Den Haag, Doubletstraat 24 k3, Vicky (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 24 k3, Vicky (Bul)

Vreemd dat ik van deze dame nog geen recensie heb gelezen, ze huist inmiddels toch al langere tijd in de 2e passage en vond er altijd al leuk uitzien. Daarom vandaag maar eens kennis gemaakt met deze Bulgaarse dame.

Na de prijs gevraagd te hebben gewoon naar binnen gestapt met het idee dat het wel goed zou zitten. We stelden ons voor en ze kent de Hollandse gewoonte van de 3 zoenen al. Terwijl ik mij ontkleedde, een poging tot gesprek gedaan. Ik mocht mij op het bed neervleien, waarna ze in slappe toestand het condoom al aanbracht. Wel ging ze alvast even met haar warme handen over mijn lichaam. Het pijpen deed ze rustig en afwissellend, gaf me zeker een goed gevoel. Vervolgens werd er een beetje glijmiddel aangebracht en nam ze als een volleerde amazone plaats. Hierbij kon ik met haar borsten spelen en verkende ze ook een beetje mijn lichaam. Na een paar minuten op haar voorstel gewisseld naar Doggy Style, waarbij mijn slechte fysieke conditie me opbrak en ik te snel klaar kwam.

Na afloop nam ze uitgebreid de tijd om zichzelf te verfrissen en hebben we nog wat gepraat. Ik denk dat ik er binnenkort nog wel eens ga bezoeken.
    Dick31
    EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Re: 3p, k6 , Vicky/ Anna (goed)

Deze dame krijgt weinig recensies, hoewel ik haar dienstverlening zeer goed vind en ze al weer langere tijd op de Achterdam actief is na in Den Haag actief te zijn geweest.

Vanavond paar keer langsgewandeld en hadden we al wat oogcontact. Toen ik weer voorbij liep sprak ze me door de open deur aan en ben ik een babbeltje gaan maken alsof ik er nog niet kende. Na wat onderhandelen besloten naar binnen te gaan, wetend dat het me niet tegen zou gaan vallen.

Na ons ontkleed te hebben, op het bed plaats genomen waar we elkaars lichaam betastten en ontspannen raakten. Ik mocht er overal aanraken, alleen niet in haar poesje, wel daarom heen. Nadat ze mijn gereedschap door het strelen al aardig op sterkte had gebracht en ik wat voorvocht had geproduceerd wat ze netjes met een nat doekje weghaalde. Hierna volgde een uitstekende pijpbeurt, afgewisseld met het betasten van mijn tepels. Na enige minuten de rollen omgedraaid en haar heerlijk frisse poesje gelikt. Ze gaf aan dit wel heel lekker te vinden, maar helaas merktte ik daar weinig van. Omdat ik al mijn aandacht aan haar had gegeven, was ik weer aardig verslapt. Dit lostte ze op door het condoom te verwissellen en me weer heerlijk te verwennen. Daarna haar on top plaats laten nemen om het af te maken.

Al met al weer een goede ervaring, maar volgende keer laat ik haar alleen mij verwennen, geniet ik net zoveel
    Dick31

Commentaar

Nieuwe recensie

Hoewel het niet de bedoeling was om te shoppen toch een impulsaankoop gedaan
      en deze Bulgaarse bezocht,haar naam is Victoria (alweer?),28 jaar en al 9 maandjes hier.
      Heeft een lieve glimlach,ook als je binnen bent en betaald hebt.
      Gekozen voor een "fijn" half uurtje.

Na het uitkleden gevraagd of ze even bij me kwam liggen voor de opwarmronde.
      Helaas zit er niet veel entertainment in,ze beperkte zich tot wat aaiwerk over
      het lichaam net zoals je bij een kat doet.
      Tijd voor het pijpwerk,dat ging redelijk goed maar wel zo zitten dat je nergens bij kon.
      Daarna mocht ze mij berijden,helaas maar kort want dat duurt bij mij nooit zo lang.

Na afloop nog even gebabbeld,spreekt af en toe een Nederlands zinnetje tussen door.
      Zij werkt soms in Den Haag.
      Victoria heeft een mooi bruin (zonnebank) kleurtje en een mooi figuur maar erg
      kleine slappe borsten (theezakjes) en wat stoppelige benen,en lang zwart haar.
      Ze is wel van begin tot end zeer vriendelijk en lacht ook vaak.

Zij zit op A18 kamer 6 als ik op het kaartje kijk.

Misschien dat ik haar nog wel eens bezoek.

P
      Never eat yellow snow

Commentaar

A33, k1 , Vicky

Vicky een mooie dame met een aantrekkelijk lichaam en een handje vol wat betreft haar borstvolume. Bacchus mocht van haar genieten toen ze kortstondig in de Doubletstraat werkzaam was. Vicky beheerst het pijpen best goed en voor hardcoredoggystyle zijn de Billen van Vicky er voor gemaakt lijkt het.

Ciao, Bacchus Lindros

Commentaar

Re: A33, k1 , Vicky (goed)

Deze dame kende ik al uit het verleden en vanmiddag lachtte ze weer eens lief toe dus maar naar binnen gegaan. Ze gaf aan dat voor € 50,- er ook massage mogelijk was, maar ik wilde voor het standaard tarief gewoon gaan. Ze had echter geen wisselgeld, dus daarvoor zou ze me dan een beetje masseren wat ik wel goed vond.

Na ons ontkleed te hebben, op het bed plaats genomen. Hier begon ze lekker met haar handen en haar voet mijn bovenlichaam en mijn erogene zone te strelen, wat al snel het gewenste effect had. Toch ging ze nog even door en ook mijn tepels werden voorzichtig onder handen genomen.
          Daarna was het tijd voor het echte werk en werd mij een condoom aangemeten, waarna ze aan een lekkere pijpbeurt begon. Lekker afwisselend af en toe langs de stam en dan weer gewoon door. Hierna kwam ze lekker bovenop mij zitten om me in verschillende varianten te laten genieten. Uiteindelijk geswitched naar de doggystyle waarin de finish heerlijk werd gehaald.

Na afloop ook geen gehaast, zijn fristte haar vrouwelijkheid op met doekjes en liet mij gehuld in een handdoek haar kamer uit waarna zij waarschijnlijk een douche ging pakken.

Deze dame ga ik toch maar weer eens vaker bezoeken.
          Doe gewoon waar je je lekker bij voelt, dan hoef je je niet te schamen.

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 28 k1, Vicky (Bul) (goed)

De afgelopen week heb ik Vicky voor het eerst in het vizer gekregen: een frisse gebruinde verschijning met opgestoken haar, een extraverte uitstraling, 27 lentes jong en afkomstig uit Bulgarije. Ze stond eerst op een ander adres in de Doubletstraat. Daarvoor heeft ze in Alkmaar gewerkt.

Haar uiterlijke verschijning kan worden omschreven als hybride: een slank bovenlichaam, maar vrij stevige heupen en benen. Mede door haar behoorlijke lengte ziet het geheel er goed uit. Binnen liet ze even het haar loshangen en dan ziet ze er nog lekkerder uit. Ik heb haar toen meteen geadviseerd om zich zo aan het wandelend publiek te presenteren.

Vicky is een dame die dit vak helemaal in de vingers heeft. Ze houdt de regie in handen, maar weet teglijkertijd de klant een fijn gevoel te geven. Deze intelligente vrouw spreekt behoorlijk Engels en is communicatief ingesteld.

Toen ik vanavond op haar wilde afstappen was ze in gezelschap van Gaia (Bul). Beide dames zijn bevriend. Vicky stelde een trio voor, maar ik zou niet weten wat ik met twee zulke lekkere meiden tegelijk moest beginnen. Misschien kan iemand met ervaring op dit gebied eens wat uitleg geven over de fijne kneepjes van een mvv-trio? Toen ik het trio afwees stelde Vicky mij voor de keus: Vicky of Gaia . Ik voelde me toen even knap ongemakkelijk, want ik had mijn zinnen nu eenmaal op Vicky gezet, maar ik vind Gaia wel heel lekker en bovendien erg lief. Gaia keek even beteuterd toen ik Vicky koos en in het voorbijgaan stak ze haar tong naar me uit .

Het zakelijk gedeelte was met Vicky snel afgehandeld: p+n+standjes+spelen voor 30 euro. Het voorspel was zeker de moeite waard. Toen ik op haar borsten wilde sabbelen probeerde ze me wel even uit te pezen. Maar ik zei: "I never pay extra", en toen mocht ik natuurlijk toch mijn gang gaan. Ook met de poes mocht - zij het alleen uitwendig - worden gespeeld. Bij het pijpen nam Vicky tussen mijn benen plaats, maar gezien het lekkere voorspel kon ik daar vrede mee hebben.

Tijdens de missionaris viel me op dat ze behoorlijk lange benen heeft en ook over de nodige lenigheid beschikt. Ze raakte met haar onderbenen mijn wangen, wat ik erg sensueel vond. Het geheel zag er in de spiegel, mede gezien haar highheels, behoorlijk opwindend uit . Dat Vicky tamelijk wijd bleek kon me in deze setting niet meer deren. Ze stelde nog voor om op doggy over te schakelen, maar ik sloeg dat aanbod af met de mededeling dat ik het neuken zo al geweldig vond, ten bewijze waarvan ik kort daarop klaarkwam.

We hebben voor, tijdens en na de seks ook nog heel wat afgekletst. Vicky wilde alles over mij weten; alleen de PIN-code ontbrak er nog aan . Ze vroeg of ik gauw weer terugkwam en het kostte me geen moeite om haar dat te beloven.
            And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 26 k2, Vicky (Bul) (goed)

Vrijdagavond deze dame bezocht. Ze was zo uitgebreid contact met me aan het zoeken, alle andere wandelaars negerend, en toen ik haar zo van buiten af zag zitten dacht ik ..mooi figuurtje, en besloot binnen te gaan aangezien mijn favoriet (de Letse Angela) er niet was
              Toch viel haar figuur me nogal tegen nadat alles uit was. Met name haar borsten waren echt heel erg slap. Nu concentreer ik me sowieso liever op de onderste helft, maar een (visuele of manuele) verkenningstocht liet ze niet toe. Bovendien, terwijl ze franse diensten verleende ging ze met haar kontje zo zitten dat ik vooral niets kon zien. Op mijn verzoek om andersom te zitten gaf ze aan dat ze dat niet wilde. En ik had me nog wel zo verheugd om van een lekker uitzicht te gaan genieten. Echt een teleurstelling.
              Wat heel irritant was is dat vlak voordat ze een condoom om ging doen haar mobieltje ging, welke ze aannam en wel zeer luid in het Bulgaars te woord stond . Ze verontschuldigde zich wel, maar ja het kwaad was al geschied en Cock Robin was wat slap geworden, en moest opnieuw tot leven worden gewekt. Dat zou met uitzicht op haar achterste probleemloos zijn verlopen. Haar vriendelijkheid en mijn geilheid maakten dat Cock Robin toch wel weer redelijk snel klaar was voor een optreden.
              Ze beroerde tijdens het pijpen (en ook tijdens het telefoongesprek, al luid schreeuwend in het Bulgaars ) mijn tepels een beetje, het stelde niet veel voor maar ach dat maakt me ook niet zoveel uit. Pijpwerk deed me niet veel, maar ja pijpen doet me eigenlijk nooit veel tenzij het met uitzicht is...Uiteindelijk na een lik smeermiddel begon ze me te berijden, dat ging prima. Na een tijdje veranderd naar doggy style, dit uitzicht beviel me een stuk beter. Ik vind het altijd wel lekker om dan het * een beetje te betasten. Dat deed ik dan ook vluchtig maar het leek erop dat ze al aanstalten ging maken om mijn hand weg te halen, dus ik liet het maar voor wat het was. Concentrerende op haar lekkere billen en mooie * kwam ik daarna al spoedig. Maar ik had nogal wat opgekropt, en halverwege het orgasme begon ze al van "careful" enzo. Tja... ik wil het orgasme wel graag ononderbroken voortzetten.
              Ze was verder echt wel super vriendelijk en voor 25 hoef je ook niet al te veel te verwachten, maar om nou te zeggen dat ik er terugkom.... omdat ze zo aardig is wel een voldoende, en het mobieltjesincident was echt niet opzettelijk (ze verwachtte haar vriendin). Maar irritant was het wel....

Wat een smerige kamer overigens...

Commentaar

Re: A33, k2 , Vicky (Bul) (goed)

Dame is door solo gespot op A33, k2 dus dit topic uit het archief gevist.
                Dick31

Commentaar

Re: A33, k2 , Vicky (Bul) (goed)

Vicky is weer opgedoken in Den Haag.
                  Geleenstraat 110p k08.
                  Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 110p k08, Vicky (Bul)

Uit de oude doos. Deze dame gespot op Doubletstraat 28 k2.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 28 k2, Vicky (Bul)

Deze dame gespot op Doubletstraat 3 k3.
                      Zelfde dame als Sofia?

Commentaar

Al meer dan twee jaar geen reacties.
                        Deze dame is echter nog incidenteel werkzaam.
                        Moderator ramen Alkmaar, Den Haag en Haarlem

Commentaar

Aan het werk...
                        X