Ascha (Sur), Den Haag, Geleenstraat 96 k3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ascha (Sur), Den Haag, Geleenstraat 96 k3

In de Geleenstraat, vlgs. het kaartje op nr. 96 K3 of K4 zit overdag op doordeweekse dagen Ascha, een mollige hollandse van hindoestaans-surinaamse afkomst. Rond de 1,60 m. D-cup en meestal gekleed in zwart latex met hoge laarzen. Donker halflang haar/huidskeur en altijd verleidelijk lachend.

Ik denk dat ik haar al sinds een jaar of 10 regelmatig bezoek, wat de reden is dat ik nog steeds voor het oude tarief (€ 25 is ongeveer fl. 50) bezoek.

Een aanrader . Altijd in voor een praatje, vragen hoe het met je gaat, vertellen over haar vakantie in Suriname, etc.

Maar daar kom ik natuurlijk niet voor. Uitstekende sex en veel is mogelijk. Tongen, mijn eikel (zc) langs haar schaamlipjes wrijven (wat mij niet onberoerd laat), beffen, haar stevig met een dildo bewerken, B2B, russisch (zc). Pijpen beheerst ze als de beste: afwisselend diep dan haar volle lippen strak rond de overgang van schacht en eikel ondertussend me geil aankijkend. Neuken is het lekkerst met haar boven: volop de mogelijkheid haar grote borsten en stevige kont te verkennen (nou ja verkennen, ik ben inmiddels bekend) met een kantelende beweging van haar heupen werkt ze je naar een hoogtepunt. Ze is zo geil als boter, glijmiddel heeft ze waarschijnlijk niet eens. Als ik uitgekleed ben en haar in haar kruis grijp is ze al drijfnat!

Ik vind het vreemd dat ik geen recensies van haar zie op ons forum. Misschien dat het voorgaande anderen inspireerd haar ervaringen te delen.

NB: hygiene krijgt een gemiddeld lager cijfer omdat ze me nooit gevraagd heeft me vooraf te wassen. Misschien omdat ik doorgaans zorg thuis alles al in schone staat te brengen???
    Maatwerk is de maat der dingen................

Kan me haar nog van een jaar of 8 geleden op de Doubie herinneren, inderdaad was ze toen al drijfnat in haar kruis. Toendertijd een echte kei, nu erg oud geworden.

Commentaar

Perfect wijf! Altijd vriendelijk! Klets lekker.
      Stelt je op je gemak en je mag zoenen en beffen.
      ;D

Commentaar

Na geruime tijd van recensies 'genoten' te hebben 8) ga ik nu actief meeschrijven ! Bij Ascha kom ik nu zo'n jaar of 2 regelmatig en de service is altijd goed. Tijd voor een praatje en als vaste klant kom ik nooit iets bij haar tekort. Zoenen, pijpen en heerlijk uitzicht als ze bovenop je komt zitten en je naar een hoogtepunt brengt. Een prima adres voor als ik langs Den Haag kom!

Commentaar

Zeer vriendelijke Surinaamse dame die geniet van haar werk

Heb me goed bij haar geamuseerd, maar vooral de orale communicatie was van hoog niveau ;D

Toppertje!

Commentaar

Ik ben niet zo'n Geleenstaat wandelaar, maar toevallig was ik in de buurt en dacht: ff kijken. Niet tevoren recensies gecheckt dus geheel op eigen gevoel gekozen voor Ascha.
            En dat is Pikmans uitstekend bevallen, wat een schatje. Vriendelijk, ziet er lekker uit (beetje mollig mag ik wel) en een uitstekende service. Nadat ze eerst pik en ballen uitstekend oraal had verwend overgegaan tot een uitgebreide befsessie. Vervolgens een heerlijke pijpbeurt ondergaan. Ik ga er zeker nog eens heen om dan een lekkere wip te maken.

Voor de liefhebbers: vanaf 20/7 is ze op vakantie.
            Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Commentaar

Ze zit dus niet aan Rijswijkseplein kant, maar in het midden, het 2e blok na de passage komend van het Rijswijkseplein.

Vandaag bij deze dame voor het eerst geweest en ja vind haar goed. Alles is hier al uitvoerig beschreven wat ze doet. Jammer dat ze geen strak figuur heeft, vind ik toch het lekkerst, maar goed je kan niet alles hebben. Ondanks haar volslanke figuur voelt haar kutje lekker aan. Ze is terug van vakantie. Gewoon lekker.

Commentaar

Vorige week een bezoek gebracht bij de altijd goedlachse Ascha, is een enthousiaste dame die
                niet op de klok kijkt en daarnaast nog relaxed babbelt.
                Je kan lekker met haar zoenen en ook haar borsten
                liggen lekker in de hand. Heeft een lekker ruim bed en
                ze zuigt echt lekker waardoor het moeilijk is om niet direct klaar te komen.

Commentaar

Afgelopen week na lange tijd weer Ascha bezocht. na haar vakantie zat ze tijdelijk elders in de Geleenstraat, wellicht dat medewandelaars haar daardoor hebben gemist!

De service was weer ouderwets prima en voor mij is Ascha toch in de top wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding in de Geleenstraat!

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 96 k3, Ascha

Voor eerste keer langsgeweest bij Ascha. Hindoestaanse dame..aardig volslank van in de dertig met leuk koppie. Binnen prijs afgesproken en vervolgens zelf moeten wassen. Daarna gelijk staand knuffelen inc. tongzoenen. Vervolgens op bed...heerlijke blowjob mc, standje 69, tongzoenen en op haar eigen verzoek met vibrator haat kutje te grazen genomen. Uiteindelijk wederzom op haar eigen verzoek condoom af en tussen haar lekkere grote zachte borsten klaargekomen. Asha is een gezellige meid..babbelt vrolijk en stelt je al heel snel op gemak. Geen haastwerk. Ze geeft aan al een jaar op 16 ín het vak te zitten en werk met veel plezier te doen. Dit straalt ze absoluut uit...geen moment idee dat het routine is en ze me letterlijk afwerkt. ga zeker terug..absolute aanrader...Minpunt in Geleenstaar blijft wel dat die kamertjes zo benauwd en warm zijn, maar daar kan zij ook niets aan doen.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 96 k3, Ascha (uitstekend)

Gisteren weer eens op bezoek geweest bij Ascha. Na een poosje wachten en bijna verleid te zijn door de ook mooie buurvrouw, verscheen zij voor haar raam en konden we elkaar weer hartelijk begroeten. Na een eerste staande knuffelpartij hebben we ons allebei gewassen en toen kon het spel beginnen. Eerst begon Ascha mij heerlijk te pijpen, waarbij ze zo ging liggen dat ik haar goed kon vingeren. Op tijd gestopt en de rollen omgedraaid waarbij zij heerlijk van het beffen genoot. Vervolgens hebben we een tijdje lekker liggen zoenen en heb ik haar gevraagd op handen en voeten te gaan zitten. Condoompje erom en haar staande op zijn hondjes heerlijk geneukt. Het was weer een fijne ontmoeting.

Commentaar

Pikky was in Trixtown vanmiddag en dacht: kom laat ik eens op de Geleen gaan kijken. Blonde Lisa (m.i. nog steeds de dame met de mooiste tieten ever op het Zandpad), Bulgaarse Tijger of Ascha moet lukken. Lisa blijkt gestopt (komt vast weer terug), Tijger (voor de niet-kenners Isabelle) was er niet maar Ascha gelukkig wel. Nog steeds een heerlijke meid en Pikky heeft weer genoten van een super blowjob, lekkere zoenen en haar lekkere donkere kutje.<br />

Toppertje, niet voor niets een Top 10 dame van de Residentie!
                        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 24-08-17, 09:01. Reden: Aanpassing
                        Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Commentaar

Ben ook na lange tijd weer es bij Ascha geweest;jammer dat ze alleen overdag werkt..
                          Lijkt wel of ze alleen maar geiler is geworden!l niets is haar te dol&een half uurtje lekkere heftige vunzige sex met haar is echt top!
                          Ga zsm weer

Commentaar

Eindelijk dan heb ik ook Ascha bezocht...

Jemig wat een toppertje.
                            Idd, qua strak lichaam moet je niet bij haar zijn....maar haar hele houding en serivce maakt alles goed.

Voor mij was haar hygiene is prima, ze spoelt haar mond voor en na de daad met mondwater en wast haar vagina.

Ze laat je op je gemaakt voelen, tongt heel geil.
                            Ze neemt de tijd om te pijpen, alleen pijpen vond ik wel dat het beter kon.
                            Ik mocht haar met vib. bewerken terwijl ze me zoog.
                            Voor de rest hebben de heren boven mij alles al beschreven.

Nou Ascha, je hebt een vaste klant erbij.

Toppie!!!

Commentaar

omdat vrolijke frans nou eenmaal gek is op hindoestaanse vrouwtjes.
                              Vandaag maar een test bezoekje gedaan aan Ascha.

En eerlijk is eerlijk het is een leuk en lekker wijf.
                              Ga zeker nog een keer terug.
                              Begint gelijk met zoenen. en lekker met je te spelen.
                              Bij haar krijg je echt het gevoel dat ze het zelf ook leuk en lekker vindt.

Ook het praatje was echt gezellig.

Tegen Ascha zeg ik tot ziens.

Commentaar

Ben in de loop der jaren vaker bij Asha geweest en deze hindoestaanse (al beweerd ze half braziliaans te zijn) dame geeft altijd meer dan waar voor je geld.
                                Ze is een liefhebster,houdt van geile praat en neemt de tijd.
                                Kortom,top!

Commentaar

Ascha ken ik al uit de tijd dat hookers.nl nog niet bestond en Ajax nog grote Europese prijzen pakte . Ik was er al een tijdje niet meer geweest. Vandaag dus wel en we hebben het wel even over vroeger gehad . Heeft toch wel wat, als je een dame al zo lang kent.

Ik heb haar van "mollig" tot "normaal" en nu weer "lekker vol" meegemaakt. Het uiterlijk is veranderlijk maar het is en blijft een lieve hartelijke vrouw, die haar sporen in het vak verdiend heeft. Ze kan verwennen en wil verwend worden . Details hou ik voor me, maar ik kan wel verraden dat haar favoriete finale de "hondenstand" is..............
                                  Maatwerk is de maat der dingen................

Commentaar

Vandaag naar de Geleen geweest om daar op gepaste wijze het wandelseizoen2006 af te sluiten.
                                    De recensie's hier op Hookers hadden mij al een tijdje wat nieuwsgierig gemaakt naar dit hindoestaans lekkernij, en aangezien ik dol op hindoestaanse vrouwtjes ben was de keuze niet zo moeilijk.
                                    Omdat ik overdag eigenlijk nooit in de Geleen kom wist ik dus echt niet hoe Ascha er uit ziet en ben ik dus maar meteen naar nr.96 k3 gelopen en daar trof ik me toch een mooie hindoestaanse vrouw aan, ik kreeg het er gewoon warm van.Toen ik haar zo zag staan in die hoge zwarte laarzen met die volle Dcup wist ik al bijna zeker dat dit Ascha moest zijn, en ben zonder het te vragen naar binnen gestapt omdat ik zowieso al helemaal verkocht was.
                                    Bij binnenkomst stelde ze zich meteen voor als Ascha, jackpot! dacht ik toen.Ze vroeg me 50 euro voor p/n, ik zei van nou ik heb wel erg veel zin in je en gaf haar 100 euro.
                                    Na het wassen begon ze nog staand lekker tegen me aan te wrijven en alles een beetje af te tasten, ik kreeg me daar ene tongzoen waar ik zowat high van werd.Toen maar neergeploft op t bedje en het feest kon echt beginnen, nou feest is het wel geweest, heb een tijd lang haar lekkere kutje verwend in de 69 stand en dit nog een keertje herhaald in de omgekeerde variant(zij onder)Toen was het tijd om mij te verwennen zei ze en er volgde de een zuigbeurt van grote klasse.Ik ga je lekker berijden zei ze na een tijdje en ze kwam gehurkt over me heen zitten waarna ze zich langzaam liet zakken.
                                    Al zoenend reed ze me binnen notime over de witte eindstreep en vulde ik het rubbertje.Nog even gezellig gebabbeld na afloop en haar beloofd dat ik zeker terugkom bij haar, hoewel dat moeilijk wordt met haar werkttijden maar daar vind ik ook wel weer wat op.
                                    Toen ik de straat uitliep zag ik in de Hunsestraat Mary op nr 37 zitten, ook niet te versmaden zeg, ik vrees dat seizoen2006 verlengd gaat worden met nog een bezoekje extra
                                    CHEERS!!

Commentaar

ken deze meid al een jaar of qo denk ik, was lang niet geweest, maar nu maar eens terug, is helaas wat voller geworden, maar verder goeie wip, lekker geil, en wat me verrast, ze doet nu ook pcz, gewoon een lekkere sle, en houdt ook van gore praat.

ascha, ik kom snel weer bij je terug

Commentaar

In de Geleenstraat zit overdag Ascha, een lekkere hindoestaans-surinaamse. Rond de 1,60 m. D-cup Donker halflang haar verleidelijk lachend. Het is echt een lekkere meid. Haar mond en haar lekkere rose gaatje zijn allebij warm en nat. Ze wil maar een ding, mannen echt laten genieten. Wil je alleen maar even genieten, dat kan. Ze heeft mijn kleine soppertje al achter in haar keel, heerlijk warm en dan maar spuiten. Ze blijft vriendelijk, ze spoelt haar mond en praat ronduit door, heerlijk

Commentaar

Het was vandaag niet echt druk in de Geleen (wat wil je, tussen Kerst en Oud en Nieuw wordt er veel vrij genomen) maar Ascha, die ik nooit eerder bezocht had maar naar wie ik n.a.v. dit topic wel benieuwd was, was er gelukkig wel.

Ik kan me aansluiten bij de vorige wandelaars: een buitengewoon lieve vrouw, die haar klanten als normale mensen behandelt (niet dat irritante gelul van constant 'lekker ding' etc.) en met wie het gezellig kletsen is.

Op de sex is niets aan te merken. Heerlijk zachtjes pijpen ZC, fijn zoenen. Ik weet zeker dat ik haar ga terugzien.

Ze werkt doordeweeks overdag; niet 's avonds of in de weekenden.

H.