Den Haag, Geleenstraat 84 k1, Ellen (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 84 k1, Ellen (Ned)

hallo
    ben gistern bij (H)Ellen geweest een mooie blonde dame met een lekkere d cup ;D
    Na binnen komst heerlijk elkaar op gewarmt, :
    daarna heeft ze me lekker gepijpt en een lekkere erotische massage gegeven lekekr afgemaakt met een heerlijke wip .
    een echt lekker vrouwtje .
    gegroet

Ben vanmiddag bij de rijpere blonde Ellen geweest.
    Ze was wel aardig en vroeg meteen of ik langer wilde blijven voor 50 euro meer.
    Daar baalde ik een beetje van.
    Maar ja 50 euro voor gewoon de standaard tijd betaald.
    Ze heeft me heerlijk gepijpt.
    Toen gaf ze een soort van massage dat nergens op leek.
    Daarna neuken waarbij ze haar rokje aanhield.
    Ik vond het een nep heigertje.
    Het pijpen was perfect maar ga denk ik niet meer terug. :-\

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k1, Ellen

Op zondagochtend zit ze er altijd als eerste. Ze werkt overigens za/zo/wo overdag van 10.00 tot 18.00. Lekkere grote borsten, mooi opgemaakt en pikant gekleedt. Het standaard werk gebeurt met passie en ik vermoed dat er meer mogelijk is (beffen/zoenen) als je voor het menu 100 euro/half uur gaat. Lekkere meid als je voor rijp en verzorgd gaat.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k1, Ellen (uitstekend)

tijdje terug ook geweest, 30 pijpen mc, daarna deed ze condoom af en trok ze me af zonder condoom en met glijmiddel en mocht ik over haar tieten spuiten was op woensdag rond 1 uur smiddags

Commentaar

Toen ik een paar weken geleden weer eens in Den Haag was was ik verbaasd om Ellen weer te zien.. Ellen was de eerste prostitue waar ik naar binnen ging en dit is 16 jaar geleden.. ze blijft lekker om te zien

Commentaar

Lekker is ze zeker,ze is ook wel aardig.
            Alleen is t zo ontzettend jammer dat ze gelijk vraagt of je voor 50 euro meer een half uurtje blijft en over geld blijft zeuren.
            Voor de rest is het een lekkere vrouw hoor.
            En het belangrijkste is dat ze lekker pijpt!!!!!!!!!!!!!

Commentaar

Vrienden,
              Ik ben onlangs bij haar langs geweest en het was een heel plezierige ervaring. Een dame die de tijd voor je neemt, die je noden en behoeften aanvoelt en bovendien gezegend is met een heerlijke boezem. Wat wil een man nog meer. Ze is inderdaad de jongste niet meer, maar haar borsten (dat vind ik toch wel errug belangrijk) zijn naturel en voelen heerlijk zacht aan. Het is een meisje met de nodige ervaring en als je haar respecteert, wordt je uitstekend behandeld.
              Ik popel om terrug te gaan.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k1, Ellen (Ned) (uitstekend)

Jawel ,gisterochtend de stoute schoenen aangetrokken en met bonkend hart binnengelopen bij deze gezellige dame. Meteen afgerekend en lekker knuffelen,wel direct de vraag om langer te blijven.

Pijpen was zeer goed,neuken ook.Ik vond haar lekker geil meekreunen en ze heeft een heerlijke dikke kont.Mij ziet ze nog weleens terug in ieder geval ;-)

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k1, Ellen (Ned) (uitstekend)

Vandaag bij Ellen geweest, heb voor een half uur gekozen en 100 Euro betaald. In het begin elkaar even aftasten, maar daarna heeft ze mij gepijpt, 69 gedaan zij boven en ik beneden, inderdaad kan zij lekker pijpen ik heb haar natte kutje gebeft. Zij kreunde en sprak geile taal uit. Daarna ben ik op haar borsten klaar gekomen, ze heeft lekkere zachte borsten en vind het fijn als je zachtjes aan haar tepels likt. Ze doet ook aan trio's met een mede collega van 4 ramen verderop vertelde ze mij. Iemand hier al ervaring mee?

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k1, Ellen (Ned) (goed)

Ze wordt wat ouder, maar is nog steeds erg lekker.
                    Pas heeft ze me nog gepijpt waarna ik tussen haar tieten mocht klaarkomen, ZC. Heerlijk, voor 40,-

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k1, Ellen (Ned)(goed)

Vroeg in de ochtend als een van de 1e.
                      Ze werkt tot een uur of 1700 geloof ik.
                      Veel plezier.
                      Gr Jeff

Commentaar

Ellen lijkt me interessant. zeker als ze lekker pijpt.
                        welke dagen werkt ze nou? want die vraag is niet beantwoord.
                        en nog belangrijker; wat voor lingerie heeft ze meestal aan voor het raam?
                        Pamako

Commentaar

Ik ben de laatste weken meer naar de Doubie gegaan, maar ze werkt van s, ochtends een uur of 09.30 tot 17.00
                          En ze draagt meestal een kort zwart leren rokje , en een blousje waar dr tieten bijna uitpleuren.
                          Succes!

Commentaar

Dankjewel voor het antwoord
                            donderdag ga ik langs bij d'r
                            kijken of ik die tieten eruit kan laten wippen.
                            en voelen of ze echt zo lekker pijpt.
                            hopelijk heeft ze kousen en jarretels onder die rok.
                            ik verheug me nu al.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Oldieslover Bekijk bericht
                              Toen ik een paar weken geleden weer eens in Den Haag was was ik verbaasd om Ellen weer te zien.. Ellen was de eerste prostitue waar ik naar binnen ging en dit is 16 jaar geleden.. ze blijft lekker om te zien
                              ja , absoluut een mooie Lady , mooi strak en ze heeft iets Frans Parijs-achtig , Miss Geleen zou je haar ook kunnen noemen , 't is 25 (27) jaar geleden dat ik voor het eerst bij haar was ...

btw , ze heeft nu een korte coupe , kastanje rood ...

Commentaar

Tja na lange tijd (06-06-2006) weer eens bij Ellen binnen gestapt! Geen spijt heerlijk half uurtje gehad met een heerlijke GFE beleving. Lekkere klasse ervaren vrouw, leuke make-up en kleding. Top!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k1, Ellen (Ned)

Heb Ellen laatst bezocht, een voor mij wat oudere dame.
                                  Was me erg goed bevallen.

Iemand een idee hoe oud ze nu is, zou het graag weten.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k1, Ellen (Ned)

Was weer eens een heerlijk half uurtje, lekker nat en krap kutje. Heerlijk zoenen!

Commentaar

Er stond vorige week in de avond een dame met uiterlijk van Ellen, is dit Ellen zelf? Ben namelijk niet eerder bij haar geweest.

Commentaar

Ellen werkt niet 's-avonds en is een oudere dame.

Commentaar

Beetje connie breukhoven typje....werkt tot een uur of 17.00