Sol (Col), Den Haag, Doubletstraat 10 k2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sol (Col), Den Haag, Doubletstraat 10 k2

gek dat er totaal geen recentie hier staat van Marisol of Sol ze werkt al weer een tijd in de doubletstraat en volgens de geruchten is ze de zus van Paloma ze is rond de 30/35 jaar heeft bruin golvend haar en draagt meestal netkousen ik ben 3X bij haar geweest en heeft al op meerdere plekken gewerkt in de doubletstraat de laatste maanden werkt ze vast op nr 10 K2 meestal overdag ze kijkt erg ondeugend en dat was ook de reden dat ik bij haar naar binnen ging ze heeft een goed figuurje beetje latino kontje maar zeker niet te dik verder heeft ze een navel piercing en een lekker kaal dingetje de eerste keer betaalde ik 30 euro daarna 50 euro omdat ik merkte dat er wel zeker meer mogelijk is ze pijpt je echt lekker zonder condoom en 69 is ook tot de mogelijkheden ook het neuken doet ze lekker mee in meerdere standjes en ze kijk niet op de klok verder ,haar engels is niet van de beste kant maar met wat handen en voetenwerk kan je haar duidelijk maken wat je wil dus doe je voordeel er mee
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Re: Den Haag, Doubletstraat 10 k2, Marisol (Col) (uitstekend)

Deze dame al vaak zien staan maar nog nooit de moeite genomen om naar binnen te gaan, vadaag is daar verandering in gekomen. Sol zoals ze zich noemt is niet een dame van een gezellig praatje als ik niet naar haar naam had gevraagd was het gehele bezoek zwijgzaam verlopen. De overige kwaliteiten van dit kleine vrouwtje zijn gewoon ronduit goed te noemen, ze neemt de tijd om je rustig te verwennen en je mag haar tijdens het opwarmen wat geruime tijd duurt overal aanraken. Dit kleine vrouwtje is echt een toppertje en echt in staat om een man heerlijk te verwennen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 10 k2, Marisol/Sol (Col) (uitstekend)

Vrijdagavond ook maar eens binengewipt bij Sol en inderdaad een goede tijd met haar gehad! Vooral het pijpen was fantastisch! Daarna nog lekker in 3 standjes geneukt en heerlijk klaargekomen.

Commentaar

Zojuist ook bij haar geweest. Inderdaad hele mooie vrouw, lekkere kont, heerlijke borsten, je mag overal aanzitten enz .. maar zoals eerder al gezegd zegt ze helemaal niks, en ze maakt ook geen oogcontact tijdens het pijpen of neuken, en dat maakt het nogal afstandelijk allemaal. Lekker, maar daardoor voor mij eenmalig.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 10 k2, Marisol/Sol (Col) (goed)

Bezoekje gebracht aan sol.
          Haar ondeugende blik riep mij naar binnen.
          Eenmaal binnen geld gegeven,en de kleertjes gingen uit.
          Ondanks dat ze een prima figuur heeft,viel haar kont mij een beetje tegen.
          Maar dat mocht de pret niet drukken.
          Ze pijpt lekker,en keek mij daarbij ondeugend aan.
          Dit hield ze best wel even vol.
          Het neuken met haar in missio was lekker, ze heeft een lekker kaal poesje.
          En voelde goed aan.
          Het was dan ook zo gebeurd.
          Hierna weer opgefrist en vertrokken.
          Sol gaat mij zeker nog een keer terugzien!
          Groetjes Kale Bas.

Commentaar

Vandaag was ik weer eens even op de Doublet en na enig aarzelen toch bij
            dit vrouwtje Marisol naar binnen gegaan. Zag haar al vaker vooral om dat ik regelmatig bij Nuria naar binnen ging, maar twijfelde altijd en zette vandaag de stap. Verder zat er niet veel namelijk maar heb hier geen spijt van gehad , heerlijke pijpbeur PZC met wat xtra betaling en mocht overal aanzitten en ook nog lekker gebeft. ze praat inderdaad niet veel maar ik spreek zelf een aardig woordje Spaans maar kom niet bij haar voor hele gespreken.
            Vond haar vriendelijk en goed , ga zeker nog wel eens naar binnen.

Groeten mede wandelaars

Commentaar

Trouwens nog een waarschuwing voor degenen die Sol niet kennen: haar buurvrouw van 10 k1, een lange beetje mollige blonde vrouw, gaat wanneer Sol bezig is vaak op haar plek staan. Dus als je Sol zoekt, let erop dat je echt Sol krijgt

Commentaar

Deze dame heb ik al vaker zien staan, ik wist geen naam maar gezien het gezelschap om haar heen verwachte ik wel dat zeeen Latina was en dat is in deze oost-europese tijden in de Doublet altijd welkom.
                Marysol vroeg 25, ik gaf 30, afgesproken was pmc en nmc. We hadden eerst best een gezellig praatje (in Spaans) en daarna kon het feest beginnen. Voordat het condoom om ging likte ze eerst uitgebreid aan mijn ballen (wat is dat toch altijd lekker) en tot mijn verrassing ook langs mijn hele pik. Meestal als je pmc afspreekt doen ze niets zc.
                Dit deed ze best lang ze keek totaal niet op haar klok en daarna heerlijk geneukt, zij op haar rug en ik op mijn kniëen tussen haar benen zodat ik ook met haar fraaie (schone en geurloze) voeten kon spelen. Vervolgens doggy-style, dit was met haar benen aan de buitenkant wat lastig: ze is nogal klein en haar kut/kont is dan te laag. Maar uiteindelijk toch het rubbertje heerlijk volgespoten en allebei lekker gewassen met alweer een gezellige babbel en daarna elkaar gedag gezegd. Ik denk dat ik nog wel een keer terug ga.
                .

Commentaar

Marisol is een reden om nog eens speciaal de trein naar Den Haag te nemen; ik heb lang geleden enkele goede ervaringen met haar gehad.
                  I spent most of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted. (George Best)

Commentaar

Na een wandeling door de geleenstraat gemaakt te hebben,kwam ik er achter dat de dames die ik voor vandaag in gedachte had,er niet waren.
                    Enigzins teleurgesteld ben ik toen door gelopen naar de Doubletstraat.
                    Toen ik de Doub enkele malen was doorgelopen,zag ik Marisol wat achterin staan.
                    Deze dame heeft een bepaalde ondeugende blik die ik wel leuk vind,dus ben ik naar binnen gegaan.
                    Eenmaal binnen kwam ik er achter dat je bij deze dame niet hoeft te komen voor een goed gesprek,maar daar kwam ik ook niet voor!
                    Over de sex kan ik kort zijn,die vond ik erg lekker!
                    Deze dame weet hoe ze een man moet verwennen.
                    Niet gelijk het condoom er omheen,maar eerst rustig mn paal een beetje verwennen,likken aan mn ballen enz.
                    Het neuken was ook erg lekker,ze voelt lekker aan en is goed geschoren.
                    De standjes waren missio en doogy.
                    Na afloop allebei goed gewassen en elkaar gedag gezegd.

Deze dame geeft gewoon heerlijke sex en ik was blij dat ik vandaag deze dame trof.
                    Ik ga zeker nog is terug.
                    Groet DD.

Commentaar

Helaas had ik een wat mindere ervaring met deze dame. Kwam eingelijk voor Fatima. Zag deze dame bij nr. 12 zitten, dus dacht eigenlijk dat het Fatima was. Marisol hoorde eigenlijk op 10k2 te zitten. Daar heeft ze een naambordje staan...Maar goed...ik dus naar binnen, kennisgemaakt bleek ze Marisol te heten...d8 wel damnnn in me zelf, want had gehoopt op Fatima. Vondt het dan wel lullig als ik ineens weg zou gaan...dus toch maar gebleven om te sexen, want ze heeft wel een lekker figuurtje hoor...je mag wel overal aan zitten en is niet spraakzaam klopt. Maar het was echt 2min pijpen ofzo en daarna missio en afgemaakt in doggy.

Commentaar

Vandaag bij bij deze Colombiaanse latina geweest, hoewel haar kutje redelijk strak is had ik zin in wat strakkers en kon voor €100 haar kontje penetreren.

Op mijn vraag of haar "zusje" Paloma, dat kleine meisje met die grote borsten, binnenkort weer terugkeert moest zij een antwoord schuldig blijven.
                        Guapalatinalover

Commentaar

Deze dame was me nog nooit opgevallen, vanaf nu zal ik naar haar uitkijken. Ze is niet erg spraakzaam maar neemt de tijd en doet rustig aan om je op te warmen. Het vervolg heb ik op dezelfde manier gedaan, vond ze prima. Iemand om bij terug te komen.

Commentaar

Even een wandeling gemaakt in de doublet en aangezien ik vrij vroeg was was er nog niet veel van mijn gading bij. Ik stond even stil bij nummer 10 en zag net een klant van Sol de deur uitlopen. Ik vond haar er toch wel aantrekkelijk uitzien; zeker met die sexy netkousen en ze heeft best een een mooie kont.
                            Ze begint eerst met wat strelen en geeft je kusjes op je hele lichaam. Veel communicatie is niet aanwezig aangezien zij alleen het Spaans beheerst maar dit gegeven was al vermeld in eerdere recensies op deze site. Hierna het pijpen wat zij toch wel goed beheerste. Na het voorspel ging Sol on top waarbij ze op het laatst met haar bovenlichaam voorover gebogen bovenop mij kwam en dat voel goed "skin to skin"
                            Het tweede en laatste standje in de missionaris aangezien ik het niet langer meer kon houden.
                            Het condoom verwijdert ze na afloop met een doekje en je krijgt er ook één aangereikt dus met de dienstverlening zit het wel goed. Wel grappig dat ze iedere keer op het juiste moment mij een stuk keukenpapier aanreikte en gelijk de pedaalemmer met de voet bediende wanneer ik mij voor- en achteraf waste. Toch wel een meid om vaker te bezoeken maar wil je een goed gesprek dan kun je beter doorlopen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 10 k2, Marisol/Sol (Col)(uitstekend)

Deze dame zag er weer erg sexy uit met haar zwarte lingerie met zwarte kousen.
                              Ook haar kont mag er wezen; het zijn misschien niet de mooiste maar het geilt mij in ieder geval erg op.
                              Alles relaxed zonder veel communicatie vanwege de taalbarrière.
                              Beginnend met wat streelwerk en daarna het pijpen wat ze voor mij lang genoeg deed want ik vroeg haar tijdens het pijpen om te beginnen met neuken. Eerst on top en daarna gewoon en niet veel later lekker gekomen.
                              Hygiëne was verder weer uitstekend.

Commentaar

sol pijpen lekker en doet het sexen hell lekker ,maar heren haar zus paloma die pijp je zonder tot dat je klaar kom .
                                ja echt voor 75 euro pijp ze je en neem ze je lekker in haar mond heerlijk is dat

Commentaar

Zondagavond is Tommie even de Doubie in geweest waarna die een paar keer op en neer is gelopen en gekozen heeft voor de vertrouwde Marisol. Ik moet zeggen het was weer top bij haar . dit keer was Tommie een beetje moe en sprak met Marisol af alleen pmc voor vijftig. na ons uitgekleed te hebben belande we op bed waar ze zachtjes Tommies lichaam begon te kussen en strelen waarnaar ze inmiddels "kleine" Tommie flink had doen laten stijgen. een klokkijkster is ze niet en ze probeert het je zo aangenaam mogelijk te maken. communiceren gaat moeilijk. het lijkt wel of ze totaal geen moeite doet om met je te praten maar ach de taal van de liefde verstaat ze daarintegen dubbel en dwars. ik ben hier al een keer of 5 geweest maar ze is het geld waard echt een girl next door.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 10 k2, Marisol/Sol (Col)(goed)

Sol vanochtend weer bezocht en heel veel standjes afgewerkt zonder enige vorm van tijdsdruk. Altijd begint ze met kusjes op mijn bovenlichaam als voorspel.
                                    Wel jammer van de spiegel die weg was in haar kamer want tijdens het sexen kijk ik graag af en toe want dat maakt het nog opwindender. Stuk zei ze nog toen ik er na wees. Een meid die altijd goede prestaties levert.

Commentaar

Tom Hooker heeft Marisol weer eens bezocht. je kan haar niet missen want haar naambordje hangt aan haar voordeur. als je een regelmatiger bezoeker bent en je loopt voorbij dan kan ze altijd zo geil naar je lachen zo van "ben je daar weer geile Beer van me".
                                      na een paar rondjes gelopen te hebben ben ik naar binnen gestapt bij haar en vijftig euro betaald. binnen wordt er bijna geen woord gesproken. ik spreek geen Spaans en zij geen Nederlands,duits of engels. aan de wasbak gaat ze je gereedschap poetsen. als dat gebeurt is is het tijd voor aktie. ik ga dan voor alleen de Blowjob. Goedverdoeme wat ze dan met je gereedschap doet is niet te beschrijven. ik heb een hele tijd op het bed gelegen wat is dat lekkerrrrr. na de ontlading mijn gereedschap schoongemaakt aan de wasbak en de duister weer ingegaan

Mvg. Tom Hooker

Commentaar

Dat Marisol weer terug is van vakantie is heel goed nieuws, wandelvrienden! Ze is één van mijn favoriete dames op de Doubletstraat. Marisol is op haar mooist wanneer ze nog nét niet werkt, namelijk wanneer ze in haar strakke spijkerbroek arriveert in de straat. Haar goddelijke billen komen dan enorm goed tot hun recht! Hurryman heeft dat zo rond een uur of 11 in de ochtend al een paar keer mogen meemaken... Ik heb haar dan ook al een paar keer tijdens een bezoekje gevraagd of ze haar gewone dagelijkse kloffie aan kon trekken. En dat deed ze: mega geil!
                                        Try it!
                                        Hurryman

Commentaar

Sol zag er weer errug lekker uit in zwarte kousen met sexy kort zwart rokje en wit bovenstuk. Eerst kusjes op mijn lichaam en ook mijn ballen werden niet overgeslagen en daarna een pijpbeurt waarbij je wel moet aangeven tot hoelang want anders blijft ze doorgaan. Ik zeg altijd tegen her ready to fuck want voor mij hoeft het pijpen niet zo lang te duren. 5 standjes gedaan en afgemaakt in doggy. Was weer een lekker bezoek. Wel jammer dat de spiegel die kapot is gegaan niet is vervangen want af en toe een blik in de spiegel maakt het hele gebeuren nog geiler