Stella (Bul), Den Haag, Geleenstraat 23 k07

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Stella (Bul), Den Haag, Geleenstraat 23 k07

Stella is een mooie vrouw met een zelfgenoegzame, afstandelijke uitstraling, waardoor je bij het langslopen misschien niet meteen geneigd zal zijn om naar binnen te gaan. Ze lijkt naar mijn idee een beetje op Bulgaarse Cindy van de schuine zijde van Hunsestraat 51, het zou haar zus kunnen zijn, maar ik neem aan dat de gelijkenis toevallig is.
    Ze heeft een eigenzinnige kledingkeuze, het is geen simpele lingerie, maar het zijn smaakvolle setjes, soms een zwart corsetje van een zachte stof.
    Verder heeft ze een losse, luchtige bos haar dat uit meerdere, ook blonde, tinten is opgebouwd. Zag ik het goed, dan heeft ze een dubbele tongpiercing, een tribal tattoo op haar onderrug en een tekeningetje op haar rechter enkel.
    Een ontspannen, tevreden indruk maakte ze op mij, ze wilde het gesprek wel aangaan en bleek ook in voor een geintje.
    Ze vertelde een pas 18-jarige Bulgaarse te zijn en nog niet zo lang hier werkzaam. Eerdere sekswerkervaring zou ze niet hebben naar eigen zeggen.
    Het orale gedeelte was uitstekend te noemen, met een perfekte aanraking verzwolg ze hem compleet tot mijn grote verrassing. Ik vroeg haar waar ze dat toch had geleerd, volgens haar van een ex-vriendje.
    Daarna nam ik bovenop haar plaats voor de intieme verbondenheid. Ze hanteerde een ongewone techniek, want ze gooide haar benen heel ver uit elkaar, het was nog geen spagaat in de lucht, maar veel scheelde het niet. Ik kon mij moeilijk voorstellen dat het voor haar een comfortabele houding was, maar dat moet ze zelf maar weten. Groot voordeel is natuurlijk dat ik lekker diep in haar kon stoten en dat leek ze ook op prijs te stellen. Beleving toonde ze wel, maar gelukkig zonder overdreven gedoe.
    Daarna heb ik maar weer overgeschakeld naar de hondjes positie totdat het heerlijk ontspannen gevoel weer op de climax volgde.
    Ook na afloop werden er nog wat gezellige zinnen uitgewisseld.

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k04, Stella (Bul) (uitstekend)

Ik had een soortgelijke ervaring. Alleen bij mij was ze 23 en had ze wel eerdere ervaring. Ik moest raden naar haar leeftijd, schatte haar 23 en ze bevestigde meteen dat dit haar leeftijd was. In het uitwisselen van de gezellige zinnen noemde ze weldegelijk eerdere ervaringen.

We hebben het wel over dezelfde, want ik had haar naam onthouden en de beschrijving klopt precies. Mooie grote, koele blauwe ogen toch?

Commentaar

Ik heb haar leeftijd niet geraden, maar vroeg het haar gewoon.
      Ze kletsen vaak maar wat over de leeftijd, maar ik ben geneigd jou het voordeel van de twijfel te geven, want ze kwam niet onervaren op mij over, gezien haar zelfverzekerde houding, de perfecte pijptechniek en de kleding die ze nu al heeft.
      Haar ogen heb ik niet goed kunnen zien, als ze volgens jou blauw zijn dan mag dat van mij veranderd worden.

Commentaar

Ik maakte haar complimenten over haar erg mooie gebit. Ze had hele mooie witte tanden. Behalve mooi wit viel ook op hoe recht ze waren. Ik vroeg haar dat ze vast niet vaak complimenten kreeg over haar gebit maar waarschijnlijk vaker over andere aspecten van haar uiterlijk. Zij vertelde toen dat ze in een club werkte en dat ze daar wel een of twee keer eerder complimenten heeft gehad over haar gebit. Ik had dus zogezegd niet de primeur. Zelf was ze minder tevreden over haar gebit vanwege een klein spleetje tussen de twee tanden.

Of die club waar ze werkte in antwerpen was, weet ik niet.

V

Commentaar

Hallo,

Omdat deze dame mij direct was opgevallen toen ik haar voor eerst in de Geleenstraat zag heb ik haar gelijk bovenaan de lijst gezet om haar zo spoedig mogelijk te gaan ketse. Ze voldoet namelijk aan de ketsnorm en dit moet ik dan eigenlijk met hoofdletters schrijven.

Gisteravond was het zover. Helaas had ze niet het roze met zwarte kledingsetje aan die ze vorige week aan had maar wat ze wel aanhad was ook mooi. Wat aan haar opvalt is dat ze altijd wel iets anders aan heeft, haar mooie figuur maar ook dat ze kijkt alsof het een golddigger is (wat niet het geval is) en dan haar kapsel! Een volle donkerblonde bos met lichte lokken erin, prachtig! Eenmaal door de sluis van nr23 was ze nog even druk in gesprek met een andere Bulgaarse maar ze liep wel direct door naar haar kamer waar ze zich voorstelde en al gauw haar kleding uitdeed. Dit ging ik dus ook maar snel doen.
          Op de ketsplank lag ik en zij, op rechtop op haar knieen, begon met de ketsbuis te spelen en keek er erg bedenkelijk bij. Ze deed de ketsjas om en ging tussen me benen zitten tijdens het ketsbuiszuigen, jammer want zo ken je alleen met je benen met haar spelen. Het was ook weer niet zo erg want het ketsbuiszuigen heeft ze behoorlijk onder de knie en was erg lekker. We gingen over tot het ketse wat in missionaris begon en eindigde. Haar benen gingen erg ver uit elkaar. Ik heb het standje missionaris gevarieerd door haar benen voor mijn borst te houden zodat het ketstempo flink ophoog ging, haar benen naar links en toen weer terug naar missionaris. Tussendoor kwam nog wel de tube glijmiddel in beeld. De ketsbuisexplosie was pittig.

Het is een vriendelijk dame dus hier ga ik zeker nog terug.

KETSERR.
          The only things that counts in life are;
          fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
          GT icon.

Commentaar

Na in beide wandelbuurten diverse rondjes gelopen te hebben met een aantal andere bekende leden kostte het mij deze keer iets meer moeite om een keuze te maken uit het zeer ruime aanbod. Uiteindelijk heb ik gekozen voor bekende kwaliteit.
            Stella is een mooie vrouw, die zich sierlijk beweegt, lief en teder is en goede kwaliteit biedt. Haar goede eigenschappen zitten een beetje verstopt onder een buitenste schilletje van ogenschijnlijk onverschillige afstandelijkheid en arrogantie.
            Anders dan haar collega's laat ze altijd het gordijn van haar etalage gewoon open als ze een klant meeneemt naar haar kamer.
            Na het passeren van de twee deuren liep ik achter haar aan door de gangen van het gebouw, vervolgens helemaal naar boven en had toen nog geen idee waar deze lange wandeling naar toe zou leiden. Uiteindelijk kwamen we aan op een zeer grote, luxe kamer bovenin het pand, met een royaal rond bed en zelfs een groot bad op de kamer. De verleiding is groter om dan maar meteen een uitgebreid dienstenpakket in te kopen, maar ik wist mij te beheersen. Na het overhandigen van toch weer gewoon een biljet van vijftig euro waren we snel uit de kleren en vleide ze zich naast mij neer op het grote bed.
            Ze leek het rustig aan te willen doen en nam voldoende tijd voor voorspel. Met haar zachte handen streelde ze mij subtiel en uitgebreid. Ook kwamen onze gezichten af en toe heel dicht bij elkaar totdat onze lippen elkaar net niet raakten. Het was doeltreffend om in mijn seksuele stemming te komen.
            Daarna was het tijd om het condoom om te doen. Ze pijpte weer zeer goed, met gevoel en diepte, ze gebruikte haar handen ook om er een beetje bij te strelen.
            Na enige tijd mocht ik weer de inwendige klik met haar maken. Ze lag op haar rug en deed haar benen weer heel ver uit elkaar, zodat ik diep in haar strakke poes kon doordringen. Een beetje glijmiddel had ze wel nodig, zelfs opnieuw bij de wisseling naar het standje achterlangs.
            Met haar kont in mijn handen heb ik nog een aantal ritmische bewegingen mogen maken totdat de climax weer in de heerlijke ontspanning resulteerde. Tijdens de seks bleef ze rustig in een gewillige houding, streelde nog wat en zuchtte of kreunde ingetogen mee. Het was opnieuw een heerlijke ervaring.
            Na afloop was het weer een hele wandeling naar beneden en door de gangen naar de uitgang.

Commentaar

Dame was weer aanwezig op 23 K08 de permanente vullingen zijn niet te missen. Tevens is op een strategische plek een Hugh Hefner keurmerk aangebracht. Ondanks dat ze vandaag was aangekomen en een vermoeiende reis achter de rug had heeft ze me lekker verwend. Een heerlijke pijpbeurt waarbij ze hem behoorlijk diep naar binnen werkt om vervolgens over te gaan op de daad in alle hoeken en standen waarbij haar benen in de turnstand gingen. Er is weleens gerefereerd aan haar koele uitstraling, maar het tegendeel is waar....een errug leuke dame!

Commentaar

dame zegt uit de oekranie te komen.
                zeer mooie vrouw. opvallend was dat ze lekker diep kon pijpen.
                bij het neuken deed ze haar benen super ver uit elkaar. leek net een turnster.
                dame is er gewoon veels te goed uit!
                haar engels is beperkt.
                ga haar zeker nog een x opzoeken, maar denk dat ik eerst met mezelf aan de slag moet anders kom ik zo in haar klaar.

Commentaar

Hallo,

Na mijn eerste bezoek aan deze ketsnormprototype dame zijn er nog een aantal gevolgd tot ze even op vakantie was. Sinds haar vakantie ziet ze er eigenlijk nog beter uit als daarvoor, alleen haar haarkleur vind ik iets te licht wat ze eerst had vond ik mooier. Dus een paar weken geleden weer op bezoek geweest bij Stella ze had toen een wit setje aan, afgelopen weekend zag ik haar met een zwart setje. Wat ze ook aan heeft het staat haar altijd en lijkt haar steeds mooier te maken. In de grote kamer die ze heeft met veel speeltjes, op de vraag of ze die weleens gebruikt antwoorde ze heel verlegen nee, die ze bij mij niet nodig heeft heb ik weer een heerlijk moment met haar gehad. Dit was de eerste keer dat ik haar borsten zag in permanent geholpen toestand en die zijn toch prachtig! Ik ondekte toen ook haar nieuwe tattoe op een intiem plekje.
                  Ze heeft helaas ook een klein minpuntje en dat is dat ik haar erg stil vind en dit is iets wat ik niet gewend als ik een dame bezoek, als ik iets vraag of zegt dan zeg ze alleen maar ja of nee. Van bevriende wandelaars hoor ik echter dat het een kletkousje is. Ketserr heeft met kletse met Stella dus weinig succes maar gelukkig wel met ketse. Ondanks het minpuntje blijft ze een heerlijk ketsbare subtopper.

KETSERR.
                  The only things that counts in life are;
                  fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
                  GT icon.

Commentaar

dat stille had ik ook daardoor ziet ze mij alleen nog maar voorbij lopen!!!
                    en pijpen viel mij ook zwaar tegen helaas!!!
                    theo
                    wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
                    alleen huilebalken hebben spijt
                    god create the world in 7 days
                    day 8 he create bulgarian and romanian girls

Commentaar

wat een top meisje!
                      had haar al eerder zien staan en nu besloten eens naar binnen te gaan.
                      eerst ff praatje , ze zei tegen mij dat ze 20 was.
                      dus kleding uit en daar zaten we dan.
                      ze begon lekker te strelen en me in me nek te zoenen en me pik op te warmen en ik deed lekker mee.
                      daarna ging ze me heerlijk pijpen. wat een heerlijk pijpbekkie heeft ze.
                      na t pijpen ging ze lekker op me lul zitten en zoals in eerdererecenties staat op een beetje gekke manier maar wel geil vond ik!.
                      ze ging echt lekker over t topje van me eikel telkens mmmm.
                      (wat me opviel is dat ze geen glijmiddel pakte de hele neukbeurt! ) toen ze zo lekker op me lag en me pik bereed gingen onze lippen heel close bij elkaar , tot ze me dus uiteindelijk vollop zoende tot me blije-verbazing.
                      toen was het mijn beurt haar ff lekker te verwennen en legde haar op haar rug.
                      ze vond het schijnbaar lekker want ze genoot en dat zag je!
                      na flink duwen en zoenen spoot ik me condoom vol en zoende en praten we nog ff na.
                      ze is op dit moment echt me favorietje.
                      weer aangekleed , gedag gezegt en weer gegaan en kom zeker weer terug!.

10+

Commentaar

Nog nooit met haar gegaan , ze ziet erg mooi denk in avond mooiste daar in den haag , elke keer als ze voor haar kamer komt is er al 5 mannen voor haar raam dus ik heb nooit kans gehad.Weet iemand of ze tongzoen en anal doet ?

Commentaar

stella geleen straat 23 k4

zondag avond naar de geleenstraat geweest was op zoek naar Gina waar ik goeie recencies over heb gelezen.

was Dinsdag ook al geweest want dat zijn haar vasten dagen dat ze werkt plus nog eeen dag maar heelaas niet gespot, zondag niet lang gewacht of veel gewandeld want dinsdag was ik er al de hele dag en baalde ik dat ik haar niet zag en het was K*T weer daarom zijn er de laatste tyd ook niet veel boeiende verhalen.
                          En in de straten is ook niet veel keuze.

op een gegeven moment zag ik wel iets voor het raam het was Stella hongaarse dame ziet er goed uit was vorige keer ook top was het aleen vergeten om hier als verhaal achter te laten wist haar naam en kamer nummer ook niet.
                          Zoals ik al zei vorige keer was het eg top mooie grote kamer mooi groot bed zij is sexy en geil ze is blond mooi billen heel mooi al sje achter haar aan loopt op de trap naar boven dan kijkt ze ook nog even om naar je, zie het nu nog voor me een maal op het bed streelt ze je zacht en langzaam en is ie klaar voor gebruikt cd erom en pijpt ze je lekker,daarna is ie nog beter voor de strijdt zijj nam my eerst cowgirl daarna nam ik haar doggy heerlijk lekker met de kont om hoog ze kreunt lekker, wel nep, later missionares mag haar niet zoenen waar ik wel zin in had had eigenlijk overal zin in bijten likken alles.
                          Goed klaar gekomen te vereden naar huis ik dacht kom zeker terug.

dus dat deed ik maar was dit keer minder pijpen.
                          begon met missionares toen doggy toen zegt ze klaar, tijd is om
                          toen dacht hmmm vreemd vorige keer was het veel beter, klede me aan en ging zonder klaar te komen en te klagen weg.

dacht toen jammer ik had beter op Gina kunnen wachten maar mischien was ze er ook niet en wandel ik weer voor niks zo lang.

Maar moets mijn avond wel afmaken dus moest weer pinnen wa stoen ook al in de buurt van doublet toen dacht ik ga hier maar kijken
                          wordt vervolgdt.......

zie doubletstraat

Commentaar

Samen met Eva van raam 11 de allerlekkerste uit het hoekpand hunse/geleen. In combi als trio zijn ze echt ongelofelijk superieur! Stella heeft het mooiste lichaam van de hele straat en is een super sex-beest!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k03, Stella (Bul) (uitstekend)

Beste Stella,

Kortgeleden was ik bij U op bezoek. Mogelijks zult ge mij niet meer herinneren want ik begrijp dat U heel wat klandizie op een avond wegwerkt. Doch, als ik je memoreer aan die knappe kerel met een goddelijk lijf en een geslacht waar de Milo Van Milaan op is geboetseerd dan weet gij voldoende. Trouwens, uw lichaam mag er ook wezen! Wat is dat mooi zeg. Ik heb met volle teugen genoten van uw prachtige borsten. Zo mooi heb ik ze zelden mogen aanschouwen. Mogelijks zijn ze door een plastisch chirurg gemodificeerd, doch wat maakt het verder uit, als ik er maar geil van wordt. Dat zeg ik ook van die prachtige reet die gij daar met U mede draagt. Ik kan met schaamteloze stelligheid beweren dat het de allermooiste reet is die ik ooit heb gezien, en later die avond zelfs ter hand heb mogen nemen. En dan die prachtige sierlijke tatoeage die gij op uw wondermooie onderrug draagt. Dat is kunst! De man die zulke prachtige tatoeages kan etsen verdient de Grote Prijs der Nederlandse Letteren, want daarvoor is thans toch geen enkele Nederlandse auteur bekwaam genoeg. En die prachtige flamoes van U, de ultieme synergie tussen een Zeeuwse in aquacultuur gekweekte mossel en een in de Mediterrane zon geteelde pruim. Het soort van pruim dat als ge er met de ogen dicht aan voelt gaat twijfelen een pruim dan wel een zachte kinderhuid ter hand te voelen. Ik krijg er kippenvel van als ik thans aan denk. Ik heb trouwens zelden een flamoes zo kaal gezien als de uwe. Ik verdenk uw flamoes er trouwens van nog kaler te zijn dan een pruim. Zelfs de microscopische haartjes die een pruim rijk zijn heb ik op uw flamoes geeneens kunnen ontdekken. Ook dat is dan weer kunst! Hoe doet gij dat? Wat is uw wondermiddel hiervoor? Gebruikt gij een prototype van een door Gillette heimelijk doorontwikkelde versie van hunner klassieker, de Gillette Contour? Want ik weet dat de concurrentie tussen Gillette en heur rivaal Wilckinson Sword thans tot op het scherpst van de snede gevoerd wordt. Het staat trouwens prachtig bij de rest van uw lichaam, die kale flamoes, gij kunt er zo mede op de middenpagina van de nieuwe nog te verschijnen editie van het periodiek Playboy. Graag zelfs, want ik moet het al enkele maanden doen met de editie waarin Patricia Paay furore meende te maken met dat veel te strak afgetrainde lichaam van heur. Wat heb ik te doen met Patricia, al die ellende die heur privéleven zo dramatisch in de greep houdt. Het is dat ik op jongere meiden val, anders had ik Patricia als troost een keer getrakteerd op een drie uur durende befsessie van mij. Ze zou nogal schrikken! Dat zal nogal eens beter zijn dan die onbenul waarmede ze thans de liefde bedrijft, of zijn voorganger, die Adam Curry. Die lust ik rauw. Ik mocht hem in mijn pubertijd al niet, die zak met zijn irritante stem en de kutplaatjes die hij altijd in zijn programma’s draaide. Ik ben trouwens nog een tijdje penningmeester geweest van de grootste Adam Curry haatclub die Nederland in zijn hoogdagen rijk was.
                              Maar dat geheel terzijde, dat zal U verder trouwens niet tot interesse nopen. Ik kan mij voorstellen dat uw interessevlakken zich op andere terreinen situeren, zoals de prijs van Bulgaarse tomaten, de stand van de maan en de vorderingen in de strijd tegen de wereldwijde malariaplaag.
                              Doch, even verder ter zake: in schril contrast met de schoonheid van uw lichaam en de ongekende driften die het aanschouwen ervan bij mij aanwakkerden, zo groot was de mineur toen ik mij overgaf aan het door U geboden seksspel. Ik ga het maar direct en onomwonden vertellen zoals het was: waardeloos! Wat legt gij weinig fantasie in het bedrijven van de liefde, het is allemaal zo stil, steriel en liefdeloos. Hoe kan dat zo zijn? Tijdens de twintig minuten dat ik mij vleselijk aan uw diensten overgaf gingen mijn gedachten terug naar mijn hevige doch kortstondige relatie met Maria, de opblaaspop met wie ik medio jaren tachtig vaak de liefde bedreef. En het is al geleden van begin jaren negentig dat ik nog eens over Maria heb zitten mijmeren. Ik heb trouwens een slecht gevoel als ik weer aan de jaren negentig denk, want dat voert mij in gedachte weder terug naar het moment waarop mij vrouw op brutale wijze aan mij werd onttrokken.
                              Laat ik om dat te vergeten maar eens een kaars ontsteken en een fles Bulgaarse wijn van een goed jaar ontkurken, terwijl in de verte de maan en de zon met elkander verbroederen.

Uw dierbare,
                              Big Daddy

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 23 k03, Stella (Bul) (goed)

Gisteravond een avond zoals nooit tevoren gehad.
                                Het was koud.
                                Doubletstraat 2100 : Niemand achter het raam wist mij redelijk op te winden.
                                Geleenstraat 2130 : Ook niemand wist mij redelijk op te winden. Stella al wel zien staan, maar het leek erop alsof ze door me heenkeek bij het voorbijlopen.
                                Doubletstraat 2200 : Dacht geen 50 eu willen te bsteden en de Doub nog een kans te geven. 1 wist mij een klein beetje over te halen, maar twee keer achter elkaar gingen andere mij voor.
                                Geleenstraat 2245 : Terug naar Geleen en alweer niemand gezien die mij wist over te halen.

Alhoewel Stella nog steeds weinig emotie liet zien en een soort houding had van "Het moet maar weer." ben ik toch naar binnen gegaan.

Kamer : De kamer boven had een bad en enorm veel sms spul. We gebruikte geen, maar meende wel dat alles van haar was.

Spelen : Het spelen was heerlijk en ik stond dan ook binnen korte tijd rechtop. Ik mocht haar overal met handen aanraken en haar borsten likken en zoenen.

Deepthroat : 19 jaar? Ietwat teleurstellend dat ze 9 jaar jonger was - ik heb grenzen - heb ik werkelijk nog nooit zo'n deepthroat gehad van een DVP. OMG!! Dit moet je gehad hebben. En ik ben niet de kleinste wat gemiddeld DVP maakt er wel eens een opmerking over. "Hmm, a little too big."

Neuken : Eerst bovenop, daarna doggy, daarna zij op rug en heerlijk klaargekomen.

Afscheid: Tja, da's dan het enigste nadeel. Geen babbel achteraf, kleding aan en wegwezen!!

Geen idee of er nog een 2e bezoek komt.

Commentaar

Net terug van een heerlijke sessie met deze Stella. Wat een heerlijk lichaam, wat een mooi gezichtje. Haar siliconenborsten zijn volgens de kenners cup C, van mij mag het ook D zijn, heerlijk groot en je mag er uitgebreid mee spelen, inclusief zuigen aan haar tepels.

Gekozen voor een half uurtje op het bed, nadat ze me duidelijk had gemaakt dat het bubbelbad toch wel op 200 euri's zou komen (1 uur). Ze is inderdaad erg lief en teder tijdens de sex, kietelt ongevraagd heerlijk mijn ballen, en masseert mijn schouders terwijl ik haar borsten verwen. Daarna heb ik haar lekker gebeft, een mooi strak onbehaard kutje.

Kleine minpuntjes zijn er ook, maar die vergeef ik haar. Haar engels is zeer matig, en ze is totaal niet communicatief. Ze zegt niets en geeft summier antwoord op vragen. Ook is ze nogal passief als ze zelf verwend wordt (komt vast door mijn matige kwaliteiten op dit vlak maar toch). Voor het neuken brengt ze inderdaad wat glijmiddel aan. Maar dat maakt ze meer dan goed door haar lieve glimlach en tederheid.

Eerst haar lekker geneukt in missionaris, en daarna zij on top, waarbij ze zich heerlijk vooroverbuigt en aan me vastklampt, terwijl ik wederom met haar borsten speel. Uiteindelijk houd ik het niet meer en kom gierend klaar.

Herhalingsgevaar zeker aanwezig

Commentaar

Gisteravond weer een bezoekje gebracht aan Stella. Wat een knap gezicht, wat een mooie borsten en wat een zalige lippen. Stella is echt HET adres voor de ultieme franse massage tot het eind. Ze pijpt op een heerlijk rustige, sensuele en tedere manier, waarbij ze ook haar zalige tongetje goed gebruikt. Herhalingsgevaar is uitermate groot. Stella, je gaat me vaker zien!

Commentaar

afgelopen maandag was ik bij Stella

Volgens mij heeft Stella niet zo veel zin meer om te werken vroeger had ze een andere houding en ze straalde anders uit. Maandag stond ze te leunen aan de kant en keek gewoon wie langs loopt .Ze heeft wel haar vaste klanten maar lijkt alzof ze niet meer de topper is van geleenstraat .Vroeger wanneer ze voor haar raam komt staan zie je plotesling zoiets van 10 wandelaars daar voor haar raam en willen allemaal naar binnen.Volgens mij was ze vroeger wat slanker maar ja.

Eenmaal binnen begon ik haar tieten te strelen , ze ging dan me pijpen heel lekker daarna haar in missio en doggy genomen en lekker in haar kut gekomen .

Pijpen 9
                                      Sex 7.5
                                      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 26-11-10, 07:38. Reden: Tijdsduur.

Commentaar

Ben 2 weken terug nog eens al bij stella geweest...blijf altijd half uur en b en al heel vaak langs geweest

eerst hebben we elkaar heerlijk uitgekleed en ging ze op haar tug liggen toen heb ik haar heerlijk gelikt en gevingert dat doe ik altijd tot ze echt kreunend klaarkomt...
                                        ik op me rug en toen zij mij pijpen terwijl ik lekker overal aanzit vooral aan die lekkere geile reet van haar ...
                                        daarna hebben we nog geneukt doggy en normaal op de bank ze is echt me favorietje maar ze moet je mogen denk ik maar voorlopig is ze nog 4 weken met vakantie dus dat word wachten

Commentaar

Op zijn tijd kom ik wel eens bij Stella, ze is heel erg geschikt voor een optik-fick. Aan praten doet Stella niet, maar dat geeft ook niet want ze heeft een lekker en geil lichaam en daar komen wij mannen tenslotte voor. Praten doen we wel in de kroeg.
                                          Sinds kort heeft Stella er nog wat tattoos laten bijzetten en dat staat best geil. Dat in combinatie met een best geil lijf en grote siliconenborsten is het altijd fijn een keertje of 3 per jaar met Stella te neuken. Eerst lekker laten pijpen, want dat kan ze redelijk, en nadien op de knietjes en achterlangs lekker tegen die dikke billen aanraggen.

Voor de vragensteller hierboven: Stella werkt alleen in de avond.