Cecilia / Maribel, Den Haag, Doubletstraat 26a k3

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cecilia / Maribel, Den Haag, Doubletstraat 26a k3

Na lange tijd treuzelen de gok gewaagd en ben bij Cecilia geweest. Ze ziet er heel spontaan uit en heeft een leuke glimlach. Ze draagt bijna altijd een zwarte jurk, heeft zwart krullend haar en heeft een cup-C in de aanbieding die er dan ook netjes boven haar jurk uitsteekt. Dame komt uit Venezuela. Ze zegt dat ze 28 jaar is maar laten we eerlijk zijn, ze is wat ouder.

Afgesproken €25,- voor 15 min. plezier. Heb me ontdaan van de kleding en Cecilia heeft me daarna mijn jongeheer gewassen en ik vond dit best prettig eigenlijk. Ik zie dit als enige voorspel. Daarna mocht ik het bed op en ze begon mijn jongeheer te trekken. Opzich deed ze dit niet verkeerd maar ik wil gelijk gepijpt worden….. maar volgens mij deed ze dit zodat hij wat stijver werd en kon het condoom erom. Daarna begon het feest want pijpen kan ze zalig, het was vrij rustig maar o zo lekker. Ben eigenlijk lang niet zo lekker gepijpt…. Ik moet hier denken aan privehuisdames die dit allemaal zo goed kunnen. En ze was niet zuinig met de tijd want in Doublet is het vaak maar kort. Ik schat 2 a 2,5 min.
    Daarna begon ze ongevraagd on-top en daar weet ze me wel hitsig mee te maken. Ook dit deed ze naar schatting 2 a 2,5 min. lang en haar vrij grote tieten hingen voor mijn neus. Dit standje was ook zeker goed uitgevoerd. Ik mocht ook aan haar tieten zitten maar niet likken, hè jammer nou!
    Waar ik ook zeker over te spreken ben is dat ze lekker strak aanvoelde en dit zeg ik maar zelden tot nooit.

Ze heeft trouwens een kleine tattoo op haar rechterbil (als je doggy standje doet). Na de daad waste ze zich grondig.
    Een minpunt is wel dat ze weinig oogcontact maakte waardoor ze wat ongeïnteresseerd leek. Maar in zijn totaliteit ben ik zeer zeker positief en mijn (vaste) dame(s) krijgen nu zware concurrentie.

Ik heb zo’n zin dan ik haar op korte termijn weer ga bezoeken.

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Cecilia (Ven) (uitstekend)

Het lijkt wel bijna of ik dat verhaal heb geschreven

Alleen het verschil is, dat ze tegen mij zei uit Spanje te komen.

Ze zegt dat ze 28 is ... 't kan haast niet anders dat ze ouder is.

Maarja, mooie vrouw. Bij binnenkomst wast ze je piemelmans.
    Daarna ff pijpen... daarna lekker doggy gedaan .. Dat was zo lekker!!!!!!!

Maar stevig is ze niet toch? Gewoon breed.. maar helemaal niet dik..gespierd? of is ze toch stevig. Ze heeft echt een mooi lichaam vind ik, met lichte buikspieren.

Een aanrader voor de mannen die van jonge milfs houden!!

Commentaar

McFly kon zich niet beheersen en rende als een speer naar Doublet. Dit keer vond ik haar met alles beter. Pijpen deed ze nu circa 6 min. en on-top naar schatting 8 min. lang. Hoe houdt ze dat vol!!! Ze heeft dit qua tijd als de techniek het wereldrecord verbrijzeld van alle Doubletdames die ik heb bezocht!
      Haar poes voelt ook zo heerlijk strak, zelfs als je niet geil bent voelt het nog lekker. Het was dat ik vandaag niet in de stemming was anders is het zo gedaan met mijn jongeheer.

Voordat de echte actie begint geeft ze je een paar kusjes op je lijf en streelt je heel eventjes. Daarna pijpt ze je heerlijk met af en toe wat trekwerk. Ze heeft een heel andere pijptechniek in huis dan de meeste dames. Ze neemt je pik in haar mond en haar tong gaat dan continue over je pik heen en dit voel je goed. Ditmaal kuste ze tijdens on-top fanatiek in mijn nek en op mijn wangen. Ze kreunde ook goed mee. Ik kon in spiegel zien hoe ze me bereed en dit ziet er geweldig uit. Ook haar tieten die voor mijn neus een beetje heen en weer gaan tijdens on-top ziet er geil uit.

Om niet nog met de deur in huis te vallen….... ze staat nu zeker op mijn nummer 1 van de Haagse straten. Ik ben bang dat ik haar heel vaak ga bezoeken. McFly is going crazy

Als dat maar goed gaat jongens!

Commentaar

Naar aanleiding van het predikaat uitstekend voor deze dame eens op visite gegaan bij haar.
        En..............helaas kan ik mij niet scharen bij de vorige recensenten die haar uitstekend vinden,heb zelden zo'n ongeinteresseerde dame ontmoet!!
        Misschien had ze een slechte bui ofzo,maar het condoom er al omdoen als de kleine nog slap is,dan al pijpend naar de tv gluren ,boven op mij komen zitten zodat ze nog steeds de tv goed kan zien enz..
        Moet echt zeggen dat ik zelden zo'n slechte wip heb gemaakt,aan het eind zelf maar ff getrokken omdat zelfs dat haar teveel moeite kostte!
        Kwam klaar en er kwam een druppel of drie op het been van mevrouw,leek wel of er een ramp zich voltrok!!
        Sorry dus voor de mensen die haar een warm hart toedragen,voor mij een van de allerslechtste dames die ik ben tegengekomen in mijn toch vrij lange carriere!!
        Kortom: mooie tante,lekker lijf maar zeer slechte service!!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Cecilia (Ven) (voldoende)

Ceclia bezocht vandaag, en als ik he recensieformulier lees klopt er wel heel weinig van.
          Gaan we even laten aanpassen, want dit lijkt nergens op, letterlijk.
          Ze heeft B-cups, die opgevuld zijn.
          Hoe oud ze is is lastig te schatten, maar ergens midden-30 zou best kunnen.
          Stevig? Nou nee, eerder een Normaal postuur, op het slanke af, maar ze heeft een piepklein beetje vet in de buikstreek. Daaronder strak geschoren.
          Zwart krullken haar, klopt ook. Donkere pret-oogjes en een aanstekelijke smile.

De seks was schoon, sensueel en aangenaam. Niet echt heel erg geil, maar wel met passie. Haar gebrekkige NL en mijn povere Spaans maakte de keuze voor gebarentaal en concentratie op de handelingen lekker eenvoudig. Beffen was er even niet bij mogelijk, ik vermoed uit hygiënische overwegingen, want geen gezeur over meer pegels, wat je ook wel kan overkomen,
          Ze waste zich achteraf. Had geen enkele haast. Ik waag het er nog eens op, want leuk & lief was ze zeker.
          People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Cecilia (Ven) (goed)

Vandaag weer is na lange tijd s,avonds in het haagse gewandeld.
            Er zaten zat leuke dames,maar toen ik bij deze dame langsliep,viel ik voor de leuke lach van deze donkerharige krullenbol.
            Deze dame heb ik eerder zien staan,maar is er denk ik een poosje tussenuit geweest.
            Maar goed ik naar binnen.
            Eerst even gewassen biij de wasbak en toen richting bed.
            Ik vond dat er eigenlijk maar kort gespeeld werdt,en dat ze redelijk snel met het condoom kwam aanzetten om te pijpen.
            Dit deed ze eigenlijk best lekker maar ook wat kort.
            Toen over op het echte werk.
            Gewoon lekker eenvoudig missio,en dat voelde best lekker.
            Het duurde dan ook niet lang of het rubbertje zat vol.
            Al met al,een lieve leuke goeduitziende dame,maar toch een beetje een standaard wip.
            Ik heb mij best vermaakt,maar ben toch nog even verder gaan kijken.
            Groetjes Kale Bas!

Commentaar

Het mocht eens tijd worden dat ik Cecilia weer zou bezoeken en dat vond zij ook, want ik heb een tijdje voor haar raam moeten wachten . Ze praatte nog wat tegen me maar ik kon dat niet verstaan, het scheelde niet veel of ik was weggegaan want het wachten duurde me te lang . Maar gelukkig dat ik toch naar binnen mocht, want Cecilia vind ik één van de mooiste latina die in de Doubletstraat werkzaam is . Het pijpen dat was als vanouds, lekker lang circa 5+ minuten met veel variatie, en het voorspel bestond uit kusjes geven op mijn lichaam. Cecilia kwam na het orale verwennerij aanzetten met - mijn zeer gewaardeerde standje - on-top, en dat kan zij als geen ander! Ze bereed me als eerst met haar lekkere kont naar mij toe, zodat ik een mooi uitzicht had, vervolgens draaide ze zich om zodat ik in de spiegel kon zien hij ze me bereed, en al snel voelde ik het hoogtepunt naderen en ben weer heerlijk intiem gekomen.

Ik wil haar in de toekomst vaker gaan bezoeken, want haar on-top kunsten zijn zeldzaam! Ze is best een leuke meid, en als je er een klik mee hebt is het goed te vertoeven.

Commentaar

Deze dame had ik bezocht op de zaterdagavond, naar binnengegaan, en op de kamer vroeg ik hoelang, ze zei 10 minuten. Ik antwoordde dat het toch 15 minuten was, waarop ze zei dat het 15 minuten is inclusief kleren aan en uit en pijpen en neuken. Ik wilde wat zeggen en opeens keek ze me erg boos aan en zei:"Wat wil je praten of neuken, praten of neuken".
                Ik pakte mijn plu en liep de deur uit die ze toen al open had gemaakt.
                Ik hoorde nog hoe ze doorschreeuwde:"Praten of neuken, praten neuken, praten neuken, aiaiaiaia, praten neuken."

En zo ging het maar door, ze was volgens mij ook niet in een goede bui en blij dat ze zo deed dan dat ik 25 euro kwijt was.

Voor mij hoeft het niet, de klik zit er niet in en het karakter zegt ook al genoeg als ze zo doet, sorry

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Cecilia (Ven)(goed)

deze dame vanavond bezocht
                  mooie Milf type met een mooi figuurtje en lekkere TITS

eenmaal binnen werd me gereedschap onder de warme kraan gewassen
                  beetje trekken ,condoom eromheen
                  het pijpen viel me eerlijk gezegd een beetje tegen
                  pijpen met een zijdelingse beweging liggend met haar volle gewicht op mijn benen

het neuken was ok
                  vooral standje boven deed ze goed
                  afgemaakt in doggystyle

herhalingsvatbaarheid 40%

Commentaar

Na een bedroevende wandelavond voor het eerst maar langsgeweest bij Cecilia, officieel meubelstuk van de straat. Ze werkt er al enige tijd. Ze is inmiddels 30 jaar zegt ze. Maar in de eerste recensie hierboven d.d. 2008 blijkt dat ze toen al 28 jaar was. Waarschijnlijk loog ze toen ook al waardoor deze dame haar werkelijke leeftijd zal liggen tussen 40-43 jaar. Ik moet wel toegeven, ze ziet er uitstekend uit en heeft een goede uiterlijke verzorging.

Het bezoek was redelijk maar wel met een heel hoog fake gehalte. Heel veel overdreven kreunen en zuchten. Dat vond ik best geil toen ik 14 jaar was maar nu hecht ik toch meer aan andere zaken. Het pijpwerk was voldoende maar wel terleurstellend. Als offcieel meubelstuk en met een latina achtergrond had ik toch meer verwacht van haar. Ik ben uiteindelijk wel gekomen, maar ik vond het een verspilling van mijn zaad. En dat heb ik niet vaak. Het blijft bij een eenmalig bezoek.
                    Greetings from Pussy Paradise

Commentaar

Ik moet zeggen dat ik Cicilia ook niet geweldig vond. Trekken deed ze slecht, tijdens cowgirl bewoog ze nauwelijk, en bij missio en doggy lag ze dr maar wat passief bij. T is wel een lekkere latina milf, met heerlijke tieten, en ze is verder erg vriendelijk. Een ander minpunt is dat ze zich niet waste na afloop. Conclusie: er zijn betere Latina's, zoals haar buurmeisje Jenny bijvoorbeeld

Commentaar

Dat deze dame zoals hierboven opgemerkt bij het standje "cowgirl" zogezegd "nauwelijks beweegt", dat is echt zo gek nog niet:

(ook) zij zal inmiddels al te veel verwend zijn door de postura "avion" , famoso Especialidad Numero 2 van die uitslover Señor El Electricista? (niet als enige, maar dit hier is toch beslist het topic over haar en niet over andere latina's...).

Kennelijk viel de strekking van haar verwachting zo tegen, dat het verzoek op zijn onbegrip strandde?

Cecilia lijkt er althans niet in geslaagd te zijn aan bovenstaande wandelaar voldoende duidelijk te maken dat zij in die positie, la chica arriba, de actie van de heer verwacht - en vandaar dan maar het tegenovergesteld beklag dat haar "cowgirl" dan tegenviel?

Tja... El bago siempre pasa double trabajo...

Het is een kwestie van goede conditie en ook een ontwikkeld lokaal uithoudingsvermogen in de bilspieren en de hamstrings (eh, die van de onderliggende heer dus!). (Heb je dat? Succes ermee! - naar Paul van Vliet, Leuke dingen voor de mensen, ofzo, pakweg 1973).

Heus, juist Cecilia weet dit dan bij-zon-der te waarderen!

Commentaar

Bovenstaande discussiereacties moeten trouwens worden opgesplitst, want zo te zien betreft het bij nadere lezing volgens Juan nu twee verschillende, van elkaar te onderscheiden dames, weliswaar naamgenotes van elkaar: namelijk 1. een Venezolaanse dame (met een beschreven tatouage) en 2. de laatstbeschreven rondborstige en blijkbaar on top wat lui geworden Colombiaanse milf (zonder enige tatouage).

Commentaar

Is er überhaupt wel sprake van twee Cecilia's in de Doubletstraat?

De berichten en recensies lijken allemaal over dezelfde dame te gaan.
                            Deze Cecilia komt inderdaad uit Venezuela en heeft vroeger ook al wat jaartjes in de Poeldijksestraat gewerkt.

Dit is ook de dame die al jaren en zeer regelmatig op doubletstraat 26a k3 te vinden is (met de kamer vrijwel direct achter het raam).

Alleen de aanwijzingen over cup DD zijn afwijkend, dus dan zou alleen de post van Juan el E. over een andere dame gaan dan de rest van de berichten..........

Groeten,

Tijgerpeper

p.s. Ik heb Cecilia destijds in de Poeldijksestraat een aantal keren bezocht en was eigenlijk altijd wel tevreden.
                            Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Hier het draadje van de andere Cecilia:
                              http://www.hookers.nl/showthread.php?t=192292
                              Aan jullie om ze uit elkaar te houden.
                              Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

De recente berichten (14, 16 en 19) over de dame met cup D of DD horen thuis in het topic van de Brazliaanse Cecilia.
                                Het overige in dit topic lijkt te kloppen.

Groeten,

Tijgerpeper
                                Een wandelingetje? Daar kun je mij midden op de dag voor wakker maken..........

Commentaar

Gisteravond deze krullenbol bezocht vanwege haar vriendelijk glimlach... 25 voor P&N afgesproken.

Vooraf werd ik gewassen en moest ik mijn handen wassen. P was voldoende, daarna zij on top waarbij ze zich heel weinig bewoog, maar ik vond dit eigenlijk wel erg lekker! Helaas duurde het niet erg te lang, waarna in missio werd afgemaakt.

Na afloop echter volgens mij niet gezien dat ze zich waste...

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Cecilia (Ven)

ze is een tijd uit ons straatbeeld verdwenen maar vandaag "1e paasdag" was ze er plots weer.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Marybel (Tur)

Ik liep langs Doubletstraat en ik had effe moeite met kiezen en ik zag die mooie Turkse dame Marybell.
                                      Die heb ik meerdere malen bezocht en ik heb haar weer bezocht.

Toen ik bij Marybell binnen stapte en na uitkleden ging ze bij wasbak mijn pik wassen en daarna op bed wreef ze over mijn lichaam waar ik opgewonden raakte en begon te pijpen en dat deed ze erg lekker.

Na pijpen begon ze met bovenopstandje en dat deed ze erg lekker en dat deed ze lang.
                                      Ze heeft wel een erg goeie conditie.

Na bovenop gingen we over naar normale stand en ze riep fuck my pussy en geef me sperma.
                                      daarna deden we doggy en dat was ook lekker daarna trok ze me af en kwam ik klaar.
                                      Trekken kan ze echt vreselijk goed.

Marybell is werkelijk fantastisch en vriendelijk en ze spreekt ook goed Nederland.
                                      Na afscheid mocht ik haar 3 zoentjes geven.
                                      Marybell is echt een toppertje
                                      Mij ziet ze zeker terug

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Marybel

Dudo; ik kom nagenoeg elk weekend in de doublet maar deze meid heb ik nog nooit gezien of werkt ze alleen van maandag t/m vrijdag? Klopt de werkplek wel aangezien een zekere Nicole of Cecilia ook regelmatig deze werkplek bezetten?Bovendien merk ik al gauw waar een nieuwe dame te bewonderen is en een Turkse Marybel ben ik nog niet eerder tegengekomen.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26a k3, Cecilia (Ven)

Hallo medewandellaars, deze dame is al 8 jaar aan het werk en heeft pas 16 (?) recenies??
                                          Ze is dan wellicht een meubelstuk zoals iemand al zei maar ik vind dit dus een erg goede DVP.

Ik heb haar gisteren weer eens bezocht (laatste keer was drie jaar geleden omdat ik niet meer om de hoek woon). Bij binnenkomst meteen laten weten dat ik haar naam nog wist en toevallig spreek ik redelijk Spaans. Met een ervaren Latina was dat meteen een klik.
                                          We gingen wassen en ik gaf haar 50 euro, geen haast was mn enige vereiste. Tijdens het uitkleden ging ze heerlijk met haar kutje spelen, voor mn neus. We gingen heerlijk lichaam verkennen en ik wou even de poes proeven. Even wassen weer en uitgebreid haar heerlijke poesje tot mij genomen waarna zij al vingerend tot een orgasme kwam. Beetje zoenen op de mond ook.
                                          Daarna pijpen (mc en goed), maar ik had haar liever bovenop mij. Ik vind het heerlijk als ze bovenop je zit. Ze laat het werk aan jou en met goede bilspieren gaat dat prima. Het is meer comfortabel dan missionaris standje. Vrij snel had ik het condoom al volgeschoten, heerlijk. Ze kwam gezellig naast me liggen en we zoenden, knuffelden en praten nog wat.
                                          Ik vind Cecillia een hele mooie dame, nog mooier dan 3 jaar gelden. Mooie lach, ondeugende ogen en hele geile krulletjes. Als je een beetje met haar kan praten is ze ook nog eens heel lief en gezellig.

De mooiste, liefste en gezelligste Latina van de Doublet