Den Haag, Geleenstraat 84 k3, Sharon (Ind)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Geleenstraat 84 k3, Sharon (Ind)

dame al zeker 5jr geleden bezocht. ze werkte toen in de doubletstraat. je kon haar toen herkennen aan een wit papiertje aan het raam.

zeker een lieve meid die altijd actief meedeed en ook leek te genieten. onder het genot van een blowtje kwam ze zeker lekker los.
    toen ben ik haar uit het oog verloren. zou haar zeker nog bezoeken als ze in de doublet zou werken maar in de geleen heeft ze veel concurrentie.

zeker een aanrader, ze kan lekker pijpen en neemt de tijd. bij het neuken rollen haar ogen van genot. Nou ja in elk geval in die tijd dat ik haar bezocht.

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k3, Sharon (onbekend)

Heren !

We gaan voor de herkansing, want dat recensieformulier heb ik zeker ingevuld - maar t ding is verdwenen.

Dus - en moderator, deze mag in plaats van mijn eerste bericht van 00:13:

Tot mijn verbijstering vind ik geen bericht over een lieftallige DVP in de Geleenstraat 84, k3, Sharon. Dit kleine meisje van 22, Indonesisch van (familie-)oorsprong maar verder Nederlands, is leuk en lief en heel lekker.

Geen gehaast, zachte handjes en heerlijk lichaam. Ze doet niks zonder en ook geen anaal, maar verder alles. En lekker.

Ze werkt vrijdag en zaterdag, denkelijk in de avond.
    Seen it, done most of it.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k3, Sharon (Ind) (uitstekend)

Sharon is een bijzonder lieve meid. Ze is lekker relaxed, maakt geen haast en warmt lekker op. Mooie A cup en prachtig slank.
      Elke vrijdag- en zaterdagavond aanwezig.

Commentaar

Reeds enige tijd geleden deze leuke dame bezocht. Zie echter dat de recensie die ik had geschreven verwenen is. Dus nog maar eens.

Toen ik haar zag vond ik haar een lieve uitstraling hebben. Niet meteen het gezicht waar ik op val, maar toen ze even omdraaide zag ik wel prachtige vormen waardoor ik haar een bezoek moest brengen. Toen ik achter haar aanliep naar de kamer werd dit alleen maar versterkt.
        Ze is vriendelijk, maar toch was er geen echte klik omdat de conversatie wat eenrichtingsverkeer was.
        Het begin was rustig, eerst wat strelen. Het pijpen was zeer goed, waardoor ik haar niet stopte, toen ik het verloop van tijd wel erg warm kreeg (waarschijnlijk had het eerdere uitzicht me al behoorlijk opgewarmd).

Ze maakte er inderdaad geen haastwerk van, maar ze is wel de enige dame die bij aanvang een wekkertje zette.

Commentaar

Deze dame een jaar geleden bezocht en al die tijd geen recensie over geschreven

Hele lieve meid die echt de tijd voor je neemt, heerlijk pijpt en tijdens het neuken ook echt geniet en het niet met afkeer doet. Via een goede kennis van me aangeraden die haar ook persoonlijk kent.

Ik heb een hele goede tijd gehad en voor weinig lang binnen gebleven. Nu snap ik waarom ze zoveel en lang bezet is

Commentaar

ook eens niet zo lang geleden bij deze lieve jongedame naar binnen geweest.

eerst lekker samen op bed liggen, beetje strelen, beetje spelen.

daarna laten pijpen wat ik niet heel bijzonder vond, mocht naar mijns inziens met wat meer variatie....

daarna heb ik me laten klaartrekken.

bezoek was niet onaardig, was een hele rustige sessie....

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k3, Sharon (Ind)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Ssxx69 Bekijk bericht
              Tot mijn verbijstering vind ik geen bericht over een lieftallige DVP in de Geleenstraat 84
              Ik deel de verbijstering over het feit dat deze dame volledig onderbelicht is op het meest toonaangevende prostitutieforum van Nederland.

Sharon trof ik voor het eerst in 2005, en wel precies in hetzelfde pand/raam als waar ze nu nog steeds zit. In zes jaar hebben de kwaliteiten van deze dame tot slechts zes hookers-recensies geleid. Dat valt een beetje tegen.

Aan de andere kant is het ook wel te verklaren. Sharon werkt slechts beperkt, meestal donderdag tot zaterdag, en wanneer ze aan het werk is, dan is ze zelden achter het raam te vinden. Wandelaars die Sharon bezoeken weten wel waardoor dit komt: Sharon neemt ruim de tijd voor haar klanten, wat ten koste gaat van de tijd dat ze zich achter het raam vertoont. Tevens zorgt deze eigenschap ervoor dat wandelaars voor haar in de rij staan. Het is geen zeldzaamheid dat ze na 30 seconden achter het raam weer een nieuwe klant heeft.

Sharon is dus een goed bewaard geheim waar haar vaste klanten voor in de rij staan. Ik kan me voorstellen dat deze vaste klanten die rij liever niet langer zien worden. Daarentegen is het ook niet terecht dat de overige wandelaars, welke slechts bij hoge uitzondering een glimp van haar achter het raam opvangen, onwetend blijven van het bestaan van 1 van de toppers in de Geleen.

Sharon dus: een dame die ik over de afgelopen zes jaar zo'n 10x bezocht heb. M.a.w.: 100% herhalingsgevaar. Het is waar: bij aanvang van de sessie zet Sharon steenvast een wekkertje. Dat is wel nodig ook: Sharon kan namelijk zo opgaan in het spel, dat ze zelf de tijd vergeet.

Een sessie word rustig, bijna tantraal, opgebouwd. Hierbij heb je als wandelaar het gevoel dat het genot wederzijds is. Een gevoel dat gedurende de hele sessie in stand gehouden word. Wanneer de dame tijdens het orale gedeelte voldoende gestimuleerd word, dan probeert ze uit pure geilheid je volledige leuter op te slokken. Omdat Sharon de kunst van de deep-throat niet voldoende beheerst blijft het bij een poging, welke na verloop van tijd wat eentonig begint te worden.

Het niet zeer hoogdravende orale intermezzo is al snel vergeten wanneer Sharon met haar zeeeeer nauwe flamoesje in standje cowgirl over je kloppende paal heen zakt. Het is maar goed dat Sharon van zichzelf al flink nat is, want anders is het schier onmogelijk dit flamoesje binnen te treden zonder dat er een hele tube glijmiddel aan te pas komt.

Op subtiele wijze, dus niet met overdreven gekreun, laat Sharon blijken dat ze het wel kan waarderen hoe ze opgevuld word door je mannelijkheid. Hierdoor ontstaat een sfeer van samen genieten die bij veel andere dames volledig ontbreekt. Dat dit leidt tot een extra hevig en lekker hoogtepunt spreekt voor zich.

En om die reden stap ik altijd zonder twijfel ogenblikkelijk bij haar naar binnen wanneer ik haar bij hoge uitzondering een keer achter haar raam aantref. Ik kan medewandelaars aanraden hetzelfde te doen.

SlowWalker

Commentaar

Deze dame vergeten te recenseren.
                Indonesisch, lang krullend zwart haar, kleine borsten, een paar kleine tatoos, mooi kontje.
                Zegt weinig en komt erg verlegen over.
                Voorspel is zoals het zou moeten zijn. Zonder enig besef van tijd.
                Bij het pijpen probeert ze diep te gaan, maar dat lukt haar niet.
                Penetratie voor het neuken lukt in eerste instantie niet. Glijmiddel gebruikt ze liever niet. Het moet namelijk zo natuurlijk mogelijk. We maken dan van de penetratie een sessie op zich. Millimeter voor millimeter lukt het uiteindelijk wel.
                Door haar enthousiasme lukt het om toch stijf te blijven. Eenmaal binnen krijg ik een uitstekend vervolg.
                Een van de meest ontspannen en strakste dames die ik ken.
                Ze werkt meestal alleen op vrijdag- en zaterdagavond.
                Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 86 k1, Sharon (Ind)(uitstekend)

Ook ik was op slag verkocht toen ik deze sexy meid trof enkele maanden geleden trof. Ze had een leuk setje aan wat supergoed past bij haar figuur. Ik weet niet goed hoe ik het met uitleggen maar haar lichaamstaal deed me een beetje denken aan het ondeugende buurmeisje wat je altijd zou willen hebben.

Eenmaal binnen neemt ze alle tijd voor je. Het is niet zuigketsboem klaar, maar een bijna tantrische vrijpartij die begon met zachtjes strelen en kusjes overal om tot de ontdekking te komen hoe nat ze al is. Ook merkte ik dat haar tepels gevoelig waren dus heb ik met mijn mond haar tepels flink geteased en haar tegelijkertijd gevingerd, terwijl ze met haar hand "m'n burgemeester" op sterkte hield. Op een gegeven moment beklom ze me en heeft ze me fantastisch bereden waarna ik het missionaris heb mogen afmaken. Tijdens het aankleden ook nog leuk met haat gekletst om er achter te komen dat ze een heel leuk spontaan oprecht karakter heeft.

Sharon, als je dit leest: ik hoop dat je je andere bezigheid (waar we het over hebben gehad) tot net zo'n goed einde hebt kunnen brengen als mijn bezoek aan jou Zodra ik weer op het huis/ dieren van mijn vrienden moet passen, of gewoon op visite ben, zal ik je weer bezoeken. Het is enkele maanden geleden maar ik geniet nog regelmatig na van mijn tijd met jou!

Commentaar

Sharon heeft beperkte werktijden, vandaar dat ze op mij overkwam als nieuw, terwijl uit de recensies blijkt dat het zeker niet zo is.

Kan het eens zijn met de bovenstaande recensies. Een hele leuke meid met een zalig kontje en een mooi gezicht. Neemt alle tijd voor je en lijkt er ook zelf van te genieten. Het pijpen vond ik wat minder, maar het beffen en neuken maakten alles goed.

Een dame om te koesteren.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 84 k3, Sharon (Ind)

Heb deze dame net bezocht,ze zei al heel wat jaartjes te werken maar voor mij was het een nieuw gezicht,al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat ik zelden in de avonduren in de Geleenstraat te vinden ben,en al zeker niet op vrijdag-en zaterdagavond en laten dat nu net de enige 2 dagen zijn dat dit Javaans Surinaamse schatje aanwezig is.
                      Sharon is een mooie,slanke dame die lekker de tijd neemt,begint met zachtjes strelen en zich ook zachtjes laat vingeren in haar natte poesje. Echt een lieve meid dit,maar helaas was ik was oververmoeid en was van een behoorlijke bedprestatie mijnerzijds geen sprake,dus na wat neuken haar handmatig het werk af laten maken terwijl ik genoot van de mooie film in de spiegel boven mij.
                      Sharon is een schatje,eentje die het verdient met respect behandeld te worden.

Commentaar

Vanavond zag ik tot mijn blijdschap in een bijna lege Geleen mijn oude bekende Sharon staan.
                        Dit is een mooie,lieve, zachte dame die er zelf plezier in heeft en totaal geen haast maakt. Sharon kan er echt van genieten als je haar streelt en het spel rustig opbouwt.
                        Behandel haar zacht en met respect en ze laat heel veel toe. Een pareltje

Commentaar

Ze werkt kennelijk alleen vrijdag en zaterdag in de avond en dan staan er vaak al een paar te wachten totdat ze voor het raam verschijnt. Zo ook gisteren. Twee keer pech dat er net iemand voor mij was. Wel een teken dat het een toppertje betreft. Verder was er weinig leuks in de geleen, dus maar gewacht. Eindelijk succes. Babbeltje in het Nederlands op de kamer, daarna wassen. Sharon lag al op het bed. Er naast gaan liggen en lekker tongzoenen. Voelde gelijk al een klik. Echte GFE. Daarna pijpen mc. Niet heel bijzonder, maar wel prettig. Daarna echte werk. Ze kreunde daarbij lekker mee en genoot er zichtbaar van. Door warmte en vermoeidheid kwam ik niet klaar, maar dankzij wat handwerk van haar kwam het toch nog goed.

Mooie kamer met spiegels op het plafond.

Schatje van de buiten categorie. Met groot herhalingsgevaar.

Leeftijd kan , gegeven haar werkervaring op deze site, treedje omhoog.

Commentaar

Zaterdagavond op bezoek geweest bij Sharon en tot de conclusie gekomen dat er van al de vorige recensies niets gelogen is. Ik moest er wel een uurtje wachten voor over hebben want ze verschijnt niet vaak achter haar raam en ik weet nu wel waarom. Toen ik haar zag verschijnen geen seconde getwijfeld om naar binnen te gaan want ze heeft precies zo'n figuurtje waarvan ik smelt. Bij binnenkomst werd ik hartelijk begroet en hebben even gekletst, alhoewel Sharon geen veel prater is voelde ik toch wel een klik met haar. Na me even opgefrist te hebben ben ik bij haar op bed geland waarbij we lekker tegen elkaar liggend in een uitgebreid voorspel belanden. We streelde elkaar waarbij ze één handje bij mijn joystick hield op zo'n sensitieve manier dat ik moest uitkijken om niet nu al klaar te komen zo lekker ze dat deed. Daarna werd het tijd om te pijpen waarbij ze hem zo diep mogelijk neemt. Neuken begonnen met cowgirl wat echt genieten is om zo'n mooie meid in je armen te houden. Tenslotte gefinisht in mijn favoriete missio standje waarbij ze lekker meedoet. Ik heb genoten van een heerlijk half uurtje bij dit toppertje dus kan je er donder op zeggen dat ze me snel weer terug ziet.[IMG]www.hookers.nl/images/icons/icon7.png[/IMG]
                            Altijd op zoek naar de magische klik.

Commentaar

Gisteren in Den Haag wezen stappen.
                              Vond in de Geleenstraat Sharon.

Sharon is een lieve schat neemt rustig de tijd ruit lekker fris en schoon. [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon12.gif[/IMG]
                              ook haar strakke getrimde kutje was lekker fris. [IMG]www.hookers.nl/images/icons/icon11.png[/IMG]
                              na rustig strelen en eerste kennismaking het condoom omgekregen. [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon14.gif[/IMG]
                              Zij pijpt alleen met (zie bordje achter haar raam) maar dat is een beleving op zich.
                              zij nam bijna de volle lengte tot in haar keeltje Toch zeker een 18 cm weg. [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon10.gif[/IMG]
                              Hierna overgegaan naar missionaris, wat een lekker strak doosje ik moest zelfs rustig aan doen voor mezelf om de zwemmertjes niet te vroeg te laten gaan. [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon6.gif[/IMG]
                              nadien nog even lekker gekletst.

Kortom
                              Mooie verschijning
                              Geen Haastwerk
                              Top bezoek

Herhalingsgevaar Gegarandeerd[IMG]www.hookers.nl/images/icons/icon14.png[/IMG][IMG]www.hookers.nl/images/icons/icon14.png[/IMG][IMG]www.hookers.nl/images/icons/icon14.png[/IMG][IMG]www.hookers.nl/images/icons/icon14.png[/IMG][IMG]www.hookers.nl/images/icons/icon14.png[/IMG]

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door cremaster
                                axel7767,
                                Dit bordje staat achter het raam op Geleenstraat 84 k2. Daar staat Sandra, een Roemeense.
                                Sharon, een Indische, staat op Geleenstraat 84 k3.
                                Bij welke dame heeft dit bezoek plaats gevonden?
                                Bezoek heeft plaats gevonden bij Sharon. heb haar naam ter plaatse genoteerd omdat ze de recensie verdient.

Ik ga al jaren op vakantie naar indonesie, tijdens het gesprek kwam ik er achter dat zij van oorsprong uit Jakarta komt.

Hier is dus geen twijfel mogelijk.

@ Sharon het was top. [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon12.gif[/IMG]

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wandelei silva
                                  heeft iemand deze dame nog recentelijk gespot? IK niet namelijk!
                                  Jawel, haar twee weken geleden nog bezocht, altijd werkzaam op vrij en zaterdagavond maar spotten is moeilijk want ze is veelal bezet. succes.
                                  Altijd op zoek naar de magische klik.

Commentaar

Als ze er vrijdagavond of zaterdagavond is dan hangt er een knuffelbeest (ik meen een beer) met haar naam (sharon) erop geschreven.

Commentaar

Vandaag aanwezig.

Commentaar

Werkt deze dame nog wel eens?

Commentaar

In ieder geval nog iedere vrijdag- en zaterdagavond voor zover ik weet. Te herkennen aan een klein beertje voor haar raam. En aan een rij van mannen die vrijwel altijd aan de overkant staan te wachten. De kans om haar aan het raam te treffen is miniem. Ik heb het de afgelopen weken een paar keer geprobeerd maar heb de hoop opgegeven. Je moet echt een nummertje trekken om met haar een nummertje te kunnen maken.