kunst van het Soft-SM in ieder geval perfect beheerst!!! Ik zal niet te veel uitwijden maar het is als: "you name it, she got it".
    Ik ging voor 1 uurtje maar ben uiteindelijk 2 1/2 uur gebleven en heb het helemaal naar mijn zin gehad. Bovendien werkte ze niet gehaast en informeerde van tevoren naar mijn wensen.
    Zo sympathiek en professioneel zoals ik heb ervaren kom je m.i. niet meer zo vaak tegen.
    Echt een aanrader!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26 k2, Johanna (Bra) (uitstekend)

Toppertje, ben al een poosje een beetje verliefd op haar

Webmaster graag land veranderen in Dominicaanse republiek.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26 k2, Johanna (D.Rep) (uitstekend)

Johanna is een echte topper. Ze weet je precies te geven waar je aan toe bent. Tenminste dat is mijn ervaring met haar. Altijd een vriendelijk woord en bereid om werkelijk alles te doen wat een man lekker vindt. Ze zeurt nooit over geld en by the way, ze komt uit de Dominicaanse Rep.
        Het is een heerlijke spontane vrouw met een lekker strak lijf. Heerlijke borsten en een lekker sappig roze grotje waar je haar lekker aan kunt likken. Ze weet telkens weer met een nieuw speeltje op de proppen te komen. Ze geniet er zelf ook van. Niets is te gek voor haar. Soms vraagt ze of je het lekker vind als ze 'pipi macht'. Dan vult ze je mond met kleine straaltjes plas. Laatst ging ze boven op mijn pik zitten terwijl onderwijl lekker zat te plassen. Wat een sensatie! Heerlijk ook zoals ze altijd begint met je ballen lekker af te binden. Een keer heeft ze me helemaal aangekleed met lingerie, netkousen en heeft ze me helemaal opgemaakt als vrouw. Daarna heeft ze mij heerlijk genomen met een van haar dildo's. Johanna is een echte topper en dat alles voor een heel schappelijke vergoeding. Soms snap ik niet dat andere dames het niet anders aanpakken. Het zou hun vaste klandizie enorm doen stijgen.
        De meeste zitten alleen maar te telefoneren of met elkaar te ouwe****en terwijl de klanten voorbijlopen.
        Johanna, bedankt!

Commentaar

Hoi Medewandelaars,

Van de week heb ik weer even een bezoek gebracht aan Johanna. Het was weer als van ouds met deze topper.

Zo tussen het spel door praten we altijd even over van alles en nog wat en deze keer was hookers.nl het onderwerp. Ik heb deze topic over haar gestart en het verbaasde mij toen der tijd dat er nog niet over haar geschreven was. Spoedig volgde de reakties. Zij zegt de indruk te hebben dat ze sinds ze op hookers.nl staat er meer (vaste) klanten bijgekregen heeft. Zo zie je maar weer dat hookers.nl een heel positief effect kan hebben als een dame goed en eerlijk haar werk doet!

Verder viel het mij op dat er nu een wit bord voor haar raam hangt met daarop de diensten die ze aanbiedt. Ze heeft dit bord gekregen van een aardige klant, vertelde ze me.

Een ander (heel belangrijk) gespreksonderwerp was de hygiëne. Dildo's maakt ze altijd schoon in water met chloor en daarna krijgen ze nog een behandeling met een desïnfecterende spuitbus. Verder gebruikt ze drie condooms per dildo en ze leent haar kleren of spullen nooit aan iemand uit.

Zoals altijd ging ik weer met een goed gevoel de deur uit bij Johanna.

groet,

HL 69.
          In de beperking toont zich de meester!

Commentaar

Het blijft een topvrouw die Johanna. Telkens weer weet ze je precies te geven waar je voor komt en altijd met afwisseling. Altijd vraagt ze wat ik wil. Ik zeg dan altijd 'Verras mij maar!', nou dat doet ze telkens weer.

Gisterenavond was het ook weer een waar feest om bij haar te zijn.

In oktober gaat weer even met vakantie.

Commentaar

Inderdaad, gewoon geweldig deze "lady".
              Eén van mijn beste ervaringen. Behandel haar met respect en je krijgt het dubbel en dwars terug.
              Ik ga zeker terug !

Commentaar

Johanna nog net voor haar vakantie bezocht.
                Begint altijd met een drankje aan te bieden.
                De cognac was op dus nu maar voor champagne gekozen.
                Ze trok lak kleding en hoge laarzen aan.
                Weer het hele repertoire afgewerkt. Een beetje van alles wat. Stevig de tepels bewerken. Met de nagels en haar tanden de ballen krabben.
                In het gezicht slaan en spugen. Met de laarzen op plaatsen gaan staan die daar niet voor bedoeld zijn. En ook pipi gemacht.
                Nog even met een stevige wip afgemaakt.
                Ze heeft nu pauze. Hoop haar snel weer te zien.

Commentaar

Ik was al zeker een half jaar niet meer in de Doubletstraat geweest. Er zijn nauwelijks kinky/SM-mogelijkheden en de straat heeft me persoonlijk nooit zo getrokken. Kleine kamertjes, kleine bedden en ook de jonge Oostblok-dames, die de straat tegenwoordig overgenomen hebben kunnen me niet tot nauwelijks bekoren. Het aanbod in de Hunse-/Geleenstraat was vorige week Zondagavond echter zo bedroevend dat ik maar weer eens naar de Doubletstraat gelopen ben. Ik had wel eens wat recensies over Johanna gelezen en die waren best positief. Ze was vrij en had een paar mooie hoge laarzen aan, dus maar bij haar naar binnen gestapt.

Na het uitkleden op het bed gaan liggen waarna Johanna m'n polsen in de boeien sloeg. Ze kwam over me heen liggen en stak haar tepels afwisselend in m'n mond en dwong me eraan te zuigen. Vervolgens bond ze m'n pik en ballen stevig af en deed me een masker op. Dan begon ze met haar vingers m'n tepels te bewerken en vervolgens zette ze een paar tepelklemmen op m'n tepels die verbonden waren door een ketting. Gedurende de sessie trok ze regelmatig aan de ketting wat me aangename pijnscheuten in m'n tepels bezorgde.
                  Daarna gaf ze me met haar vlakke hand regelmatig klapjes op m'n bemaskerde gezicht en af en toe gaf ze me ook een klapje op m'n ballen, maar wel op zo'n manier dat het prettig aanvoelde. Verder liet ze af en toe wat van haar speeksel door het gat van het masker in m'n mond lopen en stak ze ook haar tepels weer door het gat van het masker en gebood me stevig op haar tepels te zuigen. Vervolgens gaf ze me een pijpbeurt (met condoom), likte m'n ballen en bewerkte m'n ballen met haar nagels en beet zo nu en dan ook stevig in m'n ballen en dit voelde ook allemaal best aangenaam aan.
                  Dan het masker weer af en de tepelklemmen weer verwijderd waarna ze op het bed ging staan en m'n tepels met de hakken van haar laarzen ging bewerken. Daarna een stevige facesitting waarbij ik haar moest beffen en rimmen en vervolgens overgegaan op plassex waarbij ze haar kutje boven op m'n mond zette en me gebood haar plas door te slikken.
                  Uiteindelijk heeft ze me handmatig (zonder condoom) naar het hoogtepunt getrokken, waarbij ze in tegenovergestelde positie naast me lag en me met haar belaarsde benen om m'n nek de adem ontnam waardoor ik in ademnood tot m'n orgasme kwam.

Uiteindelijk een zeer bevredigend bezoek geweest. Het echte SM-gevoel, waarbij ik mezelf in een trance kan brengen en me compleet aan m'n dominante speelpartner kan overleveren en m'n grenzen kan verleggen had ik niet bij Johanna en ook zal ik niet speciaal voor haar naar de Doubletstraat gaan, maar de vriendelijkheid en inzet van Johanna en de wil die je bij haar bespeurt om het je naar de zin te maken vergoedt veel. En ook vanwege het betaalde tarief en de tijdsduur van het bezoek (in andere wandelgebieden of in een SM-studio ben je voor deze tijdsduur zeker het 2- of 3-dubbele kwijt) mag ik geen enkele reden tot klagen hebben.

Kortom: Johanna is een aanrader die het credo "Klant is Koning" hoog in het vaandel heeft staan en is voor de liefhebbers zeker een bezoek waard.

N.B. Johanna heeft een behoorlijke collectie gasmaskers in diverse soorten en uitvoeringen, dus de liefhebbers hiervan zullen bij Johanna zeker aan hun trekken komen.

Commentaar

Johanna verrast iedere keer weer.
                    Had nu een haak boven de deur om je aan vast te zetten en vervolgens de tepels te behandelen en de zweep er over te halen. Ging ook nog even met haar laars stevig op mijn voet staan. Vervolgens de vacuum pomp uitgeprobeerd. Aparte beleving. Veel afwisseling waaronder beffen met de aanmoedeging lecke mich. Het lichaamsvocht geproefd en daarna heeft ze even over mij heen gesproeid. Na de horizontale positie afgemaakt met aftrekken. Aan het einde nog een snoepje. Johanna is echt fantastisch.

Commentaar

Johanna is de komende 3 weken naar 'huis' om haar verjaardag te vieren.
                      Daarna is het weer volop genieten van haar.
                      Zij is ook in voor MMV en/of MVV.
                      Tot ziens

Blonbi

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Strumpfhose
                        Hallo

Kan iemand mij vertellen wat de werkdagen / tijden van Johanna zijn ?
                        Moet van ver komen en wil dus niet voor niets rijden
                        Alvast bedankt.
                        Elke dag vanaf een ur of 12.30 tot 24.00, zij is wel vaak bezet dus als de gordijnen dicht zitten .....even geduld.

Commentaar

Ik ben deze week bij Johanna geweest , en kan me alleen maar aansluiten bij de lovende woorden in de andere recensies.
                          Johanna ziet er voor haar leeftijd nog erg lekker uit.
                          Bij binnenkomst naar mijn wensen gevraagt en wat te drinken gekregen
                          Na het wassen stond ik al snel geboeid aan de haak boven de deur.
                          Tepels en achterwerk werden daar lekker behandeld.
                          Vervolgens mee naar het bed ,waar het er ook lekker aan toe ging
                          Veel verplicht likwerk moeten verrichten, kreeg op een gegeven moment een dildo op m'n kin geplaatst waarmee ik haar moest neuken.
                          Ze vroeg inderdaad ook voor " pipi " , en heeft me daarna naar een heerlijk hoogtepunt gewerkt
                          Ik ga er zeker nog eens terug komen.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 26 k2, Johanna (D.Rep) (uitstekend)

Je moet wat geduld hebben om Johanna e bezoeken, want ze is dikwijls en lang bezet.
                            Maar dat wachten is meer dan de moeite waard en wordt dik beloond !
                            Het samenzijn met Johanna is van een hoog gehalte voor een uitstekende prijs/kwaliteit !
                            Kortom, een aanrader.

Commentaar

Afgelopen week weer bij Johanna geweest.
                              Ze wist nog precies van de vorige keer wat ik lekker vond.
                              Heb dus weer een erg lekkere tijd bij haar gehad
                              Ze is nu een paar weken met vakantie

Commentaar

Vanmiddag weer op therapie geweest bij Mrs. Johanna, was helemaal perfect.
                                De verzameling attributen is wederom uitgebreid en ik ben nadat ik door haar geblinddoekt was op diverse manieren verrast!
                                Ongelofelijk hoe Mrs. Johanna precies weet hoe ze je op maat onder handen moet nemen. Dit is echt mensenkennis, COMPLIMENT!!!

In aanvulling op de info van Boekie-Man over haar gestolen mobiel: je kan Mrs. Johanna ook mailen en je eigen nummer achterlaten, dan belt ze je terug.

Commentaar

Een paar weken geleden was ik alweer voor de derde of vierde keer bij haar. Bij Johanna weet je vantevoren dat je een topklasse behandeling zult krijgen. Haar (sm) tarief is 60 per half uur maar haast of klokkijken doet ze niet echt. Zoals anderen ook al aangaven weet ze je precies de goede behandeling te geven. Ze luistert goed naar je eventuele wensen, de hygiene is tiptop in orde en bovenal is Johanna gewoon een zeer aardige en behoorlijk knappe dame.

Een aanrader dus voor de liefhebber van (lichte) sm. Haar kamer staat / hangt vol met attributen waaruit ze in overleg met de klant een keuze maakt.

Hoe een "gewoon" nummertje (doet ze nl ook) met haar is weet ik niet, maar een sm sessie met haar is topkwaliteit voor een mazzelprijsje!

Commentaar

Beste collega-bewonderaars van Mrs. Johanna.
                                    Toevallig liep ik gisteren even een vrij kwartiertje door de doublet en ik was blij verrast dat Johanna weer terug in het Haagse is.
                                    Gisteren te weinig tijd voor een complete sessie en dus vandaag gebeld en afgesproken voor de middag.
                                    Was wederom perf(v)ec(r)t!!!!! En ook deze keer weer nieuwe attributen.
                                    Zie voor meer info mijn vorige recencies.

Mrs. Johanna, welcome back und viel Glück.

P.S.: van de 275: 200 voor 2 uur Johanna / 75 voor 45-55 minuten met een vriendin erbij

Commentaar

Vanwege alle goede berichten Johanna ook maar eens bezocht. Haar met attributen gevulde kamer was me natuurlijk al eerder opgevallen maar meestal betaal je daarvoor de hoofdprijs dus ik was altijd doorgelopen. Eerst nog even goed gekeken bij de hulpmiddelen maar gelukkig zaten er ook diverse kinky sandalen bij, voor een voetenliefhebber essentieel natuurlijk. Uitgebreid haar voetzolen gelikt wat ze, zoals alle vrouwen, erg lekker vond. Toen ze er genoeg van had nam ze direkt het initiatief, prima! Tenslotte werd ik genadeloos afgetrokken waarbij ze m'n sperma in haar schoen opving. Met alle loftuitingen kan ik het volledig eens zijn, ze is echt geweldig!

Commentaar

Vanmiddag weer bij Johanna geweest.
                                        Grandioos. Eerst met haar diverse kinky spelletjes gedaan en daarna nog een trio met Maria.
                                        De tijd was wat kort omdat ze een afspraak had, maar dit gaan we zeker nog uitgebreid overdoen.
                                        Ook is ze in voor MMV sessies.
                                        Interesse ?

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 26 k2, Johanna (D.Rep)(uitstekend)

Op bezoek geweest bij Johanna is haar nieuwe en ruime kamer.
                                          Johanna is daardoor niet veranderd, vriendelijk als altijd.
                                          Ik heb weer heerlijk genoten van haar, wat een vakvrouw.
                                          Aanrader.