Cristal (Col), Den Haag, Doubletstraat 31p k02

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cristal (Col), Den Haag, Doubletstraat 31p k02

2weken geleden deze mooie donkere dame bezocht.
    ze komt uit venezuela (kan me vergissen)
    cristal is een lieve meid met een vlotte babbel als je haar taal spreekt.
    ze nam heerlijk het initiatief. ze is heerlijk slank met de juiste maten.
    de sex was uitstekend . minpuntje was dat ze haar topje aanhield.

ik kom hier vast nog wel een keertje langs wippen.

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k12, Cristal (Col) (goed)

Deze dame zit op dit moment op k12, dus boven en is bijna altijd bezet. Is niet zo gek ook, Jezus wat kan die neuken.
    Ze spreekt geen woord Nederlands en geen woord Engels. En aangezien ik geen Spaans spreek was de enige taal die we konden spreken dus horizontaal. Ze is trouwens Columbiaans.
    Ze pijpt goed en het bij het neuken doet zij al het werk, zelfs als ze onderop ligt. Dat moest ik wel even afremmen anders was het snel gebeurd. Ze vraagt maar 25 euro en daarom heeft ze het ook zo druk want het is echt een mooie meid. De mooiste in de Doubletstraat met een paar prachtige ogen.
    Dit had ik even nodig want ik heb in de Geleen de laatste tijd veel mindere ervaringen gehad. Bewijst wel weer dat de Colombiaanse het beste zijn.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 75p k12, Cristal (Col) (uitstekend)

Mij vertelde ze ook duidelijk dat ze uit Venezuela komt, beetje vreemd. Ben al een stuk of 8x bij haar geweest . Ze ziet er niet alleen erg mooi uit, maar ruikt altijd heerlijk (nogal schaars onder latina's in Doubie), is altijd goedlachs, vrolijk en erg lief. Daarnaast is de sex met haar erg lekker en intiem. En wanneer je een beetje Spaans spreek kan je ook zeker met haar lachen.
      En zo kan ik nog wel ff doorgaan met complimentjes over haar.
      Het enige nadeel bij haar is dat ze zo 'populair' is. Wanneer het gordijn open gaat moet je er snel bij zijn, want ze is zo weer bezet.

Commentaar

Kan me helemaal bij voorgaande sprekers aansluiten. Toen ik vanmiddag langs haar liep keek ze een beetje verveeld dus ik liep door maar een 2e keer zat ze er nog steeds. Ik vroeg haar naar haar tarief (25 euro) en ging naar binnen. In eerste instantie hield ze haar topje aan maar op mijn verzoek ging het meteen uit. Ook aan mij vertelde ze dat ze uit Colombia komt, pas 10 dagen hier was (hoe verzint ze het) maar ze sprak best redelijk engels, er viel best met haar te converseren.

Ze heeft een prachtig lichaam, B-cup met lekkere grote tepels, en is inderdaad goedlachs en heeft een lieve uitstraling. Echt een aanrader en ik ga er dan ook zeker nog eens terug.

Commentaar

vanavond bij crital geweest ze vroeg of ze zin had in een trio
          was geen probleem zei ze we hebben ana uitgenodigt uit kamer 10
          tjonge jonge wat een geil stel zeg ze hebben me eerst lekker met olie gemasseerd ook de jongeheer was echt gel om te zien
          voor ieder 50 euro extra wilden ze wel een showtje geven
          nou ben blij dat ik dit gedaan heb ze hebben mekaar niet gebeft maar
          cristal heeft ana wel klaar gevingerd wat was dat een gel gezicht zeg
          daarna mocht ik ze ombeurte neuken tijdens het neiken van cristal betaste ana hetkutje van christal die ook klaar kwam toen hield ik het niet meer
          ana haalde m'n lul uit het kutje en verwijderde het condoom en trok het zaad
          rijk vloeiend over de buik van cristel
          heb dit nog nooit meegemaakt was de 200euro echt waard

Commentaar

Cristal liep ik aan voorbij tot ik stuitte op de positieve besprekingen alhier. Wat een heerlijke meid is deze 24-jarige Colombiaanse!

Op het eerste oog is Cristal gewoon een mooie slanke dame die ik normaliter allang zou hebben bezocht, ware het niet dat ik het een beetje gehad met Latina’s na een aantal mindere ervaringen toen mijn favorieten waren vertrokken. Vooral het gezeur om bijbetaling voor alles wat meer is dan p+n stond me tegen. Terwijl Latina’s voor mij voorheen een pré hadden vanwege hun prima dienstverlening, leek dat uitpezen als een plaag om zich heen grijpend bijna een soort collectieve afspraak van de meiden. Daarop besloot ik Latina’s links te laten liggen, hoe aantrekkelijk sommigen voor mij ook waren. Gelukkig blijkt Cristal niet uit dat hout gesneden.

Na aan de deur haar naam geverifieerd te hebben, ging ik meteen akkoord zonder verdere afspraken. Het was al laat en ik bleek na afloop de laatste klant voor haar. Binnengekomen was ze redelijk communicatief op belangstellende vragen, alleen is haar beperkte Engels een wat hinderlijk struikelblok.

Na betaling deed ze haar slip uit en nam ze half rechtop zittend plaats op bed. Met het condoom in de aanslag wachtte ze zo tot ik ontkleed was en me bij haar voegde. Bovenstukje had ze aangehouden, maar gelukkig geen gezeur toen ik de achtersluiting losmaakte om het te verwijderen.

Vervolgens half rechtop zittend tegenover elkaar strelend onze lichamen verkend. Het condoom dat ze klaar in de hand hield, legde ze op mijn aanwijzing zolang even weg. Helaas mocht ik niet met mijn mond aan haar prachtige B-cup borsten met mooie tepels. Dat minpunt compenseerde ze ruimschoots door wel mijn tepeltjes met haar mond uitgebreid te prikkelen. En dat deed ze echt op geweldige wijze. Later tijdens het neuken zou ze dat ook doen en me zo helemaal wild maken.

Na haar twee keer afgehouden te hebben het condoom aan te brengen om over te gaan tot pijpen, nam ik bij de derde keer zelf het initiatief voor het omdoen. Maar zij wilde het zelf doen. Aangezien ik mijn eigen veiligheid het liefst zelf in de hand houd, hebben we het uiteindelijk samen gedaan. Wellicht wilde ze het condoom met de mond afrollen, bedacht ik later.

Haar vraag of ik wilde dat ze eerst nog wat pijpte alvorens over te gaan tot neuken, beantwoorde ik bevestigend. Ze had dus verdomd goed door dat ik haar eigenlijk al wilde bespringen. Pijpen deed ze redelijk goed, met haar leuke koppie duidelijk zichtbaar.

Voor het neuken gaf ik aan eerst standje boven te willen en daarna omgekeerd. Standje boven deed ze bijzonder goed. Snapte snel dat ik liever zelf beweeg dan een cow ride onderga. Apart was dat ze bij het standje boven uit haarzelf ook weer met haar mond naar mijn tepeltjes ging, iets dat ik zelden meemaak bij een dvp. Tussendoor dan weer even rechtop zitten haar mooi borsten tonend, die lekker schudden tijdens de wip als ik er niet met de handen aan zat tenminste. Echt top.
            Bij standje onder begreep ze vlot mijn favoriete zijligging. Het beviel me allemaal zo, dat ik voorstelde bij te betalen om langer door te gaan toen zij even attendeerde op de tijd. Maar op de één of andere manier werd dat haar niet duidelijk en ik wilde niet onderbreken voor geld uit de broek te halen zodat het duidelijk was.
            Eigenlijk wilde ik gewoon lekker zo een poosje met haar liggen wippen, maar zij bleef maar actief. Vroeg nog of ik een ander standje wilde, maar het beviel me prima zo. Tot mijn eigen verrassing sneller dan ik voorzag heel relaxed HP bereikt. Een beetje na-neukend en strelend nog wat gekletst over elkaars achtergronden, waardoor een prettig after-gevoel.

Terwijl ik me aankleedde, ging zij met huishoudhandschoenen aan de handdoek wassen in de wastafel en nog opruimwerkzaamheden, waaruit ik opmaakte de laatste klant van de dag te zijn. Dat deed ze topless, dus heerlijk de hele tijd zicht op haar mooie tieten. Mijn bewondering voor haar fraaie bollingen leek ze wel leuk te vinden.

Nadat ik compleet was aangekleed en op punt van vertrekken stond, gaf ik haar de 25 extra. Ze vroeg er dus niet zelf om, mogelijk dat ze er dus niet vanuit was gegaan. Maar ze verdiende het zonder meer, want ik ging fluitend naar huis door deze ervaring met haar.

Tegen mij antwoordde ze begin juni net een maandje werkzaam te zijn. Gezien de eerste bespreking van haar op 1 maart misschien een leugentje om bestwil. Of zitten we met de besprekingen van maart en april hier misschien niet weer dames met elkaar te verwarren? Want dat komt wel overeen met wat mede-wandelaar today meldt.

Momenteel is ze even met vakantie, maar ze staat hoog genoteerd in mijn balboekje zodra ze terug is.

Conclusie:
            Bezorgt je goede zin!

>haarkleur was volgens mij zwart en niet bruin zoals op het recensieformulier staat
            Deel je ervaringen en kennis als wederdienst voor de informatie die je hier opdoet!

Commentaar

vanavond deze dame bezocht ik spreek geen woord spaans maar zij wel beetje engels dus we zijn er toch uitgekomen
              geld gegeven en gaan liggen ze hield haar bovenstukje aan (heb daar geen moeite mee in a'dam doen veel dames dat)
              ze had me snel op sterkte gezogen zeker met het uitzicht op haar mooie lichaam moest haar stoppen anders had ik de condoom al volgespoten
              eerst doggy geprobeerd maar ik ben ruim 2 meter lang dus op mijn knieen achter haar kom ik bijna niet niet in haar toen over naar misio zag toen pas dat ze beneden niet geschoren was heb dat al jaren niet meer gezien
              ze heeft heel hard haar best gedaan maar verder als de helft kreeg ik mijn... niet bij haar naar binnen ze was te strak/ik te groot dat was erg jammer maar ik ga niet doorduwen als het niet gaat ze bood haar excuses aan maar heb haar uitgelegd dat dat niet hoeft
              toen heerlijk door haar klaargepijpt
              heb haar nog 20 euro fooi gegeven vond dat ze dat verdiend had was ze erg verbaasd over

toen met een zoen afscheid genomen

ze ziet mij zeker nog terug is een erg lief en knap meisje

Commentaar

ik ben al ruime tijd vaste klant van deze schoonheid
                en ze zit sinds ruim een week in 75 k11 dus vanaf de straat gezien 1 kamer naar achter verhuist
                ze is altijd vrolijk,gezellig en ook al spreek ik geen spaans en zij wel beetje engels,ze begrijpt best veel en probeert ook gesprek met je te voeren wat redenlijk gaat
                meestal wil ik beetje rustig aan doen dat is geen probleem en eindigd het in erg lange pijpsessie en diverse standjes en gaat ze zo te keer bovenop me dat er geen twijfel over is dat ze er erg van geniet zo ook gisteren weer ben wel in misio geeindigd want wilde haar niet helemaal uitputten maar zie graag haar gezicht als ik het rubbertje volspuit en dan haar grote glimlach
                in het begin had ze enige moeite met mijn erectie maar dat is al lang niet meer zo,ze voel nog wel heerlijk strak aan trouwens
                afscheid met zoenen op de wang

dit is voor mij de nummer 1 in de doubletstraat

het verbaast me dat er geen recensies over haar geschreven worden genoeg klanten bij deze schoonheid daarom heb ik er maar weer een geschreven

Commentaar

Ook ik ben bij deze dame geweest, tegen mij zei ze dat ze uit Colombia komt.

Ze heeft een leuk koppie, met een beugeltje, waar je gelukkig tijdens het pijpen niets van merkt. Ze heeft een goed lichaam, borsten denk ik kleine d, maar volgens mij wel siliconen. Meestal kan ik in een oogopslag zien of ze echt of nep zijn, alleen bij haar zijn ze echt mooi gelukt. Ze voelde ook goed aan alleen toch iets harder dan natuurlijke borsten.

Pijpen deed ze goed, maar wel eerst met haar topje aan. Op mijn verzoek ging dit uit, en kwam ze dichterbij me zitten zodat alles binnen handbereik was. Ze voelde erg strak aan zelfs om mijn vinger.

Daarna ging ze reverse cowboy op me zitten, waar haar colombiaanse roots duidelijk zichtbaar werden, ze kan er lekker bewegen. Daarna afgemaakt in doggy.

Ik zal zeker nog een keer bij haar terugkomen, is echt een aanrader deze dame.

Commentaar

deze meid is terug maar niet meer op 75p12k, maar op de 29 k2
                    diensten zijn nog steeds net zo goed als altijd, pijpen, prima en neuken helemaal goed!!
                    ze is trouwens geen Colombiaans en ook geen Venezolaans, aangezien haar accent meer uit een andere land lijkt.
                    heb voor een uur betaald zo'n 100Euries en was super!!!! niet te vergelijken.
                    extraball, oral mc, geen beffen, houd ze niet van ,trekken.
                    ik geef haar een 9 !!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 29 k2, Cristal (Col) (uitstekend)

Heb vanavond het genoegen gehad om deze dame te bezoeken. Voorlopig is ze even voor het laatst, want ze gaat morgen voor een lange vakantie naar Spanje. Ze zei dat ze er 1-2 maanden niet zal zijn.

Ze is wel degelijk Colombiaanse. Ze heeft een heel leuk koppie, inderdaad een beugeltje, een kleine, sexy piercing bij haar mond. Ze heeft een flinke, mooie bos met krullen (op haar hoofd), onder een mooi klein streepje... Ze heeft een fantastisch lichaam, een wespentaille met stevige borsten. Ook ik vermoed dat het siliconen zijn, maar wel heel mooi!

Het tarief was 25 euro, maar ik heb 30 euro betaald, alles ging bij mij gelijk uit. Ze probeert het je echt naar je zin te maken. Tijdens het pijpen zit ze in de mooiste standjes, zodat je alles goed kon zien. Helaas laat zij zich niet likken... moeilijk op zo´n moment, maar achteraf toch altijd beter.

Daarna een omgedraaide cow-girl en afgemaakt op zijn hondjes... wat een heerlijk lichaam. Heren, we moeten dus weer 1-2 maanden achten op Cristal, het is zeker de moeite waard om dit te doen!

Commentaar

Toen ik onlangs Cristal bezocht was ik direct verkocht.
                        Wanneer een volwassen man sex met een echte babe wil hebben die in het dagelijkse "normale" leven onbereikbaar is, dan kan ik alleen maar Cristal aanbevelen.
                        Wat een stoot is dat zeg!
                        Helaas is het tijdsbestek van de genoemde afwezigheid nogal rekbaar, maar ik hoop dat ze er nog plezier in heeft en terugkomt.
                        Over de activiteiten achter het gesloten gordijn kan ik kort zijn; pijpen en diverse standjes waren genoeg om mij volledig in extase te brengen.
                        Vooral de cowgirl sit, waarbij je haar volledig mag bewonderen, was helemaal het einde.
                        Ik mocht aan haar borsten zitten, maar ze heeft haar grenzen.
                        Heren, respecteer dit en geniet met volle teugen van het geen wat je geboden wordt.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 29 k2, Cristal (Col) (goed)

Vanmiddag tijdens de wandeling door de Doublet deze mooie dame weer gespot. In de witte passage kamer 2 zat ze gelukkig weer. Na een tijdje gemist te hebben en bij het zien van haar slanke figuur kwam er weer een warm gevoel naar boven drijven....dus naar binnen

Tijdens het uitkleden begon ze al op onderzoek te gaan naar mijn werktuig, wat ook snel was gevonden en al een aardige lengte had aangenomen Eerst even wassen waarbij ze naast me kwam staan en mn apparaat lekker inzeepte en afspoelde kon mn handen niet thuis laten en streelde haar lichaam van haar borsten naar beneden tussen haar slanke dijtjes. Toen nam ze plaats op bed en ik bleef voor haar staan, toen condoompje erom en ze begon heerlijk te pijpen, wat kan ze dat toch onwijs goed. Hoewel ze niet alles naar binnen kreeg deed ze toch haar best en kwam een heel eind. Verder op bed gegaan waarbij ze met haar kont naar me toe draaide en een flesje met glijmiddel gaf. Beetje eruit gehaald en lekker haar verwend met mn vingers, voorzichtig nog een vinger in haar kontje geduwd alleen ze gaf aan dat ik niet te diep mocht gaan omdat het anders pijn deed. Na dit lekkere spel kwam ze op me zitten en in diverse standjes gaf ze me er flink van langs.....dacht nog ff dat mijn werktuig er straks uitzag als een wokkel.....pfff wat een tempo.

Ze gleed van me af en begon weer aan mijn staaf te sabbelen dit deed ze zo lekker dat ik aangaf dat ze door mocht gaan tot het einde, en dat deed ze ook wat een schitterend gezicht is het toch om zo'n mooie meid vol overgave en passie met je staaf bezig is tot ze alles er uitzuigt...... en toen dat gebeurde bleef ze me aankijken met een soort trots gevoel op het door haar geleverde werk

Daarna samen ons opgefrist en aangekleed waarbij ze je niet de kamer uitwerkt, ga toch eens proberen wat ze nog meer bied want wat ze doet voor het standaard tarief (althans bij mij dan ) wat doet ze dan als je langer gaat blijven.....

Commentaar

Dinsdag effe bij haar langs geweest, top!!! pijpen deed ze prima, ze is lichtjes aangekomen maar toch blijft ze erg lekker en sexy.
                            jammer dat die kamertje geen spiegels heeft, voor de rest prima.
                            ze stelde voor om een trio te doen met een van haar vriendinnen maar tja...voor deze keer geen zin in, bovendien het is toch lekker om zo'n meid rustig of op eigen tempo te genieten.

Commentaar

Vanavond voor het eerst van deze dame mogen genieten. Wat een plaatje zeg. Ik had haar al eens eerder gespot maar toen voorbijgelopen omdat ik toen nog effe een rondje wou lopen. Daarna was haar gordijn constant gesloten. Dat overkwam me dus niet nog een keer.

Eenmaal binnen werd me al snel duidelijk waarom ze zo veel bezet is. Ze heeft niet alleen een heerlijk figuur en een leuk koppie maar ze is ook gewoon heel enthousiast en bedreven in bed. Ze vroeg 25 euro en daarvoor ging alles uit en begon ze me lekker op mijn lijf te zoenen en kon ik haar hemelse lijf betasten. We hebben drie standjes gedaan, missio, doggie en daarna ging ze plat op haar buik liggen met de benen bij elkaar. De overgang van doggie naar dit laatste standje (heeft dat ook een naam?) heeft ze overigens heel kundig uitgevoerd, zonder te zeggen wat ze ging doen manoeuvreerde ze me in de juiste positie en ook nog eens zonder mijn pik uit haar poesje te halen. Die meid weet hoe ze de leiding moet nemen

Terwijl ik me aankleedde liet ze haar slipje uit zodat ik nog een goed uitzicht had op die mooie billen van haar. Lieve meid ook, die veel lacht. Ziet mij zeker nog eens terug!

Commentaar

Den Haag, Doubletstraat 31p k02, Christel (Col)

In mijn doorlopende zoektocht naar een van mijn favorieten, in het bijzonder naar de kleine mooie Carolina, valt mijn oog op Christel (of zo). Een opvallende 25 jarige Columbiaanse, met mooi zwart glanzend zacht kroeshaar, lichte huidskleur. Opvallend slanke verschijning tussen de overwegend stevige latinas.
                                Christel heeft een heerlijke bos hout voor de deur, ik schat toch wel een flinke C. Perfect klein rond kontje. Hele mooie gave zachte huid. Ze heeft wel een beugelbekje, zoenen is riskant. Spreekt goed engels en is vrolijk en goedlachs.
                                Ik had haar nog nooit gezien, maar ze werkt al sinds een half jaar zo nu en dan in de Doubletstraat vertelt ze me.

Haar aanpak is die van een tamelijk ervaren dvp, die het heft in handen neemt. Ik mag overal aan zitten en ze is niet vies van body contact. Na wat kroelen en strelen over en weer, volgt een redelijke pijpbeurt. Daarna klimt ze op me en geeft me een prima beurt; deze dame heeft een uitstekende conditie, hoor. Tenslotte nog wat doggy variaties doorgenomen, niet allemaal naar mijn volle tevredenheid, maar ja ik ben wat verwend geraakt de laatste tijd.

Al met al is Christel een hele leuke dame, waarmee een leuk intiem sfeertje ontstaat.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k02, Cristal (Col) (uitstekend)

Zondagavond Cristal even gesproken. Heel leuk vriendelijk vrouwtje. Ze had nu geen kroeshaar, maar recht/glad haar. Ook leuk, maar toch minder opvallend.
                                  Volgende keer doet ze speciaal voor mij weer kroeshaar.
                                  Ze heeft nog steeds een beugel in, zou ze dat doen om te voorkomen dat ze gezoend wordt, want daar had ik ineens heel veel zin an!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k02, Cristal (Col) (uitstekend)

Ik had wat namen op een lijstje gezet, maar of ze waren er niet of ze deden mijn hartje niet sneller kloppen.
                                    Toen ik langs Cristal liep was het boem,boem,boem.
                                    Ze heeft een mooi slank lijf, lekker bekkie (weliswaar met beugel) , gestijld haar en ook veel tiet.
                                    Ik sprak haar en wist dat dit mijn meissie ging worden.
                                    Na nog wat rondgetoerd te hebben en een aantal keer langs haar gelopen te zijn (wat was ze vaak bezet) ging ik naar binnen.
                                    Alles ging uit en ze keek goedkeurend toen ik mijn pik nog even waste.
                                    Ze begon te pijpen en dat voelde lekker. Wat ook lekker voelde was haar lichaam, maar ik had geen goed uitzicht.
                                    Toen ik 'show me your pussy' zei kwam ze 69 en kon ik haar heerlijke kutje zien (likken mocht niet) en betastte haar lichtjes met mijn vingers.
                                    Wat was ik geil.
                                    Na een tijdje vroeg ik haar bovenop te komen zitten omdat ik haar lichaam en borsten wilde voelen en haar gezicht wilde zien.
                                    Zij bepaalde het neuken en ik hield het niet meer.
                                    Wat een lekker wijf!

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 31p k02, Cristal (Col)(uitstekend)

Cristal was me nog nooit opgevallen. Toch beweerde ze zelf hier al een half jaar te zijn maar gezien de recensies hierboven is ze er al langer. Van een afstandje had ik haar veel ouder geschat dan dichtbij. Het gemiddelde komt weer overeen met haar werkelijke leeftijd.

Deze Colombiaanse beschikt over een leuk voorspelletje waarbij ze je bovenlichaam en nek kust. Bij het pijpen ging ze een beetje buiten bereik zitten maar de techniek was erg goed. Daarna klemde ze die opgeblazen bumpers om het gereedschap heen om eens flink de druk op te voeren.

Neukwerk in cowgirl van erg goede kwaliteit. Volgend standje missio was iets minder. Dus dan maar doggy. Dat was weer heel goed en tot slot liet ze zich op haar buik zakken met de benen gesloten. In dat standje vroeg ze ook of ik in dat standje kon klaar komen. Ze bedoelde geloof ik als `come baby come`maar gelukkig voor haar had ik dat niet zo opgevat.

Ze stelde voor om het met de handkar af te maken. Naar drie halen mocht ik het zelf doen en likte ze aan de eikel. Klaarkomen ging toen ineens heel snel en toen dat gebeurde zoog ze eens flink op.

Als ze wat extra´s en een verlengde sessie had aangeboden voor een vervolgbezoek dan was ik daar op in gegaan. Nu bleef het bij de opmerking dat ik een lastig klaar te krijgen klant ben. Misschien moet ik haar dan maar niet meer tot last zijn...

Commentaar

Cristal gisteren voor de tweede keer bezocht en ze herkende mij zowaar nog.
                                        Eerst wat gekletst en ondertussen wat aan voorspel gedaan, interessante combinatie.
                                        Ik moet alleen niet te lang doorkletsen, anders vergeet ik bijna waarvoor ik uiteindelijk gekomen ben...

Ze is best lief, af en toe een beetje giechelig en doet haar best om het je naar de zin te maken, ook met wat kusjes hier en daar.
                                        Alles dus lekker rustig aan gedaan, haar nog een beetje verwend en na het orale gedeelte wat posities doorgenomen.

Ik ervoer geen enkele tijdsdruk en ben uiteindelijk uit eigen beweging weggegaan.
                                        Leuk, mooi en lief meisje en alles bij elkaar een geslaagd en gezellig bezoekje.
                                        Live long and prosper

Commentaar

Om net als mijn bezoek aan Cristal kort en krachtig te zijn: nog nooit zo goed aan m'n trekken gekomen. Haar lichaam is super, pijpen doet ze uitstekend en berijden doet ze als de beste, zeer actief en met veel variatie. Ik kom er zeker terug, het is het wachten meer dan waard!