Denise (Joe), Den Haag, Doubletstraat 39 k1

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Denise (Joe), Den Haag, Doubletstraat 39 k1

Voor de tweede keer weer langsgeweest gisteren en zoals gewoonlijk een goede tijd gehad, viel me op dat hier geen recensies over waren. Deze dame draaide voorheen altijd harde rapmuziek.

Ze zit boven op nummer 30, rechterraam. Beetje kort haar wat net niet de schouders raakt, en een volslank figuur.

Ze vraagt 30, maar je krijgt dan wel een aardige behandeling, ze is aardig, lief, en neemt ook echt de tijd voor je en ze zeurt er ook niet verder over.
    Het pijpwerk is niet slecht, het enige wat jammer is is dat het voor mijn gevoel snel is. Daarna overgegaan in doggystyle en dat was heerlijk, tijdens het stoten is ze heel actief en geniet ze ervan, en ze vindt het helemaal niet erg als je haar lekker spankt op haar billen.
    Na een tijdje dus missionaris en lekker doorgestoten, het lijkt echt alsof ze het heerlijk vind, deze dame doet goed haar best.

Al in al, een geweldige ervaring en zeker herhalingsgevaar.

Een paar dingen in het recensieformulier niet ingevuld omdat ik het vergeten was te vragen en had niet op alles gelet. Maar goed, hopelijk kan iemand anders dit bijvullen.

Re: Den Haag, Doubletstraat 30 b2, Denise (goed) Een tijdje geleden heb ik haar ook eens bezocht. Vanaf de straat had ik haar al vaker zien staan op de bovenverdieping in de rechter kamer, iets steviger gebouwd, vaak in witte lingerie. Hoewel ik haar niet helemaal goed kon zien, leek haar figuur mij toch aantrekkelijk genoeg om haar een keer te willen proeven. Na de beklimming van de trap liep ik haar kamer binnen. Eerlijk gezegd vond ik haar uiterlijk (gezicht) van dichtbij wat tegenvallen. Toch besloot ik om van haar seksuele diensten gebruik te maken. Ze stelde zich voor als Denise en afkomstig uit Joegoslavië. Ik wees haar er op dat het land officieel niet eens meer bestaat, waarop ze na enig aandringen zei uit Macedonië te komen. Verder wist ik haar te ontfutselen dat ze 24 jaar oud is en in Rotterdam woont. Ze spreekt een beetje Nederlands. Volgens het recensieformulier heeft ze een tattoo, maar ik kan mij niet herinneren er één gezien te hebben. Het is een vriendelijke dame met goede dienstverlening, die geen haast maakte. Gelukkig pakte ze niet meteen het condoom, maar kwam eerst bij me liggen om mij een beetje op te warmen. Daarna heeft ze mij goed gepijpt, maar het duurde vrij kort. Voor de intieme seks was veel mogelijk. Ik kon lekker mijn gang gaan in verschillende standjes, ze deed goed mee en klaagde nergens over. Voor mij was het echter een eenmalige ervaring, want mijn lijst is al veel te lang.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k1, Denise (Joe) (goed)

Gisteren weer langs deze dame geweest.

Ze was gelukkig in een goed humeur, want vaak zie ik sinds ze hier zit een droevige blik op haar gezicht. Misschien omdat deze plek juist niet goed is omdat er weinig wandelaars komen?

Al goed, een geweldige tijd gehad, niks aan toe te voegen, pijpen was lekker, en de seks was zoals vanouds heerlijk, en ook een hele lieve dame

Commentaar

Denise is voor mij een oude bekende. Ze werkte vorig jaar in A'dam op de Wallen. Ben toen een stuk of 3 keer bij deze dame uit Macedonië geweest...

Nu dus in DH een bezoekje gebracht en dat was weer op en top genieten!

Heelijk opgewarmd, billen grijpen, kusjes in de nek en op de mond.... Werd dus goed hard hierdoor en het orale gedeelte dat volgde deed ze met overgave en stevig genoeg...

Ook bij Denise weer in 2 standjes afgemaakt. Zowel in mish and doggy langdurig en hard gestoten, ze deed zeer actief mee en wilde eigenlijk niet dat ik klaarkwam. Vanuit mn tenen gekomen, ik zag even sterretjes daarna, dan weet je dat het goed was.

Prima adresje dus om af en toe te bezoeken!

A.O.

Commentaar

Deze Denise (Joe) staat zeer strategisch opgesteld in een passage waar ik overigens maar zelden kom. Zij valt als jonge blondine nogal op tussen de oudere latina's daar en bovendien zie je haar al staan als je het poortje inloopt. Je moet dan wel geluk hebben want ze is meestal druk bezet.

Wandelbroeder hitsige man was wel tevreden over Denise en met name over haar knuffelgehalte, dus ben ik vanavond maar eens bij haar binnengestapt. Ik moest wel even wachten, want ze was bezet en toen ze vrijkwam glipte een andere wandelaar voor mij naar binnen.

Uiterlijk
          Het postuur van Denise zou ik eerder als 'stevig' dan als 'normaal' kenschetsen, maar ze zit wel goed strak in het vel. Het gezicht van Denise vind ik niet bijzonder. Haar krachtigste vrouwelijke wapen wordt gevormd door haar natuurlijke borsten die vrij groot, stevig en mooi gevormd zijn. Het totaalcijfer voor uiterlijk is een 6,7.

Diensten
          Denise heeft een behoorlijk knuffelgehalte. Het liggend voorspel met haar kon ik wel waarderen . Ik mocht overal aankomen en aan haar borsten sabbelen . Ze vroeg tussendoor een paar keer of alles naar wens was . Het pijpen was redelijk en het neuken in missionaris goed. De poes bleek - voorzien van enig glijmiddel - strak genoeg om te voelen waarmee ik bezig was en Denise kon die stevige benen goed optrekken. Cijfer diensten: 7,5.

Communicatie
          Denise spreekt redelijk Nederlands en is voldoende sociaal vaardig. Ik had niet echt een klik met haar, maar ik vind wel dat ze een prima werkhouding heeft. Cijfer communicatie: 7,0.

Het eindcijfer voor het totaalplaatje komt uit op een 7,1.

Conclusie: plezierige meid met behoorlijke dienstverlening.
          And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Deze dame de afgelopen dagen twee keer bezocht.
            Toen ze vroeger nog op nummer 30 stond, sloeg ik haar vaak over in verband met de harde "Fuck that Bitch" muziek die uit haar kamer boven kwam, maar nu ze beneden staat is de conversatie wat makkelijker en besloot ik toch maar eens naar binnen te gaan.

Dat viel dus absoluut niet tegen. Inderdaad een heel hoog knuffelgehalte, en ze weet het je uitstekend naar de zin te maken.

Conversatie gaat niet vloeiend, maar is toch ruim voldoende.
            Een leuke meid met een leuk koppie. Misschien niet het mooiste gezicht in de straat, maar ze heeft wel iets. Ze kan echter ook heel droef uit haar ogen kijken, en als je dan vraagt wat er is, gaat er een emmertje leeg... Maar ze is verder heel vriendelijk, leuk en sexy, en kirt lekker mee.

Herhalingsgevaar is groot.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k5, Denise (Joe) (goed)

Vanavond deze dame weer gezien en gesproken, heel lief en geil. Ze werkt elke dag vanaf 18.00 in de avond vertelde ze me.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k5, Denise (Joe) (goed)

Heerlijke meid! Niks op aan te merken!
                Bovenstaande recensies kloppen...
                Kan altijd wel even met haar lachen vooraf we beginnen!
                Niet mooiste gezicht maar een heeerrlijk lichaam!
                Voorspel heerlijk, staand, voor de spiegel op het bed...
                Pijpen is bij mij dus een formaliteit...
                Vaak bezocht deze dame en ik blijf (met uitstapjes) terugkomen!
                PS: Top 3 dame die weet hoe je in doggy moet zitten!

Groet, BUTTon

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k5, Denise (Joe)(goed)

Hele aardige meid altijd wel in voor een praatje

zet in mijn optiek de beste doggy neer van de doublet
                  en ze neemt het ook volledig (hard en lang)

bij mij geen klokkijkster
                  paar keer meegemaakt dat ze zelfs voor een tweede ronde vroeg en dat was on the house
                  en daar zeg je geen nee tegen.

Alles met een condoom natuurlijk

service een 10
                  lichaam een 8,4

ze gaf aan te willen stoppen
                  maar dan over circa 2 maanden want ze vondt het steeds minder worden.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 42p k3, Dennis

Gisteravond een voor mij nieuwe meid bezocht. Ze stelde zich voor als Dennis. Ze is wat aan de stevige kant maar vooral haar volle kont trok mij over de streep. Haar borsten daarentegen waren in verhouding tot haar lichaam aan de kleine kant. Heb haar ook wel eens in de passage van 33 gezien maar aangezien ze hooguit 3 avonden in de week werkt; nl. soms op donderdagavond, vrijdag- en zaterdagavond (vanaf ongeveer 18.30 uur tot sluiting) heeft ze geen vaste kamer maar ze is duidelijk herkenbaar aan haar korte blonde haar en haar flinke kont waar ik wel op geilde. Dacht met een latina van doen te hebben maar ze komt uit Joegoslavië en spreekt gewoon nl. Een maat van me heeft haar al een keer aangesproken en zei dat het een leuke meid was en ik kan dat beamen na mijn bezoek aan haar. Heb geen topic kunnen vinden over haar dus maak er zelf maar één aan. Ze vertelde nog dat ze alleen s'avonds werkt i.v.m. de hoge kamerprijs als je de kamer voor een hele dag ter beschikking hebt. Overigens werkt ze ook in een privéhuis in Rotterdam maar welke daar heb ik niet naar gevraagd. Bij het uitkleden nog gevraagd naar eventuele extra's maar alleen beffen was bespreekbaar. Zoalsgezegd een leuke, vriendelijke en relaxte meid met een wat apart gezicht (niet echt knap overigens maar smaken verschillen). Ze was trouwens gisteren gekleed in het wit en ik had haar al vaker op 42p k3 aangetroffen maar de stap dus niet gewaagd. Alle standjes waren mogelijk en in de missio trok ze haar benen goed hoog op waarbij ze met haar handen haar benen optrok en dat was best een geil gezicht . Een kanttekening moet ik wel plaatsen en dat was dat ze in het standje plat doggy ook ging meebewegen en dat vond ik best irritant want ik vond dat niet aangenaam. Ze moet gewoon stil blijven liggen zodat ik haar kan stoten maar dat ging dus een beetje de mist in. Misschien had ik er iets van moeten zeggen maar omdat ze zo lief was wou ik haar als het ware niet kwetsen of corrigeren maar als ze het volgende keer weer doet zeg ik er wat van. Ik had al snel het condoom volgespoten en ze zei nog lief: dat is snel maar ja vooral haar volle kont windde mij bijzonder op waardoor er geen houden aan meer was.
                    Ga haar zeker vaker bezoeken want goede sex met een lieve meid en geen klokkijkster.
                    Nb: leeftijd is een schatting want ik heb er niet naar gevraagd.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k3, Dennis

Deze mervouw heeft jaren lange op 42K5 gewerkt maar was 2 jaar uit het zitch, er is zeker een topic voor her in het archief of ergens anders.
                      Her name is Denise

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k5, Denise (Joe)

Ik twijfelde tussen twee dames, Denise had gewonnen. Zoals al vaker hierboven gezegd vind ook ik haar koppie niet bijzonder aantrekkelijk (ook zeker niet lelijk), maar haar lichaam zag er lekker uit. Zelf zei ze meerdere keren dat ze haar kont te dik vond; ik heb haar echt verzekerd dat er niets mis is met d'r billen! Heerlijk

Denise is een aardige meid, spreek voldoende Nederlands. Ik waste mezelf even bij de wasbak, Denise sloot niet bij mij aan. Hmm.... Als dat maar fris is dacht ik. Toen ik van de wasbak weg liep was ik al behoorlijk hard; dat viel Denise ook op. Ik gaf haar aan het een beetje rustig op te willen bouwen wat ze geen enkel probleem vond. Ze ging op haar rug liggen en ik streelde haar, voornamelijk speelde ik een beetje met haar billen en liet m'n vingers een beetje langs haar poesje gaan waar ze elke keer een beetje van moest giechelen. Ik vroeg haar om te draaien, als ik een vinger naar binnen wilde steken reageerde ze daar in eerste instantie niet heel enthousiast op, ze begon wel een beetje nat te worden! Ze heeft een keurig geschoren kutje en terwijl ik haar tepels in m'n mond had daalde mijn hand toch weer af naar beneden. Mijn mond volgde, ik likte haar en vroeg of ik d'r voorzichtig mocht vingeren; dat mocht. Ze werd steeds een beetje natter en aangezien ik maar €25 had betaald vroeg ik haar me te pijpen. Het condoom ging er om terwijl ik m'n knieen zat en ze nam mijn harde pik in d'r mond. In mijn referentie kader scoort ze goed; ik heb dames het vaker en stuk slechter gehad. Kort daarna gaf ik aan dat ik d'r wilde neuken anders zou ik al klaarkomen.

Snel, alsof het haar 'plicht' was om te zorgen dat ik nog kon neuken liet ze zich op haar rug vallen, trok d'r benen omhoog en liet me haar neuken. Glijmiddel was niet nodig en ik voelde dat ik óf lekker rustig moest beginnen, óf het een korte wip zou worden. Ik liet mijn gezicht in haar nek vallen, al stotend zoende ik haar daar en greep haar heerlijke lichaam stevig vast terwijl ik het condoom vol spoot. Dakkoe was voldaan! Kort maar krachtig; prima wat mij betreft.

Ik voelde me op m'n gemak bij Denise, heb lekker van haar lichaam kunnen genieten, mij ziet ze zeker terug!

edit: Na afloop heeft ze zich zeer uitgebreid gewassen en haar kutje smaakte lekker fris; mijn initiele zorgen waren vor niets!

Commentaar

Nogmaals deze Joegoslavische bezocht. Zeer relaxte dame en zeer vriendelijk. Niet de knapste wel lekkere sex met haar gehad. Alle standjes mogelijk waarbij het standje on top wel het geilste was want op een gegeven moment ging ze gehurkt zodat je haar lekker diep kunt stoten. Vrij snel klaargekomen omdat ze goed meedoet; alleen een opmerking over de condooms die ze gebruikt want de kleur zwart daar zou ik zelf niet voor kiezen. Geef mij nou gewoon zo'n transparante zodat je ziet dat je het condoom hebt volgespoten.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k3, Denise (Joe)

Altijd weer spannend om bij een onbekende dame naar binnen te stappen. Zo ook hier weer: ik stond eerst in twijfel, ik val niet erg op te veel zitvlees en dat weerhield mij van een eerdere keuze.

Na in het Nederlands de mogelijkheden te hebben besproken, belanden we al snel op bed. Na lekker voorspel, een heerlijk pijpbeurt, vervolgens met uitzicht op grote billen klaargekomen.

Haar werkkamer was vanavond overigens 31p k100.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k100, Denise (Joe)

Gegroet heren/(dames),

Denise werkt veelal in Rotterdam! (Doordeweeks)
                              Pendelend tussen Samatha Prive West,
                              En Sweetheart Prive dacht ik Zuid/Wolpheart
                              (Zelfde eigenaar)
                              s'Weekends in Den Haag! Onregelmatig!
                              Nog steeds lief, nog steeds heerlijk!
                              (Overigens plannen om er in (nabije) toekomst
                              Mee te stoppen! (Zogezegd vriend die voor haar zal
                              Zorgen!

Groet

Commentaar

Geheel onverwacht vanavond deze Denise of Dennis tegen gekomen. Het is ruim één jaar geleden dat ze werkte in de doublet maar ze wou het weer proberen en dan alleen in het weekend dus vrijdag- en zaterdagavond en soms ook op de zondag. Leuke, vriendelijke meid die ook wat NL praat. Niet echt een knap/mooi gezicht maar wel gezegend met een flinke kont en brede heupen. Toen ik haar zag ging ik niet gelijk naar binnen want ik wilde nog meer zien. Ze vroeg toen nog wel of ik naar binnen wilde maar ik hield nog even de boot af. Uiteindelijk na een tijdje wandelen toch weer bij haar kamer langsgegaan en toen ze bij de deur stond gaf ik aan naar binnen te willen.

Je kunt leuk met haar kletsen. Ze is wat aangekomen vertelde ze en ik kon het ook wel zien aan haar buik en billen maar het stoorde mij geenszins. Als ze maar geen hangbuik heeft denk ik zo. Ze gaf aan aangekomen te zijn door het vele wachten op de kamer met te weinig beweging. Het pijpen was niet echt bijzonder of lang maar het neuken vond ik wel erg lekker. In de missio deed ze haar beentjes lekker wijd en wisselde ik zachte met harde stoten af. Ik verstond daarbij soms wow, wow wat wel apart was en bij het temponeuken kreunde ze lekker. Ze ging met haar armen en vingets over mijn rug wat aangenaam was. In plat doggy ging ik lekker over haar volle billen heen en kon ik haar goed hard neuken. Kijkend in de spiegel kon ik het gebeuren mooi aanschouwen wat me nog geiler maakte. Op een gegeven moment het condoom goed volgespoten en het condoom verwijderde ze met wat keukenpapier van mijn lul. Kortom een lekker bezoekje zonder tijdsdruk. Hoop dat ze het een tijdje volhoudt in de doublet.

Nb: haar postuur staat op normaal maar moet beslist worden gewijzigd naar stevig.

Commentaar

Vanavond was ze er weer en ze is verslavend Dit keer in passage 42 k3. Ze heeft geen vaste kamer aangezien ze maar 2 en hooguit 3 dagdelen (avond) in de week draait. De muziek stond bij binnenkomst behoorlijk luid en die deed ze op mijn verzoek gelukkig een stuk zachter. Ik als kontenman kom goed aan mijn trekken bij haar. Met haar big ass is (plat) doggy een verplicht nummertje. Soms beweegt ze ook even mee dus ze doet goed mee. In de missio doet ze haar benen lekker wijd en dat geeft een geile aanblik. Ook pakt ze af en toe haar handen bij haar benen of klemt ze haar benen om mijn middel; erg intiem en geil Ik druk me goed tegen haar aan en ze slaat haar armen om me heen. Ben blijven beuken maar dat kan ze goed hebben. Klets klets klets. Voorbijgangers in de kleine passage zullen het geklets wel gehoord hebben dat ik maakte met mijn onderlichaam goed tegen haar buik beukend

Commentaar

Denise weer terug van 2 weken vakantie. Heb haar bezocht op 42p k04. Het is een lieve, aardige meid. In het begin wat lichaamsverkenning en ze streelde mijn pik en ballen waardoor ie snel stijf werd. Dat deed ze erg lekker. Ik zei dat ik niet zo hou van trekwerk dus dit extraatje beviel me prima. Ik mocht aan haar tepels likken en gaf haar wat kusjes her en der. Pijpen was in principe niet nodig want hij was al lekker stijf dus pijpen hebben we kort gehouden.

Meer tijd om te neuken dus en ik vroeg of ze bovenop wilde en dat deed ze. Niet al te lang maar lang genoeg om er intens van te genieten want ze voelde best strak aan en haar machtige kont is lekker vol en zacht. In de spiegel is alles goed te volgen en Denise keek af en toe ook stiekum mee. Daarna doggy en plat doggy gedaan. Beetje jammer blijf ik vinden dat ze haar kont ook meebeweegt wat ik minder prettig vind. Afgesloten in missio waarbij ze regelmatig haar handen bij de knieën pakt en haar benen gooit ze lekker hoog wat een geil gezicht geeft. Uiteindelijk na flink wat stoten brulde ik het uit en heb het condoom goed volgespoten.

Was een lekker bezoek en Denise doet lekker mee en maakt af en toe lekkere geluidjes. Je kunt leuk met haar kletsen en is geen klokkijkster.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k2, Denise (Joe)

Denise was er weer en dit keer de kamer als je de passage inloopt rechtdoor dus 42p k5. Heb haar vanavond weer bezocht en een goeie beurt gegeven. Heerlijke en vriendelijke meid met wie je goed kan sexen. Alle standjes mogelijk en vooral (plat) doggy is een must vanwege haar geweldige billen. Heerlijk gesteun en regelmatig de kreet "wow" bij iedere diepe stoot. Geen gezeur over tijd dus volgend bezoek zit er zeker in.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 42p k2, Denise (Joe)

Zondagavond Denise bezocht wat een trieste bedoeling. Had al wat gelezen op Hookers maar toch naar binnen gegaan omdat ik toch wat nieuws wilde proberen. Eenmaal binnen moest eerst ff de Arabische klinkende muziek zachter. Ik vroeg waar ze vandaan kwam ze vertelde me dat ze uit Joegeslavie kwam als ze nou meteen zegt dat ze uit Servie komt. Ik betaalde haar 50 waarna ik op bed belande en ze 1 minuut aan mijn pijp lurkte en vroeg of ik wilde neuken . Ik had het al helemaal gehad. Ik vroeg of ze bovenop wilde zitten en dat deed ze gelukkig na 2 minuten wisselen maar ik kon mezelf niet meer opbeuren en heb haar gevraagd om het trekkend af te maken.

Herhalingsgevaar zit er niet in.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door tsgenc
                                          Op welke dagen/tijden is ze aanwezig
                                          Uitsluitend in het weekend dus vrijdagavond t/m zondagavond vanaf ongeveer 19.00 uur maar momenteel heb ik haar de laatste weken niet aangetroffen.