Den Haag, Doubletstraat 11/25p k08, Martha (Ecu)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Haag, Doubletstraat 11/25p k08, Martha (Ecu)

Vandaag deze dame bezocht tegen het eind van de middag. Ze zit dus in de stenen "donkere" passage. ze heeft een nogal versierde kamer en heeft vaak/altijd muziek aan staan.
    Na een paar keer langsgewandeld te zijn en zij steeds haar zeer vriendelijke lach als charme gebruikte, ben ik bij haar naar binnen gegaan .
    Ze zei dat ze Martha heette en 35 was. Ze heeft een goed lichaam, rond maar strak, niet dik. volle kont en een beetje hangende borsten, cupje C denk ik. Ze is zeer vriendelijk, begint gelijk een praatje. ze vertelde dat ze gek op muziek is, op zuid amerikaanse muziek, maar ook op dance muziek. ze nodigde me uit tot dansen op de muziek waarbij ze met haar kont tegen me aan begon te draaien. Hierbij kon ik goed haar mooie ronde vormen strelen. vervolgens draaide ze zich om, terwijl we bleven dansen en begon ze mn jonge heer te bespelen en me te zoenen. tijdens het dansen bleef ze overigens ook kletsen. ik vond dit niet erg, en vond het voor gezelligere en ontspannere sfeer zorgen.
    (oja, minpuntje was dat door het gebruik van haarspray, haar haar in mn gezicht bleef plakken toen ik achter haar stond)

Na genoeg gedanst te hebben, want daar komen we immers niet voor , werd ik naar het bed geleid. Ook hier bleef de sfeer zeer ontspannen. de muziek ging netjes wat zachter. Ze deed het condoom erom, waarna het ineens stil was en ze me begon te pijpen.
    Ze varieerde goed, met het aflikken van mn schacht, tot snel en langzaam op en neer. naar mijn idee pijpte ze wat zacht, maar niet verkeerd. Doordat ze wat zacht pijpte had ik wat moeite om op sterkte blijven. uiteindelijk heeft ze me klaargetrokken, waarbij ik uiteindelijk het condoom gevuld heb.

Ik vond het een goede ervaring en zal zeker een keer bij haar terug komen.

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k08, Martha (goed)

Ook deze erg aardige dame eens bezocht. Ziet er goed uit, inderdaad midden 30. Ze had haar tieten al lekker ingeolied, dus dat trok me aan.
    Ervaring zoals boven beschreven kan ik geheel beamen. Neuken is ook erg lekker met haar. Vooral met haar bovenop. Ze vroeg slechts 25 euro! Zijn dat de normale prijzen in de Doublet tegenwoordig? Was er namelijk al tijden niet meer geweest.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k08, Martha (uitstekend)

Afgelopen zaterdagavond ook deze Martha bezocht. Weinig favo's te bekennen in de Doubie: Lisa(Col.), Rosie(Dom.), Jenny(Dom.) en Noelia(Ven.) waren niet aanwezig of op vakantie . Dan maar op avontuur, paar rondjes gelopen.
      Zag aan het begin van de straat(rechts,rond no.5) een boomlange (1.90) afrikaanse (of carib.) schone, maar deze werd net weggekaapt. In de passage 11/25k1, zag ik Nelly net te laat, het gordijn ging dicht, wel zwaaien naar mekaar .
      Paar kamers verder op k8, zag ik Martha staan. Altijd rustig, vriendelijk en glimlachend. Had net haar kamer gedweild (haar kamer is echt gezellig veel persoonlijke items) en keek haar net aan toen ze haar borsten in de olie zette.
      Aan de deur een gesprekje en meteen naar binnen. Had haar al een tijdje op mijn vizier, maar durfde nooit echt naar binnen. Nou dat had ik eerder moeten doen.
      Martha is een prachtige Equotoriaanse van 37 jaartjes met een zeer mooi gezicht, een stel superborsten (minstens D, ongeveer een handvol; en ik heb geen kleine handjes) en een volle supergespierde ass. Heeft meestal een strak glimmend stretch jurkje aan, waarin haar lekkere figuur goed tot haar recht komt. Ook handig spreekt redelijk goed nederlands.
      Binnen gekozen voor lekker rustig, afgerekend en gewassen. Op bed beland een leuk gesprek gestart, waarbij Martha een buitengewoon goede massuese bleek te zijn, waarbij ze licht olie gebruikte. Ook bij haar de nek/schouders een beetje gemasseerd. Via het gebruikelijke fransosisch uiteindelijk overgegaan op een gruwelijk lekkere doggy, waarbij opviel dat haar derriere bikkelhard (gespierd) is en ze vrij snel zelf begon mee te bewegen in het ritme. Ik hield dit amper een paar minuten vol, waarna de finale volgde.
      Beide gewasssen en aangekleed en met een hasta luogo (tot de volgende keer) en een kussie uiterst tevreden vertokken.
      Herhalingsgevaar: tamelijk groot.

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k08, Martha (Ecu) (uitstekend)

Zekers, Martha still alive and kicking, ze stond gister nog een schuurshowtje te geven voor een aantal heren, ze kan die schitterende kont van haar goed bewegen. Toppertje deze Martha.

Commentaar

Deze vriendelijke dame bezocht. Ze heeft haar borsten vaak ingesmeerd met olie en uit haar kamer komt vaak zuid-amerkaanse muziek. Ze praat graag maar is niet altijd even goed te volgen want Nederlands en Spaans wordt nogal eens vermengd. Maar gezellig is ze wel en ze blijft positief en van haar kamer heeft ze echt werk gemaakt m.a.w. het ziet er knus en gezellig uit.
          In het begin wat lichaamsverkenning met strelen en een beetje zoenen en daarna lekker pijpen waarbij ze regelmatig zonder haar handen te gebruiken hem helemaal neemt
          Het neuken was ook niks mis mee en al vroeg kwam ik klaar.
          Ik besloot nog wat langer te blijven waarbij ik een heerlijke massage van haar kreeg waarbij de olie rijkelijk vloeide en dat met muziek op de achtergrond dat speciaal voor massage ten gehore wordt gebracht. Wel uitkijken dat je daarbij niet wegdommelt want het is erg relaxed.

Commentaar

Very friendly lady. was singing to her music before heading in. giggles a lot and is funny girl. basic session would not repeat but is a nice lady 6/10

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k08, Martha (Ecu)(goed)

vanmiddag even een bezoekje gebracht aan de straat, waren wel wat dames maar nog niet echt veel.
              mijn oog viel op Martha, hier was ik een aantal jaren geleden ook geweest en was toen ook goed bevallen dus ik dacht ik ga het maar weer is proberen. bij binnenkomst gelijk een leuk ontvangst, beetje bijgepraat en daarna op gefrist. ik zat op het bed en ze ging op haar knieen zitten en begon me zalig te pijpen (zc) dit was echt lekker heerlijk likken aan mijn zak.
              daarna kwam ze op me zitten hebben we 69 gedaan en daarna heerlijk geneukt en toen heerlijk in haar mond klaargekomen, was weer echt een aanrader

Commentaar

Re: Den Haag, Doubletstraat 11/25p k08, Martha (Ecu)

deze week toch weer even deze dame bezocht, ze blijft toch wel een vertrouwd gezicht in de straat, ze praat soms wel veel maarja dat maakt het dan ook weer gezellig

Commentaar

Dit is onmiskenbaar de Martha waar ik net geweest ben. Grote volle lippen, goedlachs, mooi vol lichaam maar niet dik. Afgesproken 50 voor een half uurtje lekker rustig met alles erop en eraan. Na wat kletsen strelen en voelen begon ze me heerlijk te pijpen. Niet te hard en niet te zacht, geen tandjes gevoelt, en af en toe nam ze hem behoorlijk deepthroat ook toen ik op volle sterkte was. Ze had haar lichaam met olie ingesmeerd zo te merken en terwijl ze mijn ballen likte kwam ik al strelend met mijn vingers tussen haar soepele schaamlippen. Ik zei dat ik zin had om te neuken en dat wilde Martha ook, doggy het liefst zei ze. Maar eerst wilde ik haar on top en dat deed ze ook graag. Met een soepele beweging gleed ze over mijn lul. Zo diep als mogelijk werkte ze mijn harde pik in haar glad aanvoelende kutje. Ze zei overigens 43 te zijn. Terwijl ze me met flinke halen hard aan het neuken was gingen mijn handen van haar borsten naar haar billen en zo duwde ik haar op mijn pik. Even later zette ze haar voeten op het bed en ze kon zodoende heerlijk mijn pik hard en diep afrijden. Ik hoefde niets te doen, ze neukte mij! Dit was te lekker en ik zei: Doggy!.
                  Dat liet ze zich geen 2 keer zeggen. Anaal deed ze niet zei ze, geen probleem voor mij. Mijn pik ontving ze moeiteloos en kreunend in doggystyle in haar heerlijke kutje. Ik kwam wat omhoog om zo diep mogelijk te komen en dit vond ze heerlijk. Ik pakte haar heupen en kon zo tempo en diepte zelf bepalen. Het was heerlijk en ik kwam bijna klaar. Net op tijd gestopt, condoom er weer af en nadat ze mijn lul weer schoon had gemaakt bood ze me wat poppers aan. Mijn lul was wat slapper geworden maar Martha wist hem met heerlijk nat en diep pijpen weer hard te krijgen. Op mijn vraag of er iets met de dildo -die op haar kastje stond- mogelijk was lachte ze dat dat wel kon zolang het maar niet bij haar was. Ik vond het best. Condoom om dildo, beetje glijmiddel... Snel en soepel bracht ze hem in. Ik had er wel groter in gehad en ik vroeg Martha om me erbij te pijpen. Dat deed ze heerlijk en diep. Ik ontspande me en genoot weer van een heerlijk stimulerende pijpbeurt. Pijpen doet ze zalig en na een tijdje ging ze me nog dieper pijpen en bleef ze de dildo goed heen en weer bewegen. Ik voelde dat ik ging komen en waarschuwde haar. Ze begreep het en deed nog extra haar best. Ze maakte geen aanstalten om haar mond van mijn pik af te halen en ook toen ik begon te spuiten hield ze mijn pik diep in haar mond. Ik heb geen idee waar ze mijn sperma gelaten heeft, na een tijdje spoelde ze haar mond en ze leek blij te zijn dat ik zo lekker was klaargekomen.
                  Ze kletst veel en haar verhalen zijn niet altijd even makkelijk te volgen, maar het is een aardige dame die zonder gezeur prima service verleent!

Herhalingsgevaar? Jazeker! De volgende keer ga ik voor een vluggertje waarbij ik wil komen als ze zo heerlijk op mijn lul rijdt!

Betaman

Commentaar

Aan het begin van mijn wandeljaren deze dame wel liefst driemaal bezocht en elke keer groeten we elkaar weer en blijft ze erg vriendelijk.

Een recensie verdient ze wel al is het hopelijk nog mogelijk en niet te laat.

Mijn bezoekjes herinner ik nog erg goed. Elke keer weer gaf ze me een heerlijke massage met olie en zelf was ze ook helemaal zo glad als een aal. De seks viel ook hartstikke mee en er kwam geen glijmiddel aan te pas.

Hele goede klik met haar en bleef ook langer binnen om gezellig te praten.

Wat de andere medewandelaars hier vertellen klopt allemaal.

Ik kreeg drie standjes iedere keer waarbij er best wel hard geketst werd.

De olie is natuurlijk iets wat me altijd is bijgebleven en ik stel een vervolgbezoek zeker niet uit in een erg nabije toekomst.

Geweldige dame en dat ze er nog is, fantastisch

Commentaar

Alweer een paar keer bij Martha geweest. Ze kletst veel te veel, maar het gaat ook wel altijd gezellig en gemoedelijk daardoor. Ieder samenzijn is tot nu toe tot een heerlijk hoogtepunt voor mij geworden. Martha kan echter ook erg genieten wanneer je haar gaat verwennen met strelen, beffen en vingeren.
                      Ik betaal altijd vooraf en altijd voor 30 minuten inclusief pijpen zonder. Meestal ben ik al ruim binnen het halfuur klaargekomen, da's niet erg want het is heerlijk klaarkomen bij Martha. Afgelopen zaterdag was ik weer bij haar en na (alweer) veel en lang kletsen begonnen we heerlijk naakt te strelen en voelen. Ze begon me te pijpen en nadat ik daar een tijd lang van had genoten wilde ik Martha graag likken en strelen. Ik liet haar op haar rug plaatsnemen op het bed. Ik streelde en verwende haar van top tot teen, met mijn handen en mijn tong. Ik vroeg haar om zichzelf te vingeren en dat deed ze voor me. Ze vingerde duidelijk op en rond haar clit die niet heel erg groot was. Ik vingerde haar vervolgens zelf, eerst met 1 en later met 2 vingers en zocht hierbij haar g-spot op. Ik kreeg tegenstrijdige signalen of ze hier van genoot. Enerzijds trok ze een wat verrast en ietwat angstig gezicht, anderzijds opende ze zich steeds verder voor me. Ze genoot van het gevoel maar kwam niet klaar. No problem!
                      Net toen ik weer was gaan liggen en Martha me weer lekker begon te pijpen werd er op het raam geklopt. Martha ging kijken en riep "10 minuto" naar de klant. Ik had geen zin in haastwerk dus ik zei tegen Martha dat de beste man eventueel binnen mocht komen om mee te doen (trio) maar dat ik geenszins van plan was om binnen 10 minuten al weg te gaan. Martha ging de klant bellen met het voorstel maar kreeg 'm niet te pakken. Geen probleem, konden wij lekker rustig verder gaan.
                      Martha hield met een vragende blik de dildo voor mijn neus. Ik haalde mijn schouders op en daarop knikte Martha naar me, zo van, "Okee!".
                      Of ik er specifiek naar gevraagd heb weet ik niet meer, maar op een gegeven moment ging het gesprek over grote dilso's en speeltjes. Lachend haalde ze uit een lade een grote zwarte jelly dildo tevoorschijn die nog in de verpakking zat. Ze toonde me het ding met woorden als 'veel te groot' 'mucho grande' en 'impossible'.
                      Ik bekeek het ding eens goed en vertelde haar dat ik wel groter dan dat formaat in me heb gehad. Verbazing in haar gezicht. "You can try it on me", zei ik tegen haar.
                      Ik haalde de verpakking eraf en Martha bracht er een condoom op aan. De kleinere vleeskleurige vibrator haalde ze uit me, en ze maakte deze meteen schoon toen ze deze weglegde. Rustig en kalm en met lekker wat glijmiddel brachten we het zwarte monster samen bij mij in. Dat ging soepel en terwijl ze op mijn ballen begon te sabbelen duwde ze hem er heel voorzichtig verder in. Had van mij best wat steviger gemogen maar ik had geen zin om bij te sturen of aanwijzingen te geven, ik liet haar lekker haar gang gaan.
                      Ik nam mezelf voor om haar een volgende keer ook weer eens lekker te neuken. Vanavond had ik eerst gezellig in de kroeg gezeten, iets teveel gedronken, en daardoor kreeg ik 'm niet optimaal stijf, en neuken wil ik alleen doen als ik keihard ben.
                      Martha ging me weer pijpen en ik ging haar strelen over rug borsten en buik. Aan haar oren mocht ik overigens niet komen, dat was een te gevoelig plekje. Martha pijpte me heerlijk en omdat ik niet geheel stijf was kon ze hem vrij gemakkelijk lekker diep pijpen. Ik voelde dat ik ging komen en vroeg haar om met haar kutje op mijn mond te komen. Lachend en genietend voldeed ze maar al te graag aan mijn verzoek. Ik kon nu overal met mijn tong bij. Ik likte langs haar schaamlippen, draaide rondjes rond haar clit en dat heftige gevoel bracht Martha ertoe om haar vagina opening op mijn tong te duwen. Die gleed er meteen een stukje in en het smaakte heerlijk. Martha was best nat en niet alleen van mijn tong!
                      Toen volgde de laatste etappe. Martha deed het voorwerk door me heerlijk te pijpen. Toen ze me op het randje had kon ik me niet beheersen en sloeg ik de hand aan mezelf. Ik beleefde een letterlijk spetterend orgasme, waarbij er ook enkele klodders op Martha's gezicht en borsten terecht kwamen.
                      Martha keek een beetje verrast en leek er zelf ook heel blij mee te zijn dat ik zo heftig was gekomen. Zoals dit had ze nog niet eerder meegemaakt, zoveel was wel duidelijk. Met 3 kussen namen we afscheid. Ditmaal had ik eindelijk eens de tijd volgemaakt waarvoor ik betaald had en het was zeer de moeite waard! Het orgasme was heftiger, dit wil ik nog wel een keertje herhalen met Martha. Maar dan leg ik haar wel een kletsverbod op!

Betaman

Commentaar

Alweer een paar keer bij Martha geweest. Ze kletst veel te veel, maar het gaat ook wel altijd gezellig en gemoedelijk daardoor. Ieder samenzijn is tot nu toe tot een heerlijk hoogtepunt voor mij geworden. Martha kan echter ook erg genieten wanneer je haar gaat verwennen met strelen, beffen en vingeren.
                        Ik betaal altijd vooraf en altijd voor 30 minuten inclusief pijpen zonder. Meestal ben ik al ruim binnen het halfuur klaargekomen, da's niet erg want het is heerlijk klaarkomen bij Martha. Afgelopen zaterdag was ik weer bij haar en na (alweer) veel en lang kletsen begonnen we heerlijk naakt te strelen en voelen. Ze begon me te pijpen en nadat ik daar een tijd lang van had genoten wilde ik Martha graag likken en strelen. Ik liet haar op haar rug plaatsnemen op het bed. Ik streelde en verwende haar van top tot teen, met mijn handen en mijn tong. Ik vroeg haar om zichzelf te vingeren en dat deed ze voor me. Ze vingerde duidelijk op en rond haar clit die niet heel erg groot was. Ik vingerde haar vervolgens zelf, eerst met 1 en later met 2 vingers en zocht hierbij haar g-spot op. Ik kreeg tegenstrijdige signalen of ze hier van genoot. Enerzijds trok ze een wat verrast en ietwat angstig gezicht, anderzijds opende ze zich steeds verder voor me. Ze genoot van het gevoel maar kwam niet klaar. No problem!
                        Net toen ik weer was gaan liggen en Martha me weer lekker begon te pijpen werd er op het raam geklopt. Martha ging kijken en riep "10 minuto" naar de klant. Ik had geen zin in haastwerk dus ik zei tegen Martha dat de beste man eventueel binnen mocht komen om mee te doen (trio) maar dat ik geenszins van plan was om binnen 10 minuten al weg te gaan. Martha ging de klant bellen met het voorstel maar kreeg 'm niet te pakken. Geen probleem, konden wij lekker rustig verder gaan.
                        Martha hield met een vragende blik de dildo voor mijn neus. Ik haalde mijn schouders op en daarop knikte Martha naar me, zo van, "Okee!".
                        Of ik er specifiek naar gevraagd heb weet ik niet meer, maar op een gegeven moment ging het gesprek over grote dilso's en speeltjes. Lachend haalde ze uit een lade een grote zwarte jelly dildo tevoorschijn die nog in de verpakking zat. Ze toonde me het ding met woorden als 'veel te groot' 'mucho grande' en 'impossible'.
                        Ik bekeek het ding eens goed en vertelde haar dat ik wel groter dan dat formaat in me heb gehad. Verbazing in haar gezicht. "You can try it on me", zei ik tegen haar.
                        Ik haalde de verpakking eraf en Martha bracht er een condoom op aan. De kleinere vleeskleurige vibrator haalde ze uit me, en ze maakte deze meteen schoon toen ze deze weglegde. Rustig en kalm en met lekker wat glijmiddel brachten we het zwarte monster samen bij mij in. Dat ging soepel en terwijl ze op mijn ballen begon te sabbelen duwde ze hem er heel voorzichtig verder in. Had van mij best wat steviger gemogen maar ik had geen zin om bij te sturen of aanwijzingen te geven, ik liet haar lekker haar gang gaan.
                        Ik nam mezelf voor om haar een volgende keer ook weer eens lekker te neuken. Vanavond had ik eerst gezellig in de kroeg gezeten, iets teveel gedronken, en daardoor kreeg ik 'm niet optimaal stijf, en neuken wil ik alleen doen als ik keihard ben.
                        Martha ging me weer pijpen en ik ging haar strelen over rug borsten en buik. Aan haar oren mocht ik overigens niet komen, dat was een te gevoelig plekje. Martha pijpte me heerlijk en omdat ik niet geheel stijf was kon ze hem vrij gemakkelijk lekker diep pijpen. Ik voelde dat ik ging komen en vroeg haar om met haar kutje op mijn mond te komen. Lachend en genietend voldeed ze maar al te graag aan mijn verzoek. Ik kon nu overal met mijn tong bij. Ik likte langs haar schaamlippen, draaide rondjes rond haar clit en dat heftige gevoel bracht Martha ertoe om haar vagina opening op mijn tong te duwen. Die gleed er meteen een stukje in en het smaakte heerlijk. Martha was best nat en niet alleen van mijn tong!
                        Toen volgde de laatste etappe. Martha deed het voorwerk door me heerlijk te pijpen. Toen ze me op het randje had kon ik me niet beheersen en sloeg ik de hand aan mezelf. Ik beleefde een letterlijk spetterend orgasme, waarbij er ook enkele klodders op Martha's gezicht en borsten terecht kwamen.
                        Martha keek een beetje verrast en leek er zelf ook heel blij mee te zijn dat ik zo heftig was gekomen. Zoals dit had ze nog niet eerder meegemaakt, zoveel was wel duidelijk. Met 3 kussen namen we afscheid. Ditmaal had ik eindelijk eens de tijd volgemaakt waarvoor ik betaald had en het was zeer de moeite waard! Het orgasme was heftiger, dit wil ik nog wel een keertje herhalen met Martha. Maar dan leg ik haar wel een kletsverbod op!

Betaman

Commentaar

Op mijn verjaardag, twee weken geleden, ben ik bij haar binnen geweest. Ik heb daar een plezierige tijd gehad. Martha was heel hartelijk en deed heel goed haar best. Ze is een echte kletskous en kletst voor en na de seks met je in het Spaans/Engels. Ze kan geen Nederlands.

Ze vertelde me dat ze 45 jaar is.

Herhalingsgevaar: 100%
                          populus vult decipi

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door grotewandelaar
                            Wie heeft Martha (uit Ecu) de laatste tijd gezien??
                            Vandaag nog gezien op haar vertrouwde plek.

Commentaar

Ben weer bij deze heerlijke vrouw geweest. Het is een feestje om hier binnen te stappen.
                              Ze is lief maar ook wel dominant. een lekker lichaam met prachtige volle billen en mooie borsten.

was een samen zijn waar ik weer even op kan teren.

Commentaar

Net terug van een avondje wandelen, ik ging voor Beata, helaas niet aanwezig dus maar iets anders proberen. Na een paar rondjes zag ik Martha en ineens kreeg ik in mn hoofd hey er waren veel goede recensies over haar. Nou schijn bedriegt;

Voor ik altijd bij een dame naar binnen stap maak ik duidelijke afspraken van wat ik wil en of de dame hier akkoord mee gaat.. Aan de deur werd me van alles beloofd, gaf aan dat ik wil dat mn ballen goed gezogen zouden worden. Eenmaal geld overhandigd veranderde ze.. Fishnet shirtje wou ze niet uitdoen, ze heeft me een paar minuten gepijpt wat wel lekker was en af en toe deephtroat.. Pijpbeurt was oke. Ze wou daarna in doggie beginnen terwijl ik altijd t liefst met missio begin. Ze wou doggie dus doggie it is,handje erbij dus kon niet goed neuken, na 3 minuten doggie kreeg ik al te horen \'\'come baby come baby\'\'. Hier kan ik zo slecht tegen, heb er dan gelijk geen zin meer in, condoom van mn leuter afgetrokken en hard in haar prullekbakje gesmeten. Heb verder niks gezegd en ben me meteen aan gaan kleden. Ze vroeg of ik boos was en waarom, ik pakte mn horloge erbij en zei: \'\'Ik kwam tien voor twaalf binnen en het is nu drie voor twaalf\'\' (en dan hebben we het niet eens dat ik me altijd uitkleed op mn gemakje, maar dat terzijde) Daarop antwoorde ze dat \'\'ze bedoelde of ze me wou aftrekken en masseren\'\' Ja doei. Glashard liegen dat doen ze.

Weet niet wat het is met die stenen passage dames maar altijd zodra de feestdagen beginnen doen ze echt vreemd. Hormonen teveel ofzo

Ik heb het in Iedergeval gezien in de stenen passage. Van mijn laatste twee bezoekjes daar zijn beide op een fiasco uitgelopen.

Als er nog heren zijn die me dames kunnen aanraden in de straat die echt aan ballsucking of tiettneuken doen dan hoor ik dat graag, ook als iemand met mij wil wandelen kan je me een p.m. sturen. Doen we een biertje erna ofzo.

GR RF

Commentaar

Aan het werk...
                                X