Joy (Thai), Den Haag, Geleenstraat 45 k10

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Joy (Thai), Den Haag, Geleenstraat 45 k10

Op het gevaar af dat dit een andere Joy is (maar hoeveel Thaise Joy's kun je tegenkomen in dezelfde straat?) zet ik m'n recensie hier maar bij. Ik zie namelijk overeenkomsten met "mijn" Joy in bovenstaande recensie maar ook wat verschillen. Zo zou ik haar niet slank willen noemen maar volslank (wel heel mooi volslank en nog bijna helemaal strak ), schaal ik haar borsten in onder B i.p.v. A., schat ik haar lengte op 1.70 i.p.v. 1.60 en geef ik voor hygiene een 8 i.p.v. een 7.
    Of het adres nog klopt kan ik niet vertellen, ik heb niet op het nummer gelet. Als je komt vanaf de Weteringkade dan zat ze aan de linkerkant achter de laatste witte deur.
    Voor 50 euro was ik bijna een half uur onder de pannen. Ik had helemaal niks afgesproken met haar (ik vertrouwde op haar lieve lach, gevaarlijk ja ;D) en de dienstverlening was perfect. Ze heeft me zo'n 10 minuten heerlijk gepijpt (ze ging maar door ), ik mocht overal aanzitten, ze had totaal geen haast, zeurde niet om meer geld en was lief. Ook de meerdere standjes in haar nog aardig strakke kutje waren uiterst aangenaam.
    Deze dame doet haar naam eer aan.

Ik ben ook binnengelopen bij de volslanke joy. Deze joy is erg servicegericht en begint gelijk op die leuke thaise manier te praten: oh lekker groot lekker groot, oh lekker kaal lekker kaal.

Ik had 30 euro betaald voor alleen pijpen. Ondertussen mocht ik overal aan en in zitten en op verzoek vingerde ze mijn anus ook nog. Ze vond het jammer dat ik al zo snel klaarkwam.

Kortom, voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Was gisteren in DH. Toevallig omdat ze er zo goed en lief uitzag bij Joy naar binnen. Nou daar kreeg ik geen spijt van. Wat een lekkere meid is dat . Heerlijk en langdurig pijpen en vervolgens heerlijk en lekker lang in diverse standje met haar liggen neuken. Wat een heerlijkheid. Joy als je dit leest het was tof, ik was die man die het zo heet had en jij me te hulp schoot met de ventilatoe. Ik kom zodra ik weer in DH ben bij je terug.

Commentaar

Ben het met de eerdere recensies eens, Joy doet haar naam eer aan. Was de dag ervoor al voorbij gelopen (zo'n twee weken geleden) en ben er toen speciaal de volgende dag voor terug gekomen (vanuit Groningen...!).

Vergelijkbare ervaring als al vermeld, aardig, lekker, makkelijk en veelzijdig. Geen gezeur over geld. Niet de allerknapste Thaise die ik ooit gezien heb, maar toch mooi en heel erg lekker. Absoluut zeer de moeite waard!

Commentaar

Vorige week weer bij JOY geweest. Het was wederom een fantastische vrijpartij. Zij weet hoe ze mannen moet verwennen.
          Ik probeeer steeds een recensie te maken maar om een of andere reden lukt dat niet

Commentaar

Ook ik ben vorige week voor haar vriendelijke lach en aangenaam kennismakingspraatje gezwicht. ;D Het was prima, meerdere lekkere standjes in een gezellig sfeertje. Ze neemt de tijd voor je, komt afspraken na, staat bijna alles toe. Ze houdt niet van hardhandig, haar borsten en klitje zijn gevoelig, dus rustig aan daar.... :P Ze doet niet aan (tong)zoenen, waar de meeste Tahi niet vies van zijn... ;D

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 45 k?, Joy

Gisteren en vorige week was ik weer eens in DH. Natuurlijk tijd vrijgemaakt voor Joy. Nou daar had ik geen spijt van. Wat een kanjer !

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 45 k1, Joy (uitstekend)

Ook eens bij Joy geweest. Was inderdaad een ervaring om niet meer te vergeten. Joy speelt of het spelletje heel goed mee of ze vond het echt lekker. In ieder geval een aanraader. Ze is lief, neemt de tijd en zit niet te zeuren als je ergens aan zit. Gewoon een toppertje.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 45 k1, Joy (uitstekend)

Laatst weer een bij Joy geweest. Ze is wel wat molliger gworden dan een paar jaar geleden toen ze net begon. Maar het plezier dat je daar hebt is er niet minder om.
                  Wederom lekker pijpen, haar beffen en (niet te diep) vingeren en daarna in een paar atletische statndjes geneukt.
                  Het was er eigenlijk te warm voor (zeker daar binnen), maar als je eenmaal bezig bent, maakt dat niet meer uit.
                  Prijs/kwaliteit is in die jaren niet veranderd.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 45 k01, Joy (uitstekend)

Joy werkt meestal overdag maar neemt soms ook de avond mee.

Ben al regelmatig bij haar geweest maar had nog geen recensie geschreven dus hierbij.

Afgelopen Vrijdag liep ik weer door de Geleen maar helaas zag ik niet echt veel,, misschien omdat ik er meestal vroeg ben rond 19.00 uur.

Toen zag ik Joy en ben bij haar naar binnen gegaan.
                    Laatste keer wou ik eigenlijk een massage maar daar had ze geen tijd voor omdat ze een afspraak had staan.

Dit wist ze nog en zei, ik zal jouw vandaag een speciale massage geven en boy heb ik dat geweten.

Eerst even wassen dan lekker eerst wat knuffelen en zoentjes ontvangen voordat we naar het bed verhuizen,, ze doet niet aan tongzoenen dus met zoenen bedoel ik dus zoentjes over je hele lichaam

Op bed aangeland kreeg ik een massage zoals ik nog nooit had gehad en dan bedoel ik wel een franse massage

Ze heeft me wel 15 minuten lang heerlijk gepijpt en gelikt en alles werd meegenomen mijn lul,, ballen en alles erom heen

Hierna ging ze op bed liggen en zei ze, nu is het jouw beurt en heb haar lekker lang gebeft en met die lekkere grote tepels gespeeld.

Toen haar nog in 2 standjes lekker geneukt en kwam toen met een grote explosie klaar in haar nog steeds wel strakke kutje.

Nog even rustig nagenoten met haar en toen was het weer tijd om aan te kleden en weer de kou in te gaan.

Joy geeft nog steeds een perfecte service voor de prijs die zij vraagt,, alhoewel ik wel denk dat, hoe vaker je er komt hoe minder zij op de tijd kijkt en zeker als ze er zelf ook van geniet.

Weet wel dat de meeste het tegen iedereen zeggen hoe lekker ze het wel vonden maar denk dat Joy het ook echt meent als ze het tegen jouw zegt.

Joy als je hier leest je bent nog steeds super en zie je snel weer
                    TheCandyMan

Commentaar

Was vanmiddag even door de Doubie gelopen, maar zoals zo vaak was daar niet iets wat me kon bekoren. In de Gellen was het ook erg rustig (het was rond 18 uur, dus wisseling van de wacht), maar op een gegeven moment zag ik Joy. Ik had haar al vaker gesproken, maar was nooit op haar avances ingegaan. Deze keer dus wel en daar heb ik geen spijt van gehad.

Ik betaalde haar de afgesproken 50 euro en we kleedden ons uit waarna de wasbeurt begon van mijn gereedschap. Ik vroeg haar om haar poesje ook te wassen, en dat deed ze, ondanks dat ze vertelde dat ze zich altijd wast na de daad. Aan het eind bleek dat ze dit niet gelogen had. Ik kon mijn ogen niet afhouden van haar prachtige borsten en tepels, de perfecte afmetingen.

Op bed beland begon ze mijn tepels te likken en vandaaruit ging ze verder naar beneden. Voordat ze me lekker begon te pijpen likte ze ook eerst de ballen en dat was heerlijk. Na een tijdje wou ze voor standje 69 bovenop mij gaan liggen, maar ik zei haar dat ik haar alleen wilde beffen, zonder dat zij mij pijpte. "Ah, jij komt gauw klaar?" vroeg ze. Dat had ze dus goed door. Ik heb haar gebeft en ze genoot ervan. Na ruim 10 minuten toen ze flink opgewonden was, vroeg ze me haar te neuken, ze wilde mijn pik in zich voelen. Ik eerst even bovenop en toen vroeg ze of zij bovenop mocht. Nou dat laat ik me uiteraard geen 2 keer vragen, en ze kroo psnel op me om het goede gevoel te houden. Na enkele minuten kwamen we haast gelijktijdig klaar, echt heerlijk.

Bij het wassen en aankleden nog even gepraat en ze bedankte me nogmaals voor de heerlijke vrijpartij en complimenteerde me voor mijn liktechniek.

Kortom, Joy is een dame die echt waar voor je geld bied. Ze had het over 20 minuten, maar ik geloof dat ik wel een half uur binnen geweest ben (of komt dat omdat het zo lekker was)?

Commentaar

Na een teleurstellende ervaring met Bulgaarse Didi heb ik voor Joy gekozen.

Echt een verademing. Wat een lekker lichaam. Niks geen klokkenkijkster.

Ervaring, zoals anderen hierboven beschreven hebben.

Ze doet haar naam eer aan !

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 45 k01, Joy (Thai) (uitstekend)

Dit is een dame,die het de klant naar het zin wil maken.
                          Geen klokkijkster,en die leuk meedoet.
                          Een aanradertje!

Commentaar

Bezoek deze dame al meer dan een jaar regelmatig en kan het bovenstaande alleen maar beamen.
                            Het lijkt er zelfs op dat hoe vaker ik haar bezoek hoe uitgebreider haar diensten worden.
                            Ze heeft een goed geheugen, ze weet precies wat, wanneer en hoe je het de vorige keer het lekkerst vond
                            Ze is net terug van vakantie en heeft wat extra pondjes vanuit Thailand meegenomen, die ze er graag af wil hebben.
                            Daar wil ik haar uiteraard graag bij helpen, oftewel de volgende oefening is al ingepland

Commentaar

Na een paar eerdere bezoeken, toch maar even een recensie van een bezoek van een paar maanden geleden.

Deze altijd vriendelijke dame neemt lekker de tijd voor je. Na het wasritueel, heeft ze me lekker rustig gepijpt, waarbij ze mijn ballen ook heerlijk heeft meegenomen. Ik moet zeggen, omdat zij de tijd neemt en lekker veel speeksel gebruikt, is het een superervaring om lekker relaxed door deze dame verwend te worden.

Na deze lekker lange pijpbeurt, kwam ze op mij zitten. Nadat we het ritme op elkaar hadden afgestemd, kon ik het niet langer houden en was mijn hoogtepunt daar.

Na afloop hebben we nog wat gebabbeld. Ik moet zeggen dat deze dame vooral vanwege haar service bij mij zeer hoog scoort, ondanks dat ik qua uiterlijk op andere types val.
                              Beter een zieke geest in een gezond lichaam...

Commentaar

Joy, is lief, geen klokkenkijkster, werkt alleen op Dinsdag, Woensdag en Vrijdag. Weest zuinig op deze Thaise Parel. Behandel haar met respect en je krijgt o, zo veel terug.
                                Alles wat hiervoor beschreven staat is juist.

Commentaar

Na lange tijd is Joy ook weer terug op haar vaste stek.
                                  Daar moet en zal ik binnenkort ook weer eens langs.
                                  Ook zij heeft een prima vakantie gehad zo te zien, want ze is in ieder geval niet afgevallen. Maar Joy kan het hebben.

Commentaar

Ik kom nog regelmatig bij Joy en heb altijd nog een heerlijke tijd met haar altijd een heel warm welkom met lekker zoenen en lekker knuffelen dan eerst even het gereedschap een goede was beurt voor dat we op het bed belanden.op het bed aangeland lekker vrijen echt als een hele intieme vriendin echt GFE .Dan langzaam afzakken naar haar mooie poesje en heerlijk beffen waar ze behoorlijk van kan genieten dan zegt ze dat ik moet gaan liggen begint me lekker te pijpen en draait dan haar poesje naar mij toe om in 69 stand te komen
                                    dit moet dan niet te lang duren want anders word het een voortijdige ontlading waar ze dan altijd wel om moet lachen dan nog even beffen dan het lekker afmaken in cowgirl waarbij ze zegt nog niet klaar te komen tot ze zelf ook zo ver is meestal lukt het wel om samen klaar te komen.bij het verwijderen van het rubbertje is altijd trots als er een flinke lading sperma in dan vind ze dat ze goed werk heeft afgeleverd waar ik het wel mee eens ben.nog even samen nagenieten Joy in mijn armen en daarna alles weer goed wassen Joy is een kunstenaar in bed maar oo aan de wasbak die meid super schoon op zichzelf

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 45 k01, Joy (Thai)(uitstekend)

Nog een toevoeging voor Joy hoe vaker je bij haar komt hoe meer er mogelijk
                                      is en ze onthoud ook precies wat je lekker vind.in een woord super vrouwtje.

Commentaar

Thaise Joy ook ee bezoekje gebracht,eigenlijk bij gebrek aan beter want wat was het weer diepe droevenis afgelopen donderdag in de vooravond.
                                        Joy is volslank(mollig) ,punttepels,erg vriendelijk en heeft geen haast.
                                        Ze kust en likt allebei je tepels erg lang en gaat zo verder naar je ballen en het plekje net eronder..ze neemt echt de tijd. Daarna standje 69 waarbij ik moet zeggen dat ik steeds het initiatief moest nemen om van standje of houding te veranderen want zij vind heeft zoals gezegd absoluut geen haast.
                                        Zoenen en tongzoenen was geen probleem,pijpen deed ze mc.
                                        Missionaris gedaan en klaar is kees.
                                        voor 50 euro een GFE

Commentaar

Van de week voor het eerst bij Joy geweest omdat Patty niet aanwezig was. Wat een positieve ervaring!
                                          Supervriendelijk, leuk praatje vooraf, superhygienisch. Echt een lieve meid ,groot herhalingsgevaar.