Marta (Col), Den Haag, Doubletstraat 11/25p k10

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Marta (Col), Den Haag, Doubletstraat 11/25p k10

Deze uit Valencia afkomstige dame werkt naar eigen zeggen sinds een paar dagen in de Doubie. Welnu een verassing tussen de steeds verder uitdijende groep Oostblokdames. Vriendelijk, beschaafd een bepaalde klasse uitstralend dez Martha met een heerlijke volle ronde kont. Eerst wordt de kleine man door haar gewassen boven het bidet en al strelend en wassend wordt de kleine man op oorlogssterkte gebracht op bed werd er lekker gepijpt zc ondertussen de vingertjes tussen haar spleetje voelend, na het pijpen mocht ik haar beffen en heb haar vervolgens traditioneel missionaris genomen, tegen het einde verzocht mij lekker verder leeg te trekken, Kortom een heerlijke meid. Ik begin met een voorlopig cijfer een 7 en hoop de komende weken in de gelegenheid te zijn om haar nog eens te bezoeken en te kijken of het cijfer verder verhoogd kan worden

Den Haag, Doubletstraat 11/25p k12, Martha (Col) (Goed)

Afgelopen zaterdag weer eens gaan wandelen in hoop een leuke latina te vinden. Omdat ik niet precies wist wat ik wilde (natuurlijk wel wat ik wilde doen) een paar keer rondgelopen. Toen Martha vrijkwam leek het me wel een aardige dame en ben binnengegaan. Voor 25 Euro het complete pakket. Als de dames dit voorstellen ga ik toch meestal voor een half uurtje.

Vooraf werd ik even gewassen en verzocht mijn handen te wassen. Dit is een goed teken want dat betekent dat je eraan mag zitten. Dit bleek ook want de borsten werden door haar al snel aangeboden om eraan te zuigen (de natuur was wel een handje geholpen). Tijden het pijpen was het kutje beschikbaar om aan te voelen.

Het is met deze dame lekker neuken. Sommige dames met een stevige kont zijn ook wat forser aan de voorkant zodat je erbij vanaf stuitert. Deze dame niet en kijkt je lekker geil aan zonder overdreven te faken en binnen 2 minuten "klaar te komen".

Ze zit niet in kamer 10 maar kamer 12 bovendien had ze een bordje op de deur (zouden ze eigenlijk allemaal moeten hebben). Ze woont in Valentie maar komt uit Columbia.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k10, Martha (Spa) (uitstekend)

Ik ben ondertussen twee keer bij deze lekkere martha geweest. Ze zoent lekker, pijpt fantastisch en je hebt een geil uitzicht op haar billen als je haar op z`n hondjes neemt. Kortom lekker wijf.
      Ik vroeg haar of ik haar anaal mocht nemen tegen uiteraard meerbetaling. Dit vond ze geloof ik een beetje vreemde vraag, iemand ervaring mee?
      Verder vraag ik mij af of ze ook trio doet, weet iemand dat?

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k10, Martha (Spa)(uitstekend)

Deze week op 11/25 k10 geweest en bij dame met naam Martha die wel buiten duidelijk aangaf dat ze Colombiaans was. Met vlag en tekst in de vlag. De leeftijd schat ik beneden de 30. Mooie borsten weinig verhuld. Het klikte. Ze gaf aan dat ze het "roestig" wilde doen. Dat was ook zo. Er werd niet op de klok gekeken. Ze pijpte machtig. Krachtig tot aan de wortel toe. Ondertussen kon ik haar lekker vingeren. Daarna even gewoon in geneukt en toen over op doggy. Zij met een been op de grond en het andere op bed, dus lekker open en ik op de grond er achter. Ging geweldig. Ze gaf goed tegengas. Voor herhaling vatbaar

Commentaar

Het was afgelopen zaterdagmiddag een lekker weertje in Den Haag.
          Tijd om de Doublet onveilig te maken.
          De vrouw winkelen, en ik winkelen op mijn manier.
          Helaas weinig dames beschikbaar.
          Nam een rondje door de stenen passage, en Martha stond al naar mij te wenken.
          Nog maar een rondje gedaan, en toch maar besloten bij Martha naar binnen te wippen.
          Leuke vrouw, vriendelijk en aardig met volle proporties, niet dik, maar wel alles op de goede plaats.
          Eerst lekker staan te tongzoenen met dat lekkere lijf tegen mij aan.
          Moest wel gelijk mijn mond spoelen, maar de oorzaak hiervan lag bij het tafelen bij de Chinees met veel knoflook van daar even tevoor.
          Daarna het orgel gewassen, en zij ook haar mossel.
          Hierna direct op de knieen om het orgel te bespelen.
          Even later ging ze op bed liggen, en vroeg of ik haar mossel wou likken, en daar zeg ik geen nee tegen.
          Heb haar intens gelikt, en toen ze klaar kwam drukte ze met haar dijen mijn gezicht geheel haar mossel in.
          Toen was het de beurt aan het orgel, die ze geheel naar binnen slikt, een echte deep troath in standje 69!
          Zij lekker pijpen en ik haar beffen en rimmen.
          Ze kan echt goed pijpen, maar er zijn ook dames in de DB die het nog beter kunnen.
          Maar desalniettemin heeft ze me lekker klaar gepijpt zc, echter de laatste trekjes met de hand.
          Hele lieve vrouw, en echt in voor een goede GFE ervaring.
          Ga haar zeker nog een keer bezoeken.
          De dame is ong. 1.70. ik schat tussen de 30 en 35, heeft tatoeages op haar lichaam, stevige borsten, een volle kont waar ze graag mee showed en een mooi gebit.
          Van zulke vrouwen word ik echt blij.
          Jammer alleen dat ze Spaans spreekt, maarja je kunt niet alles hebben.

Commentaar

Ben vandaag bij Martha geweest.

Ze spreekt geen nl en heel slecht engels, gelukkig heb ik een en ander in het spaans duidelijk kunnen maken.

Bij binnenkomst heeft ze me verzocht om mijn handen te wassen, tegelijkertijd ging ze mijn pik wassen. Nadat hij lekker schoon was kwam ze op haar knieën zitten en begon ze me lekker te pijpen (zc) bij de wasbak. Wat doet ze dat toch lekker diep.

Ben vervolgens op het bed gaan liggen, ze kwam boven me liggen en ging verder met pijpen, haar kont was voor mij heerlijk zichtbaar, heb er lekker mee kunnen spelen, en haar sterretje zag er ook heerlijk uit.

Vervolgens condoom eromheen gedaan en heb ik haar lekker geneukt in doggystyle, tijdens het neuken bracht ik voorzichtig mijn duim in haar kontje en ging ermee spelen, het duurde dan ook niet lang voordat ik klaarkwam.

Wat mij betreft is deze dame echt een toppertje, ik ga binnenkort zeker weer langs.

ps. weet iemand toevallig of ze ook anaal doet, want ze protesteerde niet toen ik mijn vinger in haar kontje douwde.

Commentaar

Om een eerder matige ervaring, die ik had in de Geleenstraat met een zekere Marloes, door te spoelen heb ik een bezoekje gebracht aan de Colombiaanse Martha. Afkomstig uit Cali, wat volgens haar niet zo'n gevaarlijke stad is als gedacht wordt...

Soit, 50 euro voor een half uurtje afgesproken, de gordijnen gingen dicht en het volume van haar muziekinstallatie omhoog.

De dame begon geil te strippen, haar enorme en uiterst fraaie latina kont in mijn kruis te duwen, haar stevige borsten (100% naturel) in mijn mond te stoppen, me te kussen en te likken.. nadien werd er fantastisch gepijpt (door haar uiteraard) en werden er drie standjes afgewerkt op Zuidamerikaanse ritmes.. ik werd volledig in een trance door haar geneukt en na het klaarkomen lag ik volle vijf minuten uitgeteld op het bed..

Martha stond op en ging door met dansen als of ze nog uren kon doorgaan..

Cali ongevaarlijk?? .... met zo'n vrouwen???
              Just enough education to perform

Commentaar

Vanavond sinds lange tijd weer eens aan de wandel. Martha viel me op door haar uiterlijk en vriendelijkheid. De sprong maar gewaagd en meteen voor een half uur afgesproken. Ze geilde me heerlijk op door lekker te dansen en ik kon al haar rondingen bekijken. Perfect. Handen en pik wassen, mond spoelen want er kon gelikt worden vertelde ze. Al dansend en me uitdagend heerlijk lang gepijpt, wat ik altijd met condoom laat doen. Ondertussen haar natte kutje gevingerd. overgegaan in 69.....heerlijk. Ik wilde neuken....dat was niet tegen dovemansoren gezegd. Ze bod zich aan met doggy.....heerlijk op die latina muziek. Prachtig uitzocht op die ronde, volle billen. Omdat ik haar borten wilde zien draaide zij zich om. heerlijk kussend en plagend een fantastich hoogtepunt. Daarna geen enkele haast, integendeel, ze nam de tijd om voor me te dansen. Wat een vrouw, klasse. Aanrader!
                de gouden jubileumpenning is reeds in mijn bezit

Commentaar

Vandaag ook sinds jaren weer eens in DH geweest met als doel een latina milf te vinden in de Doubletstraat. Keuze is uiteindelijk op Martha gevallen. De recensies en verhalen kloppen helemaal en het hele spel, vanaf het handen wassen tot en met het doordansen na afloop speelt ze blijkbaar al jaren met veel succes.
                  Enige nadeel vond ik de veel te grote kwak body-lotion op d'r doos dat als glijmiddel moest dienen. Geen idee waarom ze dat deed want ze was door het likken en vingeren drijfnat. Al met al een leuk 1/2 uurtje voor 5 tientjes gehad maar niet een erg grote herhalingskans voor mij. Bij een volgend bezoek aan DH bezoek ik wel 1 van de vele andere lekkere latina's. Wow, de Doub is na al die jaren nog steeds een "Latina-MILF-Paradise" vergeleken met Amsterdam.

Greetz & keep 'm up!

Commentaar

Heb deze dame lang links laten liggen want ik dacht sexy uiterlijk is meestal niks in bed (2 likjes en vragen kom je al) je kent het vast wel!
                    Maar vanavond stond er in de doublet niemand waar ik eigenlijk voor kwam, dus toen dacht ik dan maar die geile kont van Martha.
                    Wat heb ik spijt dat ik daar niet eerder naar toe ben gegaan! Als eerste spoelen met mondwater, goed teken dacht ik.
                    Daarna

handen wassen zij wast je toy, ik pak haar geile reet goed beet direct drukt ze die reet tegen mijn pik aan en ondertussen maar met die billen schudden heerlijk. Mijn hand werd meteen naar haar poes geleid.
                    Daarna tieten likken niet in haar tepels bijten vind ze niet zo leuk blijkbaar ook niet zachtjes. Toen 69 waarbij ik haar geile kont goed uitgelikt heb, daarna op mijn verzoek likte en beet ze in mijn tepels.
                    Maar toen: ongevraagd gooide ze mijn benen in de lucht en begon mijn kont heerlijk te likken wel met cd om haar tong.
                    Dit heb ik echt zelden meegemaakt dat een dvp uit zichzelf begint te rimmen maar mij hoor je niet klagen!
                    afgemaakt door pijpen met cd en ondertussen kutje en kontje vingeren.
                    Martha is superrrr!!! maar haar borsten zijn zeker wel d cup en van de dokter hoor al staat er in het recensieformulier iets anders

Commentaar

Vandaag besloten om is af te zakken richting Den Haag, en na eerst de geleenstraat en de hunzestraat bekeken te hebben, besloot ik om naar de Doubletstraat te gaan, na verschillende rondjes gelopen te hebben heb ik mijn keus laten vallen op deze colombiaanse schone, ze woont afwisselend in nederland en valencia spanje vertelde zij mij.

En na pas vandaag haar recentie op dit forum te gelezen te hebben, ben ik van mening dat zij echt wel een toppertje is onder de dames van plezier.
                      Ik ben ruim 3/4 uur bij haar geweest, ben door haar gemasseerd, wat ze niet slecht deed, ze gebruikt alleen veel haar knokkels van haar handen, wat niet altijd prettig aanvoelt, maar dat heb bij mij meerdere oorzaken.
                      Maar daarna ging ze helemaal los, tjonge tjonge wat een lief klein opdondertje was dit, mag echt alles bij haar doen, en ze genoot er ook nog van, dat maak je niet veel mee, en ik kom toch al heel lang bij de dames van plezier.
                      Kortom het was een aangenaam verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.
                      Heb haar overging al is eerder gehad, maar toen was het eind van haar werkdag, kan me niet herinneren dat ze toen ook zo warm en heet was.

Commentaar

Deze Colombiaanse uit Cali inmiddels 2 keer bezocht. Prima dienstverlening. Ze is niet super knap, maar als je op een voluptueus lichaam valt zit je bij haar goed. Daarnaast is ze zeer actief in de sex en biedt veel extras, als je mazzel hebt zoals ik zelfs zonder meerprijs.... Hygiene is ook prima.

Pijpen doet ze lekker stevig en diep, ze neemt als je fris bent ook lekker je ballen mee. Neuken heb ik vooral in doggy met haar gedaan, haar kont is hier voor gemaakt. Gaat niet zeuren als het wat langer duurt en je kan hard stoten, ze kan wat hebben. Een terugkom-adresje dus!

A.O.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k10, Marta (Col)(uitstekend)

Marta (zonder h) is sinds gisteren weer terug, na een afwezigheid van ruim twee maanden.

Ze liet Juan niet onverrichterzake voorbijgaan. Bij haar blije begroeting konden haar pronte borsten onmogelijk aan aandacht ontkomen boven haar strak zwart korset, dat haar markante betty boop-contouren nu des te meer accentueert, onder een eveneens zwarte bodystocking van netstof.

De Colombiaanse vlag achter de ruit van haar kamer, die weer als vanouds haar aanwezigheid aangeeft, lijkt nu weliswaar te zijn vervangen door een ander exemplaartje, maar haar garganta profunda (deepthroat) blijkt echt geen millimeter te hebben ingeboet.

Dat vastgesteld hebbende, moest Señor el Electricista metterdaad bewijzen dat een vuelo escénico (rondvlucht) met Aerolineas Juancito nog steed tot zijn befaamde rijtje specialiteiten behoort, hetgeen onze uitslover met uiteraard slechts geveinsde tegenzin dan maar deed. In haar daarentegen onmogelijk te ontveinzen enthousiasme schurkte en stootte zij er fel cowgirl-achtig tegenaan: esta es la mejor cooperación, dat is de betere samenwerking, waartoe in zijn ervaring lang niet alle liefhebsters van z'n Numero 2 in staat zijn.

Na de vlucht en de behouden landing die ook voor de uitgetelde pasajera naar tevredenheid verliepen, vertelde Marta de comandante -nahijgend en onder het benadrukken van zijn unieke kwaliteiten (daar kwam hij natuurlijk ook voor, om die toch ook maar weer eens bevestigd te krijgen)- dat ze hier nu zo'n tweeeneenhalve maand zal blijven: tot aan of in de maand augustus.

Commentaar

Vandaag in de wandelgangen van de doub 11/25 deze dame wederom gesignaleerd. Als je een liefhebber bent van curvy dan ben je bij haar aan het juiste adres. Vandaag geen gebruik gemaakt van haar diensten, wellicht een volgende wandeling.

Commentaar

Vanmiddag heeft J. met Marta (sommigen maker er ook wel Martha van, met th, zoals in "deepthroat": en dan kan men denken dat ze dit juist daarom maar zo laat?? ) herinneringen opgehaald aan het triootje met Betina onlangs op de patio achter haar kamer (nr. 38 kr.1 - zie het andere topic). Die herinneringen waren sabroso: ze smaakten naar meer.

Helaas echter gaat Marta later deze week weer ervantussen. Ze vertrekt a.s. vrijdag, zo vertelde ze hem. Donderdag wordt dus voorlopig haar laatste werkdag.

Haar planning is dat ze in de loop van de maand september weer op haar stek zal terugkeren.

Commentaar

Vandaag bij Martha geweest, leuke ervaring.

Vriendelijke ontvangst, lekker kletsen in het koeterwaals.

Ze slurpte hem helemaal naar binnen en gaf me een natte, slurpende deeptroath waarbij ze af en toe meerdere seconden tot op de wortel doordrukte, heerlijk..... Afwisselend daalte het tongetje af naar mijn ballen en vergat ze ook het deel daaronder niet

Na een tijdje draaide ze me haar kont toe en mocht ik haar heerlijk in haar kutje neuken terwijl ze uitdagend rondjes draaide, apart gevoel

Toen ik de druk volde opkomen, haar omgedraaid, jasje eraf en tussen haar borsten geëxplodeerd, mama mia, ze schrok van de hoeveelheid die eruit kwam.

Nog even afgekletst en vertrokken met een lach op mijn gezicht

Commentaar

Heb deze Marta ook een bezoekje gebracht.
                                  Ze is heel erg vriendelijk en Danst ook graag met je.
                                  Marta had er echt zin in ze had de muziek ook aan van die Zuid-Amerikaanse .

Het stond wel een beetje te hard voor zo'n klein kamertje.
                                  Ja ze schrok er zelf ook wel een beetje want ze had het wat harder gezet.
                                  Dus zette ze de muziek toch maar weer wat zachter.

Ik heb het met haar goed gehad.
                                  Maar ook niet over dreven super.
                                  Meschien kwam dat ook wel een beetje door mezelf.

Vond het jammer van die nep Tieten.
                                  Vind ik toch wat afbreuk doen bij dames.
                                  Ik heb liever een maatje minder maar dan wel echt.

Verder is er niks mis met deze dame ze is heel er vriendelijk.

Maar volgens mij zijn ze allemaal vriendelijk die dames uit Zuid-Amerika.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k10, Marta (Col)(goed)

Vandaag Marta bezocht om haar deepthroat kwaliteiten te testen.
                                    Vriendelijke dame. Pijpbeurt was lekker nat en wild.
                                    Ze kreeg mijn anaconda niet helemaal naar binnen maar deed goed haar best.
                                    Zoog ook goed aan mijn ballen.
                                    Mijn hoogtepunt was helaas een teleurstelling.
                                    Toen ik ging komen rende ze meteen naar de wasbak.
                                    Ik moest het hoogtepunt dus in mn eentje vieren op het bed.
                                    I don't pay women for sex. I pay them to leave afterwards.

Commentaar

Vanmiddag bij Marta op bezoek geweest. Dame heeft een ontzettend mooie ass en kan diep pijpen maar door het diepe pijpen kwam m'n jongeman ook met haar tanden in contact wat dan weer wat minder prettig is. Ze is hygienisch en vriendelijk. Ze zit er nog tot de 30ste en is dat voor een week of 2 naar Valencia.

Commentaar

Twee weken terug deze dame bezocht. Begin van de avond. Zag de dame staan en ze begon gelijk te dansen op haar Zuid-Amerikaanse muziek. Binnen de normale plichtplegingen, wassen van de handen, de jongeheer en het spoelen van de mond met listerine. Op bed een pijpbeurt gekregen (inderdaad waren wat tanden voelbaar) en daarna neuken tot voorbij de finish.Al met al een fijne beurt, al was het jammer dat de dame geen Engels spreekt en ik geen Spaans.

Commentaar

Een dikke week terug bij deze dame geweest. Was fijn, alleen jammer dat de communicatie niet soepel liep doordat zij geen Nederlands/Engels kan en ik geen Spaans.Gekozen voor pijpen en neuken, likken mocht ook maar dat heb ik maar overgeslagen. Jammer van het pijpen was inderdaad dat hier en daar een tand voelbaar was en dat zij (lijkt het) alleen haar lippen gebruikt en niet haar tong. Al met al en fijne tijd met haar gehad.