Samantha / Dulce / Nuria (D. Rep), Den Haag, Doubletstraat 11/25p k14

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Samantha / Dulce / Nuria (D. Rep), Den Haag, Doubletstraat 11/25p k14

Hoi allen, Gisteren ben ik langs Dulce geweest. Ze lijkt een beetje op Latoya Jackson. Ze sprak bijna geen Nederlands. Ik heb gelukkig in gebrekkig spaans een conversatie uit weten te slepen. Ze komt uit de Dominicaanse Republiek. Verder had ze grote siliconen tieten. En een grote kont. Haar haar heeft ze geknipt in een soort bobline! Nou op na de daad. Pijpen deed ze heerlijk. Ze maakte echt van die vieze slurpende geluiden. En nam me nog eens deeptroat. Na zo'n 2 minuutjes,vond ik het wel welletjes. Ze heeft een mooie grote ronde kont. Die moest ik van achteren penetreren. Na 5 minuten lange en korte halen, ben ik in haar klaargekomen (mc). Na het verwijderen van de condoom bleef ze me aankijken. En lachte naar me uiteindelijk. Al met al was dit een plezierige beleving. Een aanradertje!!!

Re: Den Haag, Doubletstraat 16 k2, Dulce (D.Rep) (uitstekend)

Dulce is een dame met heerlijke borsten en een lekker kontje. Communicatie is zoals reeds aangegeven best lastig als je geen Spaans spreekt.
    Pijpen is goed en lekker diep. En het neuken is ook prima. Ze klom eerst op me en bereed me een flinke tijd. Daarna de rollen omgedraaid en het lekker afgemaakt.
    Prima dame om vaker langs te wippen!!!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26 k1, Dulce (D.Rep) (uitstekend)

ze is inderdaad terug.
      2x bij haar geweest.
      1ste x was erg gezellig, tweede keer was waardeloos. dame ziet er geil uit, maar ik zou gewoon doorlopen.

Commentaar

Dulce, doubletstraat 29 k2 (boven)

Hallo wandelaars, weer een leuk toppertje tegen het lijf gelopen. Dulce. Lijkt een beetje op Rihanna met grote borsten. Pijpt als een Nilfisk-stofzuiger. Heeft de mooie combinatie van grote ronde billen, slanke taille en grote, natuurlijke borsten en mooie kop. Spreekt voornamelijk spaans en kan alleen "you crazy" zeggen. Op zich niet echt storend, maar wel lastig om mee te praten. Gelukkig is het gulzige geslurp tijdens het pzc een leuke cadans om op klaar te komen. De moeite waard om te bezoeken.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 28 k1, Dulce (D.Rep) (uitstekend)

Weer een keer bij Dulce geweest. Was lekker met haar aan de gang, steekt Carolina (nr.28 k2) ineens haar hoofd om de hoek. Of ze ff mee mocht doen. Dat was geen probleem. Twee heerlijks dvp aan mijn batman knagen.Knabbel en sabbel zeg maar... Beide maakten geen probleem van pzc. Was erg lekker. Toen Carolina klaar was met kluiven, heeft Dulce het afgemaakt. Geen druppel viel er naast. Daarna van beide dames een massage gekregen en die lekker lijven met olie over mijn rug voelen glijden. Echt top. Beide meisjes € 50 gegeven, had waar voor mijn geld. Helemaal geweldig. Wel naderhand wat gedoe dat ze meer wilde, dat komt dan de volgende keer wel weer. Was letterlijk helemaal leeg.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 28 k1, Dulce (D.Rep) (uitstekend)

Gisteravond zat ze op kamer 28 k1. Echt een geweldige deepthroat-pijptechniek heeft deze dame. En heerlijke borsten. De moeite waard om even wat tijd met deze dame door te brengen dus!!!!!!!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k02, Dulce (D.Rep) (uitstekend)

Vanmiddag liep /klom het trappetje in de passage nr.75 (levensgevaarlijk dat ding maar goed) en tot mijn grote blijdschap trof ik daar Dulce aan op kamer 10.

Ze stond vrij uitdagend in een te kleine bikini (wat wil je met zo'n kont en tieten ) voor me en dus maar ff binnen gekomen. Onwijs goede deepthroat gekregen en ze heeft me alle hoeken van het kamertje laten zien......was letterlijk gesloopt toen ik naar buiten kwam....

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 11/25p k02, Nuri (Ven) (goed)

Hallo Mannen,

Was gisteren even op de Doubie, op zoek naar een favoriet. Ze was er niet dus maar verder gekeken. In de stenen passage (doorgaans zitten daar echt geen aantrekkelijke dames, vind ik dan) stond daar ineens een mooi venezolaans poppetje op kamer 2.

Mooie vrouw, 29 jaar, met zeer vrouwelijke rondingen (beetje geholpen). Vriendelijke dame die alleen geen woord anders dan Spaans sprak, afgezien van euroos dan .

Voor 50,- prettig half uurtje gehad. Dame was goed in bed, wel ietsje afstandelijk. Ik denk dat er meer kan en mag als je vaste klant bent. Maar ja, ik heb nog meer te doen in dit leven.

Ze zegt afwisselend in NL en Sp (Madrid) te wonen.

Hier val je je geen buil aan, het was ook niet echt super.

grtz bertje

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k02, Nuria (D.Rep)(uitstekend)

Nuria / Dulce is inderdaad alweer een tijdje uit het vizier.
                  Topic kan denk ik gesloten worden.
                  Erg jammer,want ik bezoek haar graag en hoop dan ook dat ze snel weer gespot word!
                  Groet DD.

Commentaar

Tijd geleden (zeker 3 jaar) dat ik Samantha / Dulce weer ben tegengekomen. Ze was vandaag net terug uit Spanje en komt voor in ieder geval 3 maanden weer werken. Ergens februari 2018 zei ze weer terug te gaan. Ze had tussentijds in Spanje gewerkt vertelde ze. Ze reist komende periode tussen Groningen en Doubletstraat. Haar vriendin Carolina (Col) staat op 16k2 dus de dames werken direct naast elkaar. Overigens heb ik hen beide wel eens samen gehad op een kamer en dat was flinke pret met die grote ballen van beide dames rond je gezicht. Samantha was lang onvindbaar totdat ze vandaag weer opdook. Blij dat ze weer terug is want een vertrouwd gezicht is vaak ver te zoeken met al die raamwisselingen. Samantha had voorheen kort zwart haar, inmiddels heeft ze het bruin en lang. In ieder geval is ze nog steeds zo lekker als de eerste keer dat ik haar zag zo\'n 8 jaar geleden. Binnengekomen slaakte ze een kreet van herkenning en was verrast. Na de financien gelijk het bed op en lekker masseren over en weer. Pzc behoorde tot de mogelijkheden maar ik koos dit keer mc. Borsten waren nog even groot en mooi als in je dromen, dus gezellig feestje! Overal gemasseerd en hoogtepunt tijdens cowgirlrit met dame boven. Was weer als vanouds en meer dat voldaan weer terug naar huis getogen.....Aanrader met herhalingsgevaar. Hygiëne en verzorging is prima op orde, kamer ruikt fris en dame is om door een ringetje te halen!

Commentaar

Maar Buttox; Dulce had al een topic. Als één der laatsten meldde ik haar aanwezigheid in de straat enkele jaren geleden maar toen zag ik haar maar één dag en ik kom regelmatig in de straat. Wat mij opviel aan haar was haar korte bob-kapsel en iemand vergeleek haar uiterlijk met Janet Jackson.

Nb: ik denk dat de moderator haar maar even uit het archief moet halen mocht dat nog niet gebeurd zijn.

Commentaar

Cremaster; ben er bijna 100 % zeker van want in de recensie van Buttox van 2009 over Nuria/Dulce noemde hij ook nog Carolina die mee wilde doen.

Waarom er bij Dulce door Buttox nu ook gesproken wordt van Samantha is mij niet geheel duidelijk want het was Nuria/Dulce.

Als Buttox die Dulce kent is het handig als hij dit even wil bevestigen dat Samantha/Dulce en Nuria/Dulce dezelfde dame is zodat we deze topic kunnen samenvoegen bij Nuria/Dulce.

Nb: vanavond ga ik zelf even kijken in de straat of Samatha/Dulce gelijk is aan Nuria/Dulce.

Commentaar

Ze stond bij mij ook bekend als Dulce maar toen zij in Groningen werkte, noemde zij zichzelf Samantha. Gisteravond heb ik dit nogmaals geverivieerd en zij bevestigde dat zij Samantha heet. Dezelfde dame met meerdere namen, soms verwarrend tenzij je zelf doorvraagt. Lang verhaal kort: inderdaad dezelfde dame als Robbiex aangaf, wellicht onder te brengen in combinatie met de overige namen die zij gebruikt. Graag nog wel ff opletten als zij in Groningen werkt welke naam er dan opduikt. Wellicht kunnen de medewandelaars dit toevoegen aan de topic evenals het adres waar zij dan werkzaam is. Data moeten wel kloppen anders is de site niet goed te raadplegen.
                          Laatst gewijzigd door cremaster; 18-11-17, 13:39. Reden: Topics samengevoegd.

Commentaar

Vandaag deze dame bezocht op adres 16 k2. Daar is ze al een tijdje te vinden.
                            Ze zag er goed uit, mooi opgemaakt, haren strak naar achteren, brilletje op haar neus, mooie lingerie, dikke tieten en een lekkere kont.
                            Dat lijkt een recept voor succes. Nou, mooi niet dus.
                            Vorige week stond ik al voor haar raam al dat moois te bekijken.
                            Toen we oogcontact kregen had ze een vreemde blik op haar gezicht, die ervoor zorgde dat ik doorliep.
                            Vandaag dus weer aan de wandel, de gebruikelijke dames waren beschikbaar.
                            Ik zag Samantha weer en ze zag er weer goed uit.
                            Ze lachte lief maar toen ik binnenstapte verdween haar glimlach als sneeuw voor de zon.
                            Wat een rare tante is dit. Ik vroeg netjes haar naam maar kreeg geen antwoord.
                            Ze keek me streng aan en vroeg eerst mijn naam, pas toen kreeg ik de hare.
                            Terwijl ik mij uitkleedde ging ze op bed liggen en keek me vreemd aan.
                            Het was dus geen zwoele, uitdagende pose ofzo, nee gewoon vreemd.
                            Ik pakte twee twintigjes en vroeg of ze een tientje terug had.
                            Weer een vreemde blik en geen antwoord.
                            Ik dacht, what the fuck moet ik hier nou weer mee??
                            Ze pakte toch een tientje en ik kreeg het. Zonder een woord of blik verder.
                            Vervolgens op het bed geklommen. Geen enkele poging tot kennismaking of andere gezelligheid.
                            Haar tieten zijn keihard en na één aanraking was ik er al klaar mee, geen interesse in deze rotsblokken.
                            Haar buik is onaantrekkelijk rommelig.
                            Ze pijpte wel prima, lekkere slurpgeluiden en goed diep.
                            Maar toen ik haar een compliment gaf stopte ze direct, hield mijn pik in haar mond en keek me streng diep in mijn ogen aan.
                            En ze bleef zo een tijdje zitten en deed niks. Ik dacht dus weer: what the fuck???
                            Wat een raar mokkel is dit. Hierna kwam ze op mijn pik zitten en ging een tijdje op en neer.
                            Zonder wat te zeggen stopte ze en ging liggen. Ik bestelde doggy en dat was wel oké.
                            Maar ze stond opeens op, terwijl ik nog gewoon bezig was, om glijmiddel te pakken.
                            Jezus mens, je kunt zoiets ook normaal doen. Nog even doorgeneukt.
                            Maar al snel ging ze over de tijd zeuren, ik was toen amper 8 minuten binnen.
                            Ik bestelde een handjob. Ze heeft me een tijdje afgetrokken mc en met haar ogen dicht.
                            Ja, je leest het goed. Ook een vreemde gewaarwording, een blind handjob.
                            Klaarkomen zat er niet in zo dus ik deed het zelf maar. Met moeite mezelf klaargetrokken.
                            Cd werd verwijderd en ik kreeg een paar tissues.
                            Tijdens het aankleden geen woord of blik gewisseld, wel ging ze een paar keer zingen.
                            Zelden zo'n raar mokkel meegemaakt. Ik ga zeker nooit meer terug.
                            I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

De Nuria die Joost bezocht heeft is niet de dame van deze topic. De Spaanse Nuria met vlag zit op 12 k4. De Nuria/Samantha/Dulce waar het hier om gaat is momenteel niet aanwezig in de doublet en haar kamer was 16 k2.
                              Laatst gewijzigd door cremaster; 07-06-18, 17:04. Reden: Berichten verplaatst.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hellraiser666 Bekijk bericht
                                Ik ga zeker nooit meer terug.
                                Oeps. Vandaag per ongeluk toch weer bij haar geweest.
                                Herkende haar ergens wel beetje maar ze droeg geen bril deze keer.
                                Binnen best vriendelijk maar met het tempo er op.
                                Ze trok mijn pik zc stijf, dat was prima.
                                Pmc ook okee, hierna nog even neuken in 2 standjes.
                                Af laten maken met een handjob zc.
                                Was niet slecht.
                                I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Aan het werk...
                                X