Den Haag, Hunsestraat rose-p k09, Jenny (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Hunsestraat rose-p k09, Jenny (Ned)

na al vele keren jenny te hebben zien staan vandaag dan maar naar binnen gegaan na goede reacties op deze site kon het niks anders dan gwoon goed bevallen .. en het was goed ook, 50 euro en dan krijg je een lekker pijpbeurt en een paar lekker standjes.. vond het alleen jammer dat ik der niet mocht zoenen en niet aan der lekker tieten mocht sabbelen,, maar verders uitstekend

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k12, Jenny (Ned) (goed)

Jenney is een leuke meid. Stelt je op je gemak.
    Vanmiddag geweest. lekker eerst even aftasten en daarna een heerlijke massage. Daarna een lekkere pijpbeurt en afgemaakt in diverse standjes. Het is een topper jenney.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k12, Jenny (Ned) (uitstekend)

Vanmiddag ben ik bij Jenny geweest, na eerst een paar rondjes te hebben gelopen viel mijn keuze op haar.
      Dat was zeker niet verkeerd Jenny ziet er goed uit en aangezien ik op borsten val kwam ik niets tekort.
      Ze maakt er geen haastwerk van.
      Ze heeft alles gedaan wat ze beloofde en ik ging met een goed gevoel de deur uit.
      Compliment voor haar relaxte houding.

Bigman

Commentaar

ja ik heb ook genoten van dit meisje, lekker gepijpt en daarna in standjes geneukt wat erg lekker was en Jenny ook lekker geil mee speelde

Commentaar

jenny hunsestraat 37 k2

Ben bij Jenny geweest weer.In het verleden kwam ik al bij haar toen ze nog in de hunsepassage werkte.Ze werkt nu alleen op maandag en het is een favoriet van me.Jenny is een erg knappe blonde vrouw met een zeer lekker lichaam.Ze is een type waar ik op val in het dagelijks leven.Het is ook erg prettig babbelen met haar en ze vertelt mij veel details uit haar leven.Met een lang voorspel beginnen we altijd steevast, waarbij ik altijd overal aan mag komen.De daad is rustig en met veel standjes al is de standaard missionarishouding top met haar.Het is een fantastisch uitzicht als deze mooie vrouw onder je ligt met een bloosje op haar wangen en kreunend.Jenny zal ik zeker weer bezoeken, al was het al voor de gezelligheid en de aanwezige spanning tussen ons.

Commentaar

Recent heb ik Jenny bezocht. Het was heerlijk. Toen ik binnen kwam begon ze eerst rustig wat te praten over algemene dingen, dit geeft mij altijd een lekker gevoel. Ik vind het fijn om eerst even te wennen en niet direct aan de "slag" te gaan.

Eerst werd ik lekker gepijpt. Daarna mocht ik een standje kiezen, en dan kies ik standaard dat de dame boven op mij komt zitten. Dus Jenny is lekker boven op mij komen zitten, waarbij ik heerlijk uitzicht had op haar heerlijke figuurtje en haar mooie borsten. Waarbij zij mij heerlijk bereed. Jammergenoeg kwam ik al vrij snel klaar kwam. Jenny zei na afloop dat ze een beetje teleurgesteld was, ze had op nog een andere standje gehoopt. Een lekker gevoel om naar huis te gaan, ik zal zorgen dat ze mij nog eens in een andere standje ontmoet

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k12, Jenny (Ned)(uitstekend)

Ben deze week weer bij Jenny geweest.
              Ze wordt steeds geiler. Lekker samen een zeer geile opwarmer, lekker knuffelen.
              Ze speelt lekker met je pik totdat hij op springen staat.
              Ze heeft hem nog lekker in de olie gezet.
              En daarna lekker diep gepijpt.
              Jenny daarna in diverse standjes lekker genomen.
              Jenny het was super tot gouw.

Commentaar

Weer even bij Jenny geweest. Bij binnenkomst lekker even knuffelen.
                Langzaam elkaar opgeilen waar ze echt een kanjer in is.
                Ze pijpten lekker diep en lang. Waarna ik ze lekker op haar kruk heb genomen.
                Jenney het was weer top tot gouw.

Gr. Wand

Commentaar

Bij Jenny geweest.
                  Heb mijn lekker laten verassen.
                  Ze maakte er een heel geil voorspel van.
                  Daarna diverse standjes en lekker klaar gekomen.
                  Het was weer top Jenny.

Gr. Wand

Commentaar

Jenny

Ze werkt maandag tm donderdag overdag.

Commentaar

Ben weer bij Jenny geweest.
                      Was weer heerlijk.
                      Lekker diep pijpen en op het gevoel.
                      lekker doggie afgemaakt.
                      Ze is echt een heerlijke meid.
                      Jammer dat ik zo weinig recetie's hier op de site zie.

Groeten, Wand.

Commentaar

Echt een topper. Voelt goed aan wanneer je klaarkomt. Doggystyle afmaken was echt hemels. Kom graag terug.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose- P 09. Jenny (Ned)(uitstekend)

Afgelopen maandag bij Jenny geweest Staat nu op Rose P09.
                          Bij binnenkomst lekker voorspel gehad.
                          Daarna een heerlijke massage en een lekkere diepe pijpbeurt.
                          Jenny lekker bovenop mijn afgemaakt terwijl ik met haar heerlijke borsten speelde.
                          Jenny stelt je op je gemak en het is geen haast werk.
                          Bedankt tot de volgende keer.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k09, Jenny (Ned)

Ze werkt doordeweeks overdag.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k09, Jenny (Ned)/trio

Geen goedkope, maar wel uiterst sexy is het samenspel met Jenny en Jennifer. Twee Nederlandse blonde dames, de een nog strakker dan de ander, met geile broekjes en opwindende praatjes. Liep uit op een beetje dominant rollenspel. Al heel snel zat Jenny bovenop me in haar hardblauwe string, en had mijn hoofd klemvast in een soort houdgreep. Ondertussen werden mijn tepels hard aangepakt, wat pijnlijk was, want ik was nog niet helemaal hersteld na een behandeling door een van de collega's. Ondertussen masseerde Jennifer de ballen. Ze spande soms haar benen aan, waardoor ik weinig lucht kreeg. Ze heeft sterke benen onder dat geile broekje, bleek dat ze taekwondo gedaan had. Ik snap dat wel, mooie meiden leren zelfverdediging.
                              Ondertussen werd ik flink aangepakt door Jennifer, weet niet meer of ze ballen masseerde of ook pijpte. Soms draaide Jenny even om, en ging dan vol met haar sexy derriere op mijn gezicht zitten: weinig lucht maar prachtig uitzicht op string, rug en blonde haren. Ondertussen vol in mijn tepels geknepen, pijnlijk en heerlijk.
                              Na wat bijbetalen, rollen omdraaien. Ik stond op, maar dat was mis: Jenny greep me van achter vast, weer bij de tepels, en Jennifer gaf me paar welgemikte trappen in mijn kruis. Jennifer is 180, en droeg geile tijgerslip, of beter nog slipje, ze vertelde dat ze aan kickboksen deed, en het wel lekker vond om in kruis te trappen, mag niet in sportschool, maar hier wel. Volgende keer zal ze vol in kruis trappen, nu deed ze nog voorzichtig met me. Rollen omgedraaid, blondine met tijgerbroekje bovenop me, met lange benen die je ook klemvast hebben, en vingers die je tepels doen gloeien, heb nog dagen napijn gehad.
                              Ik werd heel goed gepijpt door Jenny, heerlijke combi, facesitting met tepelmarteling, en pijpen. Deze meiden, blondines, hadden mij in hun macht. Ik wilde nog neuken, maar werd hard uitgelachen, zij waren immers de baas! Probeerde even los te worstelen bij de sexy-blondine, maar razendsnel had ze me in nekklem, soort judogreep, werd toen wel heel opgewonden. volgende keer zal ik vragen om tegelijkertijd prostaatmassage. herhalingsgevaar is dus zeker aanwezig.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat rose-p k09, Jenny (Ned)

Op zaterdagmiddag verdwaald en terecht gekomen in de Rose passage.
                                Ik was niet de enige die verdwaald was, ook Jenny was aanwezig waar ik gelijk gebruik van gemaakt heb.

Lange tijd elkaar niet getroffen maar de klik was er direct weer.
                                Na heerlijk te zijn gepijpt, is Jenny bovenop me gekomen daarna in doggy het condoom volgespoten.

Het was een verrassing voor beide en ook weer heerlijk

Bigman

Commentaar

Jenny is een (h)Eerlijke vrouw waar je goed mee kunt afspreken alles wat ze doet is heerlijk en je kunt ook nog eens een leuk praatje met er hebben. Wat zijn haar werkdagen ?

Commentaar

Aan het werk...
                                  X